BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar gaat dit nog over joh?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hebben Newcastle, Tottenham, Psg veel schulden dan? Die rijke gasten
met veel eigen vermogen verpesten het voetbal net zo hard kijk naar een chelsea ook bv.
Volgens mij kan de Eufa daar op dit moment vrij weinig tegen doen.
Rusland idem dito.. Tuurlijk er zijn een hoop clubs met veel schulden maar om die nou
de schuld te geven dat Marc 100 miljoen in zijn zak houd gaat me te ver..
Die clubs hebben inderdaad ook schulden ja..

Maar waarom is het een schuld dat er 100 miljoen is bij Ajax.

En je schijnt maar niet te snappen dat Marc niet degene is die dat even kan bepalen wel of niet uit te geven..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 21:35 schreef Bobby1972 het volgende:
Realisme houdt in dat Ajax in de huidige situatie waarschijnlijk nooit meer een CL gaat winnen. Daar heb ik vrede mee, omdat ik zie dat de contrasten onoverbrugbaar groot zijn.

Wanneer Blind blijft en er komen nog 1 of 2 spelers bij met meer ervaring dan zie ik Ajax zomaar verder komen dan de 1ste ronde, kampioen voor de 5e keer en overtuigender spelen met aantrekkelijke spel en meer goals.

Is dat onrealistisch, is dat teveel gevraagd? Die ambitie zou Ajax toch moeten willen realiseren? Ik wil een stapje meer dan vorig jaar....
Ajax was met nagenoeg dezelfde selectie al bijna een ronde verder, en diezelfde selectie lijkt toch echt een paar stapjes gemaakt te hebben..

En het spel was tegen AZ gewoon goed. Daar kan men dus met deze selectie op doorbouwen..
hjf
 hjf - woensdag 20 augustus 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 10:32 schreef riveco het volgende:

[..]

Je hebt het over 2 maten te groot, maar Red Bull was voor meerdere te groot door het buitengewone loopvermogen die er tentoon werd gesteld. En zoals Ajax tegen de grote clubs heeft gespeeld is echt zo slecht nog niet.
En je noemt Red Bull, maar die staat niet bekend om zijn eigen jeugd dus vind ik dat een vergelijk die mank loopt ( wij zijn Ajax, wij willen jeugd de kans geven )
En ook van kleinere clubs kun je wel eens verliezen, welke zekerheid heb je als je allemaal aankopen doet?
Ik denk dat je mijn quotes nog maar eens goed moet lezen. Of je hebt het niet goed gelezen of je begrijpt het niet.
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2014 - 22:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik verander er ook niks aan maar ik beleef voetbal nou eenmaal op mijn eigen
manier net als jij dat doet.. Jij roept om Hupperts omdat hij jou opvalt.
Ik roep om een Kostic om dat ik dat een fijne speler vind..

Uiteindelijk beleeft ieder het op zijn eigen manier en hebben we allemaal
het beste voor met Ajax. Zelfs Marc Overmars! ;-) Hoe dat het bereikt wordt tja daar heeft een ieder zijn eigen kijk op en mening over.
Daar draait dit forum ook op en ja er zitten wat " Wijsneuzen" tussen tja so be it!
En hoe je het uiteindelijk ook vertaald wij zijn Ajax en wij zijn de beste!
Nu morgen en overmorgen waarschijnlijk ook nog wel!
Ik vind het bijna denigrerend zoals je zegt "zelfs Overmars"...

Ik neem trouwens aan dat jij jezelf ook onder die wijsneuzen schaart??
hjf
 hjf - woensdag 20 augustus 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het bijna denigrerend zoals je zegt "zelfs Overmars"...

Ik neem trouwens aan dat jij jezelf ook onder die wijsneuzen schaart??
Remco. Je hebt vast wel ergens in huis of op kantoor een spiegel staan. Ga daar naar toe en kijk eens goed in die spiegel. Wat zie je daar?
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Remco. Je hebt vast wel ergens in huis of op kantoor een spiegel staan. Ga daar naar toe en kijk eens goed in die spiegel. Wat zie je daar?
Nee, alleen eentje hangen..

Maar misschien dat jij het weer eens niet begrijpt. Ik stel namelijk nergens dat ik geen wijsneus ben...
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 augustus 2014 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 10:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het bijna denigrerend zoals je zegt "zelfs Overmars"...

Ik neem trouwens aan dat jij jezelf ook onder die wijsneuzen schaart??
Ik vind het een beetje denigrerend dat jij zegt dat ik niet begrijpend kan lezen
en dan deze reactie op mij geeft.. "zelfs Overmars" staat gewoon knipoog achter hoor..

En ja ik schaar mezelf ook onder die wijsneuzen ja ik heb wel zelfkennis hoor..
Ook typerend dat de grootste wijsneus hier als enige op deze tekst reageerd maar ja
dat verwachte ik al. Aard van het beestje ofzoiets
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 augustus 2014 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Die clubs hebben inderdaad ook schulden ja..

