BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 27 oktober 2014 - 08:43   quote  deeplink  
Kazim over kunstgras: 'Alsof ik op blote voeten over beton ren'

1rtgnn.jpg

competitie voor de eerste keer geconfronteerd met het fenomeen kunstgras. Zijn trainer Fred Rutten noemt dat speelveld cynisch altijd K-gras, verwijzend naar een scheldwoord met drie letters.

De spits zelf is ook geen fan van het kunstgras. ''Het voelde alsof ik op blote voeten over beton rende, zei de spits hoofdschuddend tegenover De Telegraaf. Kazim begrijpt niet waarom er in de eredivisie zoveel kunstgrasmatten worden aangelegd. ''Ik denk niet dat het goed is voor de eredivisie'', stelt hij.
Cambuur is overigens niet blij met alle kritiek op de grasmat. "Feyenoord heeft blijkbaar wel het vermogen om meer geld aan een goed hoofd- en trainingsveld te besteden. Wij niet'', vertelde directeur Gerard van den Belt eerder aan Voetbal International. ''We hebben het jaren gedaan en veel ellende meegemaakt met betrekking tot de kwaliteit van het veld.''
Bron: Telegraf
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 oktober 2014 - 08:45   quote  deeplink  
Thuis tegen PEC laatste kans zou ik zeggen, alleen meevoetballen en aanspeelpunt zijn is niet genoeg, schuif dan Toornstra maar een linie terug en zet Bilal of JP naast Manu en speel met twee snelle spitsen
piet de paler
 piet de paler - maandag 27 oktober 2014 - 18:27   quote  deeplink  
Ik kan het met eigen ogen gaan zien, maar Kazim is een beetje Connoly hardwerkend maar scoorde niet
van geil
 van geil - maandag 27 oktober 2014 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 oktober 2014 - 18:27 schreef piet de paler het volgende:
Ik kan het met eigen ogen gaan zien, maar Kazim is een beetje Connoly hardwerkend maar scoorde niet
de enige overeenkomst tussen die twee is dat Connoly blank is.
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 30 oktober 2014 - 16:53   quote  deeplink  
KAZIM-RICHARDS: MIJN BROERTJE WAAKT OVER MIJ

020a343c307dfae868aed3f01cde95c3_702_0.jpg

In de zoektocht naar een nieuwe spits strikte Feyenoord deze zomer Colin Kazim-Richards. In zijn eerste grote interview sinds zijn komst naar Nederland vertelt de Turks-Engelse spits uitgebreid zijn indrukwekkende levensverhaal, dat vanaf deze week te lezen is in Feyenoord Magazine. De nieuwe editie van het clubmagazine valt deze week op de mat bij alle leden van Het Legioen. Er is zoveel gebeurd in mijn leven, dat de mening van anderen wel het minste is waar ik me druk om maak.

Welke indruk heb jij tot dusver van Feyenoord?

Ik had al veel gehoord over de fanatiek aanhang. Dat De Kuip altijd vol zit, zowel bij grote als kleine wedstrijden. Aan de gevoerde gesprekken met de clubleiding heb ik een zeer warm gevoel overgehouden. De passie waarmee bijvoorbeeld Martin van Geel over Feyenoord sprak, heeft een belangrijke rol gespeeld in mijn keuze. Hij roemde onder meer de enorme achterban, die op intense wijze meeleeft en te allen tijde onvoorwaardelijk achter het team staat. Ook Pierre van Hooijdonk heeft louter positieve dingen gezegd. Wat me het meest is bijgebleven van zijn verhaal is dat het shirt met nummer 9 hier veel betekent, veel meer dan bij welke club ter wereld dan ook. Als iemand dat kan weten, is hij het.

Alsof de druk op de schouders van de opvolger van Graziano Pellè nog niet groot genoeg is

Haha, dat maakt mij niets uit. Wat kan er gebeuren? Dat mensen negatief over me praten op het moment dat ik iets niet goed doe? Als dat alles is Er is zoveel gebeurd in mijn leven, dat de mening van anderen wel het minste is waar ik me druk om maak. Ik ben vader van twee kinderen. Ervoor zorgen dat er geen dag komt dat zij geen eten hebben, dát is voor mij druk.

