BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ar
 ar - maandag 27 oktober 2014 - 18:16   quote  deeplink  
Als we nu ook nog eens gaan scoren..
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 17:30 schreef RenatoBos het volgende:
Het hele middenveld zit goed in elkaar, denk zelfs het beste middenveld van Nederland..
Ik vind die van Vitesse net iets beter..
Maar vlak daarachter Feyenoord, daar weer achter Twente en Psv..

Gelukkig kijk ik door een voetbalbril. Want nadat Blind wegging is het middenveld
van mijn club erg verzwakt, dus vandaar dat ik die niet kan benoemen in het rijtje beste
middenveld van NL...
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 19:02   quote  deeplink  
Het grote verschil van ons met dat Vitesse is dat wij voor elkaar willen vechten en dat zie ik bij Vitesse niet..
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:02 schreef RenatoBos het volgende:
Het grote verschil van ons met dat Vitesse is dat wij voor elkaar willen vechten en dat zie ik bij Vitesse niet..
Omdat wellicht Vitesse alles op techniek kan doen, ongelofelijk veel scorend vermogen
dat middenveld. En ik zie bijvb Vejinovic voor elke bal vechten en voor elke meter tot
het uiterste gaan, Ook Leerdam maakt veel vuile meters..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 19:12   quote  deeplink  
Leerdam, spuugspuug..
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:12 schreef RenatoBos het volgende:
Leerdam, spuugspuug..
Oke die emotie begrijp ik, Maar los daarvan zie je zijn waarde ook voor Vitesse..
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Ik vind t middenveld van Vitesse maar gemiddeld.
Die Vejinovic speelt nu aardig, maar dat is geen topper, die zakt wel weer weg.
Leerdam is elftal vulling.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Nee..😁
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:15 schreef Stylzz het volgende:
Ik vind t middenveld van Vitesse maar gemiddeld.
Die Vejinovic speelt nu aardig, maar dat is geen topper, die zakt wel weer weg.
Leerdam is elftal vulling.
Vejinovic zorgt voor het balans op het middenveld, verdedigend staat hij zijn mannetje
en de aanvoer die hij heeft aan Propper en Leerdam is gewoon klasse als je dat alles hebt
plus zijn traptechniek als nummer 6 zijnde.. Een VM met verdedigende en aanvallende kwaliteiten. Propper vind ik ook van een hoog niveau in de Eredivisie..
ieder zijn mening, maar ik kan dat middenveld plus reserve niet middelmatig vinden..
Vind het nu de beste middenveld van de Benelux..
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 19:22   quote  deeplink  
Komt karakter tekort.
geenwoordenmaarsex
 geenwoordenmaarsex - maandag 27 oktober 2014 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:22 schreef Stylzz het volgende:
Komt karakter tekort.
Daarin vind ik hem juist heel sterk, daarin heeft hij stappen gemaakt,
Daar staat nu echt iemand op het middenveld, Ik ben iig onder de indruk geraakt
sportverteller
 sportverteller - maandag 27 oktober 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 17:30 schreef RenatoBos het volgende:
Het hele middenveld zit goed in elkaar, denk zelfs het beste middenveld van Nederland..
Denk ik ook.
van geil
 van geil - maandag 27 oktober 2014 - 19:30   quote  deeplink  
vind ik niet.
veel te weinig effectief.
kan wel veranderen als er iets gebeurt.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:30 schreef van geil het volgende:
vind ik niet.
veel te weinig effectief.
kan wel veranderen als er iets gebeurt.
En wat is iets..(?)
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 19:52   quote  deeplink  
Toornstra op 10.
Heb je meteen al 1 goal op je middenveld.
hatseflats.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 19:56   quote  deeplink  
Dat is al iets..
van geil
 van geil - maandag 27 oktober 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 19:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En wat is iets..(?)
misschien Kazim of Bidal op 10?
Anass Karsdorp????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 oktober 2014 door van geil --
van geil
 van geil - maandag 27 oktober 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Ik weet t gewoon niet.
er zijn zoveel opties, maar ik kan vanaf hier niet zien wie t heeft.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 27 oktober 2014 - 20:22   quote  deeplink  
Beste middenveld?
Ben je pas echt met een goeie verdediging achter je.
Centraal staat die er wel.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 20:36   quote  deeplink  
Backs doen het ook wel naar behoren, zou zeker beter mogen..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 20:03 schreef van geil het volgende:

[..]

