BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - donderdag 31 juli 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

joh laat gaan, dat jochie wil graag resultaten. Dat zit er nu niet in.
Waarom men nog geen aankopen gedaan heeft of nog niet heeft kunnen doen, is mij niet bekend.
Feyenoord predikt zorgvuldigheid, dat zal dan wel, je kan elke euro maar 1x uitgeven.
Risico's nemen lijkt me niet handig in deze tijd. Dost kopen had geen reet uitgemaakt, niet fit, welk alternatief heb je, met garantie voor succes? Zeg t maar, ik weet t niet.
Is heel moeilijk,je kunt er geen pijl op trekken wat er achter de schermen gebeurd.Maar voor vanavond was het gewoon ruk.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:03 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Voel jij je ook aangesproken ik heb niet gezegd iedereen...lezen blijft moeilijk
LEES T's reactie eens GOED. Er staat niet 'iedereen'.
Hoelang kun jij al lezen?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:01 schreef moa het volgende:

[..]

Klopt, maar Ajax en PSV begroten Europees voetbal en een deel transferinkomsten mee, daardoor moet Ajax bijv elk jaar een speler verkopen om geen verlies te draaien. En eigenlijk hebben ze ook elk jaar CL nodig om de kosten te dekken.
Is zo ja. Die CL die begroten ze soms deels min of meer mee. Maar goed, zelfs dan zijn die 2 clubs zo veel meer mogelijkheden dat ze normaal gezien 7-8-9 van 10 kampioenschappen onderling verdelen. En 2-3 ploegen daarachter maken gezamenlijk maximaal 1 op 4-5 kans kampioen te worden.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:03 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Punt is allang gemaakt hoor. Grote jongen.
Erg one issue bij jou.
LOL one issue...me reet chocolaatje op zijn rotterdams gewoon vertellen hoe het is.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:00 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

LOL door dat uitstekende beleid verlies je vanavond KANSLOOS van een middelmatig team.
Niet huilen na 1 nederlaag, we worden in record tempo financieel gezond en dat was prioriteit 1.
ar
 ar - donderdag 31 juli 2014 - 00:06   quote  deeplink  
Ga maar slapen rene,lekker man.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:03 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Voel jij je ook aangesproken ik heb niet gezegd iedereen...lezen blijft moeilijk
Ik heb evenmin 'iedereen' gezegd. Alleen een groep 'andersdenkenden'. Maar ga eens een op het punt dat ik aanlever, zonder afleiding te zoeken in de vorm.

Jij zegt voor iedereen respect te hebben, maar je zet ondertussen wel een groep weg door ze te beledigen. Hoe rijm jij dat met elkaar?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:05 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

LOL one issue...me reet chocolaatje op zijn rotterdams gewoon vertellen hoe het is.
Je bent al een week lang net zo boeiend als een lege steelpan.
Ga je d'r aan doen?
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is zo ja. Die CL die begroten ze soms deels min of meer mee. Maar goed, zelfs dan zijn die 2 clubs zo veel meer mogelijkheden dat ze normaal gezien 7-8-9 van 10 kampioenschappen onderling verdelen. En 2-3 ploegen daarachter maken gezamenlijk maximaal 1 op 4-5 kans kampioen te worden.
Ja dat is zo, bij PSV gaat het al wel de verkeerde kant op, net als bij Twente. Ajax kan het riskeren om toekomstige inkomsten te begroten, als ze 10 miljoen in een jaar verliezen is er niks aan de hand omdat ze een enorme buffer hebben.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:08   quote  deeplink  
Inderdaad ga ik zo lekker slapen....ik hoop dat v.geel net zo lekker slaapt als ik.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:58 schreef Stylzz het volgende:

[..]

joh laat gaan, dat jochie wil graag resultaten. Dat zit er nu niet in.
Waarom men nog geen aankopen gedaan heeft of nog niet heeft kunnen doen, is mij niet bekend.
Feyenoord predikt zorgvuldigheid, dat zal dan wel, je kan elke euro maar 1x uitgeven.
Risico's nemen lijkt me niet handig in deze tijd. Dost kopen had geen reet uitgemaakt, niet fit, welk alternatief heb je, met garantie voor succes? Zeg t maar, ik weet t niet.
Zit er nu net lekker in! We komen bij de kern van het verhaal. Hij is niet zozeer boos op Van Geel. Dat is alleen een manifestatie van iets anders. Ik heb wel een idee wat dat is, maar eens zien wat hij er zelf over zegt.

