BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 23:37   quote  deeplink  
EL kost geld?
Hahahahahahaha!

Aantonen graag.
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De meeste clubs wel ja. Maar wij streven niet het niveau na van de meeste clubs uit de Eredivisie. Wij kijken qua mogelijkheden eigenlijk alleen naar Ajax en PSV.
.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:38   quote  deeplink  
Het mooiste is dat mensen maar wat zeggen....als ik kritiek uit op v.geel waar ik trouwens gelijk in heb....dan weten mensen niet hoe snel ze v.geel moeten verdedigen......en als het dan over mario gaat moet je dan ineens horen........
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:37 schreef FR-Henk het volgende:
EL kost geld?
Hahahahahahaha!

Aantonen graag.
Domheid ten top.
moa
 moa - woensdag 30 juli 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:33 schreef rene rotterdam het volgende:
Dat bedoel ik...en jullie 2 noemen jullie zelf echte feyenoorders.....triest.
Wie is deze idioot?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:36 schreef van geil het volgende:

[..]

? wat is t nou?
links of rechts?
zo lul je zelfs bananen recht.
Hoezo? Ik leg toch duidelijk uit wat ik vind. We streven naar de mogelijkheden en het niveau van Ajax en PSV. Maar dat zijn we nog niet. Dat zeg ik. Niet meer niet minder.
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Hoezo? Ik leg toch duidelijk uit wat ik vind. We streven naar de mogelijkheden en het niveau van Ajax en PSV. Maar dat zijn we nog niet. Dat zeg ik. Niet meer niet minder.
dan moet je daar ook naar handelen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:38 schreef van geil het volgende:

[..]

.
ah, ik snap waar het onduidelijk is. We zitten zo'n beetje op niveau Vitesse, FC Twente. Maar we willen naar Ajax en PSV. Zo bedoelde ik het.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:39 schreef moa het volgende:

[..]

Wie is deze idioot?
RENE uit ROTTERDAM een echte FEYENOORDER
van geil
 van geil - woensdag 30 juli 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

ah, ik snap waar het onduidelijk is. We zitten zo'n beetje op niveau Vitesse, FC Twente. Maar we willen naar Ajax en PSV. Zo bedoelde ik het.
snapte ik. maar dan moet je dus ook daar naar toe acties maken
ar
 ar - woensdag 30 juli 2014 - 23:41   quote  deeplink  
Het was gewoon dramatisch vanavond..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:41 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

RENE uit ROTTERDAM een echte FEYENOORDER
Al 40 jaar.
moa
 moa - woensdag 30 juli 2014 - 23:42   quote  deeplink  
Niets aan de hand nog, in de verdediging is alles goed op te vangen, voor elke positie hebben we grote talenten klaar staan. Met Bilal en hopelijk Dost er bij gaat er veel meer dreiging uit van dit team. Als het spul achterin dan een beetje aan elkaar gewend is gaat het wel lopen. Gewoon top3 dit seizoen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Al 40 jaar.
en vol ongeduld.
moa
 moa - woensdag 30 juli 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:41 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

RENE uit ROTTERDAM een echte FEYENOORDER
Gedraag je dan als 1,
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:41 schreef van geil het volgende:

[..]

