BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 23 februari 2014, 14:30); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Enigma
 Enigma - zaterdag 22 februari 2014 - 12:29   quote  deeplink  
Met de koppigheid vd Boer mbt de (door zichzelf gekroonde) mislukte immitatie van CR7 en de keer op keer falende Siem, dwergen op middenveld en rechtsbuiten waarbij heel het team, behalve Blind, gespeend is van straatvechtersmentaliteit en mentale weerbaarheid, is Ajax volledig kansloos morgen en volgende week nog meer.

De Boer moet lef tonen en een paar er keihard uit flikkeren. Durft hij of wil hij niet dus zal het schip op deze manier zinken binnen de kortste keren ben ik bang en heilig van overtuigd. Door geklungel van andere teams mag Ajax hopen op prolongatie titel maar het wordt zo langzamerhand zielig om te zien tot waar Ajax en dus de kampioen van Nederland is afgezakt. Zie er echt geen heil meer in met dit team en een staf die donderdag ook niet ingreep. Ben er zo ziek van, dat blijf ik ook totdat er eens goed spel wordt vertoond. Geen eindeloos tokkie breed en terug maar aanvallen zoals Twente, Vitesse en ook Feijenoord doet. Goed zij geen kampioen maar wel goed spel. Heb dit nu wel een keer gezien, verdomme!!!!!!!

Iedereen succes maar vrees het allerergste, hoop dat ik alles fout zie natuurlijk. Tyfus!!! Wat ben ik ziek van de laatste weken en helemaal van donderdag!!! Krijg er de goudvissenkopkaasschurft van, verdomme!!!!!!!!! KUT!!!
Enigma
 Enigma - zaterdag 22 februari 2014 - 12:29   quote  deeplink  
En nog eens KUT!!!!!!!!
Enigma
 Enigma - zaterdag 22 februari 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Het blijft KUT!!!!!!!! Ik ben woest!!!!!!!!😡😡👺
Enigma
 Enigma - zaterdag 22 februari 2014 - 12:30   quote  deeplink  
En dat is ook KUT
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 februari 2014 - 13:14   quote  deeplink  
2-3 en volgende week koppositie kwijt!
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 februari 2014 - 13:15   quote  deeplink  
Oja en zonder siem en siggi halen we de komende wedstrijden 1 punt.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 22 februari 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 13:15 schreef Loetje het volgende:
Oja en zonder siem en siggi halen we de komende wedstrijden 1 punt.
En met halen we geen punten.
Met Siem op het middenveld speel je met een halve kracht (Loopvermogen, balaanname en uitvorm).
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 13:41   quote  deeplink  
3-1 winnen met prima spel...
nora
 nora - zaterdag 22 februari 2014 - 14:05   quote  deeplink  
AZ is gelukkig geen Salzburg dus geen paniek maar er zal inderdaad keihard geknokt moeten worden om dat middelmatige team van AZ te verslaan, met veel meer inzet en veel meer ballen voorwaarts inplaats van dat eindeloze tikkie terug of breed.
Ik denk 2-0
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 22 februari 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Ajax had gewoon verder moeten kijken, en nooit het risico moeten nemen met de spelersgroep die er nu is. Puur omdat die niet breed genoeg is. En dat is puur gebrek aan inzicht!
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 14:19 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax had gewoon verder moeten kijken, en nooit het risico moeten nemen met de spelersgroep die er nu is. Puur omdat die niet breed genoeg is. En dat is puur gebrek aan inzicht!
Is breed zat, de breedste van de gehele eredivisie, op iedere positie een prima tweede en zelfs op een aantal posities veel talent erachter..
bully
 bully - zaterdag 22 februari 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Is breed zat, de breedste van de gehele eredivisie, op iedere positie een prima tweede en zelfs op een aantal posities veel talent erachter..
ach als je met middelmaat genoegen neemt is hij natuurlijk breed zat.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 februari 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:09 schreef bully het volgende:

[..]