En inhoudelijk ben ik het volledig met je eens.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je bent al een week lang net zo boeiend als een lege steelpan.
Ga je d'r aan doen?
Jou week gaat wel snel...heb pas gisteren gereageerd op een stelling op het forum..niet overdrijven he.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:59 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Vind jij het dan wel een representatief elftal???
Nee. Maar dat bij elkaar krijgen kost tijd en geld.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:08 schreef rene rotterdam het volgende:
Inderdaad ga ik zo lekker slapen....ik hoop dat v.geel net zo lekker slaapt als ik.
Ga je bij hem liggen, kan je hem direct precies vertellen wat je wilt dat hij (met je) doet .
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 31 juli 2014 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:08 schreef rene rotterdam het volgende:
Inderdaad ga ik zo lekker slapen....ik hoop dat v.geel net zo lekker slaapt als ik.
Hier, voor je natte droom:

media_l_1400159.jpg
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:14   quote  deeplink  
Wat een grappige reacties...erg creatief allemaal.....gelukkig eet ik morgen vissticks.
legrande
 legrande - donderdag 31 juli 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 22:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Verhoek speelde inderdaad zijn beste wedstrijd.
en wordt dan gewisseld.
wat n Farce
Schei toch uit man eerste paar minuten 1 goede voorzet verder was verhoek weer bar en bar slecht hoort niet eens in 4 klas amateurs thuis.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:08 schreef moa het volgende:

[..]

Ja dat is zo, bij PSV gaat het al wel de verkeerde kant op, net als bij Twente. Ajax kan het riskeren om toekomstige inkomsten te begroten, als ze 10 miljoen in een jaar verliezen is er niks aan de hand omdat ze een enorme buffer hebben.
Klopt. En ik weet niet hoe ze het bij PSV doen, maar dat mag gerust een schande genoemd worden dat ze al 3 jaar op rij niet meer punten behalen dan wij. Of het is een groot compliment voor Feyenoord. Hoe je het maar bekijkt.
legrande
 legrande - donderdag 31 juli 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:07 schreef van geil het volgende:

[..]

Verhoek was een van de betere.
Terwijl ik m RUK vind.
maar eerlijk is eerlijk, hij speelde goed.
Heb jij wel goed gekeken verhoek is een schande voor feyenoord 1 wat een klote speler loopt de hele dag zijn rollator te zoeken.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Klopt. En ik weet niet hoe ze het bij PSV doen, maar dat mag gerust een schande genoemd worden dat ze al 3 jaar op rij niet meer punten behalen dan wij. Of het is een groot compliment voor Feyenoord. Hoe je het maar bekijkt.
Nee dat is het armoede van het nederlandse voetbal het is niet anders....ongelooflijk dat die neuzen met hun elftal 4 jaar achter elkaar kampieon van nederland kunnen worden.
legrande
 legrande - donderdag 31 juli 2014 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:13 schreef rene rotterdam het volgende:
Ga toch weg met die verhoek mag het FEYENOORD shirt helemaal niet dragen zijn er nog 5 die het FEYENOORD shirt onwaardig zijn.
ja vandaag o.a te vrede boetius immers verhoek en schaken alleen van beek was ruim voldoende.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:17   quote  deeplink  
kampioen sorry foutje.
legrande
 legrande - donderdag 31 juli 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:20 schreef Stylzz het volgende:
Ik vond Boëtius echt dramatisch.
Elke keer naar binnen.
Geen knappe voorzet gegeven.
Niets gedaan met de ruimte.
Geen man gepasseerd.