Maar waarom is het een schuld dat er 100 miljoen is bij Ajax.

En je schijnt maar niet te snappen dat Marc niet degene is die dat even kan bepalen wel of niet uit te geven..
Begrijpend lezen meneertje remco k ook hier weer van toepassing.
Marc is daar ook een onderdeel van toch? En hij beslist niet alleen maar je mag toch wel een naampje roepen iedereen hier weet wat er bedoeld wordt. Namelijk de 100 miljoen op de bank en of dat nou verwoord wordt als Marc, Piet of Klaas het blijft hetzelfde want de 100 miljoen staat nog steeds op de bank..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Begrijpend lezen meneertje remco k ook hier weer van toepassing.
Marc is daar ook een onderdeel van toch? En hij beslist niet alleen maar je mag toch wel een naampje roepen iedereen hier weet wat er bedoeld wordt. Namelijk de 100 miljoen op de bank en of dat nou verwoord wordt als Marc, Piet of Klaas het blijft hetzelfde want de 100 miljoen staat nog steeds op de bank..
Whaha, volgens mij begrijp ik dan juist heel goed wat je schrijft. Alleen heb jij het altijd over alleen Marc. En geef je hem wel vaker op de man af de schuld van dit soort dingen..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje denigrerend dat jij zegt dat ik niet begrijpend kan lezen
en dan deze reactie op mij geeft.. "zelfs Overmars" staat gewoon knipoog achter hoor..

En ja ik schaar mezelf ook onder die wijsneuzen ja ik heb wel zelfkennis hoor..
Ook typerend dat de grootste wijsneus hier als enige op deze tekst reageerd maar ja
dat verwachte ik al. Aard van het beestje ofzoiets
Als je dat wel goed kan laat je dat met regelmaat goed verborgen.

En uiteraard reageer ik erop, zoals je al zei, had je anders verwacht?..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 12:07   quote  deeplink  
Ik hoop persoonlijk alleen dat Blind blijft, en dan hoeft er voor mij geen speler bij. Alleen wanneer hij vertrekt zul je na mijn idee wel iemand moeten aantrekken met ervaring. Ook als dat geld kost.

T.a.v. een spits ben ik ook van mening dat wanneer je op plan B overgaat, je nog steeds een overtuigende speler aantrekt. En dat die past in je profiel en wat toevoegd. Scouting van Ajax overtuigd mij niet altijd voldoende.

Het is altijd leuk dat wij discuteren over spelers. Je mag toch verwachten dat Ajax haar scouting goed haar werk doet en ten alle tijden opties heeft?
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Denk dat iedereen dat hoopt!
hjf
 hjf - woensdag 20 augustus 2014 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee, alleen eentje hangen..

Maar misschien dat jij het weer eens niet begrijpt. Ik stel namelijk nergens dat ik geen wijsneus ben...
Ik vraag alleen maar wat je daar ziet.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 augustus 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 11:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Whaha, volgens mij begrijp ik dan juist heel goed wat je schrijft. Alleen heb jij het altijd over alleen Marc. En geef je hem wel vaker op de man af de schuld van dit soort dingen..
Ik noem Marc omdat dat een makkelijke naam is die
ook nog eens een groot onderdeel is van het aankoopbeleid.
Tuurlijk weet ik niet waar hij ondertussen mee bezig is en
wat de trainer wenst of zegt enz enz.
Feit blijft dat de rekening blijft groeien wat dan ook weer goed nieuws is.
Goed bezig Marc! Dan vraag ik jou nu of dat ik ooit gezegd heb dat Marc op moet rotten?
Want misschien ben ik niet helemaal tevreden over het aankoopbeleid en het vertoonde
spel. Verder zijn ze gewoon goed bezig wan Ajax is kern gezond
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 13:24   quote  deeplink  
Precies Hummer, we willen een keer meer, waar we als supporter ook recht op hebben. Waarom moeten we altijd genoegen nemen met een herhaling van het jaar ervoor. Ajax moet toch weer groeien naar de Europese top? Show it to me.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door Bobby1972 --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 augustus 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 13:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Precies Hummer, we willen een keer meer, waar me als supporter ook recht op hebben. Waarom moeten we altijd genoegen nemen met een herhaling van het jaar ervoor. Ajax moet toch weer groeien naar de Europese top? Show it to me.......
Inderdaad en met de huidige selectie en financiën denk ik dat je er niet alles aan hebt gedaan
om te groeien naar het niveau wat gewenst is. En als je nu ook nog Blind verkoopt
blijf je steken op hetzelfde niveau als vorig jaar. Nu moet je tonen
dat je ballen hebt. Inderdaad met een Eto'o een deadline stellen..
Of kolder natuurlijk of je geeft een duidelijk signaal af.
Trek je alsnog een andere topper voor de spits aan die er 20 inschiet dan ben je
helemaal geslaagd. . Want dan is duidelijk dat niemand groter is dan Ajax
instappen of wegwezen wordt het dan.
Nu is echt het Moment om te zien waar we staan. Lef of Laf?
Zoveel scheelt het niet qua letters
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 15:31   quote  deeplink  
Hummel.....en zo is het en niet anders!
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 15:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad en met de huidige selectie en financiën denk ik dat je er niet alles aan hebt gedaan
om te groeien naar het niveau wat gewenst is. En als je nu ook nog Blind verkoopt
blijf je steken op hetzelfde niveau als vorig jaar. Nu moet je tonen
dat je ballen hebt. Inderdaad met een Eto'o een deadline stellen..
Of kolder natuurlijk of je geeft een duidelijk signaal af.
Trek je alsnog een andere topper voor de spits aan die er 20 inschiet dan ben je
helemaal geslaagd. . Want dan is duidelijk dat niemand groter is dan Ajax
instappen of wegwezen wordt het dan.
Nu is echt het Moment om te zien waar we staan. Lef of Laf?
Zoveel scheelt het niet qua letters
Je hebt het over kopen kopen kopen. Je kan dat gewoon niet altijd beter maken noemen. Verkoop je Blind, heb je viergever, iemand die aangeeft dat Ajax alleen koopt om posities op te vangen als ze zelf dan niken hebben. Je ziet dat Ajax het nu oook goed doet met Eto'o. Prima de tijd geven en nu aan jezelf denken en andere opties afgaan, Eto'o erbij houden als optie. Ajax gaat niet lef of laf doen, ze gaan het slim spelen, net als de andere keren.
Dan kan je trouwens in spel ook niet gelijk zien dat ze beter zijn geworden, dat is een droom. Ajax speelt namelijk al zoals ze willen spelen, ze willen wat meer acties in de aanval. Tikkie breed en tikkie terug is puur om te zorgen dat de tegenstander niet de bal heeft.
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 12:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik hoop persoonlijk alleen dat Blind blijft, en dan hoeft er voor mij geen speler bij. Alleen wanneer hij vertrekt zul je na mijn idee wel iemand moeten aantrekken met ervaring. Ook als dat geld kost.

