BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar gaat dit nog over joh?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - donderdag 21 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 22:20 schreef hjf het volgende:

[..]

Zo Riveco. En wat is hierop jouw antwoord?
Nou, zoals jullie weten is hij een jaar gehuurd met recht van koop! Dus ja ook hij moet aan het systeem wennen. Is dit genoeg gereageerd of moet ik je nog verder wakker schudden?
remco k
 remco k - donderdag 21 augustus 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 10:58 schreef hjf het volgende:

[..]

Blijf maar lekker in je eigen kleine wereldtje zitten en vooral niet luisteren Remco. In dat laatste ben je de weakest link. Goodbye.
Goed lezen is een vak.

Ik zit totaal niet in mijn eigen kleine wereldje, sterker nog, ik betrek juist heel vaak mensen bij mijn gedachtes, maar wel mensen waarvan ik echt het idee heb er iets van te kunnen leren. En dus zeker niet naar iedereen, simpelweg omdat 90% van Nederland ( een gevoel en niet een vast cijfer) denkt iets te weten, als je ze dan vraagt op basis waarvan kijken ze je dom aan. Een beetje zoals jij vaak reageert zeg maar. Ook die mensen heb ik in een verleden vaak het voordeel van de twijfel gegeven en vaak getracht iets met die ideeen te doen, in 99% van die gevallen eindigde dit in een fiasco en zakelijk gezien koste het weer bakken met geld, prive gezien weer de nodige irritatie. Dus inderdaad luister ik niet naar iedereen..
Ik heb mij omringd met goede vrienden fammilie en een geweldige vriendin welke mijn steun en toeverlaat is en werkelijk alles. En voordat jij je oordeel weer klaar hebt, dat zijn mensen uit alle lagen in Nederland, en eigenlijk ook door het hele land heen. Stuk voor stuk ( een aangetrouwde man of vrouw daargelaten) kunnen ze iets toevoegen aan mijn leven, en dat sta ik ook zonder pardon toe.
Ook hier lees ik iedere mening aandachtig waar ik op reageer, en het grappige is dat een aantal mensen met wie ik wat mening betref vaak bots, juist de mensen zijn van wie ik hier wel wat kan leren. Ik leer namelijk niets van mensen die het met me eens zijn, Eide zei het van de week ook al. Mensen die het structureel met je eens zijn maken je niet een beter of slimmer mens, alleen maar dommer. Zo heb ik na 4 jaar mijn "rechterhand" geweest te zijn de beste man over laten plaatsen naar een andere afdeling, simpelweg omdat ie het altijd met me eens was, dat terwijl ik hem daar juist had gevraagd omdat hij altijd zijn eigen visie kon overbrengen en tegen ons in durfde te gaan met goede onderbouwingen..