ach als je met middelmaat genoegen neemt is hij natuurlijk breed zat.
Ik ben het alweer met je eens!
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 22 februari 2014 - 15:38   quote  deeplink  
Ik kan niet begrijpen, dat men ten koste van alles ons middelmatige spel blijft verdedigen.
Ons spel kent geen enkel vernuft. Dit komt door het overgrote deel aan middelmatige spelers. Op dit moment is Blind de enige speler die Ajax-waardig is. Het Ajax spelwijze is op techniek, inzicht, persoonlijkheid en snelheid. Vergelijk de huidige spelers hier eens mee, dan kom je echt tot een dramatische conclusie.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 februari 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:38 schreef Ztjes het volgende:
Ik kan niet begrijpen, dat men ten koste van alles ons middelmatige spel blijft verdedigen.
Ons spel kent geen enkel vernuft. Dit komt door het overgrote deel aan middelmatige spelers. Op dit moment is Blind de enige speler die Ajax-waardig is. Het Ajax spelwijze is op techniek, inzicht, persoonlijkheid en snelheid. Vergelijk de huidige spelers hier eens mee, dan kom je echt tot een dramatische conclusie.
Nou, het is niet alleen Daley Blind hoor. Ik heb ook een hoge pet op van Jesper Cillessen. Daarnaast heeft Viktor Fisher al bewezen een grote meneer te kunnen worden en Bojan Krkic heeft het volgens mij ook in zich. Davy Klaassen en Joël Veltman zullen pertinent ook verder gaan groeien, daar heb ik beslist veel vertrouwen in. Maar ja, dan heb je het zo ongeveer wel gehad. Met slechts vijf "pareltjes" gaan we geen oorlogen winnen...
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:09 schreef bully het volgende:

[..]

ach als je met middelmaat genoegen neemt is hij natuurlijk breed zat.
En ik vind het absoluut geen middelmaat.. Natuurlijk zijn sommige spelers geen absolute toppers en is Ajax misschien hun plafond wel..

Maar als de belangrijkere mensen binnen deze selectie vorm zouden hebben, dan zouden we er een stuk beter voorstaan..
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:38 schreef Ztjes het volgende:
Ik kan niet begrijpen, dat men ten koste van alles ons middelmatige spel blijft verdedigen.
Ons spel kent geen enkel vernuft. Dit komt door het overgrote deel aan middelmatige spelers. Op dit moment is Blind de enige speler die Ajax-waardig is. Het Ajax spelwijze is op techniek, inzicht, persoonlijkheid en snelheid. Vergelijk de huidige spelers hier eens mee, dan kom je echt tot een dramatische conclusie.
Ik verdedig het spel niet, het beleid.. Dat is heel iets anders.. Ik sta hier niet te roepen dat er goed gevoetbald wordt, integendeel zelfs, er wordt slecht gespeeld..

Alleen vind ik het echt te belachelijk voor woorden om te zien hoe dit opgeblazen wordt na het verlies van een ontkend en vele malen beter Salszburg..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 22 februari 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, het is niet alleen Daley Blind hoor. Ik heb ook een hoge pet op van Jesper Cillessen. Daarnaast heeft Viktor Fisher al bewezen een grote meneer te kunnen worden en Bojan Krkic heeft het volgens mij ook in zich. Davy Klaassen en Joël Veltman zullen pertinent ook verder gaan groeien, daar heb ik beslist veel vertrouwen in. Maar ja, dan heb je het zo ongeveer wel gehad. Met slechts vijf "pareltjes" gaan we geen oorlogen winnen...
Ik heb reeds eerder aangegeven, dat wij de door jou aangegeven pareltjes in onze selectie hebben zitten. Alleen kunnen en mogen dat niet de dragende spelers zijn van het basis-elftal. Deze moeten aan de hand worden genomen door de ervaren mannen. En laten we die nu net niet hebben op Daley na.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 februari 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:52 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik heb reeds eerder aangegeven, dat wij de door jou aangegeven pareltjes in onze selectie hebben zitten. Alleen kunnen en mogen dat niet de dragende spelers zijn van het basis-elftal. Deze moeten aan de hand worden genomen door de ervaren mannen. En laten we die nu net niet hebben op Daley na.
Okay, eens
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:52 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik heb reeds eerder aangegeven, dat wij de door jou aangegeven pareltjes in onze selectie hebben zitten. Alleen kunnen en mogen dat niet de dragende spelers zijn van het basis-elftal. Deze moeten aan de hand worden genomen door de ervaren mannen. En laten we die nu net niet hebben op Daley na.
De Jong zou ook zo'n speler moeten zijn, echter volledig uit vorm, en dus meer bezig met zijn eigen als anderen.. Moisander is ook een speler die dat wel doet en kan..

