BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar gaat dit nog over joh?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:15 schreef hjf het volgende:

[..]

En Chelsea dan? Money. Think i'll buy me a whole footballteam.
Inderdaad, lekker tegen de gedachtengang van Ajax in../
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, lekker tegen de gedachtengang van Ajax in../
Je kunt de gedachten gang ook te ver doorvoeren Remco. Want ik heb het over 1 investering van circa 20-23 mln. En wellicht gaat Daley voor dit bedrag naar MU voor sluiting van de transfer deadline. Regeren is vooruitzien.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:13 schreef hjf het volgende:

[..]

Depay gaat als hij 2 jaar bij Ajax heeft gespeeld voor 50 mln. naar een Oliesjeik of Russische crimineel. En je moet van tevoren gedachten of ideeën uitschakelen.
Depay gaat toch nooit naar Ajax..
Of bedoelde je het niet serieus?
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 11:55 schreef hjf het volgende:

[..]

Je kunt de gedachten gang ook te ver doorvoeren Remco. Want ik heb het over 1 investering van circa 20-23 mln. En wellicht gaat Daley voor dit bedrag naar MU voor sluiting van de transfer deadline. Regeren is vooruitzien.
Sorry, maar als jij niet begrijpt dat een kwart van je totale vermogen uitgeven aan 1 speler die nog geen 50 wedstrijden eredivisie heeft gespeeld veel te veel geld is voor Ajax en daar begrijpelijk niet eens over nagedacht wordt, dan heeft deze discussie niet zo veel nut..

Regeren is inderdaad vooruitzien, en dat is precies wat Ajax heeft gedaan..

Ajax kan dat helemaal niet betalen. En moet dat ook totaal niet willen..

Gelukkig zak dat ook niet gebeuren.
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar als jij niet begrijpt dat een kwart van je totale vermogen uitgeven aan 1 speler die nog geen 50 wedstrijden eredivisie heeft gespeeld veel te veel geld is voor Ajax en daar begrijpelijk niet eens over nagedacht wordt, dan heeft deze discussie niet zo veel nut..

Regeren is inderdaad vooruitzien, en dat is precies wat Ajax heeft gedaan..

Ajax kan dat helemaal niet betalen. En moet dat ook totaal niet willen..

Gelukkig zak dat ook niet gebeuren.
Ajax kan het wel betalen, maar zal het inderdaad niet willen. Maar zoals ik op z'n VanGaliaans zeg: zoals ik al eerder heb gezegd, je hebt voor de 5e titel oprij geen concurrentie meer. En je weet wat CL deelname elk jaar toch oplevert? Dus de investering is snel terug verdient. En oh ja. Het kapitaal bij een voetbalclub behoort toch niet alleen op de Depositorekening bij een bank te staan?
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 augustus 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Naar mate we 2 september naderen wordt het toch weer spannend. Je kunt feitelijk dan pas de balans opnemen welke spelers we hebben. Het verhaal Eto'o loopt ook traag. Hij wil meer tijd voor eventuele andere ( betere) opties. Is natuurlijk zijn goed recht, maar voor Ajax werkt dat niet in hun voordeel.

Los hiervan loop je nog steeds het risico om sterkhouders te verliezen. Blind is natuurlijk de belangrijkste hierin. Afgelopen weekend zie je ook weer zijn inbreng en invloed. Op jaar basis is dat een groot verschil. Moisander is ook een speler die zomaar kan vertrekken. Sommigen zullen daar niet rauwig om zijn, maar ik denk dat een andere speler minder ervaring zal hebben dan hij op dit moment heeft. Schone willen ze nu het contract gaan openbreken en verlengen. Ik hoop echt dat dit positief uitvalt. Want ook bij eventueel wegvallen van hem, verlies Ajax in kwaliteit. Wanneer Vermeer wegvalt, krijg je er een mindere stand-in voor in de plaats. Bij wegvallen Cillessen kan dat zeker punten gaan schelen. Kampioen wordt je op basis van een geheel jaar en hierin zijn de kleine details belangrijk.

Wanneer PSV geen spelers meer verliest, is het zeker een belangrijke tegenstander voor de titel.

Overmars wacht nu opnieuw af, en juist die manier van handelen kan in het nadeel van Ajax gaan werken. Aan een jaar geleden zag je dat door het late reageren van Overmars dat bepaalde spelers niet meer konden worden aangetrokken.

Spannend gaat het zeker worden in deze laatste 2 weken!!
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 12:50 schreef hjf het volgende:

[..]

Ajax kan het wel betalen, maar zal het inderdaad niet willen. Maar zoals ik op z'n VanGaliaans zeg: zoals ik al eerder heb gezegd, je hebt voor de 5e titel oprij geen concurrentie meer. En je weet wat CL deelname elk jaar toch oplevert? Dus de investering is snel terug verdient. En oh ja. Het kapitaal bij een voetbalclub behoort toch niet alleen op de Depositorekening bij een bank te staan?
Je bedoelde het dus wel serieus...