Maar ach, ik snap ook niet waarom ik de moeite nam je dit uit te leggen.. Jij hebt jezelf al vrij lang een mening over iemand aangemeten die totaal niet juist is, en wat er ook gezegd wordt, daar stap jij niet vanaf. Herkenbaar??
nora
 nora - donderdag 21 augustus 2014 - 11:50   quote  deeplink  
Gaat lekker op deze topic gelukkig zitten we ver van elkaar af.Ik ben als kind fan geworden van Ajax omdat ik van techn/voetbal houd met acties en artistiek voetbal, en dat was het verschil met het de opgestroopde mouwen voetbal van 010. De laatste jaren is dat spel bij Ajax gewoon wat minder geworden minder indivuele klasse spelers maar is het meer een groepsproces geworden en dat beste vrienden kan mij niet zo bekoren. Het resultaat is prima met 4 x kampioen achter elkaar maar de manier waarop is niet des Ajax maar meer des PSV en des Twente voetbal weinig tegen doelpunten maar ook weinig voor, en daar zou ik wel graag een omslag in willen zien graag meer doelpunten tegen en veel meer doelpunten voor, en ik heb toch hoop gekregen met Kishna en El Gazi techn/begaafde spelers met een actie.Nu de eerste twee wedstrijden zag ik gelukkig wat meer ballen vooruit gespeeld worden. En daarom was en ben ik nog steeds een voorstander van type voetballers als v/d Vaart en Bojan ik hoop dat onze 2 jonkies Kishna en Gazi hun acties mogen blijven maken en dat we zeker dit seizoen meer naar voren gaan voetballen.Wat mij betreft mag hij Zivkovic is in de spits gaan proberen is wel erg jong maar is wel een techn/begaafde speler en ik vrees dat Milik die techniek niet bezit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door nora --
remco k
 remco k - donderdag 21 augustus 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 11:50 schreef nora het volgende:
Gaat lekker op deze topic gelukkig zitten we ver van elkaar af.Ik ben als kind fan geworden van Ajax omdat ik van techn/voetbal houd met acties en artistiek voetbal, en dat was het verschil met het de opgestroopde mouwen voetbal van 010. De laatste jaren is dat spel bij Ajax gewoon wat minder geworden minder indivuele klasse spelers maar is het meer een groepsproces geworden en dat beste vrienden kan mij niet zo bekoren. Het resultaat is prima met 4 x kampioen achter elkaar maar de manier waarop is niet des Ajax maar meer des PSV en des Twente voetbal weinig tegen doelpunten maar ook weinig voor, en daar zou ik wel graag een omslag in willen zien graag meer doelpunten tegen en veel meer doelpunten voor, en ik heb toch hoop gekregen met Kishna en El Gazi techn/begaafde spelers met een actie.Nu de eerste twee wedstrijden zag ik gelukkig wat meer ballen vooruit gespeeld worden. En daarom was en ben ik nog steeds een voorstander van type voetballers als v/d Vaart en Bojan ik hoop dat onze 2 jonkies Kishna en Gazi hun acties mogen blijven maken en dat we zeker dit seizoen meer naar voren gaan voetballen.Wat mij betreft mag hij Zivkovic is in de spits gaan proberen is wel erg jong maar is wel een techn/begaafde speler en ik vrees dat Milik die techniek niet bezit.
Die omslag zie je nu twee wedstrijden op rij. Totaal 7 goals..
nora
 nora - donderdag 21 augustus 2014 - 12:30   quote  deeplink  
Dat gaf ik al aan ik hoop alleen dat ze dit doorzetten.
remco k
 remco k - donderdag 21 augustus 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Het geeft aan dat de selectie ertoe in staat is. Uiteraard hoop ik ook dat ze het doorzetten. En dat wordt in mijn ogen niet bepaald door een goede of slechte pot met winst of verlies as zondag, maar over een wedstrijd of 10.

Ik denk dat men ertoe in staat is.
Eide
 Eide - donderdag 21 augustus 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Ik ben er van overtuigd dat deze selectie beter is dan vorig jaar. Op de essentiële posities zit er een jaar ervaring bij en zijn spelers echt beter geworden. De enige linie waar de vastigheid ontbreekt is de voorhoede hoewel het aanstormende talent veelbelovend is en Ajax nog bezig is met versterking.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 21 augustus 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 11:50 schreef nora het volgende:
Gaat lekker op deze topic gelukkig zitten we ver van elkaar af.Ik ben als kind fan geworden van Ajax omdat ik van techn/voetbal houd met acties en artistiek voetbal, en dat was het verschil met het de opgestroopde mouwen voetbal van 010. De laatste jaren is dat spel bij Ajax gewoon wat minder geworden minder indivuele klasse spelers maar is het meer een groepsproces geworden en dat beste vrienden kan mij niet zo bekoren. Het resultaat is prima met 4 x kampioen achter elkaar maar de manier waarop is niet des Ajax maar meer des PSV en des Twente voetbal weinig tegen doelpunten maar ook weinig voor, en daar zou ik wel graag een omslag in willen zien graag meer doelpunten tegen en veel meer doelpunten voor, en ik heb toch hoop gekregen met Kishna en El Gazi techn/begaafde spelers met een actie.Nu de eerste twee wedstrijden zag ik gelukkig wat meer ballen vooruit gespeeld worden. En daarom was en ben ik nog steeds een voorstander van type voetballers als v/d Vaart en Bojan ik hoop dat onze 2 jonkies Kishna en Gazi hun acties mogen blijven maken en dat we zeker dit seizoen meer naar voren gaan voetballen.Wat mij betreft mag hij Zivkovic is in de spits gaan proberen is wel erg jong maar is wel een techn/begaafde speler en ik vrees dat Milik die techniek niet bezit.
Inderdaad Zivkovic mag van mij ook geprobeerd worden.
Zivkovic basis Sigthorsson erachter als breekijzer. .
Of een topper aantrekken en Zivkovic daarachter binnen nu en 2 jaar
gaat Zivkovic wel doorbreken daar twijfel ik niet aan.
remco k
 remco k - donderdag 21 augustus 2014 - 14:18   quote  deeplink  
Gewoon Siggy weg. Een spits zal denk ik nog aangetrokken worden. Millik daarachter, Zivkovic in de loop van het seizoen paar keer laten invallen, komend jaar miilik en Zivkovic laten knokken om de eerste plek..
Stanley
 Stanley - donderdag 21 augustus 2014 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 11:18 schreef riveco het volgende:

[..]