T.a.v. een spits ben ik ook van mening dat wanneer je op plan B overgaat, je nog steeds een overtuigende speler aantrekt. En dat die past in je profiel en wat toevoegd. Scouting van Ajax overtuigd mij niet altijd voldoende.

Het is altijd leuk dat wij discuteren over spelers. Je mag toch verwachten dat Ajax haar scouting goed haar werk doet en ten alle tijden opties heeft?
Hoe in hemelsnaam weet jij wat er gescout wordt?? Wie zegt mij dat de gescoute spelers die aanbevolen worden wel gehaald wordt?? Misschien is het wel het TH dat sommige spelers niet goed vind en ze niet haalt, of andersom..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 12:43 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik vraag alleen maar wat je daar ziet.
En daar gaf ik geen antwoord op maar post iets anders.. Mooi he..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 13:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Precies Hummer, we willen een keer meer, waar we als supporter ook recht op hebben. Waarom moeten we altijd genoegen nemen met een herhaling van het jaar ervoor. Ajax moet toch weer groeien naar de Europese top? Show it to me.......
Hoezo heb jij daar recht op??
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo heb jij daar recht op??
Bah wat een zeikerds allemaal... Misschien kunnen ze dan PSV nemen als club? die halen elk jaar 6/7 spelers.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
Omdat Ajax altijd moet streven voor het hoogst haalbare wat mogelijk is met de middelen die men heeft. En daarmee haar supporters ook aantrekkelijk en succesvol spel moet schenken. En hierbij heb ik het over de mensen die altijd een duur jaarkaart kopen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 20 augustus 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:22 schreef Bobby1972 het volgende:
Omdat Ajax altijd moet streven voor het hoogst haalbare wat mogelijk is met de middelen die men heeft. En daarmee haar supporters ook aantrekkelijk en succesvol spel moet schenken. En hierbij heb ik het over de mensen die altijd een duur jaarkaart kopen.
Ohw....dus ik doe niet mee, die laatste zin slaat werkelijk nergens op, en valt me vies tegen van je Bobby.....je begint te dalen in achting mafkees
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 17:39   quote  deeplink  
Wanneer je naar het afgelopen seizoen kijkt en je kijkt eens terug na de matige wedstrijden die Ajax thuis speelde. Had ik het vaak te doen met de supporters die in het stadion zaten. Vaak was het muisstil. En dacht ik; krijgen die mensen waar voor hun geld. Ik vond van niet. Juist voor hen mag Ajax wel eens wat extra gaan doen.

Het verschil tussen succes en niks is heel klein. En bij het wegvallen van een belangrijke speler heb je zo een teleurstellend seizoen. Wanneer dat gebeurd, vind ik het persoonlijk vooral erg voor de trouwe supporters. Ik heb het niet over mezelf als TV supporter!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 20 augustus 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer je naar het afgelopen seizoen kijkt en je kijkt eens terug na de matige wedstrijden die Ajax thuis speelde. Had ik het vaak te doen met de supporters die in het stadion zaten. Vaak was het muisstil. En dacht ik; krijgen die mensen waar voor hun geld. Ik vond van niet. Juist voor hen mag Ajax wel eens wat extra gaan doen.