Ajax koopt geen titels, dat is punt 1
Plus wij hebben nu Kishna,El Ghazi,Becker,Fischer,Menig,Fischer,Schone,Muric En Andersen kan er ook spelen.
En een nederlandse speler gaat nooit voor 35,40,50 miljoen weg..

En Psv verkoopt bewijs van spreken Depay liever voor 20 miljoen naar Engeland dan voor 30 miljoen naar Ajax
ook vanwege de druk van de supporters..
plus het feit, denk logisch na! Depay wil toch een volgende stap maken! dit jaar of volgend jaar!
Nederland heeft hij wel gehad, qua niveau qua salaris enz...

nou ik heb toch maar serieus erop gereageerd op iets wat je eigenlijk niet serieus kan nemen
maar niemand is perfect;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 augustus 2014 - 13:26   quote  deeplink  
Wanneer Ajax basisspelers gaat verliezen en er weinig of niks meer bijkomt, is Ajax afhankelijk van jonge en onervaren spelers. Dat noem ik risico nemen. Kishna is daar een mooi voorbeeld van. Hij is nog jong en vooral te licht. De spelers die dan als eerste komen hebben veel minder ervaring. Dat is in de CL vragen om problemen.

Ook in de opbouw is een speler als Blind van groot belang, wanneer hij verdwijnt verlies je veel in inzicht en de juiste keuzes. Overmars moet niet weer komen met; we hadden geen mogelijkheden meer om de juiste speler op het laatst aan te trekken.

Ajax heeft gisteren een goede wedstrijd gespeeld, maar tegen PSV kun je zo maar ineens een speler als Blind er niet meer bij hebben. En dat is een groot verschil.

Ajax en ook Overmars zal moeten laten zien dat er geleerd is van vorig jaar. Wanneer Ajax echt de wil heeft om haar publiek een hoger en aantrekkelijker niveau te geven zullen ze er maximaal voor moeten gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Bobby1972 --
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 12:57 schreef Bobby1972 het volgende:
Naar mate we 2 september naderen wordt het toch weer spannend. Je kunt feitelijk dan pas de balans opnemen welke spelers we hebben. Het verhaal Eto'o loopt ook traag. Hij wil meer tijd voor eventuele andere ( betere) opties. Is natuurlijk zijn goed recht, maar voor Ajax werkt dat niet in hun voordeel.

Los hiervan loop je nog steeds het risico om sterkhouders te verliezen. Blind is natuurlijk de belangrijkste hierin. Afgelopen weekend zie je ook weer zijn inbreng en invloed. Op jaar basis is dat een groot verschil. Moisander is ook een speler die zomaar kan vertrekken. Sommigen zullen daar niet rauwig om zijn, maar ik denk dat een andere speler minder ervaring zal hebben dan hij op dit moment heeft. Schone willen ze nu het contract gaan openbreken en verlengen. Ik hoop echt dat dit positief uitvalt. Want ook bij eventueel wegvallen van hem, verlies Ajax in kwaliteit. Wanneer Vermeer wegvalt, krijg je er een mindere stand-in voor in de plaats. Bij wegvallen Cillessen kan dat zeker punten gaan schelen. Kampioen wordt je op basis van een geheel jaar en hierin zijn de kleine details belangrijk.

Wanneer PSV geen spelers meer verliest, is het zeker een belangrijke tegenstander voor de titel.

Overmars wacht nu opnieuw af, en juist die manier van handelen kan in het nadeel van Ajax gaan werken. Aan een jaar geleden zag je dat door het late reageren van Overmars dat bepaalde spelers niet meer konden worden aangetrokken.

Spannend gaat het zeker worden in deze laatste 2 weken!!
Een zeer goede analyse.
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Ajax basisspelers gaat verliezen en er weinig of niks meer bijkomt, is Ajax afhankelijk van jonge en onervaren spelers. Dat noem ik risico nemen. Kishna is daar een mooi voorbeeld van. Hij is nog jong en vooral te licht. De spelers die dan als eerste komen hebben veel minder ervaring. Dat is in de CL vragen om problemen.

Ook in de opbouw is een speler als Blind van groot belang, wanneer hij verdwijnt verlies je veel in inzicht en de juiste keuzes. Overmars moet niet weer komen met; we hadden geen mogelijkheden meer om de juiste speler op het laatst aan te trekken.

Ajax heeft gisteren een goede wedstrijd gespeeld, maar tegen PSV kun je zo maar ineens een speler als Blind er niet meer bij hebben. En dat is een groot verschil.

Ajax en ook Overmars zal moeten laten zien dat er geleerd is van vorig jaar. Wanneer Ajax echt de wil heeft om haar publiek een hoger en aantrekkelijker niveau te geven zullen ze er maximaal voor moeten gaan.
Wij zijn het eens.
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:00 schreef madretsma het volgende:

[..]

Je bedoelde het dus wel serieus...