Maar momenteel dus alleen Blind en Moisander, en dat is inderdaad te weinig, de rest is alleen met zichzelf bezig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2014 door remco k --
bully
 bully - zaterdag 22 februari 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:46 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, het is niet alleen Daley Blind hoor. Ik heb ook een hoge pet op van Jesper Cillessen. Daarnaast heeft Viktor Fisher al bewezen een grote meneer te kunnen worden en Bojan Krkic heeft het volgens mij ook in zich. Davy Klaassen en Joël Veltman zullen pertinent ook verder gaan groeien, daar heb ik beslist veel vertrouwen in. Maar ja, dan heb je het zo ongeveer wel gehad. Met slechts vijf "pareltjes" gaan we geen oorlogen winnen...
ben met met je eens op Bojan na.
die heeft mij alleen laten zien dat hij veel telicht is.
hij is natuurlijk ook niet voorniks overal mislukt.
en ook bij Ajax twijfelen ze nu om de huuroptie met nog een jaar teverlengen.
bully
 bully - zaterdag 22 februari 2014 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verdedig het spel niet, het beleid.. Dat is heel iets anders.. Ik sta hier niet te roepen dat er goed gevoetbald wordt, integendeel zelfs, er wordt slecht gespeeld..

Alleen vind ik het echt te belachelijk voor woorden om te zien hoe dit opgeblazen wordt na het verlies van een ontkend en vele malen beter Salszburg..
je zegt het zelf al een veel beter Salszburg.
een kleintje op europees niveau speelt ons Ajax helemaal zoek.
ook al tegen celtic hebben we niet kunnen overtuigen.
en wat ik al eerder zei lees mijn eerdere berichten eens terug.
dan zie je ook dat deze kritiek niet alleen van deze wedstrijd is.
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 16:27 schreef bully het volgende:

[..]

je zegt het zelf al een veel beter Salszburg.
een kleintje op europees niveau speelt ons Ajax helemaal zoek.
ook al tegen celtic hebben we niet kunnen overtuigen.
en wat ik al eerder zei lees mijn eerdere berichten eens terug.
dan zie je ook dat deze kritiek niet alleen van deze wedstrijd is.
Salszburg is echt geen kleintje dit seizoen, ik denk zelfs een outsider voor de eindoverwinning...
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 22 februari 2014 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik verdedig het spel niet, het beleid.. Dat is heel iets anders.. Ik sta hier niet te roepen dat er goed gevoetbald wordt, integendeel zelfs, er wordt slecht gespeeld..

Alleen vind ik het echt te belachelijk voor woorden om te zien hoe dit opgeblazen wordt na het verlies van een ontkend en vele malen beter Salszburg..
In een Topsport klimaat mag je nooit tevreden zijn op middelmaat en altijd kritisch zijn t.a.v. prestaties, beleid en visie.
En in al deze facetten moet mijn clubje nog heel veel verbeteren. Dus moet je heel kritisch zijn om naar de haalbare top in Nederland te groeien en ook internationaal.
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 februari 2014 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 16:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Salszburg is echt geen kleintje dit seizoen, ik denk zelfs een outsider voor de eindoverwinning...
Als zij het niveau van afgelopen donderdag kunnen vasthouden, denk ik dat ook wel, gezien het feit dat zij ook "even" Bayern Munchen opzij hebben gezet met 3-0. Al was dat maar een oefenpotje, maar toch.
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 16:57 schreef Ztjes het volgende:

[..]

