BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 13 april 2014, 16:30); 3 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 15 april 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Klopt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 15 april 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 23:09 schreef remco k het volgende:
Klopt..
Moet je open doen slome....postcode loterij....of een ***** medelander die je een ros voor je kanis geeft
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 april 2014 - 02:16   quote  deeplink  
Gelukkig zijn de meeste dromen nog steeds bedrog!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 april 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 23:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt het hoer over de laatste 2 a 3 jaar.. Maar als je het er toch over hebt... Wie van deze jongens is er daadwerkelijk geslaagd???
Daarom misschien hadden ze beter eerst de stap naar Ajax kunnen maken.
Wennen aan de druk van een topclub in de veilige eredivisie die ze al gewend zijn.
Mertens, Chadli, Elia, Narsingh, Altidore, Assaidi, Djuricic, Matavsz, Berg, Strootman die hadden bij ons wel
grotere kans van slagen gehad.
Mertens, Chadli, Strootman doen het redelijk de rest had beter eerst top van Nederland kunnen
bezoeken.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 22:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

voor ziyech zal het idd rond de 3 a 4 miljoen liggen maar kostic zal echt het dubbele zijn.
Vergelijkbaar met elia toen hij bij twente zat. Rond de 12 a 13 miljoen euro.
Echt 12 of 13 miljoen? Dat is echt niet wat Groningen vraagt hoor..
Hij speelt 1 goed seizoen bij Groningen en Tadic ging voor 8 naar Twente volgens mij
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 07:56   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/nieuws/nijland-transfersom-voor-tadic-het-maximaal-haalbare.htm

7,7 zelfs en Tadic was al verder dus 6 max. Bieden?
soccer
 soccer - woensdag 16 april 2014 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 19:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Van alle aankopen die Ajax de laatste 20 jaar gedaan heeft, van hoeveel mensen heb je echt kunnen genieten die daarvoor ook al naam hadden gemaakt in welke competitie dan ook??

Ik kom alleen tot een Suarez eerlijk gezegd..

Maar wat is er mis met een aanval met Fischer Zivkovic en Kisnha???

Volgens mij helemaal niets.. Wie ga je op de bank zetten voor Kostic dan??? Of denk je dat ie voor de bank bij Ajax komt ballen?
laudrup,huntelaar,ibrahimovic,eriksen,cillisen fischer .
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 april 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 april 2014 - 17:28 schreef Peterhs het volgende:
de Jong in oude vorm en Schone op rechts ben ik tevreden over ja.
Juist!
Ik ga er nie weer over beginnen ;)
nummer10
 nummer10 - woensdag 16 april 2014 - 10:07   quote  deeplink  
Hoopaaaaaa cafe memories afgehuurd door fsider uit almelo :) word dus feest een keer in almelo... Client weg brengen en door naar het cafe met stel fsiders.. gebeurt er teminste wat in almelo :)
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom misschien hadden ze beter eerst de stap naar Ajax kunnen maken.
Wennen aan de druk van een topclub in de veilige eredivisie die ze al gewend zijn.
Mertens, Chadli, Elia, Narsingh, Altidore, Assaidi, Djuricic, Matavsz, Berg, Strootman die hadden bij ons wel
grotere kans van slagen gehad.
Mertens, Chadli, Strootman doen het redelijk de rest had beter eerst top van Nederland kunnen
bezoeken.
Of hebben die jongens gewoonweg niet de kwaliteiten die iedereen hun toedicht.. Ajax is echt niet de enige weg naar de top.. Ook niet in Nederland, sterker nog, de drie beste Nederlandse spelers die we hebben, hebben nooit bij ons gespeeld..

Veel van die gasten die het even goed doen in de ED worden direct bewierookt en Ajax fans willen ze vaak direct naar onze club hebben..

Maar ook dat men bij Ajax wegkomt is geen zekerheid om te slagen in het buitenland.. Zie Heitinga en Stekelenburg, beiden een WK finale gespeeld maar daarna volledig geflopt in het buitenland...
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 07:56 schreef Hummel10 het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/nijland-transfersom-voor-tadic-het-maximaal-haalbare.htm

7,7 zelfs en Tadic was al verder dus 6 max. Bieden?
Gewoon niet halen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 april 2014 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 07:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Echt 12 of 13 miljoen? Dat is echt niet wat Groningen vraagt hoor..
Hij speelt 1 goed seizoen bij Groningen en Tadic ging voor 8 naar Twente volgens mij
economische tijden zijn weer veranderd. als je het artikel leest dan was dat een van de rede dat het bedrag zo laag was.

Daarnaast kan je van twente minder verwachten qua transfersom dan die van ajax. Ajax kan makkelijk dat bedrag ophoesten. Het is Ajax dat bied dan word het bedrag altijd hoger.
soccer
 soccer - woensdag 16 april 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Of hebben die jongens gewoonweg niet de kwaliteiten die iedereen hun toedicht.. Ajax is echt niet de enige weg naar de top.. Ook niet in Nederland, sterker nog, de drie beste Nederlandse spelers die we hebben, hebben nooit bij ons gespeeld..

Veel van die gasten die het even goed doen in de ED worden direct bewierookt en Ajax fans willen ze vaak direct naar onze club hebben..