Ajax koopt geen titels, dat is punt 1
Plus wij hebben nu Kishna,El Ghazi,Becker,Fischer,Menig,Fischer,Schone,Muric En Andersen kan er ook spelen.
En een nederlandse speler gaat nooit voor 35,40,50 miljoen weg..

En Psv verkoopt bewijs van spreken Depay liever voor 20 miljoen naar Engeland dan voor 30 miljoen naar Ajax
ook vanwege de druk van de supporters..
plus het feit, denk logisch na! Depay wil toch een volgende stap maken! dit jaar of volgend jaar!
Nederland heeft hij wel gehad, qua niveau qua salaris enz...

nou ik heb toch maar serieus erop gereageerd op iets wat je eigenlijk niet serieus kan nemen
maar niemand is perfect;-)
Ik kan helemaal niets met jouw commentaar. Dat is niet serieus te nemen. Je hebt nog nooit een succesvol bedrijf geleid zeker? Anders zou je zeker tot andere inzichten komen. En je hebt duidelijk laten zien, dat inzicht bij jou ontbreekt. Je komt met namen, die op DIT moment geen beslissende rol hebben gespeeld. Bovendien zijn er een aantal, die of langdurig geblesseerd (Fisher) of verhuurd is (Menig). Dus denk na voordat je commentaar geeft, die ik serieus kan nemen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 augustus 2014 - 19:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Precies capitano....niet reageren is dan het beste
Trutje
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 10:27 schreef hjf het volgende:
Allereerst mijn complimenten Hummel wat je in een week (was op vakantie) teweeg hebt gebracht. Goede discussie topic. Ik vind dat Ajax voor 1 september 1 grote investering moet doen. Daar valt Eto'O niet binnen in mijn zienswijze. Het komt moeilijk uit mijn strot, maar die voetbalt momenteel bij Pisvee: Memphis Depay. Je bereikt met deze investering 2 dingen: je hebt voor de 5e titel op rij gelijk geen concurrentie meer en je kansen op overwinteren in de CL worden alleen maar groter. En Ajacieden ga niet zeggen, dat dit niet haalbaar is. Voor geld is alles te koop (tussen de 20 en 23 mln.).
Graag gedaan. . ;-) Goede vakantie gehad?
Wel een zonnesteek opgelopen zo te zien haha!
Depay prima speler haar maar veel te duuurrr.
Ajax moet naar mijn mening niet meer dan max. 10 miljoen uitgeven
maar gewoon scouten er loopt er vast nog wel zo 1 in Zuid-Amerika
of iets in die richting. Ronaldinho is transfervrij :-)
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:37 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik kan helemaal niets met jouw commentaar. Dat is niet serieus te nemen. Je hebt nog nooit een succesvol bedrijf geleid zeker? Anders zou je zeker tot andere inzichten komen. En je hebt duidelijk laten zien, dat inzicht bij jou ontbreekt. Je komt met namen, die op DIT moment geen beslissende rol hebben gespeeld. Bovendien zijn er een aantal, die of langdurig geblesseerd (Fisher) of verhuurd is (Menig). Dus denk na voordat je commentaar geeft, die ik serieus kan nemen.
Jij zegt dat Ajax voor veel geld Depay moet kopen terwijl we zelf Kishna,Fischer,El Ghazi hebben
en dan heb ik er geen kijk op? Haha

en nogmaals het is totaal niet realistisch Depay wil zijn volgende stap naar Engeland maken..
Ik dacht echt dat je een grapje maakte haha

en Menig is niet verhuurd dat is Meleg, en dan moet ik nadenken over mijn comentaar? tjsa...
het word steeds grappiger..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door madretsma --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Ajax basisspelers gaat verliezen en er weinig of niks meer bijkomt, is Ajax afhankelijk van jonge en onervaren spelers. Dat noem ik risico nemen. Kishna is daar een mooi voorbeeld van. Hij is nog jong en vooral te licht. De spelers die dan als eerste komen hebben veel minder ervaring. Dat is in de CL vragen om problemen.

Ook in de opbouw is een speler als Blind van groot belang, wanneer hij verdwijnt verlies je veel in inzicht en de juiste keuzes. Overmars moet niet weer komen met; we hadden geen mogelijkheden meer om de juiste speler op het laatst aan te trekken.

Ajax heeft gisteren een goede wedstrijd gespeeld, maar tegen PSV kun je zo maar ineens een speler als Blind er niet meer bij hebben. En dat is een groot verschil.

Ajax en ook Overmars zal moeten laten zien dat er geleerd is van vorig jaar. Wanneer Ajax echt de wil heeft om haar publiek een hoger en aantrekkelijker niveau te geven zullen ze er maximaal voor moeten gaan.
Mokotjo voor 1,5 hadden ze gewoon moeten doen al vind ik Viergever
Cvm ook wel prima. Mocht dan of Blind of Moisander nog vertrekken had
je dat helemaal ingedekt.