In een Topsport klimaat mag je nooit tevreden zijn op middelmaat en altijd kritisch zijn t.a.v. prestaties, beleid en visie.
En in al deze facetten moet mijn clubje nog heel veel verbeteren. Dus moet je heel kritisch zijn om naar de haalbare top in Nederland te groeien en ook internationaal.
Natuurlijk is dat logisch wat je zegt.. Alleen is ook het beleid een proces waarin ze zitten en moeten ook die mensen leren en aan elkaar wennen op deze posities..

Ajax is momenteel top in Nederland, 3 keer kampioen en nu gewoon nog 4 punten los onderstreept dat, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het allemaal geweldig is en natuurlijk kan het nog stukken beter..

Maar nogmaals, ik vind wel dat men in negatieve zin hier ineens wel heel erg druk is met mensen die er normaal nooit zijn, en er overall gewoon te hard geoordeeld wordt. Als je alles namelijk even zou doorvoeren wat hier zo her en der geopperd wordt, hebben we geen bestuur meer, geen technische staf, en eigenlijk alleen Blind nog over van de selectie..

En dat is best apart gezien de resultaten van de laatste jaren..

We gaan met zijn allen meer en meer eisen, en ik denk dat men zich moet afvragen of dat wel terecht en uberhaubt reel is..
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 22 februari 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit. En dat ontbreekt, diverse spelers vallen tegen. Dan zijn er mensen verantwoordelijk die deze hebben aangesteld. En in feite verkeerd hebben beoordeeld. Het gaat niet alleen om de wedstrijd van afgelopen woensdag, Ajax overtuigt niet. Al geruime tijd niet. En daar mag je kritisch naar zijn. Hoe je het ook went of keert Ajax is behoudend geweest in aanstellen van andere spelers, heeft verkeerde spelers aangetrokken en diverse keren te laat geanticipeerd op bepaalde spelers. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben dat daar fouten zijn gemaakt.

Daarom hoop ik echt dat men hier lering van trekt en het niet weer zover laat komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2014 door Bobby1972 --
bully
 bully - zaterdag 22 februari 2014 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 18:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat logisch wat je zegt.. Alleen is ook het beleid een proces waarin ze zitten en moeten ook die mensen leren en aan elkaar wennen op deze posities..

Ajax is momenteel top in Nederland, 3 keer kampioen en nu gewoon nog 4 punten los onderstreept dat, dat wil natuurlijk niet zeggen dat het allemaal geweldig is en natuurlijk kan het nog stukken beter..

Maar nogmaals, ik vind wel dat men in negatieve zin hier ineens wel heel erg druk is met mensen die er normaal nooit zijn, en er overall gewoon te hard geoordeeld wordt. Als je alles namelijk even zou doorvoeren wat hier zo her en der geopperd wordt, hebben we geen bestuur meer, geen technische staf, en eigenlijk alleen Blind nog over van de selectie..

En dat is best apart gezien de resultaten van de laatste jaren..

We gaan met zijn allen meer en meer eisen, en ik denk dat men zich moet afvragen of dat wel terecht en uberhaubt reel is..
die drie kampioenschappen heb je tedanken aan de Boer en spelers zoals Vertongen Eriksen van der Wiel enz.
plus dat de concurentie er ook een zooitje van maakte.
maar als je elk jaar je beste spelers verkoopt kan je niet alleen op Eigen jeugd blijven teren.
die worden nu geforceert gebracht terwijl je die langzaam moet inpassen.
en daarbij ook nog alleen maar tweede keus aankoopt dan komt er een vierde jaar waar dit alles zichtbaar word.
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 22 februari 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Remco,
Ajax moet weer een echt voetbalbolwerk in Nederland worden. En nu is de top in onze MM- competitie maar middelmatigheid. Kijk ik toch weer naar Salzburg, zij staan 1e met 17 punten voorsprong en 55 +goals, dus het kan ook in een mindere competitie.

Daarom moeten aankopen een meerwaarde zijn en geen middelmatigheid en geef ik je gelijk dat ze dan alleen onze talenten in de weg staan. Ook moet onze Technische staf de aankopen ook internationaal gaan zoeken, die niet in Nederland zijn te vinden of te duur zijn.
Met alleen jonge talenten gaat het nooit lukken en ik roep al jaren dat ik ervaren spelers wil en niet het soort spelers (Siem, Niklas) die zich alleen in de eredivisie hebben bewezen. En ja, die ga je inderdaad niet voor een dubbeltje krijgen.

