BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 23 februari 2014, 14:30); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 15:51 schreef Loetje het volgende:
Debutanten en scoren bij Ajax....
Ja ongelooflijk he
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 15:54   quote  deeplink  
Eigenlijk moet je gewoon elke week een debutant opstellen... Maar das logisch...:))...
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 15:51 schreef Pietje het volgende:
Ik vind zelfs van Rhijn zeer gedreven spelen. Hij staat z'n mannetje
Van Rhijn speelt gewoon prima. Goede voorzet bij de eerste goal en beerens komt in het stuk niet voor. Hij speelt al weken steeds beter.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 15:58   quote  deeplink  
Ajax is echt erg strijdvaardig. Eindelijk!
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2014 - 15:58   quote  deeplink  
Poulsen immers lijkt me ook wel lachen.. ppulsen is wel goed in irriteren van de tegenstander.. alleen voetballend enorm traag
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 15:58 schreef nummer10 het volgende:
Poulsen immers lijkt me ook wel lachen.. ppulsen is wel goed in irriteren van de tegenstander.. alleen voetballend enorm traag
Denk alleen wel dat Riedewald nog tekort komt, dus dat het eigenlijk je enige optie is. of Denswil op linksback. Maar dan mag Denswil niet meer uitkomen voor Jong Ajax.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 15:56 schreef Eide het volgende:

[..]

Van Rhijn speelt gewoon prima. Goede voorzet bij de eerste goal en beerens komt in het stuk niet voor. Hij speelt al weken steeds beter.
Eens. De enige dissonant vind ik De Sa. Hij komt echt niemand voorbij
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 23 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Ja geweldig hoor, deze 4-0. Gewoon blijven doorgaan.

Zowel Twente en Feyenoord krijgen het erg moeilijk met elkaar, nu ze zo tegen elkaar spelen. Een gelijkspel is het allerbeste voor Ajax.
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Wwwwwhhhaaaaa
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Whahaha whoeeeeee en da komt uut almelo o o o
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Zooooo... pats
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Wat een goal
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 16:00   quote  deeplink  
Wat een mooie goals vandaag zeg.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Laten Feyenoord en Twente maar gelijkspelen vanmiddag.
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Verdomme nu kan het wel. Inzet, strijd en passie. Zelfs Poulsen speelt goed
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:00 schreef Eide het volgende:
Wat een mooie goals vandaag zeg.
Zeker
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 16:01   quote  deeplink  
Lekker voor lerin
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 23 februari 2014 - 16:02   quote  deeplink  
Ja inderdaad. Ajax was vandaag weer eens echt strijdvaardig, daar je dat van de vorige wedstrijden toch niet kon zeggen. Ajax heeft veel geleerd van Salzburg, daar dat wel een feit is.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Met kishna duarte wel erg veel beweging daar em duarte word weer het oude bijtertje zoals ik hen ken van heracles.. vaak in het echt gezien (voor mijn werk altijd bij heracles thuis)
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Ah jammer
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2014 - 16:04   quote  deeplink  
Fuck de el.. richt maar op de titel.. met deze inzet
Loetje
 Loetje - zondag 23 februari 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:02 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ja inderdaad. Ajax was vandaag weer eens echt strijdvaardig, daar je dat van de vorige wedstrijden toch niet kon zeggen. Ajax heeft veel geleerd van Salzburg, daar dat wel een feit is.
1 zwaluw maakt geen zomer. Ik ben even voorzichtig.
Maar ze kunnen het verdomde wel. Nu dit tot Twente thuis vasthouden en je bent gewoon kampioen
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 16:05   quote  deeplink  
Mn diaree is omgezet in een harde stevige drol 😄😃😀
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Aaaaaaaaaaaaaaaaahh wat doet dat zzeeeeeeerrrrr hahahahahaha
jariheld
 jariheld - zondag 23 februari 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Volgende week ook zo tegen fc pelle dan zie ik het heel zonnig in;-);-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Bier staat op tafel! 11.6 procent rara wat drink ik?!
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:07 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaaaahh wat doet dat zzeeeeeeerrrrr hahahahahaha
Dan kan je beter diarree hebben...;))....
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:
Met kishna duarte wel erg veel beweging daar em duarte word weer het oude bijtertje zoals ik hen ken van heracles.. vaak in het echt gezien (voor mijn werk altijd bij heracles thuis)
Vond Duarte de eerste helft de zwakste bij Ajax. Maakt hij de 2e helft trouwens absoluut goed.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:05 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Mn diaree is omgezet in een harde stevige drol 😄😃😀
Hahahaha
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:02 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ja inderdaad. Ajax was vandaag weer eens echt strijdvaardig, daar je dat van de vorige wedstrijden toch niet kon zeggen. Ajax heeft veel geleerd van Salzburg, daar dat wel een feit is.
Salzburg is gewoon een andere orde van grote. Dat is vreemd genoeg de beste tegenstander waar Ajax dit seizoen tegen gespeeld heeft. Vond zelfs Barca uit Barca minder sterk als Salzburg. Het verschil met de eredivisie is choquerend te noemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door Eide --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:08 schreef hippy het volgende:

[..]

Dan kan je beter diarree hebben...;))....
Geloof me, ondanks de hevige pijn in mn darmen, voelt deze harde bruine bolus 100 x lekkerder dan die onzekere diaree van voor de wedstrijd! Ajax bedankt! !!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 23 februari 2014 - 16:11   quote  deeplink  
We teken er met z'n allen ervoor volgende week, als Ajax tegen Feyenoord de helft scoort, en met slechts 2-0 gaat winnen. Zijn er dan toch weer 3 punten erbij.
Da's logisch. Dan is de kampioenschap toch wel definitief, dacht ik zo.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Uit winnen volgende week is bijna zeker 4e schaal op rij ja...
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 23 februari 2014 - 16:13   quote  deeplink  
Salzburg mag dan een ander order zijn, AJAX had gewoon moeten winnen, daar zelfs de Oostenrijkse voetbalcompetitie lager staat dan onze voetbalcompetitie.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:13 schreef nieuwe ajax het volgende:
Salzburg mag dan een ander order zijn, AJAX had gewoon moeten winnen, daar zelfs de Oostenrijkse voetbalcompetitie lager staat dan onze voetbalcompetitie.
Dat zal, maar die ploeg is ontzettend goed. Je hebt geen idee hoe enorm ik onder de indruk ben van dat Salzburg. Zo fit, zo hard werkend. Zelden gezien dat en daarmee maatgevend voor Ajax. Als een Oostenrijkse ploeg zo goed kan zijn moet Ajax dat ook kunnen. Je kan je kapot schamen en dat moet ook, maar je moet zoiets ook als een uitdaging en streven zien.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 23 februari 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Daar moet Ajax maar van leren.
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:13 schreef nieuwe ajax het volgende:
Salzburg mag dan een ander order zijn, AJAX had gewoon moeten winnen, daar zelfs de Oostenrijkse voetbalcompetitie lager staat dan onze voetbalcompetitie.
Als je bayern kan verslaan met 3-0 ben je een goeie ploeg...
Komt ook bij dat we hun wel erg in het zadel hielpen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 16:17   quote  deeplink  
Wat een hork van een commentator......op non actief zetten die gozer
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 15:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb niks gezien, was aan de wandel...
Van wie? En op wie?
Ortiz kreeg een keer geel en maakte daarna een harde overtreding van achteren op Blind of Moisander, daar had geel gegeven moeten worden..
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Uitstekende 1e 20 minuten, uitstekende 2e helft. Mooie goals, goed veldspel. Gewoon een prima overwinning.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 23 februari 2014 - 16:20   quote  deeplink  
Dat is zo, als je Bayern kan verslaan, dan ben je inderdaad een goede ploeg. Jammer Nenam.
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:17 schreef hippy het volgende:

[..]

