BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 13 april 2014, 16:30); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 11:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij denkt dat je 7 miljoen voor Kostic en Ziyech samen moet betalen! En dat bedoel ik dus met droomwereld!
Ziyech een jaar contract en Grunn heeft de centjes nodig waarom denk je dat we Zivkovich voor een fooi hebben kunnen ophalen??
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 11:16 schreef remco k het volgende:
Ajax heeft komend seizoen Fischer en Kishna op de vleugels.. Ik denk dat op beide posities in de ED niet meer potentie rondloopt dan deze twee jongens..

Daarnaast heb je Schone nog voor die plek als ie blijft, de Sa is een prima reserve, Becker en El Ghazi komen daar nog bij..
Als Bojan ook nog zou blijven heb je voor die posities echt genoeg opties..

Nadeel dit jaar is dat Fischer uit vorm is geweest, en ik denk dat hij beter is dan Kostic, dus zou hij op de bank belanden..
De Sa een prima reserve. Man man, volgens mij wil jij niet eens dat ze een keer overwinteren in de CL.
Brandje
 Brandje - dinsdag 15 april 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben fan van geen enkele speler en zal dat ook nooit worden ook! Het zijn namelijk allemaal geen clubmensen meer! Maar zoals gezegd ga jij maar dwars voor Kostic jongen, ga alleen niet janken als Ajax hem straks voor 8 miljoen haalt bijvoorbeeld en hij vervolgens 1 groot drama blijkt te zijn!
Onder welke steen heb jij gelegen de laatste twee/drie jaar?? Ajax gaat zulke bedragen niet meer betalen en dat hoeft voor Kostic ook helemaal niet en het janken laat ik wel aan jou over ik geef slechts een mening
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ziyech een jaar contract en Grunn heeft de centjes nodig waarom denk je dat we Zivkovich voor een fooi hebben kunnen ophalen??
Noem jij 2,5 miljoen euro met mogelijk in de toekomst extra vergoedingen maar een fooi. Ik vind het ontzettend veel geld voor een 17-jarige aanvaller.

Daarnaast hebben zowel Ziyech alsmede Kostic een 1-jarig contract, waarbij in het contract van Kostic nog een eenzijdige optie zit voor een contract tot 2017, maar deze spelers kunnen ook naar het buitenland en daarmee zal de prijs dus worden opgedreven. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2014 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Onder welke steen heb jij gelegen de laatste twee/drie jaar?? Ajax gaat zulke bedragen niet meer betalen en dat hoeft voor Kostic ook helemaal niet en het janken laat ik wel aan jou over ik geef slechts een mening
Hmmmmmm misschien moet je het hele verhaal eens lezen! Ik zeg alleen bijvoorbeeld 8 miljoen! Ik weet dondersgoed dat Ajax zulke bedragen niet zal betalen, maar blijkbaar denken jullie hier alles voor een schijntje te krijgen! Zowel Ziyech alsmede Kostic ga je niet voor minder dan 5 miljoen halen, dus 7 miljoen voor beiden is gewoonweg lachwekkend, maar blijf dromen!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

10 miljoen zit je nog vrij hoog.. Ziyech heeft van de zomer volgens mij nog
maar 1 jarig contract. Schone de Jong Sigtorsson Vermeer zullen wel vertrekken
dus dat moet makkelijk op te hoesten zijn..
haha dat noem jij hoog? ajax informeerde naar narsigh en weet je hoeveel herenveen wou hebben 7 miljoen. dat het lager is geworden en hij naar psv is gegaan komt omdat ajax de deur hard dicht sloeg en heerenveen met een terleurgestelde speler zat.
ken je het verhaal van bas dost nog en hoeveel heerenveen wou hebben voor hem?
heb je munsterman gehoord over hoe duur tadic is als hij naar ajax vertrekt of het verhaal van elia. de middenmoot van de eredivisie wil niks verkopen aan een andere club in nederland of ze willen veel geld zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 14:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

haha dat noem jij hoog? ajax informeerde naar narsigh en weet je hoeveel herenveen wou hebben 7 miljoen. dat het lager is geworden en hij naar psv is gegaan komt omdat ajax de deur hard dicht sloeg en heerenveen met een terleurgestelde speler zat.
ken je het verhaal van bas dost nog en hoeveel heerenveen wou hebben voor hem?
heb je munsterman gehoord over hoe duur tadic is als hij naar ajax vertrekt of het verhaal van elia. de middenmoot van de eredivisie wil niks verkopen aan een andere club in nederland of ze willen veel geld zien.
Kijk eens aan, eindelijk nog een realistisch persoon! Bedankt PA! ;-)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 14:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