Het verschil tussen succes en niks is heel klein. En bij het wegvallen van een belangrijke speler heb je zo een teleurstellend seizoen. Wanneer dat gebeurd, vind ik het persoonlijk vooral erg voor de trouwe supporters. Ik heb het niet over mezelf als TV supporter!!
Oke dat klinkt al anders....sorry, ik was te voorbarig
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 17:22 schreef Bobby1972 het volgende:
Omdat Ajax altijd moet streven voor het hoogst haalbare wat mogelijk is met de middelen die men heeft. En daarmee haar supporters ook aantrekkelijk en succesvol spel moet schenken. En hierbij heb ik het over de mensen die altijd een duur jaarkaart kopen.
Whahaha, ik heb geen seizoenkaart.. Maar denk ik dat ik gemiddeld meer centen uitgeef aan Ajax dan de gemiddelde stadionbezoeker.. Heb ik dan minder rechten dan die mensen??

En die seizoenskaart hoef je niet te kopen he? Je wordt nergens toe verplicht..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 augustus 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28420/p13/#1204501]woensdag 20 augustus 2014 - 15:53[?
/url] schreef freakie het volgende:


[..]

Je hebt het over kopen kopen kopen. Je kan dat gewoon niet altijd beter maken noemen. Verkoop je Blind, heb je viergever, iemand die aangeeft dat Ajax alleen koopt om posities op te vangen als ze zelf dan niken hebben. Je ziet dat Ajax het nu oook goed doet met Eto'o. Prima de tijd geven en nu aan jezelf denken en andere opties afgaan, Eto'o erbij houden als optie. Ajax gaat niet lef of laf doen, ze gaan het slim spelen, net als de andere keren.
Dan kan je trouwens in spel ook niet gelijk zien dat ze beter zijn geworden, dat is een droom. Ajax speelt namelijk al zoals ze willen spelen, ze willen wat meer acties in de aanval. Tikkie breed en tikkie terug is puur om te zorgen dat de tegenstander niet de bal heeft.
Je kan kopen kopen kopen zeggen maar ik zeg dat ze zolang ze niks verkopen alleen
een spits mooi zou zijn. Een mooie aankoop voor de spits is imo lef tonen hoor..
Blind behouden als er een mooie aanbieding komt is ook lef hebben.. Niks meer niks minder
Jij hebt het over slim spelen nou we zullen zien dan als er niks bijkomt en Blind verkocht
wordt vind ik dat in ieder geval dom..

Haha in het spel kun je het ook niet gelijk zien ben je je al aan het indekken?
Tuurlijk moet je dat wel terug kunnen zien:

A je bent bijna geen kwaliteit kwijtgeraakt
B De jongens zijn een jaartje verder

Er is een verschil in tikkie terug tikkie breed namelijk als je 1-0 of 2-0 voorstaat.
En niet bij 0-0 en je doel alleen balbezit houden is en het op een veel te laag
tempo gebeurd..

Houd je de bal in de ploeg en laat je de bal in hoog tempo rond gaan
wordt het een ander verhaal. Stuk spelen van je tegenstander noemen ze dat.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 18:05   quote  deeplink  
Vertel remco waar geef jij je geld voor Ajax dan aan uit?

Ik had gewoon vaak te doen met de mensen die dan muisstil naar een slechte wedstrijd van Ajax zaten te kijken. Voetbal is een entertainment vak voor het publiek. Daar doe je het voor. Zonder kijkers en dan met supporters in het bijzonder ( inclusief de remco's die ook ajax spulletjes kopen) was er geen voetbal. Zij betalen de spelers en mensen die vor Ajax werken voor een deel. Lijkt het me toch logisch dat die recht hebben op Ajax waardig niveau? Of moeten supporters en liefhebbers maar gewoon hun mond houden en accepteren wat ze voorgeschoteld krijgen? Waar doet Ajax het allemaal voor remco? Precies voor de mensen die Ajax een warm hart toedichten. Voor hen mag Ajax wel eens wat extra doen dan een jaar ervoor.
freakie
 freakie - woensdag 20 augustus 2014 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je kan kopen kopen kopen zeggen maar ik zeg dat ze zolang ze niks verkopen alleen
een spits mooi zou zijn. Een mooie aankoop voor de spits is imo lef tonen hoor..
Blind behouden als er een mooie aanbieding komt is ook lef hebben.. Niks meer niks minder
Jij hebt het over slim spelen nou we zullen zien dan als er niks bijkomt en Blind verkocht
wordt vind ik dat in ieder geval dom..