Maar ook dat men bij Ajax wegkomt is geen zekerheid om te slagen in het buitenland.. Zie Heitinga en Stekelenburg, beiden een WK finale gespeeld maar daarna volledig geflopt in het buitenland...
Nou ik vind Sneijder(in vorm)misschien wel de allerbeste. Volgens mij heeft die toch wel degelijk bij jullie gespeeld. Ik zou hem ook altijd meenemen naar Brazilie.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 11:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

economische tijden zijn weer veranderd. als je het artikel leest dan was dat een van de rede dat het bedrag zo laag was.

Daarnaast kan je van twente minder verwachten qua transfersom dan die van ajax. Ajax kan makkelijk dat bedrag ophoesten. Het is Ajax dat bied dan word het bedrag altijd hoger.
Groningen staat er financieel niet goed voor hoor..
En ze hebben hem gekocht voor 1 miljoen dan is 6 gewoon netjes hoor..
Maar goed we mogen niets meer kopen kijk nu al uit naar volgend seizoen..
Hoop dat we weer zo sprankelend spelen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Of hebben die jongens gewoonweg niet de kwaliteiten die iedereen hun toedicht.. Ajax is echt niet de enige weg naar de top.. Ook niet in Nederland, sterker nog, de drie beste Nederlandse spelers die we hebben, hebben nooit bij ons gespeeld..

Veel van die gasten die het even goed doen in de ED worden direct bewierookt en Ajax fans willen ze vaak direct naar onze club hebben..

Maar ook dat men bij Ajax wegkomt is geen zekerheid om te slagen in het buitenland.. Zie Heitinga en Stekelenburg, beiden een WK finale gespeeld maar daarna volledig geflopt in het buitenland...
Volgens mij komen ze wel van een traditionele top 3 club of niet?
Kijk jij geen voetbal buiten Ajax? Kostic kan links en rechts fysiek sterk en een goed schot.
Maakt het iedere eredivisie verdediger lastig momenteel..
Hij is momenteel Dreigender dan al onze buitenspelers Schone, de Sa, Bojan, Fischer en zelfs Kishna
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 april 2014 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 11:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Groningen staat er financieel niet goed voor hoor..
En ze hebben hem gekocht voor 1 miljoen dan is 6 gewoon netjes hoor..
Maar goed we mogen niets meer kopen kijk nu al uit naar volgend seizoen..
Hoop dat we weer zo sprankelend spelen..
Waar baseer je op dat groningen er financieel niet goed voorstaat?
Maar als je voor kostic meer kan krijgen dan doe je dat toch.
Dus je moet echt meer betalen dan voor kostic.
Alderweirld met een contract voor een jaar kosten 8 miljoen.
Aanvallers zijn meestal wel duurder dan verdedigers.
Je moet echt het dubbele rekenen.
Maar ik krijg dat nooit getoetst want ajax gaat dat nooit betalen en ook geen 6 miljoen.

Lukoki is de ster van cambuur, staan 2 plekken achter op groningen en 6 punten achter.
Dus in jouw ogen hebben we al een rechtsbuiten voor de komende seizoen.
Voor de linksbuiten hebben we al 8 spelers lopen.
Totaal overbodig.
Brandje
 Brandje - woensdag 16 april 2014 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 12:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waar baseer je op dat groningen er financieel niet goed voorstaat?
Maar als je voor kostic meer kan krijgen dan doe je dat toch.
Dus je moet echt meer betalen dan voor kostic.
Alderweirld met een contract voor een jaar kosten 8 miljoen.
Aanvallers zijn meestal wel duurder dan verdedigers.
Je moet echt het dubbele rekenen.
Maar ik krijg dat nooit getoetst want ajax gaat dat nooit betalen en ook geen 6 miljoen.

Lukoki is de ster van cambuur, staan 2 plekken achter op groningen en 6 punten achter.
Dus in jouw ogen hebben we al een rechtsbuiten voor de komende seizoen.
Voor de linksbuiten hebben we al 8 spelers lopen.
Totaal overbodig.
Dat stond in media en waarom verkoopt men zo'n beetje het grootste talent van nederland anders voor 1,9 miljoen?
Lukoki is absoluut niet DE ster van Cambuur. Hij is het afgelopen jaar meerdere malen belachelijk gemaakt vanwege zijn "oogkleppenvoetbal" en dat vaak met zeeën van ruimte. iets wat je bij ajax niet krijgt
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 11:36 schreef soccer het volgende:

[..]

Nou ik vind Sneijder(in vorm)misschien wel de allerbeste. Volgens mij heeft die toch wel degelijk bij jullie gespeeld. Ik zou hem ook altijd meenemen naar Brazilie.
Sneijder heeft die vorm sinds 2010 al niet meer laten zien.. Dat is 4 jaar geleden en dus hoort ie niet bij de betere spelers van de wereld.. En als dat wel zo was had ie ook echt niet in Turkeije gespeeld.. Daar spelen alleen maar afgedankte topspelers..
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 11:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij komen ze wel van een traditionele top 3 club of niet?
Kijk jij geen voetbal buiten Ajax? Kostic kan links en rechts fysiek sterk en een goed schot.
Maakt het iedere eredivisie verdediger lastig momenteel..
Hij is momenteel Dreigender dan al onze buitenspelers Schone, de Sa, Bojan, Fischer en zelfs Kishna
Jij noemt allemaal spelers op die volgens jou beter naar Ajax hadden kunnen komen, dan hadden ze het wel gered, zo suggerreer je in ieder geval.. Veel van de spelers die jij noemt hebben bij die top 3 gespeeld, maar falen ook gewoon keihard. En zijn dus niet goed genoeg, zeker niet voor Ajax..