haha dat noem jij hoog? ajax informeerde naar narsigh en weet je hoeveel herenveen wou hebben 7 miljoen. dat het lager is geworden en hij naar psv is gegaan komt omdat ajax de deur hard dicht sloeg en heerenveen met een terleurgestelde speler zat.
ken je het verhaal van bas dost nog en hoeveel heerenveen wou hebben voor hem?
heb je munsterman gehoord over hoe duur tadic is als hij naar ajax vertrekt of het verhaal van elia. de middenmoot van de eredivisie wil niks verkopen aan een andere club in nederland of ze willen veel geld zien.
And that's how it is!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 14:35 schreef Peterhs het volgende:

[..]

And that's how it is!
Yes, maar sommigen dromen graag! ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 april 2014 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 14:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Yes, maar sommigen dromen graag! ;-)
day dream believers ;-)
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 15:16 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

day dream believers ;-)
Beliebers :-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Echt de vier kampioenschappen hebben jullie Blind gemaakt.
Het is wekelijks niet om aan te gluren, echte toppers hebben we niet,
miskopen(koopjes) zijn er wel. Blijf het maar volhouden maar zonder gerichte aankopen
komen we geen steek verder. En ja gerichte kwalitatief sterkere aankopen kosten wat meer?
Ik mag dan misschien dromen ja maar dat komt misschien om dat ik de helft van de tijd in slaap valt.
Gaan jullie maar lekker het vierde kampioenschap vieren mij laat het koud!
Waarom het oude logo terug? Als ze daar beter door gaan voetballen zeg ik ja!
En degene die denken dat Ajax van de beurs gaat dat zijn degene die dromen..
Laat mij lekker hopen dat er van de zomer mooie spelers komen en
we weer eens gaan genieten! Geef Ajax zijn gezicht terug en ik heb het dan niet over een dom logo!
De Sa, Sigthorsson, de Jong, Lukoki, Schone ect. Ect
Waarom zijn jullie tevreden? Juist!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 17:28   quote  deeplink  
de Jong in oude vorm en Schone op rechts ben ik tevreden over ja.
Juist!
VladPavlov
 VladPavlov - dinsdag 15 april 2014 - 17:57   quote  deeplink  
Oke oke, veel haat en nijd hiero ;) Ajax heeft veel geld. 1 optie is; de Arena kopen, 2e optie is van de beurs en 3e optie is om dure aankopen te doen.
Verder ben ik het eens dat wij altijd de hoofdprijs betalen voor spelers en onze eigen spelers (naar mijn mening) veel te laag verkopen. Bij PSV verkopen ze afgedankte spelers zoals Toivonen voor echt veel geld (mijn mening). Waarom kan dat bij Ajax niet?
Verder vind ik dat we van onze eigen jeugd uit moeten gaan met een aantal vedettes, aangezien we veel investeren in de jeugd. Spelers kopen voor 10 miljoen vind ik niet terecht omdat je heel veel jeugdspelers hebt rondlopen. Kijk naar PSV, wat een wanbeleid hebben die betreft spelers aantrekken. Bryan Ruiz voor 67,500 euro per wedstrijd, terwijl die plek overbezet is! Dit soort tafarelen wil ik bij Ajax niet. Wat beter kan is het verkopen van spelers. Kopen van spelers zal voor Aajx altijd moeilijk worden omdat de concurrentie weet dat wij geld hebben en al 4jaar op rij op 1 staan. Als Ajax zich meld gaan ploegen het verkoopbedrag met miljoenen verhogen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 16:23 schreef Hummel10 het volgende:
Echt de vier kampioenschappen hebben jullie Blind gemaakt.
Het is wekelijks niet om aan te gluren, echte toppers hebben we niet,
miskopen(koopjes) zijn er wel. Blijf het maar volhouden maar zonder gerichte aankopen
komen we geen steek verder. En ja gerichte kwalitatief sterkere aankopen kosten wat meer?
Ik mag dan misschien dromen ja maar dat komt misschien om dat ik de helft van de tijd in slaap valt.
Gaan jullie maar lekker het vierde kampioenschap vieren mij laat het koud!
Waarom het oude logo terug? Als ze daar beter door gaan voetballen zeg ik ja!
En degene die denken dat Ajax van de beurs gaat dat zijn degene die dromen..
Laat mij lekker hopen dat er van de zomer mooie spelers komen en
we weer eens gaan genieten! Geef Ajax zijn gezicht terug en ik heb het dan niet over een dom logo!
De Sa, Sigthorsson, de Jong, Lukoki, Schone ect. Ect
Waarom zijn jullie tevreden? Juist!
Ik ben niet blind en ik ben ook niet dom anders was ik wel voor een andere club geweest.
Natuurlijk ben ik niet tevreden, dat ben ik nooit.
Ik ga voor het hoogst haalbare. Dat is dat je Real verslaat met 7-0 thuis en uit met 0-3.
Niet eens het resultaat is belangrijk maar ook de manier van voetbal. Anders was ik wel fan geweest van Chelsea. Beton voetbal, italiaans voetbal, Engels voetbal, ik word daar kots misselijk van. Ja, ik ben een dromer maar ook een realist.