Als je bayern kan verslaan met 3-0 ben je een goeie ploeg...
Komt ook bij dat we hun wel erg in het zadel hielpen
Helemaal eens
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ortiz kreeg een keer geel en maakte daarna een harde overtreding van achteren op Blind of Moisander, daar had geel gegeven moeten worden..
Okay. Thanks Remco
Ztjes
 Ztjes - zondag 23 februari 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Eindelijk na maanden weer eens een geweldige Ajax-waardige wedstrijd gezien.
Frank zet weer eens alle spelers op hun positie. Alleen jammer dat Blind weer naar de back-positie moet spelen. Maar ik vond Poulsen wel een goede wedstrijd spelen.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 16:27   quote  deeplink  
Ajax speelde een hele goede tweede helft, en met zo'n wedstrijd als afgelopen donderdag in de benen is dat gewoon erg knap.

Duarte speelde een hele slechte eerste helft, en een geweldige tweede helft, gooide alle schroom van zich af en liet zien dat ie terecht naar Ajax is gehaald, erg goed en knap van hem gezien de toch wel lastige periode die hij heeft gehad..

De Jong speelde gewoon goed, de eerste goal maken en de assist op de tweede, dan doe je het gewoon goed, het kan echt nog een stuk beter bij hem, maar het begin is er en niks te laat, volgende week tegen Feyenoord, en normaal speelt ie dan altijd goed.
De Sa blijft het proberen, en als ie er langskomt heeft ie echt een prima voorzet, alleen doet ie iedere keer hetzelfde, namelijk tegen de tegenstander aan lopen, wel is het lekker dat je met hem veel dreiging in de diepte..

Kishna.. Tsjaa, als je zo'n goal maakt bij je competitiedebuut, en zo'n actie bij de 2-0 van Ajax, dan is alles wel gezegd..

Toch denk ik dat de 4 beste spelers vandaag in de achterste linies rondliepen.. Werkelijk helemaal niks weggegeven vandaag, 2 schoten op goal van AZ zegt daar genoeg over.. Van Rhijn, Veltman, Moisander en Poulsen waren voor mij vandaag de 4 beste spelers.. En dat is met name voor Veltman en helemaal voor van Rhijn erg lekker. v Rhijn speelde Beerens echt helemaal uit de wedstrijd en belangrijk met 1 hele goede voorzet en prima bal op Blind bij de 2-0, al kwam daar een klein beetje geluk bij kijken..

kortom nog genoeg werk aan de winkel, maar met deze inzet van vandaag moet het een eind kunnen komen in de ED dit seizoen..
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Zo... ik heb (alleen de tweede helft) een onherkenbaar, gedreven en uiterst strijdvaardig Ajax gezien. Kijk, dat moeten ze nou elke week kunnen opbrengen, dan is er een hoop kritiek minder.
En nu hoop ik, dat de twee grootste concurrenten strakjes zullen gaan gelijkspelen. Dat heb ik liever, dan dat één van de twee wint/verliest. Gelijkspelen houdt dus in, dat beide twee punten verspelen.
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:27 schreef remco k het volgende:
Ajax speelde een hele goede tweede helft, en met zo'n wedstrijd als afgelopen donderdag in de benen is dat gewoon erg knap.

Duarte speelde een hele slechte eerste helft, en een geweldige tweede helft, gooide alle schroom van zich af en liet zien dat ie terecht naar Ajax is gehaald, erg goed en knap van hem gezien de toch wel lastige periode die hij heeft gehad..

De Jong speelde gewoon goed, de eerste goal maken en de assist op de tweede, dan doe je het gewoon goed, het kan echt nog een stuk beter bij hem, maar het begin is er en niks te laat, volgende week tegen Feyenoord, en normaal speelt ie dan altijd goed.
De Sa blijft het proberen, en als ie er langskomt heeft ie echt een prima voorzet, alleen doet ie iedere keer hetzelfde, namelijk tegen de tegenstander aan lopen, wel is het lekker dat je met hem veel dreiging in de diepte..

