BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 12 augustus 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Ik ving hem bij Jong Ajax ondertussen wel ruim de beste, hij steekt er daar echt met kop en schouders bovenuit.
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 12:21 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Andersen mag het ook wel eens laten zien in het grote Ajax... hij nam vorig jaar ook Jong Ajax vaak bij de hand... maar laat in het eerste niet veel zien...
Ik vond hem in de voorbereiding de beste man van Ajax.. Vind het ook heel erg raar dat de Boer hem passeerde afgelopen weekend, juist dat wat hij brengt miste wij..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 augustus 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem in de voorbereiding de beste man van Ajax.. Vind het ook heel erg raar dat de Boer hem passeerde afgelopen weekend, juist dat wat hij brengt miste wij..
Ik denk dat ik een bril nodig moet hebben?

Andersen speelde toch tegen zwolle niet goed.
Heeft andersen buiten de voorbereiding wel goed gepresteerd?

Ik vond serero goed spelen dit weekend. Ja hij komt niet voor in lijstjes. Doelpunten maken, assist geven, grote kansen missen, gele kaarten pakken.
Maar op fouten betrappen dat doe ik ook zelden.
Als het moet dan kan hij in de bal in een hoog tempo rond kunnen laten gaan.
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een bril nodig moet hebben?

Andersen speelde toch tegen zwolle niet goed.
Heeft andersen buiten de voorbereiding wel goed gepresteerd?

Ik vond serero goed spelen dit weekend. Ja hij komt niet voor in lijstjes. Doelpunten maken, assist geven, grote kansen missen, gele kaarten pakken.
Maar op fouten betrappen dat doe ik ook zelden.
Als het moet dan kan hij in de bal in een hoog tempo rond kunnen laten gaan.
Er staat toch, de beste man van de voorbereiding, tegen Zwolle niet goed, maar ik vond Serrero ook niet goed tegen Vitesse, op 1 moment met een onderschepping eigenlijk niet gezien.

En Andersen is echt beter in het rond laten gaan van de bal, dat kon je gister bij vlagen erg goed zien, 1 van de weinige spelers in de selectie op het middenveld die doorbeweegt na zelf een pass te hebben gegeven..

En ja slecht tegen Zwolle, mooi man..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Er staat toch, de beste man van de voorbereiding, tegen Zwolle niet goed, maar ik vond Serrero ook niet goed tegen Vitesse, op 1 moment met een onderschepping eigenlijk niet gezien.

En Andersen is echt beter in het rond laten gaan van de bal, dat kon je gister bij vlagen erg goed zien, 1 van de weinige spelers in de selectie op het middenveld die doorbeweegt na zelf een pass te hebben gegeven..

En ja slecht tegen Zwolle, mooi man..
Maar wat misten je dan?

Aan kansen geen gebrek. Kishna is vaak alleen op de keeper afgegaan. Dat hij ze mist, is niet het probleem van Serero.
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar wat misten je dan?

Aan kansen geen gebrek. Kishna is vaak alleen op de keeper afgegaan. Dat hij ze mist, is niet het probleem van Serero.
Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met het wel of niet goed spelen van Serrero??

Helemaal niks.. Wederom een vergelijking die compleet mank gaat..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heeft dat in hemelsnaam te maken met het wel of niet goed spelen van Serrero??

Helemaal niks.. Wederom een vergelijking die compleet mank gaat..
Als het al fout gaat op het middenveld dan kom je nooit voor de goal, tenzij de lange bal maar die hanteren wij zelden.

Tegen Zwolle kwam Ajax weinig voor de goal, Tegen benfica creëerde Ajax ook zeer weinig.
Dat betekend dat het ergens fout gaat, of op de flanken of op het middenveld.

Op de flanken was het net zo beroerd als tegen zwolle. Met uitzondering van El Gazi met die mooie voorzet. Schone was wel goed maar dat waren dode spel momenten en die uitzondering.

Verder werden kansen gecreëerd dwars door het centrum en de middenvelders gaven de bal.
Dat het geen doelpunten werden, dat lag niet aan de pases.