De spelers die jij noemt zijn niet voor een appel en ei te vangen. Zivkovic of hoe je dat ook schrijft is voor 3 miljoen gehaald omdat hij 17 is en de Uefa regels zeggen dan dat je enkel de opleidingsvergoeding hoeft te betalen. Dan is 3 miljoen nog veel. Groningen zit echt niet in geld zorgen anders zouden ze wel in een ander categorie zitten van de knvb. Mijn schatting hoe duur kostic zal zijn 12 miljoen euro. Waarom ik dat denk is dat hij meer dan een jaar contract heeft bij groningen. Buitenland betaald echt wel 10 miljoen voor een goede buitenspeler, ook vanwege dat er niet veel zijn. Daarnaast is het een binnenlandse transfer en dan komt er 2 miljoen bij en omdat het ajax is kan je nog een miljoen bij rekenen. Die middenvelder van Heerenveen zal ongeveer 3 a 4 miljoen kosten. Waarom ik dat denk. Eriksen kosten volgens mij 12 miljoen, Allebei nog maar een contract voor een jaar.
Eriksen heeft Cl ervaring opgedaan bij Ajax dan deel ik die 12 miljoen door 2 dan kom ik op 6. Dan gaat het er nog 2 miljoen ervan af omdat hij bij Heerenveen speelt en niet bij Ajax.
Toby kosten 8 miljoen voor een verdediger en jij denkt dat je Ziyech voor 1 a 2 miljoen kan ophalen.