Haha in het spel kun je het ook niet gelijk zien ben je je al aan het indekken?
Tuurlijk moet je dat wel terug kunnen zien:

A je bent bijna geen kwaliteit kwijtgeraakt
B De jongens zijn een jaartje verder

Er is een verschil in tikkie terug tikkie breed namelijk als je 1-0 of 2-0 voorstaat.
En niet bij 0-0 en je doel alleen balbezit houden is en het op een veel te laag
tempo gebeurd..

Houd je de bal in de ploeg en laat je de bal in hoog tempo rond gaan
wordt het een ander verhaal. Stuk spelen van je tegenstander noemen ze dat.
Ja dus wel, spelers passen niet gelijk bij Ajax. En een nieuwe aanvaller zorgt er niet voordat het tempo omhoog gaat. Ik ben dat niet aan het indekkdn, maar ik weet dat Ajax zijn spel niet gaat aanpassen. Dus nee dat zie je niet, Ajax speelt bij iedere stand hetzelfde. En dat is het doel zeker wel, het tempo kan omhoog, maar Ajax rekent, heey als wij 65% de bal hebben en de tegenstander 35% dan krijgen wij wss meer kansen dan de tegenstander dat betekend meer kans op winnen.

Vooral als je beter bent, want tegen een Go Ahead kan je 65/70% halen, zij zakken in en Ajax blijft het proberen. De kans dat Ajax scoort is veel groter, dat is iets dat Frank altijd zegt. Blijf het spel spelen, wij scoren wel.

Tempo hoog houden is niet altijd de oplossing.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 augustus 2014 door freakie --
Eide
 Eide - woensdag 20 augustus 2014 - 18:19   quote  deeplink  
Ik ben het eens dat je als supporter het optimale mag verwachten van je club. Of je dat rechten verleend denk ik niet hoewel we dan misschien in bewoordingen verzanden.

Ik ben het zeer zeker niet eens met het idee dat het harder voor de mensen in het stadion moet dan de rest. Ik heb vorig jaar ongeveer een derde van de thuiswedstrijden bezocht, de rest heb ik voor de TV gezeten. Ik voel me niet minder supporter als ik voor de TV zit, bovendien verdient de club meer aan die TV rechten dan aan stadion recette. Ik zie daarin zeker geen verschil.

Alleen wat is "iets extra's doen". Ik zie Marco van Basten nog miljoenen uitgeven aan spelers die het nooit maakten. Ik zie Jol met centen smijten terwijl het voetbal voor geen meter liep. En nu zie ik Frank de Boer die op eigenwijze eigen wijze in ieder geval Ajax de intentie meegeeft het goed te doen, ik zie Ajax prijzen pakken en ik heb weer hoop.

En dan zie ik het liever gaan zoals het nu gaat als ik heel eerlijk ben.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Eto'o is een voorbeeld van iets extra's. Alleen moet hij dan wel komen. Zolang we niks hebben gehoord, is er nog een kans. Ook al is die heel klein!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 20 augustus 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Eto'o is een voorbeeld van iets extra's. Alleen moet hij dan wel komen. Zolang we niks hebben gehoord, is er nog een kans. Ook al is die heel klein!
Inderdaad zal waarschijnlijk niet komen..
Jammer maar helaas dan Sigthorson maar zien te slijten en een goede vervanger zien te vinden..
hjf
 hjf - woensdag 20 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

En daar gaf ik geen antwoord op maar post iets anders.. Mooi he..
Je moet zo hard geschrokken zijn, dat je hard antwoord niet wil geven. Zegt genoeg over jouw instelling, waarbij gebrek aan visie duidelijk aan het licht is gekomen. Welterusten Remco. De winter heeft bij jouw al zijn in trede gedaan.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
Be nice to eachother!! :)
hjf
 hjf - woensdag 20 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:05 schreef Bobby1972 het volgende:
Vertel remco waar geef jij je geld voor Ajax dan aan uit?

Ik had gewoon vaak te doen met de mensen die dan muisstil naar een slechte wedstrijd van Ajax zaten te kijken. Voetbal is een entertainment vak voor het publiek. Daar doe je het voor. Zonder kijkers en dan met supporters in het bijzonder ( inclusief de remco's die ook ajax spulletjes kopen) was er geen voetbal. Zij betalen de spelers en mensen die vor Ajax werken voor een deel. Lijkt het me toch logisch dat die recht hebben op Ajax waardig niveau? Of moeten supporters en liefhebbers maar gewoon hun mond houden en accepteren wat ze voorgeschoteld krijgen? Waar doet Ajax het allemaal voor remco? Precies voor de mensen die Ajax een warm hart toedichten. Voor hen mag Ajax wel eens wat extra doen dan een jaar ervoor.
Remco heeft het Ajax dekbed van Bas Dost op Marktplaats gekocht.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 augustus 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Gaaf man collectors item!!
Stanley
 Stanley - woensdag 20 augustus 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 10:21 schreef riveco het volgende:

[..]

