BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 22:09   quote  deeplink  
Ook Jens speelde niet goed.
maar dat alles met Vitesse te maken.
t middenveld was minder als dat van hun.
ar
 ar - zondag 09 november 2014 - 22:14   quote  deeplink  
1e helft was Feyenoord de baas,ook op het middenveld.
2e helft nam fietstas het initiatief,had meer met Feyenoord te maken..
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 22:16   quote  deeplink  
eerste 30 minuten.
en eigenlijk is dat vaak t probleem.
heel veel energie er in leggen kan opbreken.
de tweede helft afgelopen donderdag was ook ruk.
tegen Heracles ook, etc.
Alleen kom je er dan mee weg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 november 2014 door van geil --
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 09 november 2014 - 22:22   quote  deeplink  
En nu kost het punten..
ar
 ar - zondag 09 november 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:16 schreef van geil het volgende:
eerste 30 minuten.
en eigenlijk is dat vaak t probleem.
heel veel energie er in leggen kan opbreken.
de tweede helft afgelopen donderdag was ook ruk.
tegen Heracles ook, etc.
Alleen kom je er dan mee weg.
Klopt,maar als je de kansen afmaakt wordt het ook makkelijker voor het hele team en had je hier een keurige overwinning behaald denk ik.
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 22:30 schreef ar het volgende:

[..]

Klopt,maar als je de kansen afmaakt wordt het ook makkelijker voor het hele team en had je hier een keurige overwinning behaald denk ik.
uiteraard, maar daar ligt t manco natuurlijk.
en dat ligt niet alleen aan n spits.
ar
 ar - zondag 09 november 2014 - 22:41   quote  deeplink  
Eigenlijk zou ik Jens op 10 willen zien,maar ja wie niet..
van geil
 van geil - zondag 09 november 2014 - 22:44   quote  deeplink  
tja.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zondag 09 november 2014 - 23:00   quote  deeplink  
Jens verpietert met Rutten zijn tactiek. Zo maak je iemand kapot.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 09 november 2014 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:00 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Jens verpietert met Rutten zijn tactiek. Zo maak je iemand kapot.
Is ook zo! Jens moet op 10 , Immers eruit !
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 november 2014 - 23:00 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Jens verpietert met Rutten zijn tactiek. Zo maak je iemand kapot.
Denkt Jens toch anders over..
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 10 november 2014 - 06:23   quote  deeplink  
Die Jens zijn vrije trappen worden ook steeds minder sinds ie bij Feyenoord speelt! Druk ?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 06:46   quote  deeplink  
Moet ie nu ook weg..(?)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 10 november 2014 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 06:46 schreef RenatoBos het volgende:
Moet ie nu ook weg..(?)
Nee angsthaas Rutten moet weg.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Geef die man nou ff de tijd, ik vind het ook een angsthaas, maar hij is de goede weg in geslagen heb ik het idee..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Ik zeg, op de bank met Toornstra. Ik ben helemaal weg van hem hoor, geweldige voetballer, maar hij loopt op zijn tenen... ooh, wacht, er is een interlandweekend... kan hij mooi even bijkomen....

Ik zou wel eens Toornstra achter de spits willen zien, Immers in de spits en Basaçikoglu en Boëtius op de flanken....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Die interland week valt wel heel gunstig voor ons heb ik het idee..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 november 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 07:59 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Nee angsthaas Rutten moet weg.
Rutten doet het prima. Gisteren was niet best, maar je kunt niet altijd top zijn... Het leek wel alsof ze donderdag nog in de benen hadden....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 10 november 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:40 schreef RenatoBos het volgende:
Die interland week valt wel heel gunstig voor ons heb ik het idee..
Denk ik ook...'t is alsof er enkelen zijn die op zijn... nu al....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 10 november 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Denk ik ook...'t is alsof er enkelen zijn die op zijn... nu al....
Precies, en dat baart me zorgen, dit elftal moet toch gemakkelijk een wedstrijd vol kunnen spelen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 01:24   quote  deeplink  
TOORNSTRA: MOOI MOMENT VOOR EERSTE GOAL IN DE KUIP

20fxmoo.jpg

Hoewel Jens Toornstra sinds zijn komst naar Feyenoord al diverse keren als doelpuntenmaker op het wedstrijdformulier stond, wachtte de middenvelder nog op zijn eerste treffer voor zijn nieuwe club in De Kuip. Tot zaterdagavond, want toen kegelde hij de bal vier minuten voor tijd achter doelman Filip Kurto. Daarmee zorgde hij voor grote opluchting bij zowel zijn ploeggenoten als de supporters, want tot dat moment leek Feyenoord tegen hekkensluiter FC Dordrecht te blijven steken op een doelpuntloos gelijkspel. Ik had geen beter moment kunnen uitzoeken om mijn eerste in De Kuip te maken, glimlachte Toornstra na afloop.