Verhoek speelde beter, hoe erg is dat?
iderdaad boetius was de slechtste en verhoek bijna net zo slecht net als tevrede werkt hard maar mist zoveel kwaliteit
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:16 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

Nee dat is het armoede van het nederlandse voetbal het is niet anders....ongelooflijk dat die neuzen met hun elftal 4 jaar achter elkaar kampieon van nederland kunnen worden.
De begroting is in de meeste gevallen bepalend wie er kampioen gaat worden. En Ajax heeft de hoogste begroting. In Europese context is dat enigszins armoedig ja, want ze hebben geen bijzonder elftal. Maar binnen Nederland is het wel logisch.
legrande
 legrande - donderdag 31 juli 2014 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:28 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Verhoek? Heb je die gezien dan? Drama's waren ze: Vilhena, Schaken, Mulder, Boëtius, Immers, Clasie, Mathijsen, Boulahrouz, Manu, en te Vrede. De enige die een beetje hun niveau haalden waren Kongolo en van Beek. Zelfs Rutte was zwaar onvoldoende door te beginnen met Mulder, Schaken en Verhoek. Dat is gewoon teveel ellende in een elftal ...
eens compleet waar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:20   quote  deeplink  
Trouwens, ik snap dat Schaken roept om versterkingen, maar zou hij door hebben dat dat zeer waarschijnlijk ten koste gaat van hemzelf?
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

De begroting is in de meeste gevallen bepalend wie er kampioen gaat worden. En Ajax heeft de hoogste begroting. In Europese context is dat enigszins armoedig ja, want ze hebben geen bijzonder elftal. Maar binnen Nederland is het wel logisch.
En ik vind van niet FEYENOORD had de afgelopen jaren een beter elftal dan die neuzen....onbegrijpelijk dat we geen 2/3 keer kampioen zijn geworden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:21 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

En ik vind van niet FEYENOORD had de afgelopen jaren een beter elftal dan die neuzen....onbegrijpelijk dat we geen 2/3 keer kampioen zijn geworden.
Een vergelijkbaar elftal. Vergeet niet dat zij Europees wel overeind blijven. Dus dat elftal kan wel wat. Je wint ook niet per ongeluk van Barcelona, zelfs al speelden die niet voluit.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:23   quote  deeplink  
Ik denk dat we te snel tevreden zijn...complex1974 denk ik dan.
rene rotterdam
 rene rotterdam - donderdag 31 juli 2014 - 00:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Een vergelijkbaar elftal. Vergeet niet dat zij Europees wel overeind blijven. Dus dat elftal kan wel wat. Je wint ook niet per ongeluk van Barcelona, zelfs al speelden die niet voluit.
LOL....dat komt dat die neuzen wel europees gespeeld hebben..wie zeg mij dat FEYENOORD niet had kunnen winnen van barca.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 31 juli 2014 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:25 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

LOL....dat komt dat die neuzen wel europees gespeeld hebben..wie zeg mij dat FEYENOORD niet had kunnen winnen van barca.
tja, de realiteit is dat zij telkens goed meedoen in de CL en verdienstelijke resulaten neerzetten. En wij, wij verliezen dacht ik 7 van de 8 laatste Europese wedstrijden.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:25 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

LOL....dat komt dat die neuzen wel europees gespeeld hebben..wie zeg mij dat FEYENOORD niet had kunnen winnen van barca.
Wij winnen niet van besiktas dus spelen we niet tegen barca, de joden wel, simpel.
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 00:46   quote  deeplink  
Feyenoord kan maar beter thuis blijven voor de 2e wedstrijd. 70.000 die hard fans wachten Feyenoord op volgende match. Besiktas speelde goed, ze speelde zoals het hoort als uit team, zakelijk, gaf niet veel weg. controle was na de 0 1 bij besiktas das toch wel driekwart vande match. Die atiba van besiktas wat een speler zeg.
moa
 moa - donderdag 31 juli 2014 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:46 schreef ferser1 het volgende:
Feyenoord kan maar beter thuis blijven voor de 2e wedstrijd. 70.000 die hard fans wachten Feyenoord op volgende match. Besiktas speelde goed, ze speelde zoals het hoort als uit team, zakelijk, gaf niet veel weg. controle was na de 0 1 bij besiktas das toch wel driekwart vande match. Die atiba van besiktas wat een speler zeg.
Maak je daar speciaal een account voor aan? Hahaha , doe mij maar een domme Turk!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 20:45 schreef Bosifyable het volgende:
Wie z'n moeder?
Allah..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:55 schreef Stylzz het volgende:
Kots op gasten die denken beter te zijn dan anderen.
Walgelijk denigrerend gedrag of je zelf alleen de wijsheid in pacht hebt.
Ajax gedrag. Pleurt lekker op.
Ongelooflijk, komt de laatste tijd wat langs zeg..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:56 schreef ar het volgende:

[..]

visstick? hahaha..
Hoezoe lachen, ik woon er al bijna 25 jaar met 1 samen..!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:14 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een grappige reacties...erg creatief allemaal.....gelukkig eet ik morgen vissticks.
Als je je nou nog 1 keer negatief over vissticks hier uit, ga ik je melden racist..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 31 juli 2014 - 01:58   quote  deeplink  
FEYENOORD HOUDT HOOP LEVEND NA LAAT DOELPUNT TE VREDE

0d8911dd38973ae91b299b2612d20b14_450_250.jpg

Dankzij een benutte strafschop van Mitchell Te Vrede in de blessuretijd van de thuiswedstrijd tegen Besiktas, kan Feyenoord volgende week hoopvol afreizen naar Istanboel voor de return tegen de Turkse topclub. Waar Feyenoord tot het doelpunt van de spits weinig kansrijk was geweest in de uitverkochte Kuip, wist Besiktas twee keer te scoren, waardoor Feyenoord zich in een lastige uitgangspositie had gemanoeuvreerd. Te Vrede zorgde er echter op de valreep voor dat de hoop terugkeerde bij Feyenoord: 1-2. Khalid Boulahrouz maakte woensdag in de tweede helft als invaller zijn officiële debuut voor Feyenoord.

Na een voorbereiding waarin Fred Rutten door het WK, vertrekkende spelers en een aantal blessures nauwelijks in een vaste formatie kon spelen, was het meer een vraag dan een weet hoe Feyenoord ervoor zou staan in de eerste officiële wedstrijd van het seizoen. Wel had de ploeg de zekerheid dat het gesteund zou worden door een uitverkochte Kuip en een legioen dat hongerig was naar Europees succes.

Opgestuwd door de supporters begon Feyenoord gretig aan de wedstrijd en kreeg zodoende zelfs de fanatieke aanhang van Besiktas even stil. Dat veranderde alleen al na krap een kwartier spelen toen de Turkse bezoekers, die tot dan toe nog niet in de buurt van het doel van Erwin Mulder waren gekomen, uit een hoekschop op voorsprong kwamen. Spits Mustafa Pektemek, die bij Besiktas miljoenenaankoop Demba Ba op de bank hield, kreeg te veel vrijheid en kon binnen koppen.

Daarmee had Besiktas-coach Slaven Bilic zijn zo gewenste uitdoelpunt al vroeg in de wedstrijd te pakken, terwijl Feyenoord wist dat de opgave om een goed resultaat te behalen alleen maar zwaarder was geworden. Helemaal omdat Besiktas in het vervolg van de eerste helft meer inspanning deed om de voorsprong te verdedigen dan die uit te breiden, waardoor Feyenoord nauwelijks kansrijk werd tot aan de rust. Pas vlak voor het rustsignaal wist Jean-Paul Boëtius het doel van keeper Tolga Zenin voor het eerst onder vuur te nemen, maar zijn schot ging naast.

Na rust was het opnieuw Feyenoord dat een veldoverwicht had, alleen wist de ploeg dat evenals in de eerste helft nauwelijks te vertalen in kansen. Waar vorig seizoen de kracht van de ploeg nog voor een groot deel op de flanken lag, was er nu nauwelijks aanvoer vanaf de zijkanten. Omdat Feyenoord bovendien via de combinatie niet door de Turkse defensie wist te breken, was het voor het legioen tevergeefs wachten op een geslaagde aanval.

