BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 13 april 2014, 16:30); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - donderdag 17 april 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 10:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb flarden gezien van hem. Te kort om echt te weten dat hij zal slagen bij Ajax.
Maar ja, hoelang moet je kijken voordat je het zeker weet dat hij zal slagen?
Wat ik gezien heb van Ziyech is meer creativiteit heeft dan de spelers die jij opnoemt.
Van hem kan je het onverwachten verwachten. Serero en Duarte zijn eenheidsworsten, Duarte meer dan Serero. Maar ik word er niet vrolijk op.

Maar ik zou niet willen dat we 6 miljoen overmaken aan groningen. Omdat hij in zeeen van ruimte kan voetballen. Zodra het moeilijk word haken ze gewoon af.

Ik kan het fout hebben, natuurlijk kan dat. Natuurlijk kan jij gelijk hebben. Maar ja, Sulejmani was bij heerenveen ook zo goed. Of hij nou 16 miljoen of 6 of 3 of 1 miljoen heeft gekost, het is en het blijft een beperkte speler. Vertel wat het verschil is tussen de Sulejmani van Heerenveen en Kostic?
Ik denk mentaliteit, Sulejmani heeft zich dik gevreten en was mentaal niet opgewassen tegen de status bij Ajax.Ik weet of Kostic sterker is maar 1 ding moet ik hem toegeven het is wel een speler met een aktie en een goede voorzet en een goed schot deze talenten bezit hij gewoon en dat zou de basis moeten zijn om een gok te wagen.En ja niemand kan je garanderen dat slaagt bij Ajax maar goed hij heeft de basis en heeft al veel laten zien dus als je slecht inde buitenspelers zit zou hij zeker een optie kunnen zijn, maar dan wel voor een redelijke prijs.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 13:15 schreef nora het volgende:

[..]

Ik denk mentaliteit, Sulejmani heeft zich dik gevreten en was mentaal niet opgewassen tegen de status bij Ajax.Ik weet of Kostic sterker is maar 1 ding moet ik hem toegeven het is wel een speler met een aktie en een goede voorzet en een goed schot deze talenten bezit hij gewoon en dat zou de basis moeten zijn om een gok te wagen.En ja niemand kan je garanderen dat slaagt bij Ajax maar goed hij heeft de basis en heeft al veel laten zien dus als je slecht inde buitenspelers zit zou hij zeker een optie kunnen zijn, maar dan wel voor een redelijke prijs.
Hoezo slecht in de buitenspelers? We hebben Fischer, Kishna,
Schone, Lukoki, Sana, de Sa en dan vergeet ik vast nog wel een topper toch? Blijkbaar
willen ze niet naar een kwalitatief betere selectie.
Jongens als Andersen, Lukoki, De Sa, Sana moet je lekker een jaartje verhuren
Schone zal wel vertrekken. Kostic kan links en rechts prima toch?
Kan wel om Atsu en Promes gaan zeuren maar die zullen velen malen duurder zijn
nora
 nora - donderdag 17 april 2014 - 16:18   quote  deeplink  
Klopt met Fischer en Kishna zijn prima maar de rest is behelpen dus is het geen overbodige luxe om een man als Kostic te kopen(zie motivatie hier boven) maar wel voor een redelijke prijs en Groningen kennende zal de prijs fors omhoog gaan als Ajax aanklopt.
remco k
 remco k - donderdag 17 april 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 18:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lezen? Ik zeg letterlijk dat het voor spelers van de subtop dat het makkelijker
slagen bij Ajax is inplaats van gelijk de stap naar het buitenland te maken.
Dan noem je Maher en Narsingh beetje vroeg om te zeggen dat ze falen?
Dat er geen ex Ajacieden meer bij de topploegen zitten zegt toch juist iets over
het niveau van Ajax van de laatste jaren?
Ik lees heel goed.. Maar er slagen simpelweg meer mensen niet in het buitenland dan wel.. Ongeacht waar ze weg komen..

Ik denk overigens wel dat we een goede weg zijn ingeslagen, ondanks dat PSV dit seizoen niets presteert denk ik wel dat ze de juiste weg zijn ingeslagen om ook betere spelers af te leveren voor de top..

Van kopen wordt in Nederland geen enkele ploeg wijzer, en heel erg veel spelers passen gewoon niet in het Ajax spelletje ondanks dat het goede voetballers zijn,.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik lees heel goed.. Maar er slagen simpelweg meer mensen niet in het buitenland dan wel.. Ongeacht waar ze weg komen..

Ik denk overigens wel dat we een goede weg zijn ingeslagen, ondanks dat PSV dit seizoen niets presteert denk ik wel dat ze de juiste weg zijn ingeslagen om ook betere spelers af te leveren voor de top..

Van kopen wordt in Nederland geen enkele ploeg wijzer, en heel erg veel spelers passen gewoon niet in het Ajax spelletje ondanks dat het goede voetballers zijn,.
Ach ja dat is het profvoetbal niet iedereen kan slagen of wordt een topper.
Gericht aankopen van jonge getalenteerde spelers om je selectie te versterken vind ik niks mis mee.
Niveau moet gewoon omhoog dat mag duidelijk zijn
remco k
 remco k - donderdag 17 april 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 21:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach ja dat is het profvoetbal niet iedereen kan slagen of wordt een topper.
Gericht aankopen van jonge getalenteerde spelers om je selectie te versterken vind ik niks mis mee.
Niveau moet gewoon omhoog dat mag duidelijk zijn
Ik denk dat het niveau flink omhoog kan met de huidige selectie..

En wie zegt er dat met gerichte aankopen iets mis is??

Het enige dat ik zeg is dat men zich eens niet zo blind moet staren op een paar goede wedtsrijden van een speler bij een middenmotor.. Het is niet zo dat ie daar wekelijks de sterren van de hemel speelt, ook hij speelt met regelmaat niet goed en is onzichtbaar...

Als dat bij een aankoop bij Ajax 3 weken op rij gebeurt is het hek van de dam en is het een miskoop en weet ik veel wat allemaal nog meer..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 22:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat het niveau flink omhoog kan met de huidige selectie..

En wie zegt er dat met gerichte aankopen iets mis is??

Het enige dat ik zeg is dat men zich eens niet zo blind moet staren op een paar goede wedtsrijden van een speler bij een middenmotor.. Het is niet zo dat ie daar wekelijks de sterren van de hemel speelt, ook hij speelt met regelmaat niet goed en is onzichtbaar...

Als dat bij een aankoop bij Ajax 3 weken op rij gebeurt is het hek van de dam en is het een miskoop en weet ik veel wat allemaal nog meer..
Ach weet je zolang ze hem niet aantrekken kunnen we er wel op door gaan
maar heeft ook niet echt zin..
remco k
 remco k - vrijdag 18 april 2014 - 11:19   quote  deeplink  
Het gaat mij ook niet specifiek om kostic hoor. Meer in het algemeen over het ophemelen van spelers die net even goed spelen in de ED.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 13 april 2014, 16:30); 3 - 2









0.0109782