misschien Kazim of Bidal op 10?
Anass Karsdorp????
Toornstra zonder twijfel..
van geil
 van geil - maandag 27 oktober 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 20:37 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Toornstra zonder twijfel..
dan heb je t niet over n positiewissel.
maar over n systeemverandering.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Dat heb je toch ook als je Kazim op die plek zet..
van geil
 van geil - maandag 27 oktober 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Nee.
Toornstra speelt als n "valse rechtsbuiten"
gaat zwerven op t middenveld, waardoor Wilkshire of de 10 kunnen doorkomen op rechts.
en sluit regelmatig mee aan in de punt.
dit schept verwarring bij de tegenstander, de linksback en half gaan twijfelen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Eens maar jij ziet kazim dat njet doen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 01:15   quote  deeplink  
Toornstra verbaast zichzelf: 'Sneller aangepast dan verwacht'

2s14xw0.jpg

Jens Toornstra laat zich de laatste weken gelden bij Feyenoord. De aanvallende middenvelder lijkt binnen korte tijd moeiteloos te zijn aangehaakt bij het niveau van de Rotterdammers en wordt steeds belangrijker, zo bleek onder meer uit zijn winnende treffer tegen SC Cambuur.

"Het aanpassen aan het niveau ging inderdaad sneller dan verwacht", aldus Toornstra, die niet had verwacht meteen zoveel speeltijd te krijgen. "Het is allemaal snel gegaan, maar dat bevalt me prima." Het snelle aanpassen aan de situatie zegt wel iets over de persoon Toornstra. "Dat is iets wat ik wel kan. Bij FC Utrecht ging dat ook gelijk goed. Het aanpassen aan het niveau om me heen gaat me altijd wel redelijk af."

Ondanks vele goede momenten de afgelopen weken blijft de 25-jarige middenvelder kritisch. "In de wedstrijd tegen Cambuur had ik nog meer kansen moeten creëren", aldus Toornstra. "Ook kan ik fysiek nog wat sterker worden, met name in de duels." Dat de conditioneel reeds sterke Toornstra niet op zijn favoriete positie (nummer 10) speelt, maakt hem niet zoveel uit. "Ik krijg alsnog lekker de vrijheid om te zijn waar ik wil. Maar mijn huidige positie is natuurlijk wel anders dan ik gewend was."

Het spelen 'tussen de linies' pakt vooralsnog steeds beter uit en daar heeft Toornstra wel een verklaring voor. "Door meer wedstrijden op één plek te spelen leer je situaties beter te herkennen." Of ook PEC Zwolle zaterdagavond moeite heeft met de zwervende Toornstra is natuurlijk nog maar de vraag. "De wedstrijd tegen Zwolle wordt zeker niet makkelijk. Ze staan niet voor niets zo hoog en hebben veel voetballend vermogen", besluit de middenvelder.

Jens Toornstra in gesprek met Jan-Dirk Stouten

(http://youtu.be/-mhriXXYPJw)
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 01:20   quote  deeplink  
Toornstra geniet van combinaties: 'Soms gaan we te lang door'

2d7tpbr.jpg

Jens Toornstra geniet op het veld van de progressie van Feyenoord. De Rotterdammers konden het overwicht tegen PEC Zwolle in de eerste helft niet omzetten in grote kansen, maar daar kwam in de tweede helft al snel verandering in. ''Het was een leuke avond om te zien'', glunderde Toornstra na afloop.

''We hadden in de eerste helft veel balbezit zonder dat we echt grote kansen creëerden. In de rust hebben we gezegd dat we gewoon met een hoog tempo door moesten gaan'', gaat de middenvelder verder tegenover de NOS. ''Na het openingsdoelpunt moest PEC komen en toen kwam onze kracht écht naar boven.''

Want voetballen kunnen ze wel onder leiding van trainer Fred Rutten. ''We hadden een goede fase in de tweede helft. Soms gingen we iets te lang door met combineren, dan moeten we iets dodelijker zijn. Maar het was een terechte overwinning. We maken echt stappen in ons spel. Het is leuk voor de supporters dat we het ook thuis laten zien nu.''

Zelf is Toornstra tevreden over zijn huidige rol in het elftal. ''Het gaat goed. Ik begin steeds meer te begrijpen hoe ik moet spelen in deze positie. De wisselwerking met Luke (Wilkshire, red.) gaat steeds beter.'' De complimenten van Rutten, die Toornstra een intelligente speler noemde, ontving de speler in kwestie met een grote glimlach.

