BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
VVout
 VVout - woensdag 23 oktober 2013 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 01:21 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Van Sint voor VV..
[ afbeelding ]
De Sint laat ook regelmatig zijn baard bijpunten en dan nog ff een shampootje er door, die begrijpt me tenminste.

toplesssalon1.jpg
Milo
 Milo - woensdag 23 oktober 2013 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2013 - 21:59 schreef VVout het volgende:

[..]

Pleurt op met je kapper mafkees, waar is dat nou voor nodig. Daar ga je echt beter van voetballen hè.
Mafkees? Ik zeg toch niet dat iedereen dat moet doen?! Maar hij wel! Ziet er niet uit man. Sorry hoor hij gaat het ook niet worden! Ik vind het in dezelfde categorie vallen als Mulder! De namen die voorbij zijn gekomen zijn allemaal kut! Laat dan mulder maar staan!
sportverteller
 sportverteller - woensdag 23 oktober 2013 - 09:33   quote  deeplink  
Als je hier op dit Forum soms de berichten leest hoe gedacht wordt over de spelers en de technische staf van Feyenoord, vraag ik me wel eens af of ze zeker weten dat ze fan van Feyenoord zijn.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 10:15   quote  deeplink  
Wie zegt dat ze fan van Feyenoord zijn?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 oktober 2013 - 10:16   quote  deeplink  
De tyfus voor wie dat ook moge denken.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 23 oktober 2013 - 10:53   quote  deeplink  
Ik heb Mulder jarenlang de hand boven het hoofd gehouden, maar hij is door mij uiteindelijk toch ook te licht bevonden. Zo groot, en dan zo angstig om van de lijn te komen. Bovendien vliegen er wel heel veel ballen bij hem binnen. Bij ieder schot houd je je hart vast. Die eerste tegen GAE: een keeper van Feyenoord mag naar mijn idee zo'n bal best wel pakken. Dat was nl mijn allereerste reaktie: Echt onhoudbaar leek dat schot me niet. Heeft Lijdensweg al die jaren toch een heel goed punt gehad! Over Hahn kan ik niet oordelen, - maar ik zou blij zijn met een agressievere keeper, die er graag uitkomt om ons centrum in de lucht te ontlasten. De lengte heeft ie er wel voor!
kuipje
 kuipje - woensdag 23 oktober 2013 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 10:53 schreef Nick4F het volgende:
Ik heb Mulder jarenlang de hand boven het hoofd gehouden, maar hij is door mij uiteindelijk toch ook te licht bevonden. Zo groot, en dan zo angstig om van de lijn te komen. Bovendien vliegen er wel heel veel ballen bij hem binnen. Bij ieder schot houd je je hart vast. Die eerste tegen GAE: een keeper van Feyenoord mag naar mijn idee zo'n bal best wel pakken. Dat was nl mijn allereerste reaktie: Echt onhoudbaar leek dat schot me niet. Heeft Lijdensweg al die jaren toch een heel goed punt gehad! Over Hahn kan ik niet oordelen, - maar ik zou blij zijn met een agressievere keeper, die er graag uitkomt om ons centrum in de lucht te ontlasten. De lengte heeft ie er wel voor!
Ben ik met je eens.. Hij mag gezien zijn leeftijd prima zo nu en dan een bal doorlaten, maar dan moet hij er wel 100 procent voor gaan.. Als hij uitkomt en een voorzet eruit probeert te halen en dit lukt niet.. prima. maar probeer het..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 oktober 2013 - 11:18   quote  deeplink  
Zodra t dringen wordt voor de goal, heeft hij geen lef.
T zit er niet in. Had gehoopt dat t beter wordt, maar gaat altijd met angst naar de bal.
VVout
 VVout - woensdag 23 oktober 2013 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 09:10 schreef Milo het volgende:

[..]

