BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Verlies Feyenoord doet Koeman en Pelle pijn

600x400-pelle2.JPG

Gisteravond keken Ronald Koeman en Pelle in hun hotel samen nog eerst even naar Feyenoord-Besiktas. Het deed ze zichtbaar pijn dat Feyenoord geen kans creerde en door slordig spel van de routiniers vrij kansloos verloor.

Pelle: "Feyenoord zit voor eeuwig in mijn hart. Ik ben de club veel verschuldigd, maar heb ik de supporters en de club geloof ik ook veel gegeven. En ik ben er trots op dat ik nu in de mooiste competitie ter wereld mag spelen."
Bron: HeldenOnline.nl
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 17:45 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Jij bent ook de slimste van de klas he, ik had het hier over denkwijze en intelligentie, geen spelfouten e.d.
Ik was regelmatig de slimste van de klas ja, en jij? Ik weet dat je het daar niet over had, ik merk het slechts even op omdat je er eerder nogal stampij over maakte.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 17:55 schreef RenatoBos het volgende:
Verlies Feyenoord doet Koeman en Pelle pijn

[ afbeelding ]

Gisteravond keken Ronald Koeman en Pelle in hun hotel samen nog eerst even naar Feyenoord-Besiktas. Het deed ze zichtbaar pijn dat Feyenoord geen kans creerde en door slordig spel van de routiniers vrij kansloos verloor.

Pelle: "Feyenoord zit voor eeuwig in mijn hart. Ik ben de club veel verschuldigd, maar heb ik de supporters en de club geloof ik ook veel gegeven. En ik ben er trots op dat ik nu in de mooiste competitie ter wereld mag spelen."
Bron: HeldenOnline.nl
kansloos??????????????????????????????????????whahahahahaha naja laat maar
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 17:38 schreef moa het volgende:

[..]

Dat dus, het zou mooi zijn als de volkeren met de lange tenen eens een voorbeeld zouden nemen aan de Joden en de Friezen. Die hoor je nooit janken om niks.
Snap je punt niet echt, maar goed.

Volgens mij valt het beledigen van een Jood onder anti-semitisme, dus strafbaar. Tuurlijk "janken" ze niet omdat ze door de wet beschermd zijn. , hou het bij voetbal aub.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 18:49 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Snap je punt niet echt, maar goed.

Volgens mij valt het beledigen van een Jood onder anti-semitisme, dus strafbaar. Tuurlijk "janken" ze niet omdat ze door de wet beschermd zijn. , hou het bij voetbal aub.
weet je wat ook strafbaar is dat jij hier op de feyenoordsite probeert popiejopie te doen met je koopclub kutbeziektas en je vrienden uit de bijlmer!dat is provoceren en nu opduvelen jij.....
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 12:38 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Kijk, ik wilde eigenlijk niet reageren, maar ik kon het niet laten, straks denk je dat je helemaal gelijk hebt enzo, dus bij deze:

Punt 1: ik zat ik vak M, ik zal je zeggen, heel VAK W en wat er allemaal rechts ervan is en de schoremvakken( Q,R,S,T,U,X) waren bezig met het beledigen van een geloof, het was zo hard, dat ik niet eens hoorde of de overkant ook meedeed(vakken Z,A,B,C etc). Als jij dat beperkt noem, tja what can i do sometimes? Gebeurd zoiets spontaan? Of was het al voor de wedstrijd besloten, hoe dan ook, onderbuik-gevoelens zeg ik dan maar.Wel raar en een beetje dubbel, als je eigen team zelf een paar islamitische spelers hebben. Die supporters/schoren moeten dan wel zo eerlijk en sportief te zijn om de volgende ochtend tegen hun islamitische buren te zeggen, hey gisterenavond heb ik jouw geloof beledigd.

Punt 2) Ben ik geen getuige van geweest, maar mocht het gebeurd zijn , vind ik dat ook onacceptabel.

