BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 juli 2014 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 10:04 schreef nora het volgende:
En toch is Bojan een talent alleen moet hij de kans krijgen zonder om zich te bewijzen dat kan alleen als hij geen druk meer heeft om bij Barca te slagen.Daarom denk ik dat hij bij Ajax op zijn plaats is daar hij nu zich niet meer hoeft te bewijzen bij Barca dat is een gesloten boek vanaf heden.
Waarom?
Had Hoesen geen druk toen ie ineens bij ons was?
Heeft hij eerlijke kansen gekregen? Niet tot veel minder vertrouwen als Bojan.
Na zoveel vertrouwen zo weinig laten zien is het gewoon bedankt en tot ziens.
Hoesen heb ik regelmatig door het stadion geroepen gehoord en Bojan nooit.
Hmmm hoe zou dat komen.
Zijn wij nu zo blind of zijn jullie nu zo... :-)
remco k
 remco k - woensdag 16 juli 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 00:37 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Lees ff tig paginas terug in het topic waar we die discussie toen al hadden waar ik je mee uitlulde. Je probeert zoals altijd weer gelijk te behalen zolang jij het maar op jou manier kan uitleggen.
Wanneer leer je nu eens dat iedereen hier al lang doorheen kijkt man.
Jij mij uitlullen?? Dat is jou van je leven nog niet gelukt, en zal je nu ook niet lukken..

Maar met je commentaar op mij.. Jij doet exact hetzelfde kerel.. Alleen als jij niet een discussie kan winnen, wat je eigenlijk nooit bij iemand lukt ga je dit soort gelul er weer bij halen.. Hou het gewoon inhoudelijk of kap de discussie af. Doe ik namelijk ook..

Een gigantische zwakte van je..
remco k
 remco k - woensdag 16 juli 2014 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 00:52 schreef Peterhs het volgende:
Bron: Ajax netwerk

Danny Hoesen
Goals 6 (2ERE 3BK 1CL)
Speelminuten 882 (454ERE 128CL 300BK)
18 wedstrijden/invalsbeurten
Goals per wedstrijd: 0.33
1 goal per 147 minuten

Kolbeinn Sigþórsson
Goals: 12 (10ERE 1BK 1JC)
Speelminuten: 2.703 (1.844ERE 378CL 212BK 149EL 120JL)
41 wedstrijden/invalsbeurten
Goals per wedstrijd: 0.29
1 goal per 225 minuten

Bojan Krkic
Goals 5 (4ERE 1BK)
Speelminuten: 1.869 (1.261ERE 161CL 209BK 118EL 120JC)
31 wedstrijden/invalsbeurten
Goals per wedstrijd: 0.16
1 goal per 373 minuten

Zo nu ben je weer met je eigen lul praatjes op de echte feiten en statistieken gedrukt, dus ga nu maar weer in een hoekje huilen ok?

Leuk feitje:
De enige van je genoemde voorhoede spelers die gescoord hebben in de CL (wat ik dus sowieso wel hoger aansla als de rest) zijn Schone (2) en Hoesen (1) :-)
Jezus wat ben je zielig met je persoonlijke vetes..

Wat minuten betreft helemaal gelijk.. Wat gemiddelden per wedtrijd dus niet.. Wel leuk dat je goals meeneemt gescoord tegen ASWH en Ijsselmeervogels.. En ik hoef jou denk ik niet uit te leggen dat de wedstrijden waarin spitsen gewisseld worden vaak pas in de slotfases beslist worden Ook dat staat bij dezelfde statistieken die je net noemt.... Maar blijf jij lekker Hoessen goed noemen, doe ik dat met Bojan.. Gewoon een veel betere speler in eigenlijk alles naar mijn mening..
Hoessen wordt als jong gezien, en is maar een half jaartje jonger dan een Bojan die veel belangrijker is geweest voor de ploegen waar hij speelde.. Veel meer gespeeld heeft, veel meer gewonnen heeft en bij veel grotere clubs gespeeld heeft.. Daarnaast speelde Hoessen vrijwel alles als spits, en Bojan het meeste vanaf de flank.. Klein detail..

NIet voor niets is Hoessen ook weg bij Ajax en gaat hij bij Groningen spelen..

Maar goed, je laatste zin is veelzeggend, het doelpunt van Hoessen wat 100% geluk is hoog aanslaan..

Een ding uit deze post moet je wel even uitleggen als je wilt.. Het woordje "WEER"??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 juli 2014 door remco k --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 juli 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Haha, waar gaat dit over?
Spelers met elkaar vergelijken, terwijl iedereen weet dat dit het niveau niet is wat we willen hebben.

Europees hebben we toch niks laten ze zien? Dan heb je het over Bojan en Hoessen, Haha.

Het niveau moet omhoog om aan te haken in Europa.