Dat het legioen lang moest wachten op het verlossende doelpunt, was volgens de middenvelder te wijten aan het lage tempo dat de ploeg te lang hanteerde. Desondanks kregen we genoeg kansen, alleen wilde de bal er niet in. Het geluk dat we nodig hadden, ontbrak. Het is positief dat we die mogelijkheden wisten te creëren, alleen duurde het te lang voordat we daar ook gebruik van maakten.

Nadat FC Dordrecht na de rode kaart voor Marvin Peersman (overtreding op Toornstra) in de slotfase met tien man verder moest, wist de middenvelder dat Feyenoord vooral via de zijkanten moest gaan spelen. Daarom was het goed dat Ruben Schaken erin kwam, hij heeft veel snelheid en een goede voorzet en dat was wat we nodig hadden. Gelukkig viel vlak voor tijd alsnog ons broodnodige doelpunt. Daarbij kwam veel ontlading los, een heerlijk gevoel.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 01:24   quote  deeplink  
Jens Toornstra na afloop van Feyenoord - FC Dordrecht

(http://youtu.be/HwcSMd2BGHw)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 23 november 2014 - 01:25   quote  deeplink  
Toornstra belangrijk: ''Daar kwam wel wat ontlading los''

1zcd5li.jpg

Jens Toornstra schoot Feyenoord vier minuten voor het einde van de officiële speeltijd op voorsprong tegen FC Dordrecht. Het was de eerste treffer van de hangende rechtsbuiten in De Kuip. ''Ik ga heerlijk slapen. Dit is een lekker gevoel'', beaamde de doelpuntenmaker na afloop.

''Het was een mooi moment in de wedstrijd. Daar kwam dus wel wat ontlading bij los. Ik ben tevreden'', zei hij verder aan Fox Sports. Feyenoord kon al eerder scoren. ''Zeker. We hebben best wat kansen gecreëerd. Dat is positief, maar we moeten het uiteraard wel eerder beslissen.''

Toornstra is niet meer weg te denken uit het elftal. ''Ik ben snel omarmt door de spelers en supporters, waardoor ik gewoon mijn ding kan doen.'' Sevilla en PSV zijn de volgende wedstrijden. ''Dat wordt een hele leuke week. Ik heb er net als het team veel zin in. We gaan laten zien wat we waard zijn.''

TOORNSTRA: HEERLIJK, MIJN EERSTE GOAL IN DE KUIP
http://foxsports.nl/video/244926-toornstra-heerlijk-mijn-eerste-goal-in-de-kuip.html
Bron:FoXSports
Barabas
 Barabas - zondag 23 november 2014 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 november 2014 - 13:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Precies, en dat baart me zorgen, dit elftal moet toch gemakkelijk een wedstrijd vol kunnen spelen..
Hoe vaak wordt er nu per week getraind? Paar Europese wedstrijden zullen er vast in hakken als er ook nog volle pin getraind wordt....
van geil
 van geil - zondag 23 november 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Speelde matig.
de goal maakte n hoop goed.
tomson
 tomson - maandag 24 november 2014 - 02:11   quote  deeplink  
Laat m elke wedstrijd voor mijn part slecht spelen. Als hij dan ook maar elke keer scoort
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 24 november 2014 - 14:25   quote  deeplink  
Jens Toornstra geniet van Feyenoord-Legioen

(http://youtu.be/oqi22MCcMPg)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 00:37   quote  deeplink  
TOORNSTRA: MOOISTE WEDSTRIJD UIT MIJN CARRIÈRE

eq1hjo.jpg

Jens Toornstra was eind augustus als kersverse aanwinst van Feyenoord nog niet speelgerechtigd voor de Europa League-return tegen Zorya Luhansk. Zodoende beleefde hij de ongekende ontlading in De Kuip na de winnende goal van Elvis Manu (4-3) vanaf de tribune. Donderdagavond in de kraker tegen Sevilla ontketende hij zélf een orkaan van vreugde in het stadion, door tien minuten na rust de 1-0 te maken en zijn ploeg op het goede spoor te zetten richting een overwinning. Prachtig, wat een avond, jubelde de middenvelder na afloop in De Kuip.

