BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 23 februari 2014, 14:30); 4 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dank je dat je mijn verhaal bevestigd..
Dan lees je niet goed
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:51 schreef hippy het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed
Jawel hoor, hij kreeg die 3 wedstrijden door die rode kaart... En terecht aangezien het een belachelijke overtreding van achteren was bij Zwolle uit als ik me niet vergis..

Die schorsing kreeg hij niet omdat ie door die ruit heen sloeg..
hippy
 hippy - zondag 23 februari 2014 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Jawel hoor, hij kreeg die 3 wedstrijden door die rode kaart... En terecht aangezien het een belachelijke overtreding van achteren was bij Zwolle uit als ik me niet vergis..

Die schorsing kreeg hij niet omdat ie door die ruit heen sloeg..
Gast wat staat er nou in die tekst... Komt uit een krantenartikel... Eigenwijs stuk vreten...;))...
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 23 februari 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Fantastisch resultaat dit weekend. Wat mogen wij blij zijn met de Boer, ondanks dat hij de fout maakte Duarte op linksback te zetten. Iedereen maakt wel eens fouten. De Boer heeft wederom bewezen dat hij zichzelf blijft en de spelers weer op scherp kan zetten. Ajax heeft bovendien nu ook het beste doelsaldo, dit kan aan het eind van belang zijn. Gelijke spel tussen 010 en Twente is voor Ajax het meest gunstige. Ajax is hiermee opnieuw de grote winnaar van het weekend. En daar mag je als Ajax supporter best trots op zijn.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:56 schreef hippy het volgende:

[..]

Gast wat staat er nou in die tekst... Komt uit een krantenartikel... Eigenwijs stuk vreten...;))...
Gast ik ben niet blind.. Lees prima wat er staat.. De schorsing is voor de overtreding en de daarop volgende rode kaart, dat het mee heeft geteld, tsjaa ik zou zeggen lees de discussies erover eens na, standaard krijg je voor zo'n horrortackle al 3 wedstrijden.. Dan is het heel erg makkelijk zeggen voor de KNVB..
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Wat mij betreft is Kishna de vervanger van Fischer met Bojan aan de andere kant. Heerlijk veelzijdige voetballer. De Sa was niet slecht maar weet nergens potten te breken, Kishna meteen prima. Wat mij betreft duidelijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:01 schreef Loetje het volgende:
Verdomme nu kan het wel. Inzet, strijd en passie. Zelfs Poulsen speelt goed
Poulsen speelt vaker goed, alleen valt dat mensen niet op.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 23 februari 2014 - 19:36   quote  deeplink  
Dit Ajax wint ook van 010, of dat nu met of zonder Pelleboer is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Die schorsing was om de rode kaart, en terecht ook. NIet om wat ie daarna doet..
Staat toch echt dat het inslaan van het raam bij de strafmaat is inbegrepen.
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:01 schreef hippy het volgende:
Lekker voor lerin
Juist! Zeer knap van hem en wat een verademing tov dat gestuntel wat Serero wekelijks laat zien. Ik hoop dat FdB hem handhaaft. Heeft power, is fysiek echt heel sterk, heeft een passeeractie en heeft een prima inzicht.
Hulde voor deze jongen nadat FdB hem min of meer voor lul heeft gezet door hem als back op te stellen om vervolgens(volkomen ontrecht) uitgefloten te worden door de eigen fans.
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:04 schreef nummer10 het volgende:
Met kishna duarte wel erg veel beweging daar em duarte word weer het oude bijtertje zoals ik hen ken van heracles.. vaak in het echt gezien (voor mijn werk altijd bij heracles thuis)
Ik vond Duarte echt een verademing tov Serero
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 16:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Vond Duarte de eerste helft de zwakste bij Ajax. Maakt hij de 2e helft trouwens absoluut goed.
De zwakste was toch echt De Jong de eerste. Een aardige goal maar vervolgens vier zwakke rolletjes op goal en weer een paar keer slap balverlies. Tweede helft prima hetsteld
Hulde voor Duarte dat je je nadat je bent uitgefloten zo hersteld en wat een verbetering tov Serero
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Staat toch echt dat het inslaan van het raam bij de strafmaat is inbegrepen.
Klopt stond zelfs op psv.nl. Dus als ze in zeist ballen hebben dan schorsen ze hem. Tegen ons zal hij er nog wel bij zijn want hij kan nog in beroep gaan
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

