BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 juli 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 15:31 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden ze die middelen ook al hoor.
Ja klopt maar toen deden ze er ook te weinig mee..
Nu ook niet echt in mijn ogen maar over Milik, Muric ect. Kan
ik nog niet oordelen
remco k
 remco k - zaterdag 26 juli 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 15:34 schreef Hummel10 het volgende:
Psv gaat het ons dit seizoen nog lastiger maken
Dit is de opstelling waar ze mee bezig zijn:

-------------------Zoet---------------
Arias----Bruma--Rekik----Willems
------------------Defour-------------
-------Wijnaldum-----Maher-------
Atsu-------de Jong------Depay

Dus onze jongens kunnen aan de bak dit seizoen
Zo tegen Benfica even kijken waar we staan en dan vooral
Milik, El ghazi, Khisna
Volgens mij moet er nog wel wat gebeuren wil men dit elftal binnen halen..
remco k
 remco k - zaterdag 26 juli 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 15:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja klopt maar toen deden ze er ook te weinig mee..
Nu ook niet echt in mijn ogen maar over Milik, Muric ect. Kan
ik nog niet oordelen
Gelukkig denken ze er bij Ajax anders over..
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 juli 2014 - 18:23   quote  deeplink  
Jong Benfica - Ajax momenteel 1-2 voor degene die het interesseren.
Eigenlijk is dit ook gewoon Jong Ajax.
Eerste helft een hele sterke Sheraldo Becker. Werdt gewisseld voor El Ghazi en die scoort weer.
Andere goal was van Richairo Zivkovic
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 juli 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Inmiddels 1-3, weer El Ghazi. Hopelijk speelt hij volgende week tegen PEC
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 juli 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Binnen een minuut van 1-3 naar 3-3. Niet best!
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 juli 2014 - 18:50   quote  deeplink  
4-3 benfica, toch nog wel wat werk te verzetten. Verdedigend is het zwak. Ook Duarte komt heel erg tekort. Veel te wisselvallig
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 26 juli 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Ajax zal echt kwaliteit moeten halen, omdat je anders dit jaar wel wordt afgestraft. Het geluk van vorig jaar heb je niet ieder jaar. Wanneer aan het eind Blind, Moisander en Schone alsnog vetrekken dan zijn de rapen gaar. Grootste risico is dat Ajax net als vorig jaar te laat is. Dus moet je je juist nu al indekken! Geld is er wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 juli 2014 door Bobby1972 --
remco k
 remco k - zaterdag 26 juli 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Volgens mij is Viergever gehaald voor een vertrek van Moisander of Blind.. En er is interesse in Mokotjo als Blind wel vertrekt zal die wel gehaald worden..

Mocht Schone vertrekken haalt men wel een extra buitenspeler.. Verder is de selectie echt goed..

Ajax is echt heel goed bezig..
remco k
 remco k - zaterdag 26 juli 2014 - 21:37   quote  deeplink  
En er zit echt nog verschrikkelijk veel talent achter..
remco k
 remco k - zaterdag 26 juli 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 18:24 schreef Loetje het volgende:
Inmiddels 1-3, weer El Ghazi. Hopelijk speelt hij volgende week tegen PEC
Voor wie moet ie spelen dan?
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 juli 2014 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor wie moet ie spelen dan?
Schone. Laat maar proberen op rechts
Loetje
 Loetje - zaterdag 26 juli 2014 - 22:35   quote  deeplink  
Redelijke eerste helft en een drama van een 2e.
Viergever doet het ook heel behoorlijk alleen mag zijn balcirculatie omhoog. Goede pot ook weer van Vermeer. Ik gun hem een mooie transfer. Toch heb ik het idee dat het zo aan het eind van de voorbereiding conditioneel nog steeds niet goed is
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 juli 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Gelukkig denken ze er bij Ajax anders over..
We zullen het zien aankomend seizoen..
Voor mij en Ajax gezien alle transfers dit seizoen mogen we toch wat meer
vuurwerk voorin verwachten (dan bedoel ik niet letterlijk met oog op Pec).
Muric, Zivcovic, Milik(Kishna, El Ghazi) moeten daar voor gaan zorgen. Vorig seizoen
was collectief goed kwalitatief matig vooral voorin..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 juli 2014 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij moet er nog wel wat gebeuren wil men dit elftal binnen halen..
Heel wat? Defour ziet Psv wel zitten alleen financieel moeten ze er nog
uitkomen met Porto en Atsu huren (lees net Everton ook gegadigde)
Dus valt opzich wel mee hoor
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 26 juli 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Rechtsachter blijft een probleem bij Ajax...van Rhijn en Ligeon zijn het beide niet
remco k
 remco k - zondag 27 juli 2014 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 22:35 schreef Loetje het volgende:
Redelijke eerste helft en een drama van een 2e.
Viergever doet het ook heel behoorlijk alleen mag zijn balcirculatie omhoog. Goede pot ook weer van Vermeer. Ik gun hem een mooie transfer. Toch heb ik het idee dat het zo aan het eind van de voorbereiding conditioneel nog steeds niet goed is
grappig, heb juist het idee dat het conditioneel beter is dan andere jaren, en dus gewoon goed..
remco k
 remco k - zondag 27 juli 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 juli 2014 - 22:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heel wat? Defour ziet Psv wel zitten alleen financieel moeten ze er nog
uitkomen met Porto en Atsu huren (lees net Everton ook gegadigde)
Dus valt opzich wel mee hoor
Ik schrijf niet HEEL wat, ik schrijf WEL wat.. Groot verschil..
JOOD
 JOOD - zondag 27 juli 2014 - 12:34   quote  deeplink  
Op basis van een goede voorbereiding zou ik El Ghazi een kans geven als rechterspits. Schone kan dan naast Klaassen spelen.