De mooiste wedstrijd tot nu toe in mijn carrière, zo omschreef Toornstra het duel met Sevilla FC, dat door Feyenoord uiteindelijk met 2-0 werd gewonnen. Ik heb inmiddels de Klassieker gespeeld, maar die kon qua resultaat, sfeer en ambiance niet op tegen de wedstrijd van vandaag. Als ik zag hoe de supporters tekeer gingen in de laatste minuten, dat is echt een blijvende herinnering.

Toornstra kon zijn geluk niet op na de openingstreffer, die hij kon maken na knap voorbereidend werk van Jean-Paul Boëtius. Eigenlijk had ik naar JP moeten gaan om hem te bedanken, maar op dat moment was ik in extase en dan gaat alles heel snel. Ik maakte een knieschuiver, dat doe ik normaal ook nooit. Het is geweldig om op het veld zon ontlading mee te maken.

Hoewel de vreugde bij Feyenoord logischerwijs groot was na de winst op Sevilla waarmee de ploeg zich plaatste voor de volgende ronde van de Europa League kan deze niet van al te lange duur zijn. Komende zondag wacht namelijk alweer de volgende belangrijke wedstrijd, als Feyenoord op bezoek gaat bij PSV. Khalid Boulahrouz zei net al meteen dat we er morgen weer moeten staan en zo is het ook, zei Toornstra. Dit is een mooie opsteker voor ons, maar na vanavond telt dat niet meer. Op naar zondag.
Bron: Officiële Feyenoord Clubsite

Jens Toornstra Goal - Feyenoord vs Sevilla 2-0 (Europa League 2014)

(http://youtu.be/UHkiukKWBlo)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 00:48   quote  deeplink  
Toornstra scoort na slalom Boëtius: ''Fantastische actie''

2hi89ll.jpg

Jens Toornstra bracht De Kuip donderdagavond in extase. De hangende rechtsbuiten van Feyenoord was het eindstation van een knappe slalom van Jean-Paul Boëtius. ''Dat was echt een fantastische actie'', complimenteert de aankoop van de Rotterdammers zijn collega.

''Hij kon ook zelf schieten, maar legde hem goed klaar. Klasse actie'', zei Toornstra na afloop tegen RTV Rijnmond. ''Dit is een historische avond, want we hebben net doorgekregen dat we overwinteren. Ik hoop dat we nog vaak Europees mogen spelen dit seizoen.''

Het was een ware teamprestatie. ''We hebben het zelf verdiend. Wederom niks weggegeven. Het is allemaal heel positief. Dit is heel bijzonder en knap. Een compliment aan iedereen die hieraan heeft bijgedragen'', vertelt de middenvelder, die verder genoot van De Kuip. ''Hoe dat stadion ontploft. Heel bijzonder om dat mee te maken.''
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 01:10   quote  deeplink  
[Toornstra: niets cadeau gekregen

http://nos.nl/video/2006099-toornstra-niets-cadeau-gekregen.html
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Toornstra wilde ook als rechtsbuiten kruipend naar De Kuip

2cz5zk6.jpg

Jens Toornstra begint zich steeds lekkerder te voelen op de positie als rechtsbuiten. De middenvelder heeft een geweldig gevoel voor positie en dus was het geen verrassing dat de aankoop bij een slalom van Jean-Paul Boëtius klaarstond bij de tweede paal om af te werken. Doelpunt. Alweer zijn vierde in de afgelopen zeven wedstrijden.

De van FC Utrecht overgekomen speler heeft dit seizoen al enkele keren gezegd dat hij het liefst op het middenveld speelt ondanks zijn uitstekende prestaties op de flank. De Telegraf vroeg zich dan ook af of Toornstra wel naar Feyenoord was gekomen als de club geïnformeerd had naar een rol als rechtsbuiten.

