BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 19 april 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Schei uit. Zo slecht was hij niet.

En waarom word Immers dan NOOIT gewisseld in de rust? Tyfus Rutten
van geil
 van geil - zondag 19 april 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Dat is de andere vraag die ik wel terecht vind.
en TYFUS Rutten , ook eens.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 28 april 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Toornstra: ''Lex hoeft niet weg, maar hij staat op mijn plek''

dlm6mp.jpg

Jens Toornstra schoof na een naar eigen zeggen rustige Koningsdag met een biertje in het dorp dinsdag aan bij het online voetbalpraatprogramma #Afkicken. De middenvelder en Feyenoord kennen een aantal moeizame weken met veel puntenverlies.

Tegen Go Ahead Eagles hadden we een off-day en zondag was het gewoon lastig, stelt Toornstra. Als het aan ons ligt, wordt het niet meer spannend om plek drie, die we nog steeds in eigen hand hebben. Als we van Vitesse winnen is het klaar. Twee weken voorbereiding, dus ik heb alle vertrouwen dat het goed komt.

Toornstra, die zichzelf wegens een goede eerste seizoenshelft een rapportcijfer 7 geeft, mocht tegen Go Ahead weer even op zijn favoriete positie spelen. Lex is een relaxte jongen, maar hij staat natuurlijk wel op de positie waar ik het liefst speel. Dus als hij een mooie club elders vindt, dan is dat mooi voor hem. Maar ik kan ook goed met hem samenspelen, van mij hoeft hij niet weg.

Het niveau voor de winter kon hij niet vasthouden. Vorm is iets ongrijpbaars. Dat is moeilijk om te pakken en terug te grijpen. Ik zie zelf ook wel dat het minder gaat. Het is dan wel lekker dat ik dit weekend weer 90 minuten heb gespeeld, aldus Toornstra, die hoopt op een Kuyt-carrière. Dat zou fantastisch zijn, maar ik blijf voorlopig bij Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 28 april 2015 - 21:14   quote  deeplink  
Toornstra maakt z'n voorkeur duidelijk.
Dag Lex.
kenny
 kenny - dinsdag 28 april 2015 - 21:17   quote  deeplink  
ook toornstra is niet goed genoeg voor de 10 bij ons
van geil
 van geil - dinsdag 28 april 2015 - 21:24   quote  deeplink  
precies
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 april 2015 - 21:26   quote  deeplink  
Plekje terug, op de plek van El Ahmadi. El ahmadi op de plek van Clasie. En een echte spelverdeler op tien.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 29 april 2015 - 01:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:
Plekje terug, op de plek van El Ahmadi. El ahmadi op de plek van Clasie. En een echte spelverdeler op tien.
Eens.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 29 april 2015 - 06:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 april 2015 - 21:26 schreef Stylzz het volgende:
Plekje terug, op de plek van El Ahmadi. El ahmadi op de plek van Clasie. En een echte spelverdeler op tien.
Hoppaaaa, zo is het..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 08 mei 2015 - 23:15   quote  deeplink  
Jens Toornstra is vader geworden van een dochter. Afgelopen nacht werd Faye geboren. Moeder een dochter maken het goed. Faye weegt 3280 gram.

Toornstra was vrijdag afwezig op de training van Feyenoord. Zaterdag sluit hij weer aan bij de groep in voorbereiding op de thuiswedstrijd tegen Vitesse van aanstaande maandag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2015 door RenatoBos --
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 08 mei 2015 - 23:19   quote  deeplink  
Mooie naam.
VVout
 VVout - vrijdag 08 mei 2015 - 23:21   quote  deeplink  
Gaaf voor hem, feli.
van geil
 van geil - vrijdag 08 mei 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 mei 2015 - 23:21 schreef VVout het volgende:
Gaaf voor hem, feli.
nee Faye
ar
 ar - vrijdag 08 mei 2015 - 23:29   quote  deeplink  
Echte kerels maken meiden..
VVout
 VVout - vrijdag 08 mei 2015 - 23:44   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 01:40   quote  deeplink  