Stanly, je bent een leeg vat en maakt een hoop herrie maar er komt niets zinnigs uit.
Jij denkt dat jij het alleen recht hebt en dat iedereen met jou mee moet gaan.
Toch is bewezen dat spelers er niet gelijk staan, dus blaas je op en maak je sterk met je grote mond. Ik lag om mensen zoals jij, totaal geen inhoud dus.
Ik had beloofd om maar een keer te zullen reageren op een sukkel als jij... Maar ik zie dat je hulp nodig hebt. ..

Beste riveco ik lach is dus in dit geval met ch !

Ik lag in een deuk om jouw intelligente reactie is dan wel weer met een g.

Graag gedaan lieve jongen.

En nog een gratis les. ...

Je hoeft het niet met mij eens te zijn maar ga dan niet persoonlijk worden. Dan krijg je zelf ook een andere reactie ;-)

Mijn mening over hoe ik mijn club vroeger beleefde is mijn beleving en is niet goed of fout.

Dat Overmars gokt met zeer goedkope aankopen is een controleerbaar feit.

Dat huren en het principe erachter is je door Peter al uitgelegd.

Mijn beschrijving over wat wij nodig hebben is wat ik waarneem. Jij mag anders denken. Namen ga ik niet noemen en dat heb ik ook in dezelfde reactie uitgelegd waarom niet.

Dus al met al als je mijn post eens echt goed leest en je zet daar jouw reactie naast. ... dan hoop ik voor jou, dat zelfs jij inziet dat jouw reactie nergens op slaat!

En onthouden hè... ik lach om mensen zoals jij is met CH ;-)

Laterzzzz
nora
 nora - donderdag 21 augustus 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Pff das heftig
riveco
 riveco - donderdag 21 augustus 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 15:05 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik had beloofd om maar een keer te zullen reageren op een sukkel als jij... Maar ik zie dat je hulp nodig hebt. ..

Beste riveco ik lach is dus in dit geval met ch !

Ik lag in een deuk om jouw intelligente reactie is dan wel weer met een g.

Graag gedaan lieve jongen.

En nog een gratis les. ...

Je hoeft het niet met mij eens te zijn maar ga dan niet persoonlijk worden. Dan krijg je zelf ook een andere reactie ;-)

Mijn mening over hoe ik mijn club vroeger beleefde is mijn beleving en is niet goed of fout.

Dat Overmars gokt met zeer goedkope aankopen is een controleerbaar feit.

Dat huren en het principe erachter is je door Peter al uitgelegd.

Mijn beschrijving over wat wij nodig hebben is wat ik waarneem. Jij mag anders denken. Namen ga ik niet noemen en dat heb ik ook in dezelfde reactie uitgelegd waarom niet.

Dus al met al als je mijn post eens echt goed leest en je zet daar jouw reactie naast. ... dan hoop ik voor jou, dat zelfs jij inziet dat jouw reactie nergens op slaat!

En onthouden hè... ik lach om mensen zoals jij is met CH ;-)

