BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar gaat dit nog over joh?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:40 schreef freakie het volgende:

[..]

20 miljoen? zo wop weggooien? en van der Vaart die dan 2 jaar speelt? Slechte serero? Denk dat je t vraag aan de miljoenen smijters haha
Miljoenen smijters is echt onzin.. Sinds Sulejmani zitten ze op het geld en is bijna iedere aankoop een breedte aankoop
geworden wat dat is veilger. Duarte bv 3 miljoen wordt misschien wel nooit basisspeler
vd Hoorn 4 miljoen kun je gewoon bij jong Ajax neerzetten..

Bv Douglas was toen gratis had de ervaring en was een harde wat Ajax ook wel kon gebruiken.
Van Dijk was ook niet zo duur en heeft ook een prima seizoen gedraaid in de basis
van Celtic.

Directe versterkingen durven of willen ze niet meer te kopen en daar valt wat van te zeggen.
En ga me nu niet vertellen dat een Duarte of van der Hoorn prima "versterkingen"
zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 07:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 00:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, namelijk aan de mensen die kritiek uiten.

kostic, wat sommige graag zagen komen. Moet hij ons naar de volgende ronde van de Cl brengen?
ziyeh heeft toch ook geen ervaring.

Natuurlijk zijn het goeie spelers maar brengen zij ons daar naar toe waar we heen willen.
Ze moeten zich wel instellen dat ze er meteen moeten staan want volgende maand begint het al.

Kostic halen en fisher en of andere talenten op de bank zetten? Ja fisher is nog geblesseerd, maar haal je kostic dan voor een half jaar. Zonde hoor van die 8 miljoen.

Zo kan ik nog wel doorgaan....
Jij lult ook maar met alle winden mee.
Kostic is voor 6 verkocht en we zullen wel zien of hij het red in Stuttgart
freakie
 freakie - donderdag 14 augustus 2014 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Miljoenen smijters is echt onzin.. Sinds Sulejmani zitten ze op het geld en is bijna iedere aankoop een breedte aankoop
geworden wat dat is veilger. Duarte bv 3 miljoen wordt misschien wel nooit basisspeler
vd Hoorn 4 miljoen kun je gewoon bij jong Ajax neerzetten..

Bv Douglas was toen gratis had de ervaring en was een harde wat Ajax ook wel kon gebruiken.
Van Dijk was ook niet zo duur en heeft ook een prima seizoen gedraaid in de basis
van Celtic.

Directe versterkingen durven of willen ze niet meer te kopen en daar valt wat van te zeggen.
En ga me nu niet vertellen dat een Duarte of van der Hoorn prima "versterkingen"
zijn.
Zou douglas een directe versterking zijn? Zou het niet ontzettend floppen en vervelend gaan doen? Een speler kopen geeft je geen garantie op goed spel. Douglas had denk ik giga geflopt, van der Hoorn is net zo iets als douglas namelijk
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 14 augustus 2014 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doet tie het of doet tie het niet......a joh lukt het niet dan kopen we er wel een paar links of rechts,ohw 200 miljoen kan ons het schelen....
Moet er niet aan denken om supporter van dat soort clubs te zijn....kopen, kopen , kopen.....volgens mij heeft de helft van die supporters(gloryhunters) een sub club waar meer hun hart ligt.
Ik vind het ook niet normaal dat het allemaal zo kunstmatig hoog gehouden wordt.

Geef mij maar Ajax....10 pareltjes opduiken waarvan 5 het doen de rest vullen we aan met eigen jeugd....verpatsen er een paar....kut, shit foute inschatting die hadden we beter kunnen houden.....en soms heb je in potentie een paar internationals.

Wayne Rooney "verdient" 350.000 per week !!!.....waanzin ten top, dat kunnen wij nooit betalen, zelfde geldt voor Ronaldo, Messi, Falcao,tuimelaartje Neymar enz.

Engeland, Frankrijk, Spanje, Italie lagen op het WK binnen no time eruit, leuk hé al die import broodvoetballers

Mickey Mouse vind ik een rare muis die ook raar praat, maar geef mij maar onze competitie, tenenkromend maar wel spannend.

