BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 14:19   quote  deeplink  
Ik kan goed kijken naar Oranje en het interland voetbal. En toch heb ik in z'n interlandweekend wel dat gevoel dat het niet klopt. Waar is het Eredivisie voetbal!
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:19 schreef Eide het volgende:
Ik kan goed kijken naar Oranje en het interland voetbal. En toch heb ik in z'n interlandweekend wel dat gevoel dat het niet klopt. Waar is het Eredivisie voetbal!
Haha. Zoals vandaag...
Geen voetbal, mijn vrouw is met een vriendin naar een concert in Den Haag... En ik? Ik heb vandaag alleen mijn computertje en jullie... ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik kijk (bijna) nooit naar interlandvoetbal. Gisteren alleen omdat vrienden hadden afgebeld door ziekte.
Ik kijk alleen Duitsland, maar dan ook alleen als ik tijd heb! Blijf er niet voor thuis als het vriendschappelijk is en het WK was mooi meegenomen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

O dat....ach heb ik niet gezien, boeit me geen hol
Weet ik ouwe, jij kijkt liever wedstrijden van die kakkerlakken! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 oktober 2014 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Zoals vandaag...
Geen voetbal, mijn vrouw is met een vriendin naar een concert in Den Haag... En ik? Ik heb vandaag alleen mijn computertje en jullie... ;-)
Ah...de chippendales wat een boefje die vrouw van jou ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Zoals vandaag...
Geen voetbal, mijn vrouw is met een vriendin naar een concert in Den Haag... En ik? Ik heb vandaag alleen mijn computertje en jullie... ;-)
Genoeg wedstrijden hoor vandaag! Ga eens naar de plaatselijke FC. Is vaak ook leuk om een keer te bekijken. En dan heb ik het niet over FC Utrecht natuurlijk, maar de plaatselijke voetbalclub waar je woont!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 oktober 2014 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet ik ouwe, jij kijkt liever wedstrijden van die kakkerlakken! ;-)
Concurrenten altijd in de gaten houden ouwe
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Concurrenten altijd in de gaten houden ouwe
Tuurlijk ouwe, ik brand mijn ogen er niet eens aan! Tis al erg genoeg dat je 2 keer per seizoen naar dat kutshirt op het veld moet kijken! Maar altijd mooi als onze ploeg dan weer wint!
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ah...de chippendales wat een boefje die vrouw van jou ;-)
Ja, laat "mevrouw Pietje" maar schuiven... Hahaha. Nee hoor naar een klassiek concert, zonder dansende kerels. ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Genoeg wedstrijden hoor vandaag! Ga eens naar de plaatselijke FC. Is vaak ook leuk om een keer te bekijken. En dan heb ik het niet over FC Utrecht natuurlijk, maar de plaatselijke voetbalclub waar je woont!
Misschien dat ik dat straks inderdaad even ga doen. Op de fiets...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 oktober 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:27 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ja, laat "mevrouw Pietje" maar schuiven... Hahaha. Nee hoor naar een klassiek concert, zonder dansende kerels. ;-)
Zou ik ook zeggen als ik haar was, niet zo naïef Pietje....die gaat helemaal uit der plaat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Misschien dat ik dat straks inderdaad even ga doen. Op de fiets...
Zou ik ook eens vaker moeten doen! Nee niet dat fietsen, maar gewoon eens voetballen kijken bij de plaatselijke voetbalclub! Gezellig, broodje bal of kroket met een biertje en dan gewoon genieten!
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:29 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen als ik haar was, niet zo naïef Pietje....die gaat helemaal uit der plaat
Hahaha. Dat ze uit d'r plaat gaat, oké, maar ze is veel te blij met mij ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zou ik ook eens vaker moeten doen! Nee niet dat fietsen, maar gewoon eens voetballen kijken bij de plaatselijke voetbalclub! Gezellig, broodje bal of kroket met een biertje en dan gewoon genieten!
Heel lang geleden heb ik dat ook wel eens gedaan, toen mijn zoontje (toen 6, inmiddels 33) op voetballen zat. Hij vond het hartstikke leuk. Tot de eerste regenbui... Prompt hield hij op met voetballen. Meneer werd te nat en wilde op badminton...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 oktober 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Dat ze uit d'r plaat gaat, oké, maar ze is veel te blij met mij ;-)
Hahahahaha....trek ze bij jou ook de tanga van je kont ?

Laat maar ben nogal visueel ingesteld
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahahaha....trek ze bij jou ook de tanga van je kont ?