Dat links midden ook nog niet helemaal top is bewijst de Boer nu al met
het doorschuiven van Blind.
Dus als Moisander vertrekt en Viergever daar komt te spelen
moet Blind Cvm. Dan heb je Serero, Duarte, of Andersen voor
Linker middenveld. Serero en Duarte zijn het imo net niet.
Andersen heeft nog wel wat tijd nodig.

Dus Mocht Blind of Moisander vertrekken heb je nog wel degelijk een
speler erbij nodig. Al zegt de Boer van niet.
Hoop dan op Chery voor lm vond hem bij Ado al opvallen maar laat het
nu wekelijks zien.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mokotjo voor 1,5 hadden ze gewoon moeten doen al vind ik Viergever
Cvm ook wel prima. Mocht dan of Blind of Moisander nog vertrekken had
je dat helemaal ingedekt.

Dat links midden ook nog niet helemaal top is bewijst de Boer nu al met
het doorschuiven van Blind.
Dus als Moisander vertrekt en Viergever daar komt te spelen
moet Blind Cvm. Dan heb je Serero, Duarte, of Andersen voor
Linker middenveld. Serero en Duarte zijn het imo net niet.
Andersen heeft nog wel wat tijd nodig.

Dus Mocht Blind of Moisander vertrekken heb je nog wel degelijk een
speler erbij nodig. Al zegt de Boer van niet.
Hoop dan op Chery voor lm vond hem bij Ado al opvallen maar laat het
nu wekelijks zien.
mee eens,
Mokotjo 1,5 Miljoen en hij kan net als Blind en Viergever op meerdere posities spelen.
Ajax heeft een beetje liggen slapen

Twente heeft het geweldig gedaan..
Ziyech zijn 10 maanden contract af betaald voor een bedrag van 1,5 tot 2 miljoen
daarin heeft Feyenoord liggen slapen...

Twente is Ajax haar grootste titel concurrent

Al vind ik hun verdediging net als die van Psv,Feyenoord erg wankel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door madretsma --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 augustus 2014 - 14:39   quote  deeplink  
Mokotjo had Ajax voor weinig geld reeds kunnen kopen. Dat is nu een voorbeeld van indekken van risico. Wat had je daarmee kunnen verliezen? Dat is een voorbeeld van durven anticiperen op een eventuele overgang van een speler naar een topclub. Want afwachten is een groter risico, omdat je straks net als een jaar geleden minder tijd hebt om nog een geschikte speler aan te trekken. Dat verwijt ik Overmars al geruime tijd. Nu zal hij moeten laten zien dat hij wel geschikt is voor zijn functie.

Ziyech was ook een goedkope en prima versterking geweest. Ook weer met weinig risico.

Ajax moet het zichzelf niet onnodig moeilijk gaan maken op het laatste moment. Wanneer je voetballers veel kunt bieden en geld hebt ben je verplicht om een goed elftal neer te zetten voor jouw supporters!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 augustus 2014 - 14:42   quote  deeplink  
Betere spelers met ervaring zullen de jonge spelers sneller naar een hoger niveau brengen. Uiteindelijk zal het in je voordeel zijn. Dus Overmars waar wacht je op.....
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 12:50 schreef hjf het volgende:

[..]

Ajax kan het wel betalen, maar zal het inderdaad niet willen. Maar zoals ik op z'n VanGaliaans zeg: zoals ik al eerder heb gezegd, je hebt voor de 5e titel oprij geen concurrentie meer. En je weet wat CL deelname elk jaar toch oplevert? Dus de investering is snel terug verdient. En oh ja. Het kapitaal bij een voetbalclub behoort toch niet alleen op de Depositorekening bij een bank te staan?
Een kwart van je totale geld uitgeven aan een grote gok met een nog grotere gok of je er iets aan kan verdienen. Nee dat kan niemand betalen..
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 12:57 schreef Bobby1972 het volgende:
Naar mate we 2 september naderen wordt het toch weer spannend. Je kunt feitelijk dan pas de balans opnemen welke spelers we hebben. Het verhaal Eto'o loopt ook traag. Hij wil meer tijd voor eventuele andere ( betere) opties. Is natuurlijk zijn goed recht, maar voor Ajax werkt dat niet in hun voordeel.

Los hiervan loop je nog steeds het risico om sterkhouders te verliezen. Blind is natuurlijk de belangrijkste hierin. Afgelopen weekend zie je ook weer zijn inbreng en invloed. Op jaar basis is dat een groot verschil. Moisander is ook een speler die zomaar kan vertrekken. Sommigen zullen daar niet rauwig om zijn, maar ik denk dat een andere speler minder ervaring zal hebben dan hij op dit moment heeft. Schone willen ze nu het contract gaan openbreken en verlengen. Ik hoop echt dat dit positief uitvalt. Want ook bij eventueel wegvallen van hem, verlies Ajax in kwaliteit. Wanneer Vermeer wegvalt, krijg je er een mindere stand-in voor in de plaats. Bij wegvallen Cillessen kan dat zeker punten gaan schelen. Kampioen wordt je op basis van een geheel jaar en hierin zijn de kleine details belangrijk.