Wij missen spelers met de Zuid-Amerikaanse mentaliteit. Die de strijd als het moet met het mes tussen de tanden aangaan. In elke topteams staan Chilenen, etc en wij kijken alleen in Scandinavische landen. Maar daar ga je dit soort spelers niet vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2014 door Ztjes --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 22 februari 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 19:56 schreef Ztjes het volgende:
Remco,
Ajax moet weer een echt voetbalbolwerk in Nederland worden. En nu is de top onze MM- competitie maar middelmatigheid. Kijk ik toch weer naar Salzburg, zij staan 1e met 17 punten voorsprong en 55 +goals, dus het kan ook in een mindere competitie.

Daarom moeten aankopen een meerwaarde zijn en geen middelmatigheid en geef ik je gelijk dat ze dan alleen onze talenten in de weg staan. Ook moet onze Technische staf de aankopen ook internationaal gaan zoeken, die niet in Nederland zijn te vinden of te duur zijn.
Met alleen jonge talenten gaat het nooit lukken en ik roep al jaren dat ik ervaren spelers wil en niet het soort spelers (Siem, Niklas) die zich alleen in de eredivisie hebben bewezen. En ja, die ga je inderdaad niet voor een dubbeltje krijgen.

Wij missen spelers met de Zuid-Amerikaanse mentaliteit. Die de strijd als het moet met het mes tussen de tanden aangaan. In elke topteams staan Chilenen, etc en wij kijken alleen in Scandinavische landen. Maar daar ga je dit soort spelers niet vinden.
Echte winnaars en geen verwende jochies, Suarez en dat soort types blijven gaan.
Ajax is wel een beetje te lief op dit moment ja.. Dat Moisander als topper genoemd wordt verbaasd me echt.
Hij kan aardig ballen maar is ook veel te lief om de echte top te bereiken..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 februari 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 21:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Echte winnaars en geen verwende jochies, Suarez en dat soort types blijven gaan.
Ajax is wel een beetje te lief op dit moment ja.. Dat Moisander als topper genoemd wordt verbaasd me echt.
Hij kan aardig ballen maar is ook veel te lief om de echte top te bereiken..
Een rauwdouwer of 2 lijkt me wel handig....probleem is alleen dat de scheidsrechters alles dood fluiten op de nederlandse velden....er mag godverdomme niks meer
Er moet ook eens een bezem door dat scheidsrechters gedrocht heen.....die maken er echt een sissy sport van
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 19:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Het gaat niet om kwantiteit, maar om kwaliteit. En dat ontbreekt, diverse spelers vallen tegen. Dan zijn er mensen verantwoordelijk die deze hebben aangesteld. En in feite verkeerd hebben beoordeeld. Het gaat niet alleen om de wedstrijd van afgelopen woensdag, Ajax overtuigt niet. Al geruime tijd niet. En daar mag je kritisch naar zijn. Hoe je het ook went of keert Ajax is behoudend geweest in aanstellen van andere spelers, heeft verkeerde spelers aangetrokken en diverse keren te laat geanticipeerd op bepaalde spelers. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben dat daar fouten zijn gemaakt.

