BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 11:36 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

en zo is het helemaal mee eens die keren dat hij Feyenoord helpt aan een overwinning daar hebben ze het nooit over je zie toch ook dat dit elftal de 2e helft altijd veel minder speelt als de 1e de angst sluipt er steeds weer in ongelofelijk en in de 1e helft te veel kansen mist om met een gerust hart aan de 2e helft kan beginnen
Omdat die keren in een heel seizoen op één hand te tellen zijn. Deze clown in het doel kost je meer punten dan dat hij oplevert.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - woensdag 30 oktober 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 oktober 2013 - 23:22 schreef FR-Henk het volgende:
Als Mulder blijft blunderen dan haal je Hahn in de winter.
als nou eerst de kansen in de 1e helft eens benut worden en niet de 2e helft wordt gespeeld als een stelletje angst hazen dan kun je mulder nergens de schuld van geven want dan win je 9 van de 10 wedstrijden
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - woensdag 30 oktober 2013 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 21:53 schreef craven het volgende:
Onzin,Mulder faalt, welkom Hahn
onze voorhoede faalt ook die benutten de kansen niet gelijk ook maar andere voor laten komen dan ik heb de laatste 2 wedstrijden wel 12 opgelegde kansen gezien en als je er dan maar 3 maakt dan krijg je het deksel op de neus en dan is mulder weer de gebeten hond lekker makkelijk
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - woensdag 30 oktober 2013 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 11:39 schreef MMM het volgende:

[..]

Omdat die keren in een heel seizoen op één hand te tellen zijn. Deze clown in het doel kost je meer punten dan dat hij oplevert.
de voor hoede ook als ze de kansen blijven missen gelijk maar verkopen een man of 5
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2013 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 11:52 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

de voor hoede ook als ze de kansen blijven missen gelijk maar verkopen een man of 5
Immers is de enige die structureel kansen mist. Over Pellè hoeven we het niet te hebben, Boëtius even de tijd gunnen na maanden van afwezigheid. Armenteros, tsja..?

Mulder is gewoon een waardeloze keeper, is geen steek beter geworden in de afgelopen jaren. Pakt geen punten, kost punten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 oktober 2013 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 11:30 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zie op de Nederlandse velden niets bijzonders lopen waarbij ik denk dat dat een versterking zou zijn.

Een speler als Zivkovic is niet haalbaar.

En als je niet tegen kritiek kan moet je niet op een forum gaan zitten maar lekker met je vrouw achter de tv.
Ik ga er liever vóór zitten, anders kijken de kinderen zo raar op als ze de kamer binnen komen... En ondanks jouw en mijn kritiek over en weer is er niets aan het handje hoor. Discussie is niet erg, toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2013 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 12:16 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik ga er liever vóór zitten, anders kijken de kinderen zo raar op als ze de kamer binnen komen... En ondanks jouw en mijn kritiek over en weer is er niets aan het handje hoor. Discussie is niet erg, toch?
Een discussie is absoluut niet erg, daar is een forum ook voor. Liever dit dan allemaal ja-knikkers.

Ik heb ook liever dat Mulder de sterren van de hemel keept en punt na punt pakt voor Feyenoord maar dat is niet het geval. Ik wil het beste voor onze club en ikzelf (mening) vind dat Mulder dat niet is. En Mulder is niet de enige trouwens, want dat gevoel heb ik bij veel meer spelers.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 oktober 2013 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 11:56 schreef MMM het volgende:

[..]

Immers is de enige die structureel kansen mist. Over Pellè hoeven we het niet te hebben, Boëtius even de tijd gunnen na maanden van afwezigheid. Armenteros, tsja..?

Mulder is gewoon een waardeloze keeper, is geen steek beter geworden in de afgelopen jaren. Pakt geen punten, kost punten.
Nou, Pellè moet ze ook niet teveel gaan missen, want zo scherp is hij nou ook weer niet de laatste weken... (ondanks dat heeft hij een goed gemiddelde waarover we eigenlijk niets te klagen hebben, maar ondanks dat had hij er best meer mogen... nee, moeten maken). Het is een feit dat er teveel kansen om zeep worden geholpen, en dan heb ik het m.n. over de laatste twee wedstrijden.... De ballen moeten er gewoon ingerost worden... BMI heb ik niemand over gehoord, maar die miste alleen voor de keeper door hem er recht op af te vuren...tja, zulke ballen moeten er gewoon in.... Dat de kansen er niet ingeknald worden, kost ons gewoon 5 punten hè...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 oktober 2013 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 12:21 schreef MMM het volgende:

[..]

Een discussie is absoluut niet erg, daar is een forum ook voor. Liever dit dan allemaal ja-knikkers.