Kishna.. Tsjaa, als je zo'n goal maakt bij je competitiedebuut, en zo'n actie bij de 2-0 van Ajax, dan is alles wel gezegd..

Toch denk ik dat de 4 beste spelers vandaag in de achterste linies rondliepen.. Werkelijk helemaal niks weggegeven vandaag, 2 schoten op goal van AZ zegt daar genoeg over.. Van Rhijn, Veltman, Moisander en Poulsen waren voor mij vandaag de 4 beste spelers.. En dat is met name voor Veltman en helemaal voor van Rhijn erg lekker. v Rhijn speelde Beerens echt helemaal uit de wedstrijd en belangrijk met 1 hele goede voorzet en prima bal op Blind bij de 2-0, al kwam daar een klein beetje geluk bij kijken..

kortom nog genoeg werk aan de winkel, maar met deze inzet van vandaag moet het een eind kunnen komen in de ED dit seizoen..
Geen speld tussen te krijgen kerel...;))...
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:28 schreef Pietje het volgende:
Zo... ik heb (alleen de tweede helft) een onherkenbaar, gedreven en uiterst strijdvaardig Ajax gezien. Kijk, dat moeten ze nou elke week kunnen opbrengen, dan is er een hoop kritiek minder.
En nu hoop ik, dat de twee grootste concurrenten strakjes zullen gaan gelijkspelen. Dat heb ik liever, dan dat één van de twee wint/verliest. Gelijkspelen houdt dus in, dat beide twee punten verspelen.
En loop je 4 punten uit, terwijl beide ploegen dan een slecht gevoel aan deze pot overhouden..
Pietje
 Pietje - zondag 23 februari 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:27 schreef remco k het volgende:
Ajax speelde een hele goede tweede helft, en met zo'n wedstrijd als afgelopen donderdag in de benen is dat gewoon erg knap.

Duarte speelde een hele slechte eerste helft, en een geweldige tweede helft, gooide alle schroom van zich af en liet zien dat ie terecht naar Ajax is gehaald, erg goed en knap van hem gezien de toch wel lastige periode die hij heeft gehad..

De Jong speelde gewoon goed, de eerste goal maken en de assist op de tweede, dan doe je het gewoon goed, het kan echt nog een stuk beter bij hem, maar het begin is er en niks te laat, volgende week tegen Feyenoord, en normaal speelt ie dan altijd goed.
De Sa blijft het proberen, en als ie er langskomt heeft ie echt een prima voorzet, alleen doet ie iedere keer hetzelfde, namelijk tegen de tegenstander aan lopen, wel is het lekker dat je met hem veel dreiging in de diepte..

Kishna.. Tsjaa, als je zo'n goal maakt bij je competitiedebuut, en zo'n actie bij de 2-0 van Ajax, dan is alles wel gezegd..

Toch denk ik dat de 4 beste spelers vandaag in de achterste linies rondliepen.. Werkelijk helemaal niks weggegeven vandaag, 2 schoten op goal van AZ zegt daar genoeg over.. Van Rhijn, Veltman, Moisander en Poulsen waren voor mij vandaag de 4 beste spelers.. En dat is met name voor Veltman en helemaal voor van Rhijn erg lekker. v Rhijn speelde Beerens echt helemaal uit de wedstrijd en belangrijk met 1 hele goede voorzet en prima bal op Blind bij de 2-0, al kwam daar een klein beetje geluk bij kijken..

kortom nog genoeg werk aan de winkel, maar met deze inzet van vandaag moet het een eind kunnen komen in de ED dit seizoen..
De eerste helft kan ik niet over oordelen. Verder ben ik het volledig met je eens. Ik reken erop, dat Kishna volgende week in de basis mag beginnen als superjoker tegen Feyenoord.
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 16:31   quote  deeplink  
Nu een gelijkspelletje in enschede en dan is het een prachtig weekend

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 23 februari 2014, 14:30); 4 - 0









0.0238227