Punt 3) In het turks, nou in het engels schreeuwen de Besiktas supporters hooguit "Fuck you, fuck you ,fuck you [Teamnaam]. In het turks heeft het toch geen zin om te beledigen of vloeken, je tegenstander en diens supporters begrijpen er toch niets van, vandaar wordt er hooguit gevloekt in het engels(in dit geval nederlands omdat de bjk fans turkse nederlanders waren) en dan met het voorbeeld wat ik je gaf"

Punt 4) Gekeken naar Atiba Hutchinson?? Die speler heeft zich staande gehouden in meerdere 1-op-4 duels, Over het algemeen stond Besiktas gewoon veel beter in positie, minder balverlies, beter balcontrole. Over het algemeen weinig
kansen voor beide teams, majah op dit niveau heb je dat ook niet nodig. Liever verzilver je de 2 kansen die je hebt, dan 10 missen , 1 scoren

Voor de rest ben ik het met je eens, Feyenoord krijgt weer klop,alleen in andere omstandigheden, ben benieuwd of de jonkies tegen de druk van 70.000 supporters kunnen.
Kijk ik geef je voorbeelden, van 35.000 fans, voor volgende week,doe maar maal 2, dan kan je wel ongeveer inbeelden wat het gaat worden:
https://www.youtube.com/watch?v=GtLxpMyh13g

Ow sorry, 80.000 man:
https://www.youtube.com/watch?v=9-dWEFEB_zw

Uitvak,kansloos:
https://www.youtube.com/watch?v=DOe6bv_83dI

Uitvak die voor besiktas juicht(dinamo kiev),ja ook dat is ook gebeurd:
https://www.youtube.com/watch?v=E3iklF2SH4s

Geen zorgen, Feyenoord is niet de eerste team die in het stof gaat bijten bij Besiktas, Barcelona,Liverpool,PSG etc zijn al voor gegaan.

Punt5) appels met peren vergelijken, Fenerbahce vs Besiktas, UEFA vs CL. Fans van een ander turks team kan je niet vergelijken met de fans van Besiktas, als je de videos
hierboven kijkt, begrijp je het hoop ik wel. Spreken over alle Turken, ja daar ga je , een volk over 1 kam scheren "alle turken" (doet me denken aan een bepaald politiek figuur, volgeling van misschien?)

En "gouw" spel je niet zo, "gauw" is het juiste woord :)
en "wild" moet "wilt" zijn
Ja sorry , het is echt zo, ik heb het niet verzonnen. Ben wel trots op je dat je "goed" niet fout heb gespeld.
Dus gauw naar cursus Nederlands zou ik zeggen.
dus gouw naar je eigen land.......

Feyenoord heeft meest echte en fanatieke publiek van nederland.wat heeft besiktas ooit gepresteerd?????ooit wat europees gewonnen??????????????????stilllllllllllllllllllll
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 18:49 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Snap je punt niet echt, maar goed.

Volgens mij valt het beledigen van een Jood onder anti-semitisme, dus strafbaar. Tuurlijk "janken" ze niet omdat ze door de wet beschermd zijn. , hou het bij voetbal aub.
Dat je het punt niet snapt maak je goed duidelijk , bravo.

De reden dat Friezen en Joden niet janken is omdat zij niet zo kleinzerig zijn als bijv. Turken en Marokkanen. Bovendien passen zij zich uitstekend aan aan de cultuur en de gebruiken van het land waarjn zij verblijven. Iets wat voor veel Europeanen vanzelfsprekend is maar waar helaas een hoop anderen nog wel wat van kunnen leren.

Het beledigen van een jood heeft niks met antisemitisme te maken, een belediging heeft überhaupt niks met nationalisme te maken.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 19:07   quote  deeplink  
De joden die ik ken janken allemaal moa..(?)
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:07 schreef RenatoBos het volgende:
De joden die ik ken janken allemaal moa..(?)
hehehe
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 14:33 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Ik zeg toch, het ergste wat Besiktas supportes zullen schreewen is, fuck you fuck you fuck you Feyenoord, voor de rest is het allemaal pro-Besiktas.

Dus jij wilt beweren dat die gassies fuck you fuck you Feyenoord roepen terwijl ze met hun riemen over de glazen boarding slaan..kan ik me niet voorstellen. Heb net stukjes op andere forums zitten lezen en daar worden wij met onderbouwing van vreselijke ziektes ratten genoemd en blijkbaar hebben onze moeders ook heel Turkije afgewerkt..