Toornstra blij voor Legioen
http://nos.nl/video/716788-toornstra-blij-voor-legioen.html
Bron:NOS
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Toornstra neemt afscheid van FC Utrecht: 'Leuke tijd gehad'

35hnvd2.jpg

Jens Toornstra won gisteravond al met Feyenoord van PEC Zwolle (2-0). Vandaag was de middenvelder van de Rotterdammers aanwezig bij de wedstrijd van zijn oude club om afscheid te nemen van de supporters. 'Ik heb met heel veel plezier bij FC Utrecht gevoetbald. Ook enkele successen behaald met de club. Het is leuk om hier even terug te zijn.'

In De Kuip betaalden ze 3,5 miljoen euro voor Toornstra. 'Alle partijen zijn daar blij mee denk ik', vervolgt Jens tegenover FOX Sports. 'Het was een mooie tijd hier en heb nog steeds veel contact met de jongens. Het belangrijkste is natuurlijk dat ik hier goed heb gevoetbald in een 4-4-2 systeem. Ik zag FC Utrecht niet als een tussenstap, maar uiteindelijk is dat het wel geworden.'

De middenvelder heeft geen enkele moeite om zich aan te passen bij zijn nieuwe club en is al onmisbaar in de basisopstelling van trainer Fred Rutten. 'Dat is onverklaarbaar', zegt Toornstra bescheiden. 'Ik ben daar natuurlijk wel heel blij mee. Elke dag blijf ik nog leren. Bij Feyenoord speel ik nu op een andere positie, daar kan ik ook heel goed mijn ei kwijt.'

Jens Toornstra neemt afscheid van FC Utrecht voorafgaand aan de Eredivisie-wedstrijd FC Utrecht-Vitesse
http://foxsports.nl/video/240858-toornstra-met-veel-plezier-voor-fc-utrecht-gespeeld.html
Bron:FOXSports
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 05 november 2014 - 14:31   quote  deeplink  
Hoger dan Feyenoord kan toch niet.

toornstra1.jpg

Feyenoord heeft de weg omhoog gevonden, met Jens Toornstra in een opvallende rol: Rechtsbuiten. Ik kwam vrij snel in de ploeg en ben er nooit meer uit geweest, op een voor mij vreemde positie.

Ik had er weinig gespeeld en toen de trainer ermee kwam, fronste ik op zn minst toch even mijn wenkbrauwen verteld Toornstra in Voetbal International. Maar hij zei er meteen achteraan dat ik de vrijheid kreeg veel te switchen van positie met de middenvelders.

In de praktijk speel ik tussen de linies, als een soort tweede nummer 10. Zo switchen we veel, maar zijn alle posities bezet, lastig voor tegenstanders. En we combineren lekker. Zó hoort voetbal gespeeld te worden: je moet het in het veld toch ook zelf naar je zin hebben.

Fred Rutten is trainer van Feyenoord en laat Jens Toornstra als rechtsbuiten spelen. Maar wel met vrijheid. Jens vult dat uitstekend in. Hij heeft een goed gevoel voor positie, kan ruimtes bespelen en samen met ons middenveld zorgt hij voor veel dynamiek en positiewisselingen. Dat Jens zich zo makkelijk aanpast, verbaast mij niets. Hij is een intelligente jongen en daarmee begint alles. Wat je vraagt, voert hij uit, vaak zonder dat je hem wedstrijdbeelden hoeft te laten zien.

Aan plannen doe ik niet meer gaat Toornstra verder in Voetbal International, sinds ik op mijn negentiende nog in de schoolbanken zat. Als je naar mij kijkt, valt er ook niks te plannen.Hoger dan Feyenoord kan toch niet? En ik heb vier jaar getekend.
Bron:VI
de bluffer
 de bluffer - woensdag 05 november 2014 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 20:03 schreef van geil het volgende:

[..]

misschien Kazim of Bidal op 10?
Anass Karsdorp????
Anass & Karsdorp zijn nog niet genoeg voor die plaats
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 06 november 2014 - 11:53   quote  deeplink  
Toornstra vergeleken met Kuyt: 'Oranje zal niet lang meer duren'

s4wbvr.jpg

Jens Toornstra is misschien wel de beste aankoop van Feyenoord afgelopen zomer. 'Weet je wat toppers vaak kenmerkt? Dat ze dingen goed kunnen plannen en ook de zaken naast het voetbal goed geregeld hebben. Dat zie je bij Kuyt aan zijn foundation en Jens heeft netjes zijn studie Fiscale Economie afgerond.' Aldus Bob Valkenburg voorzitter van amateurvereniging Alphense Boys tegenover Metro.