snapte ik. maar dan moet je dus ook daar naar toe acties maken
Maar we zitten nog in het proces daar naar toe. Dus langzamerhand krijgen we die mogelijkheden wel, zeker als de verbouwing van De Kuip daar is, maar tot die tijd zijn we in financieel opzicht niet meer dan een imitatie PSV of Ajax..
ar
 ar - woensdag 30 juli 2014 - 23:47   quote  deeplink  
Maar waarom niet die Argentijn erbij halen..meer aanvallende opties.
ar
 ar - woensdag 30 juli 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:38 schreef rene rotterdam het volgende:
Het mooiste is dat mensen maar wat zeggen....als ik kritiek uit op v.geel waar ik trouwens gelijk in heb....dan weten mensen niet hoe snel ze v.geel moeten verdedigen......en als het dan over mario gaat moet je dan ineens horen........
Mario's grootste fout was trainer van Feyenoord worden,dat wil niet zeggen dat hij geen Feyenoorder is.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:50   quote  deeplink  
Het probleem begint al hier op dat forum.....de meeste hier hebben het verstand van een visstick.....en begrijpen totaal niet wat er allemaal speelt en roepen dan maar poep.Laat ik het nog een keer proberen uit te leggen.Je moet als club zijnde altijd proberen het hoogste te behalen.Dat begint bij en alleen bij als je sportief gezien op het veld prestaties levert.Meer inkomsten betere sponsors geldschieters en het belangrijkste in voetbal tegenwoordig MEER GELD.Verder als je jezelf in de CL/EL kan etaleren als ploeg kunnen spelers zoveel meer ervaring opdoen en beter worden.Tegelijke tijd worden onze spelers meer waard..En dat is nou net wat meneer v.geel aan het afbreken is.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:50   quote  deeplink  
Maar goed, om het samen te vatten, begrip heb ik er voor dat het allemaal niet meteen lukt, maar het is wel hoog tijd om spijkers met koppen te slaan. Het moge duidelijk zijn dat eind Aagustus te laat is.
moa
 moa - woensdag 30 juli 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar we zitten nog in het proces daar naar toe. Dus langzamerhand krijgen we die mogelijkheden wel, zeker als de verbouwing van De Kuip daar is, maar tot die tijd zijn we in financieel opzicht niet meer dan een imitatie PSV of Ajax..
De verschillen zijn minder groot dan de cijfers van de laatste jaren laten lijken, onze begroting is echt ontzettend gedrukt geweest de laatste jaren. Door schulden natuurlijk maar ook door het beleid van de laatste jaren. We groeien weer snel naar een niveau waar we extra inkomsten uit Europa en transfers volledig kunnen gaan investeren in wat er op het veld staat.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:50 schreef rene rotterdam het volgende:
Het probleem begint al hier op dat forum.....de meeste hier hebben het verstand van een visstick.....en begrijpen totaal niet wat er allemaal speelt en roepen dan maar poep.Laat ik het nog een keer proberen uit te leggen.Je moet als club zijnde altijd proberen het hoogste te behalen.Dat begint bij en alleen bij als je sportief gezien op het veld prestaties levert.Meer inkomsten betere sponsors geldschieters en het belangrijkste in voetbal tegenwoordig MEER GELD.Verder als je jezelf in de CL/EL kan etaleren als ploeg kunnen spelers zoveel meer ervaring opdoen en beter worden.Tegelijke tijd worden onze spelers meer waard..En dat is nou net wat meneer v.geel aan het afbreken is.
Of je draait ondanks dure aankopen een kutseizoen en je gaat op een haar na failliet.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:43 schreef moa het volgende:

[..]

Gedraag je dan als 1,
Ik gedraag me maar mensen moeten niet gaan zeggen dat been een pipo is of een loser...je hebt het wel over een ECHTE FEYENOORDER.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:38 schreef van geil het volgende:

[..]

Domheid ten top.
Autistische reactie.
Maar ach...
Ruim 100 domme Europese clubs.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:50 schreef rene rotterdam het volgende:
Het probleem begint al hier op dat forum.....de meeste hier hebben het verstand van een visstick.....en begrijpen totaal niet wat er allemaal speelt en roepen dan maar poep.Laat ik het nog een keer proberen uit te leggen.Je moet als club zijnde altijd proberen het hoogste te behalen.Dat begint bij en alleen bij als je sportief gezien op het veld prestaties levert.Meer inkomsten betere sponsors geldschieters en het belangrijkste in voetbal tegenwoordig MEER GELD.Verder als je jezelf in de CL/EL kan etaleren als ploeg kunnen spelers zoveel meer ervaring opdoen en beter worden.Tegelijke tijd worden onze spelers meer waard..En dat is nou net wat meneer v.geel aan het afbreken is.
haha de tyfus voor jou, mongool.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:52 schreef moa het volgende:

[..]