Hmmmmm, Jij schrijft alweer een Milik af terwijl er is bewezen dat een nieuwe speler bijna een jaar nodig heeft om het Ajax spel onder de knie te krijgen.
Verder was het kapitaal verschil tussen de clubs niet zo groot als nu ( kijk even naar de sponsor inkomens ) Je moet gewoon eens reëel wezen, 4 mln voor v.d Hoorn is niet zo verkeerd ( ook hij moest wennen ) en een Hummels, Silva, Mangala, Pique komen echt niet naar Ajax. Je leeft in de vroeger tijd, maar vroeger kon je zeggen dat we pas nog Europees kampioen waren geweest en daar kwamen top voetballers voor.
Nu is het helaas al zo lang geleden, daar lok je nu geen toppers mee, en vroeger verdiende een speler hooguit 5 a 6 ton , nu trekken ze daar hun schoenen niet voor aan.
Momenteel heeft een topspeler een topsalaris, die grotendeels betaald wordt door sponsor geld, waar wij dus niet in meetellen in Europa.
Makkelijk als buitenstaander om de boel af te zeiken, maar jij wordt er niet op afgerekend als de kas diep in het rood staat.
En jij wordt er niet op afgerekend als jou "visie" toevallig niet de goede was.
En jou idee van spelers toevallig niet het gewenst kampioenschap en overwintering in de CL oplevert. Dus blaas wat minder hoog van de torren en laat de mensen die er meer verstand van hebben hun werk doen.
mijn eerste en laatste reacties op een sukkel als jij! Milik een jaar de tijd geven. ...

Tuurlijk jongen. ... En Zivkovic is zeker voor de grap aangekocht !!!

Hou toch op en richt een ballet forum op irritantje !

Zo en nu heb je recht om op de persoon te reageren ;-)
Peterhs
 Peterhs - woensdag 20 augustus 2014 - 20:27   quote  deeplink  
We moeten soms niet te snel roepen dat iemand na een jaar pas gewend is.
Laat ik dan voor eens en altijd duidelijk zijn.
Als je een speler huurt, dan verwacht je dat deze speler een versterking is en dat hij er vrij snel staat en zijn ding doet waar hij voor gehuurd is.
Je huurt iemand voor een jaar. Dus wat nou een jaar wennen???
Dan had je hem beter kunnen laten zitten of kopen, maar geen huur.
hjf
 hjf - woensdag 20 augustus 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:27 schreef Peterhs het volgende:
We moeten soms niet te snel roepen dat iemand na een jaar pas gewend is.
Laat ik dan voor eens en altijd duidelijk zijn.
Als je een speler huurt, dan verwacht je dat deze speler een versterking is en dat hij er vrij snel staat en zijn ding doet waar hij voor gehuurd is.
Je huurt iemand voor een jaar. Dus wat nou een jaar wennen???
Dan had je hem beter kunnen laten zitten of kopen, maar geen huur.
Zo Riveco. En wat is hierop jouw antwoord?
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:05 schreef Bobby1972 het volgende:
Vertel remco waar geef jij je geld voor Ajax dan aan uit?

Ik had gewoon vaak te doen met de mensen die dan muisstil naar een slechte wedstrijd van Ajax zaten te kijken. Voetbal is een entertainment vak voor het publiek. Daar doe je het voor. Zonder kijkers en dan met supporters in het bijzonder ( inclusief de remco's die ook ajax spulletjes kopen) was er geen voetbal. Zij betalen de spelers en mensen die vor Ajax werken voor een deel. Lijkt het me toch logisch dat die recht hebben op Ajax waardig niveau? Of moeten supporters en liefhebbers maar gewoon hun mond houden en accepteren wat ze voorgeschoteld krijgen? Waar doet Ajax het allemaal voor remco? Precies voor de mensen die Ajax een warm hart toedichten. Voor hen mag Ajax wel eens wat extra doen dan een jaar ervoor.
ED live.. Probeer ieder jaar mijn neefjes een paar keer naar de Arena te krijgen wat ik voor ze betaal. Ze krijgen van mij tegenwoordig het uit en shirtje broekje kousen. Ajax scheenbeschremers voor ze. Een traingspak, en vast nog wel wat onzin..

Dat extra doen ze al. 6 punten meer uit dezelfde wedstrijden als vorig jaar met een hoog vermaak gehalte..

Leuk voetbal is waar het om draait met resultaat. En ik wordt een beetje moe van die mensen die denken dat de aankopen daar voor moeten zorgen..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:19 schreef Eide het volgende:
Ik ben het eens dat je als supporter het optimale mag verwachten van je club. Of je dat rechten verleend denk ik niet hoewel we dan misschien in bewoordingen verzanden.

Ik ben het zeer zeker niet eens met het idee dat het harder voor de mensen in het stadion moet dan de rest. Ik heb vorig jaar ongeveer een derde van de thuiswedstrijden bezocht, de rest heb ik voor de TV gezeten. Ik voel me niet minder supporter als ik voor de TV zit, bovendien verdient de club meer aan die TV rechten dan aan stadion recette. Ik zie daarin zeker geen verschil.