WZAWZDEB........ Yelleleleleleleeeeeeee
+ yellelleeeeeeeeeeee
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jongen voetbal is toch ook een vorm van vermaak?
Ik kijk toch niet elke week om vd Hoorn ballen op vermeer te zien geven?
Vorig seizoen Poulsen naar Cilissen maar resultaat blijft het zelfde.

Als Ajax speler ben je toch de beste?
Nou die bravoure heeft op Kishna en El Ghazi na ook niemand meer hoor.
Verdedig jij maar wat je wilt naar zolang het spel zo blijft blijf ik klagen..

Ik sta ver van het huidige spelletje af in ieder geval.
Al zal Ajax mijn club altijd blijven!
Er is heel wat meer voor nodig om op een bepaalde manier te kunnen spelen en daar te komen dan simpel even een paar leuke truukjes doen.. Daar heb je een basis voor nodig en mag je zelden tot nooit door de ondergrens zakken in die basis..

Neem nu de wedtrijd tegen Vitesse.. Ajax neemt meer risico's dan anders om kansen te creeeren, we maken er 4, en nu loopt iedereen te zeiken dat we te veel kansen hebben weggegeven en dat het kut was..

Maar als jij ver van het huidige spel af staat.. Kerel wat ga jij dan nog zware jaren tegemoet.. Ben ik blij dat ik heel dicht tegen dit spel aan leef.. Alleen het sprankelende ontbreekt nog te vaak.. Maar dat is echt een klein detail in het geheel dat al wel klopt bij Ajax..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 23:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ligt ook echt alleen aan die twee.
Haha straks ga je nog zeggen dat we hem niet gemist hebben..
Hij was echt wel de sleutel naar de aanval toe. Werd steeds beslissender
Laatste 4 wedstrijden 2 goals
Dat zeg ik niet en ga ik ook niet zeggen..

Maar neem een Suarez, in de gehele tijd dat hij bij ons speelde hebben we nooit het Ajax spel gespeeld, ja heel even onder van Basten.. En wat heeft dat ons gebracht?? Leuk hoor een individu dat heel veel laat zien, maar het elftal was gewoon ruk op een seizoen onder Jol na en dat terwijl er veel "grotere" namen liepen dan nu...

Iedereen verwachte afgelopen jaar de wereld toen Alder de Jong en Eriksen er nog waren, en dat brachten ze totaal niet, het spel was namelijk ook met hun niet om aan te zien.. Het enige dat ik daarmee zeg is dat men bij Ajax heel goed is spelers beter te maken nadat ze weg zijn..

Kijk voor de grap de topics eens na over Eriksen, zelfs in zijn laatste seizoen vonden heel wat mensen dat het gewoon een waardeloze voetballer was.. Alderweireld werd zelfs vaak buiten de basis gewenst door half het forum hier..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 07:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Miljoenen smijters is echt onzin.. Sinds Sulejmani zitten ze op het geld en is bijna iedere aankoop een breedte aankoop
geworden wat dat is veilger. Duarte bv 3 miljoen wordt misschien wel nooit basisspeler
vd Hoorn 4 miljoen kun je gewoon bij jong Ajax neerzetten..

Bv Douglas was toen gratis had de ervaring en was een harde wat Ajax ook wel kon gebruiken.
Van Dijk was ook niet zo duur en heeft ook een prima seizoen gedraaid in de basis
van Celtic.