Stel je bij de opvoeding van je kinderen je eigen jeugdjaren als norm?

Wel als ik kijk naar mijn eigen vader. Voetballers wordt regelmatig gevraagd wie op jonge leeftijd hun idool was. Voor mij is dat zonder twijfel mijn vader. Van jongs af aan kijk ik tegen hem op en vertrouw ik hem onvoorwaardelijk. Al zou ik maar voor de helft zon goed mens en zon fijne vader worden als hij dat is, ben ik gelukkig. Ik heb veel respect voor de wijze waarop hij en mijn moeder zich altijd voor het gezin hebben weggecijferd, terwijl ze het zelf ook niet makkelijk hadden. Daarom zie ik hun opvoeding als voorbeeld, al ben ik blij dat mijn kinderen niet hoeven op te groeien in de buurt waar ik vroeger woonde. Dat was in een achterstandswijk in Londen, twee minuten verwijderd van een van de meest onveilige delen van de stad. Het gevaar van de straat lag altijd op de loer.

Waarom hadden jouw ouders het niet makkelijk?

Ten eerste omdat ze zelf nog tieners waren toen ze mij kregen. Mijn vader was achttien, mijn moeder zeventien. Daar komt bij dat ik een Antilliaanse vader heb die christen is, terwijl mijn moeder moslim is van Turks-Cypriotische afkomst. Een zwarte man met een blanke vrouw, dat werd in Engeland destijds niet zomaar geaccepteerd. Mijn vader had daardoor conflicten met skinheads. Ondanks dat mijn ouders daaraan hun handen vol hadden, kwam we niks tekort. Bovendien zorgden ze niet alleen voor ons, maar ook voor veel neven en nichtjes. In totaal heb ik er 44 aan mijn vaders kant en 37 aan mijn moeders kant, een enorme familie dus. Op hun leeftijd waren mijn ouders de enige met een eigen huis, verkregen via de regering omdat ze zo jong kinderen hadden gekregen. Onze flat was daardoor voor vrienden en familie een soort chillingzone. Mijn ouders maakten daar nooit een probleem van, zelfs niet toen ze een van hun eigen kinderen verloren.

Het ergste dat een ouder kan overkomen.

Inderdaad. Twee jaar na mij beviel mijn moeder opnieuw van een jongetje. Bij zijn geboorte bleek dat hij het Edwardssyndroom had en een basischromosoom in zijn lichaam miste. Vaak overlijdt een kind dan direct na de geboorte, maar mijn broertje bleef in leven. Net toen we hoop op herstel kregen, overleed hij na acht maanden alsnog. Ik herinner me alles als de dag van gisteren. Voor mijn broertje was het misschien beter. Wat voor leven zou hij hebben gehad? Hij had niet kunnen lopen, niet zelf kunnen eten Now hes one of my angels. Nu heb ik het idee dat hij over mij waakt. Voor elke wedstrijd spreek ik de wens uit dat alles goed met hem gaat en vraag ik of hij mijn vrouw en kinderen beschermt. Ik vraag niet om een overwinning, die moeten ik en mijn team zelf verdienen.

Lees het volledige interview met Colin Kazim-Richards deze maand in Feyenoord Magazine. Het nieuwe clubmagazine, waarin ook onder meer aanvoerder Jordy Clasie, Miquel Nelom en de Rotterdamse formatie Romeo aan het woord komen, valt deze week op de mat bij alle leden van Het Legioen. Ook is de nieuwe editie los verkrijgbaar in de winkel voor € 3,99.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 19:01   quote  deeplink  
Kazim droomt stiekem al van titel: 'Rotterdam will blow up'

33far7r.jpg

Colin Kazim-Richards maakt zich geen zorgen om zijn magere doelpuntenmoyenne. Zolang Feyenoord blijft winnen - tegen PEC Zwolle werd de vijfde competitiezege op rij geboekt - zijn de statistieken van de spits zelf namelijk van ondergeschikt belang.