Kortom 12 voor kostic en 4 voor Ziyech dat is 16 miljoen. Dat gaat ajax nooit betalen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 april 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 16:23 schreef Hummel10 het volgende:
Echt de vier kampioenschappen hebben jullie Blind gemaakt.
Het is wekelijks niet om aan te gluren, echte toppers hebben we niet,
miskopen(koopjes) zijn er wel. Blijf het maar volhouden maar zonder gerichte aankopen
komen we geen steek verder. En ja gerichte kwalitatief sterkere aankopen kosten wat meer?
Ik mag dan misschien dromen ja maar dat komt misschien om dat ik de helft van de tijd in slaap valt.
Gaan jullie maar lekker het vierde kampioenschap vieren mij laat het koud!
Waarom het oude logo terug? Als ze daar beter door gaan voetballen zeg ik ja!
En degene die denken dat Ajax van de beurs gaat dat zijn degene die dromen..
Laat mij lekker hopen dat er van de zomer mooie spelers komen en
we weer eens gaan genieten! Geef Ajax zijn gezicht terug en ik heb het dan niet over een dom logo!
De Sa, Sigthorsson, de Jong, Lukoki, Schone ect. Ect
Waarom zijn jullie tevreden? Juist!
Gerichte kwalitatief sterkere aankopen kosten wat meer zeg jij. Wat is 'wat' meer?
ajax gaat >>voorlopig<< niet van de beurs af, maar ze gaan er vanaf. Alleen ik weet ook niet wanneer.
De beste prestaties van ajax (3x europacuo 1 en 1x CL) zijn behaald met grotendeels eigen jeugd en die werden gehaald met tussenpozes van ongeveer 20 jaar. Nu zijn we 19 jaar verder en zijn inmiddels (bijna 4x oprij) kampioen. We zullen ook de eigen jeugd de tijd moeten geven, met het verschil dat er een behoorlijk mentaliteitsverschil is tussen toen en nu.
Ik denk dat ajax best terug kan komen aan de europese (subtop), maar we zullen echt geduld moeten hebben.
nora
 nora - dinsdag 15 april 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Aarige spelers maar Hummeltje heeft wel gedeeltelijk gelijk, er zitten te veel subtoppers in Ajax en door een geweldige teamprestatie ben je kampioen geworden, maar je moet niet blind zijn en denken we hebben een geweldig team, echte toppers zie ik nog steeds niet in dit team wel een aantal goede basisspelers maar geen toppers.Ik hoop dat Kishna en Fischer het gaan maken volgend seizoen, en misschien 1 of 2 knappe aankopen die een toegevoegde waarde hebben zou Ajax een stuk sterker maken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 16:23 schreef Hummel10 het volgende:
Echt de vier kampioenschappen hebben jullie Blind gemaakt.
Het is wekelijks niet om aan te gluren, echte toppers hebben we niet,
miskopen(koopjes) zijn er wel. Blijf het maar volhouden maar zonder gerichte aankopen
komen we geen steek verder. En ja gerichte kwalitatief sterkere aankopen kosten wat meer?
Ik mag dan misschien dromen ja maar dat komt misschien om dat ik de helft van de tijd in slaap valt.
Gaan jullie maar lekker het vierde kampioenschap vieren mij laat het koud!
Waarom het oude logo terug? Als ze daar beter door gaan voetballen zeg ik ja!
En degene die denken dat Ajax van de beurs gaat dat zijn degene die dromen..
Laat mij lekker hopen dat er van de zomer mooie spelers komen en
we weer eens gaan genieten! Geef Ajax zijn gezicht terug en ik heb het dan niet over een dom logo!
De Sa, Sigthorsson, de Jong, Lukoki, Schone ect. Ect
Waarom zijn jullie tevreden? Juist!
Waar de hel zeggen wij hier dat wij het spel van Ajax goed vonden dit seizoen? Alleen het roepen om spelers en het denken dat ze voor een appel en een ei komen is onrealistisch en daar ging het hier in deze discussie om. Jij verdraait het verhaal nu en zegt dat we blij zijn met de spelers die er nu spelen en het spel van onze club. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds het kampioenschap vier, want elk kampioenschap is er 1!

En wat wil je nu precies? Mooie spelers of goede spelers? Want als je mooie spelers wilt raad ik je aan een wedstrijd van de vrouwen te kijken.

En dat jij de discussie over het logo dom vind zegt eigenlijk al genoeg.........
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 18:05 schreef nora het volgende:
Aarige spelers maar Hummeltje heeft wel gedeeltelijk gelijk, er zitten te veel subtoppers in Ajax en door een geweldige teamprestatie ben je kampioen geworden, maar je moet niet blind zijn en denken we hebben een geweldig team, echte toppers zie ik nog steeds niet in dit team wel een aantal goede basisspelers maar geen toppers.Ik hoop dat Kishna en Fischer het gaan maken volgend seizoen, en misschien 1 of 2 knappe aankopen die een toegevoegde waarde hebben zou Ajax een stuk sterker maken.
Volgens mij hebben we nergens in de discussie gezegd dat we tevreden zijn met het team en het spel op dit moment. Althans ik niet. Maar sommigen hier denken dat spelers bij subtoppers voor een appel en een ei gekocht kunnen worden, en dat is pertinent niet het geval. Daarnaast zegt dat helemaal nog niet dat deze vervolgens ook presteren bij Ajax, aangezien het spel van onze club heel anders is dan dat van de meeste subtoppers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 april 2014 - 10:26 schreef Ronald 1960 het volgende:
Never nooit niet dat ik mijn plaats zou doorverkopen aan een supporter van een andere club. Nu zijn er natuurlijk maar weinig clubs die tegen ons in de ArenA kampioen kunnen worden, maar als dat zo zou zijn, dan nog verkoop ik nooit mijn kaart!
Ik ben ajacied! Voor het leven!!!
Duidelijke uitleg van de supportersvereniging van Heracles!!