De verschillen zijn minder groot dan de cijfers van de laatste jaren laten lijken, onze begroting is echt ontzettend gedrukt geweest de laatste jaren. Door schulden natuurlijk maar ook door het beleid van de laatste jaren. We groeien weer snel naar een niveau waar we extra inkomsten uit Europa en transfers volledig kunnen gaan investeren in wat er op het veld staat.
Dat klopt ja. Qua begroting hebben we zo'n 10 miljoen in moeten leveren (van boven de 40 miljoen naar 35 miljoen). Maar zelfs dan er nog een aanzienlijk gat naar Ajax (65 miljoen) en PSV (62 miljoen).
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Of je draait ondanks dure aankopen een kutseizoen en je gaat op een haar na failliet.
Je leest weer is een keer niet...ik heb het niet over dure aankopen ik heb het puur over beleidsvoering.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 23:55   quote  deeplink  
Kots op gasten die denken beter te zijn dan anderen.
Walgelijk denigrerend gedrag of je zelf alleen de wijsheid in pacht hebt.
Ajax gedrag. Pleurt lekker op.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

haha de tyfus voor jou, mongool.
Visstick!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:55 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Visstick!
Kapitein Iglo!
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

haha de tyfus voor jou, mongool.
Voel jij je aangesproken....raar dacht ik al.
ar
 ar - woensdag 30 juli 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:50 schreef rene rotterdam het volgende:
Het probleem begint al hier op dat forum.....de meeste hier hebben het verstand van een visstick.....en begrijpen totaal niet wat er allemaal speelt en roepen dan maar poep.Laat ik het nog een keer proberen uit te leggen.Je moet als club zijnde altijd proberen het hoogste te behalen.Dat begint bij en alleen bij als je sportief gezien op het veld prestaties levert.Meer inkomsten betere sponsors geldschieters en het belangrijkste in voetbal tegenwoordig MEER GELD.Verder als je jezelf in de CL/EL kan etaleren als ploeg kunnen spelers zoveel meer ervaring opdoen en beter worden.Tegelijke tijd worden onze spelers meer waard..En dat is nou net wat meneer v.geel aan het afbreken is.
visstick? hahaha..
daan limbos
 daan limbos - woensdag 30 juli 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Voor alle mensen die denken dat we met dit elftal volgend jaar CL of EL spelen, droom maar lekker. Ook houd ik mijn hart vast voor de nieuwe competitie, als er niet drastisch de nodige versterkingen komen. We gaan dit jaar gewoon een heel eind terug wat kwaliteit betreft, dus volgend jaar geen grote bedragen te verdienen met verkopen. Niet van Geel is voor mij de grote schuldige, al zou je van zo'n man meer karakter verwachten, nee hij is de loopjongen van Gudde, een man die weinig Feyenoord-bloed in zijn donder heeft. Die bepaalt wat mag en niet mag, maar van Geel is de pispaal en hij blijft buiten schot. Ik zie de toekomst niet zo rooskleurig als velen op dit forum, zeker zo lang we het met dit bestuur en deze RvC moeten doen. Want realiseer je wel dat we nog zo'n 30 miljoen Euro schuld hebben bij de VVF en die staan straks ook aan de deur om hun geld, met rente, op te eisen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:55 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Voel jij je aangesproken....raar dacht ik al.
Dat geeft dan maar weer precies aan hoe t met je verstandelijk vermogen gesteld is, reneetje.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 30 juli 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:54 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Je leest weer is een keer niet...ik heb het niet over dure aankopen ik heb het puur over beleidsvoering.
Jij wilt prestaties en je verwijt Van Geel toch dat er nu geen representatief elftal staat, niet? Of denk je dat dat geen geld kost?
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:55 schreef Stylzz het volgende:
Kots op gasten die denken beter te zijn dan anderen.
Walgelijk denigrerend gedrag of je zelf alleen de wijsheid in pacht hebt.
Ajax gedrag. Pleurt lekker op.
Ik ben niet beter ik ben net als jij een mens met een mening.
moa
 moa - woensdag 30 juli 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:50 schreef rene rotterdam het volgende:
Het probleem begint al hier op dat forum.....de meeste hier hebben het verstand van een visstick.....en begrijpen totaal niet wat er allemaal speelt en roepen dan maar poep.Laat ik het nog een keer proberen uit te leggen.Je moet als club zijnde altijd proberen het hoogste te behalen.Dat begint bij en alleen bij als je sportief gezien op het veld prestaties levert.Meer inkomsten betere sponsors geldschieters en het belangrijkste in voetbal tegenwoordig MEER GELD.Verder als je jezelf in de CL/EL kan etaleren als ploeg kunnen spelers zoveel meer ervaring opdoen en beter worden.Tegelijke tijd worden onze spelers meer waard..En dat is nou net wat meneer v.geel aan het afbreken is.
En jij denkt werkelijk dat er iets aan dat betoog nieuw is?