De zwakste was toch echt De Jong de eerste. Een aardige goal maar vervolgens vier zwakke rolletjes op goal en weer een paar keer slap balverlies. Tweede helft prima hetsteld
Hulde voor Duarte dat je je nadat je bent uitgefloten zo hersteld en wat een verbetering tov Serero
Bojan was de zwakste....gaat het echt niet worden
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bojan was de zwakste....gaat het echt niet worden
Bojan was ook niet best.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

De zwakste was toch echt De Jong de eerste. Een aardige goal maar vervolgens vier zwakke rolletjes op goal en weer een paar keer slap balverlies. Tweede helft prima hetsteld
Hulde voor Duarte dat je je nadat je bent uitgefloten zo hersteld en wat een verbetering tov Serero
Nee, Bojan deed letterlijk niets goed en Duarte raakte ook geen pepernoot. Beide onthutsend zwak de 1e helft. En als je spits dan een prima goal binnen schiet is op geen enkele manier te verdedigen dat hij de zwakste was. Duarte trouwens de 2e helft uitstekend.
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, Bojan deed letterlijk niets goed en Duarte raakte ook geen pepernoot. Beide onthutsend zwak de 1e helft. En als je spits dan een prima goal binnen schiet is op geen enkele manier te verdedigen dat hij de zwakste was. Duarte trouwens de 2e helft uitstekend.
Nee hoor. Ik weet dat jij voorzitter bent van de Siem de Jong fanclub maar als je vijf keer op goal schiet waarvan er vier ballen amper de keeper halen omdat het zulke rolletjes zijn terwijl je zoveel tijd en ruimte hebt dan heb IK het volste recht om daar kritiek op te hebben. Zeker als je ook nog eens aanvoerder bent dan verwacht ik wat van je en met mij zo'n beetje het hele vak waar ik in zit.
Jij zeikt liever iemand af die verpietert en uitgefloten is afgelopen donderdag maar zich fantastisch heeft hersteld dus mijn betoog is prima te verdedigen!
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:39 schreef Brandje het volgende:

[..]
Jij zeikt liever iemand af die verpietert en uitgefloten is afgelopen donderdag maar zich fantastisch heeft hersteld dus mijn betoog is prima te verdedigen!
Als er op dit forum mensen zijn die goed zijn in afzeiken hoor ik daar zeker niet bij. Als hier iemand voor ELKE speler z'n klauwen in het vuur steekt ben im dat wel. En ik durf te zeggen dat ik een vrij objectieve blik op de werkelijkheid heb. Als Siem slecht speelt zeg ik dat. Toen van Rhijn steeds beter begon te spelen was ik ook diegene die het juist voor hem op nam. En nu Duarte en Bojan een dramatische 1e helft spelen zeg ik dat ook.

Siem was duidelijk niet de zwakste. Dat sommigen hun levenswerk maken van bepaalde spelers constant maar negatief afschilderen is mijn probleem niet, nog ben ik gevoelig voor flauwekul uitspraken als "voorzitter van". Als dat je beste argument is lijkt mij de werkelijkheid duidelijk.

Daarnaast zeik ik Duarte niet af. Zijn 2e helft was uitstekend (3x dat ik het zeg. Maar eerlijk is eerlijk, de 1e helft van Duarte leek nergens op. Zo eerlijk moet je wel zijn. Als medelijden tegenwoordig een reden is iemand in bescherming te nemen weet ik er nog wel een paar die jou bescherming mogen genieten, ene Siem de Jong voorop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door Eide --
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Als er op dit forum mensen zijn die goed zijn in afzeiken hoor ik daar zeker niet bij. Als hier iemand voor ELKE speler z'n klauwen in het vuur steekt ben im dat wel. En ik durf te zeggen dat ik een vrij objectieve blik op de werkelijkheid heb. Als Siem slecht speelt zeg ik dat. Toen van Rhijn steeds beter begon te spelen was ik ook diegene die het juist voor hem op nam. En nu Duarte en Bojan een dramatische 1e helft spelen zeg ik dat ook.