Mafkees? Ik zeg toch niet dat iedereen dat moet doen?! Maar hij wel! Ziet er niet uit man. Sorry hoor hij gaat het ook niet worden! Ik vind het in dezelfde categorie vallen als Mulder! De namen die voorbij zijn gekomen zijn allemaal kut! Laat dan mulder maar staan!
Het is een begin en een betere partij voor Mulder om onder lat de te blijven dan onze huidige 2e en 3e. Ik ben dit dus ook eens dat je Mulder niet gelijk aan de kant kunt zetten maar hij zal wel beter zijn best moeten gaan doen. Het verhaal is tot zover heel erg duidelijk en begrijpeLIJK van jouw maar laat mijn kapsters er buiten a.u.b.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2013 door VVout --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 10:53 schreef Nick4F het volgende:
Ik heb Mulder jarenlang de hand boven het hoofd gehouden, maar hij is door mij uiteindelijk toch ook te licht bevonden. Zo groot, en dan zo angstig om van de lijn te komen. Bovendien vliegen er wel heel veel ballen bij hem binnen. Bij ieder schot houd je je hart vast. Die eerste tegen GAE: een keeper van Feyenoord mag naar mijn idee zo'n bal best wel pakken. Dat was nl mijn allereerste reaktie: Echt onhoudbaar leek dat schot me niet. Heeft Lijdensweg al die jaren toch een heel goed punt gehad! Over Hahn kan ik niet oordelen, - maar ik zou blij zijn met een agressievere keeper, die er graag uitkomt om ons centrum in de lucht te ontlasten. De lengte heeft ie er wel voor!
Lijdensweg brengt wat teweeg.. Tjongejonge, wat lult iedereen hem toch naar de oren... Hij heeft nog invloed op menigeen ook.....
Nick4F
 Nick4F - woensdag 23 oktober 2013 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 12:04 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Lijdensweg brengt wat teweeg.. Tjongejonge, wat lult iedereen hem toch naar de oren... Hij heeft nog invloed op menigeen ook.....
Ik lul niemand naar de oren, Arie. Ik heb alleen in het verleden, de kritiek van Lijdensweg op Mulder steeds weerlegt. Nu, achteraf, moet ik bekennen dat ik het niet juist heb gezien. Mulder is echt een beetje een watje. Geen kerel, en bovendien vliegen de ballen gewoon wat te gemakkelijk bij hem binnen. Ere wie ere toekomt, Arie!
dr love
 dr love - woensdag 23 oktober 2013 - 12:15   quote  deeplink  
Als die r.koeman aanblijft dan stop ik, want feyenoord is lange na geen topclub meer zelfs Vitesse, heerenveen,Twente is Feyenoord al voorbij.
Nick4F
 Nick4F - woensdag 23 oktober 2013 - 12:20   quote  deeplink  
Speel jij dan nog steeds?
Als die R. Koeman blijft worden we dit jaar gewoon kampioen. Wat vind je daarvan dr. Love?
Milo
 Milo - woensdag 23 oktober 2013 - 12:26   quote  deeplink  
Ik vind dat koeman en co het juist goed doen met sommige prutsers!
stray
 stray - woensdag 23 oktober 2013 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 11:18 schreef Stylzz het volgende:
Zodra t dringen wordt voor de goal, heeft hij geen lef.
T zit er niet in. Had gehoopt dat t beter wordt, maar gaat altijd met angst naar de bal.
Als het echt een gevalletje angst is is dit een
Fout van de trainer
Dat is prima te trainen goed voor Mulder en de aanval
Wat die vrijetrap betreft niet zijn fout niet zijn hoek
Ik snap die muurtjes toch al niet haal de binnenste man weg
en zet die bij de paal staat de keeper meer naar t midden
meer zicht en kan hij ook in die hoek komen als het nodig is
Verder ben ik er wel klaar mee Mulder prima keeper
Haal het vergrootglas van Mulder en leg het op elke
Willekeurige keeper in de eredivisie en je ziet evenveel fouten
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 oktober 2013 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 13:33 schreef stray het volgende:

[..]

Als het echt een gevalletje angst is is dit een
Fout van de trainer
Dat is prima te trainen goed voor Mulder en de aanval
Wat die vrijetrap betreft niet zijn fout niet zijn hoek
Ik snap die muurtjes toch al niet haal de binnenste man weg
en zet die bij de paal staat de keeper meer naar t midden
meer zicht en kan hij ook in die hoek komen als het nodig is
Verder ben ik er wel klaar mee Mulder prima keeper
Haal het vergrootglas van Mulder en leg het op elke
Willekeurige keeper in de eredivisie en je ziet evenveel fouten
Elke keeper in de eredivisie is minstens een klasse beter dan Erwin Mulder, en in de JL zitten er ook wel een paar tussen die beter zijn.
Daarom zou ik indien Boy de Jong toch geen kans krijg, Warner Hahn graag naar de kuip zien komen.
Dan zal je zien hoe snel Erwin Mulder op de bank gaat belanden .... Mark my words, zoals ene zogenaamde kenner hier altijd beweert.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 13:33 schreef stray het volgende:

[..]