Directe versterkingen durven of willen ze niet meer te kopen en daar valt wat van te zeggen.
En ga me nu niet vertellen dat een Duarte of van der Hoorn prima "versterkingen"
zijn.
Als je Douglas had gehaald, dan had Veltman niet doorgebroken..
freakie
 freakie - donderdag 14 augustus 2014 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Douglas had gehaald, dan had Veltman niet doorgebroken..
Die was ik ook vergeten...
freakie
 freakie - donderdag 14 augustus 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Douglas had gehaald, dan had Veltman niet doorgebroken..
Dan wordt er trouwens ook vergeten dat Schone en Moisander geweldige zetten zijn geweest van Ajax. just saying
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 14 augustus 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Yup...
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 13:06   quote  deeplink  
Nee joh, die Overmars bakt er niks van.. Dat een aantal gasten verlengen tot 2016 of 2018 enzovoorts is allemaal toeval en komt puur doordat de lantaarnpalen in Amsterdam net geschilderd zijn..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Douglas had gehaald, dan had Veltman niet doorgebroken..
Tja beste speelt is het motto toch? En daarbij ze hebben echt niet gedacht
laten we vd Hoorn maar kopen voor 4 miljoen want die stast de ontwikkeling van
Veltman teminste niet in de weg
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Dan wordt er trouwens ook vergeten dat Schone en Moisander geweldige zetten zijn geweest van Ajax. just saying
Moisander? Stast regelmatig aan de basis van tegendoelpunten hoot..
Schöne is wel goed uitgepakt
freakie
 freakie - donderdag 14 augustus 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Moisander? Stast regelmatig aan de basis van tegendoelpunten hoot..
Schöne is wel goed uitgepakt
Moisander doet het fantastisch, je dan zeggen regelmatig bij doelpunten betrokken?

Ze hebben er 28 tegen gehad in de eredivisie in 34 wedstrijden, nou mag iemand ook een keer een fout maken?

Ook Duarte en Van der Hoorn zijn prima uitgepakt, we hebben geen verwachting van ze maar hebben Veltman scherp laten spelen en ook Serero scherp laten spelen. Een Douglas had daar ontevreden mee geweest

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 augustus 2014 door freakie --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet en ga ik ook niet zeggen..

Maar neem een Suarez, in de gehele tijd dat hij bij ons speelde hebben we nooit het Ajax spel gespeeld, ja heel even onder van Basten.. En wat heeft dat ons gebracht?? Leuk hoor een individu dat heel veel laat zien, maar het elftal was gewoon ruk op een seizoen onder Jol na en dat terwijl er veel "grotere" namen liepen dan nu...

Iedereen verwachte afgelopen jaar de wereld toen Alder de Jong en Eriksen er nog waren, en dat brachten ze totaal niet, het spel was namelijk ook met hun niet om aan te zien.. Het enige dat ik daarmee zeg is dat men bij Ajax heel goed is spelers beter te maken nadat ze weg zijn..

Kijk voor de grap de topics eens na over Eriksen, zelfs in zijn laatste seizoen vonden heel wat mensen dat het gewoon een waardeloze voetballer was.. Alderweireld werd zelfs vaak buiten de basis gewenst door half het forum hier..
Niet door mij in ieder geval. . Erikssen werd net beslissender en Toby
had zijn plek ook wel gevonden. Deze twee spelers vond ik jammer dat ze gingen
die hadden je wel verder kunnen helpen. Maar goed we zijn toch gewoon kampioen geworden he
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 14 augustus 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Eriksen was een briljantje, kon echt een wedstrijd openbreken en/of beslissen.
Toby was een mooi persoon, samen met Jantje zeer goed verdedigend, jammer dat die 3 er niet meer zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Moisander doet het fantastisch, je dan zeggen regelmatig bij doelpunten betrokken?

Ze hebben er 28 tegen gehad in de eredivisie in 34 wedstrijden, nou mag iemand ook een keer een fout maken?

Ook Duarte en Van der Hoorn zijn prima uitgepakt, we hebben geen verwachting van ze maar hebben Veltman scherp laten spelen en ook Serero scherp laten spelen. Een Douglas had daar ontevreden mee geweest
Prima blijkbaar leg ik de lat wat hoger dan jullie..
freakie
 freakie - donderdag 14 augustus 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Prima blijkbaar leg ik de lat wat hoger dan jullie..
Met Douglas, Maher en Chadli had je niet verder geweest, sorry..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 14 augustus 2014 - 14:04   quote  deeplink  
Ik zie liever Eriksen, Jan en Toby dan Serero, veltman en moisander.
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja beste speelt is het motto toch? En daarbij ze hebben echt niet gedacht
laten we vd Hoorn maar kopen voor 4 miljoen want die stast de ontwikkeling van
Veltman teminste niet in de weg
Nee die hebben ze gehaald als een speler met veel potentie, die is straks bruikbaar als Veltman volgend seizoen of het jaar erop vertrekt..