Siem was duidelijk niet de zwakste. Dat sommigen hun levenswerk maken van bepaalde spelers constant maar negatief afschilderen is mijn probleem niet, nog ben ik gevoelig voor flauwekul uitspraken als "voorzitter van". Als dat je beste argument is lijkt mij de werkelijkheid duidelijk.
Ik geef volgens mij prima voorbeelden waarom ik Siem echt slecht vond de eerste helft of niet en ik geef ook heel duidelijk aan waarom ik juist voor Duarte opneem of niet dus je leest alleen wat je wil lezen ipv de hele tekst goed te lezen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Als er op dit forum mensen zijn die goed zijn in afzeiken hoor ik daar zeker niet bij. Als hier iemand voor ELKE speler z'n klauwen in het vuur steekt ben im dat wel. En ik durf te zeggen dat ik een vrij objectieve blik op de werkelijkheid heb. Als Siem slecht speelt zeg ik dat. Toen van Rhijn steeds beter begon te spelen was ik ook diegene die het juist voor hem op nam. En nu Duarte en Bojan een dramatische 1e helft spelen zeg ik dat ook.

Siem was duidelijk niet de zwakste. Dat sommigen hun levenswerk maken van bepaalde spelers constant maar negatief afschilderen is mijn probleem niet, nog ben ik gevoelig voor flauwekul uitspraken als "voorzitter van". Als dat je beste argument is lijkt mij de werkelijkheid duidelijk.

Daarnaast zeik ik Duarte niet af. Zijn 2e helft was uitstekend (3x dat ik het zeg. Maar eerlijk is eerlijk, de 1e helft van Duarte leek nergens op. Zo eerlijk moet je wel zijn. Als medelijden tegenwoordig een reden is iemand in bescherming te nemen weet ik er nog wel een paar die jou bescherming mogen genieten, ene Siem de Jong voorop.
Helemaal mee eens...als er iemand integer en objectief is dan is het Eide....DAAR steek IK mijn klauwen voor in het vuur.
Kan ik voor mijzelf niet zeggen helaas maar ik ben een flapuit (geen excuus, weet ik)
nummer10
 nummer10 - zondag 23 februari 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Met brandje eens... Maar da wisten jullie al
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 20:52   quote  deeplink  
Waarbij het altijd mijn mening blijft natuurlijk en geen werkelijkheid. Zo is het ook wel weer.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik geef volgens mij prima voorbeelden waarom ik Siem echt slecht vond de eerste helft of niet en ik geef ook heel duidelijk aan waarom ik juist voor Duarte opneem of niet dus je leest alleen wat je wil lezen ipv de hele tekst goed te lezen
Jaja. Weltrusten.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Poulsen speelt vaker goed, alleen valt dat mensen niet op.
Het enige probleem bij hem is dat als ie slecht speelt, dat het dan ook direct heel slecht is.. Ook is hij aan de bal vaak heel langzaam, maar zoals vandaag veroverd hij de bal en gaf de pass op Kishna waar hij uit scoort..

Vandaag bij de beste 4 van het elftal..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:36 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Staat toch echt dat het inslaan van het raam bij de strafmaat is inbegrepen.
Ja begrijp ik, die discussie is er toen ook al geweest, ik weet niet of jij je die overtreding nog voor de geest kan halen, maar normaal krijg je daar ook drie wedstrijden voor..

Maar goed, Pelle zal wel niet geschorst worden voor deze actie..
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Het enige probleem bij hem is dat als ie slecht speelt, dat het dan ook direct heel slecht is.. Ook is hij aan de bal vaak heel langzaam, maar zoals vandaag veroverd hij de bal en gaf de pass op Kishna waar hij uit scoort..

Vandaag bij de beste 4 van het elftal..
Dat kon ook omdat AZ Ajax via Blind. Veltman en Van Rhijn liet voetballen. er werd nooit druk op de opbouw gezet om zo Poulsen in een opbouwende rol te dwingen. En zonder bal, in een zuiver controlerende rol, is hij prima.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Juist! Zeer knap van hem en wat een verademing tov dat gestuntel wat Serero wekelijks laat zien. Ik hoop dat FdB hem handhaaft. Heeft power, is fysiek echt heel sterk, heeft een passeeractie en heeft een prima inzicht.
Hulde voor deze jongen nadat FdB hem min of meer voor lul heeft gezet door hem als back op te stellen om vervolgens(volkomen ontrecht) uitgefloten te worden door de eigen fans.
Mee eens dat ie heel goed speelde, met name de tweede helft want de eerste bakte hij er niet zo veel van..