Laat maar ben nogal visueel ingesteld
Whahahahaha.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 oktober 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Genoeg wedstrijden hoor vandaag! Ga eens naar de plaatselijke FC. Is vaak ook leuk om een keer te bekijken. En dan heb ik het niet over FC Utrecht natuurlijk, maar de plaatselijke voetbalclub waar je woont!
FC Drunen.....nee laat maar, daar spelen ze nog op klompen
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Ik zit nu nog met m'n onregelmatige diensten maar als ik straks weer normale werkweken maar wil ik eigenlijk als scheidsrechter aan de slag. Dat heb ik overigens al een tijdje gedaan bij mijn oude club maar zonder de cursus gedaan te hebben. Ik vond het leuk en kreeg er positieve reacties op (ook van tegenstanders) dus dat lijkt me wel wat.
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:38 schreef Eide het volgende:
Ik zit nu nog met m'n onregelmatige diensten maar als ik straks weer normale werkweken maar wil ik eigenlijk als scheidsrechter aan de slag. Dat heb ik overigens al een tijdje gedaan bij mijn oude club maar zonder de cursus gedaan te hebben. Ik vond het leuk en kreeg er positieve reacties op (ook van tegenstanders) dus dat lijkt me wel wat.
Dat lijkt me superleuk! En gezond in de buitenlucht.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Heel lang geleden heb ik dat ook wel eens gedaan, toen mijn zoontje (toen 6, inmiddels 33) op voetballen zat. Hij vond het hartstikke leuk. Tot de eerste regenbui... Prompt hield hij op met voetballen. Meneer werd te nat en wilde op badminton...
Hehehehe en zelf vervolgens nooit meer even naar het eerste wezen kijken?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:38 schreef Eide het volgende:
Ik zit nu nog met m'n onregelmatige diensten maar als ik straks weer normale werkweken maar wil ik eigenlijk als scheidsrechter aan de slag. Dat heb ik overigens al een tijdje gedaan bij mijn oude club maar zonder de cursus gedaan te hebben. Ik vond het leuk en kreeg er positieve reacties op (ook van tegenstanders) dus dat lijkt me wel wat.
Ik kamp met hetzelfde probleem. Zou graag nog eens in competitieverband willen voetballen, maar helaas laat het werk het amper toe. Ik heb het tot mijn 19e gedaan, maar aan het eind van mijn "carriëre" kreeg ik te vaak de rode kaart voorgeschoteld. In 1,5 seizoen wel een keer of 6 die kleur voorbij zien komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

FC Drunen.....nee laat maar, daar spelen ze nog op klompen
Nog altijd nuttiger dan kijken naar een wedstrijd van die kakkerlakken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 oktober 2014 - 15:18   quote  deeplink  
Siggy heeft een draai circel van een vrachtwagen las ik ergens.......ik zeg DOEN

a0dqur.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Nenam_tiL --
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 15:12 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik kamp met hetzelfde probleem. Zou graag nog eens in competitieverband willen voetballen, maar helaas laat het werk het amper toe. Ik heb het tot mijn 19e gedaan, maar aan het eind van mijn "carriëre" kreeg ik te vaak de rode kaart voorgeschoteld. In 1,5 seizoen wel een keer of 6 die kleur voorbij zien komen.
Ik heb links en rechts m'n voorste kruisband afgescheurd. Mijn linkerknie is niet goed genoeg meer om nog mee te kunnen voetballen. Ik heb niet het hardlopen als sporthobby opgepakt maar wil toch nog wel iets blijven doen met het voetbal.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 15:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
Siggy heeft een draai circel van een vrachtwagen las ik ergens.......ik zeg DOEN

[ afbeelding ]
Jij weet zeker tegenwoordig hoe je gifjes moet plaatsen ouwe???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 15:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb links en rechts m'n voorste kruisband afgescheurd. Mijn linkerknie is niet goed genoeg meer om nog mee te kunnen voetballen. Ik heb niet het hardlopen als sporthobby opgepakt maar wil toch nog wel iets blijven doen met het voetbal.
Scheidsrechter zijn lijkt me ook wel leuk, maar dan wel met gele en rode kaarten! Dus F-jes tot en met C-tjes zijn niets voor mij!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 oktober 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:19 schreef Eide het volgende:
Ik kan goed kijken naar Oranje en het interland voetbal. En toch heb ik in z'n interlandweekend wel dat gevoel dat het niet klopt. Waar is het Eredivisie voetbal!
Ik mis het voetbal ook wel een beetje hoor of Ajax in ieder geval.
Gisteren zelf gevoetbald heerlijke pot op kletsnat veld laatste 10 minuten
met 10 man verder en ondanks dat de scheids er alles aandeed om het 2-2
te laten worden met winst van het veld de stappen. Heerlijk dat amateurvoetbal
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 16:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik mis het voetbal ook wel een beetje hoor of Ajax in ieder geval.
Gisteren zelf gevoetbald heerlijke pot op kletsnat veld laatste 10 minuten
met 10 man verder en ondanks dat de scheids er alles aandeed om het 2-2
te laten worden met winst van het veld de stappen. Heerlijk dat amateurvoetbal
Lekker man
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 oktober 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 16:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik mis het voetbal ook wel een beetje hoor of Ajax in ieder geval.
Gisteren zelf gevoetbald heerlijke pot op kletsnat veld laatste 10 minuten
met 10 man verder en ondanks dat de scheids er alles aandeed om het 2-2
te laten worden met winst van het veld de stappen. Heerlijk dat amateurvoetbal
hahaha, doet een beetje denken aan de laatste feyenoord-ajax.....
Zij maar proberen te scoren en wij met de winst naar huis ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 15:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb links en rechts m'n voorste kruisband afgescheurd. Mijn linkerknie is niet goed genoeg meer om nog mee te kunnen voetballen. Ik heb niet het hardlopen als sporthobby opgepakt maar wil toch nog wel iets blijven doen met het voetbal.
Jezus, Eide, wat erg. Dan zul je verschrikkelijk lang uit de roulatie zijn geweest. Maar als je linker knie niet meer goed genoeg is, kun je dan wel scheisrechteren?
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 17:51   quote  deeplink  
Ik scheurde in 2005 m'n VKB rechts af en in 2010 de VKB links. Rechts is destijds zeer voorspoedig herstelt. Na 9 maanden stond ik weer op het voetbalveld. Links is als gezegd nooit echt goed genezen. Bij beide ingrepen is trouwens ook een menicus beschading geconstateerd en herstelt.