Allemaal ook jongens die 1 seizoen leuk gepresteerd hebben...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 april 2014 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 12:39 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat stond in media en waarom verkoopt men zo'n beetje het grootste talent van nederland anders voor 1,9 miljoen?
Lukoki is absoluut niet DE ster van Cambuur. Hij is het afgelopen jaar meerdere malen belachelijk gemaakt vanwege zijn "oogkleppenvoetbal" en dat vaak met zeeën van ruimte. iets wat je bij ajax niet krijgt
Het grootste talent van nederland is 17 jaar oud en heeft een jeugd contract.
echte contracten mogen onder de 18 niet worden getekend. Zodra hij 18 is gaat het nieuwe contract in dan mag je een meerder jarige contract tekenen. Vroeger hoefde je helemaal niks te betalen, tegenwoordig moet je opleidingsvergoeding betalen.

Als ik vergelijk met cambuur maar ook go ahead, Vorig jaar nog actief in de juplier league. Nu zo goed als zeker veilig terwijl roda en nec onderaan staan.
Roda speelt met demouge en nog andere aanvallers die allemaal langzaam zijn.
Nec speelt met higdon en is ook niet de snelste.
Cambuur speelt met lukoki.
Go ahead speelt met antonia.
Dan gaat het over wie in de counter de diepte man is.
Bij roda en nec zijn dat de langszaamste mensen in de hele eredivisie.
Bij cambuur en go ahead zijn de diepste mensen de snelste van de eredivisie.
Wat ze daarna doen met de bal, agh dat vind ik niet zo belangrijk.
Lukoki is belangrijk in het voetbal wat cambuur speelt.
Lukoki komt bij ajax te kort omdat hij die ruimte niet heeft.
Ik wil daarmee zeggen dat kostic goed kan spelen bij groningen, maar bij ajax er niks van gaat bakken.
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 13:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het grootste talent van nederland is 17 jaar oud en heeft een jeugd contract.
echte contracten mogen onder de 18 niet worden getekend. Zodra hij 18 is gaat het nieuwe contract in dan mag je een meerder jarige contract tekenen. Vroeger hoefde je helemaal niks te betalen, tegenwoordig moet je opleidingsvergoeding betalen.

Als ik vergelijk met cambuur maar ook go ahead, Vorig jaar nog actief in de juplier league. Nu zo goed als zeker veilig terwijl roda en nec onderaan staan.
Roda speelt met demouge en nog andere aanvallers die allemaal langzaam zijn.
Nec speelt met higdon en is ook niet de snelste.
Cambuur speelt met lukoki.
Go ahead speelt met antonia.
Dan gaat het over wie in de counter de diepte man is.
Bij roda en nec zijn dat de langszaamste mensen in de hele eredivisie.
Bij cambuur en go ahead zijn de diepste mensen de snelste van de eredivisie.
Wat ze daarna doen met de bal, agh dat vind ik niet zo belangrijk.
Lukoki is belangrijk in het voetbal wat cambuur speelt.
Lukoki komt bij ajax te kort omdat hij die ruimte niet heeft.
Ik wil daarmee zeggen dat kostic goed kan spelen bij groningen, maar bij ajax er niks van gaat bakken.
We weten niet zeker of ie wel of niet zal slagen.. Je noemt trouwens de langzame nummers 9 op, en vergelijkt ze met de snelle buitenspelers van de andere ploegen.. Je vergeet alleen even voor het gemak dat Hupperts ook bij Roda speelt op dezelfde plek als Lukoki bij Cambuur en die is wel degelijk snel..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 12:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij noemt allemaal spelers op die volgens jou beter naar Ajax hadden kunnen komen, dan hadden ze het wel gered, zo suggerreer je in ieder geval.. Veel van de spelers die jij noemt hebben bij die top 3 gespeeld, maar falen ook gewoon keihard. En zijn dus niet goed genoeg, zeker niet voor Ajax..

Allemaal ook jongens die 1 seizoen leuk gepresteerd hebben...
??
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 16:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

??
Reactie op je eigen post kerel. Of onthoud je niet wat je post..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 12:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij noemt allemaal spelers op die volgens jou beter naar Ajax hadden kunnen komen, dan hadden ze het wel gered, zo suggerreer je in ieder geval.. Veel van de spelers die jij noemt hebben bij die top 3 gespeeld, maar falen ook gewoon keihard. En zijn dus niet goed genoeg, zeker niet voor Ajax..

Allemaal ook jongens die 1 seizoen leuk gepresteerd hebben...
Wie faalt er keihard die van de top 3 gekomen is dan?
En ja ik suggereer inderdaad dat ze makkelijker bij Ajax slagen dan bij een een club in
het buitenland. Lijkt me toch logisch? A hier zijn ze al gewend B De competitie is van veel lager niveau
C Ajax heeft gewoon betere speler dan een groot aantal eredivisie clubs
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 13:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het grootste talent van nederland is 17 jaar oud en heeft een jeugd contract.
echte contracten mogen onder de 18 niet worden getekend. Zodra hij 18 is gaat het nieuwe contract in dan mag je een meerder jarige contract tekenen. Vroeger hoefde je helemaal niks te betalen, tegenwoordig moet je opleidingsvergoeding betalen.

