BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 13 april 2014, 16:30); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 14 april 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Jaaaaaaaa 2-1
Loetje
 Loetje - maandag 14 april 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Yes, 3-1
Loetje
 Loetje - maandag 14 april 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Kut... toch nog 3-2
Loetje
 Loetje - maandag 14 april 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Feli mede Ajacieden!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 april 2014 - 13:17   quote  deeplink  
Kampioenen!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 april 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Loetje beleefd wedstrijd in herhaling! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 14 april 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Loetje beleefd wedstrijd in herhaling! ;-)
Blijven hangen in het verleden noemen ze dat ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 14 april 2014 - 17:50   quote  deeplink  
Whahahahaha. Had verdomme zo gehoopt op een feestje gisteren. Was heilig van overtuigd dat het ging lukken, maar zodra ik positief wordt....
Loetje
 Loetje - maandag 14 april 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 13:51 schreef Ajax Warrior het volgende:
Loetje beleefd wedstrijd in herhaling! ;-)
Voel de spanning nog ;-)
remco k
 remco k - maandag 14 april 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 april 2014 - 21:16 schreef verbrande harry het volgende:
Ok mannen het was dus zeer matig tot slecht, ook als ploeg wat et zeer matig tot slecht.
en wat had je nou op de reservebank zitten??
Er stonden 5 spelers van de bank nu in de basis..

Wat verwacht men toch van de bank.. Met een B elftal winnen we zonder al te veel problemen van Den Haag dat aan een prima reeks bezig was..
remco k
 remco k - maandag 14 april 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 07:40 schreef jariheld het volgende:
Ow ..enne accent is van geen enkel belang ..niemand hoeft van mij plat Amsterdams te lullen..
klopt wel dat de mentaliteit van de meeste amsterdamse vrouwen recht voor zijn raap is..tja als je dan in werkelijkheid zelf een zacht gekookt ei bent ( op internet kan iedereen de stoere jongen uithangen tenslotte) dan is dat misschien enigszins een verklaring waarom .....vul ut zelf maar in.
Heb er al genoeg over gezegd;-)★★★
Je bent maar druk hier met je mening over anderen ventileren..
remco k
 remco k - maandag 14 april 2014 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 08:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Schone zie ik liever blijven dan poulsen.. gister toevallig 1 goeie pot.. en ik vind indd heitinga en vdvaart een goeie optie om de jonkies op sleeptouw te nemen
Ja want Heitinga loopt er in Engeland ook bij alsof ie nog jaren mee kan..
remco k
 remco k - maandag 14 april 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 09:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal mee eens man! Ik snap die kritiek op hem ook niet! Die jongen doet wat hem wordt opgedragen, klaagt nooit en speelt gewoon zijn spel! Tja, dat sommigen zulke spelers liever niet zien zal mij een worst wezen! Effectief is het wel! En daarnaast mag Poulsen volgens mij ook wel eens een keer een offday hebben, zie dat namelijk wel vaker bij spelers.

Want wat die Denswil gisteren allemaal liet zien was ook niet wat we ervan wilden zien! Sjonge jonge man, en dat moet onze centrale verdediger worden van de toekomst? Veel te vaak foute passes en erg onrustig in zijn spel!
Hij doet het de laatste tijd erg goed.. Maar heeft begin van dit seizoen ook wedstrijden heel erg slecht gespeeld..

Maar gister een goal en goede assist.. Prima..

Denswill is nog jong, die jongens wisselen goede momenten nog met slechte af.. Dat is jammer..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 april 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 12:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat het is PA. Teveel supporters leven in een droomwereld! Denken dat we iedereen maar kunnen halen, uiteindelijk is de Nederlandse competitie helemaal niet meer zo interessant. Spelers vluchten veel sneller naar buitenlandse clubs, ipv doorstromen naar een topclub in Nederland!
Droomwereld? Misschien wel met een krent als Marc aan het roer..
Hebben we niet de ambitie om te groeien? Lukt dit niet op bepaalde posities
dan kun je toch gericht aankopen? Kostic, Promes(ex-Ajax), Heitinga, vd Vaart
Ziyech zijn echt geen onrealistische transfers hoor..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 april 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij doet het de laatste tijd erg goed.. Maar heeft begin van dit seizoen ook wedstrijden heel erg slecht gespeeld..

Maar gister een goal en goede assist.. Prima..