Wanneer PSV geen spelers meer verliest, is het zeker een belangrijke tegenstander voor de titel.

Overmars wacht nu opnieuw af, en juist die manier van handelen kan in het nadeel van Ajax gaan werken. Aan een jaar geleden zag je dat door het late reageren van Overmars dat bepaalde spelers niet meer konden worden aangetrokken.

Spannend gaat het zeker worden in deze laatste 2 weken!!
Weet je waarom Overmars lekker kan afwachten??

Omdat de vervangers er al zijn, alleen niet voor Vermeer.. Maar dat is vrij snel geregeld met Boer of ten Rouwelaar...
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Wanneer Ajax basisspelers gaat verliezen en er weinig of niks meer bijkomt, is Ajax afhankelijk van jonge en onervaren spelers. Dat noem ik risico nemen. Kishna is daar een mooi voorbeeld van. Hij is nog jong en vooral te licht. De spelers die dan als eerste komen hebben veel minder ervaring. Dat is in de CL vragen om problemen.

Ook in de opbouw is een speler als Blind van groot belang, wanneer hij verdwijnt verlies je veel in inzicht en de juiste keuzes. Overmars moet niet weer komen met; we hadden geen mogelijkheden meer om de juiste speler op het laatst aan te trekken.

Ajax heeft gisteren een goede wedstrijd gespeeld, maar tegen PSV kun je zo maar ineens een speler als Blind er niet meer bij hebben. En dat is een groot verschil.

Ajax en ook Overmars zal moeten laten zien dat er geleerd is van vorig jaar. Wanneer Ajax echt de wil heeft om haar publiek een hoger en aantrekkelijker niveau te geven zullen ze er maximaal voor moeten gaan.
Ajax werd afgelopen jaar lachend kampioen, in mijn optiek eigenlijk alles goed gedaan.. Hadden ze namelijk buitenspelers gekocht, dan hadden we nu zonder El Ghazi en Kishna gespeeld..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Een kwart van je totale geld uitgeven aan een grote gok met een nog grotere gok of je er iets aan kan verdienen. Nee dat kan niemand betalen..
Voor 9,5 miljoen hadden we nu Ziyech, Kostic en Mokotjo erbij gehad
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:37 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik kan helemaal niets met jouw commentaar. Dat is niet serieus te nemen. Je hebt nog nooit een succesvol bedrijf geleid zeker? Anders zou je zeker tot andere inzichten komen. En je hebt duidelijk laten zien, dat inzicht bij jou ontbreekt. Je komt met namen, die op DIT moment geen beslissende rol hebben gespeeld. Bovendien zijn er een aantal, die of langdurig geblesseerd (Fisher) of verhuurd is (Menig). Dus denk na voordat je commentaar geeft, die ik serieus kan nemen.
Ik ben wel onderdeel van de leiding bij een groot bedrijf. En een idee zoals dat van jou zou unaniem van tafel geveegd worden..

Menig is trouwens niet verhuurd.. Wel je feiten juist hebben.
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mokotjo voor 1,5 hadden ze gewoon moeten doen al vind ik Viergever
Cvm ook wel prima. Mocht dan of Blind of Moisander nog vertrekken had
je dat helemaal ingedekt.

Dat links midden ook nog niet helemaal top is bewijst de Boer nu al met
het doorschuiven van Blind.
Dus als Moisander vertrekt en Viergever daar komt te spelen
moet Blind Cvm. Dan heb je Serero, Duarte, of Andersen voor
Linker middenveld. Serero en Duarte zijn het imo net niet.
Andersen heeft nog wel wat tijd nodig.

Dus Mocht Blind of Moisander vertrekken heb je nog wel degelijk een
speler erbij nodig. Al zegt de Boer van niet.
Hoop dan op Chery voor lm vond hem bij Ado al opvallen maar laat het
nu wekelijks zien.
Je hebt nu al een probleem met de bank, kijk voor de grap eens wat er allemaal meedeed bij Jong Ajax afgelopen week.

Overigens vind ik dat wanneer Blind EN Moisander vertrekken dat ze dan nog iemand extra nodig hebben voor die positie..

Chery?? Dat is een aanvallend denkende speler die helemaal niet op de plek van Moisander of Blind speelt normaal gesproken..
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Mokotjo had Ajax voor weinig geld reeds kunnen kopen. Dat is nu een voorbeeld van indekken van risico. Wat had je daarmee kunnen verliezen? Dat is een voorbeeld van durven anticiperen op een eventuele overgang van een speler naar een topclub. Want afwachten is een groter risico, omdat je straks net als een jaar geleden minder tijd hebt om nog een geschikte speler aan te trekken. Dat verwijt ik Overmars al geruime tijd. Nu zal hij moeten laten zien dat hij wel geschikt is voor zijn functie.

Ziyech was ook een goedkope en prima versterking geweest. Ook weer met weinig risico.