Als het echt een gevalletje angst is is dit een
Fout van de trainer
Dat is prima te trainen goed voor Mulder en de aanval
Wat die vrijetrap betreft niet zijn fout niet zijn hoek
Ik snap die muurtjes toch al niet haal de binnenste man weg
en zet die bij de paal staat de keeper meer naar t midden
meer zicht en kan hij ook in die hoek komen als het nodig is
Verder ben ik er wel klaar mee Mulder prima keeper
Haal het vergrootglas van Mulder en leg het op elke
Willekeurige keeper in de eredivisie en je ziet evenveel fouten
Mee eens, behalve dat je iemand uit de muur moet halen en bij de paal moet neerzetten. Dat kan niet, want dan hef je buitenspel op... Ze zetten bijvoorbeeld iemand een paar meters van de paal, spelen hem aan en hij tikt de bal er in, maar over Mulder ben ik het helemaal met je eens plus dat je niet vergeten mag dat hij nog maar jong is en nog niet zo ervaren....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 14:02 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Elke keeper in de eredivisie is minstens een klasse beter dan Erwin Mulder, en in de JL zitten er ook wel een paar tussen die beter zijn.
Daarom zou ik indien Boy de Jong toch geen kans krijg, Warner Hahn graag naar de kuip zien komen.
Dan zal je zien hoe snel Erwin Mulder op de bank gaat belanden .... Mark my words, zoals ene zogenaamde kenner hier altijd beweert.
Ben ik niet met je eens. Mulder hoort wel degelijk bij de beteren, mits hij zich blijft ontwikkelen en dat doet hij momenteel nog wel. Kanttekening in dezen is wel dat hij ook eens een keer de punten pakt. Dat doet hij nog niet... Ik heb me altijd laten vertellen dat een slechte keeper je 7 punten per seizoen kost. Een goede kost niets, maar levert ook niets op en de besten pakken 7 punten en dat heb ik hem nog niet zien doen, behalve dan een paar weken geleden...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 12:15 schreef dr love het volgende:
Als die r.koeman aanblijft dan stop ik, want feyenoord is lange na geen topclub meer zelfs Vitesse, heerenveen,Twente is Feyenoord al voorbij.
nou, doei dan maar...
tomson
 tomson - woensdag 23 oktober 2013 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 12:15 schreef dr love het volgende:
Als die r.koeman aanblijft dan stop ik, want feyenoord is lange na geen topclub meer zelfs Vitesse, heerenveen,Twente is Feyenoord al voorbij.
Ik zeg doen
stray
 stray - woensdag 23 oktober 2013 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 14:59 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Mee eens, behalve dat je iemand uit de muur moet halen en bij de paal moet neerzetten. Dat kan niet, want dan hef je buitenspel op... Ze zetten bijvoorbeeld iemand een paar meters van de paal, spelen hem aan en hij tikt de bal er in, maar over Mulder ben ik het helemaal met je eens plus dat je niet vergeten mag dat hij nog maar jong is en nog niet zo ervaren....
Kan die speler bij de paal dan prima op anticiperen
Bovendien zullen de meeste direct proberen te. Scoren
beter voor hun ego en vrijtrappen verder weg is een
Muurtje sowieso overschat
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 15:29   quote  deeplink  
naief
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 oktober 2013 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 15:02 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Mulder hoort wel degelijk bij de beteren, mits hij zich blijft ontwikkelen en dat doet hij momenteel nog wel. Kanttekening in dezen is wel dat hij ook eens een keer de punten pakt. Dat doet hij nog niet... Ik heb me altijd laten vertellen dat een slechte keeper je 7 punten per seizoen kost. Een goede kost niets, maar levert ook niets op en de besten pakken 7 punten en dat heb ik hem nog niet zien doen, behalve dan een paar weken geleden...
Ik respecteer je mening, maar ik heb het allang helemaal gehad met Erwin Mulder.
Ik heb Erwin Mulder in zijn eerste 2 a 3 jaar nog het voordeel van de twijfel gegeven maar daarna wat het voor mij snel duidelijk. Hij wordt gewoon niet beter in mijn ogen en daar kan ik mij helemaal aan ergen. Nu is het wat minder doordat ik naar Barcelona ben verhuisd. Nu ik 2 weekjes terug in NL ben heb ik even gauw wat beelden kunnen bekijken van Feyenoord en dan vooral ook naar Erwin Mulder. 1 wedstrijd was mij opgevallen: uit bij Fietstas heeft ie de punten over de streep getrokken al was het met kunst en vliegwerk. Maar ik vind het nog steeds een 'dooie mus' zoals ie sta te keepen, zonder zelfvertrouwen lijkt het wel. Buiten dat Arie: Ik hoop dat die Werner Hahn snel wordt vast gelegd ...
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 23 oktober 2013 - 16:11   quote  deeplink  
uit bij Fietstas heeft ie de punten over de streep getrokken