Ik vond Serero goed spelen en natuurlijk kan het beter. Maar dat kon Eriksen ook in de begin jaren. Toen waren de rollen omgedraaid, toen vond jij dat hij goed speelde en ik vond dat hij meer moest laten zien. Ik vind het overigens ook hoor dat Serero zich meer moeten laten gelden
nora
 nora - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een bril nodig moet hebben?

Andersen speelde toch tegen zwolle niet goed.
Heeft andersen buiten de voorbereiding wel goed gepresteerd?

Ik vond serero goed spelen dit weekend. Ja hij komt niet voor in lijstjes. Doelpunten maken, assist geven, grote kansen missen, gele kaarten pakken.
Maar op fouten betrappen dat doe ik ook zelden.
Als het moet dan kan hij in de bal in een hoog tempo rond kunnen laten gaan.
Volgens mij heb je dan niet goed gekeken tegen Zwolle balverlies Serero en daar kwam de coal uit.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 12 augustus 2014 - 15:46   quote  deeplink  
Bloemcoal?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:06   quote  deeplink  
Volgens mij is het niet Sorero maar Klaassen waar het dit moment niet bijster goed loopt..
Vind hem al aardig wat wedstrijden op rij minder goed presteren.
Vaak onzichtbaar kan aan mij liggen maar Sorero werkt ook harder..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 12 augustus 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:41 schreef nora het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan niet goed gekeken tegen Zwolle balverlies Serero en daar kwam de coal uit.
Heb hem nog even bekeken tuurlijk verliest Sorero de bal knullig
maar vd Hoorn en Ligeon dekken ook lucht..
Nijland mag zo scoren. Niet dat ik Sorero wil verdedigen hoor maar op
die plek oeft een foutje niet dodelijk te zijn..
nora
 nora - dinsdag 12 augustus 2014 - 18:15   quote  deeplink  
Het is ook geen verwijt dat kan elke middenvelder gebeuren ook Serero die toch in vergelijking met Andersen behoorlijk werd opgehemeld, en met v/d Hoorn en Ligeon achter je is dat bijna zeker een tegen doelpunt.Ik ben gewoon een fan van Andersen ondanks dat hij in de duels zeker sterker moet worden.
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 15:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als het al fout gaat op het middenveld dan kom je nooit voor de goal, tenzij de lange bal maar die hanteren wij zelden.

Tegen Zwolle kwam Ajax weinig voor de goal, Tegen benfica creëerde Ajax ook zeer weinig.
Dat betekend dat het ergens fout gaat, of op de flanken of op het middenveld.

Op de flanken was het net zo beroerd als tegen zwolle. Met uitzondering van El Gazi met die mooie voorzet. Schone was wel goed maar dat waren dode spel momenten en die uitzondering.

Verder werden kansen gecreëerd dwars door het centrum en de middenvelders gaven de bal.
Dat het geen doelpunten werden, dat lag niet aan de pases.

Ik vond Serero goed spelen en natuurlijk kan het beter. Maar dat kon Eriksen ook in de begin jaren. Toen waren de rollen omgedraaid, toen vond jij dat hij goed speelde en ik vond dat hij meer moest laten zien. Ik vind het overigens ook hoor dat Serero zich meer moeten laten gelden
Oke, en hoeveel van die passes van al die immens grote kansen kwamen van Serrero?
remco k
 remco k - dinsdag 12 augustus 2014 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 16:06 schreef Hummel10 het volgende:
Volgens mij is het niet Sorero maar Klaassen waar het dit moment niet bijster goed loopt..
Vind hem al aardig wat wedstrijden op rij minder goed presteren.
Vaak onzichtbaar kan aan mij liggen maar Sorero werkt ook harder..
Vind hem juist niet zichtbaar wel goed spelen, kan inderdaad stukken beter maar doet gewoon niets fout..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond hem in de voorbereiding de beste man van Ajax.. Vind het ook heel erg raar dat de Boer hem passeerde afgelopen weekend, juist dat wat hij brengt miste wij..
Echt?
ik snapte juist volledig dat hij er naast stond. Ik zou die keuze ook gemaakt hebben.
Serero is toch wat verdedigender ingesteld en dat heb je juist nodig tegen Vitesse en straks ook AZ uit, Andersen kun je beter gebruiken tegen kleinere clubs.