Kees Jansma was bestuurslid van Alphense Boys en zag Jens Toornstra elke week aan het werk. 'Maar ik ben niet zijn ontdekker, zoals her en der wordt gesuggereerd. Jens heeft het zelf gedaan. Wel nam ik af en toe scouts mee, zoals naar de kampioenswedstrijd in de Tweede klasse tegen UVS uit Leiden. Wonnen we met 4-1, maar bij de 2-1 haalde jens een bal van de lijn om 'm een paar seconden later aan de andere kant binnen te schieten. Die loopacties van circa tachtig meter zagen we elke week.'

'We vroegen ons af: Wat als deze jongen zeven keer per week traint in plaats van twee keer en met betere spelers gaat voetballen?,' vervolgt Jansma tegenover Voetbal International. 'Uiteindelijk moest Maurice Steijn nog moeite doen een plekje voor hem te vinden in de selectie van Jong ADO en reed Jens voor zesduizend euro bruto zes keer in de week naar Den Haag. Bij Alphense Boys zijn we trots en blij, want behalve een opleidingsvergoeding is Jens ook een voorbeeld voor scouts. In het amateurvoetbal valt veel te halen, als je maar kwaliteit kunt inschatten.'

Bob Valkenburg voorzitter van amateurvereniging Alphense Boys is blij met de prestaties van de Feyenoorder. 'Aan talent alleen heb je niet genoeg, dat hebben wel meer voetballers. Het gaat om hard werken en wat je er voor over hebt. Wat betreft zijn karakter en mentaliteit heeft hij wel wat weg van Dirk Kuyt. Die kwam ik vroeger overigens ook regelmatig tegen in de jeugd van Quick Boys en bij het Jeugdplan van de KNVB. Ook hun loopbanen lopen redelijk parallel. Na Quick Boys ging Dirk naar FC Utrecht, vervolgens naar Feyenoord en daarna brak hij internationaal door. '

ADO Den Haag was de eerste profclub van Toornstra. Trainer Maurice Steijn maakte de middenvelder vier jaar mee. 'We hebben samen de stap naar het eerste gemaakt. Na een half jaar kon hij die sprong al maken. Dat heeft voor een groot deel met kwaliteit te maken, maar ook met intelligentie. Het verbaast me dan ook niets dat hij zich bij FC Utrecht en Feyenoord ook zo snel heeft aangepast aan het hogere niveau. Wat dat betreft kun je hem inderdaad vergelijken met Kuyt.'

Steijn, vandaag de dag trainer bij VVV-Venlo, vindt het nu nog iets te vroeg om over het buitenland te praten. 'Hij is pas 25 jaar en kan het best een of twee jaar bij Feyenoord blijven. Dan kent hij alle wetten van het topvoetbal en is hij op zijn 27e rijp om op de volgende stap te maken. Ik denk dat hij de Premier League prima aan kan, ook daar zal hij zich ongetwijfeld weer razendsnel aanpassen. Het zal ook niet lang meer duren voordat hij zich weer bij het Nederlands elftal mag melden. Nu is het nog behoorlijk druk op het middenveld. Maar als de ervaren jongens afzwaaien en er een wisseling van de wacht plaatsvindt, denk ik dat hij snel wordt uitgenodigd.'
Bron:Metro
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 november 2014 - 03:07   quote  deeplink  
Matige pot van hem. Minste wedstrijd sinds zijn komst.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 november 2014 - 06:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 03:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Matige pot van hem. Minste wedstrijd sinds zijn komst.
Inderdaad: Zeer teleurstellend ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 09:26   quote  deeplink  
Aan de bal vond ik hem ook minder, maar hij loopt zo goed, trekt overal gaten en is aanspeelbaar..
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 03:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Matige pot van hem. Minste wedstrijd sinds zijn komst.
vond ik ook.
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 07 november 2014 - 11:05   quote  deeplink  
Dan had Fred hem moeten wisselen als jullie dat vonden dat hij
niet zo best was
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 11:09   quote  deeplink  
zo ver reikt onze invloed niet
de bluffer
 de bluffer - vrijdag 07 november 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 11:09 schreef van geil het volgende:
zo ver reikt onze invloed niet
Graag alleen goeie commetaar plaatsen
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 07 november 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Onvoorstelbaar die gozer.. :')
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 12:45   quote  deeplink  
d:-)
VVout
 VVout - vrijdag 07 november 2014 - 13:56   quote  deeplink  
Dus tegen Fietstas op de bank beginnen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 14:12   quote  deeplink  
Nee tuurlijk niet..
VVout
 VVout - vrijdag 07 november 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Oh???
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 14:24   quote  deeplink  
Haha..
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 14:12 schreef RenatoBos het volgende:
Nee tuurlijk niet..
Verkopen dan maar?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 17:18   quote  deeplink  
Jij zou marktkoopman moeten worden geile..😉
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 november 2014 - 18:32   quote  deeplink  
Was met name 2e helft overal te vinden en bovenal aan het ronddolen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 08 november 2014 - 13:27   quote  deeplink  
''Er werd nogal wat aandacht aan mijn komst gegeven''