Natuurlijk wil ik belangrijk zijn en scoren, maar doelpunten tellen in mijn ogen slechts bij een overwinning, vertelt de huurling in Feyenoord Magazine. Hoewel aanvoerder Jordy Clasie liever niet over een eventueel kampioenschap praat, fantaseert Kazim-Richards toch stiekem over de Coolsingel. Wanneer ik met Feyenoord iets win, voelt dat als mijn grootste prijs. De eerste landstitel sinds 1999, stel je voor. Rotterdam will blow up.

Dat zal zijn zoontje ook fantastisch vinden, want die is helemaal weg van Rotterdam. Hij is gek van de stad en dan vooral de bruggen in het centrum, aldus Kazim, die geniet van het leven in Nederland. We zijn al zo ingeburgerd dat we boodschappen doen met de fiets, haha. Een fietsbel is een van de grappigste dingen die ik ooit gezien heb, maar hier is het gebruik ervan de normaalste zaak van de wereld.
Bron:Feyenoord magazine
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Het lijkt wel of ie met de week steeds slechter gaat spelen ...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Vond hem gisteren beter dan de wedstrijd ervoor..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 02 november 2014 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 19:43 schreef RenatoBos het volgende:
Vond hem gisteren beter dan de wedstrijd ervoor..
Oke die vorige was wel heel slecht
van geil
 van geil - zondag 02 november 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 19:41 schreef lijdensweg het volgende:
Het lijkt wel of ie met de week steeds slechter gaat spelen ...
En dan moet t nog koud worden.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 02 november 2014 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 19:53 schreef van geil het volgende:

[..]

En dan moet t nog koud worden.
Ti's een Engelsman he, dus dat zal wel meevallen..
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 november 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Wordt niet slechter, wel blijft het steeds net onder een voldoende.
Beter dan de anonimiteit die Te Vrede in het veld toont.
broer van Ted
 broer van Ted - zondag 02 november 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Der moet toch wel een scorende spits zijn ergens ? Hopen dat Jan Boskamp er 1 weet .
Ik ben na gisteren nog steeds van mening . Het waren een paar mooie maanden voor jou maar bedankt en tot ziens op de tribune .
Praatjesmaker!
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 03 november 2014 - 13:52   quote  deeplink  
Geen woorden, maar praatjes. Leve het eerste van Feyenoord!
netsurfer
 netsurfer - maandag 03 november 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 oktober 2014 - 23:03 schreef Els het volgende:
[ afbeelding ]
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 02:24   quote  deeplink  
uypti.jpg

Mooie assist op Karim, klasse..
Verders weer matig..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 07 november 2014 - 03:04   quote  deeplink  
Krappe voldoende.
lijdensweg
 lijdensweg - vrijdag 07 november 2014 - 06:51   quote  deeplink  
Nuttig, maar daar is alles mee gezegd ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 07:19   quote  deeplink  
Ja matig is niet t goede woord, de tweede helft misschien maar dat gold voor t hele elftal. Ik heb wel genoten van dat getrek en gesleur. Jammer dat hij geen goals maakt.
lord - adonis
 lord - adonis - vrijdag 07 november 2014 - 07:51   quote  deeplink  
kazim kan er nix aan doen boys and girls,
moet nog leren dat rechts rijden de normale gang van zaken is, ook zo in de doelpunten.op het moment dat hij in de gaten krijgt dat het doel op dezelfde plaatst staat als in Engeland. komt het wel goed.