Maar wat was het verschil geweest?? Veltman is blijkbaar beter dan Dijks vd Hoorn Douglas.. Anders had ie vast niet op het WK gespeeld..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Moisander? Stast regelmatig aan de basis van tegendoelpunten hoot..
Schöne is wel goed uitgepakt
Hmm, kom eens met voorbeelden dan, je noemt namelijk regelmatig, dus zal je ze vast wel in je geheugen hebben..

Ik kan me er 1 of twee herinneren, niet meer dan dat..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:43 schreef freakie het volgende:

[..]

Moisander doet het fantastisch, je dan zeggen regelmatig bij doelpunten betrokken?

Ze hebben er 28 tegen gehad in de eredivisie in 34 wedstrijden, nou mag iemand ook een keer een fout maken?

Ook Duarte en Van der Hoorn zijn prima uitgepakt, we hebben geen verwachting van ze maar hebben Veltman scherp laten spelen en ook Serero scherp laten spelen. Een Douglas had daar ontevreden mee geweest
Duarte en vd Hoorn zijn niet prima uitgepakt, dat moet nog blijken..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Eriksen was een briljantje, kon echt een wedstrijd openbreken en/of beslissen.
Toby was een mooi persoon, samen met Jantje zeer goed verdedigend, jammer dat die 3 er niet meer zijn.
ja, en jammer dat Suarez, vd Wiel, Vermaelen, Ozibiliz, Pantelic, de Jong en weet ik veel wie nog meer er niet meer zijn..

Dat is Ajax, spelers komen en gaan, en vaak nog snel ook..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Prima blijkbaar leg ik de lat wat hoger dan jullie..
Dat denk ik zeker niet, jij wil het alleen op een andere manier bereiken..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:04 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik zie liever Eriksen, Jan en Toby dan Serero, veltman en moisander.
Datzelfde geld voor Atletico en Tottenham... Daarom konden we ze niet houden..

Ik zie ook liever Suarez vanaf links komen dan Kishna of Fischer..
Robinho
 Robinho - donderdag 14 augustus 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Nog twee weken gelul over aankopen. Bekijk de opstelling van Jong Ajax van maandag effe en je weet dat er hooguit 1 ervaren speler komt. De jeugd komt er echt aan, we hebben niemand nodig. Aankopen die beter zijn dan wat er loopt zijn gewoon te duur en hebben geen zin in de eredivisie. Op naar de 200 miljoen een eigen stadion en van de beurs af!
freakie
 freakie - donderdag 14 augustus 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Duarte en vd Hoorn zijn niet prima uitgepakt, dat moet nog blijken..
Die zijn nu prima uitgepakt. Van der Hoorn speelt nu, krijgt wat meer tijd(omdat Veltman nig vakantie had) duarte heeft al regelmatig gespeeld en was ook meer om te kijken wie het beste presteerde. Dus vind het vrij geslaagd, al denk ik dat Duarte niet echt meer gebruikt gaat worden en van der Hoorn later pas een rol gaat spelen
freakie
 freakie - donderdag 14 augustus 2014 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 15:10 schreef Robinho het volgende:
Nog twee weken gelul over aankopen. Bekijk de opstelling van Jong Ajax van maandag effe en je weet dat er hooguit 1 ervaren speler komt. De jeugd komt er echt aan, we hebben niemand nodig. Aankopen die beter zijn dan wat er loopt zijn gewoon te duur en hebben geen zin in de eredivisie. Op naar de 200 miljoen een eigen stadion en van de beurs af!
Dat is het helemaal. Spelers die je koopt kunnen floppen, worden ouder en willen teveel salaris. De kans dat het flopt is zo groot, ben je zometeen je geld kwijt en gaat de filosofie van Ajax een deuk oplopen
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee die hebben ze gehaald als een speler met veel potentie, die is straks bruikbaar als Veltman volgend seizoen of het jaar erop vertrekt..