Ziek L????
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Is Hahn beter dan Mulder? Zo niet, zie ik de noodzaak hem te halen niet. Tenzij ze potentie in hem zien, die een Lamprou niet zal maken. In dat geval is het einde Lamprou en wachten tot Hahn wel beter is dan Mulder, maar ik zie niet dat we hierin moeten doorselecteren, behalve natuurlijk als je een keeper haalt die ook echt beter is.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 23 oktober 2013 - 16:45   quote  deeplink  
Is er trouwens al witte rook voor wat betreft Hahn?
van geil
 van geil - woensdag 23 oktober 2013 - 17:52   quote  deeplink  
n nieuwe keeper is echt prioriteit.
ik denk dat we evenals vorig seizoen de minste kansen weggeven.
en die vliegen er bijna allemaal in.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 oktober 2013 - 18:03   quote  deeplink  
Mulders'laatste seizoen in de hoofdmacht, zit geen ontwikkeling in. Is gemiddeld nivo in eredivisie. Prima 2e keeper.
Over Hahn nog geen overtuiging, maar is wel gratizzz he.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 oktober 2013 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 16:11 schreef hoogvliet010 het volgende:
uit bij Fietstas heeft ie de punten over de streep getrokken

Ziek L????
Heb je het goed gelezen? Met kunst en vliegwerk ....

Ziek h????
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 oktober 2013 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 19:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heb je het goed gelezen? Met kunst en vliegwerk ....

Ziek h????
Dat was meer geluk dan wijsheid.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 23 oktober 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Als we nou elke bal die Mulder tegenhoudt als geweldig gaan kanmerken, dan verraadt dat veel over het vertrouwen in deze doelman.
Erwin is een bangepoepert in de 16. En dat werkt door bij zijn medespelers.

Lijdensweg heeft gelijk.
moa
 moa - woensdag 23 oktober 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 15:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik respecteer je mening, maar ik heb het allang helemaal gehad met Erwin Mulder.
Ik heb Erwin Mulder in zijn eerste 2 a 3 jaar nog het voordeel van de twijfel gegeven maar daarna wat het voor mij snel duidelijk. Hij wordt gewoon niet beter in mijn ogen en daar kan ik mij helemaal aan ergen. Nu is het wat minder doordat ik naar Barcelona ben verhuisd. Nu ik 2 weekjes terug in NL ben heb ik even gauw wat beelden kunnen bekijken van Feyenoord en dan vooral ook naar Erwin Mulder. 1 wedstrijd was mij opgevallen: uit bij Fietstas heeft ie de punten over de streep getrokken al was het met kunst en vliegwerk. Maar ik vind het nog steeds een 'dooie mus' zoals ie sta te keepen, zonder zelfvertrouwen lijkt het wel. Buiten dat Arie: Ik hoop dat die Werner Hahn snel wordt vast gelegd ...
Je zeikt em al jaren af, wat een bullcrap weer.
van geil
 van geil - woensdag 23 oktober 2013 - 19:37   quote  deeplink  
ik denk dat het doek eerder valt voor Mulder als voor Zwarte Piet.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 oktober 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 19:36 schreef moa het volgende:

[..]

Je zeikt em al jaren af, wat een bullcrap weer.
Ja natuurlijk zeik ik hem af! Feyenoord moet vooruit!! En met Erwin Mulder gaat dat NOOIT gebeuren ...
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 23 oktober 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 19:20 schreef FR-Henk het volgende:
Als we nou elke bal die Mulder tegenhoudt als geweldig gaan kanmerken, dan verraadt dat veel over het vertrouwen in deze doelman.
Erwin is een bangepoepert in de 16. En dat werkt door bij zijn medespelers.