de eerste goal komt ook voor uit goed werk van Serero he.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 13 augustus 2014 - 00:08   quote  deeplink  
Blijft een tuinkabouter...red het niet in de grote competities...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 13 augustus 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 00:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Blijft een tuinkabouter...red het niet in de grote competities...
Babingida, Overmars, Messi, Xavi, Maradona....zeg het maar Sjakie
remco k
 remco k - woensdag 13 augustus 2014 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 22:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Echt?
ik snapte juist volledig dat hij er naast stond. Ik zou die keuze ook gemaakt hebben.
Serero is toch wat verdedigender ingesteld en dat heb je juist nodig tegen Vitesse en straks ook AZ uit, Andersen kun je beter gebruiken tegen kleinere clubs.

de eerste goal komt ook voor uit goed werk van Serero he.
Dat laatste zei ik ook al. Ik vind Andersen ook zonder bal goed en begint steeds sterker te worden in de duels.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 augustus 2014 - 02:01   quote  deeplink  
Er zijn inmiddels geruchten dat Blind gaat vertrekken naar Man. United. Daar gaat onze creativiteit, en daarmee balans op het middenveld. Mijn grootste angst was dat dit zou gebeuren. Viergever zijn positie is die van Moisander. Kun je Moisander nu ook net zo goed gaan verkopen. Of willen ze Viergever als stand-in voor.

Ajax moet zich eens gaan focussen waar de mensen het meest nodig zijn. Eto'O is een mooie afleiding door Marc. Van kijk nu eens wat ik probeer. Feitelijk gebeurd er niks en verliest Ajax nog meer kwaliteit.

Het is nog geen 2 september, maar ik hou mijn hart vast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 13 augustus 2014 - 02:03   quote  deeplink  
Bij Ajax zijn de supporters toch niet zo dom en naïef als bij 010?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 augustus 2014 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 augustus 2014 - 02:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 augustus 2014 - 20:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Oke, en hoeveel van die passes van al die immens grote kansen kwamen van Serrero?
Dat weet ik niet.

Maar een assist geven is belangrijk.
een pass geven op iemand die een assist geeft is net zo belangrijk.

De bal moet wel voorwaarts worden gespeeld natuurlijk, want een balletje terug op de keeper of verdediging tel ik dan niet mee.

Wat ik nog wel herinner, is het door jagen van serero waar een doelpunt uit viel.
Dus heeft wel degelijk invloed gehad in de wedstrijd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 augustus 2014 - 02:17   quote  deeplink  
Ajax wil bij het vertrek van blind madurro terug halen.

Ik blijf dat wel jammer vinden, maar we kunnen eenmaal niet zulke transfers tegen houden.

Ps. Vorig jaar was hij gratis op te halen en nu betalen ze de hoofdprijs voor, ik vind dat wel lachwekkend.
Reinier84
 Reinier84 - woensdag 13 augustus 2014 - 05:09   quote  deeplink  
Cillessen

Van Rhijn-Veltman-Moisander-Boilesen

Viergever
Klaassen - Blind

Schone - Milik - Kishna
Ajacied 410
 Ajacied 410 - woensdag 13 augustus 2014 - 09:28   quote  deeplink  
Ik hoop dat Frank zijn mannen met deze 11 het veld in stuurt, ervan uitgaande dat niemand vertrekt en dat er niemand bijkomt:

Cillessen
V Rhijn-Veltman-Moisander-Boilesen
Klaassen-Blind-Serero
Schøne-Milik-Kishna

Bank:

Vermeer
Denswil
Ligeon
Viergever
Duarte
Fischer
El Ghazi
Siggi

Stel dat Blind vertrekt, zou ik daar Viergever neerzetten. Vermeer keepte tegen Vitesse echt super, maar Cillessen straks meer rust uit en lijkt me voor een verdediging toch lekkerder om achter je te hebben dan Vermeer, hoewel hij eigenlijk té goed is voor een plek op de bank bij Ajax. Vervolgens kies ik vooralsnog voor Milik in de spits, maar eigenlijk hoop ik wel dat Ajax gaat stunten en gewoon Eto'o haalt, dat zou toch geweldig zijn?! Ik kies voor El Ghazi op de bank, wat een klasse speler is hij voor zijn leeftijd, ookal moet hij zich nog bewijzen, hij heeft een beetje de Zlatan stijl toen de Zweed voor Ajax speelde.
remco k
 remco k - woensdag 13 augustus 2014 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 02:14 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat weet ik niet.