Denswill is nog jong, die jongens wisselen goede momenten nog met slechte af.. Dat is jammer..
Inderdaad Moisander is net wat stabieler Denswil heeft meer potentie..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 14 april 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Droomwereld? Misschien wel met een krent als Marc aan het roer..
Hebben we niet de ambitie om te groeien? Lukt dit niet op bepaalde posities
dan kun je toch gericht aankopen? Kostic, Promes(ex-Ajax), Heitinga, vd Vaart
Ziyech zijn echt geen onrealistische transfers hoor..
Inderdaad droomwereld, je leest het helemaal goed! Sommige namen die voorbij komen zijn gewoon onrealistisch! En als die namen dan niet worden gehaald dan is Marc gelijk een krent! Toch raar dat we al 4 seizoenen het ongelijk van veel clubs bewijzen die wel miljoenen in hun ploegen pompen! Maar blijf lekker roepen om namen man! Ik hoop gewoon dat Ajax spelers haalt die daadwerkelijk een versterking zijn en niet enkel en alleen leuk spelen bij een ploegje als Groningen, want spelen bij Ajax is altijd nog anders!
Brandje
 Brandje - maandag 14 april 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 09:43 schreef nummer10 het volgende:
Ben zo te lezen nie de enige ajacied bij heracles in het thuis vak hahah kaarten worden massaal aangeboden
Twee kaarten voor Vak J zijn binnen hahahah
Brandje
 Brandje - maandag 14 april 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad Moisander is net wat stabieler Denswil heeft meer potentie..
Toch vond ik de combi Denswil -Moisander het meest stabiel. Veltman is een prima voetballende verdediger maar is echt veel te klein voor Europa als je het mij vraagt. Denswil is een echte mandekker en uitstekend in de lucht. Zowel aanvallend als verdedigend
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Twee kaarten voor Vak J zijn binnen hahahah
Succes met binnenkomen als je die van Heracles gebruikt.
Ze gaan er keihard op controleren.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 00:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Toch vond ik de combi Denswil -Moisander het meest stabiel. Veltman is een prima voetballende verdediger maar is echt veel te klein voor Europa als je het mij vraagt. Denswil is een echte mandekker en uitstekend in de lucht. Zowel aanvallend als verdedigend
Veltman laat anders al regelmatig dingen zien die Vertonghen bijvoorbeeld ook deed opbouwend-dribbelend-opkomend.
jariheld
 jariheld - dinsdag 15 april 2014 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad droomwereld, je leest het helemaal goed! Sommige namen die voorbij komen zijn gewoon onrealistisch! En als die namen dan niet worden gehaald dan is Marc gelijk een krent! Toch raar dat we al 4 seizoenen het ongelijk van veel clubs bewijzen die wel miljoenen in hun ploegen pompen! Maar blijf lekker roepen om namen man! Ik hoop gewoon dat Ajax spelers haalt die daadwerkelijk een versterking zijn en niet enkel en alleen leuk spelen bij een ploegje als Groningen, want spelen bij Ajax is altijd nog anders!
Ben het absoluut met je eens ouwe al denk ik echt dat we met Zivkovic echt een pareltje hebben binnengehaald.
Het is natuurlijk afwachten of hij aan alle verwachtingen gaat voldoen maar ik heb het volste vertrouwen in deze jongen
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 00:44 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Succes met binnenkomen als je die van Heracles gebruikt.
Ze gaan er keihard op controleren.
Geen probleem. Zijn Scc's dus geen losse kaarten en scc mag je nog steeds overdragen.
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 00:45 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Veltman laat anders al regelmatig dingen zien die Vertonghen bijvoorbeeld ook deed opbouwend-dribbelend-opkomend.
Klopt maar dat kan Moisander ook en Denswil vind ik een betere mandekker
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 07:15 schreef jariheld het volgende:

[..]