"Zondag is een belangrijke wedstrijd, we moeten de competitie goed afsluiten door te winnen bij Zwolle," aldus Toornstra tegenover Feyenoord TV. "We hebben een mentaal sterke groep, in het begin van het seizoen ging het ook minder, toen hebben we daarna ook laten zien dat we een heel goed team hebben. Het voetballen zijn we niet zomaar verleerd, dus ik heb er alle vertrouwen in."
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 16 mei 2015 - 01:40   quote  deeplink  
1zzggt2.jpg
Gerard_FR
 Gerard_FR - zaterdag 16 mei 2015 - 03:52   quote  deeplink  
Pinokiejo een jood?
VVout
 VVout - zaterdag 16 mei 2015 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2015 - 03:52 schreef Gerard_FR het volgende:
Pinokiejo een jood?
Je weet wat hout doet hè.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 13:44   quote  deeplink  
TOORNSTRA: ER ZIT HEEL VEEL KWALITEIT IN DE GROEP

r8xn37.jpg

Vorig jaar kwam hij vlak voor het verstrijken van de zomerse transferdeadline naar De Kuip, nu draait Jens Toornstra vanaf het begin van de voorbereiding volledig mee bij Feyenoord. Op de voorlaatste dag van het trainingskamp in Oostenrijk kijkt de aanvallende middenvelder met veel vertrouwen vooruit naar zijn tweede seizoen als Feyenoorder. Ik heb laten zien dat ik het niveau van een topclub aankan, maar dit jaar eis ik nog meer van mezelf.

Toornstra heeft gemengde gevoelens overgehouden aan zijn eerste jaar in De Kuip, zo vertelt hij aan een tafeltje in het spelershotel waar de selectie deze week verblijft. Vooraf had ik niet verwacht zoveel aan spelen toe te komen. Ik heb alle competitiewedstrijden meegedaan en vooral voor de winterstop laten zien wat ik kan. In de tweede seizoenshelft zaten er mindere wedstrijden bij, iets dat bij een club als Feyenoord ook sneller opvalt dan bij FC Utrecht of ADO Den Haag.

Waar het voorbije seizoen door het verspelen van Europees voetbal in sportief opzicht in mineur eindigde, lachte het leven Toornstra in die periode op persoonlijk vlak toe. Op 8 mei kwam zijn dochter Faye ter wereld en werd hij voor de eerste keer vader. Tijdens het trainingskamp in Oostenrijk is hij voor het eerst langere tijd zonder haar en dat is soms moeilijk, zo geeft hij toe. Maar gelukkig krijg ik dankzij mijn vriendin via bijvoorbeeld FaceTime veel mee van wat er thuis gebeurt, dat is het voordeel van de moderne technologie. Ik kijk ernaar uit om haar straks weer vast te kunnen houden.

Ondanks het gemis van zijn dochtertje, heeft Toornstra het naar zijn zin op het trainingskamp. De omstandigheden zijn optimaal en het niveau van de trainingen is hoog, stelt hij. Je ziet elke dag dat er ontzettend veel kwaliteit in de groep zit. Dat was vorig jaar ook al zo en dat hebben we vooral in de Europese wedstrijden ook laten zien, alleen was het verschil te groot met sommige andere wedstrijden. We zijn een paar keer door het ijs gezakt. Daarom is het zaak om dit seizoen constanter te worden.