Alleen wat is "iets extra's doen". Ik zie Marco van Basten nog miljoenen uitgeven aan spelers die het nooit maakten. Ik zie Jol met centen smijten terwijl het voetbal voor geen meter liep. En nu zie ik Frank de Boer die op eigenwijze eigen wijze in ieder geval Ajax de intentie meegeeft het goed te doen, ik zie Ajax prijzen pakken en ik heb weer hoop.

En dan zie ik het liever gaan zoals het nu gaat als ik heel eerlijk ben.
Helemaal mee eens..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 18:24 schreef Bobby1972 het volgende:
Eto'o is een voorbeeld van iets extra's. Alleen moet hij dan wel komen. Zolang we niks hebben gehoord, is er nog een kans. Ook al is die heel klein!
En wat heb je eraan als ie komt en hij bakt er niks van? Welke garantie heb je?

Bojan was ook iets extra's, toen het nieuws bekend werd klapte dir forum uit haar voegen net als de rest van het internet.. Toch heeft ie niet gebracht wat er verwacht werd. De een iets meer tevreden dan de ander.

Je hebt geen garanties met aankopen..
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 19:30 schreef hjf het volgende:

[..]

Je moet zo hard geschrokken zijn, dat je hard antwoord niet wil geven. Zegt genoeg over jouw instelling, waarbij gebrek aan visie duidelijk aan het licht is gekomen. Welterusten Remco. De winter heeft bij jouw al zijn in trede gedaan.
Whahaha, omdat ik geen antwoord geef op een domme vraag?

En zegt iets over mijn instelling?? Leg dat nou eens in goede woorden uit, want je post heel veel, maar zegt maar barweinig..

Ik sta achter de visie die Ajax heeft, dat stond ik al voor de hele Cruijff revolutie en heb ook nooit achter het beleid gestaan dat daarvoor gevoerd werd, eigenlijk een beetje het beleid waar jij nu weer heel hard om aan het roepen bent, het beleid dat ons 7 jaar lang geen titel opleverde, het beleid dat ervoor zorgde dat we in die 16 jaar voor Frank de boer net zo veel titels wonnen als in de tijd met Frank de Boer en het nieuwe beleid..

En dan heb ik geen visie?? Weet je nog wat je vroeg over dat spiegeltje?? Ik zie daar iemand in die heel trots en blij is met dit Ajax en achter het beleid staat dat ons succes brengt..

Wat zie jij als je in die spiegel kijkt??
remco k
 remco k - woensdag 20 augustus 2014 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:27 schreef Peterhs het volgende:
We moeten soms niet te snel roepen dat iemand na een jaar pas gewend is.
Laat ik dan voor eens en altijd duidelijk zijn.
Als je een speler huurt, dan verwacht je dat deze speler een versterking is en dat hij er vrij snel staat en zijn ding doet waar hij voor gehuurd is.
Je huurt iemand voor een jaar. Dus wat nou een jaar wennen???
Dan had je hem beter kunnen laten zitten of kopen, maar geen huur.
Ik denk dat Millik niet met die insteek gehuurd is, ik denk dat hij gehuurd is omdat ze twijfelden om hem over te nemen, en hij de kans krijgt zich te bewijzen, lukt hem dat neemt Ajax hem over, lukt hem dat niet laten ze hem weer gaan.. En natuurlijk is de insteek dat ie zich zo snel mogelijk laat zien, maar dat is ook bij aankopen zo natuurlijk..
hjf
 hjf - donderdag 21 augustus 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 22:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Whahaha, omdat ik geen antwoord geef op een domme vraag?

En zegt iets over mijn instelling?? Leg dat nou eens in goede woorden uit, want je post heel veel, maar zegt maar barweinig..

Ik sta achter de visie die Ajax heeft, dat stond ik al voor de hele Cruijff revolutie en heb ook nooit achter het beleid gestaan dat daarvoor gevoerd werd, eigenlijk een beetje het beleid waar jij nu weer heel hard om aan het roepen bent, het beleid dat ons 7 jaar lang geen titel opleverde, het beleid dat ervoor zorgde dat we in die 16 jaar voor Frank de boer net zo veel titels wonnen als in de tijd met Frank de Boer en het nieuwe beleid..

En dan heb ik geen visie?? Weet je nog wat je vroeg over dat spiegeltje?? Ik zie daar iemand in die heel trots en blij is met dit Ajax en achter het beleid staat dat ons succes brengt..