Vorig seizoen stelde Aanval gewoon zwaar te teleur.
Middenvelder(schone) die het behoorlijk deed als rechtsbuiten.
Een spits(sigthorson) enkel bij zijn land goed is, verder zag je hem niet.
Hij mist een buitenspeler die de achterlijn haalt en een goede voorzet geeft.
Fisher die heel het seizoen naast zijn schoenen heeft gelopen, hij zei namelijk dat hij al naar een andere club keek.
De Sa heeft wel snelheid maar geen voorzet, handig als rechtsbuiten, niet dus.
Hoessen, wel beter in het mee spelen dan Siggie, maar daar is ook niet veel voor nodig. Hoessen is daarnaast weinig echt beslissend geweest.
De Jong is na zijn klaplong nooit echt fit geweest, wat gewoon jammer is. Had zijn jaar kunnen zijn geweest.
Bojan heeft nooit echt lekker een wedstrijd kunnen spelen. Speelde vaak in een wisselt elftal voorin. Om elkaar goed te kunnen vinden dan moet je vaak samen spelen.
Kishna speelde kort maar wel redelijk.

Ik ben blij dat we met een andere aanval gaan spelen. Dat was overduidelijk de zwakte linie, na dat vermeer was vervangen. Ik heb het seizoensoverzicht nog bekeken, wat stond hij te grabbelen.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 juli 2014 - 15:25   quote  deeplink  
Gellukig ben je de enige die denkt gelijk te hebben.
Je begint zelf met statistieken te strooien.
Als ze nou nog kloppend waren ok, maar dat tegendeel heb ik wel weer bewezen.
Dat je vervolgens altijd weer dingen zoekt om jou verhaal lees jou gelijk kloppend te maken, dat weten we allemaal.
Ik noem het zelf geen vete jegens jou, maar ik durf wel tegengas te geven ook al weet ik dat ik beter tegen een betonnen muur kan gaan lullen, want die geeft nog eerder mee.
Je hebt gewoon te vaak een te grote betweter plaat voor je harsus alleen zie je het zelf niet.
remco k
 remco k - woensdag 16 juli 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 15:25 schreef Peterhs het volgende:
Gellukig ben je de enige die denkt gelijk te hebben.
Je begint zelf met statistieken te strooien.
Als ze nou nog kloppend waren ok, maar dat tegendeel heb ik wel weer bewezen.
Dat je vervolgens altijd weer dingen zoekt om jou verhaal lees jou gelijk kloppend te maken, dat weten we allemaal.
Ik noem het zelf geen vete jegens jou, maar ik durf wel tegengas te geven ook al weet ik dat ik beter tegen een betonnen muur kan gaan lullen, want die geeft nog eerder mee.
Je hebt gewoon te vaak een te grote betweter plaat voor je harsus alleen zie je het zelf niet.
Die statistieken kloppen gewoon.. Ik had het totaal niet over minuten of iets dergelijks..

En kijk nou eens wat je zelf doet vent.. Pak gewoon eens een spiegel en houd die voor.. Je doet niets anders..
Heb jou hier nog nooit een ander gelijk zien geven..

Maar goed.. Weer het persoonlijke, dat is alles wat je kan met je zielige gedrag..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 juli 2014 - 16:15   quote  deeplink  
Meer ongelijk gegeven dan jou for sure. Ik ben niet bang om mijn ongelijk toe te geven.
Jij wel, alleen verkap je het dan als jou persoonlijke mening, dus dan hoef je ook nooit toe te geven. dat is een heel groot verschil.
Begint op te vallen dat je nu steeds terug valt op het persoonlijke aanval stukje. Steeds nu wanneer je niet persoonlijk, maar puur op je post/mening/statistiek voelt aangevallen. Als iemand het niet met je eens is of even iets feller er op reageert dan is het meteen maar een vete.
Tuurlijk had jij het niet over minuten, want die waarheid die ik schetste is gewoon keihard en kun je niet omheen. Ook de goals per minuut kloppen gewoon.
Hoesen in beker. So what? Sig ook in eredivisie tegen kutclubjes, dus wat is je punt?
Je punt is om altijd weer 1 klein stukje uit het geheel eruit te pikken om vervolgens met dat stukje aan de haal te gaan om jou mening(lees jou waarheid) maar kloppend te maken.
In het bedrijfsleven heb jij misschien die stugge houding nodig, maar je zit hier niet op je werk, dus doe gewoon lekker normaal.
remco k
 remco k - woensdag 16 juli 2014 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 16:15 schreef Peterhs het volgende:
Meer ongelijk gegeven dan jou for sure. Ik ben niet bang om mijn ongelijk toe te geven.
Jij wel, alleen verkap je het dan als jou persoonlijke mening, dus dan hoef je ook nooit toe te geven. dat is een heel groot verschil.
Begint op te vallen dat je nu steeds terug valt op het persoonlijke aanval stukje. Steeds nu wanneer je niet persoonlijk, maar puur op je post/mening/statistiek voelt aangevallen. Als iemand het niet met je eens is of even iets feller er op reageert dan is het meteen maar een vete.
Tuurlijk had jij het niet over minuten, want die waarheid die ik schetste is gewoon keihard en kun je niet omheen. Ook de goals per minuut kloppen gewoon.
Hoesen in beker. So what? Sig ook in eredivisie tegen kutclubjes, dus wat is je punt?
Je punt is om altijd weer 1 klein stukje uit het geheel eruit te pikken om vervolgens met dat stukje aan de haal te gaan om jou mening(lees jou waarheid) maar kloppend te maken.
In het bedrijfsleven heb jij misschien die stugge houding nodig, maar je zit hier niet op je werk, dus doe gewoon lekker normaal.
Schrijf ik dat jou feiten niet kloppen dan?? Nee ik geef je daar zelfs gelijk in.. Maar dat zal je wel weer niet gezien hebben... Ik geef alleen de feiten over het aantal wedstrijden en die kloppen ook gewoon of wou je zeggen dat die cijfers niet kloppen??