Als Toornstra afgaat op de trainingen van deze voorbereiding tot dusver, moet hij zich richten op een plek op het middenveld. Vorig jaar speelde hij nog vaak als hangende rechtsbuiten. Als ik daar weer moet spelen, doe ik dat met alle plezier, zegt hij. Toch ga ik uit van een rol op het middenveld. Ja, de concurrentie is daar enorm. Dat betekent dat je moet laten zien wat je waard bent, elke keer weer. Daarom ben ik ook blij dat we vanaf zondag gaan oefenen tegen serieuzere tegenstanders. Dat is een mooi moment om jezelf te meten en te kijken hoe ver we zijn als team.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 juli 2015 - 20:44   quote  deeplink  
Toornstra: "Het is altijd lekker om van Duitsers te winnen"

29pb13a.jpg

Met een 2-0 overwinning op Fortuna Düsseldorf sloot Feyenoord het trainingskamp in Oostenrijk af. Maar belangrijker is misschien wel het goede gevoel dat de selectie overhoudt aan de week. "Ik heb het gevoel dat we als team dichter naar elkaar gegroeid zijn", zegt Jens Toornstra tegenover RTV Rijnmond.

"Het is altijd lekker om van Duitsers te winnen", beaamt Toornstra. "We hebben goed gespeeld, al moeten we de kansen nog wel beter benutten. Helemaal straks in de competitie." Rick Karsdorp is het eens met z'n ploeggenoot. "Op de trainingen zie je ook dat iedereen heel fel is, maar dat kwam er vandaag in de wedstrijd ook uit. Ze liepen veel en dan is het lekker dat je het trainingskamp op zo'n manier kan afsluiten."

Toornstra speelt in de oefenwedstrijden op het middenveld. Na een jaar als veredelde rechtsbuiten is hij blij met zijn nieuwe rol. "Het is fijn voor mij om op die positie te spelen. Voor mezelf wilde ik mij dit seizoen ook op het middenveld richten. En aan de opstelling van de trainer te zien, wil hij dat gelukkig ook."
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 01:25   quote  deeplink  
Speelde een redelijke wedstrijd, moet maar geen corners meer nemen, laat dat maar aan Vejinovic over..
van geil
 van geil - vrijdag 24 juli 2015 - 03:37   quote  deeplink  
Ik vond hem zeer matig.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 24 juli 2015 - 06:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 03:37 schreef van geil het volgende:
Ik vond hem zeer matig.
apatisch ...
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 24 juli 2015 - 06:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 01:25 schreef RenatoBos het volgende:
Speelde een redelijke wedstrijd, moet maar geen corners meer nemen, laat dat maar aan Vejinovic over..
Redelijk? Welke match heb jij zitten kijken?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 24 juli 2015 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 01:25 schreef RenatoBos het volgende:
Speelde een redelijke wedstrijd, moet maar geen corners meer nemen, laat dat maar aan Vejinovic over..
Redelijk, als in er waren veel slechtere.
VVout
 VVout - vrijdag 24 juli 2015 - 07:24   quote  deeplink  
Redelijk gespeeld, maar het merendeel van de spelers hebben zich niet kunnen laten zien door de kwaliteiten van de tegenstander. Bilal heeft het geprobeerd bijv. hierdoor wel balverlies geleden en een tegendoelpunt veroorzaakt de rest durfde minder omdat zij dit voor ogen hadden misschien, hopelijk gewoon allemaal wijzer geworden van deze pot.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 06:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

apatisch ...
Af en toe wel ja..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 24 juli 2015 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 juli 2015 - 06:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Redelijk, als in er waren veel slechtere.
Absoluut, moest teveel mee verdedigen omdat het achterin niet boterde, dat behoort ie niet te doen natuurlijk..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Toornstra: ''Ik heb het idee dat het op trainingen goed gaat''

15xv2w2.jpg

Naïviteit. Dat was het meest gebruikte woord bij Feyenoord na het oefenverlies tegen Olympiakos (1-3). Ook Jens Toornstra typeerde de nederlaag op die wijze. ''Jammer, want het was het laatste oefenduel en ook nog eens in De Kuip. Dan wil je iets laten zien'', vertelt hij in de Volkskrant.

De middenvelder, die nuchter kijkt naar de trainerswissel, lijkt onder Giovanni van Bronckhorst weer zeker te zijn van een basisplaats. ''Van Bronckhorst is misschien iets relaxter dan Rutten. Voor de ene groep is dat lekker, voor de andere groep niet. Ik heb het idee dat het bij ons op trainingen goed gaat, alleen dat moeten we wel vertalen naar wedstrijden. Dat gebeurt te weinig. Het is aan ons de taak dat snel te veranderen.''