Als ik vergelijk met cambuur maar ook go ahead, Vorig jaar nog actief in de juplier league. Nu zo goed als zeker veilig terwijl roda en nec onderaan staan.
Roda speelt met demouge en nog andere aanvallers die allemaal langzaam zijn.
Nec speelt met higdon en is ook niet de snelste.
Cambuur speelt met lukoki.
Go ahead speelt met antonia.
Dan gaat het over wie in de counter de diepte man is.
Bij roda en nec zijn dat de langszaamste mensen in de hele eredivisie.
Bij cambuur en go ahead zijn de diepste mensen de snelste van de eredivisie.
Wat ze daarna doen met de bal, agh dat vind ik niet zo belangrijk.
Lukoki is belangrijk in het voetbal wat cambuur speelt.
Lukoki komt bij ajax te kort omdat hij die ruimte niet heeft.
Ik wil daarmee zeggen dat kostic goed kan spelen bij groningen, maar bij ajax er niks van gaat bakken.
Is een type Kostic dan niet bruikbaar in sommige wedstrijden?
Europees krijg je ook meer ruimte? Boerrigter deed het bij Ajax ook prima
en Rommedahl ook hoor.. Wat ik wil zeggen is dat als je Kostic met Lukoki vergelijk je
er echt geen kijk op hebt.. Hoop ook niet dat je liever Schone of de Sa rechtsbuiten ziet?
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 16:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wie faalt er keihard die van de top 3 gekomen is dan?
En ja ik suggereer inderdaad dat ze makkelijker bij Ajax slagen dan bij een een club in
het buitenland. Lijkt me toch logisch? A hier zijn ze al gewend B De competitie is van veel lager niveau
C Ajax heeft gewoon betere speler dan een groot aantal eredivisie clubs
Meer dan genoeg spelers falen momenteel door heel Europa heen..

Maar van de mensen die je noemt falen er zelfs mensen die nog helemaal niet weg zijn.. Neem een Maher, een Narsingh, en dan Berg Matavsz.. Allemaal mensen die jij noemde..

Maar ook bij Ajax net zo hard, neem een Maduro, Heitinga, Stekelenburg...

Via 1 van de top 3 zegt helemaal niets, Europees voetbal spelen zegt denk ik veel meer.. En of dat nu bij AZ Twente of Ajax PSV of Feyenoord is zegt niet zo veel..

Maar veel van de "top" spelers in de ED van de afgelopen jaren die allemaal genoemd werden falen gewoon keihard waar ze nu spelen....

En Ajax makkelijker dan de rest van Europa?? Waarom is het dan zo dat er bij de Europese top dan geen ex Ajacieden spelen???

En ondanks dat Zlatan, Suarez, vd Wiel en Maxwell bij PSG en Liverpool spelen, zijn dat nog geen Europese topploegen..
remco k
 remco k - woensdag 16 april 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 16:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is een type Kostic dan niet bruikbaar in sommige wedstrijden?
Europees krijg je ook meer ruimte? Boerrigter deed het bij Ajax ook prima
en Rommedahl ook hoor.. Wat ik wil zeggen is dat als je Kostic met Lukoki vergelijk je
er echt geen kijk op hebt.. Hoop ook niet dat je liever Schone of de Sa rechtsbuiten ziet?
Boerrigter heeft het in de vorm van zijn leven een tijdje goed gedaan bij Ajax, maar bovenal ook gewoon niet geslaagd bij ons.. Rommedahl hielt strak de zijlijn en daar ligt altijd wat ruimte, maar zo'n type speler is Kostic niet..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer dan genoeg spelers falen momenteel door heel Europa heen..

Maar van de mensen die je noemt falen er zelfs mensen die nog helemaal niet weg zijn.. Neem een Maher, een Narsingh, en dan Berg Matavsz.. Allemaal mensen die jij noemde..

Maar ook bij Ajax net zo hard, neem een Maduro, Heitinga, Stekelenburg...

Via 1 van de top 3 zegt helemaal niets, Europees voetbal spelen zegt denk ik veel meer.. En of dat nu bij AZ Twente of Ajax PSV of Feyenoord is zegt niet zo veel..

Maar veel van de "top" spelers in de ED van de afgelopen jaren die allemaal genoemd werden falen gewoon keihard waar ze nu spelen....

En Ajax makkelijker dan de rest van Europa?? Waarom is het dan zo dat er bij de Europese top dan geen ex Ajacieden spelen???

En ondanks dat Zlatan, Suarez, vd Wiel en Maxwell bij PSG en Liverpool spelen, zijn dat nog geen Europese topploegen..
Lezen? Ik zeg letterlijk dat het voor spelers van de subtop dat het makkelijker
slagen bij Ajax is inplaats van gelijk de stap naar het buitenland te maken.
Dan noem je Maher en Narsingh beetje vroeg om te zeggen dat ze falen?
Dat er geen ex Ajacieden meer bij de topploegen zitten zegt toch juist iets over
het niveau van Ajax van de laatste jaren?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Boerrigter heeft het in de vorm van zijn leven een tijdje goed gedaan bij Ajax, maar bovenal ook gewoon niet geslaagd bij ons.. Rommedahl hielt strak de zijlijn en daar ligt altijd wat ruimte, maar zo'n type speler is Kostic niet..
Kostic in huidige vorm is inderdaad beter dan Boerrigter en Rommedahl.
En de Ex Ajacieden gaan de top wel weer halen hoor.
Suarez Erikssen en Vertonghen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 april 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 16:18 schreef remco k het volgende:

[..]