Maar een assist geven is belangrijk.
een pass geven op iemand die een assist geeft is net zo belangrijk.

De bal moet wel voorwaarts worden gespeeld natuurlijk, want een balletje terug op de keeper of verdediging tel ik dan niet mee.

Wat ik nog wel herinner, is het door jagen van serero waar een doelpunt uit viel.
Dus heeft wel degelijk invloed gehad in de wedstrijd.
Wat je zegt klopt zeker over die passes, maar ook daar zie ik hem zelden bij betrokken zijn.. tegen Vitesse eindelijk weleens..

Ik vond hem te veel balverlies lijden, te weinig duels winnen, en positioneel niet goed..

Overigens schrijf ik hem totaal niet af, maar ik houd meer van de voetballer Andersen dan Serrero op dit moment.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 13 augustus 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 11:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat je zegt klopt zeker over die passes, maar ook daar zie ik hem zelden bij betrokken zijn.. tegen Vitesse eindelijk weleens..

Ik vond hem te veel balverlies lijden, te weinig duels winnen, en positioneel niet goed..

Overigens schrijf ik hem totaal niet af, maar ik houd meer van de voetballer Andersen dan Serrero op dit moment.
over het laatste hebben we gelukkig een andere mening, het zou slecht zijn als we van alles het zelfde zouden houden.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 13 augustus 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 00:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat laatste zei ik ook al. Ik vind Andersen ook zonder bal goed en begint steeds sterker te worden in de duels.
Maar we hebben nu een zware start... nu AZ en PSV voor de boeg, dan lijkt het mij beter om te beginnen met een Blind of een Serero dan met een niet super overtuigende Andersen. Kishna liet het meteen zien, Andersen heeft dat wat minder... maar die gaat na PSV thuis zijn kansen nog wel krijgen.
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar we hebben nu een zware start... nu AZ en PSV voor de boeg, dan lijkt het mij beter om te beginnen met een Blind of een Serero dan met een niet super overtuigende Andersen. Kishna liet het meteen zien, Andersen heeft dat wat minder... maar die gaat na PSV thuis zijn kansen nog wel krijgen.
Dat kan ook een optie zijn inderdaad. Het maakt mij eerlijk gezegd niet zo heel veel uit op dit moment. Alleen Sererro overtuigt op dit moment ook niet echt.. En ik geloof echt in het talent van Andersen.
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar we hebben nu een zware start... nu AZ en PSV voor de boeg, dan lijkt het mij beter om te beginnen met een Blind of een Serero dan met een niet super overtuigende Andersen. Kishna liet het meteen zien, Andersen heeft dat wat minder... maar die gaat na PSV thuis zijn kansen nog wel krijgen.
Dat denk ik ook, Andersen is een talent maar dat hoeft net geforceerd en is op dit moment ook minder overtuigend geweest dan Serero. Minder fel, veel draaien.
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 20:57   quote  deeplink  
Niet geforceerd?? Serrero presteerd niet en Andersen laat het wel zien op de trainingen en in de voorbereiding en bij Jong Ajax.. Dan verdient hij een kans..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 20:57 schreef remco k het volgende:
Niet geforceerd?? Serrero presteerd niet en Andersen laat het wel zien op de trainingen en in de voorbereiding en bij Jong Ajax.. Dan verdient hij een kans..
Het ie Serero, hier bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Thulani_Serero (ik weet het wikipedia, niet betrouwbaar)

Daarnaast vind ik hem stukke beter. Andersen nog zwak, in snelheid van t passen van de bal. Niet sterk en jaagt niet zoveel als Serero

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door freakie --
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Het ie Serero, hier bron http://nl.wikipedia.org/wiki/Thulani_Serero (ik weet het wikipedia, niet betrouwbaar)

Daarnaast vind ik hem stukke beter. Andersen nog zwak, in snelheid van t passen van de bal. Niet sterk en jaagt niet zoveel als Serero
Als je een ander op zijn spelling aanspreekt. Zorg er dan in ieder geval voor dat jij als leraar je eigen shit wel voor elkaar hebt zonder fouten..