Ajax moet het zichzelf niet onnodig moeilijk gaan maken op het laatste moment. Wanneer je voetballers veel kunt bieden en geld hebt ben je verplicht om een goed elftal neer te zetten voor jouw supporters!!
Die positie van Mokotjo heeft Ajax ingedekt met het halen van Viergever..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax werd afgelopen jaar lachend kampioen, in mijn optiek eigenlijk alles goed gedaan.. Hadden ze namelijk buitenspelers gekocht, dan hadden we nu zonder El Ghazi en Kishna gespeeld..
Zonder Khisna is op dit moment ook niet echt een ramp. .
Schrijf hem nog niet af maar hij heeft nog wat tijd nodig..
El Ghazi is leuk maar als ze zo goed zijn dan kloppen ze toch wel aan de deur zoals
nu.
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:42 schreef Bobby1972 het volgende:
Betere spelers met ervaring zullen de jonge spelers sneller naar een hoger niveau brengen. Uiteindelijk zal het in je voordeel zijn. Dus Overmars waar wacht je op.....
En die hebben we in ieder linie..
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor 9,5 miljoen hadden we nu Ziyech, Kostic en Mokotjo erbij gehad
Jep, en een geweldig Jong Ajax.. Maar ja, daar koop je ze niet voor toch..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt nu al een probleem met de bank, kijk voor de grap eens wat er allemaal meedeed bij Jong Ajax afgelopen week.

Overigens vind ik dat wanneer Blind EN Moisander vertrekken dat ze dan nog iemand extra nodig hebben voor die positie..

Chery?? Dat is een aanvallend denkende speler die helemaal niet op de plek van Moisander of Blind speelt normaal gesproken..
Waar speelde Blind afgelopen zondag?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Jep, en een geweldig Jong Ajax.. Maar ja, daar koop je ze niet voor toch..
Voor dat bedrag maakt het niet zoveel uit waat je ze laat.
Beste speelt! Blind gaat toch waarschijnlijk nog wel weg..
9,5 miljoen dan kunnen ze zelfs nog een jaar klaargestoomd worden
en hoeven ze er niet eens gelijk te staan
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zonder Khisna is op dit moment ook niet echt een ramp. .
Schrijf hem nog niet af maar hij heeft nog wat tijd nodig..
El Ghazi is leuk maar als ze zo goed zijn dan kloppen ze toch wel aan de deur zoals
nu.
Nee, dan krijgen ze geen kans omdat de posities overbezet zijn en de "dure" jongens gewoon moeten spelen..

Kijk maar naar Zivkovic, zit nu gewoon niet eens op de bank doordat die al overvol is..

Met Zyech erbij had Andersen geen kans meer gekregen, terwijl ie in potentie een stuk beter is dan hem.

Met Mokotjo erbij, had je Andersen, Bazoer geen kans meer gekregen, Blind zou dan waarschijnlijk doorschuiven zoals gister en Mokotjo of Viergever dan op de Bank met Serero, Duarte zou je dan direct afschrijven.

En met Fischer erbij is voorin ook alles dubbel bezet..

Prima spelers die je noemt, maar er is veel te weinig ruimte voor die spelers bij ons in de selectie.. Zo ga je talenten slopen.. En dat is kapitaalvernietiging, of Ajax nu wel of niet veel geld op de bank heeft, dat is gewoon zinloos..
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar speelde Blind afgelopen zondag?
Wist dat je dat ging zeggen, zie bovenstaande reactie.

Overigens is Chery een aanvallend ingestelde speler, en Blind een controlerend ingestelde speler, met Chery naast Klaassen verander je weer de volledige balans..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door remco k --
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Graag gedaan. . ;-) Goede vakantie gehad?
Wel een zonnesteek opgelopen zo te zien haha!
Depay prima speler haar maar veel te duuurrr.
Ajax moet naar mijn mening niet meer dan max. 10 miljoen uitgeven
maar gewoon scouten er loopt er vast nog wel zo 1 in Zuid-Amerika
of iets in die richting. Ronaldinho is transfervrij :-)
Tegenovergestelde. Juist een beetje teveel regen gehad. Maar de sfeer vergoedde alles. Dat was 110%.
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 13:55 schreef madretsma het volgende:

[..]

Jij zegt dat Ajax voor veel geld Depay moet kopen terwijl we zelf Kishna,Fischer,El Ghazi hebben
en dan heb ik er geen kijk op? Haha

en nogmaals het is totaal niet realistisch Depay wil zijn volgende stap naar Engeland maken..
Ik dacht echt dat je een grapje maakte haha

en Menig is niet verhuurd dat is Meleg, en dan moet ik nadenken over mijn comentaar? tjsa...
het word steeds grappiger..
Als je met Menig komt dan ben je dus helemaal de weg kwijt.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:18 schreef hjf het volgende:

[..]