Laterzzzz
Hier laat je dus alweer zien wat een leeghoofd je bent, het is hier een forum en geen les in nederlandse taal. En hij is alleen gehuurd met optie tot koop om dus geen gat te kunnen vallen.( wat ik dus ook al eerder had uitgelegd )
En jij was het die persoonlijk werd en daar heb ik dus op gereageerd.
Met normale taal kun je je standpunt ook wel bekend maken zonder iemand af te zeiken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
Hahahahaha....beetje pit op het forum, daar hou wel van, ik vermaak me wel zo
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 augustus 2014 - 16:41   quote  deeplink  
Ik laG te rollen van het laCHen en ik liG noG steeds te rollen van het laCHen, maar Gisteren was laG het anders, toen laG ik bijna te rollen van het laCHen als Eto'o toch was gekomen. Al was het alleen maar om het laCHen ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 augustus 2014 - 16:42   quote  deeplink  
flauwe reactie eigenlijk van mij, maar ja, ieder z'n niveau ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 augustus 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 16:42 schreef Ronald 1960 het volgende:
flauwe reactie eigenlijk van mij, maar ja, ieder z'n niveau ;-)
Hehehehehe mafkees....
nora
 nora - donderdag 21 augustus 2014 - 16:57   quote  deeplink  
Mafkezen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 augustus 2014 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 16:57 schreef nora het volgende:
Mafkezen !!!!!!!!!!!!!!!!!
Wie nog meer dan ??
hjf
 hjf - donderdag 21 augustus 2014 - 17:09   quote  deeplink  
We gaan bijna vergeten, dat we met z'n allen in ieder geval 1 ding gemeen hebben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 augustus 2014 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:09 schreef hjf het volgende:
We gaan bijna vergeten, dat we met z'n allen in ieder geval 1 ding gemeen hebben.
BIER!!!!!!!!.....toch ??
nora
 nora - donderdag 21 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
Tja ik zit net aan een heerlijke corona lekkerrrrrrr als ik er genoeg op heb kan ik jullie mafkezen begrijpen.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 augustus 2014 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 14:18 schreef remco k het volgende:
Gewoon Siggy weg. Een spits zal denk ik nog aangetrokken worden. Millik daarachter, Zivkovic in de loop van het seizoen paar keer laten invallen, komend jaar miilik en Zivkovic laten knokken om de eerste plek..
Als Milik nu al niet aan de eisen voldoet kan ik me niet voorstellen dat ze de optie tot koop lichten.
Eide
 Eide - donderdag 21 augustus 2014 - 17:27   quote  deeplink  
Milik is ook pas 20 en net binnen bij Ajax. Als Ajax echt voor een 30 plusser gaat in de spits gaan we Milik nog hard zat nodig hebben.
remco k
 remco k - donderdag 21 augustus 2014 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als Milik nu al niet aan de eisen voldoet kan ik me niet voorstellen dat ze de optie tot koop lichten.
Waarom niet, hij heeft nog een heel seizoen om zich te laten zien? Ik vind het echt grote kolder dat er mensen zijn die hem nu al afschrijven.. Echt te belachelijk voor woorden en een supporter onwaardig.. Daarmee doe ik overigens niet op jou hoor..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 augustus 2014 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:22 schreef nora het volgende:
Tja ik zit net aan een heerlijke corona lekkerrrrrrr als ik er genoeg op heb kan ik jullie mafkezen begrijpen.
Proost pik
nora
 nora - donderdag 21 augustus 2014 - 17:37   quote  deeplink  
hik proost pik
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 augustus 2014 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom niet, hij heeft nog een heel seizoen om zich te laten zien? Ik vind het echt grote kolder dat er mensen zijn die hem nu al afschrijven.. Echt te belachelijk voor woorden en een supporter onwaardig.. Daarmee doe ik overigens niet op jou hoor..
Ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen.....maar eerlijk gezegd had ik ook zoiets van WTF is Millik
remco k
 remco k - donderdag 21 augustus 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen.....maar eerlijk gezegd had ik ook zoiets van WTF is Millik
Ik ook. Maar dat geld wel voor meer spelers.. Maar afschrijven na 1 pot.. Ik vind dat belachelijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 augustus 2014 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ook. Maar dat geld wel voor meer spelers.. Maar afschrijven na 1 pot.. Ik vind dat belachelijk..
Doe ik ook niet....mag je ook niet doen, volgens mij doet Ajax dat ook niet.
Die Swartkruis heb ik nooit serieus genomen, die lult alleen uit zijn nek
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 21 augustus 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom niet, hij heeft nog een heel seizoen om zich te laten zien? Ik vind het echt grote kolder dat er mensen zijn die hem nu al afschrijven.. Echt te belachelijk voor woorden en een supporter onwaardig.. Daarmee doe ik overigens niet op jou hoor..
Ik acht de kans klein, ik denk dat Zivkovic net als van de Hoorn gewoon een jaar krijgt om te acclimatiseren en het spelletje te leren. Is ook niet raar als je ziet wat voor namen er bij ons in de spits al gesneuveld zijn. Maar als Zivkovic eenmaal aan die eis voldoet denk ik dat ze opzoek gaan naar een ander type als Milik, daarnaast is het vraag of Milik wel wil blijven. Want stel nou dat Sigthorsson dit seizoen de voorkeur krijgt of een spits die eventueel nog komt.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 augustus 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat ze weten wat ze doen.....maar eerlijk gezegd had ik ook zoiets van WTF is Millik
Mark my words (dat is engels, hé) Als Millik echt een kans gaat krijgen, dan pakt hij die
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 augustus 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:22 schreef nora het volgende:
Tja ik zit net aan een heerlijke corona lekkerrrrrrr als ik er genoeg op heb kan ik jullie mafkezen begrijpen.
Wij hebben geen Corona nodig om jou te begrijpen ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 augustus 2014 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 20:08 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wij hebben geen Corona nodig om jou te begrijpen ;-)
Nee, wel een woordenboek....geintje Nora ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 21 augustus 2014 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 17:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