sorry beetje sarcastisch deze spits is leuk voor een echte subtopper maar echt niet voor Feyenoord. te vrede ook niet maar die scoort nog wel.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 07:19 schreef Stylzz het volgende:
Ja matig is niet t goede woord, de tweede helft misschien maar dat gold voor t hele elftal. Ik heb wel genoten van dat getrek en gesleur. Jammer dat hij geen goals maakt.
Alleen jammer dat ie zo vaak moet gaan liggen en zoveel miet praten met de scheids..
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 07 november 2014 - 09:38   quote  deeplink  
Ik vind hem toch wel groeien als aanspeelpunt. Nu hij wedstrijdfit is, blijkt hij beresterk en verzet hij ook heel veel arbeid. Maar een spits van Feyenoord die niet scoort, - dat kan niet. Kramaric is echt een goede. Ik hoop dat vG de man en Rijeka toch gepolst heeft, de afgelopen dagen. Martin heeft bewezen dat hij heel snel toe kan slaan bij een buitenkansje.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 09:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ie zo vaak moet gaan liggen en zoveel miet praten met de scheids..
klopt, dat is ergerlijk
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 02:24 schreef RenatoBos het volgende:
[ afbeelding ]

Mooie assist op Karim, klasse..
Verders weer matig..
en daar hebben we dan 4 wedstrijden op gewacht.
Barabas
 Barabas - vrijdag 07 november 2014 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 09:22 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Alleen jammer dat ie zo vaak moet gaan liggen en zoveel miet praten met de scheids..
Ik heb het wel een beetje gehad met Kazim. Hij heeft het tot nu toch aardig af laten weten, daar waar het gaat om het invullen van de positie. We kunnen daar gewoon iemand anders neerzetten die m.i. dezelfde prestatie kan leveren. Praatjes vullen geen gaatjes en praten is wat hij doet.... Beetje "de hele wereld is tegen mij" en daar maak je geen goals mee.

Ik wil wel een ander zien... Veel doelpunten zal het niet uitmaken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 12:42   quote  deeplink  
Stel je eens voor als we er een echte doelpuntenmaker bij zouden krijgen, stel je eens voor als we die al gehad zouden hebben..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 10:40 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik heb het wel een beetje gehad met Kazim. Hij heeft het tot nu toch aardig af laten weten, daar waar het gaat om het invullen van de positie. We kunnen daar gewoon iemand anders neerzetten die m.i. dezelfde prestatie kan leveren. Praatjes vullen geen gaatjes en praten is wat hij doet.... Beetje "de hele wereld is tegen mij" en daar maak je geen goals mee.

Ik wil wel een ander zien... Veel doelpunten zal het niet uitmaken.
Elke andere die we in de selectie hebben zal daar een verzwakking zijn.
Treurig maar waar.
van geil
 van geil - vrijdag 07 november 2014 - 13:39   quote  deeplink  
vind ik onzin.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 13:39 schreef van geil het volgende:
vind ik onzin.
dat mag.
Barabas
 Barabas - vrijdag 07 november 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Elke andere die we in de selectie hebben zal daar een verzwakking zijn.
Treurig maar waar.
Hij houdt een bal vast, kaatst wat en dat is het wel zo'n beetje. Er is vast wel een manier te bedenken om zonder hem te spelen? Misschien toch maar weer met snelheid op de vleugels en Te Vrede met Immers of Toornstra of Karsdorp daar achter? Bilal, JP en Elvis kunnen op de vleugel spelen.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 14:11   quote  deeplink  
Immers in de spits..
VVout
 VVout - vrijdag 07 november 2014 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 14:11 schreef RenatoBos het volgende:
Immers in de spits..
Als aanspeelpunt en kaatser van de bal voor de goal, missen we alleen nog steeds iemand die ze er met een onverbiddelijk rendement er in knalt.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 13:49 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij houdt een bal vast, kaatst wat en dat is het wel zo'n beetje. Er is vast wel een manier te bedenken om zonder hem te spelen? Misschien toch maar weer met snelheid op de vleugels en Te Vrede met Immers of Toornstra of Karsdorp daar achter? Bilal, JP en Elvis kunnen op de vleugel spelen.
Dat is dan een andere tactiek
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 14:15 schreef VVout het volgende:

[..]