Als je met Menig komt dan ben je dus helemaal de weg kwijt.
Een talent die eraan komt die zijn weg vind en die Ajax niet kwijt wil
Dus net als Ajax ben ik de weg niet kwijt..
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor dat bedrag maakt het niet zoveel uit waat je ze laat.
Beste speelt! Blind gaat toch waarschijnlijk nog wel weg..
9,5 miljoen dan kunnen ze zelfs nog een jaar klaargestoomd worden
en hoeven ze er niet eens gelijk te staan
Klaarstomen?? Waarvoor? Als het elftal goed staat en ze er dit seizoen niet aan te pas komen, waarom dan volgend jaar wel??
remco k
 remco k - maandag 18 augustus 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:18 schreef hjf het volgende:

[..]

Als je met Menig komt dan ben je dus helemaal de weg kwijt.
Jij begon over Menig..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaarstomen?? Waarvoor? Als het elftal goed staat en ze er dit seizoen niet aan te pas komen, waarom dan volgend jaar wel??
Jongen wat nou als Blind vertrekt, Kishna en Schöne 3 september op de
training botsen en een half jaar out zijn?
9,5 miljoen had in dit geval je breedte zoveel sterker gemaakt. .
Plus dat ze een jaar onder handen genomen/ gevormd kunnen worden
door het zo geroemde trainers gilde wat bij Ajax rondloopt. .
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaarstomen?? Waarvoor? Als het elftal goed staat en ze er dit seizoen niet aan te pas komen, waarom dan volgend jaar wel??
Transfers? Schöne? Blind? Als ze nu niet vertrekken dan vd winter of zomer wel..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 18 augustus 2014 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Wist dat je dat ging zeggen, zie bovenstaande reactie.

Overigens is Chery een aanvallend ingestelde speler, en Blind een controlerend ingestelde speler, met Chery naast Klaassen verander je weer de volledige balans..
Ja als je Blind verkoopt doe je dat toch al?
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:33 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jongen wat nou als Blind vertrekt, Kishna en Schöne 3 september op de
training botsen en een half jaar out zijn?
9,5 miljoen had in dit geval je breedte zoveel sterker gemaakt. .
Plus dat ze een jaar onder handen genomen/ gevormd kunnen worden
door het zo geroemde trainers gilde wat bij Ajax rondloopt. .
Als Schone en Kishna botsen dan hebben we El Ghazi,Muric,Becker,Andersen ect nog

ben het wel eens met je dat een vervanger voor Blind wenselijk is, Maar alleen als het een
speler is die of meer ervaring met minimaal zelfde niveau heeft of beter in kwaliteit is dan Viergever,Serero
spelers voor de breette hebben we genoeg...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 augustus 2014 door madretsma --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 18 augustus 2014 - 16:55   quote  deeplink  
We hebben niemand nodig.

Een 2de Blind is niet te koop en zeker niet goedkoper.
Jeugdspelers hebben we al 2 jaar geleden al opgehaald bij Psv(bazoer).
Viergever en Duarte kunnen ook op die positie uit te voeten.
Schone zou dat ook nog kunnen, bij hoge uitzondering.

Mokotjo kwam het dichtstbij het niveau van blind, maar ajax besloot hem niet te halen. Wellicht willen ze Maduro terug halen, maar wat kan hij nog?

Ik denk dat we de betere nummers 6 van de eredivisie al in huis hebben.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
We hebben niemand nodig.

Een 2de Blind is niet te koop en zeker niet goedkoper.
Jeugdspelers hebben we al 2 jaar geleden al opgehaald bij Psv(bazoer).
Viergever en Duarte kunnen ook op die positie uit te voeten.
Schone zou dat ook nog kunnen, bij hoge uitzondering.

Mokotjo kwam het dichtstbij het niveau van blind, maar ajax besloot hem niet te halen. Wellicht willen ze Maduro terug halen, maar wat kan hij nog?

Ik denk dat we de betere nummers 6 van de eredivisie al in huis hebben.
Maduro komt gewoon handelingssnelheid te kort..
voor zijn niveau heeft hij een mooie carriere tot nu toe..

Ben het eens alleen een vervanger die je voor de basis haalt
Omdat onze selectie al breed genoeg is..

we krijgen het wel weer onmogelijk moeilijk in de ChamL
Viergever-Serero niet slecht maar tegen de top clubs tsja...
Blind zijn vertrek zou net als voorgaande jaren bij Eriksen,Vertonghen enz de doodsteek
zijn in de ambitie de 2de ronde te halen in de ChamL..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 18 augustus 2014 - 17:11   quote  deeplink  
We hebben met blind ook niks te zoeken in de 2de ronde van CL.

We worden geen 1ste in de poule waardoor we andere grote clubs ontlopen in de volgende ronde.
We spelen als we de volgende ronde halen tegen de andere nummers 1, die clubs zijn voor ons 3 a 4 maten te groot over 2 wedstrijden gezien.