Natuurlijk moet je op een gegeven moment de weg naar boven vinden zowel sportief als financieel, dat is overigens precies wat de directie nu doet, 1 stap terug om er weer 2 vooruit te kunnen maken. Realiteit is helaas dat er behoorlijk wat rotzooi uit het verleden weg gewerkt moesten worden, anders hadden we dit jaar misschien wel kralingers geweest. Nu er EINDELIJK wat meer mogelijk begint te worden door uitstkend beleid moeten we niet ineens wonderen verwachten.

Aan de andere kant, onze tijd komt weer bijna :)
TheMenace
 TheMenace - woensdag 30 juli 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:56 schreef daan limbos het volgende:
Voor alle mensen die denken dat we met dit elftal volgend jaar CL of EL spelen, droom maar lekker. Ook houd ik mijn hart vast voor de nieuwe competitie, als er niet drastisch de nodige versterkingen komen. We gaan dit jaar gewoon een heel eind terug wat kwaliteit betreft, dus volgend jaar geen grote bedragen te verdienen met verkopen. Niet van Geel is voor mij de grote schuldige, al zou je van zo'n man meer karakter verwachten, nee hij is de loopjongen van Gudde, een man die weinig Feyenoord-bloed in zijn donder heeft. Die bepaalt wat mag en niet mag, maar van Geel is de pispaal en hij blijft buiten schot. Ik zie de toekomst niet zo rooskleurig als velen op dit forum, zeker zo lang we het met dit bestuur en deze RvC moeten doen. Want realiseer je wel dat we nog zo'n 30 miljoen Euro schuld hebben bij de VVF en die staan straks ook aan de deur om hun geld, met rente, op te eisen.
ik ben het totaal oneens met je magoed boeiend
Stylzz
 Stylzz - woensdag 30 juli 2014 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jij wilt prestaties en je verwijt Van Geel toch dat er nu geen representatief elftal staat, niet? Of denk je dat dat geen geld kost?
joh laat gaan, dat jochie wil graag resultaten. Dat zit er nu niet in.
Waarom men nog geen aankopen gedaan heeft of nog niet heeft kunnen doen, is mij niet bekend.
Feyenoord predikt zorgvuldigheid, dat zal dan wel, je kan elke euro maar 1x uitgeven.
Risico's nemen lijkt me niet handig in deze tijd. Dost kopen had geen reet uitgemaakt, niet fit, welk alternatief heb je, met garantie voor succes? Zeg t maar, ik weet t niet.
rene rotterdam
 rene rotterdam - woensdag 30 juli 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:56 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Jij wilt prestaties en je verwijt Van Geel toch dat er nu geen representatief elftal staat, niet? Of denk je dat dat geen geld kost?
Vind jij het dan wel een representatief elftal???
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 30 juli 2014 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:56 schreef daan limbos het volgende:
Voor alle mensen die denken dat we met dit elftal volgend jaar CL of EL spelen, droom maar lekker. Ook houd ik mijn hart vast voor de nieuwe competitie, als er niet drastisch de nodige versterkingen komen. We gaan dit jaar gewoon een heel eind terug wat kwaliteit betreft, dus volgend jaar geen grote bedragen te verdienen met verkopen. Niet van Geel is voor mij de grote schuldige, al zou je van zo'n man meer karakter verwachten, nee hij is de loopjongen van Gudde, een man die weinig Feyenoord-bloed in zijn donder heeft. Die bepaalt wat mag en niet mag, maar van Geel is de pispaal en hij blijft buiten schot. Ik zie de toekomst niet zo rooskleurig als velen op dit forum, zeker zo lang we het met dit bestuur en deze RvC moeten doen. Want realiseer je wel dat we nog zo'n 30 miljoen Euro schuld hebben bij de VVF en die staan straks ook aan de deur om hun geld, met rente, op te eisen.
Ja, met van den Herik en Been en Beenhakker zou het veel beter zijn natuurlijk. Allen Feyenoordbloed en een sportief en financieel gezonde club op zeker.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:57 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Ik ben niet beter ik ben net als jij een mens met een mening.
Maar ondertussen zet je andersdenkenden wel weg, want die snappen het allemaal niet, die hebben "het verstand van een visstick".
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:55 schreef Stylzz het volgende:
Kots op gasten die denken beter te zijn dan anderen.
Walgelijk denigrerend gedrag of je zelf alleen de wijsheid in pacht hebt.
Ajax gedrag. Pleurt lekker op.
Of fileren. Nog leuker.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:58 schreef moa het volgende:

[..]

En jij denkt werkelijk dat er iets aan dat betoog nieuw is?

Natuurlijk moet je op een gegeven moment de weg naar boven vinden zowel sportief als financieel, dat is overigens precies wat de directie nu doet, 1 stap terug om er weer 2 vooruit te kunnen maken. Realiteit is helaas dat er behoorlijk wat rotzooi uit het verleden weg gewerkt moesten worden, anders hadden we dit jaar misschien wel kralingers geweest. Nu er EINDELIJK wat meer mogelijk begint te worden door uitstkend beleid moeten we niet ineens wonderen verwachten.

Aan de andere kant, onze tijd komt weer bijna :)
LOL door dat uitstekende beleid verlies je vanavond KANSLOOS van een middelmatig team.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Of fileren. Nog leuker.
Kost mij te veel moeite.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Dat klopt ja. Qua begroting hebben we zo'n 10 miljoen in moeten leveren (van boven de 40 miljoen naar 35 miljoen). Maar zelfs dan er nog een aanzienlijk gat naar Ajax (65 miljoen) en PSV (62 miljoen).
Klopt, maar Ajax en PSV begroten Europees voetbal en een deel transferinkomsten mee, daardoor moet Ajax bijv elk jaar een speler verkopen om geen verlies te draaien. En eigenlijk hebben ze ook elk jaar CL nodig om de kosten te dekken.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:57 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Ik ben niet beter ik ben net als jij een mens met een mening.
Probeer die mening eens niet als de onomstotelijke waarheid te verkopen, als dat je dan ook nog lukt zonder iemand te beledigen maak je misschien nog eens wat vrienden.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:00 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

LOL door dat uitstekende beleid verlies je vanavond KANSLOOS van een middelmatig team.
Punt is allang gemaakt hoor. Grote jongen.
Erg one issue bij jou.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Maar ondertussen zet je andersdenkenden wel weg, want die snappen het allemaal niet, die hebben "het verstand van een visstick".
Voel jij je ook aangesproken ik heb niet gezegd iedereen...lezen blijft moeilijk
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:56 schreef daan limbos het volgende:
Voor alle mensen die denken dat we met dit elftal volgend jaar CL of EL spelen, droom maar lekker. Ook houd ik mijn hart vast voor de nieuwe competitie, als er niet drastisch de nodige versterkingen komen. We gaan dit jaar gewoon een heel eind terug wat kwaliteit betreft, dus volgend jaar geen grote bedragen te verdienen met verkopen. Niet van Geel is voor mij de grote schuldige, al zou je van zo'n man meer karakter verwachten, nee hij is de loopjongen van Gudde, een man die weinig Feyenoord-bloed in zijn donder heeft. Die bepaalt wat mag en niet mag, maar van Geel is de pispaal en hij blijft buiten schot. Ik zie de toekomst niet zo rooskleurig als velen op dit forum, zeker zo lang we het met dit bestuur en deze RvC moeten doen. Want realiseer je wel dat we nog zo'n 30 miljoen Euro schuld hebben bij de VVF en die staan straks ook aan de deur om hun geld, met rente, op te eisen.
Niet zo huilen, gewoon onze jongens steunen. Genoeg kwaliteit in de ploeg en we zijn nog niet compleet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2









0.0166358