We weten niet zeker of ie wel of niet zal slagen.. Je noemt trouwens de langzame nummers 9 op, en vergelijkt ze met de snelle buitenspelers van de andere ploegen.. Je vergeet alleen even voor het gemak dat Hupperts ook bij Roda speelt op dezelfde plek als Lukoki bij Cambuur en die is wel degelijk snel..
Het gaat om de diepste man van het team. dat kan een buitenspeler zijn of een spits. Wie dat is dat ligt aan de trainer.

Bij feyenoord en roda is de diepste man de spits. De spits staat met zijn rug naar de goal.
Lange bal op de spits en spits moet hem vast houden zodat de team kan aansluiten.

Je kan ook er voor kiezen om de buitenspelers de diepste man te nemen.
Als de tegenstander hoog druk zet dan leg je de bal achter de verdediging en dan kan de buitenspeler in 1x richting de goal lopen.

Ajax heeft nu buitenspelers die in de bal lopen, totaal geen diepgang.
En een spits die geen bal kan vasten houden als er door de lucht en over de grond word gespeeld. Wat Ajax nu doet is tergend langzaam de bal rond spelen om zo iemand aan te spelen die vrij staat. Staat de verdediging goed en zetten ze hoog druk dan zijn wij als ajax zijnde kansloos. Zie in veel gevallen.

Nu willen sommige kostic halen dat is ook een speler die in de bal speelt.
Je hebt juist buitenspelers nodig die diepgang hebben en graaft de tegenstander zich dan moet hij er voor zorgen dat er breed gehouden word.

Dus een buitenspeler hoort hier aan te voldoen in mijn ogen:
Snel
Een goede voorzet
scoort bij 1 op 1
kan zijn man passeren
en houd het breed
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 16 april 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 16:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer dan genoeg spelers falen momenteel door heel Europa heen..

Maar van de mensen die je noemt falen er zelfs mensen die nog helemaal niet weg zijn.. Neem een Maher, een Narsingh, en dan Berg Matavsz.. Allemaal mensen die jij noemde..

Maar ook bij Ajax net zo hard, neem een Maduro, Heitinga, Stekelenburg...

Via 1 van de top 3 zegt helemaal niets, Europees voetbal spelen zegt denk ik veel meer.. En of dat nu bij AZ Twente of Ajax PSV of Feyenoord is zegt niet zo veel..

Maar veel van de "top" spelers in de ED van de afgelopen jaren die allemaal genoemd werden falen gewoon keihard waar ze nu spelen....

En Ajax makkelijker dan de rest van Europa?? Waarom is het dan zo dat er bij de Europese top dan geen ex Ajacieden spelen???

En ondanks dat Zlatan, Suarez, vd Wiel en Maxwell bij PSG en Liverpool spelen, zijn dat nog geen Europese topploegen..
Strootman, van Persie, Huntelaar...zijn spelers die er wel uitspringen....met name het eerste jaar is wennen voor de meeste spelers...volgend jaar komen er weer boven drijven...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 18:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het gaat om de diepste man van het team. dat kan een buitenspeler zijn of een spits. Wie dat is dat ligt aan de trainer.

Bij feyenoord en roda is de diepste man de spits. De spits staat met zijn rug naar de goal.
Lange bal op de spits en spits moet hem vast houden zodat de team kan aansluiten.

Je kan ook er voor kiezen om de buitenspelers de diepste man te nemen.
Als de tegenstander hoog druk zet dan leg je de bal achter de verdediging en dan kan de buitenspeler in 1x richting de goal lopen.

Ajax heeft nu buitenspelers die in de bal lopen, totaal geen diepgang.
En een spits die geen bal kan vasten houden als er door de lucht en over de grond word gespeeld. Wat Ajax nu doet is tergend langzaam de bal rond spelen om zo iemand aan te spelen die vrij staat. Staat de verdediging goed en zetten ze hoog druk dan zijn wij als ajax zijnde kansloos. Zie in veel gevallen.

Nu willen sommige kostic halen dat is ook een speler die in de bal speelt.
Je hebt juist buitenspelers nodig die diepgang hebben en graaft de tegenstander zich dan moet hij er voor zorgen dat er breed gehouden word.

Dus een buitenspeler hoort hier aan te voldoen in mijn ogen:
Snel
Een goede voorzet
scoort bij 1 op 1
kan zijn man passeren
en houd het breed
Kostic heeft alle punten die je opnoemt hoor.. Kostic geen diepgang?
Heb je hem wel eens zien voetballen?
Oceanu
 Oceanu - woensdag 16 april 2014 - 20:26   quote  deeplink  
Ik heb het al vaker gezegd maar ik zal nooit de aankoop Bakircioglu vergeten. Op dat moment geweldig bij Twente met 15 goals en 9 assists in zijn laatste seizoen. Dat kon niet anders dan geweldig worden. Echter, toen bleek dat hij bij Ajax veel minder ruimte kreeg en het magische wit-rood-wit droeg, was ie niet meer in staat om Amsterdam CS te raken op 10 meter afstand.....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 20:31   quote  deeplink  
http://m.youtube.com/watch?v=rS683ZD6WJs

Ga je Kostic met Kennedy vergelijken? Dan sla je de plank ook mis hoor
Brandje
 Brandje - woensdag 16 april 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 20:31 schreef Hummel10 het volgende:
http://m.youtube.com/watch?v=rS683ZD6WJs