Ben het absoluut met je eens ouwe al denk ik echt dat we met Zivkovic echt een pareltje hebben binnengehaald.
Het is natuurlijk afwachten of hij aan alle verwachtingen gaat voldoen maar ik heb het volste vertrouwen in deze jongen
Daarom zou ik de komst van VDV ook toejuichen. Die kan hem helpen want je kan niet van 17/18 jarige verwachten dat hij een heel seizoen gaat vlamman
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad droomwereld, je leest het helemaal goed! Sommige namen die voorbij komen zijn gewoon onrealistisch! En als die namen dan niet worden gehaald dan is Marc gelijk een krent! Toch raar dat we al 4 seizoenen het ongelijk van veel clubs bewijzen die wel miljoenen in hun ploegen pompen! Maar blijf lekker roepen om namen man! Ik hoop gewoon dat Ajax spelers haalt die daadwerkelijk een versterking zijn en niet enkel en alleen leuk spelen bij een ploegje als Groningen, want spelen bij Ajax is altijd nog anders!
Ehm kwam ene Suarez ook niet van een clubje als Groningen?
Tadic?
Tuurlijk iedereen weet Sulejmani nog dat is de keerzijde.
En als je al 7 miljoen uitgeef aan vd Hoorn, Duarte en Sana dan doe je
het zeker goed.. :) En ja we worden kampioen heel goed maar kom op ik mis Ajax!
En als Ajax al niet meer de selectie kan aanvullen met spelers als Kostic
dan is dat zeer droevig. Die jongen is 21 kan links en rechts en is een
stuk verder dan Lukoki en de Sa dus waarom niet realistisch?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 00:45 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Veltman laat anders al regelmatig dingen zien die Vertonghen bijvoorbeeld ook deed opbouwend-dribbelend-opkomend.
Hij is nog wel wat nonchalant af en toe maar binnen een paar jaar
is dat er hopelijk ook wel uit.
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad droomwereld, je leest het helemaal goed! Sommige namen die voorbij komen zijn gewoon onrealistisch! En als die namen dan niet worden gehaald dan is Marc gelijk een krent! Toch raar dat we al 4 seizoenen het ongelijk van veel clubs bewijzen die wel miljoenen in hun ploegen pompen! Maar blijf lekker roepen om namen man! Ik hoop gewoon dat Ajax spelers haalt die daadwerkelijk een versterking zijn en niet enkel en alleen leuk spelen bij een ploegje als Groningen, want spelen bij Ajax is altijd nog anders!
Helemaal mee eens
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 08:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm kwam ene Suarez ook niet van een clubje als Groningen?
Tadic?
Tuurlijk iedereen weet Sulejmani nog dat is de keerzijde.
En als je al 7 miljoen uitgeef aan vd Hoorn, Duarte en Sana dan doe je
het zeker goed.. :) En ja we worden kampioen heel goed maar kom op ik mis Ajax!
En als Ajax al niet meer de selectie kan aanvullen met spelers als Kostic
dan is dat zeer droevig. Die jongen is 21 kan links en rechts en is een
stuk verder dan Lukoki en de Sa dus waarom niet realistisch?
Tadic zal bij ons verguist worden. Simpelweg omdat ie maar een aantal hele goede wedstrijden speelt maar ook heel veel hele slechte wedstrijden.

Groningen speelt daarbij niet constant op de helft van de tegenstander en dus heeft ie veel meer ruimte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2014 door remco k --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 april 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Twee kaarten voor Vak J zijn binnen hahahah
Zit in P naast et fanatieke deel.. en weet toevallig da in het fanatieke deel ook ajacieden zitten..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 april 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 00:44 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Succes met binnenkomen als je die van Heracles gebruikt.
Ze gaan er keihard op controleren.
Klopt... Scheelt alleen dat er bij mij Almelo op staat... En de stewards ken.. 😁 weten overgens dak voor ajax ben..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 april 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Twee kaarten voor Vak J zijn binnen hahahah
Ga bij de iispa staan dan.. lopen we er samen heen haha je hebt alleen andere ingang
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 08:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm kwam ene Suarez ook niet van een clubje als Groningen?
Tadic?
Tuurlijk iedereen weet Sulejmani nog dat is de keerzijde.
En als je al 7 miljoen uitgeef aan vd Hoorn, Duarte en Sana dan doe je
het zeker goed.. :) En ja we worden kampioen heel goed maar kom op ik mis Ajax!
En als Ajax al niet meer de selectie kan aanvullen met spelers als Kostic
dan is dat zeer droevig. Die jongen is 21 kan links en rechts en is een
stuk verder dan Lukoki en de Sa dus waarom niet realistisch?
Heb je mij horen roepen dat v.d. Hoorn, Duarte of Sana moest komen dan? Er waren supporters blij met de komst van die Utrechter. Uiteindelijk speelt hij voornamelijk in het 2e. Ook Duarte werd door meerdere supporters om gevraagd. Wat ik tot nog toe van hem heb gezien belooft nog niet veel goeds.