Maar wat was het verschil geweest?? Veltman is blijkbaar beter dan Dijks vd Hoorn Douglas.. Anders had ie vast niet op het WK gespeeld..
Ook dat is niet zo zwart/wit maar dat hoef ik jou dan weer niet uit te leggen! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Met Douglas, Maher en Chadli had je niet verder geweest, sorry..
Dat denk jij? Ik durf een Douglas of een van Dijk wel
tegenover een vd Hoorn te zetten hoor.
Zelfs tegenover Veltman hoor al zullen die elkaar dan minder veel ontlopen.

Chadli, Djuricic, Maher op de plek van Sorero durf ik ook aan hoor..

Chadli, Djuricic, Tadic durf ik ook nog wel aan op linksbuiten

En zelfs Djuricic in de spits is niet minder dan Milik
Maar goed jij bent blijkbaar tevreden met wat er rondloopt ik niet verschilletje
van inzicht prima..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 14:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Hmm, kom eens met voorbeelden dan, je noemt namelijk regelmatig, dus zal je ze vast wel in je geheugen hebben..

Ik kan me er 1 of twee herinneren, niet meer dan dat..
Heb zo ie zo 3 beelden in mijn hoofd waar hij gewoon niet doet wat hij moet dan
als leider in de verdediging. Utrecht laat hij Veltman het duel aan gaan
tegen de ridder komt een goal uit. Zwolle staat de verdediging slecht mede doordat hij Veltman niet goed neerzet
En in de voorbereiding tegen Benfica bukt hij onder een voorzet door omdat hij
dacht dat er niemand was (werd waarschijnlijk niets geroepen door Boilesen
en een oefenwedstrijd maar toch kan het niet op niveau).
Zo heeft hij wel vaker slippertjes
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 14 augustus 2014 - 16:33   quote  deeplink  


Deze bal moet ie of pakken of rugdekking geven.
Als hij er voor komt houd hij Veltman uit het duel
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 15:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Die zijn nu prima uitgepakt. Van der Hoorn speelt nu, krijgt wat meer tijd(omdat Veltman nig vakantie had) duarte heeft al regelmatig gespeeld en was ook meer om te kijken wie het beste presteerde. Dus vind het vrij geslaagd, al denk ik dat Duarte niet echt meer gebruikt gaat worden en van der Hoorn later pas een rol gaat spelen
zoals je al aangeeft speelt vd Hoorn omdat Veltman er nog niet is. Duarte heeft gespeeld, maar lijkt achter aan te sluiten bij Serrero Andersen en Klaassen.. Dus zeker niet geslaagd..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ook dat is niet zo zwart/wit maar dat hoef ik jou dan weer niet uit te leggen! ;-)
3e worden op een Wk met twee keer speeltijd, of helemaal niet worden opgeroepen en reserve spelen in Rusland. Of basis in een competitie ver onder de onze.. Tsjaa..
madretsma
 madretsma - donderdag 14 augustus 2014 - 16:49   quote  deeplink  
V Ginkel nog steeds geen huuroptie?
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat denk jij? Ik durf een Douglas of een van Dijk wel
tegenover een vd Hoorn te zetten hoor.
Zelfs tegenover Veltman hoor al zullen die elkaar dan minder veel ontlopen.

Chadli, Djuricic, Maher op de plek van Sorero durf ik ook aan hoor..

Chadli, Djuricic, Tadic durf ik ook nog wel aan op linksbuiten

En zelfs Djuricic in de spits is niet minder dan Milik
Maar goed jij bent blijkbaar tevreden met wat er rondloopt ik niet verschilletje
van inzicht prima..
En zijn die spelers allemaal zoveel beter dan Veltman bijvoorbeeld?? Ik vind Veltman zelfs stukken beter, zeker opbouwend, en dat is toch wel erg belangrijk bij Ajax..