''Ja'', was het overtuigende antwoord van Toornstra na afloop van het legendarische duel met Sevila (2-0). Kruipend welteverstaan. Want: ''Iedereen wil toch voor Feyenoord spelen?''
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 28 november 2014 - 11:44   quote  deeplink  
Kruipend d:-) HELD
dr love
 dr love - vrijdag 28 november 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Jammer dat hij niet op zijn gewenste plek speelt dat zou echt ten goede komen en veel sterker feyenoord, de beste aankoop van deze zeisoen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 december 2014 - 07:32   quote  deeplink  
Toornstra: ''De Kuip laten ontploffen, een onbeschrijflijk gevoel''

b3wl6f.jpg

Jens Toornstra blijft zijn goede vorm bij Feyenoord vasthouden. De hangende rechtsbuiten was met zijn openingstreffer tegen Sevilla uitermate belangrijk voor de behaalde overwintering in de Europa League. ''Dan trilt de Kuip dus letterlijk, daarom wilde ik ook zo graag naar Feyenoord'', vertelt de speler in kwestie.

''Ik had geen idee dat ik als rechtsbuiten gebruikt zou gaan worden'',vervolgt de middenvelder in het Algemeen Dagblad. ''Daar is nooit over gesproken. Maar ook als die rol mij was voorgespiegeld, was ik naar Feyenoord gegaan hoor. Dit is de club waar ik supporter van was, hier wilde ik altijd al spelen.''

De laatbloeier kan nog steeds genieten van zijn doelpunt. ''Die goal tegen Sevilla, dat gaf echt een machtig gevoel. Ik was zó blij, dat ik pas veel later aangever Jean-Paul Boëtius bedankte. De Kuip laten ontploffen met een treffer, dat gevoel is niet te beschrijven. Ik hoop dat die overwinning ons wéér een stap verder heeft geholpen. Dat moet blijken zaterdag tegen Excelsior.''
Bron:AD
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 december 2014 - 07:41   quote  deeplink  
Laatbloeier verklaart: ''Misschien ben ik daardoor frisser''

69nb6e.jpg

Als 12-jarig jongetje zegde Jens Toornstra een carrière in de jeugd van Sparta en ADO Den Haag af. Zeven jaar later kwam hij pas weer terecht bij een club uit het betaalde voetbal. De middenvelder denkt dat hij daarmee een voordeel heeft op andere profs. Het is geen toeval dat Toornstra zich bij elke nieuwe stap in zijn carrière razendsnel aanpast.

''Ik ben laat bij de profs terechtgekomen'', zegt hij het in het Algemeen Dagblad. ''Misschien is dat achteraf wel een voordeel. Ja, andere spelers hebben al jaren een ritme van veel voetballen en trainen in een week. En ze hebben vaak ook al eens flink blessureleed opgelopen. Dat heb ik allemaal niet meegemaakt. Misschien ben ik nu frisser omdat ik later in een moordend ritme van spelen en trainen terechtgekomen ben.''

Nu zit hij bij Feyenoord mét een uitstekend salaris. ''Als ik eerlijk ben, zeg ik ook: Geef die verpleegsters in verzorgingstehuizen wat meer en ons voetballers wat minder, maar zo werkt de markt niet. Maar ik wilde niet voor het geld naar Feyenoord hoor. Spelen bij een topclub, heerlijk. Als je in Den Haag of Utrecht een paar keer verloor, waren er mensen ontevreden. Bij Feyenoord is er voor de buitenwacht meteen crisis. Dat is het verschil.''
Bron:AD
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 05 december 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Gewoon met beide beentjes op de grond. Zoals het hoort, een kerel naar mijn hart!
Sensi
 Sensi - vrijdag 05 december 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Presteert in verhouding met mijn verwachtingen. Altijd al geroepen deze gozert in de Kuip te willen zien spelen, geen haar spijt van! Absolute aanwinst. Nu de trainert nog laten inzien dat ie lekker op 10 moet spelen en dan is t helemaal perfect.
piet de paler
 piet de paler - zondag 07 december 2014 - 12:43   quote  deeplink  
Toppertje lijkt Kuijt wel in zijn jongere jaren
MMM
 MMM - zondag 07 december 2014 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 12:43 schreef piet de paler het volgende:
Toppertje lijkt Kuijt wel in zijn jongere jaren
Pfffff krijg je geld van Dirk?
Milo
 Milo - maandag 08 december 2014 - 13:23   quote  deeplink  
Hahaha Kuijt samen met Toornstra, el ahmadi en clasie in het kampioensbal, heerlijk!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 december 2014 - 16:42   quote  deeplink  
Toornstra: ''Mierennest? Ja, er zit zoveel beweging in''

1z4h7v8.jpg

Excelsior kreeg zaterdagavond geen grip op de vele positiewisselingen bij Feyenoord. Het elftal van coach Fred Rutten speelt als een 'mierennest': de spelers krioelen door elkaar heen en dat zorgt voor ongekende spelvreugde. ''Het is echt heel leuk om zo te voetballen'', geeft Jens Toornstra toe.