En leuk dat een Kostic verder is? Bij Groningen ja, echter is de speelstijl bij Ajax weer heel anders. Deze spelers krijgen bij hun club de ruimte om te voetballen. Tegenstanders die tegen Ajax voetballen trekken zich 9 van de 10 keer massaal terug. Is Kostic dan nog steeds goed? Ik ken je nu al het antwoord geven. Nee.

En het voorbeeld Suarez is wel heel makkelijk gevonden. Daarvan zag iedereen bij Groningen al dat het een grote zou worden en was Ajax alleen een opstapje richting de Engelse of Spaanse topclubs.

Maar wat is er uiteindelijk geworden van spelers als Ruiz, Maher en anderen die wij zo graag wilden hebben omdat ze wel bij Ajax zouden passen? Uiteindelijk helemaal niets, nakkes, nada!
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad droomwereld, je leest het helemaal goed! Sommige namen die voorbij komen zijn gewoon onrealistisch! En als die namen dan niet worden gehaald dan is Marc gelijk een krent! Toch raar dat we al 4 seizoenen het ongelijk van veel clubs bewijzen die wel miljoenen in hun ploegen pompen! Maar blijf lekker roepen om namen man! Ik hoop gewoon dat Ajax spelers haalt die daadwerkelijk een versterking zijn en niet enkel en alleen leuk spelen bij een ploegje als Groningen, want spelen bij Ajax is altijd nog anders!
Marc heeft tot nu nog geen speler gehaald die direct een versterking zijn gebleken. Hoorn, 4 miljoen, is een miskoop. Duarte heeft niet de stappen kunnen maken die men verwacht had. Die twee kosten bij elkaar zo'n 7 miljoen dus ik vind Overmars geen krent maar vind hem ook niet sterk.
Kostic en Ziyech haal je voor 7 miljoen als je wil en nee garantie heb je nooit maar ik heb Kostic veel maar dan ook veel betere dingen zien doen dan De Sa en Ziyech is niet een maar drie klasse beter dan Serero maar ze zullen wel eer een Huperts gaan halen ofzo.
Over FdB ben ik meer dan tevreden over maar over Overmars heb ik mijn twijfels.
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 09:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je mij horen roepen dat v.d. Hoorn, Duarte of Sana moest komen dan? Er waren supporters blij met de komst van die Utrechter. Uiteindelijk speelt hij voornamelijk in het 2e. Ook Duarte werd door meerdere supporters om gevraagd. Wat ik tot nog toe van hem heb gezien belooft nog niet veel goeds.

En leuk dat een Kostic verder is? Bij Groningen ja, echter is de speelstijl bij Ajax weer heel anders. Deze spelers krijgen bij hun club de ruimte om te voetballen. Tegenstanders die tegen Ajax voetballen trekken zich 9 van de 10 keer massaal terug. Is Kostic dan nog steeds goed? Ik ken je nu al het antwoord geven. Nee.

En het voorbeeld Suarez is wel heel makkelijk gevonden. Daarvan zag iedereen bij Groningen al dat het een grote zou worden en was Ajax alleen een opstapje richting de Engelse of Spaanse topclubs.