Overigens als je er echt een waarheid aan wil ophangen zal je ook nog de kwaliteit van de goals, kansen, het waarom gemist, assists de kwaliteit van de tegenstander endergelijke moeten bekijken. Pas dan kan je een echt reeel beeld geven over een speler.
Maar voor het allerbelangrijkste deel hang ik dat op aan het gevoel dat je bij een speler hebt..

Een mooi voorbeeld wat ik zag bij de NOS..

Iedereen heeft het erover dat Messi niet goed gespeeld heeft dit Wk, en dat Robben geweldig was..
Nu kwamen ze met het volgende..
Messi maakt een goal meer dan Robben dit toernooi, en alle goals waren ook nog eens gelijkmakers of winnende treffers. Messi heeft hetzelfde aantal assits als Robben, alleen was die van Messi de winnende in de kwartfinale en die van Robben de 2-0 tegen Chili.
Messi heeft veel meer succesvolle dribbels dan Robben en heeft meer ballen veroverd dan Dirk Kuyt en ook dan Robben..

Nogmaals, dit werd verteld bij de NOS en heb ik niet zelf uitgezocht.

Maar wie is dan nu de betere speler dit toernooi geweest.

Persoonlijk vind ik dat Robben veel beter gespeeld heeft, lekker fris en opvallend veel acties..
Maar feitelijk zou Messi dus een stuk beter toernooi hebben gespeeld dan Messi..

Graag je mening over onderstaande..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 16 juli 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 16:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Schrijf ik dat jou feiten niet kloppen dan?? Nee ik geef je daar zelfs gelijk in.. Maar dat zal je wel weer niet gezien hebben... Ik geef alleen de feiten over het aantal wedstrijden en die kloppen ook gewoon of wou je zeggen dat die cijfers niet kloppen??

Overigens als je er echt een waarheid aan wil ophangen zal je ook nog de kwaliteit van de goals, kansen, het waarom gemist, assists de kwaliteit van de tegenstander endergelijke moeten bekijken. Pas dan kan je een echt reeel beeld geven over een speler.
Maar voor het allerbelangrijkste deel hang ik dat op aan het gevoel dat je bij een speler hebt..

Een mooi voorbeeld wat ik zag bij de NOS..

Iedereen heeft het erover dat Messi niet goed gespeeld heeft dit Wk, en dat Robben geweldig was..
Nu kwamen ze met het volgende..
Messi maakt een goal meer dan Robben dit toernooi, en alle goals waren ook nog eens gelijkmakers of winnende treffers. Messi heeft hetzelfde aantal assits als Robben, alleen was die van Messi de winnende in de kwartfinale en die van Robben de 2-0 tegen Chili.
Messi heeft veel meer succesvolle dribbels dan Robben en heeft meer ballen veroverd dan Dirk Kuyt en ook dan Robben..

Nogmaals, dit werd verteld bij de NOS en heb ik niet zelf uitgezocht.

Maar wie is dan nu de betere speler dit toernooi geweest.

Persoonlijk vind ik dat Robben veel beter gespeeld heeft, lekker fris en opvallend veel acties..
Maar feitelijk zou Messi dus een stuk beter toernooi hebben gespeeld dan Messi..

Graag je mening over onderstaande..
Deels is het ook het gevoel over een speler, dit ontken ik ook niet.
Als de statistieken dan ook nog bevestigen dat iemand in ieder geval niet slechter was dan de ander, dan valt hier niets meer tussen te knopen.