Ik heb ook liever dat Mulder de sterren van de hemel keept en punt na punt pakt voor Feyenoord maar dat is niet het geval. Ik wil het beste voor onze club en ikzelf (mening) vind dat Mulder dat niet is. En Mulder is niet de enige trouwens, want dat gevoel heb ik bij veel meer spelers.
Zitten we uiteindelijk toch op dezelfde golflengte: het beste voor Feyenoord!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 12:24 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Nou, Pellè moet ze ook niet teveel gaan missen, want zo scherp is hij nou ook weer niet de laatste weken... (ondanks dat heeft hij een goed gemiddelde waarover we eigenlijk niets te klagen hebben, maar ondanks dat had hij er best meer mogen... nee, moeten maken). Het is een feit dat er teveel kansen om zeep worden geholpen, en dan heb ik het m.n. over de laatste twee wedstrijden.... De ballen moeten er gewoon ingerost worden... BMI heb ik niemand over gehoord, maar die miste alleen voor de keeper door hem er recht op af te vuren...tja, zulke ballen moeten er gewoon in.... Dat de kansen er niet ingeknald worden, kost ons gewoon 5 punten hè...
Pellè is een topper, die scoort ze straks wel weer.
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2013 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 oktober 2013 - 12:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Zitten we uiteindelijk toch op dezelfde golflengte: het beste voor Feyenoord!
Maar denk jij dat het beste voor Feyenoord is dat Mulder onder de lat blijft staan?
Ik kan niet veel zeggen over die Hahn, want die heb ik gewoon te weinig zien spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2013 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 30 oktober 2013 - 14:21   quote  deeplink  
Nou, Muldert mag zich nou wel eens een keertje onderscheiden. Hij zal inderdaad grote stappen moeten maken, maar ik vind ook dat men hem steeds de zwarte Piet toeschuift, zelfs als het niet aan hem ligt. Hahn ken ik eigenlijk niet, maar als hij beter is, mag hij van mij erbij komen. Indien hij niet beter is dan Lamprou, die ook onderschat wordt alleen maar vanwege zijn kabouterlengte (zo slecht deed hij het toch ook weer niet?), hoeft hij van mij niet te komen. Ik zie trouwens liever dat ze, als ze een keeper halen, er eentje halen die absolute meerwaarde heeft (een keeper die punten pakt); is goud waard....
MMM
 MMM - woensdag 30 oktober 2013 - 17:52   quote  deeplink  
Mulder toont niet aan beter te zijn geworden vergeleken met 1 á 2 jaar geleden. Hij maakt nog steeds dezelfde fouten.

Lamprou is ook niet goed genoeg en is ook gewoon te klein. Heeft het vorig seizoen niet goed gedaan toen hij de kans kreeg omdat Mulder geblesseerd was.
tomson
 tomson - zaterdag 02 november 2013 - 12:29   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/item/fc-utrecht-strijdt-met-feyenoord-om-goalie-hahn
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 02 november 2013 - 12:51   quote  deeplink  
Lijkt me toch dat de aanbieding van Feyenoord niet zodanig is dat Hahn er erg enthousiast over is. Als het al rond zou zijn, dan lijkt het me niet dat er nog gesprekken met andere clubs worden gevoerd.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 oktober 2013 - 14:19 schreef van geil het volgende:
gaat alleen naar n club voor n basisplek.
dit zei hij vorige week.
Feyenoord was (nog)niet concreet genoeg.
denk ik dan omdat hij verder kijkt.
met andere woorden hem nog niet heeft kunnen overtuigen van zijn kansen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door van geil --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 14:10   quote  deeplink  
Het enige wat ik kan vinden over Hahn, Feyenoord en concreet zijn is van 23 september, vlak voor de bekerwedstrijd.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/98453/als-je-niet-voor-feyenoord-zou-willen-spelen-ben-je-gek
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 14:10 schreef Bosifyable het volgende:
Het enige wat ik kan vinden over Hahn, Feyenoord en concreet zijn is van 23 september, vlak voor de bekerwedstrijd.

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/98453/als-je-niet-voor-feyenoord-zou-willen-spelen-ben-je-gek
headliner 29 okt 12.10
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Warner Hahn beschikt bij FC Dordrecht over een aflopend contract en werd de afgelopen tijd onder andere gelinkt aan Celtic en Feyenoord. De doelman heeft nu echter laten weten niet te willen vertrekken naar een club waar hij voornamelijk de bank warm moet houden.