Maar wat is er uiteindelijk geworden van spelers als Ruiz, Maher en anderen die wij zo graag wilden hebben omdat ze wel bij Ajax zouden passen? Uiteindelijk helemaal niets, nakkes, nada!
Als jij niet inziet dat Kostic een echte aanwinst is dan begrijp je niet veel van het spelletje. Hij passeert ook heel makkelijk in de kleine ruimte. Kan scoren, passeren en ook nog eens assists geven. Daarbij heet Grunn de centen hard nodig dus die kost echt niet veel. Maar jij kijkt liever naar De Sa???
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 15 april 2014 - 10:53   quote  deeplink  
Ik lees veel over beugelsdijk gaan we nou ook zeiken in nl dat hij in het nederland team thuis hoort net als die lamlul en beperkte voetballer immers???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 10:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als jij niet inziet dat Kostic een echte aanwinst is dan begrijp je niet veel van het spelletje. Hij passeert ook heel makkelijk in de kleine ruimte. Kan scoren, passeren en ook nog eens assists geven. Daarbij heet Grunn de centen hard nodig dus die kost echt niet veel. Maar jij kijkt liever naar De Sa???
Hahahaha echt waar, jullie denken werkelijk dat elke speler voor een appel en een ei te krijgen is? Wanneer Groningen weet dat een Kostic gewild is gaat de prijs omhoog. Dus wanneer Ajax alleen interesse zou hebben dan is de prijs nog enigzins zacht, maar wanneer diverse clubs interesse hebben gaat de prijs omhoog. De bedragen die jij noemt zijn totaal niet realistisch. 7 miljoen voor Ziyech en Kostic samen?? Denk dat je daar zeker 4 tot 5 miljoen bij mag doen. Maar nog steeds zegt dat niets over het feit zij kunnen renderen bij Ajax? Zoals gezegd krijgen ze ander soort tegenstand dan dat Ajax dit krijgt. Sulejmani kon hier niet mee omgaan, dat hebben we gezien. Of willen we twee keer in dezelfde valkuil stappen? Ik zal wel geen verstand van het spelletje hebben, maar waar ik wel verstand van heb is het onnozele posten van sommigen! Blijf vooral je namen roepen man, maar denk realistisch en vooral niet makkelijk!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 10:53 schreef verbrande harry het volgende:
Ik lees veel over beugelsdijk gaan we nou ook zeiken in nl dat hij in het nederland team thuis hoort net als die lamlul en beperkte voetballer immers???
Beugelsdijk? Immers? Wie zijn dat? ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 22:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Droomwereld? Misschien wel met een krent als Marc aan het roer..
Hebben we niet de ambitie om te groeien? Lukt dit niet op bepaalde posities
dan kun je toch gericht aankopen? Kostic, Promes(ex-Ajax), Heitinga, vd Vaart
Ziyech zijn echt geen onrealistische transfers hoor..
ja, ik wil graag dat ajax verder komt in cl en aansluit.
maar hoeveel denk jij dat je moet betalen voor kostic?
en voor promes en voor heintiga en van dér vaart en voor ziyech.
jariheld
 jariheld - dinsdag 15 april 2014 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Beugelsdijk? Immers? Wie zijn dat? ;-)
Fanatieke Ajax haters;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 10:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Marc heeft tot nu nog geen speler gehaald die direct een versterking zijn gebleken. Hoorn, 4 miljoen, is een miskoop. Duarte heeft niet de stappen kunnen maken die men verwacht had. Die twee kosten bij elkaar zo'n 7 miljoen dus ik vind Overmars geen krent maar vind hem ook niet sterk.
Kostic en Ziyech haal je voor 7 miljoen als je wil en nee garantie heb je nooit maar ik heb Kostic veel maar dan ook veel betere dingen zien doen dan De Sa en Ziyech is niet een maar drie klasse beter dan Serero maar ze zullen wel eer een Huperts gaan halen ofzo.
Over FdB ben ik meer dan tevreden over maar over Overmars heb ik mijn twijfels.
Knap van je! Kostic heeft tot nog toe 32 wedstrijden gespeeld voor Groningen dit seizoen en daarin 8 keer gescoord. Lesley de Sa heeft 11 wedstrijden voor Ajax gespeeld dit seizoen en scoorde daarin 1 keer. Echter speelde Kostic gemiddeld 86 minuten per wedstrijd en De Sa maar 40. Ik denk dat een De Sa, net als Lukoki bij Cambuur nu, ook meer had gescoord bij een ploegje als Groningen, Heerenveen of inderdaad Cambuur.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 11:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ja, ik wil graag dat ajax verder komt in cl en aansluit.
maar hoeveel denk jij dat je moet betalen voor kostic?
en voor promes en voor heintiga en van dér vaart en voor ziyech.
Hij denkt dat je 7 miljoen voor Kostic en Ziyech samen moet betalen! En dat bedoel ik dus met droomwereld!
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 11:16   quote  deeplink  
Ajax heeft komend seizoen Fischer en Kishna op de vleugels.. Ik denk dat op beide posities in de ED niet meer potentie rondloopt dan deze twee jongens..

Daarnaast heb je Schone nog voor die plek als ie blijft, de Sa is een prima reserve, Becker en El Ghazi komen daar nog bij..
Als Bojan ook nog zou blijven heb je voor die posities echt genoeg opties..