''Een mierennest? Ja, er zit zoveel beweging in ons elftal. Dan moet je als tegenstander voortdurend elkaars man overnemen. Als je dat even niet goed communiceert, gaat het fout'', vertelt de middenvelder in het Algemeen Dagblad. ''We vinden elkaar heel makkelijk, zeker als we snel op voorsprong zijn gekomen. En ja, ik krijg alle vrijheid van de trainer om van positie te wisselen.''

Linksback Bas Kuipers, door Excelsior gehuurd van Ajaks, kon vrijwel de gehele wedstrijd niets anders dan toekijken. ''Want het is ook moeilijk. Als hij mij volgt, komt er een zee van ruimte voor Khalid Boulahrouz. Als hij blijft staan kom ik vrij op het middenveld. De tegenstanders weten dit seizoen toch niet een, twee, drie hoe ze het moeten oplossen. En ik ga ze niet helpen.''
Bron:AD
van geil
 van geil - vrijdag 12 december 2014 - 14:03   quote  deeplink  
Hoogstaand doelpunt.
Sensi
 Sensi - vrijdag 12 december 2014 - 16:58   quote  deeplink  
Prachtig doelpunt! Ik vind onderhand dat ie in de buurt komt van v Hooijdonk met zn vrije trappen. Echt een geweldenaart!
tomson
 tomson - vrijdag 12 december 2014 - 18:28   quote  deeplink  
Wat ik ook echt waardeer is die bescheidenheid. Totaal geen kapsones, vind ik een verademing tussen al die wannabee-G's
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 december 2014 - 10:54   quote  deeplink  
"Toornstra in Oranje? Sluit het niet uit"

xf4x8m.jpg

Jens Toornstra is voorlopig een schot in de roos gebleken voor Feyenoord. De zomeraanwinst vult zijn positie als rechtsbuiten prima in en pikt regelmatig een doelpunt mee. Zo ook donderdag tegen Standard Luik: Toornstra opende de score met een lepe vrije trap. René van der Gijp is echter vooral te spreken over de werklust die Toornstra toont.

"Toornstra is niet Nederlands elftal waardig, maar wel een geweldige teamspeler. De arbeid die hij verricht... Soms staat hij gewoon de linksback te helpen", zei Van der Gijp vrijdagavond bij Voetbal International. Johan Derksen sloot niet uit dat Toornstra ooit het Nederlands elftal haalt. "Alleen hebben we op het ogenblik niemand nodig, rechts op het middenveld."

Van der Gijp: "Als je een lopende middenvelder nodig hebt, is Marco van Ginkel beter. Ik zie Toornstra niet zo snel in het Nederlands elftal." Johan Boskamp was ten slotte ook zeer positief over de ex-speler van FC Utrecht. "Hoe hij zijn rol invult, is klasse. Hij komt van de rechterkant en loopt altijd tussen de linies. Maar ook wat René zegt: zijn werklust is fantastisch. Hij heeft volgens mij zes longen."
Bron:Soccernews
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 december 2014 - 17:09   quote  deeplink  
Uitstekende koop. Harde werker, meerdere kwaliteiten.
Echte Feyenoorder.
van geil
 van geil - zondag 14 december 2014 - 13:09   quote  deeplink  
Betrapt op doping.
VVout
 VVout - zondag 14 december 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 13:09 schreef van geil het volgende:
Betrapt op doping.
Waar heb je het over?
van geil
 van geil - zondag 14 december 2014 - 13:15   quote  deeplink  
zie headliner :)
VVout
 VVout - zondag 14 december 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 december 2014 - 13:15 schreef van geil het volgende:
zie headliner :)
Ach longarts noemen ze dat tegenwoordig, ik schrok al :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Jens Toornstra///HELD topic









0.0173418