Daarom hoop ik echt dat men hier lering van trekt en het niet weer zover laat komen.
Wie heeft het over kwanititeit?? Ik niet hoor.. En ik ben het gewoon niet met je eens dat onze selectie niet goed genoeg is.. Natuurlijk kunnen sommige posities anders of beter ingevuld worden..
remco k
 remco k - zaterdag 22 februari 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 21:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Echte winnaars en geen verwende jochies, Suarez en dat soort types blijven gaan.
Ajax is wel een beetje te lief op dit moment ja.. Dat Moisander als topper genoemd wordt verbaasd me echt.
Hij kan aardig ballen maar is ook veel te lief om de echte top te bereiken..
Moisander wordt niet als topper genoemd hoor, in ieder geval niet door mij..
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 22 februari 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Een rauwdouwer of 2 lijkt me wel handig....probleem is alleen dat de scheidsrechters alles dood fluiten op de nederlandse velden....er mag godverdomme niks meer
Er moet ook eens een bezem door dat scheidsrechters gedrocht heen.....die maken er echt een sissy sport van
Nenam,
Dan moet je maar incalculeren/accepteren dat dit soort spelers in onze competitie vaker geschorst zullen zijn.
Je kunt er toch niets aandoen, dat de scheidrechters fluiten alsof in de zaalvoetbalcompetitie staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2014 door Ztjes --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 februari 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 21:49 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Nenam,
Dan moet je maar incalculeren/accepteren dat dit soort spelers in onze competitie vaker geschorst zullen zijn.
Je kunt er toch niets aandoen, dat de scheidrechters fluiten alsof in de zaalvoetbalcompetitie staan.
Heb ik geen problemen mee...Jantje Wouters was ook zo'n bikkel...maar wel effectief
Ztjes
 Ztjes - zaterdag 22 februari 2014 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb ik geen problemen mee...Jantje Wouters was ook zo'n bikkel...maar wel effectief
Helemaal mee eens.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zaterdag 22 februari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
Ajax functioneert niet als een team, omdat bijna iedereen met zichzelf bezig is.
Nu maar afwachten, morgen tegen AZ.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2014 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 17:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als zij het niveau van afgelopen donderdag kunnen vasthouden, denk ik dat ook wel, gezien het feit dat zij ook "even" Bayern Munchen opzij hebben gezet met 3-0. Al was dat maar een oefenpotje, maar toch.
Het mooie aan Salzburg is dat ze de Europa League zeer serieus nemen. Iets wat bijna geen enkele club doet. Vaak liggen de toppers er snel uit. B teams of A elftallen die totaal niet zoeken om te voetballen. Stadions die 10% gevuld zijn en het levert bijzonder weinig op. 6 nutteloze poulewedstrijden waar je 3x uit speelt en bv als AZ zijnde naar Oekraïne, Griekenland en Israël moet. Je bent daar al meer voor kwijt dan er binnen komt. Wat zo mooi aan Salzburg is, is dat zij met al die aspecten geen rekening houden en gewoon met de volle inzet ergens voor gaan. Hun stadion is ook uitverkocht en dat was bijna meteen na de loting. Als ze zo doorgaan kunnen ze nog wel eens stiekem gaan winnen dit jaar. Maar dan moet de absolute top wel ongeïnspireerd blijven denk ik
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2014 - 00:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 13:34 schreef Ztjes het volgende:

[..]