Ga je Kostic met Kennedy vergelijken? Dan sla je de plank ook mis hoor
Yep, maar er zijn er ook op dit forum die het in de Sa zien zitten
Oceanu
 Oceanu - woensdag 16 april 2014 - 20:54   quote  deeplink  
Waar staat dat ik Kostic met Bakkiechoco vergelijk ? Nergens volgens mij. Het gaat me er alleen maar om dat spelen bij Ajax veel complexer is dan bij een subtopper en dat je, hoe goed ze bij een subtopper ook zijn, gewoon geen goede inschatting kan maken hoe iemand het bij Ajax gaat doen. De Sa vind ik overigens ook zwaar tekort komen bij Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 20:54 schreef Oceanu het volgende:
Waar staat dat ik Kostic met Bakkiechoco vergelijk ? Nergens volgens mij. Het gaat me er alleen maar om dat spelen bij Ajax veel complexer is dan bij een subtopper en dat je, hoe goed ze bij een subtopper ook zijn, gewoon geen goede inschatting kan maken hoe iemand het bij Ajax gaat doen. De Sa vind ik overigens ook zwaar tekort komen bij Ajax.
Nee ok gelukkig.. Maar begrijp je insteek dan wel.
Sulejmani goed voorbeeld al had dat wel met meer factoren te maken..
Een voorhoede voor volgend seizoen met Bojan Zivcovic Sigthorsson centraal
Kishna Fischer en Kostic die rechts en links kan lijkt me prima.
Aanvullen met wat jeugd
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 april 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 20:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Yep, maar er zijn er ook op dit forum die het in de Sa zien zitten
Ja of Lukoki terug willen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 april 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 20:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kostic heeft alle punten die je opnoemt hoor.. Kostic geen diepgang?
Heb je hem wel eens zien voetballen?
Ja, te kort om een goed oordeel te vellen op dit moment.
Maar ik wil best een wedstrijd in de eredivisie bekijken maar ik houd het gewoon niet vol.
Er is geen enkele speler waarvan ik denk wou daar ga ik naar het stadion en daarvoor ga ik een abonnement nemen op FOX. Waarvan ik een shirt of een handtekening wil.
Geen enkel. Zelfs geen stikker in mijn voetbal album, die ik vroeger nog wel spaarde.

Ik kan enkel Ajax uitzitten omdat het mijn club is, of het moet een leuke wedstrijd zijn.
Maar meer omdat er wat gebeurd en niet om het mooie voetbal.
Dat gaan we niet meer zin in de eredivisie.
Maar in engeland kijk je naar de sterren en niet naar het mooie voetbal of je moet van engels voetbal houden.

Kostic is misschien leuk voor groningen of zelfs voor de eredivisie. Dat zelfde geld voor Ruiz. Leuk voor twente en nu voor Psv, leuk voor Costa Rica. Maar te min voor Engeland Spanje en Italie. Ruiz komt niet aan de bak bij fullham, Fullham strijd tegen degradatie.
Daarvoor ga ik geen 60 000 per wedstrijd betalen en ook geen 6 miljoen voor kostic.
Ja hij kan wel beter zijn dan de spelers die we nu hebben. Maar met deze spelers materiaal worden we kampioen en met kostic is kans niet groter dat we van AC Milan winnen.

Dus hoe duur kostic ook is en hoe goed je hem ook vind, het is niet het niveau wat ik nastreef. Ja hij kan beter zijn in de spelers die we nu hebben. Maar je kan ook 6 miljoen investeren in de spelers die we nu hebben en wellicht worden zij beter dan dat kostic ooit zal worden.

Er is 1 speler die ik graag naar ajax ziet komen dat is ziyech. Hij heeft de creativiteit die ik een beetje mis in dit ajax. Hij heeft ook een soort bravoure in zich. Ik weet het natuurlijk niet of hij naar ajax komt en als dat zo is of hij slaagt. Hij heeft iets wat ik bij de andere middenvelders mis, ik denk dat ik beste kan omschrijven als het onverwachte.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 april 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 22:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, te kort om een goed oordeel te vellen op dit moment.
Maar ik wil best een wedstrijd in de eredivisie bekijken maar ik houd het gewoon niet vol.
Er is geen enkele speler waarvan ik denk wou daar ga ik naar het stadion en daarvoor ga ik een abonnement nemen op FOX. Waarvan ik een shirt of een handtekening wil.
Geen enkel. Zelfs geen stikker in mijn voetbal album, die ik vroeger nog wel spaarde.

Ik kan enkel Ajax uitzitten omdat het mijn club is, of het moet een leuke wedstrijd zijn.
Maar meer omdat er wat gebeurd en niet om het mooie voetbal.
Dat gaan we niet meer zin in de eredivisie.
Maar in engeland kijk je naar de sterren en niet naar het mooie voetbal of je moet van engels voetbal houden.

Kostic is misschien leuk voor groningen of zelfs voor de eredivisie. Dat zelfde geld voor Ruiz. Leuk voor twente en nu voor Psv, leuk voor Costa Rica. Maar te min voor Engeland Spanje en Italie. Ruiz komt niet aan de bak bij fullham, Fullham strijd tegen degradatie.
Daarvoor ga ik geen 60 000 per wedstrijd betalen en ook geen 6 miljoen voor kostic.
Ja hij kan wel beter zijn dan de spelers die we nu hebben. Maar met deze spelers materiaal worden we kampioen en met kostic is kans niet groter dat we van AC Milan winnen.