Chadli Djurucic en Maher zijn allemaal compleet geflopt in hun eerste jaar na de transfer en 2 ervan moeten zelf weg bij hun huidige club. Zijn die jongens dan zoveel beter dan een Serrero? Ik denk het niet, zeker omdat ze alle drie eigelijk geen tot heel weinig verdedigend werk opknappen en dat bij Ajax toch wel een vereiste is.. En daarmee zeg ik niet dat Serero een topper is en dat zegt weer heel veel over de kwaliteiten van de genoemde spelers..

En Tadic is zo geweldig goed dat we hem het afgelopen seizoen nauwelijks gezien hebben, met name in de topwedstrijden niet. En per toeval dat Koeman hem uit deze competitie kende dat ie nog een redelijke transfer kon maken naar een middenmotor in Engeland..
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb zo ie zo 3 beelden in mijn hoofd waar hij gewoon niet doet wat hij moet dan
als leider in de verdediging. Utrecht laat hij Veltman het duel aan gaan
tegen de ridder komt een goal uit. Zwolle staat de verdediging slecht mede doordat hij Veltman niet goed neerzet
En in de voorbereiding tegen Benfica bukt hij onder een voorzet door omdat hij
dacht dat er niemand was (werd waarschijnlijk niets geroepen door Boilesen
en een oefenwedstrijd maar toch kan het niet op niveau).
Zo heeft hij wel vaker slippertjes
Whahaha, die eerste is gewoon een fout van Veltman kerel. En tegen Zwolle coached hij niet goed?? Grappig..
En er dan een oefenwedtrijd bij halen.. Kom op zeg je neemt jezelf nu toch niet serieus hiermee??
remco k
 remco k - donderdag 14 augustus 2014 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:49 schreef madretsma het volgende:
V Ginkel nog steeds geen huuroptie?
Lekker ja, op de plek van Klaasen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 augustus 2014 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 09:38 schreef freakie het volgende:

[..]

Zou douglas een directe versterking zijn? Zou het niet ontzettend floppen en vervelend gaan doen? Een speler kopen geeft je geen garantie op goed spel. Douglas had denk ik giga geflopt, van der Hoorn is net zo iets als douglas namelijk
Douglas had zeer zeker een versterking geweest, had niet geflopt want hij is ook niet geflopt in Moskou.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 augustus 2014 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je Douglas had gehaald, dan had Veltman niet doorgebroken..
Dat is waar!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 augustus 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 11:47 schreef freakie het volgende:

[..]

Dan wordt er trouwens ook vergeten dat Schone en Moisander geweldige zetten zijn geweest van Ajax. just saying
Moisander ????? Totaal niet mee eens...is positioneel en verdedigend niet sterk...
madretsma
 madretsma - donderdag 14 augustus 2014 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Lekker ja, op de plek van Klaasen..
Zou ook op de plek van Blind kunnen als hij weggaat..
maar idd als Klaassen geblesseerd is of uit vorm dan is dat ook een optie
en als de wedstrijd er naar vraagt 3-4-3 spelen V Rhijn/Ligeon eruit
V Ginkel half die positie opvullen maar meer als rechts half spelen.
of gewoon zo beginnen Ligeon en V Rhijn het imponeert niet!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 13:58 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Eriksen was een briljantje, kon echt een wedstrijd openbreken en/of beslissen.
Toby was een mooi persoon, samen met Jantje zeer goed verdedigend, jammer dat die 3 er niet meer zijn.
Heel jammer!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 augustus 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 16:49 schreef madretsma het volgende:
V Ginkel nog steeds geen huuroptie?
Graag!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 14 augustus 2014 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 17:01 schreef madretsma het volgende:

[..]