Europa League is ons niveau en daar zijn we niet eens favoriet.
Met of zonder blind is die ambitie hoog gegrepen.
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 14:42 schreef Bobby1972 het volgende:
Betere spelers met ervaring zullen de jonge spelers sneller naar een hoger niveau brengen. Uiteindelijk zal het in je voordeel zijn. Dus Overmars waar wacht je op.....
Dat er op de bankrekening € 200 mln staat.
madretsma
 madretsma - maandag 18 augustus 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
We hebben met blind ook niks te zoeken in de 2de ronde van CL.

We worden geen 1ste in de poule waardoor we andere grote clubs ontlopen in de volgende ronde.
We spelen als we de volgende ronde halen tegen de andere nummers 1, die clubs zijn voor ons 3 a 4 maten te groot over 2 wedstrijden gezien.

Europa League is ons niveau en daar zijn we niet eens favoriet.
Met of zonder blind is die ambitie hoog gegrepen.
Blind die Spanje en Brazilie zoek speelde heeft alles te zoeken in 2de ronde ChamL
dat mensen hem nog steeds onderschatten...

kijk in mijn topic Ajax resultaten laatste 5jaar..
we waren er vaak dichtbij ondanks dat we aan het einde van de transfer periode
steeds onze beste speler kwijt raakte, Blind kan het verschil zijn als dit keer niet één
van onze beste speler weggaat.
hjf
 hjf - maandag 18 augustus 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 16:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Een kwart van je totale geld uitgeven aan een grote gok met een nog grotere gok of je er iets aan kan verdienen. Nee dat kan niemand betalen..
Volgens gaat de topic inhoudelijk niet over geld overhouden, maar gaat het over het feit, dat wij aantrekkelijker voetbal willen zien met betere spelers. Niet waar Hummel?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 18 augustus 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:19 schreef hjf het volgende:

[..]

Volgens gaat de topic inhoudelijk niet over geld overhouden, maar gaat het over het feit, dat wij aantrekkelijker voetbal willen zien met betere spelers. Niet waar Hummel?
Je vergeet Bobby...
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 18 augustus 2014 - 17:43   quote  deeplink  
Het gaat om kwaliteit, want dat bepaald het eindresultaat. Wanneer Boer of ten Rouwelaar komt, is de stand-in duidelijk van een minder hoog niveau. En verlies je punten wanneer Cillessen geblesseerd raakt. Ik vind jou Remco hierin altijd erg naïef.

Wanneer je beter voetbal wilt laten zien, heb je niks aan mensen die als stand-in een lager niveau zullen geven. Dan verlies je op de lange termijn altijd punten. Hoe langer je wacht hoe minder de kans is om nog gewenste kwaliteit te kunnen kopen.

Vervangers zijn van een minder hoog niveau. Je kunt Blind niet in kwaliteit vervangen. Dus verlies je punten op jaarbasis bij een vervanger. De spelers die er na 2 september zijn bepalen de kwaliteit die Ajax heeft. En daarmee ook de kansen voor dit Ajax in een eventueel 5e kampioenschap, hoever we komen in de CL, knvb beker en aantrekkelijkheid kwa spel voor eigen publiek.

Nenam: ik wil meer kwaliteit, stabiliteit, beter en aantrekkelijker spel. Ik wil alles en meer. Je moet als Ajax duidelijk meer eisend durven zijn.

Ik wil genieten en trots zijn op Ajax!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 18 augustus 2014 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 augustus 2014 - 17:43 schreef Bobby1972 het volgende:
Het gaat om kwaliteit, want dat bepaald het eindresultaat. Wanneer Boer of ten Rouwelaar komt, is de stand-in duidelijk van een minder hoog niveau. En verlies je punten wanneer Cillessen geblesseerd raakt. Ik vind jou Remco hierin altijd erg naïef.

Wanneer je beter voetbal wilt laten zien, heb je niks aan mensen die als stand-in een lager niveau zullen geven. Dan verlies je op de lange termijn altijd punten. Hoe langer je wacht hoe minder de kans is om nog gewenste kwaliteit te kunnen kopen.

Vervangers zijn van een minder hoog niveau. Je kunt Blind niet in kwaliteit vervangen. Dus verlies je punten op jaarbasis bij een vervanger. De spelers die er na 2 september zijn bepalen de kwaliteit die Ajax heeft. En daarmee ook de kansen voor dit Ajax in een eventueel 5e kampioenschap, hoever we komen in de CL, knvb beker en aantrekkelijkheid kwa spel voor eigen publiek.

Nenam: ik wil meer kwaliteit, stabiliteit, beter en aantrekkelijker spel. Ik wil alles en meer. Je moet als Ajax duidelijk meer eisend durven zijn.

Ik wil genieten en trots zijn op Ajax!
Ja dat weet ik, maar ik zit op dezelfde lijn waar Remco zit.....ik snap jullie ook wel, maar Ajax koopt niet meer om het kopen.....Ziyech, Kostic Mokotjo, dat soort jongens lopen er al bij ons en om net als Chelsea die jongens op te kopen gaat mij ook te ver

Oja Eto'o mag ook bokken schieten in Kameroen.....ik hoef hem niet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar gaat dit nog over joh?









0.0122890