Als hij dit seizoen zo doorgaat zijn we hem in de winter al kwijt.. :)
hjf
 hjf - zondag 27 juli 2014 - 12:55   quote  deeplink  
El Ghazi heeft in de voorbereiding een onuitwisbare indruk achtergelaten. Het is dan ook niet meer dan logisch dat hij de komende weken het vertrouwen moet krijgen en in de basis zal gaan starten. Op links lijkt mij op dit moment Ricardo Kishna de nummer 1 mede door de blessure van Victor Fisher. Als de geruchten bewaarheid worden en Victor vertrekt voor een miljoen of 15, dan is Kostic een logische vervanger. Hij zal circa 8 miljoen moeten kosten. Rekenen kunnen jullie allemaal. Conclusie: zou een prima deal zijn. Over de spitspositie ben ik nog lang niet over uit. Ik ben bang dat Milik en Zivcovic er nog niet staan en we hebben direct een zeer zware competitiestart. Wat denken jullie? Moet er een spits bijkomen of heb ik iemand over het hoofd gezien? De concurrentie op het middenveld is moordend. Daar hebben we plenty mogelijkheden. Achterin vind ik het allemaal wat fragiel. Ligeon bevalt mij momenteel niet en gezien de blessure van Van Rhijn zou het zomaar kunnen dat Viergever daar voorlopig geposteerd zal moeten worden totdat Van Rhijn weer topfit is. Tete zal ik als invaller willen zien, omdat ik denk dat hij nog niet klaar is voor de top ED laat staan CL. Groetjes uit een zonnig IJsselstein alwaar ik vanmiddag de 1e training van mijn VVIJ (terug naar de 1e klasse zondag A) ga kijken.
remco k
 remco k - zondag 27 juli 2014 - 13:22   quote  deeplink  
El Ghazi lekker rustig aan brengen.. Een voorbereiding is compleet anders dan spelen om het echte werk..

Schone heeft zijn plek verdient op rechtsbuiten, maar heeft ook laten zien gewoon te kort te komen voor het middenveld..

Je kan hem altijd nog brengen als iets niet gaat zoals gewenst.. En die jongen gaat echt wel genoeg minuten maken komend seizoen..
nora
 nora - zondag 27 juli 2014 - 14:15   quote  deeplink  
Ajax speelde een prima eerstehelft tegen Benfica de tweedehelft was dramatisch, ze bleven te veel achterhangen en er was geen aansluiting meer naar voorwaartsen. Vermeer een prima wedstrijd gekeept de achterhoede was zeer matig Benfica kreeg de tweede helft veel kansen ddor slap en slecht verdedigen de buitenspelval liep voor geen meter aan de rechterkant liet Ligeon constant zijn man lopen en Boilessen verdedigde ook zeer matig in 1 op 1 werd hij vaak uitgespeeld, ik had het idee dat ze er de tweedehelft door heen zaten. Gelukkig is Benfica geen Zwolle dus wat dat betreft maak ik mij niet zoveel zorgen maar het moet wel 90 minuten goed worden en niet zoals gisteren 45 minuten.
Loetje
 Loetje - zondag 27 juli 2014 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 12:11 schreef remco k het volgende:

[..]

grappig, heb juist het idee dat het conditioneel beter is dan andere jaren, en dus gewoon goed..
Dat was te zien inderdaad. Tegen een ploeg die net in voorbereiding is 45 minuten redelijk mee kunnen voetballen. Resultaat boeit me niet maar dat vond ik slecht
remco k
 remco k - zondag 27 juli 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 18:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat was te zien inderdaad. Tegen een ploeg die net in voorbereiding is 45 minuten redelijk mee kunnen voetballen. Resultaat boeit me niet maar dat vond ik slecht
Volgens mij stond er van Benfica heel wat andere spelers in het veld.

En ze zijn ook al een mooi poosje in voorbereiding, competitie start daar een week later als bij ons..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door remco k --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 juli 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 13:22 schreef remco k het volgende:
El Ghazi lekker rustig aan brengen.. Een voorbereiding is compleet anders dan spelen om het echte werk..

Schone heeft zijn plek verdient op rechtsbuiten, maar heeft ook laten zien gewoon te kort te komen voor het middenveld..

Je kan hem altijd nog brengen als iets niet gaat zoals gewenst.. En die jongen gaat echt wel genoeg minuten maken komend seizoen..
El Ghazi gaat het niet worden.....
Peterhs
 Peterhs - zondag 27 juli 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

El Ghazi gaat het niet worden.....
Laad me raden...
Zijn afkomst :-p
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 juli 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 21:56 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Laad me raden...
Zijn afkomst :-p
Bingo.....ouwe, niet omdat ik het niet wil, maar zijn omgeving

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 juli 2014 door Nenam_tiL --
remco k
 remco k - zondag 27 juli 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Hij heeft niet voor niets bij Ajax getekend terwijl hij naar veel grotere clubs had gekund.. Doet alles stap voor stap en is gewoon een heel groot talent dat het eigenlijk al goed doet vanaf dat ie is gekomen..

Ik denk dat ie het wel gaat laten zien bij ons..

Net als Maher komend seizoen bij PSV, die is ook bezig met een hele goede voorbereiding..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 27 juli 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 22:45 schreef remco k het volgende:
Hij heeft niet voor niets bij Ajax getekend terwijl hij naar veel grotere clubs had gekund.. Doet alles stap voor stap en is gewoon een heel groot talent dat het eigenlijk al goed doet vanaf dat ie is gekomen..

Ik denk dat ie het wel gaat laten zien bij ons..

Net als Maher komend seizoen bij PSV, die is ook bezig met een hele goede voorbereiding..
Dat had el hamdoie ook, met zijn volle verstand getekend.......maar jij niet snapt niet wat ik bedoel Remco, Peet wel.....maar ik ga niet weer mijn neus stoten.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 juli 2014 - 06:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 2014 - 12:55 schreef hjf het volgende:
El Ghazi heeft in de voorbereiding een onuitwisbare indruk achtergelaten. Het is dan ook niet meer dan logisch dat hij de komende weken het vertrouwen moet krijgen en in de basis zal gaan starten. Op links lijkt mij op dit moment Ricardo Kishna de nummer 1 mede door de blessure van Victor Fisher. Als de geruchten bewaarheid worden en Victor vertrekt voor een miljoen of 15, dan is Kostic een logische vervanger. Hij zal circa 8 miljoen moeten kosten. Rekenen kunnen jullie allemaal. Conclusie: zou een prima deal zijn. Over de spitspositie ben ik nog lang niet over uit. Ik ben bang dat Milik en Zivcovic er nog niet staan en we hebben direct een zeer zware competitiestart. Wat denken jullie? Moet er een spits bijkomen of heb ik iemand over het hoofd gezien? De concurrentie op het middenveld is moordend. Daar hebben we plenty mogelijkheden. Achterin vind ik het allemaal wat fragiel. Ligeon bevalt mij momenteel niet en gezien de blessure van Van Rhijn zou het zomaar kunnen dat Viergever daar voorlopig geposteerd zal moeten worden totdat Van Rhijn weer topfit is. Tete zal ik als invaller willen zien, omdat ik denk dat hij nog niet klaar is voor de top ED laat staan CL. Groetjes uit een zonnig IJsselstein alwaar ik vanmiddag de 1e training van mijn VVIJ (terug naar de 1e klasse zondag A) ga kijken.
Niks geks zover Ligeon/van Rhijn rechts vind ik nog wel prima.. Kostic plus 7 miljoen voor Fischer
is ook gewoon goed te noemen. Spits denk ik dat je Sigthorsson over het hoofd ziet. Want
waarom al aankopen als je die nog hebt? Groetjes uit Oudewater en mag zo naar Ijsselstein om te werken
remco k
 remco k - maandag 28 juli 2014 - 08:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 juli 2014 - 23:03 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat had el hamdoie ook, met zijn volle verstand getekend.......maar jij niet snapt niet wat ik bedoel Remco, Peet wel.....maar ik ga niet weer mijn neus stoten.
Kerel,