Qua je voorbeeld Messi-Robben. Ik vind het ook onterecht dat Messi hem gekregen heeft. Hij heeft geen enkele keer zijn kwaliteit getoont die hij bij Barca toonde.
Robben ben ik nooit een groot fan van geweest, maar hij is nog nooit zo belangrijk en beslissend geweest als dit WK. Ten opzichte van Messi is dat dus een meerwaarde en dus onterecht dat Messi hem kreeg.
Messi vind ik raar (eigenlijk niet want adidas betaald en bepaald dus ja ach)
Robben had ik vrede mee gehad als ie won.
Muller twijfelachtig. Ik mag hem niet, hij maakt iets los waarvan ik zeg ieuw vies mannetje.
Als ik het moest zeggen dan werd het die jongen van Colombia, Rodriguez. Boven zichzelf uitgestegen en super belangrijk geweest voor zijn land. Heeft menig harten gestolen met voetbal (en schijnbaar hoop vrouwenharten vanwege iets anders)

Maar om erover terug te komen...
Je zegt bv over Hoesen dat de bekergoals nietszeggend zijn.
Ondertussen zet je wel zelf alleen de Eredivisie als statistiek neer.
Dit is toch geen volledig beeld?
Als we inderdaad gaan kijken qua 100% kansen die gemist werden dan zakt Sig bv helemaal door het ijs. Deze heb ik alleen erbij gezet als vergelijking als echte spits ten opzichte van Bojan en Hoesen waar ze beiden maar een deel speelden.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 16 juli 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 17:30 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Deels is het ook het gevoel over een speler, dit ontken ik ook niet.
Als de statistieken dan ook nog bevestigen dat iemand in ieder geval niet slechter was dan de ander, dan valt hier niets meer tussen te knopen.

Qua je voorbeeld Messi-Robben. Ik vind het ook onterecht dat Messi hem gekregen heeft. Hij heeft geen enkele keer zijn kwaliteit getoont die hij bij Barca toonde.
Robben ben ik nooit een groot fan van geweest, maar hij is nog nooit zo belangrijk en beslissend geweest als dit WK. Ten opzichte van Messi is dat dus een meerwaarde en dus onterecht dat Messi hem kreeg.
Messi vind ik raar (eigenlijk niet want adidas betaald en bepaald dus ja ach)
Robben had ik vrede mee gehad als ie won.
Muller twijfelachtig. Ik mag hem niet, hij maakt iets los waarvan ik zeg ieuw vies mannetje.
Als ik het moest zeggen dan werd het die jongen van Colombia, Rodriguez. Boven zichzelf uitgestegen en super belangrijk geweest voor zijn land. Heeft menig harten gestolen met voetbal (en schijnbaar hoop vrouwenharten vanwege iets anders)

Maar om erover terug te komen...
Je zegt bv over Hoesen dat de bekergoals nietszeggend zijn.
Ondertussen zet je wel zelf alleen de Eredivisie als statistiek neer.
Dit is toch geen volledig beeld?
Als we inderdaad gaan kijken qua 100% kansen die gemist werden dan zakt Sig bv helemaal door het ijs. Deze heb ik alleen erbij gezet als vergelijking als echte spits ten opzichte van Bojan en Hoesen waar ze beiden maar een deel speelden.
Hoesen, Bojan, (Sigthorsson) wat maakt het allemaal nog uit?
Ieder zijn voorkeur.. Hoesen minder maar werkt harder, Bojan beter maar komt er niet uit.
Beide niet super dus.. Milik en Zivcovic we zullen zien of dat beter gaat.
Mogen we wel vanuit gaan. Op Khisna en Schöne na waren ze allemaal niet van het niveau
wat we nastreven.. (Schöne is dat misschien ook niet eens al was hij toch erg belangrijk)
remco k
 remco k - woensdag 16 juli 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 juli 2014 - 17:30 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Deels is het ook het gevoel over een speler, dit ontken ik ook niet.
Als de statistieken dan ook nog bevestigen dat iemand in ieder geval niet slechter was dan de ander, dan valt hier niets meer tussen te knopen.

Qua je voorbeeld Messi-Robben. Ik vind het ook onterecht dat Messi hem gekregen heeft. Hij heeft geen enkele keer zijn kwaliteit getoont die hij bij Barca toonde.
Robben ben ik nooit een groot fan van geweest, maar hij is nog nooit zo belangrijk en beslissend geweest als dit WK. Ten opzichte van Messi is dat dus een meerwaarde en dus onterecht dat Messi hem kreeg.
Messi vind ik raar (eigenlijk niet want adidas betaald en bepaald dus ja ach)
Robben had ik vrede mee gehad als ie won.
Muller twijfelachtig. Ik mag hem niet, hij maakt iets los waarvan ik zeg ieuw vies mannetje.
Als ik het moest zeggen dan werd het die jongen van Colombia, Rodriguez. Boven zichzelf uitgestegen en super belangrijk geweest voor zijn land. Heeft menig harten gestolen met voetbal (en schijnbaar hoop vrouwenharten vanwege iets anders)