Nadeel dit jaar is dat Fischer uit vorm is geweest, en ik denk dat hij beter is dan Kostic, dus zou hij op de bank belanden..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 april 2014 - 12:20   quote  deeplink  
Kostic en Ziyeck samen voor ongeveer 10miljoen gok ik zo. Hupperts is transfervrij! Denk echt niet dat ajax dat gaat doen. Hooguit Kostic of Ziyech en dan misschien Hupperts transfervrij. Loop je financieel ook weinig tot geen risico.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28097/p5/#116dag 15 april 2014 - 12:20[/url] schreef Ronald 1960 het volgende:
Kostic en Ziyeck samen voor ongeveer 10miljoen gok ik zo. Hupperts is transfervrij! Denk echt niet dat ajax dat gaat doen. Hooguit Kostic of Ziyech en dan misschien Hupperts transfervrij. Loop je financieel ook weinig tot geen risico.
10 miljoen zit je nog vrij hoog.. Ziyech heeft van de zomer volgens mij nog
maar 1 jarig contract. Schone de Jong Sigtorsson Vermeer zullen wel vertrekken
dus dat moet makkelijk op te hoesten zijn..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij denkt dat je 7 miljoen voor Kostic en Ziyech samen moet betalen! En dat bedoel ik dus met droomwereld!
Heb geen 7 miljoen gezegd hoor. Maar heel veel meer zal het echt niet zijn hoor
beide clubs kunnen het geld gebruiken en Ziyech zijn cotract loopt niet lang meer.
De prijs kun je misschien drukken door verhuur van Lobotka, De Sa, Andersen ect.
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 09:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ga bij de iispa staan dan.. lopen we er samen heen haha je hebt alleen andere ingang
We gaan met zijn 2-en. Ik kom zelf uit deventer en de ander uit apeldoorn. Dus we hebben beide geen westerse tongval hahaha en met id mogen ze ook zien. Ik verwacht geen problemen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb geen 7 miljoen gezegd hoor. Maar heel veel meer zal het echt niet zijn hoor
beide clubs kunnen het geld gebruiken en Ziyech zijn cotract loopt niet lang meer.
De prijs kun je misschien drukken door verhuur van Lobotka, De Sa, Andersen ect.
Heb ik ergens gezegd dat jij dat bedrag noemde? Lees de reacties na en je ziet dat het hier over Brandje gaat! En ja, ook jij leeft in een droomwereld. Ook al kunnen de clubs het geld misschien gebruiken, ze gaan echt niet hun beste spelers voor een schijntje verkopen!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

10 miljoen zit je nog vrij hoog.. Ziyech heeft van de zomer volgens mij nog
maar 1 jarig contract. Schone de Jong Sigtorsson Vermeer zullen wel vertrekken
dus dat moet makkelijk op te hoesten zijn..
Schöne hoeft niet weg en gaat ook niet weg! En jij denkt alles maar voor een schijntje te kunnen halen? 10 miljoen voor 2 spelers is nog vrij weinig, aangezien het beide smaakmakers van hun ploeg zijn!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2014 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 11:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap van je! Kostic heeft tot nog toe 32 wedstrijden gespeeld voor Groningen dit seizoen en daarin 8 keer gescoord. Lesley de Sa heeft 11 wedstrijden voor Ajax gespeeld dit seizoen en scoorde daarin 1 keer. Echter speelde Kostic gemiddeld 86 minuten per wedstrijd en De Sa maar 40. Ik denk dat een De Sa, net als Lukoki bij Cambuur nu, ook meer had gescoord bij een ploegje als Groningen, Heerenveen of inderdaad Cambuur.
Nee hoor is niet knap eerder echter heel dom van jou dat jij niet inziet dat Kostic vele malen beter is dan de Sa en met de het vergelijk van Lukoki weet ik zeker dat je er geen kijk op hebt want wat heeft Lukoki lopen schutteren bij Cambuur. Zeeën van ruimte krijgt hij daar en hij is nog te blind om een bal breed te leggen wat ook zo'n beetje in elke media breed is uitgemeten maar jij zal wel fan van hem zijn
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee hoor is niet knap eerder echter heel dom van jou dat jij niet inziet dat Kostic vele malen beter is dan de Sa en met de het vergelijk van Lukoki weet ik zeker dat je er geen kijk op hebt want wat heeft Lukoki lopen schutteren bij Cambuur. Zeeën van ruimte krijgt hij daar en hij is nog te blind om een bal breed te leggen wat ook zo'n beetje in elke media breed is uitgemeten maar jij zal wel fan van hem zijn
Ik ben fan van geen enkele speler en zal dat ook nooit worden ook! Het zijn namelijk allemaal geen clubmensen meer! Maar zoals gezegd ga jij maar dwars voor Kostic jongen, ga alleen niet janken als Ajax hem straks voor 8 miljoen haalt bijvoorbeeld en hij vervolgens 1 groot drama blijkt te zijn!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 13 april 2014, 16:30); 3 - 2









0.0142140