BIER!!!!!!!!.....toch ??
Yeeeeeeeaaahhhhhhh
freakie
 freakie - donderdag 21 augustus 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 13:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad Zivkovic mag van mij ook geprobeerd worden.
Zivkovic basis Sigthorsson erachter als breekijzer. .
Of een topper aantrekken en Zivkovic daarachter binnen nu en 2 jaar
gaat Zivkovic wel doorbreken daar twijfel ik niet aan.
Heb je trouwens gezien hoe goed Twente is geworden met Ziyech en Mokotjo? Ik zie alleen maar loslopend wild nu. Aankopen maken het je team niet altijd makkelijker. Ze eerste wedstrijden zijn nu vrij moeilijk voor Twente wss, Twente moet even wennen aan de nieuwe spelers.

Ziyech deed het prima, maar alleen individueel.
freakie
 freakie - donderdag 21 augustus 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 18:41 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ik acht de kans klein, ik denk dat Zivkovic net als van de Hoorn gewoon een jaar krijgt om te acclimatiseren en het spelletje te leren. Is ook niet raar als je ziet wat voor namen er bij ons in de spits al gesneuveld zijn. Maar als Zivkovic eenmaal aan die eis voldoet denk ik dat ze opzoek gaan naar een ander type als Milik, daarnaast is het vraag of Milik wel wil blijven. Want stel nou dat Sigthorsson dit seizoen de voorkeur krijgt of een spits die eventueel nog komt.
Dat is ook de hele reden dat Ajax alleen aankoopt. Spelers moeten wennen aan het spel van Ajax. Dat is ook waarom een aankoop de eerste wedstrijden niet zo opvalt en ook de vraag is of je dat dan moet doen als je toch jeugd hebt op die plek.

Van der Hoorn is slim geweest, hij staat achter Veltman(is niemand achter Veltman in de jeugd), Denswil staat achter Moisander. Van der Hoorn kan je ook als laatste optie gebruiken als je een doelpunt moet scoren. Heeft een over mijn lijk stijl, waar Veltman opbouwend beter is.
Stanley
 Stanley - vrijdag 22 augustus 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 16:41 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik laG te rollen van het laCHen en ik liG noG steeds te rollen van het laCHen, maar Gisteren was laG het anders, toen laG ik bijna te rollen van het laCHen als Eto'o toch was gekomen. Al was het alleen maar om het laCHen ;-)
Hahahaha laggen man ;-)
jolanpalma
 jolanpalma - vrijdag 22 augustus 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Psv heeft ook een leuk spelertje gehuurd. Andres guardado?
Eide
 Eide - vrijdag 22 augustus 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Zo hopen die te huren, nog niets in kannen en kruiken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 augustus 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Feijenoord heeft een slag geslagen met Jens Toornstra....let op mijn woorden, daar gaan ze een hoop plezier aan beleven
jolanpalma
 jolanpalma - vrijdag 22 augustus 2014 - 22:20   quote  deeplink  
Mag het eigenlijk niet zeggen, maar hoop echt dat ajax weer een keer een speler met status aantrekt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 22 augustus 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:20 schreef jolanpalma het volgende:
Mag het eigenlijk niet zeggen, maar hoop echt dat ajax weer een keer een speler met status aantrekt.
Waarom niet ??....mag jij best zeggen hoor, ik hoop het ook
jolanpalma
 jolanpalma - vrijdag 22 augustus 2014 - 22:38   quote  deeplink  
Maar dacht dat die guardado een linker vleugel middenvelder was of op rechts, had niet gedacht dat ze die voor een cvm plek aan zouden trekken. Kan ajax narsingh niet verleiden tot een trasfer naar ajax? Denk eerlijk gezegd dat ajax het beleid gaat voeren net als arsenal ipv barcelona. Investeren in de toekomst en het stadion af betalen en dan worden er spelers aangetrokken in combinatie met eigen jeugd.
Eide
 Eide - vrijdag 22 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Dat gaat waarschijnlijk alleen als een topper z'n carriere komt afmaken bij Ajax... en helaas lijkt het er op dat we dat op z'n vroegst pas volgend jaar weer gaan zien als VDV en KJH transfervrij worden.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 augustus 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:38 schreef jolanpalma het volgende:
Maar dacht dat die guardado een linker vleugel middenvelder was of op rechts, had niet gedacht dat ze die voor een cvm plek aan zouden trekken. Kan ajax narsingh niet verleiden tot een trasfer naar ajax? Denk eerlijk gezegd dat ajax het beleid gaat voeren net als arsenal ipv barcelona. Investeren in de toekomst en het stadion af betalen en dan worden er spelers aangetrokken in combinatie met eigen jeugd.
Klopt, is een linksbuiten die Guardado. goede zet want Depay gaat nog wel weg.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:27   quote  deeplink  
Als ik naar de statistieken van die Guardado kijk, wordt ik daar ook niet warm of koud van. Niet beter dan wat ze hebben...
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 23 augustus 2014 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:
Feijenoord heeft een slag geslagen met Jens Toornstra....let op mijn woorden, daar gaan ze een hoop plezier aan beleven
Is niet beter dan Vilhena en is van nature geen cvm dus kan ook niet op de plek van Clasie spelen.