Maar om erover terug te komen...
Je zegt bv over Hoesen dat de bekergoals nietszeggend zijn.
Ondertussen zet je wel zelf alleen de Eredivisie als statistiek neer.
Dit is toch geen volledig beeld?
Als we inderdaad gaan kijken qua 100% kansen die gemist werden dan zakt Sig bv helemaal door het ijs. Deze heb ik alleen erbij gezet als vergelijking als echte spits ten opzichte van Bojan en Hoesen waar ze beiden maar een deel speelden.
Ik ben het eens met je eerste zin..

Over je tweede alinea, dat is niet helemaal wat ik bedoel..

Ik heb het puur over de statistieken die ik aangaf, op basis daarvan is Messi zelfs veruit de beste speler van het toernooi geweest.. En nogmaals, ik vind ook dat hij dat niet verdient heeft, maar wat zegt die statistiek dan?

Over de rest, ik denk dat je juist niet iets mee kan nemen waar maar een paar potjes gespeeld zijn, het laat namelijk niet iets overduidelijk zien aangezien 1 goal of assist meer of minder het percentage kan verdubbelen.
Maar goed,laten we er maar over ophouden, daar gaan we niet uitkomen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 16 juli 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Statistiek zegt iets waar je naar kijkt

Je kan naar veel dingen kijken maar niet naar alles.
In statistiek selecteer je wat belangrijk is en wat niet.

Daaruit volgt dat Messi de beste speler van het wk is geworden.

Een van de belangrijkste is dat de speler in de finale moet staan.
Dan kijk je welke speler er voor zorgt heeft dat dat team in de finale staat.
Messi heeft een groter aandeel dan muller, omdat muller in een beter team speelt.
Al had Di Maria ook een groot aandeel maar die raakte geblesseerd en speelde dus niet de finale.

Mijn beste speler van het wk is Rodriguez. 6 doelpunten, bijna allemaal even mooi, in 5 wedstrijden. Maar ja, een speler verkiezen die in de kwartfinale strand kan ook niet.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 juli 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Inderdaad want Rodriguez had in minder wedstrijden een groter aandeel en sowieso belangrijker geweest voor zijn land.
6 goals 2 assists
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 juli 2014 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 00:41 schreef Peterhs het volgende:
Inderdaad want Rodriguez had in minder wedstrijden een groter aandeel en sowieso belangrijker geweest voor zijn land.
6 goals 2 assists
Ja die jongen was echt top.. Nam zijn hele team op sleeptouw en maakte
nog een prima goal ook.
Robben was ook zeer belangrijk voor Nederland maar Messi was misschien
minder aanwezig maar maakte ook belangrijke goals voor zijn team.
Muller scoorde ook aardig. Persoonlijk genoot ik het meest van Rodriguez en Robben.
Maar de prijs moet inderdaad naar een finalist dus dan maar Messi
remco k
 remco k - donderdag 17 juli 2014 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 00:41 schreef Peterhs het volgende:
Inderdaad want Rodriguez had in minder wedstrijden een groter aandeel en sowieso belangrijker geweest voor zijn land.
6 goals 2 assists
Geweldige speler en ik denk inderdaad de beste speler van het toernooi. Misschien trouwens ook een beetje doordat ie relatief onbekend is.

Belangrijker voor zijn land ben ik niet eens. Dat zijn robben muller en messi bet zo geweest.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 17 juli 2014 - 15:03   quote  deeplink  
Ik vond Neuer niet de beste keeper.
Hij is wel een goede keeper, maar ik kwalificeer een goede keeper als de bal er maar niet in wil.

Brazilie-Mexico, de bal wou er maar niet in vanwege de keeper.
Argetinie-Iran, Argetinie had moeite een doelpunt te maken vanwege de keeper.
Spanje-Chilli Chilli het zelfde verhaal.

Alle tegenstanders hadden moeite al bij de doel van de duitsers te komen.
Dan is het ook lastig om een doelpunt te maken als je uberhaupt er niet bij komt.
Als ze er dan wel zijn dan scoren ze ook, gezien de 7-1.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 juli 2014 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Geweldige speler en ik denk inderdaad de beste speler van het toernooi. Misschien trouwens ook een beetje doordat ie relatief onbekend is.