Besiktas ging daarentegen met name na de inbreng van Demba Ba steeds nadrukkelijker op zoek naar een tweede goal. Dat die twintig minuten voor tijd ook viel was te wijten aan matig verdedigen van Feyenoord. Nadat Joris Mathijsen de bal verspeelde op het middenveld, kon Kerim Koyunlu opstomen richting het doel van Mulder. Doordat vervolgens zijn schot van richting werd veranderd door de kort daarvoor ingevallen Boulahrouz was de keeper kansloos en konden de Turken de 0-2 vieren.

Feyenoord wist dat het bij die tussenstand een doelpunt in eigen huis zeer bruikbaar was met het oog op de return en voerde om die reden in de slotfase de druk steeds verder op. Dat resulteerde in blessuretijd in een strafschop, die werd verdiend door invaller Elvis Manu. Te Vrede nam daarop plaats achter de bal op de stip en schoot ijskoud binnen. Daarmee hield hij de hoop levend voor Feyenoord, dat weet wat het volgende week te doen staat in het Olympisch Stadion van Istanboel.

Feyenoord Besiktas 1-2
Scoreverloop:
13 0-1 Pektemek
70 0-2 Koyunlu
90+4 1-2 Te Vrede(strafschop)

Scheidsrechter: Banti (Ita)

Geel: Verhoek, Boëtius (Feyenoord), Kurtulus, Koyunlu, Motta (Besiktas)

Opstellingen
Feyenoord:
Mulder; Schaken (61 Boulahrouz), Van Beek, Mathijsen, Kongolo; Clasie, Immers, Vilhena; Verhoek (65 Manu), Te Vrede en Boëtius.
Besiktas: Zengin; Kurtulus, Franco, Gülüm, Motta; Koyunlu (89 Tosun), Uysal, Özyakup (59 Ba), Hutchinson, Şahan (75 Köybasi); Pektemek.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite.

Hand in Hand, Kameraden!

http://youtu.be/d09aDqf1XyE

Feyenoord - Besiktas opkomst pyro

http://youtu.be/uspmFpmvhqw

Feyenoord - Besiktas onrust

http://youtu.be/t1NOEH1U5kg

Samenvatting Feyenoord - Besiktas 1-2
http://www.dailymotion.com/video/x22gxgp_feyenoord-1-2-besiktas-all-goals_sport

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 augustus 2014 door RenatoBos --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - donderdag 31 juli 2014 - 02:58   quote  deeplink  
het liep zoals verwacht. geen kans gehad (wat wil je ook met te vrede, immers, verhoek?) en kwa support werden we gewoon weggeblazen door het uitvak. zo eerlijk moet je wezen.
ferser1
 ferser1 - donderdag 31 juli 2014 - 03:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 00:49 schreef moa het volgende:

[..]

Maak je daar speciaal een account voor aan? Hahaha , doe mij maar een domme Turk!
Als voor het uiten van mijn mening het aanmaken van een account vereist is, so be it.
Ik beledig zowieso niemand voor hun mening, of beledig ik niemands geloof. Het is ook voor het eerst dat ik een hele stadion
Vol supporters hoorde iemands God voor hoerenzoon te beledigen. Toppunt van machteloosheid en zieligheid lijkt me.

Dat is dan echt sportief, niet tegen je verlies kunnen en dan nog beledigend opstellen. Naast het beledigen van mijn persoon, spreek je mij niet tegen, ga je inhoudelijk niet in op mijn punten, waardoor je mijn gedachte over jouw IQ enigzins bevestigt.
Besiktas was de betere team, hoe je het went of keert ,naar mijn mening. Laten we het gewoon over voetbal houden , ookal doet de waarheid pijn.
dussenaar
 dussenaar - donderdag 31 juli 2014 - 06:23   quote  deeplink  
Ferser1,

even wat recht zetten.

als je wild mee praten doe het dan goed.

1) het was maar een beperkte groep supporters die een godsdienst nodig had om hun frustraties te uiten.