'Een echte supporter verpatst zijn SCC niet'

De supportersvereniging van Heracles, Hart voor Heracles, heeft inmiddels gereageerd op het grote aantal aangeboden kaarten van de club. 'Een echte supporter verpatst zijn seizoenskaart niet, aldus voorzitter Jack Telgenkamp.

'Het aanbieden van kaarten voor de wedstrijd Heracles tegen Ajax door nota bene eigen 'supporters' is not done. U brengt hiermee het veilige gevoel in gevaar. Want naar wie gaan deze kaarten eigenlijk, zijn het echte Ajax-supporters, hooligans, mensen met stadionverboden? U weet het niet', zo besluit Telgenkamp op hartvoorheracles.nl.
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 12:20 schreef Ronald 1960 het volgende:
Kostic en Ziyeck samen voor ongeveer 10miljoen gok ik zo. Hupperts is transfervrij! Denk echt niet dat ajax dat gaat doen. Hooguit Kostic of Ziyech en dan misschien Hupperts transfervrij. Loop je financieel ook weinig tot geen risico.
Waarom zou Ajax Zyech willen halen?? Je hebt voor de twee aanvallende posities op het veld genoeg spelers.. Klaassen, Serrero, Duarte, Andersen, en daar komt komend seizoen naar mijn idee nog een Keskin en Lobotka bij..

Lijkt me toch een positie die prima ingekleed is het komende seizoen, of je moet er een speler halen zoals vd Vaart..
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb geen 7 miljoen gezegd hoor. Maar heel veel meer zal het echt niet zijn hoor
beide clubs kunnen het geld gebruiken en Ziyech zijn cotract loopt niet lang meer.
De prijs kun je misschien drukken door verhuur van Lobotka, De Sa, Andersen ect.
Lobotka is niet eens van ons..
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

De Sa een prima reserve. Man man, volgens mij wil jij niet eens dat ze een keer overwinteren in de CL.
Als reserve prima om zich te ontwikkelen.. Zit nog rek in die jongen, zeg niet dat ie ooit het niveau aan zal kunnen.. Maar als invaller heeft ie wel degelijk potentie..

De rest van je post voegt helemaal niets toe, had je net zo goed weg kunnen laten..
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 16:23 schreef Hummel10 het volgende:
Echt de vier kampioenschappen hebben jullie Blind gemaakt.
Het is wekelijks niet om aan te gluren, echte toppers hebben we niet,
miskopen(koopjes) zijn er wel. Blijf het maar volhouden maar zonder gerichte aankopen
komen we geen steek verder. En ja gerichte kwalitatief sterkere aankopen kosten wat meer?
Ik mag dan misschien dromen ja maar dat komt misschien om dat ik de helft van de tijd in slaap valt.
Gaan jullie maar lekker het vierde kampioenschap vieren mij laat het koud!
Waarom het oude logo terug? Als ze daar beter door gaan voetballen zeg ik ja!
En degene die denken dat Ajax van de beurs gaat dat zijn degene die dromen..
Laat mij lekker hopen dat er van de zomer mooie spelers komen en
we weer eens gaan genieten! Geef Ajax zijn gezicht terug en ik heb het dan niet over een dom logo!
De Sa, Sigthorsson, de Jong, Lukoki, Schone ect. Ect
Waarom zijn jullie tevreden? Juist!
Van alle aankopen die Ajax de laatste 20 jaar gedaan heeft, van hoeveel mensen heb je echt kunnen genieten die daarvoor ook al naam hadden gemaakt in welke competitie dan ook??

Ik kom alleen tot een Suarez eerlijk gezegd..

Maar wat is er mis met een aanval met Fischer Zivkovic en Kisnha???