Belangrijker voor zijn land ben ik niet eens. Dat zijn robben muller en messi bet zo geweest.
Vind ik niet, want kwalitatief qua spelers wat de teams hebben/hadden is Colombia echt gewoon een heel stuk minder. Als ze dan zo ver komen dankzij zo'n groot aandeel van 1 speler vind ik dat wel degelijk door zijn klasse komt.
remco k
 remco k - donderdag 17 juli 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 15:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik vond Neuer niet de beste keeper.
Hij is wel een goede keeper, maar ik kwalificeer een goede keeper als de bal er maar niet in wil.

Brazilie-Mexico, de bal wou er maar niet in vanwege de keeper.
Argetinie-Iran, Argetinie had moeite een doelpunt te maken vanwege de keeper.
Spanje-Chilli Chilli het zelfde verhaal.

Alle tegenstanders hadden moeite al bij de doel van de duitsers te komen.
Dan is het ook lastig om een doelpunt te maken als je uberhaupt er niet bij komt.
Als ze er dan wel zijn dan scoren ze ook, gezien de 7-1.
Een keeper is toch eht op veel meer te beoordelen dan dit naar mijn mening... Meevoetballen, coaching, luchtduels om maar eens wat te noemen..

Voor mij samen met Courtois echt veruit de twee beste keepers van de wereld op dit moment..
remco k
 remco k - donderdag 17 juli 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 15:35 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Vind ik niet, want kwalitatief qua spelers wat de teams hebben/hadden is Colombia echt gewoon een heel stuk minder. Als ze dan zo ver komen dankzij zo'n groot aandeel van 1 speler vind ik dat wel degelijk door zijn klasse komt.
Ik vond het elftal van Argentinie niet zo heel veel beter dan Colombia.. Ook een hele matige ploeg waarbij alles aan 1 speler is opgehangen.. Alleen DiMaria heeft ook een redelijk toernooi gespeeld..
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 juli 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond het elftal van Argentinie niet zo heel veel beter dan Colombia.. Ook een hele matige ploeg waarbij alles aan 1 speler is opgehangen.. Alleen DiMaria heeft ook een redelijk toernooi gespeeld..
Het ging er toch om waarom die jonge jongen zo boven zichzelf uitsteeg en met zijn land boven gemiddeld heeft gepresteerd dankzij dus die ene jongen.
Dat is klasse.
Van Messi werd het verwacht en verlangd dat ie dat deed, maar zo'n gozer als Rodriguez is een stukkie jonger met een stuk minder ervaring overall genomen. Hij flikt het toch maar 6 goals 2 assists en net niet genoeg om verder te komen als dat ze nu kwamen.
remco k
 remco k - donderdag 17 juli 2014 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 juli 2014 - 20:28 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Het ging er toch om waarom die jonge jongen zo boven zichzelf uitsteeg en met zijn land boven gemiddeld heeft gepresteerd dankzij dus die ene jongen.
Dat is klasse.
Van Messi werd het verwacht en verlangd dat ie dat deed, maar zo'n gozer als Rodriguez is een stukkie jonger met een stuk minder ervaring overall genomen. Hij flikt het toch maar 6 goals 2 assists en net niet genoeg om verder te komen als dat ze nu kwamen.
Ik denk niet dat hij echt boven zichzelf uitstak hoor.. Bij Monaco al erg goed, niet voor niets destijds 45 miljoen voor betaald..

Ik ben van mening dat reputatie er niet toe doet in de beoordeling van kwaliteit..

Nogmaals, Messi had hem niet hoeven winnen, maar ik vind niet dat iemand anders belangrijker is geweest voor zijn land dan hij, ik denk dat er een aantal zijn die gelijkwaardig zijn geweest in belangrijkheid..
tomajaxrijdt
 tomajaxrijdt - dinsdag 22 juli 2014 - 16:03   quote  deeplink  
cillessen
tete veltman moisander boilesen
n.de.jong/ toulalan
klaasen serero/valbuena

lennon/el-ghazi milik kishna/fischer
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 juli 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 16:03 schreef tomajaxrijdt het volgende:
cillessen
tete veltman moisander boilesen
n.de.jong/ toulalan
klaasen serero/valbuena

lennon/el-ghazi milik kishna/fischer
Ik noem ook wel eens namen maar op deze was ik nog niet gekomen haha..
Ik ga met je meer hoor
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 22 juli 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 16:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik noem ook wel eens namen maar op deze was ik nog niet gekomen haha..
Ik ga met je meer hoor
topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)

Ik niet dus
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 22 juli 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Cillessen (Vermeer)
Ligeon-Veltman-Moisander-Dijks (v Rhijn-vd Hoorn-Viergever-Riedewald)
Blind (mits ze hem halen Mokotjo anders Bazoer/Sporkslede)
Klaassen-Duarte (Serrero - ?)
Schone-Milik-Kishna (?-Zivkovic-Fischer)
Rhs
 Rhs - dinsdag 22 juli 2014 - 17:30   quote  deeplink  
cillessen

van rhijn moisander dijks boilessen
klaassen blind schone
kishna zivkovic fisher
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 juli 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 17:16 schreef Peterhs het volgende:
Cillessen (Vermeer)
Ligeon-Veltman-Moisander-Dijks (v Rhijn-vd Hoorn-Viergever-Riedewald)
Blind (mits ze hem halen Mokotjo anders Bazoer/Sporkslede)
Klaassen-Duarte (Serrero - ?)
Schone-Milik-Kishna (?-Zivkovic-Fischer)
What about Boilesen?
remco k
 remco k - dinsdag 22 juli 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Cilissen
van Rhijn Veltman Denswill Boilesen
Viergever
Klaassen Serrero
Schone Millik Kishna.