Zou ook op de plek van Blind kunnen als hij weggaat..
maar idd als Klaassen geblesseerd is of uit vorm dan is dat ook een optie
en als de wedstrijd er naar vraagt 3-4-3 spelen V Rhijn/Ligeon eruit
V Ginkel half die positie opvullen maar meer als rechts half spelen.
of gewoon zo beginnen Ligeon en V Rhijn het imponeert niet!
Klopt kan ook heel goed als VM...
madretsma
 madretsma - donderdag 14 augustus 2014 - 17:09   quote  deeplink  
Toornstra komt net tekort voor Ajax vind ik, Maar is wel goed genoeg voor Feyenoord
niet rot bedoelt maar is gewoon zo Immers en Schaken komen toch ook zwaar tekort voor Ajax
maar zijn bij Feyenoord dragende spelers wat aangeeft dat er geen top 3 meer is maar een top 2 of top 1

Ziyech inplaats van Serero dat zou ik wel toejuichen...
Robinho
 Robinho - donderdag 14 augustus 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 17:09 schreef madretsma het volgende:
Toornstra komt net tekort voor Ajax vind ik, Maar is wel goed genoeg voor Feyenoord
niet rot bedoelt maar is gewoon zo Immers en Schaken komen toch ook zwaar tekort voor Ajax
maar zijn bij Feyenoord dragende spelers wat aangeeft dat er geen top 3 meer is maar een top 2 of top 1

Ziyech inplaats van Serero dat zou ik wel toejuichen...
Serero was de beste Ajaxspeler na Vermeer zondag. Ziyech is zeker niet verder en moet zich ook nog aanpassen als ie gekocht zou worden. Andersen is in potentie de beste trouwens, maar wel een heel ander type.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 14 augustus 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 augustus 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Doet tie het of doet tie het niet......a joh lukt het niet dan kopen we er wel een paar links of rechts,ohw 200 miljoen kan ons het schelen....
Moet er niet aan denken om supporter van dat soort clubs te zijn....kopen, kopen , kopen.....volgens mij heeft de helft van die supporters(gloryhunters) een sub club waar meer hun hart ligt.
Ik vind het ook niet normaal dat het allemaal zo kunstmatig hoog gehouden wordt.

Geef mij maar Ajax....10 pareltjes opduiken waarvan 5 het doen de rest vullen we aan met eigen jeugd....verpatsen er een paar....kut, shit foute inschatting die hadden we beter kunnen houden.....en soms heb je in potentie een paar internationals.

Wayne Rooney "verdient" 350.000 per week !!!.....waanzin ten top, dat kunnen wij nooit betalen, zelfde geldt voor Ronaldo, Messi, Falcao,tuimelaartje Neymar enz.

Engeland, Frankrijk, Spanje, Italie lagen op het WK binnen no time eruit, leuk hé al die import broodvoetballers

Mickey Mouse vind ik een rare muis die ook raar praat, maar geef mij maar onze competitie, tenenkromend maar wel spannend.

WZAWZDEB........ Yelleleleleleleeeeeeee
Ongelooflijk, tranen in mijn ogen van deze post!! Zoveel gevoel en waarheid in 1 post! Blijkt die van Nenam te zijn! ;-)
madretsma
 madretsma - donderdag 14 augustus 2014 - 17:20   quote  deeplink  
Tielemans van Anderlecht zou ook de perfecte vervanger zijn voor Blind
wat een geweldig talent is dat zeg! Kost wel rond de 10 miljoen maar waarom niet
als je Blind verkoopt voor 22miljoen dat zou ook het bedrag ongeveer zijn als Tielemans
weer verkoopt over een x aantal jaar

Youri Tielemans heeft ook net wat meer talent en potentie dan V Ginkel.
Hij is pas 17 jaar, maar speelde vorig jaar als een routinier bij Anderlecht
Elk jaar word hij 5miljoen duurder denk ik echt zwaar onder de indruk van hem.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 14 augustus 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 augustus 2014 - 17:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ongelooflijk, tranen in mijn ogen van deze post!! Zoveel gevoel en waarheid in 1 post! Blijkt die van Nenam te zijn! ;-)
Zit je me nou in de zeik te nemen ouwe ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar gaat dit nog over joh?









0.0102510