Lijdensweg heeft gelijk.
Het gaat ook om de progressie die hij boekt als keeper, en die is er helaas niet ...
En inderdaad, het is een bangepoepert !
En dat het doorspeelt op de rest van het elftal heb ik langer geleden gezegd.
Feyenoorder1908
 Feyenoorder1908 - donderdag 24 oktober 2013 - 00:25   quote  deeplink  
Luister Mulder zet de muur. 4 man? dom.. hadden er minimaal 6 moeten zijn.. ten tweede dat 1 speler de muur omduwt hoort niet en mag niet had de scheids moeten zien en geel voor moeten geven. ten 3e Mulder staat achter de muur? hij ziet dat de muur omver word geduwd dus dan weet hij toch simpel weg welke hoek de bal gaat... dus hij had de bal moeten hebben ja ten 4e. Hahn heeft de potentie om een top keeper te worden bij Feyenoord die bokst de ballen tenminste niet weg bij een corner. zo ik heb mijn zegje gedaan
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 24 oktober 2013 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 00:25 schreef Feyenoorder1908 het volgende:
Luister Mulder zet de muur. 4 man? dom.. hadden er minimaal 6 moeten zijn.. ten tweede dat 1 speler de muur omduwt hoort niet en mag niet had de scheids moeten zien en geel voor moeten geven. ten 3e Mulder staat achter de muur? hij ziet dat de muur omver word geduwd dus dan weet hij toch simpel weg welke hoek de bal gaat... dus hij had de bal moeten hebben ja ten 4e. Hahn heeft de potentie om een top keeper te worden bij Feyenoord die bokst de ballen tenminste niet weg bij een corner. zo ik heb mijn zegje gedaan
Goed bezig! ;)
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 oktober 2013 - 06:22   quote  deeplink  
Fanatieke lezer, en ineens heeft 'ie het; 'hier ga ik op reageren..!'
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 24 oktober 2013 - 08:57   quote  deeplink  
Hier schuilt een talent in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 oktober 2013 - 16:01   quote  deeplink  
Is tie al binnen ? R.I.P voor z'n kapper btw ynwa
van geil
 van geil - donderdag 24 oktober 2013 - 20:07   quote  deeplink  
volgens mij is het rond...?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 oktober 2013 - 20:09   quote  deeplink  
Want..?
van geil
 van geil - donderdag 24 oktober 2013 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 20:09 schreef Bosifyable het volgende:
Want..?
zie overal berichten op headliner dat er een meerjarig contract klaarligt.
en Hahn geeft aan graag te willen..
of zit ik mis?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 oktober 2013 - 20:15   quote  deeplink  
Nee zoiets maak ik er ook uit op..
Celtic is afgezegt enzo
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 oktober 2013 - 20:16   quote  deeplink  
De kanalen die ik volg, die er vaak heel snel bij zijn, geven vooralsnog geen bevestiging. Sterker nog, al 2 dagen geen nieuws :')
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 24 oktober 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Maar het zegt dus niets over je gevoel, want ik verwacht ook wel dat hij tekent, alleen betwijfel ik of er daadwerkelijk al getekend zou zijn.
van geil
 van geil - donderdag 24 oktober 2013 - 20:17   quote  deeplink  
even afwachten dan maar
moa
 moa - vrijdag 25 oktober 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 oktober 2013 - 23:25 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ja natuurlijk zeik ik hem af! Feyenoord moet vooruit!! En met Erwin Mulder gaat dat NOOIT gebeuren ...
Dat mag, maar beweer dan niet dat je em jaren wel gesteund hebt.
Vanaf zijn eerste wedstrijd vond je het niks.
moa
 moa - vrijdag 25 oktober 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 oktober 2013 - 00:25 schreef Feyenoorder1908 het volgende:
Luister Mulder zet de muur. 4 man? dom.. hadden er minimaal 6 moeten zijn.. ten tweede dat 1 speler de muur omduwt hoort niet en mag niet had de scheids moeten zien en geel voor moeten geven. ten 3e Mulder staat achter de muur? hij ziet dat de muur omver word geduwd dus dan weet hij toch simpel weg welke hoek de bal gaat... dus hij had de bal moeten hebben ja ten 4e. Hahn heeft de potentie om een top keeper te worden bij Feyenoord die bokst de ballen tenminste niet weg bij een corner. zo ik heb mijn zegje gedaan
Achteraf kijk je een koe inderdaad altijd in de kont, had hij er 6 neergezet dan hadden we kunnen zeggen dat het er 4 of 8 moesten zijn. De muur was groot genoeg om de hoek af te dekken maar laat zich als een stelletje marionettes aan de kant zetten, dat is wat er fout ging.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 25 oktober 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2013 - 19:11 schreef moa het volgende:

[..]

Dat mag, maar beweer dan niet dat je em jaren wel gesteund hebt.
Vanaf zijn eerste wedstrijd vond je het niks.
Dan weet je er niks van , de eerste 3 jaar heb ik de kat uit de boom gekeken! Dus dat betekend voor de goede orde: inclusief zijn periode bij Excelsior ... Kijk dat jij zo dom ben daar kunnen we niks aan doen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Warner Hahn topic..









0.0066680