Ik verwacht nu een verkoop van Blind en Moisander..
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 22 juli 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 21:10 schreef remco k het volgende:
Cilissen
van Rhijn Veltman Denswill Boilesen
Viergever
Klaassen Serrero
Schone Millik Kishna.

Ik verwacht nu een verkoop van Blind en Moisander..
+1 alleen hoop ik erg dat Blind blijft.
remco k
 remco k - dinsdag 22 juli 2014 - 22:22   quote  deeplink  
Ik ook. Dan vechten viergever en denswil om een plekje.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 22 juli 2014 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 22:16 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

+1 alleen hoop ik erg dat Blind blijft.
Ik niet...
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 22 juli 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 17:30 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

What about Boilesen?
Boilesen is zoooo 2012

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2014 door Peterhs --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 juli 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 17:08 schreef Peterhs het volgende:

[..]

topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)

Ik niet dus
Haha maakte maar een geintje hoor.. Nigel de Jong, Lennon, Valbuena,
Toulalan die haal ik bij Pes2014 ook altijd..
Zijn totaal niet haalbaar en het gaat over de huidige selectie dit topic dus tja
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 juli 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 22:56 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik niet...
Why's that?
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 23 juli 2014 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 juli 2014 - 23:10 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Boilesen is zoooo 2012
Hahah en nu de echte reden? ;)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 juli 2014 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 00:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hahah en nu de echte reden? ;)
Tja, omdat ik nog niets van hem gezien heb waarom hij erin zou moeten staan.
Altijd geblesseerd. Toen ie later wel weer fit was, was het na aantal wedstrijden nog altijd bedroevend. Vind het gewoon niet veel bijzonders. Als je dan ook zo vaak geblesseerd bent, dan mogen anderen de kans pakken. Riedewald heeft het leuk gedaan die paar invalbeurten.
Dijks ging het steeds beter doen, wil graag en zou van mij het mogen bewijzen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 juli 2014 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 00:32 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Tja, omdat ik nog niets van hem gezien heb waarom hij erin zou moeten staan.
Altijd geblesseerd. Toen ie later wel weer fit was, was het na aantal wedstrijden nog altijd bedroevend. Vind het gewoon niet veel bijzonders. Als je dan ook zo vaak geblesseerd bent, dan mogen anderen de kans pakken. Riedewald heeft het leuk gedaan die paar invalbeurten.
Dijks ging het steeds beter doen, wil graag en zou van mij het mogen bewijzen.
Riedewald heeft nog wat tijd nodig en Dijks tja die heeft mij ook nog noet echt
kunnen bekoren. Voor Boilesen is het 10 voor 12 want die moet het nu echt
gaan laten zien en een aantal wedstrijden heel blijven
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 juli 2014 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 06:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Riedewald heeft nog wat tijd nodig en Dijks tja die heeft mij ook nog noet echt
kunnen bekoren. Voor Boilesen is het 10 voor 12 want die moet het nu echt
gaan laten zien en een aantal wedstrijden heel blijven
Nee hij moet gaan presteren, niet heel blijven.
Dat heel blijven hoort erbij, maar we leggen de doelstelling verkeerd.
In de jeugd worden geen contracten gegeven omdat iemand te lang geblesseerd is geweest om vervolgens elders een paar jaar later keihard door te breken.
In het eerste elftal doen ze 100% andersom.
JOOD
 JOOD - woensdag 23 juli 2014 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:38 schreef JOOD het volgende:
Ik denk dat voor het volgende voetbaljaar genoeg kwaliteit zit in de opstelling om het een keer ver te schoppen in Europa.