Jij wilt het allemaal van 1 kant zien. Als jij echt een Feyenoord supporter bent zoals jij beweert dan weet ken je de humor ook wel die in de Kuip word gescandeerd. Als we tegen Russen hadden moeten voetballen was Poetin zijn moeder ook waarschijnlijk uitgewoond..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 19:26   quote  deeplink  
http://youtu.be/G6Lp8g7iAaA
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 19:34   quote  deeplink  
Stompzinnige inhoud weer.
Elkaar het graf in schelden als groep en dag erop als individu elkaar helpen bij een overstroming.
Gaat nog beter als groep trouwens.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dus jij wilt beweren dat die gassies fuck you fuck you Feyenoord roepen terwijl ze met hun riemen over de glazen boarding slaan..kan ik me niet voorstellen. Heb net stukjes op andere forums zitten lezen en daar worden wij met onderbouwing van vreselijke ziektes ratten genoemd en blijkbaar hebben onze moeders ook heel Turkije afgewerkt..

Jij wilt het allemaal van 1 kant zien. Als jij echt een Feyenoord supporter bent zoals jij beweert dan weet ken je de humor ook wel die in de Kuip word gescandeerd. Als we tegen Russen hadden moeten voetballen was Poetin zijn moeder ook waarschijnlijk uitgewoond..
Stormpie in een glassie water, kunnen weer niks hebben bij een achterstand ! Stelletjes d......n zijn het . Van Feyenoord en Besiktas ! Wees een vent en draag je verlies.
Feyenoord was helaas de slechtste van de 2 gisteren .
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:00 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dus gouw naar je eigen land.......

Feyenoord heeft meest echte en fanatieke publiek van nederland.wat heeft besiktas ooit gepresteerd?????ooit wat europees gewonnen??????????????????stilllllllllllllllllllll
Tja, we verliezen met 1-2 en wat heeft Feyenoord dan gepresteerd gisteren? Besiktas was het minst slecht van de 2 ... Hopen dat we het in Istanbul recht kunnen zetten. Ik schaamde me voor Feyenoord gisteren , hoe men speelde het was een debacle !
piet de paler
 piet de paler - donderdag 31 juli 2014 - 20:14   quote  deeplink  
Respect voor iets of iemand, is wat je mee krijgt in je opvoeding.......bij mij is dat ook misgegaan maar nu heb ik respect voor een ieder...............
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:02 schreef moa het volgende:

[..]

Dat je het punt niet snapt maak je goed duidelijk , bravo.

De reden dat Friezen en Joden niet janken is omdat zij niet zo kleinzerig zijn als bijv. Turken en Marokkanen. Bovendien passen zij zich uitstekend aan aan de cultuur en de gebruiken van het land waarjn zij verblijven. Iets wat voor veel Europeanen vanzelfsprekend is maar waar helaas een hoop anderen nog wel wat van kunnen leren.

Het beledigen van een jood heeft niks met antisemitisme te maken, een belediging heeft überhaupt niks met nationalisme te maken.
Volgens mij mis ik iets!?
Turken? Marokanen? Aanpassen???
Rot op.man GEK!
De generatie van jaren 60 70 80 spreken geen woord Nederlands. En wat erna kwam zit thuis met een uitkering.
Hou op me je aanpassen.
Polen die passen zich aan!Die komen om te werken. Niet voor de uitkering!! Gvd half Nederland sta vol getrapt met van die achterlijke moskeeën! Als zo doorgaat vriend zeg ik jou over 50 jaar is dit Marokije. En nee ben geën rassist want ga met Turke boys om. Maar zij snappen me wel.
Wij Nederlanders zijn bang omdat we weten als
Er iets geregeld van hogerhand uit. Worden hun lijp. En Nederland schijt ervoor. En niet alleen voor hun voor heel de wereld. Je ziet nu met de MH17. Te schandalig voor woorden wat de Nederlands overheid allemaal toelaat. Altijd op de lieve manier willen oplossen, terwijl ze genaaid worden waar ze zelf bij staan.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 20:40   quote  deeplink  
En nogmaals ben egt geen rassist.
Maar de Nederlandse staat een PUSSY
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:07 schreef RenatoBos het volgende:
De joden die ik ken janken allemaal moa..(?)
Ajaxjoden Ja die wel =D
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 20:50   quote  deeplink  
Beempje we zeggen hetzelfe maar jij leest niet, ik heb het over Friezen en Joden, minderheden waarvan je niet merkt dat het minderheden zijn omdat zij zich aangepast hebben.