Toornstra werd tegen de Grieken wel al in de rust gewisseld. ''Kan gebeuren'', vindt de 26-jarige voetballer, die aangeeft dat Dirk Kuyt zich in zijn eerste maanden in Rotterdamse dienst ook echt ontpopt als de leider van de ploeg, binnen en buiten het veld. ''Hij deelt zijn ervaringen en houdt ons scherp.''
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 11:36   quote  deeplink  
Een van de ijzervreters, heeft dit team hard nodig. Moet echt weer z'n vorm pakken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 11:41   quote  deeplink  
Ik had meer van hem verwacht afgelopen seizoen..
kenny
 kenny - maandag 03 augustus 2015 - 11:44   quote  deeplink  
begon echt goed vorig seizoen maar gaat met de maanden minder voetballen , is ver weggezakt , jammer
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 11:45   quote  deeplink  
Dat gold wel voor het gehele elftal, hoewel de start ook kut was..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 11:46   quote  deeplink  
Rutten.
Heeft Toornstra met te zware taak belast.
Jongen is zich vervolgens voorbij gaan lopen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Zal er ook absoluut part aan hebben..
nr 10
 nr 10 - maandag 03 augustus 2015 - 12:19   quote  deeplink  
Dus voorlopig in de luwte aan zijn herstel werken.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 03 augustus 2015 - 12:25   quote  deeplink  
Nee toch moet er gewoon staan zaterdag..
nr 10
 nr 10 - maandag 03 augustus 2015 - 13:45   quote  deeplink  
Ik denk dat Immers nu een betere optie is. Vejinovic achter de spitsen en Immers en El Amahdi controlerend.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 03 augustus 2015 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 13:45 schreef nr 10 het volgende:
Ik denk dat Immers nu een betere optie is. Vejinovic achter de spitsen en Immers en El Amahdi controlerend.
Zo ligt het op dit moment wel, hoe afschuwelijk dat voor velen ook is.
JanM
 JanM - maandag 03 augustus 2015 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 13:45 schreef nr 10 het volgende:
Ik denk dat Immers nu een betere optie is. Vejinovic achter de spitsen en Immers en El Amahdi controlerend.
Zaterdag speelde Vejinovic anders als enige controlerend en was Immers de meest vooruitgeschoven middenvelder. Neemt niet weg dat in de huidige vorm Toornstra idd ook geen basisplaats verdient, helaas!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 03 augustus 2015 - 19:49   quote  deeplink  
tja, zul je zien dat Fred gelijk had om Jens aan de zijkant te zetten, omdat ie voor het centrum niet snel genoeg denkt.. ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 augustus 2015 - 02:35   quote  deeplink  
Harde werker, maar blijft ongelukkig spelen..
van geil
 van geil - zondag 09 augustus 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Lijkt Lex twee te gaan worden.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 augustus 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 19:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
tja, zul je zien dat Fred gelijk had om Jens aan de zijkant te zetten, omdat ie voor het centrum niet snel genoeg denkt.. ;)
Ze hadden Immers en Toornstra NOOIT moeten halen ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 10 augustus 2015 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 21:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ze hadden Immers en Toornstra NOOIT moeten halen ...
Geraaskal.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 03:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2015 - 21:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ze hadden Immers en Toornstra NOOIT moeten halen ...
Wat een visie..
VVout
 VVout - maandag 10 augustus 2015 - 05:59   quote  deeplink  
Denkt dat Martin een glazen bol op zijn bureau heeft staan, in een ander topic ook al zo lekkere uitspraak van hem.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 augustus 2015 - 06:45   quote  deeplink  
Maar we mogen niet twijfelen aan het orakel L..!
Gerard_FR
 Gerard_FR - donderdag 13 augustus 2015 - 19:28   quote  deeplink  
Lex en Jens twee dravers.
Wie blijft en wie valt af.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic









0.0187349