2) Helaas konden onze medelanders of turken het niet laten smiddags al de stad te slopen. Wie is er nou triester!!! schelden doet geen pijn was het spreekwoord.

3) Ik weet niet wat er in het turks gezongen is. Maakt me ook geen reet uit. Het zal alleen niet veel beter zijn. Dus kommop niet zo schijnhijlig.

4) besiktas was misschien niet beter maar wel veel beter geslepen 3 kansen 2 doelpunten. Waarvoor feyenoord 2 kansen 1 doelpunt. Verder blonken de turken wel uit in vies theatraal gedrag. Suarez was er niks bij.

Verder denk ik het volgende. Volgende week krijgen we weer klop, heel simpel het team staat er nog niet. Mochten we de EL halen dan weet ik 1 ding zeker daar komen we jullie weer tegen want Besiktas viel heel erg tegen. Dan zal je wel verslagen worden 2 maal.

Owjah en punt 5

De UEFA cup in 2002 toen riepen alle turken ook zo hard dat we weg moesten blijven daar. We hadden er niks te zoeken. Maar wie stond er met de beker op de Coolsingel???

Dus ga maar gouw je hoek in........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 juli 2014 door dussenaar --
broer van Ted
 broer van Ted - donderdag 31 juli 2014 - 07:01   quote  deeplink  
Om 04.30 eindelijk thuis! Alles was zoals ik verwacht had! RENE ouwe pik je had bij ons op D moeten wezen . Een hysterische bende :geef het volk Brood en Spelen dachten de baas te kunnen spelen in ons eigen stadion! Fijne regeling met de kaartverkoop het lijkt wel opzet!
Na afloop lekker mensen neer knuppelen godverdomme de ME is je beste maatje
Ben 56 jaar word te oud voor deze shit .
Anti-fries ofzo//HELD .
MMM
 MMM - donderdag 31 juli 2014 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 juli 2014 - 23:20 schreef rene rotterdam het volgende:

[..]

GOED????? Je hebt zeker nooit gevoetbald!!! Dit was amateur niveau vriend...dramatisch slecht.
Je quote verkeerd..
Nick4F
 Nick4F - donderdag 31 juli 2014 - 08:14   quote  deeplink  
We beleven op dit forum momenteel wel een heel gekleurde fase. Echt genieten.
sportverteller
 sportverteller - donderdag 31 juli 2014 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 31 juli 2014 - 08:14 schreef Nick4F het volgende:
We beleven op dit forum momenteel wel een heel gekleurde fase. Echt genieten.
:-)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 09:32   quote  deeplink  
Gisteren gewoon geen enkele speler buiten Nederland in t veld voor Feyenoord.
Niet meer gebeurd sinds 1993, toen ook Feyenoord.
G-child
 G-child - donderdag 31 juli 2014 - 09:46   quote  deeplink  
Het kwam aan op details, we speelden goed totaan de 16... Blablabla. Jullie waren machteloos, Verhoek, Mathijsen, Boetius en ga zo maar door...
Van Beek was het enige lichtpuntje! Laf spel en een paar trainingen op de bal van A naar B krijgen zal niet misstaan. Sorry voor de negativiteit maar zelden zo'n zielig zooitje gezien. Dan vergeet ik nog Tevrede en Immers.... Grrrr
Stylzz
 Stylzz - donderdag 31 juli 2014 - 09:50   quote  deeplink  
Nee t was echt erg
G-child
 G-child - donderdag 31 juli 2014 - 10:04   quote  deeplink  
@ de supporters met een impulscontrole probleem en een incomplete set normen en waarden. Ga lekker zo door met rellen, mensen uitdagen en je club in diskrediet brengen. Straks gewoon uitsluiting Europees of je nu wint of niet, kun je straks je gal weer spuwen of dat "uiterst onterechte feit", want "zij deden het toch ook"?. Zoek de fout eens bij jezelf en niet bij de ME of kaartverkoop. Me is niet eens nodig als een ieder zich gedraagt toch?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Besiktas JK (woensdag 30 juli 2014, 20:00 uur) 1-2









0.0176129