En met halen we geen punten.
Met Siem op het middenveld speel je met een halve kracht (Loopvermogen, balaanname en uitvorm).
Momenteel voegt De Jong niets toe. Duarte zal morgen wel weer spelen... AZ is toch met Utrecht onze angstgegner
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2014 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 22:16 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ajax functioneert niet als een team, omdat bijna iedereen met zichzelf bezig is.
Nu maar afwachten, morgen tegen AZ.
Vind ik niet. Op een enkeling daargelaten.
Ajax wordt soms geconfronteerd met ploegen die hoog drukzetten of vol op de counter spelen en daarbij onze zwakke punten bloot leggen. Ik ben van mening dat het om kwaliteit gaat. Ajax is doorgaans best een team.
Een rasvoetballertje, type Ziyech is wat we dondersgoed kunnen gebruiken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 01:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 11:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens.. Alleen wie moet je dan op 9 zetten??
Van mij part stellen ze Kishna op, maar je moet een De Jong geen ritme laten opdoen terwijl we in de belangrijkste weken van het seizoen zitten (en dat met alle respect voor Siem).
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Een rauwdouwer of 2 lijkt me wel handig....probleem is alleen dat de scheidsrechters alles dood fluiten op de nederlandse velden....er mag godverdomme niks meer
Er moet ook eens een bezem door dat scheidsrechters gedrocht heen.....die maken er echt een sissy sport van
Eindelijk begin je te luisteren naar me! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 00:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het mooie aan Salzburg is dat ze de Europa League zeer serieus nemen. Iets wat bijna geen enkele club doet. Vaak liggen de toppers er snel uit. B teams of A elftallen die totaal niet zoeken om te voetballen. Stadions die 10% gevuld zijn en het levert bijzonder weinig op. 6 nutteloze poulewedstrijden waar je 3x uit speelt en bv als AZ zijnde naar Oekraïne, Griekenland en Israël moet. Je bent daar al meer voor kwijt dan er binnen komt. Wat zo mooi aan Salzburg is, is dat zij met al die aspecten geen rekening houden en gewoon met de volle inzet ergens voor gaan. Hun stadion is ook uitverkocht en dat was bijna meteen na de loting. Als ze zo doorgaan kunnen ze nog wel eens stiekem gaan winnen dit jaar. Maar dan moet de absolute top wel ongeïnspireerd blijven denk ik
Het nadeel van de absolute top is dat ze pas bij de halve finale beginnen te beseffen dat ze een eventuele Europese prijs kunnen ophalen. Je hebt verder helemaal gelijk en ik heb voor de wedstrijd tegen Salzburg al aangegeven dat dit een hele zware opponent is, maar ja volgens velen waren ze toch slechter dan Ajax?? Ik heb het gezien donderdag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 01:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 17:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als zij het niveau van afgelopen donderdag kunnen vasthouden, denk ik dat ook wel, gezien het feit dat zij ook "even" Bayern Munchen opzij hebben gezet met 3-0. Al was dat maar een oefenpotje, maar toch.
Jammer dat de oogjes van spelers en veel supporters (waarmee ik niet iedereen bedoel) pas na de wedstrijd zijn opengegaan en niet ervoor. Dan hadden we misschien een betere tegenstand geboden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2014 - 02:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 01:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het nadeel van de absolute top is dat ze pas bij de halve finale beginnen te beseffen dat ze een eventuele Europese prijs kunnen ophalen. Je hebt verder helemaal gelijk en ik heb voor de wedstrijd tegen Salzburg al aangegeven dat dit een hele zware opponent is, maar ja volgens velen waren ze toch slechter dan Ajax?? Ik heb het gezien donderdag.
Klopt. Dan gaan ze pas ergens voor. Ik heb ze echt veel zien spelen en dit doen zr vrijwel altijd. Uitslag verbaasde me ook niet. Zij spelen precies het voetbal waar wij niet tegen kunnen.
jariheld
 jariheld - zondag 23 februari 2014 - 08:28   quote  deeplink  
Met alle respect maar Salzburg is wel van een heel ander kaliber dan AZ dus mogen we hopen dat er vandaag wel gewonnen wordt. Belangrijk voor de competitie en om de kater van donderdag enigzins weg te spoelen.
jariheld
 jariheld - zondag 23 februari 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Bovendien speelde AZ zelf ook als een krant alleen die hadden het voordeel dat die een tegenstander hadden getroffen die er zelf niets van bakte.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 februari 2014 - 22:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Heb ik geen problemen mee...Jantje Wouters was ook zo'n bikkel...maar wel effectief
Maar zelden geschorst.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 01:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van mij part stellen ze Kishna op, maar je moet een De Jong geen ritme laten opdoen terwijl we in de belangrijkste weken van het seizoen zitten (en dat met alle respect voor Siem).
Er is van de voorste 3 niemand in vorm. Echt niet 1. Dus wie je ook opstelt. Iedereen probeert in vorm te komen. Tsjaa en dan heb ik het meeste vertrouwen in Siem. Aangezien alles en iedereen vorm mist is het roeien met de riemen die er zijn. Ik kan me erg goed voorstellen dat men dat terugvalt op Siem.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 23 februari 2014 - 10:11   quote  deeplink  
Ik vindt de Nederlandse clubs in de internationale voetbal zoals de Champions League en de EL toch al niet zo goed, laat staan hoe ons voetbalcompetitieniveau daadwerkelijk is. We staan niet bij de beste 6, met ons zeer matige 9e plaats.
En dat is wel te merken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 23 februari 2014, 14:30); 4 - 0









0.0070879