Is verder wel goed spelertje, maar niet echt wat ze nodig hebben.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 augustus 2014 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Heb je trouwens gezien hoe goed Twente is geworden met Ziyech en Mokotjo? Ik zie alleen maar loslopend wild nu. Aankopen maken het je team niet altijd makkelijker. Ze eerste wedstrijden zijn nu vrij moeilijk voor Twente wss, Twente moet even wennen aan de nieuwe spelers.

Ziyech deed het prima, maar alleen individueel.
Ga je nu echt al beoordelen op twee wedstrijden?
Mokotjo heeft volgens mij al gescoord en begint aardig daar.
Ziyech heb ik nog niks van gezien.
Twee nieuwe spelers die net binnen zijn en gelijk basis op het middenveld
ga ik nog niet beoordelen hoor. Duarte doet het immers veel beter bij jong Ajax
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 23 augustus 2014 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 22:30 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat is ook de hele reden dat Ajax alleen aankoopt. Spelers moeten wennen aan het spel van Ajax. Dat is ook waarom een aankoop de eerste wedstrijden niet zo opvalt en ook de vraag is of je dat dan moet doen als je toch jeugd hebt op die plek.

Van der Hoorn is slim geweest, hij staat achter Veltman(is niemand achter Veltman in de jeugd), Denswil staat achter Moisander. Van der Hoorn kan je ook als laatste optie gebruiken als je een doelpunt moet scoren. Heeft een over mijn lijk stijl, waar Veltman opbouwend beter is.
Dat ze niet gelijk opvallen ligt dat niet gewoon aan de kwaliteit van je aankoop?
Duarte vd Hoorn moeten inderdaad een jaar wennen ja omdat ze respectievelijk
van Heracles en Utrecht kwamen. Schöne van Nec die heeft ook een tijdje moeten wennen
en doet het ook behoorlijk. Stel je nu Depay op dan komt hij gewoon
gelijk mee hoor daar twijfel ik niet aan. Het niveau van de eredivisie is ook
gewoon minder geworden hoor want ik kan er echt niet veel noemen die
kwalitatief gezien gelijk mee zouden kunnen komen. Misschien nog Wijnaldum,
Clasie, Vilhena, Kashia, Arias maar voor de rest echt niet veel hoor. (Ziyech, Mokthar, Mokotjo, Maher, Toornstra, Saymak, Chery, Pröper, Guitirez en Gudelj twijfelgevallen voor mij)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 23 augustus 2014 door Hummel10 --
Stanley
 Stanley - zaterdag 23 augustus 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2014 - 22:17 schreef Nenam_tiL het volgende:
Feijenoord heeft een slag geslagen met Jens Toornstra....let op mijn woorden, daar gaan ze een hoop plezier aan beleven
eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar gaat dit nog over joh?









0.0158610