Als ie deze lijn doortrekt denk ik niet dat Serero er snel weer bij is in de eerste 11...
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

De zwakste was toch echt De Jong de eerste. Een aardige goal maar vervolgens vier zwakke rolletjes op goal en weer een paar keer slap balverlies. Tweede helft prima hetsteld
Hulde voor Duarte dat je je nadat je bent uitgefloten zo hersteld en wat een verbetering tov Serero
Ben ik niet met je eens.. Duarte vond ik de minste de eerste helft.. Misschien eigenlijk wel Cilissen de minste, wederom erg slecht in de spelhervattingen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Juist! Zeer knap van hem en wat een verademing tov dat gestuntel wat Serero wekelijks laat zien. Ik hoop dat FdB hem handhaaft. Heeft power, is fysiek echt heel sterk, heeft een passeeractie en heeft een prima inzicht.
Hulde voor deze jongen nadat FdB hem min of meer voor lul heeft gezet door hem als back op te stellen om vervolgens(volkomen ontrecht) uitgefloten te worden door de eigen fans.
Gestuntel van Serero wekelijks?? Mis ik iets ofzo?
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gestuntel van Serero wekelijks?? Mis ik iets ofzo?
Dat weet ik niet maar ik vond, vind en zal Serero nooit wat vinden.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:57 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat kon ook omdat AZ Ajax via Blind. Veltman en Van Rhijn liet voetballen. er werd nooit druk op de opbouw gezet om zo Poulsen in een opbouwende rol te dwingen. En zonder bal, in een zuiver controlerende rol, is hij prima.
Dat zeker. AZ vandaag was precies wat Ajax vandaag nodig had, Ajax wint met 4-0 en speelt prima, maar zeker niet heel goed..

Genoeg werk aan de winkel dus na een zeer positief weekend..

Ik ben erg benieuwd of de Boer dezelfde opstelling gaat hanteren wat betreft Poulsen Duarte en Blind als vandaag.. Eigenlijk denk ik van wel..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gestuntel van Serero wekelijks?? Mis ik iets ofzo?
Ik vroeg het me ook al af..
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Mee eens dat ie heel goed speelde, met name de tweede helft want de eerste bakte hij er niet zo veel van..

Als ie deze lijn doortrekt denk ik niet dat Serero er snel weer bij is in de eerste 11...
Eerste helft onzichtbaar maar echt slecht vond ik wel meevallen. Beetje pech met een vrije trap die net naast ging en nog een keer toen bal van de lijn werd gehaald.
Maar als je als aanvoerder van ajax vijf keer mag schieten binnen de zestien met alle tijd en ruimte en je ballen komen amper bij het doel dan speel je zeer wak. de 1-0 was niet zo moeilijk en Esteban duikt over de bal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Het enige probleem bij hem is dat als ie slecht speelt, dat het dan ook direct heel slecht is.. Ook is hij aan de bal vaak heel langzaam, maar zoals vandaag veroverd hij de bal en gaf de pass op Kishna waar hij uit scoort..

Vandaag bij de beste 4 van het elftal..
En het volgende nadeel is dan weer dat mensen zich die wedstrijden blijven herinneren, en dan voortaan maar slecht reageren over die speler. Poulsen is gewoon heel nuttig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat weet ik niet maar ik vond, vind en zal Serero nooit wat vinden.
Ok, nee dan is 1 ding mij duidelijk!
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vroeg het me ook al af..
Een waterdrager op de plek van aanvallende middenvelder vind ik echt een aanfluiting. maar ja ik ben geen fan van Serero want op hard lopen na zie ik helemaal niks in die jongen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vroeg het me ook al af..
Ach, sommigen kunnen gewoon helemaal niets goed doen. Zelfs niet als ze wel goed spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een waterdrager op de plek van aanvallende middenvelder vind ik echt een aanfluiting. maar ja ik ben geen fan van Serero want op hard lopen na zie ik helemaal niks in die jongen.
Ik heb wel 1 raad voor je!
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eerste helft onzichtbaar maar echt slecht vond ik wel meevallen. Beetje pech met een vrije trap die net naast ging en nog een keer toen bal van de lijn werd gehaald.
Maar als je als aanvoerder van ajax vijf keer mag schieten binnen de zestien met alle tijd en ruimte en je ballen komen amper bij het doel dan speel je zeer wak. de 1-0 was niet zo moeilijk en Esteban duikt over de bal.
Die eerste bal makkelijk?? Hij had inderdaad nog een stuk beter gekund, maar ik vond hem prima spelen, goed aanspeelpunt in de eerste helft, paar goede voortzettingen en goede loopacties waarmee die zichzelf vrij zette..

De eerste maken en een assist bij de tweede, dan kan je niet van zwak spreken..

Duarte leed erg veel balverlies, ook een aantal keren op gevaarlijke plekken waar die gered werd door Poulsen Blind en Klaassen een keer..