Over Andersen, je praat echt onzin, kijk jij uberhaubt wel naar voetbal? Bijna altijd 1 keer raken of juist een goede actie.. Dat laat ie echt wekelijks zien bij Jong Ajax.. Niet voor niets kreeg ie zoveel complimenten in de voorbereiding..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door remco k --
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je een ander op zijn spelling aanspreekt. Zorg er dan in ieder geval voor dat jij als leraar je eigen shit wel voor elkaar hebt zonder fouten..

Over Andersen, je praat echt onzin, kijk jij uberhaubt wel naar voetbal? Bijna altijd 1 keer raken of juist een goede actie.. Dat laat ie echt wekelijks zien bij Jong Ajax.. Niet voor niets kreeg ie zoveel complimenten in de voorbereiding..
Een naam fout schrijven is dat spelling? Boemm

Ja ik praat onzin, hij deed het fantastisch tegen zwolle... Ja in de jeugd of in de voorbereiding boeit me vrij weinig.
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:08 schreef freakie het volgende:

[..]

Een naam fout schrijven is dat spelling? Boemm

Ja ik praat onzin, hij deed het fantastisch tegen zwolle... Ja in de jeugd of in de voorbereiding boeit me vrij weinig.
Ja kerel, dat is namelijk een naam fout spellen..

Wat is Boemm?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door remco k --
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja kerel, dat is namelijk een naam fout spellen..

Wat is Boemm?
Boem kledder klats. Maar is echt spelling, tsja t is een twijfel geval.
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:14 schreef freakie het volgende:

[..]

Boem kledder klats. Maar is echt spelling, tsja t is een twijfel geval.
Totaal geen twijfelgeval. Een naam fout schrijven is ook gewoon spelling..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Totaal geen twijfelgeval. Een naam fout schrijven is ook gewoon spelling..
Ja dan zat ik op je spelling... Aiii vervelend. Serero, Serrero, Sererro. Allemaal wereldspelers. Let op wereldspelers en dan dus ook wereldsterren.
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:27   quote  deeplink  
Ik acht mezelf best wel slim, maar het ontgaat me echt compleet welk doel je hebt met je posts op dit moment..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:27 schreef remco k het volgende:
Ik acht mezelf best wel slim, maar het ontgaat me echt compleet welk doel je hebt met je posts op dit moment..
Tsjaaaa moet er een doel zijn?
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:27 schreef remco k het volgende:
Ik acht mezelf best wel slim, maar het ontgaat me echt compleet welk doel je hebt met je posts op dit moment..
Als je echt zo slim was ging je niet eindeloos door in zinloze discussies zoals vandaag.
madretsma
 madretsma - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsjaaaa moet er een doel zijn?
om te scoren wel ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 augustus 2014 door madretsma --
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:30 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je echt zo slim was ging je niet eindeloos door in zinloze discussies zoals vandaag.
Of ik heb er gewoon erg veel lol in.. En ja, dat is nog zo ook.. Ben voetbal aan het kijken, wat moet ik er anders naast doen..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:30 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Als je echt zo slim was ging je niet eindeloos door in zinloze discussies zoals vandaag.
En boemm inderdaad.
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:30 schreef madretsma het volgende:

[..]

om te scoren wel ja
True.
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Tsjaaaa moet er een doel zijn?
Anders is het zonde van je tijd..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Of ik heb er gewoon erg veel lol in.. En ja, dat is nog zo ook.. Ben voetbal aan het kijken, wat moet ik er anders naast doen..
Ik merk het
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31 schreef freakie het volgende:

[..]

En boemm inderdaad.
Wat is toch dat Boemm van je??
remco k
 remco k - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik merk het
Niet dan?? Zie je wel, je kent me dus niet..
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is toch dat Boemm van je??
Boem klats bam kledder flats. Ja t is me toch wat.
freakie
 freakie - vrijdag 15 augustus 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 augustus 2014 - 21:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet dan?? Zie je wel, je kent me dus niet..
Nee ik zei dat ik het merk toch? Oeii ben niet sarcastisch namelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)









0.0190489