Turken en Marokkanen idd. TOTAAL NIET
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:50 schreef moa het volgende:
Beempje we zeggen hetzelfe maar jij leest niet, ik heb het over Friezen en Joden, minderheden waarvan je niet merkt dat het minderheden zijn omdat zij zich aangepast hebben.

Turken en Marokkanen idd. TOTAAL NIET
Deels zeker wel aangepast. En neemt alleen maar toe.
Maar idd. zijn er minderheden die hun bek opentrekken. Fout in dit land.

En zij die te ver gaan zwaar straffen. Om het even afkomst.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:38 schreef Beempjerotterdam het volgende:

[..]

Volgens mij mis ik iets!?
Turken? Marokanen? Aanpassen???
Rot op.man GEK!
De generatie van jaren 60 70 80 spreken geen woord Nederlands. En wat erna kwam zit thuis met een uitkering.
Hou op me je aanpassen.
Polen die passen zich aan!Die komen om te werken. Niet voor de uitkering!! Gvd half Nederland sta vol getrapt met van die achterlijke moskeeën! Als zo doorgaat vriend zeg ik jou over 50 jaar is dit Marokije. En nee ben geën rassist want ga met Turke boys om. Maar zij snappen me wel.
Wij Nederlanders zijn bang omdat we weten als
Er iets geregeld van hogerhand uit. Worden hun lijp. En Nederland schijt ervoor. En niet alleen voor hun voor heel de wereld. Je ziet nu met de MH17. Te schandalig voor woorden wat de Nederlands overheid allemaal toelaat. Altijd op de lieve manier willen oplossen, terwijl ze genaaid worden waar ze zelf bij staan.
Ja HOOR , vaderlandsliefde ...
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:40 schreef Beempjerotterdam het volgende:
En nogmaals ben egt geen rassist.
Maar de Nederlandse staat een PUSSY
Linkse staat op alle belangrijke posities.
nemen de stemmen af, dan gaan de grenzen weer verder open voor stemmers.
de linkse partijen zijn inmiddels ook niet meer Nederlands.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:42 schreef moa het volgende:

[..]

Ajaxjoden Ja die wel =D
hehehehehehe precies!
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:06 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Tja, we verliezen met 1-2 en wat heeft Feyenoord dan gepresteerd gisteren? Besiktas was het minst slecht van de 2 ... Hopen dat we het in Istanbul recht kunnen zetten. Ik schaamde me voor Feyenoord gisteren , hoe men speelde het was een debacle !
lul toch niet man! feyenoord had minimaal recht op een punt!hoe zwak het ook moge wezen in jouw ogen.en zo slecht vond ik het niet.en ja feyenoord kan daar winnen daar geloof ik heilig in en anders niet.dan gewoon de europa league in want dat moet toch wel haalbaar zijn lijkt mij.maar met die mulder heb ik het al een tijdje gehad en zeker na gisteren maja verhoek ook en goossens ook en jouw negatieve gelul begint iedereen de keel uit te hangen.P:

ps en als er al iemand negatief kan lullen ben ik het wel moge god me helpen dat ik dat dit seizoen niet hoef te doen!so help me god!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:44 schreef TheMenace het volgende:

[..]

lul toch niet man! feyenoord had minimaal recht op een punt!hoe zwak het ook moge wezen in jouw ogen.en zo slecht vond ik het niet.en ja feyenoord kan daar winnen daar geloof ik heilig in en anders niet.dan gewoon de europa league in want dat moet toch wel haalbaar zijn lijkt mij.maar met die mulder heb ik het al een tijdje gehad en zeker na gisteren maja verhoek ook en goossens ook en jouw negatieve gelul begint iedereen de keel uit te hangen.P:

ps en als er al iemand negatief kan lullen ben ik het wel moge god me helpen dat ik dat dit seizoen niet hoef te doen!so help me god!
Helaas
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 21:47 schreef van geil het volgende:

[..]

Helaas
pindakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssssssssss P:
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:00 schreef TheMenace het volgende:

[..]

dus gouw naar je eigen land.......