2igoeuq.jpg

In het magazine 'Hand in Hand' van deze maand ondermeer een interview met Jens Toornstra, die bouwt aan een prachtige loopbaan in de Kuip bij zijn favoriete club. 'Ik heb niets te klagen', aldus Toornstra. Die van kinds af aan Feyenoord-supporter is. 'Ik zag Hand in Hand laatst bij mijn schoonvader liggen. Het is een maandblad toch', begint Toornstra zijn verhaal.

Aan de rechterkant van de Feyenoord-aanval draaft tegenwoordig een voetballer wiens loopbaanopbouw zich laat verglijken met die van Dirk Kuijt. Het is 25-jarige Jens Toornstra, die overkwam van FC Utrecht en twee interlands voor Oranje speelde. Hand in Hand vroeg hem hoe het hem bevalt bij Feyenoord en wat voor persoon hij eigenlijk is.

''Ja ik moest even wennen in De Kuip, maar voel me inmiddels aardig thuis. Ik wist natuurlijk dat Feyenoord een heel grote club is. maar er werd inderdaad nogal wat aandacht aan mijn komst gegeven. Het hoort er allemaal bij, zullen we maar zeggen. Ik ben niet het type dat zich het hoofd snel op hol laat jagen. Al moet ik wel zeggen dat het best vreemd aanvoelt als er een miljoenenbedrag voor je betaald wordt. Ik blijf dat toch apart vinden. Het schroeft de verwachting wel op. Maar ik maak gelukkig snel progressie.

Ik vind het geweldig om voor een volle Kuip te spelen. Toen ik hier kwam, merkte ik wel dat het niveau op de trainingen hoger lag dan bij Utrecht. Ik moest vooral sneller handelen wanneer ik in balbezit kwam. Want ander was ik hem direct kwijt. Maar ik denk wel dat ik iemand ben die zich aanpast. Dat heb ik in het verleden al een paar bewezen.

Ik was al negentien jaar toen ik mijn debuut maakte in het betaalde voetbal. Ik heb geen jeugdopleiding van een BVO doorlopen, ik doorloop dus een ander traject en dat gaat eigenlijk hartstikke goed. Ik slaag erin steeds een stapje hogerop te maken. Ik heb zelfs al in Oranje gespeeld, met de beste spelers die het Nederlands voetbal te bieden heeft. Ik geloof dat Dirk iets jonger was, maar het klopt wel dat we allebei een heel geleidelijke carrièreopbouw hebben.''
Bron:FSV
de bluffer
 de bluffer - zaterdag 08 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Zeer positieve jongen die Jens past zeer goed bij ons, ben heel blij dat hij getekend heeft beter dan Ziyech
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 22:05   quote  deeplink  
Toornstra baalt: 'We hebben niet al te veel gedomineerd'

2cmvu4o.jpg

De spelers van Feyenoord vonden dat ze met twee punten te weinig de bus instapten voor de terugreis naar Rotterdam, maar de meesten konden zich uiteindelijk toch wel neerleggen bij het doelpuntloze duel met Vitesse. Jens Toornstra was echter iets kritischer op zijn ploeg.

De middenvelder vond namelijk dat het team niet dominant genoeg was in de Gelredome. ''We hebben niet al te veel gedomineerd. In de eerste helft waren we de bovenliggende partij, maar na rust kwamen we minder goed voor de dag'', vertelt Toornstra aan Metro. ''Het is weliswaar positief dat we opnieuw de nul hebben kunnen houden, maar de kansen die we krijgen moeten we gewoon benutten.''

Dat kan de Rotterdammers namelijk opbreken in de race om de bovenste plaatsen, zo denkt de miljoenenaankoop. ''Als je echt mee wil blijven doen, hadden we vandaag moeten winnen. Tegen FC Twente en Ajaks hebben we wel gedomineerd, in andere wedstrijden lukt het gewoon even iets minder en daar was dit duel een voorbeeld van.
Bron:Metro

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5906
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic









0.0131070