Dus hoe duur kostic ook is en hoe goed je hem ook vind, het is niet het niveau wat ik nastreef. Ja hij kan beter zijn in de spelers die we nu hebben. Maar je kan ook 6 miljoen investeren in de spelers die we nu hebben en wellicht worden zij beter dan dat kostic ooit zal worden.

Er is 1 speler die ik graag naar ajax ziet komen dat is ziyech. Hij heeft de creativiteit die ik een beetje mis in dit ajax. Hij heeft ook een soort bravoure in zich. Ik weet het natuurlijk niet of hij naar ajax komt en als dat zo is of hij slaagt. Hij heeft iets wat ik bij de andere middenvelders mis, ik denk dat ik beste kan omschrijven als het onverwachte.
Inderdaad PA, helemaal mee eens!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 16 april 2014 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 20:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Yep, maar er zijn er ook op dit forum die het in de Sa zien zitten
Dat heb ik nergens gezegd. Ik heb alleen gezegd dat hij bij teams als Groningen, Heerenveen of een andere subtopper veel meer ruimte krijgt en daar dus waarschijnlijk wel tot zijn recht komt!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 april 2014 - 22:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, te kort om een goed oordeel te vellen op dit moment.
Maar ik wil best een wedstrijd in de eredivisie bekijken maar ik houd het gewoon niet vol.
Er is geen enkele speler waarvan ik denk wou daar ga ik naar het stadion en daarvoor ga ik een abonnement nemen op FOX. Waarvan ik een shirt of een handtekening wil.
Geen enkel. Zelfs geen stikker in mijn voetbal album, die ik vroeger nog wel spaarde.

Ik kan enkel Ajax uitzitten omdat het mijn club is, of het moet een leuke wedstrijd zijn.
Maar meer omdat er wat gebeurd en niet om het mooie voetbal.
Dat gaan we niet meer zin in de eredivisie.
Maar in engeland kijk je naar de sterren en niet naar het mooie voetbal of je moet van engels voetbal houden.

Kostic is misschien leuk voor groningen of zelfs voor de eredivisie. Dat zelfde geld voor Ruiz. Leuk voor twente en nu voor Psv, leuk voor Costa Rica. Maar te min voor Engeland Spanje en Italie. Ruiz komt niet aan de bak bij fullham, Fullham strijd tegen degradatie.
Daarvoor ga ik geen 60 000 per wedstrijd betalen en ook geen 6 miljoen voor kostic.
Ja hij kan wel beter zijn dan de spelers die we nu hebben. Maar met deze spelers materiaal worden we kampioen en met kostic is kans niet groter dat we van AC Milan winnen.

Dus hoe duur kostic ook is en hoe goed je hem ook vind, het is niet het niveau wat ik nastreef. Ja hij kan beter zijn in de spelers die we nu hebben. Maar je kan ook 6 miljoen investeren in de spelers die we nu hebben en wellicht worden zij beter dan dat kostic ooit zal worden.

Er is 1 speler die ik graag naar ajax ziet komen dat is ziyech. Hij heeft de creativiteit die ik een beetje mis in dit ajax. Hij heeft ook een soort bravoure in zich. Ik weet het natuurlijk niet of hij naar ajax komt en als dat zo is of hij slaagt. Hij heeft iets wat ik bij de andere middenvelders mis, ik denk dat ik beste kan omschrijven als het onverwachte.
Heel mooi verhaal hoor en Ziyech vind ik ook een goede speler maar die heb je dus wel vaak genoeg zien spelen?
Ziyech heeft wel de body die je nodig hebt in het buitenland? Is Ziyech niet de volgende Maher?
Heb je Ziyech wel echt nodig als je spelers als Lobotka, Serero, Duarte hebt?
Ziyech en Kostic zijn mijn gewenste transfers ook voor dit moment hoor.
Maar let voortaan maar eens op Kostic die heeft namelijk wel de body die Tadic mist om verder te komen dan Nederland.
Let maar op mijn woorden va Kostic gaan we nog genoeg horen laat het namelijk bijna elke wedstrijd zien.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 07:32   quote  deeplink  
http://m.youtube.com/watch?v=fl0wtuOyZ9s
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 07:36   quote  deeplink  
http://m.youtube.com/watch?v=mhY02kXl22E
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 april 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 06:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heel mooi verhaal hoor en Ziyech vind ik ook een goede speler maar die heb je dus wel vaak genoeg zien spelen?
Ziyech heeft wel de body die je nodig hebt in het buitenland? Is Ziyech niet de volgende Maher?
Heb je Ziyech wel echt nodig als je spelers als Lobotka, Serero, Duarte hebt?
Ziyech en Kostic zijn mijn gewenste transfers ook voor dit moment hoor.
Maar let voortaan maar eens op Kostic die heeft namelijk wel de body die Tadic mist om verder te komen dan Nederland.
Let maar op mijn woorden va Kostic gaan we nog genoeg horen laat het namelijk bijna elke wedstrijd zien.
Ik heb flarden gezien van hem. Te kort om echt te weten dat hij zal slagen bij Ajax.
Maar ja, hoelang moet je kijken voordat je het zeker weet dat hij zal slagen?
Wat ik gezien heb van Ziyech is meer creativiteit heeft dan de spelers die jij opnoemt.
Van hem kan je het onverwachten verwachten. Serero en Duarte zijn eenheidsworsten, Duarte meer dan Serero. Maar ik word er niet vrolijk op.