Feyenoord heeft meest echte en fanatieke publiek van nederland.wat heeft besiktas ooit gepresteerd?????ooit wat europees gewonnen??????????????????stilllllllllllllllllllll
Ja dan hoef ik niet ver te gaan. Ik zit er al namelijk in.Bedoelde je iets anders eventueel?
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:28 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Ja dan hoef ik niet ver te gaan. Ik zit er al namelijk in.Bedoelde je iets anders eventueel?
ik bedoelde niks ferser ,ik heb geen hekel aan turken marokanen joden of wat dan ook net als de rest hiero, ze zijn allemaal welkom alleen van Feyenoord blijf je af.of niet dan kan je wat verwachten.afzeiken kunnen wij ons (eigen) club ook goed daar hebben we een ander niet voor nodig.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 19:20 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dus jij wilt beweren dat die gassies fuck you fuck you Feyenoord roepen terwijl ze met hun riemen over de glazen boarding slaan..kan ik me niet voorstellen. Heb net stukjes op andere forums zitten lezen en daar worden wij met onderbouwing van vreselijke ziektes ratten genoemd en blijkbaar hebben onze moeders ook heel Turkije afgewerkt..

Jij wilt het allemaal van 1 kant zien. Als jij echt een Feyenoord supporter bent zoals jij beweert dan weet ken je de humor ook wel die in de Kuip word gescandeerd. Als we tegen Russen hadden moeten voetballen was Poetin zijn moeder ook waarschijnlijk uitgewoond..
Achter je keyboard kan je natuurlijk altijd de held uithanger.kan je verder niet veel aan doen.

En poetin kan je toch niet vergelijken met God. Dus nee ik zie de humor ook niet. Als jij een banaan gooit naar een zwarte speler, vindt ik ook geen humor.

Als jij dat wel als humor beschouwd, dan is er iets mis met jou.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 31 juli 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:40 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Achter je keyboard kan je natuurlijk altijd de held uithanger.kan je verder niet veel aan doen.

En poetin kan je toch niet vergelijken met God. Dus nee ik zie de humor ook niet. Als jij een banaan gooit naar een zwarte speler, vindt ik ook geen humor.

Als jij dat wel als humor beschouwd, dan is er iets mis met jou.
hahaha niet zo serieus doen.een banaan naar een witte speler gooien is zo gek daar kan je beter kaas naar gooien althans in nederland....P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door TheMenace --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 20:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Stormpie in een glassie water, kunnen weer niks hebben bij een achterstand ! Stelletjes d......n zijn het . Van Feyenoord en Besiktas ! Wees een vent en draag je verlies.
Feyenoord was helaas de slechtste van de 2 gisteren .
Daar gaat het hier niet over L..

Overigens vond ik Feyenoord niet de slechtste meer de ongelukkigste..
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet over L..

Overigens vond ik Feyenoord niet de slechtste meer de ongelukkigste..
Feyenoord gaf alles.
Besiktas kwam voor n doelpunt.
zeer verontrustend dat we tegen deze laagvlieger niet een kans hebben gehad.
t was onthutsend zwak.
en dan kwam ook zeker door Rutten met zijn spelopvatting en opstelling.
Ik was zeer content met de negatieve kritieken van de spelers die aan t woord kwamen.
gebeurt er misschien wat.
Al zijn de nieuwkomers in mijn ogen RUK.
alleen Bilal oke, maar waarom nu pas?dat had al maanden geleden gekunt.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:40 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Achter je keyboard kan je natuurlijk altijd de held uithanger.kan je verder niet veel aan doen.

En poetin kan je toch niet vergelijken met God. Dus nee ik zie de humor ook niet. Als jij een banaan gooit naar een zwarte speler, vindt ik ook geen humor.

Als jij dat wel als humor beschouwd, dan is er iets mis met jou.
Reageer je ook even op mij lieverd, ik voel me bijna gediscrimineerd.

Je maakt zelf een account aan om hier te komen trollen, dus beschuldig geen anderen van wat je zelf doet, het meerendeel zit hier al jaren.