Heb hier voldoende van je gelezen over dit onderwerp om prima te snappen wat jij bedoelt..
remco k
 remco k - maandag 28 juli 2014 - 08:04   quote  deeplink  
En Ligeon gaat daar gewoon spelen totdat van Rhijn weer terug is..

Mocht hij het heel slecht doen, zal die hoogstwaarschijnlijk Veltman of vd Hoorn doorschuiven naar die plek.. Of misschien zelfs wel tete..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 28 juli 2014 - 18:20   quote  deeplink  
agh, waar maken we ons druk over.

1. selectie is niet compleet, zijn nog spelers op vakantie.

2. we hoeven ons niet te kwalificeren voor een toernooi.

3. niemand kan aan ons tippen in nederland omdat we ajax zijn en dat frank nog steeds onze coach is.

4. er zijn wel wat andere dingen waar je meer zorgen over moeten maken.

ik zeg je Ajax is de kampioen en wint de beker.
word in de 8ste finale van Cl uitgeschakeld.
de rest van nederland stelt zwaar teleur, want ze willen de reeks van ajax beëindigen.

Overigens zou ik graag dat ajax samen met bayern, de uefa omverwerpt. dat de landelijke bonden dit zelfde doen met fifa.
in verband met corruptie, verbeteren van de regels. Aanpakken van schulden bij grote clubs en investering maatschappijen. Alles te maken met eerlijk en fairplay voetbal.

Hoe kun je een wk voetbal organiseren in zuid afrika en brazilie terwijl de grootste bevolking aantal daarvan niet profiteert en totaal niks van mee krijgt.
Daarnaast ga we de volgende keer naar rusland en daarna naar qatar.
Daar kan je toch geen toernooi houden? Geld regeert in plaats van verstand.

Daarom breek de boel af en begin opnieuw.

Voetbal is van en voor iedereen maar niet voor criminelen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 28 juli 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 18:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
agh, waar maken we ons druk over.

1. selectie is niet compleet, zijn nog spelers op vakantie.

2. we hoeven ons niet te kwalificeren voor een toernooi.

3. niemand kan aan ons tippen in nederland omdat we ajax zijn en dat frank nog steeds onze coach is.

4. er zijn wel wat andere dingen waar je meer zorgen over moeten maken.

ik zeg je Ajax is de kampioen en wint de beker.
word in de 8ste finale van Cl uitgeschakeld.
de rest van nederland stelt zwaar teleur, want ze willen de reeks van ajax beëindigen.

Overigens zou ik graag dat ajax samen met bayern, de uefa omverwerpt. dat de landelijke bonden dit zelfde doen met fifa.
in verband met corruptie, verbeteren van de regels. Aanpakken van schulden bij grote clubs en investering maatschappijen. Alles te maken met eerlijk en fairplay voetbal.

Hoe kun je een wk voetbal organiseren in zuid afrika en brazilie terwijl de grootste bevolking aantal daarvan niet profiteert en totaal niks van mee krijgt.
Daarnaast ga we de volgende keer naar rusland en daarna naar qatar.
Daar kan je toch geen toernooi houden? Geld regeert in plaats van verstand.

Daarom breek de boel af en begin opnieuw.

Voetbal is van en voor iedereen maar niet voor criminelen.
Alleen die laatste zin ben ik het niet mee eens...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 juli 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 22:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Alleen die laatste zin ben ik het niet mee eens...
Wie de schoen past.. ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 29 juli 2014 - 19:17   quote  deeplink  
Trekke hem af...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 juli 2014 - 22:02   quote  deeplink  
Ja zoiets
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 juli 2014 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 juli 2014 - 22:12 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Alleen die laatste zin ben ik het niet mee eens...
Met criminelen bedoel ik mensen die het voetbal hinderen voor andere supporters, club of voetbal in het algemeen.