Als aanspeelpunt en kaatser van de bal voor de goal, missen we alleen nog steeds iemand die ze er met een onverbiddelijk rendement er in knalt.
Dat laatste vertrouw ik Lex ook wel toe..
VVout
 VVout - vrijdag 07 november 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 14:16 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat laatste vertrouw ik Lex ook wel toe..
Nou ik dus niet met het rendement wat ik voor ogen heb, maar dat heb ik met Kazim ook niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 november 2014 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Nee dat zal lood om oud ijzer zijn ben ikm bang.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 14:23   quote  deeplink  
Als je het niet probeert weet je het niet, ik zie hem ze er best wel inknallen..
salemi
 salemi - vrijdag 07 november 2014 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 12:55 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Elke andere die we in de selectie hebben zal daar een verzwakking zijn.
Treurig maar waar.
Eens.
Fred zei zelf gisteren:'Wat zouden we zijn zonder hem?' Pfffff. Dat betekent volgens mij dat Kazim vaste keus is bij Fred. Het was wel heel jammer dat die ene bal die hij ingleed, nog door die verdediger vanaf de doellijn tot corner verwerkt kon worden. Je moet als spits ook wel een beetje geluk hebben.
Het is wel toevallig dat de huidige top drie hetzelfde probleem heeft: een niet scorende centrumspits. Bij Pisvlek scoort de Jong niet of nauwelijks, bij 020 hoeven we het niet te hebben over die Sigturson en wij hebben Kazim.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 14:59   quote  deeplink  
De donkere Henk Vos.
salemi
 salemi - vrijdag 07 november 2014 - 15:17   quote  deeplink  
Hahahahaha, maar Henk had wel witte schoenen! Was het niet tegen FC Jazz?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 07 november 2014 - 15:23   quote  deeplink  
Volgens mij ook. Mooi figuur
salemi
 salemi - vrijdag 07 november 2014 - 15:34   quote  deeplink  
Hij had wel iets die Henk. Ik ben hem ooit eens op een feestje tegengekomen, toen speelde hij allang niet meer voor Feyenoord. We hebben toen een hele tijd staan praten over Feyenoord, hij was er nog helemaal vol van. Goeie gast die Henk! Was misschien niet de allerbeste voetballer, maar er stond wel een goeie kop op.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 07 november 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Kan me die wedstrijd goed herrineren tegen die Italianen dat ie tegen zo'n speler over Zijn bakkebaarden begon..
Top gozert 😃
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 07 november 2014 - 18:35   quote  deeplink  
Kazim houdt dan nog een bal in bezit, helpt nog wat bij aansluiten.
Maar het houdt niet over.
Toch maar die nieuwe spits.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 08 november 2014 - 10:13   quote  deeplink  
RT @FR1908Nieuws Kazim-Richards: 'We hebben nu zeven van de laatste acht duels gewonnen en ik heb elke keer wel bijgedragen aan een doelpunt.' (NUSport)

Rare uitspraak. Distantieer je gewoon van de discussie, niet dit soort dingen gaan roepen.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 november 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Die jong nieuwe spits is alleen een talent net zo als Achabar is en was, tja ik weet het eigenlijk niet zo meer met Kazim
daan limbos
 daan limbos - zaterdag 08 november 2014 - 10:59   quote  deeplink  
Als je op het laatste moment iets in de uitverkoop haalt kun je geen topkwaliteit verwachten.En goedkoop is bij zo'n aankoop meestal wel duurkoop. De Feyenoord-leuze "geen woorden maar daden" is trouwens aan deze man niet besteed.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 08 november 2014 - 11:07   quote  deeplink  
Kazim is toch gehuurd? Dus tja
VVout
 VVout - zaterdag 08 november 2014 - 11:23   quote  deeplink  
Kan ie gewoon weer schapenvlees gaan kauwen daar, maar laten we eerst eens zien of we wat fatsoenlijks binnen kunnen hengelen.
Barabas
 Barabas - zaterdag 08 november 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 november 2014 - 14:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat is dan een andere tactiek
Inderdaad. Kan met een paar eenvoudige omzettingen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5904
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Colin Kâzım-Richards topic..









0.0172588