Waarom kunnen we Poetin niet vergelijken met God? Dat je zo bekrompen over je geloof bent doe je helemaal zelf. Je beledigd voelen is namelijk een keuze.
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 22:55   quote  deeplink  
en dat gelul over geen geld. onzin.
er was alleen n garantstelling nodig geweest, en dat was met t oog op de aankomende transfers geen probleem geweest.
Heerenveen mag nu ook blij zijn als ze in Oktober t transfergeld binnen hebben.
Even aanvullend voor Renato.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 22:55   quote  deeplink  
Weet je ik ben wel klaar met die rifaap, kom hier niet voor dat kansloze gelul, hij wilt toch niet begrijpen hoe de Nederlandse samenleving in elkaar steekt en lult alles van Turkse kant recht. Ik zeg stuur hem gelijk maar terug naar Marroko..
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Tfoe.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:55 schreef RenatoBos het volgende:
Weet je ik ben wel klaar met die rifaap, kom hier niet voor dat kansloze gelul, hij wilt toch niet begrijpen hoe de Nederlandse samenleving in elkaar steekt en lult alles van Turkse kant recht. Ik zeg stuur hem gelijk maar terug naar Marroko..
Dat hij in Nederland woont en voor besiktas is zegt eigenlijk al veel over zijn mislukte integratie.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:49 schreef van geil het volgende:

[..]

Feyenoord gaf alles.
Besiktas kwam voor n doelpunt.
zeer verontrustend dat we tegen deze laagvlieger niet een kans hebben gehad.
t was onthutsend zwak.
en dan kwam ook zeker door Rutten met zijn spelopvatting en opstelling.
Ik was zeer content met de negatieve kritieken van de spelers die aan t woord kwamen.
gebeurt er misschien wat.
Al zijn de nieuwkomers in mijn ogen RUK.
alleen Bilal oke, maar waarom nu pas?dat had al maanden geleden gekunt.
Besiktas word er in de volgende ronde ook uitgeknikkerd als ze het redden tegen ons in de return. Ik was niet ontevreden met wat ik heb gezien gisteren, had minder verwacht eerlijk gezegd, ook van Besiktas, rechterkant was ruk mede door Schaken die stond veel te ver naar achteren steeds. Moest meer rond de middellijn staan. Verhoek moest steeds zakken om de bal te komen halen. Ach gezien de gehele situatie momenteel kunnen we best wel wat gaan worden..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Daar gaat het hier niet over L..

Overigens vond ik Feyenoord niet de slechtste meer de ongelukkigste..
Als jij dat 'ongelukkig' noem dan weet ik niet welk niveau voetbal jij nastreeft ... Het was gewoon 'ruk' die wedstrijd ! Geen spel opvatting, geen idee, zelfs een pasje over 5 meter van a naar b was al een vreselijke opgave.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:04   quote  deeplink  
En dat van beide kanten idd.
Ik vond t niet om aan te gluren.
van geil
 van geil - donderdag 31 juli 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij dat 'ongelukkig' noem dan weet ik niet welk niveau voetbal jij nastreeft ... Het was gewoon 'ruk' die wedstrijd ! Geen spel opvatting, geen idee, zelfs een pasje over 5 meter van a naar b was al een vreselijke opgave.
inderdaad.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:28 schreef ferser1 het volgende:

[..]

Ja dan hoef ik niet ver te gaan. Ik zit er al namelijk in.Bedoelde je iets anders eventueel?
Moslimekka?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:03 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als jij dat 'ongelukkig' noem dan weet ik niet welk niveau voetbal jij nastreeft ... Het was gewoon 'ruk' die wedstrijd ! Geen spel opvatting, geen idee, zelfs een pasje over 5 meter van a naar b was al een vreselijke opgave.
Beide speelde ondermaats, maar we hoefde niet te verliezen, heb ook best leuke dingen gezien maar overal was het ruk ja..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 31 juli 2014 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Beide speelde ondermaats, maar we hoefde niet te verliezen, heb ook best leuke dingen gezien maar overal was het ruk ja..
Dat we verliezen komt door de invloed van 'je weet wel' ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 23:10   quote  deeplink  
Jaja..
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 22:49 schreef van geil het volgende:

[..]

Feyenoord gaf alles.
Besiktas kwam voor n doelpunt.
zeer verontrustend dat we tegen deze laagvlieger niet een kans hebben gehad.
t was onthutsend zwak.
en dan kwam ook zeker door Rutten met zijn spelopvatting en opstelling.
Ik was zeer content met de negatieve kritieken van de spelers die aan t woord kwamen.
gebeurt er misschien wat.
Al zijn de nieuwkomers in mijn ogen RUK.
alleen Bilal oke, maar waarom nu pas?dat had al maanden geleden gekunt.
Ruk? Ik vind Bilal een uitstekende aankoop, en ook in Hahn heb ik wel vertrouwen.