Ik bedoel dan niet verkrachters, serie moordenaars, winkeldieven, fraudeurs, drugscriminelen en alle andere criminelen.

Mensen waar ik niks van moet hebben in voetbal perspectief zijn. mensen die achterlijke en lelijke shirts maken, mensen die niet voorstander zijn van eerlijk voetbal, streakers, mensen die spelers en bestuurders bedreigen, mensen die denken er gras groeit in de woestijn, mensen die denken dat oorlog stopt voor een potje voetbal, mensen die voorzitter zijn van een voetbal club en er zelf geld ervoor in legt.

voor al deze mensen geef ik advies, schrijf je in voor een reis naar mars en begin daar een competitie. Want dit is buitenaards en ik wil eerlijk voetbal zien.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 juli 2014 - 07:45   quote  deeplink  
Dus jij zegt nu dat er geen gras groeit in de woestijn??
Op mars wel dan?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 30 juli 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 07:45 schreef Hummel10 het volgende:
Dus jij zegt nu dat er geen gras groeit in de woestijn??
Op mars wel dan?
2hedp2b.jpg
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 30 juli 2014 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 07:45 schreef Hummel10 het volgende:
Dus jij zegt nu dat er geen gras groeit in de woestijn??
Op mars wel dan?
daar is het toch een woestijn voor, dat er zelfs gras niet kan groeien.
anders is het steppe of een savanne.

ik bedoel dat er op mars ook geen gras groeit, kunnen ze daar lekker een stadion bouwen met daarin een mooi grasveldje(ja ze willen in de woestijn op een mooi grasveldje een wk houden)
dus zeg ik ga naar mars en ga daar een potje voetballen

na qatar waar dus geen gras groeit, is het volgende wk op de noordpool.
daarna willen ze dus naar mars, want dan kunnen we intussen wel weer terug naar de aarde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 juli 2014 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 30 juli 2014 - 13:13   quote  deeplink  
sign_mars.jpg
remco k
 remco k - woensdag 30 juli 2014 - 14:14   quote  deeplink  
Vet gesprek zo over gras in de woestijn..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 30 juli 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Helemaal top dit! 😁
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 06 augustus 2014 - 18:32   quote  deeplink  
--------------------------Cillessen------------------------------

Van Rhijn----------Veltman--------Moisander-------------Boilessen

------------------------------Blind---------------------------------

----------Klaassen---------------------------Serero--------------

Schöne---------------------Milik---------------------------Kishna

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2014 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - woensdag 06 augustus 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 augustus 2014 - 18:32 schreef Ajax Warrior het volgende:
--------------------------Cillessen------------------------------

Van Rhijn----------Veltman--------Moisander-------------Boilessen

------------------------------Blind---------------------------------

----------Klaassen---------------------------Serero--------------

Schöne---------------------Milik---------------------------Kishna
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen. Hoop wel dat Duarte een eerlijke kans gaat krijgen dit jaar. En dat El Ghazi niet gewisseld gaat worden voor Kishna, dat vond ik wederom een wazige wissel hoor.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 augustus 2014 - 11:04   quote  deeplink  
Kishna was niet sterk tegen pec, maar gazi al helemaal niet!
JOOD
 JOOD - donderdag 07 augustus 2014 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 augustus 2014 - 11:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Kishna was niet sterk tegen pec, maar gazi al helemaal niet!
Maar Kishna is toch gewoon onze vaste linksbuiten? Waarom ga je dan een rechtsbuiten (El Ghazi) laten debuteren notabene op de linkerflank? Twee keer vraagtekens..
echte ajaxfan!
 echte ajaxfan! - donderdag 07 augustus 2014 - 11:53   quote  deeplink  
Zo gaat hij heus niet spelen. Viergever in de plaats van Blind
nora
 nora - donderdag 07 augustus 2014 - 12:08   quote  deeplink  
Dit juniorenteam gaat het niet redden tegen Vitesse !!! Frankie zal echt wat ervaring erbij moeten hebben jammer dat v/d Vaart zijn kop in de wind gooit en in Hamburg blijft een zeer domme beslissing Rafael.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)









0.0145540