Volgens mij helemaal niets.. Wie ga je op de bank zetten voor Kostic dan??? Of denk je dat ie voor de bank bij Ajax komt ballen?
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 17:57 schreef VladPavlov het volgende:
Oke oke, veel haat en nijd hiero ;) Ajax heeft veel geld. 1 optie is; de Arena kopen, 2e optie is van de beurs en 3e optie is om dure aankopen te doen.
Verder ben ik het eens dat wij altijd de hoofdprijs betalen voor spelers en onze eigen spelers (naar mijn mening) veel te laag verkopen. Bij PSV verkopen ze afgedankte spelers zoals Toivonen voor echt veel geld (mijn mening). Waarom kan dat bij Ajax niet?
Verder vind ik dat we van onze eigen jeugd uit moeten gaan met een aantal vedettes, aangezien we veel investeren in de jeugd. Spelers kopen voor 10 miljoen vind ik niet terecht omdat je heel veel jeugdspelers hebt rondlopen. Kijk naar PSV, wat een wanbeleid hebben die betreft spelers aantrekken. Bryan Ruiz voor 67,500 euro per wedstrijd, terwijl die plek overbezet is! Dit soort tafarelen wil ik bij Ajax niet. Wat beter kan is het verkopen van spelers. Kopen van spelers zal voor Aajx altijd moeilijk worden omdat de concurrentie weet dat wij geld hebben en al 4jaar op rij op 1 staan. Als Ajax zich meld gaan ploegen het verkoopbedrag met miljoenen verhogen.
Je vergeet optie 4.. Geen rare uitgaven doen aangezien er echt wel weer een tijd komt dat Ajax zich niet ieder jaar plaatst voor de CL..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 april 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Lobotka is niet eens van ons..
Shit Remco, die was scherp. Had ik vanmiddag zowaar overheen gelezen! Zat waarschijnlijk te dromen! ;-)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom zou Ajax Zyech willen halen?? Je hebt voor de twee aanvallende posities op het veld genoeg spelers.. Klaassen, Serrero, Duarte, Andersen, en daar komt komend seizoen naar mijn idee nog een Keskin en Lobotka bij..

Lijkt me toch een positie die prima ingekleed is het komende seizoen, of je moet er een speler halen zoals vd Vaart..
ik ben overigens wel voorstander van ziyech. hij kan iets wat vaak niet aan te leren is en dat is overzicht. hij heeft een prima trap, goed in corners en vrije trappen. ik mis de kwaliteiten van hem bij hun
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 20:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

ik ben overigens wel voorstander van ziyech. hij kan iets wat vaak niet aan te leren is en dat is overzicht. hij heeft een prima trap, goed in corners en vrije trappen. ik mis de kwaliteiten van hem bij hun
Hebben we nu Schone voor. Als hij blijft vervallen zijn corners, vrije trappen en sublieme passes dus niet en zou je alleen nog overzicht overhouden.
Nee dus.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 20:39 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hebben we nu Schone voor. Als hij blijft vervallen zijn corners, vrije trappen en sublieme passes dus niet en zou je alleen nog overzicht overhouden.
Nee dus.
waar hebben we schone voor? is dat voldoende? hebben we niet meer van zulke spelers nodig?
ik vind hem goed spelen alleen niet op dit moment. er is iets voorgevallen tussen hem en van basten. dat heeft duidelijk invloed op het spel.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 18:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik ben niet blind en ik ben ook niet dom anders was ik wel voor een andere club geweest.
Natuurlijk ben ik niet tevreden, dat ben ik nooit.
Ik ga voor het hoogst haalbare. Dat is dat je Real verslaat met 7-0 thuis en uit met 0-3.
Niet eens het resultaat is belangrijk maar ook de manier van voetbal. Anders was ik wel fan geweest van Chelsea. Beton voetbal, italiaans voetbal, Engels voetbal, ik word daar kots misselijk van. Ja, ik ben een dromer maar ook een realist.

De spelers die jij noemt zijn niet voor een appel en ei te vangen. Zivkovic of hoe je dat ook schrijft is voor 3 miljoen gehaald omdat hij 17 is en de Uefa regels zeggen dan dat je enkel de opleidingsvergoeding hoeft te betalen. Dan is 3 miljoen nog veel. Groningen zit echt niet in geld zorgen anders zouden ze wel in een ander categorie zitten van de knvb. Mijn schatting hoe duur kostic zal zijn 12 miljoen euro. Waarom ik dat denk is dat hij meer dan een jaar contract heeft bij groningen. Buitenland betaald echt wel 10 miljoen voor een goede buitenspeler, ook vanwege dat er niet veel zijn. Daarnaast is het een binnenlandse transfer en dan komt er 2 miljoen bij en omdat het ajax is kan je nog een miljoen bij rekenen. Die middenvelder van Heerenveen zal ongeveer 3 a 4 miljoen kosten. Waarom ik dat denk. Eriksen kosten volgens mij 12 miljoen, Allebei nog maar een contract voor een jaar.
Eriksen heeft Cl ervaring opgedaan bij Ajax dan deel ik die 12 miljoen door 2 dan kom ik op 6. Dan gaat het er nog 2 miljoen ervan af omdat hij bij Heerenveen speelt en niet bij Ajax.
Toby kosten 8 miljoen voor een verdediger en jij denkt dat je Ziyech voor 1 a 2 miljoen kan ophalen.