Boulahrouz en Wilshire zijn gewoon de broodnodige ervaren mannen voor onze verdediging, ik verwacht niet dat we met 3 dertigers achterin gaan spelen maar deze mannen op de training en in het veld is wel de ideale begeleiding voor een hele reeks talenten die klaar staan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat we verliezen komt door de invloed van 'je weet wel' ;-)
eens, want die eerste goal had hij moeten hebben. Daarvoor had Feyenoord t spel en deed Besiktas niets.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:11 schreef moa het volgende:

[..]

Ruk? Ik vind Bilal een uitstekende aankoop, en ook in Hahn heb ik wel vertrouwen.

Boulahrouz en Wilshire zijn gewoon de broodnodige ervaren mannen voor onze verdediging, ik verwacht niet dat we met 3 dertigers achterin gaan spelen maar deze mannen op de training en in het veld is wel de ideale begeleiding voor een hele reeks talenten die klaar staan.
gemiddelde leeftijd is zelfs met Wilshire erbij 24 jaar!
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 23:09 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat we verliezen komt door de invloed van 'je weet wel' ;-)
Boëtius?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 23:14   quote  deeplink  
http://versbeton.nl/2014/07/feyenoord-besiktas-de-schaamte-voorbij/

Tot vandaag schaamde ik me nooit om Feyenoorder te zijn. Integendeel. Dit getuigt op zich van een zekere behendigheid in de struisvogeltechniek. Ik verzon altijd smoesjes voor hooligans. Groepsdruk, drugs en meer van dat alles. Vanavond ging die vlieger niet op. Misschien dat ik iets heb geconcludeerd waar de rest van de wereld allang achter was, maar er zit een rotte kies in het legioen, en hij is infectiegevoelig.

Een greep uit het repertoire dat gister door zeker een paar duizend man gescandeerd werd. Kankerturken. en Allah, Allah, je moeder is een hoer. Naast mij zaten twee Turkse jongens. Ze fluisterden Turks met elkaar, maar hielden zich de rest van de wedstrijd muisstil. Af en toe slaakten ze een kreet als Feyenoord een kansje had, daarna klapten ze bemoedigend met de rest mee. Ze waren voor Feyenoord, zoveel was duidelijk.

Kameraden, toch? Zijn jullie mijn kameraden? Er volgde nog een biertje, en twee fluimen
Halverwege de tweede helft liep een jongen naar de wc, hij zag er buitenlands (voor mij ondefinieerbaar) uit en had een baard. Een biertje vloog rakelings langs zijn hoofd, gegooid vanuit het vak voor ons. Hij haalde zijn seizoenskaart uit zijn portemonnee en zwaaide ermee. Kameraden, toch? Zijn jullie mijn kameraden? Er volgde nog een biertje, en twee fluimen. Ik, en met mij anderen schreeuwden nog wel iets in verontwaardiging, maar het mocht niet baten. In de rust ontstonden er opstootjes en tien minuten voor tijd maakten mijn twee buurmannen zich ineens vliegensvlug uit de voeten. Ze voelden zich bedreigd, door de spreekkoren en de steeds grimmiger wordende sfeer. Ik gaf ze groot gelijk. Wie weet of zon doorgesnoven leipo hen nog kon onderscheiden van de tegenstander.

Ik verliet de Kuip met een ongekende frustratie. Niet over het verdiende verlies van mijn club, maar over het stuitende gedrag van mijn clubgenoten. Eigenlijk kan ik nauwelijks geloven dat deze mensen in Rotterdam wonen. Ik houd mezelf voor dat dit schuim der aarde een keer in de week uit hun randgemeente kruipt om de frustratie over hun mislukte bestaan eraf te schreeuwen. Dat is zoveel geruststellender dan de gedachte dat dit mijn buren en stadsgenoten zijn. Was dit altijd al zo? Is een groot deel van Nederland gewoonweg stilletjes racist? Of was dit een incident? Ik hoop dat iemand het me kan vertellen, want ik weet het niet meer. Een ding weet ik, en dat is dat ik me vandaag schaam om Feyenoorder te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door Stylzz --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2









0.0238399