Wat zie jij als je in die spiegel kijkt??
Als ik in de spiegel kijk, dan zie ik daar een creatieve man met ideeën, die visie heeft waar hij naar toe wilt. En jou zie ik slechts als een volgeling, die meeloopt met anderen, die een mening hebben, wat in jou straatje past. En dat zeg ik niet om je af te zeiken, alhoewel ik mij kan voorstellen dat het bij jou zo over gekomen is. Als dat zo is, dan bied ik mijn oprechte excuses hiervoor aan.
En lees nog eens goed mijn geplaatste posts Remco. Jij beweert, dat ik niet achter het beleid van ons aller Ajax sta. Complete onzin. Ik ben mijn hele leven al ondernemer voor de ondernemers. Ik heb met hen vele beleidsplannen uitgestippeld. Onderweg kom je tijdens het ondernemen hobbels tegen, die vragen om het tegen het licht van het opgezette beleid (lees: Mission Statement) af te zetten. Dan dien je bij te sturen in het gevoerde beleid zonder dat dit beleid verlaten wordt of geweld wordt aangedaan. Ik heb hier zelf ook als zelfstandig ondernemer ervaring mee. Als je in je onderneming een schakel mist, dan ga je ervoor om die schakel binnen boord te halen om er beter van te worden. Ik mis bij Ajax momenteel 1 schakel, die Ajax zeker beter maakt en die ergens anders voetbalt. 2 of Meerdere aankopen zijn naar mijn mening niet nodig, want we barsten van het talent. Ik heb net gelezen, dat over plan-B pas volgende week duidelijkheid komt. Ik heb een sprankje hoop, dat dit het beste plan is en beter dan plan-A was, want dit weekend is het Ajax - PSV.
remco k
 remco k - donderdag 21 augustus 2014 - 10:21   quote  deeplink  
Whahaha, ik meelopen met anderen?? Met wie dan in dit geval?

Als je mij ook maar enigzins zou kennen, zou je weten dat ik juist mijn eigen visie volg, dat ik daarin op heel veel weerstand stuit en dat ik ondanks alles juist mijn eigen pad blijf volgen. Ik was hier een van de weinigen die met name onder Jol veel protesten had, die toen al kwam met het idee wat er nu eigenlijk gebeurt bij Ajax en dat ben ik net zo lang blijven verkondigen totdat het uiteindelijk is gebeurt. En nee, ik heb nergens de illusie dat ik daar ook maar enige invloed op heb kunnen uitoefenen..

Zoals je hier op mij overkomt, lijk je in niks op de man die je hier boven beweert te zijn, en kom jij juist over als de grote meeloper..
Tevens kom je over alsof je denkt dat jij wel weet hoe een beleid en het voeren daarvan in elkaar zit en een ander ( met name naar mij toe) niet. En daar ga je dus verschrikkelijk de fout in..
Wederom een bewijs dat je denkt iemand te kennen waar dat helemaal niet het geval is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 augustus 2014 door remco k --
hjf
 hjf - donderdag 21 augustus 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 augustus 2014 - 10:21 schreef remco k het volgende:
Whahaha, ik meelopen met anderen?? Met wie dan in dit geval?

Als je mij ook maar enigzins zou kennen, zou je weten dat ik juist mijn eigen visie volg, dat ik daarin op heel veel weerstand stuit en dat ik ondanks alles juist mijn eigen pad blijf volgen. Ik was hier een van de weinigen die met name onder Jol veel protesten had, die toen al kwam met het idee wat er nu eigenlijk gebeurt bij Ajax en dat ben ik net zo lang blijven verkondigen totdat het uiteindelijk is gebeurt. En nee, ik heb nergens de illusie dat ik daar ook maar enige invloed op heb kunnen uitoefenen..

Zoals je hier op mij overkomt, lijk je in niks op de man die je hier boven beweert te zijn, en kom jij juist over als de grote meeloper..
Tevens kom je over alsof je denkt dat jij wel weet hoe een beleid en het voeren daarvan in elkaar zit en een ander ( met name naar mij toe) niet. En daar ga je dus verschrikkelijk de fout in..
Wederom een bewijs dat je denkt iemand te kennen waar dat helemaal niet het geval is.
Blijf maar lekker in je eigen kleine wereldtje zitten en vooral niet luisteren Remco. In dat laatste ben je de weakest link. Goodbye.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 21 augustus 2014 - 11:02   quote  deeplink  
Zie je nu wel dat je gewoon een meeloper bent remco...

Hahaha als er iemand een eigenwijze anti meeloper en einzelganger is, is het onze remco wel. Soms tot treurens toe bloed irritant, maar aard van het beestje veranderd toch niet.
riveco
 riveco - donderdag 21 augustus 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 augustus 2014 - 20:22 schreef Stanley het volgende:

[..]

mijn eerste en laatste reacties op een sukkel als jij! Milik een jaar de tijd geven. ...

Tuurlijk jongen. ... En Zivkovic is zeker voor de grap aangekocht !!!

Hou toch op en richt een ballet forum op irritantje !

Zo en nu heb je recht om op de persoon te reageren ;-)
Stanly, je bent een leeg vat en maakt een hoop herrie maar er komt niets zinnigs uit.
Jij denkt dat jij het alleen recht hebt en dat iedereen met jou mee moet gaan.
Toch is bewezen dat spelers er niet gelijk staan, dus blaas je op en maak je sterk met je grote mond. Ik lag om mensen zoals jij, totaal geen inhoud dus.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar gaat dit nog over joh?









0.0212998