Kortom 12 voor kostic en 4 voor Ziyech dat is 16 miljoen. Dat gaat ajax nooit betalen.
Waar zeg ik dat je Ziyech voor 1 a 2 op kan halen??
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 18:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waar de hel zeggen wij hier dat wij het spel van Ajax goed vonden dit seizoen? Alleen het roepen om spelers en het denken dat ze voor een appel en een ei komen is onrealistisch en daar ging het hier in deze discussie om. Jij verdraait het verhaal nu en zegt dat we blij zijn met de spelers die er nu spelen en het spel van onze club. Maar dat neemt niet weg dat ik nog steeds het kampioenschap vier, want elk kampioenschap is er 1!

En wat wil je nu precies? Mooie spelers of goede spelers? Want als je mooie spelers wilt raad ik je aan een wedstrijd van de vrouwen te kijken.

En dat jij de discussie over het logo dom vind zegt eigenlijk al genoeg.........
Hoezo? Kan mij dat logo nou schelen man.. Gaan ze daardoor beter spelen dan?
Ik zie liever het oude Ajax spel terug..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Oude Ajax spel? Dat gaat nooit gebeuren onder de Boer.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat je Ziyech voor 1 a 2 op kan halen??
Op dinsdag 15 april 2014 - 13:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

10 miljoen zit je nog vrij hoog.. Ziyech heeft van de zomer volgens mij nog
maar 1 jarig contract. Schone de Jong Sigtorsson Vermeer zullen wel vertrekken
dus dat moet makkelijk op te hoesten zijn..

dit zei jij. Voor beide 10 miljoen vind jij vrij hoog. Dus dan denk ik dat je 7 a 8 miljoen goed zou vinden. kostic die een langer contract heeft dan ziyech en dus duurder is. Dan kom ik op 1 a 2 miljoen voor ziyech en 5 a 6 a 7 miljoen voor kostic.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 15 april 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Nog even en we kunnen alles kopen wat los en vast zit....appeltje eitje

http://www.telegraaf.nl/dft/22510655/___Straf_dreigt_voor_PSG_en_Man._City___.html
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 15 april 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Lekker belangrijk allemaal.
Ze zullen geen van allen bij Ajax ingelijfd worden, dus discusseren is niet eens nodig.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 april 2014 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo? Kan mij dat logo nou schelen man.. Gaan ze daardoor beter spelen dan?
Ik zie liever het oude Ajax spel terug..
Beginnen bij de basis vriend, dus te beginnen met het oude logo terug;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Van alle aankopen die Ajax de laatste 20 jaar gedaan heeft, van hoeveel mensen heb je echt kunnen genieten die daarvoor ook al naam hadden gemaakt in welke competitie dan ook??

Ik kom alleen tot een Suarez eerlijk gezegd..

Maar wat is er mis met een aanval met Fischer Zivkovic en Kisnha???

Volgens mij helemaal niets.. Wie ga je op de bank zetten voor Kostic dan??? Of denk je dat ie voor de bank bij Ajax komt ballen?
Ehm beetje jong? Zijn ze een heel seizoen fit? In vorm? Beetje kwaliteit op de bank is niks mis mee hoor
Kostic als hij bij Ajax af en toe op de bank terecht komt moet hij maar beter zijn best doen..
Sigthorsson linksbuiten, Schone rechtsbuiten allemaal armoede man om over de Sa maar te zwijgen
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Van alle aankopen die Ajax de laatste 20 jaar gedaan heeft, van hoeveel mensen heb je echt kunnen genieten die daarvoor ook al naam hadden gemaakt in welke competitie dan ook??

Ik kom alleen tot een Suarez eerlijk gezegd..

Maar wat is er mis met een aanval met Fischer Zivkovic en Kisnha???