Maar ik zou niet willen dat we 6 miljoen overmaken aan groningen. Omdat hij in zeeen van ruimte kan voetballen. Zodra het moeilijk word haken ze gewoon af.

Ik kan het fout hebben, natuurlijk kan dat. Natuurlijk kan jij gelijk hebben. Maar ja, Sulejmani was bij heerenveen ook zo goed. Of hij nou 16 miljoen of 6 of 3 of 1 miljoen heeft gekost, het is en het blijft een beperkte speler. Vertel wat het verschil is tussen de Sulejmani van Heerenveen en Kostic?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 april 2014 - 11:04   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=RDwyEHbuzBY
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 10:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb flarden gezien van hem. Te kort om echt te weten dat hij zal slagen bij Ajax.
Maar ja, hoelang moet je kijken voordat je het zeker weet dat hij zal slagen?
Wat ik gezien heb van Ziyech is meer creativiteit heeft dan de spelers die jij opnoemt.
Van hem kan je het onverwachten verwachten. Serero en Duarte zijn eenheidsworsten, Duarte meer dan Serero. Maar ik word er niet vrolijk op.

Maar ik zou niet willen dat we 6 miljoen overmaken aan groningen. Omdat hij in zeeen van ruimte kan voetballen. Zodra het moeilijk word haken ze gewoon af.

Ik kan het fout hebben, natuurlijk kan dat. Natuurlijk kan jij gelijk hebben. Maar ja, Sulejmani was bij heerenveen ook zo goed. Of hij nou 16 miljoen of 6 of 3 of 1 miljoen heeft gekost, het is en het blijft een beperkte speler. Vertel wat het verschil is tussen de Sulejmani van Heerenveen en Kostic?
Ehm 10 miljoen? Kostic heeft ook meer power/body, gezonde werklust.
De voetballer Sulejmani heeft niet gefaald maar de persoon Sulejmani.
Iedereen doet net of Kostic een blind renpaard is maar hij is veel effectiever dan Fischer
hoor. Volg hem maar eens goed. Kijken we over een paar jaar wel waar hij zit
en als ik het verkeerd ziet ben ik de eerste om dat toe tegeven.
Blijf erbij dat als je genoegen neemt met aanvallers als Schone, De Sa, Lukoki
je nooit stappen zult maken. Fischer en Kishna gaan ook geen heel seizoen spelen
dus Kostic is echt geen overbodige luxe.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 11:43   quote  deeplink  
http://m.youtube.com/watch?v=wEIcA8qz4F8

Geslaagd of niet geslaagd?

Schat ik Kostic hoger in als voetballer dan deze meneer
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 april 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 11:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ehm 10 miljoen? Kostic heeft ook meer power/body, gezonde werklust.
De voetballer Sulejmani heeft niet gefaald maar de persoon Sulejmani.
Iedereen doet net of Kostic een blind renpaard is maar hij is veel effectiever dan Fischer
hoor. Volg hem maar eens goed. Kijken we over een paar jaar wel waar hij zit
en als ik het verkeerd ziet ben ik de eerste om dat toe tegeven.
Blijf erbij dat als je genoegen neemt met aanvallers als Schone, De Sa, Lukoki
je nooit stappen zult maken. Fischer en Kishna gaan ook geen heel seizoen spelen
dus Kostic is echt geen overbodige luxe.
Waar staat het dan ik genoegen neem met de aanvallers die we nu hebben?
Volgens mij heb ik dat nergens geschreven. Vul het dan ook niet in.
Je denkt dat ik een speler niet wil omdat we beteren hebben.
We hebben geen beteren maar toch wil ik die speler niet.
Dan kan hij nog zo goed zijn bij groningen of bij welke club dan ook.
Ik ben voor het beleid dat je spelers opleid en voor een klein bedrag binnen haalt tenzij het echt een hele grote gaat worden. Voor een klein bedrag is hij niet op te halen en echt een hele grote dat word hij niet. Dat je af en toe een speler als Suarez mis gaat lopen. Agh ja, dat neem ik dan maar voor lief. Je kunt niet alles hebben en willen.
Ik ga bedrag betalen voor een bank zitter en helemaal niet voor een speler die wellicht ietsjes beter is dan huidige bankzitters.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 april 2014 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 april 2014 - 11:52 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Waar staat het dan ik genoegen neem met de aanvallers die we nu hebben?
Volgens mij heb ik dat nergens geschreven. Vul het dan ook niet in.
Je denkt dat ik een speler niet wil omdat we beteren hebben.
We hebben geen beteren maar toch wil ik die speler niet.
Dan kan hij nog zo goed zijn bij groningen of bij welke club dan ook.
Ik ben voor het beleid dat je spelers opleid en voor een klein bedrag binnen haalt tenzij het echt een hele grote gaat worden. Voor een klein bedrag is hij niet op te halen en echt een hele grote dat word hij niet. Dat je af en toe een speler als Suarez mis gaat lopen. Agh ja, dat neem ik dan maar voor lief. Je kunt niet alles hebben en willen.
Ik ga bedrag betalen voor een bank zitter en helemaal niet voor een speler die wellicht ietsjes beter is dan huidige bankzitters.
Haha misschien ietsje beter dan de huidige bankzitter?
Einde discussie...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - ADO Den Haag (zondag 13 april 2014, 16:30); 3 - 2









0.0135550