Maar goed, hij speelde wel een goede tweede helft en dat is voldoende om op te kunnen door bouwen, twee prima goals gemaakt... Daar zijn we het in ieder geval over eens..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:03 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En het volgende nadeel is dan weer dat mensen zich die wedstrijden blijven herinneren, en dan voortaan maar slecht reageren over die speler. Poulsen is gewoon heel nuttig.
Ik heb ook erg veel op hem afgegeven, maar zeg het ook als ie goed speelt... Dat anderen dat niet kunnen is hun probleem denk ik dan maar..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een waterdrager op de plek van aanvallende middenvelder vind ik echt een aanfluiting. maar ja ik ben geen fan van Serero want op hard lopen na zie ik helemaal niks in die jongen.
Dat kan, ik vind hem wel goed, kan lekker kort draaien, een prima overzicht in de passing.. Is niet zo goed in het afronden.. Dat dan weer wel..
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Die eerste bal makkelijk?? Hij had inderdaad nog een stuk beter gekund, maar ik vond hem prima spelen, goed aanspeelpunt in de eerste helft, paar goede voortzettingen en goede loopacties waarmee die zichzelf vrij zette..

De eerste maken en een assist bij de tweede, dan kan je niet van zwak spreken..

Duarte leed erg veel balverlies, ook een aantal keren op gevaarlijke plekken waar die gered werd door Poulsen Blind en Klaassen een keer..

Maar goed, hij speelde wel een goede tweede helft en dat is voldoende om op te kunnen door bouwen, twee prima goals gemaakt... Daar zijn we het in ieder geval over eens..
Ik zeg heel duidelijk dat ik Siem de EERSTE helft de slechtste vond en tweede helft prima hersteld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:11   quote  deeplink  
Ok, laat ik mijn mening omtrent Siem dan maar even geven want ook ik was afgelopen dagen ongezouten in mijn mening over de spitspositie.

Vandaag heeft Siem deze goed ingevuld. Hij was aanspeelbaar, zorgde voor ruimtes en was dreigend. Het kan allemaal beter en de afronding mag nog perfecter maar de oude Siem kwam weer enigzins naar voren.
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik zeg heel duidelijk dat ik Siem de EERSTE helft de slechtste vond en tweede helft prima hersteld.
Apart, vond hem de eerste helft echt beter dan de tweede..
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat kan, ik vind hem wel goed, kan lekker kort draaien, een prima overzicht in de passing.. Is niet zo goed in het afronden.. Dat dan weer wel..
Heeft een zeer zwakke techniek, zeker als de druk erop staat.. Scoort veel te weinig. Is nooit beslissend.
Zon speler hoef ik niet als aanvallende middenvelder te zien bij ajax.
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Apart, vond hem de eerste helft echt beter dan de tweede..
Die slappe schotjes vond jij goed. ja dat kan. Ach misschien verwacht ik ook wel teveel van de aanvoerder van Ajax
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heeft een zeer zwakke techniek, zeker als de druk erop staat.. Scoort veel te weinig. Is nooit beslissend.
Zon speler hoef ik niet als aanvallende middenvelder te zien bij ajax.
Nogmaals dat kan... Heb eigenlijk niet zo heel veel zin in deze discussie, heb een andere mening, prima toch..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 februari 2014 - 22:07   quote  deeplink  
Wij hebben geen wereldtoppers is ons team (misschien wel in wording), maar in het collectief dat Frank de Boer heeft weten te smeden, zijn alle spelers belangrijk met hier en daar af en toe een uitschieter naar boven. (en soms ook naar beneden)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 22:07 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wij hebben geen wereldtoppers is ons team (misschien wel in wording), maar in het collectief dat Frank de Boer heeft weten te smeden, zijn alle spelers belangrijk met hier en daar af en toe een uitschieter naar boven. (en soms ook naar beneden)
Beste post sinds dagen...
bully
 bully - zondag 23 februari 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 00:55 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind ik niet. Op een enkeling daargelaten.
Ajax wordt soms geconfronteerd met ploegen die hoog drukzetten of vol op de counter spelen en daarbij onze zwakke punten bloot leggen. Ik ben van mening dat het om kwaliteit gaat. Ajax is doorgaans best een team.
Een rasvoetballertje, type Ziyech is wat we dondersgoed kunnen gebruiken
mee eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - AZ (zondag 23 februari 2014, 14:30); 4 - 0









0.0150520