Volgens mij helemaal niets.. Wie ga je op de bank zetten voor Kostic dan??? Of denk je dat ie voor de bank bij Ajax komt ballen?
Nee duh meestal kochten ze ze al niet eens..
Mertens, Chadli, Elia, Maher, Tadic, Dost, Berg, Strootman, Ruiz, Arnautovic, Narsingh, Djuricic
Aissaidi, Altidore, Stoch, Matavsz en zo zijn er nog wel een paar
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:21 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Beginnen bij de basis vriend, dus te beginnen met het oude logo terug;-)
Ik snap de rede ook wel maar op het veld moet het uiteindelijk gebeuren..
:-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Op dinsdag 15 april 2014 - 13:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

10 miljoen zit je nog vrij hoog.. Ziyech heeft van de zomer volgens mij nog
maar 1 jarig contract. Schone de Jong Sigtorsson Vermeer zullen wel vertrekken
dus dat moet makkelijk op te hoesten zijn..

dit zei jij. Voor beide 10 miljoen vind jij vrij hoog. Dus dan denk ik dat je 7 a 8 miljoen goed zou vinden. kostic die een langer contract heeft dan ziyech en dus duurder is. Dan kom ik op 1 a 2 miljoen voor ziyech en 5 a 6 a 7 miljoen voor kostic.
5,5 en 3,5 dan kom je op 9.. En al kom je op 4 en 6 dat is 10 die heb je met
plaatsing champions league al verdiend

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2014 door Hummel10 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

5,5 en 3,5 dan kom je op 9..
3,5? hoe kom jij daarbij? dit heb ik niet gezegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 april 2014 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

5,5 en 3,5 dan kom je op 9.. En al kom je op 4 en 6 dat is 10 die heb je met
plaatsing champions league al verdiend
maar denk je echt dat dit de bedragen zijn? Die je moet overmaken om deze spelers over te nemen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 15 april 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:46 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

maar denk je echt dat dit de bedragen zijn? Die je moet overmaken om deze spelers over te nemen.
Zal er echt niet heel veel naast zitten hoor..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 15 april 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zal er echt niet heel veel naast zitten hoor..
voor ziyech zal het idd rond de 3 a 4 miljoen liggen maar kostic zal echt het dubbele zijn.
Vergelijkbaar met elia toen hij bij twente zat. Rond de 12 a 13 miljoen euro.
nora
 nora - dinsdag 15 april 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Van alle aankopen die Ajax de laatste 20 jaar gedaan heeft, van hoeveel mensen heb je echt kunnen genieten die daarvoor ook al naam hadden gemaakt in welke competitie dan ook??

Ik kom alleen tot een Suarez eerlijk gezegd..

Maar wat is er mis met een aanval met Fischer Zivkovic en Kisnha???

Volgens mij helemaal niets.. Wie ga je op de bank zetten voor Kostic dan??? Of denk je dat ie voor de bank bij Ajax komt ballen?
Helemaal niets behalve dat ze 18-19-en 20 zijn dat is wel erg jong die gaan echt nog een terugval krijgen dus meerdere keuzes zou voor Ajax een must moeten zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 21:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee duh meestal kochten ze ze al niet eens..
Mertens, Chadli, Elia, Maher, Tadic, Dost, Berg, Strootman, Ruiz, Arnautovic, Narsingh, Djuricic
Aissaidi, Altidore, Stoch, Matavsz en zo zijn er nog wel een paar
Je hebt het hoer over de laatste 2 a 3 jaar.. Maar als je het er toch over hebt... Wie van deze jongens is er daadwerkelijk geslaagd???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 15 april 2014 - 23:02   quote  deeplink  
Volgend seizoen wordt Frank zijn laatste jaar.....knal er maar 35 miljoen tegen aan, overwinteren....halve finale CL, kampioen en we brengen Frank met zijn alle naar Liverpool
Zeikwijven zijn het....doe eens gek en ga lekker los
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 15 april 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt het hoer over de laatste 2 a 3 jaar.. Maar als je het er toch over hebt... Wie van deze jongens is er daadwerkelijk geslaagd???
Degene die het meest bij die hoer is geweest ???....weet niet, ik zeg ook maar wat
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Degene die het meest bij die hoer is geweest ???....weet niet, ik zeg ook maar wat
Hahaha.. Mafkees.. Ben er even wat minder en je blaft meteen het halve forum vol met meuk...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 15 april 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 23:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha.. Mafkees.. Ben er even wat minder en je blaft meteen het halve forum vol met meuk...
Dan durf ik tenminste....en ik lul altijd meuk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5115
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 13 april 2014, 16:30); 3 - 2









0.0233139