"Ik wil niet vertrekken naar een club om daar tweede doelman te zijn, ik wil eerste keeper worden", vertelde Hahn aan de Daily Record. "Natuurlijk is het mogelijk dat Celtic aanbiedingen krijgt voor de goede keeper (Fraser Forster, red.) die er nu staat, maar ik zou het niet accepteren als ik tweede keeper zou moeten zijn."

Het liefst zou Hahn terecht komen bij een club die Champions League-voetbal speelt. "Ik wil graag de eerste doelman van het Nederlands elftal worden en ik zou meer kans maken als ik ook in de Champions League uitkom. Spelen tegen Real Madrid, FC Barcelona of Bayern München zou een goede test voor mij zijn", aldus de sluitpost.
Highlight even het woordje concreet, en waar Feyenoord dat niet zou zijn :')
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 14:25   quote  deeplink  
dat waren mijn woorden..ik haalde zijn quote aan...
ik heb het al iets aangepast omdat ik voelde dat je t verkeerd begreep.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 18:40   quote  deeplink  
Aha, maar jouw aannames zijn niet meteen waarheid hè.

Sowieso, dit is misschien een boodschap naar Feyenoord om 'arrogant' te zeggen dat hij zichzelf beter vindt dan Erwin Mulder, dus hij wil een basisplaats, in plaats van de bank warm houden, zoals Lamprou. Heeft vooralsnog weinig te maken met Feyenoord wel of niet concreet zijn.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 18:40 schreef Bosifyable het volgende:
Aha, maar jouw aannames zijn niet meteen waarheid hè.

Sowieso, dit is misschien een boodschap naar Feyenoord om 'arrogant' te zeggen dat hij zichzelf beter vindt dan Erwin Mulder, dus hij wil een basisplaats, in plaats van de bank warm houden, zoals Lamprou. Heeft vooralsnog weinig te maken met Feyenoord wel of niet concreet zijn.
ik bedoelde ook niet dat dat de waarheid is..
maar mijn interpretatie.
dit is n forum..alles wat je schrijft is je eigen mening.

en over jou mening in deze...
ik denk als hij t gevoel had zonder twijfel eerste doelman te worden..bij ons,,dat hij dan al getekend zou hebben,,,bij wijze van.
dus dat gevoel heeft hij niet gekregen van Feyenoord...

mijns inziens....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door van geil --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 18:49   quote  deeplink  
Mits de aanbieding er lag. Tot nu toe oriënterende gesprekken, maar je mag pas een half jaar voor aflopen einde contract onderhandelen met een potentiële transfervrije speler. Is nu dus nog te vroeg.

En het 'probleem' is vaak dat jouw interpretaties verkocht worden als feiten. Geen bronvermelding, niets. En wanneer je er naar vraagt, krijg je een snauwende opmerking terug (like, whateveeeer...) of een 'bron' waar je mening niet duidelijker op wordt. Vandaar mijn kritiek. Ongeacht het feit of het een forum is of niet, jouw mening correspondeert niet met je zogenaamde bron.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 18:54   quote  deeplink  
omdat ik bronnen ook als n mening zie...dat is namelijk ook lang niet altijd de waarheid..
ik denk altijd zelf over bepaalde dingen....heb geen back up nodig..
daar ligt ons verschil.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 18:58   quote  deeplink  
Nog Ff en jullie gaan bijten, krabben en haren trekken.
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 19:00   quote  deeplink  
nou nee...geen verkeerd woord gevallen toch...
he Vitesse is begonnen effe kijken
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 18:58 schreef Stylzz het volgende:
Nog Ff en jullie gaan bijten, krabben en haren trekken.
Dat zie jij gewoon graag gebeuren in dat vrouwenhuis van je. Je begint zelf een beetje verwijfd te worden ;)
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 19:04   quote  deeplink  
Hoe was strap-on young boys?
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 18:54 schreef van geil het volgende:
omdat ik bronnen ook als n mening zie...dat is namelijk ook lang niet altijd de waarheid..
ik denk altijd zelf over bepaalde dingen....heb geen back up nodig..
daar ligt ons verschil.
Goed punt, want een quote in een artikel is vaak geen letterlijke quote. Al moet je er natuurlijk niet te veel bij verzinnen/bedenken. Althans, in mijn ogen.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 19:04 schreef Stylzz het volgende:
Hoe was strap-on young boys?
Gaaaap! Beter dan die tyfusherrie in die bodemloze Volvo van je :')
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 19:04 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gaaaap! Beter dan die tyfusherrie in die bodemloze Volvo van je :')
Ha! Ik denk dat je je dan vergist!
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 19:10   quote  deeplink  
?dubbele bodem?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 19:12   quote  deeplink  
V40 heeft een uitdaging met een beschermplaat voor.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 19:12   quote  deeplink  
Inside joke. Ooit de fout gemaakt hem 'elders' te accepteren ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2013 door Bosifyable --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 19:12 schreef Stylzz het volgende:
V40 heeft een uitdaging met een beschermplaat voor.
Heeft je toch al 3/4 keer moeten/kunnen beschermen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 19:30   quote  deeplink  
Ik heb m er nu maar onder uit gelaten.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Zelfde gezeik met m'n Leon, na 2x de bodemplaat los ook maar weggelaten. Nooit extra problemen gehad daarna.
tomson
 tomson - zaterdag 02 november 2013 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 19:12 schreef Bosifyable het volgende:
Inside joke. Ooit de fout gemaakt hem 'elders' te accepteren ;)
Zo zag ik "elders" bij Jan Dirk Stouten een voorspelling voor Cambuur-Feyenoord. Ruststand 0-2 en eindstand 0-3. Zegt dat iemand iets ?
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 02 november 2013 - 20:21   quote  deeplink  
Klinkt als een verstandig persoon
tomson
 tomson - zaterdag 02 november 2013 - 20:27   quote  deeplink  
-__-
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 20:32   quote  deeplink  
Klinkt als een Volvo rijder. De tyfus met die pessimisten ;)
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 02 november 2013 - 20:33   quote  deeplink  
Oh wacht, mijn fout, is juist positief. Go Volvo!
tomson
 tomson - zaterdag 02 november 2013 - 20:37   quote  deeplink  
Haha Hahn
van geil
 van geil - zaterdag 02 november 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Arie?
sevillana
 sevillana - zaterdag 02 november 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 november 2013 - 20:03 schreef tomson het volgende:

[..]

Zo zag ik "elders" bij Jan Dirk Stouten een voorspelling voor Cambuur-Feyenoord. Ruststand 0-2 en eindstand 0-3. Zegt dat iemand iets ?
dat het zou moeten kunnen misschien? ;)
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 03 november 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten is ineens ook Cambuur-kenner?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 06 november 2013 - 11:36   quote  deeplink  
Feyenoord niet de enige optie voor Hahn

9675-groot

Feyenoord liet onlangs weten in gesprek te zijn met keeper Warner Hahn. De keeper staat bij zijn club FC Dordrecht onder de lat en ook bij Jong Oranje valt hij erg op. Na Feyenoord komt nu ook ADO Den Haag in beeld las optie voor Hahn. Dit meldt het Algemeen dagblad vandaag.

ADO Den Haag heeft een samenwerkingsverband met FC Dordrecht en de club uit Den Haag weet dus precies wat ze aan de keeper hebben. Feyenoord zal dus de concurrentiestrijd aan moeten gaan met Celtic, FC Utrecht en nu dan ADO Den Haag. De keeper zelf heeft met vrijwel alle clubs reeds gesprekken gevoerd, maar zal zijn keuze pas in januari 2014 naar buiten brengen.
Bron:FRFans
JanM
 JanM - woensdag 06 november 2013 - 12:00   quote  deeplink  
Celtic OK maar Utrecht of ADO als je naar Feyenoord kunt ... geen enkele competitie!
VVout
 VVout - woensdag 06 november 2013 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 november 2013 - 12:00 schreef JanM het volgende:
Celtic OK maar Utrecht of ADO als je naar Feyenoord kunt ... geen enkele competitie!
Lijkt me ook, waarbij je bij Feyenoord Mulder uit het goal moet spelen en bij Celtic Forster. Als het dan voor je belangrijk is om basisspeler te zijn, maak je bij Feyenoord toch eerst de beste kans.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 27 november 2013 - 07:02   quote  deeplink  
http://www.headlines.nl/nieuws/12/292782/

600x400-hahnsingh.jpg

Warner Hahn is in onderhandeling met Feyenoord. De doelman van FC Dordrecht geniet van veel interesse uit de eredivisie, maar de goalie van de koploper uit de eerste divisie vertrekt het liefst naar De Kuip. Het geboden en gevraagde salaris zouden echter nog ver uit elkaar liggen, schrijft het Algemeen Dagblad.

Het keeperstalent van Jong Oranje mag op transfervrije basis vertrekken. ADO Den Haag, Celtic en FC Utrecht toonden eerder dan ook hun belangstelling, maar zij maken enkel kans op de handtekening van Hahn als de 1,98 meter lange sluitpost geen contract bij Feyenoord tekent.

Hahn moet in Rotterdam-Zuid de strijd aangaan met eerste doelman Erwin Mulder, waar twijfel over heerst. Derde doelman blijft waarschijnlijk Ronald Graafland. De oudgediende (34) wil opnieuw een jaar vastplakken aan zijn aflopende verbintenis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..









0.0100529