Cillessen

Van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilessen

Blind

Klaassen - De Jong

Schone - Milik - Kishna

Wissels:
vd Hart
Dijks
Denswil
Bazoer
Duarte
Fisher
Zivkovic
Hij is alweer wat verouderd, dus hier komt een recente :)

Cillessen

v Rhijn - Veltman - Moisander - Boilessen

Blind

Klaassen - Duarte

Schone - Milik - Kishna

Bank:

Vermeer
Dijks
Viergever
Denswil
Fisher
Zivkovic
Muric

Lijkt me een mooie basis om mee te starten. Wel een heel brede bank en tribune (vd Hoorn, Serero, Bazoer, el Ghazi enz...)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 juli 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 00:17 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Why's that?
Ik zie hem graag bij Ajax blijven maar ik gun die jongen gewoon een mooie transfer....hij heeft het verdient, wel liever naar Barcelona dan naar die lul van een van Gaal.
Ik denk dat we zijn vertrek wel op kunnen vangen (van wie niet)dus Daley het gaat je goed gap
nora
 nora - woensdag 23 juli 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Voor 22 mil.zeker verkopen zo,n prijs krijgen wij voor geen een speler en ik gun het hem en Ajax zeker.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 juli 2014 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 07:33 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee hij moet gaan presteren, niet heel blijven.
Dat heel blijven hoort erbij, maar we leggen de doelstelling verkeerd.
In de jeugd worden geen contracten gegeven omdat iemand te lang geblesseerd is geweest om vervolgens elders een paar jaar later keihard door te breken.
In het eerste elftal doen ze 100% andersom.
Als je niet heel blijft kun je ook niet presteren..
Dus heel blijven is voor hem eerste prioriteit en dan constant niveau halen
gebeurd dat niet dan zie ik het somber voor hem in. Een nieuwe blessure
kan wel eens het einde bij Ajax voor hem zijn
nora
 nora - woensdag 23 juli 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Boilessen is buitenkijf een topper als hij heel blijft als je dat niet ziet maak ik me zorgen over je inzicht.
JOOD
 JOOD - woensdag 23 juli 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 12:41 schreef nora het volgende:
Voor 22 mil.zeker verkopen zo,n prijs krijgen wij voor geen een speler en ik gun het hem en Ajax zeker.
En dan? Geld op de bank maar weer? Of weer 5 miljoen in de jeugdopleiding pompen?

Kapitaal op het veld houden en een stap maken. Gewoon je spelers slimmer vastleggen en een jaar langer houden. (lijkt met Blind het geval.)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 juli 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 13:21 schreef nora het volgende:
Boilessen is buitenkijf een topper als hij heel blijft als je dat niet ziet maak ik me zorgen over je inzicht.
Nou joh... Hij heeft ook zo veel laten zien in de wedstrijden dat ie wel speelde... niet dus.
Dat ligt niet aan mijn inzicht, maar dan dus wel aan de jouwe.
JOOD
 JOOD - woensdag 23 juli 2014 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 16:04 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou joh... Hij heeft ook zo veel laten zien in de wedstrijden dat ie wel speelde... niet dus.
Dat ligt niet aan mijn inzicht, maar dan dus wel aan de jouwe.
Behoorlijk ja, lijkt me een ideale ajax back. Doet me zelfs denken aan Trabelsi..

Toch maar een bril kopen? ;)
remco k
 remco k - woensdag 23 juli 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 06:46 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Riedewald heeft nog wat tijd nodig en Dijks tja die heeft mij ook nog noet echt
kunnen bekoren. Voor Boilesen is het 10 voor 12 want die moet het nu echt
gaan laten zien en een aantal wedstrijden heel blijven
Hij is het laatste deel van het seizoen heel geweest... En start ook erg sterk aan deze voorbereiding..
remco k
 remco k - woensdag 23 juli 2014 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 07:33 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee hij moet gaan presteren, niet heel blijven.
Dat heel blijven hoort erbij, maar we leggen de doelstelling verkeerd.
In de jeugd worden geen contracten gegeven omdat iemand te lang geblesseerd is geweest om vervolgens elders een paar jaar later keihard door te breken.
In het eerste elftal doen ze 100% andersom.
he?? Bij wie doen ze het andersom dan??
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 juli 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 17:56 schreef JOOD het volgende:

[..]

Behoorlijk ja, lijkt me een ideale ajax back. Doet me zelfs denken aan Trabelsi..

Toch maar een bril kopen? ;)
Hij mag de schoenveters van Trabelsi nog niet eens strikken man....
Peterhs
 Peterhs - woensdag 23 juli 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 juli 2014 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is het laatste deel van het seizoen heel geweest... En start ook erg sterk aan deze voorbereiding..
Heel wel, maar niet goed gespeeld.
Voorbereiding niks van gezien verder. Druk zat hier.
Er werd gevraagd waarom ik het vond en dit heb ik toegelicht, dus daarbij wil ik het laten.

Ik heb liever een speler als Dijks die van niet goed genoeg, na hard werken een heel stuk verbeterd is. Zo'n speler mag van mij zich dan bewijzen ten opzichte van iemand die toch alleen maar eruit ligt. Bij ieder klein duwtje ligt ie alweer omver.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)









0.0125691