Een kruisband zorgt voor stabiliteit in de zijwaartse beweging van de knie. Zolang je dus hardloopt (voorwaartse beweging in de knie) en beheerst draait is er niets aan de hand. Ik kan niet meer voetballen omdat bij met name schieten de druk op het standbeen (links dus) te groot is als ik dat vanuit de draai moet doen. Dan komt er zijwaartse druk op het gewricht ga ik "door de knie" heen.

Maar alle loopvormen kan ik prima. Ik doe ook mee aan obstacleruns en dergelijk, dus hardlopen in de natuur met hindernissen en ook dat gaat prima hoewel ik natuurlijk wel nadenk over het afzetten en landen en dergelijke. Scheidsrechter gaat dus ook zeker goedkomen, dat zal mij makkelijker af gaan als training geven waar ik toch weer de dingen met de bal zou willen laten zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Eide --
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 17:51 schreef Eide het volgende:
Ik scheurde in 2005 m'n VKB rechts af en in 2010 de VKB links. Rechts is destijds zeer voorspoedig herstelt. Na 9 maanden stond ik weer op het voetbalveld. Links is als gezegd nooit echt goed genezen. Bij beide ingrepen is trouwens ook een menicus beschading geconstateerd en herstelt.

Een kruisband zorgt voor stabiliteit in de zijwaartse beweging van de knie. Zolang je dus hardloopt (voorwaartse beweging in de knie) en beheerst draait is er niets aan de hand. Ik kan niet meer voetballen omdat bij met name schieten de druk op het standbeen (links dus) te groot is als ik dat vanuit de draai moet doen. Dan komt er zijwaartse druk op het gewricht ga ik "door de knie" heen.

Maar alle loopvormen kan ik prima. Ik doe ook mee aan obstacleruns en dergelijk, dus hardlopen in de natuur met hindernissen en ook dat gaat prima hoewel ik natuurlijk wel nadenk over het afzetten en landen en dergelijke. Scheidsrechter gaat dus ook zeker goedkomen, dat zal mij makkelijker af gaan als training geven waar ik toch weer de dingen met de bal zou willen laten zien.
Ik snap het helemaal, Eide. Nou... scheidsrechteren dan. Dat lijkt me heel erg leuk! Ben je niet bang voor dat gajes: je leest en hoort vaak, dat er heel erg veel agressie is bij het amateurvoetbal, waarbij scheidsrechters en assistent-scheidsrechters het vaak moeten ontgelden... Wat betreft je knieën, dat is wel heftig zeg! Heb je "hoog" gevoetbald? Ik heb het in mijn jonge jaren ook een tijdje gedaan, maar ik bleek niet aangeboren talent te hebben, om het zachtjes te zeggen... Ik ben uiteindelijk overgestapt op tafeltennis.
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 18:17   quote  deeplink  
Wat is hoog. Ik heb bij de junioren met en tegen jongens gespeeld die het prof voetbal hebben gehaald of die stap bewust niet hebben gemaakt. Ik speelde in mijn jeugd tegen mannen als Tim de Cler en Richard Knopper en samen met iemand als Jelle Korbee die bijvoorbeeld Nederlands kampioen bij de amateurs is geweest en bewust nooit voor het prof voetbal koos.

Ik zelf heb echter niet verder gekomen dan de 2e klasse en daar was ik eigenlijk al niet niet goed genoeg voor. Toen Defensie om de hoek kwam ben ik in 3e elftallen gaan spelen, zeg maar de hoogste elftallen achter de selecties en daar heb ik altijd het meeste plezier in gehad.

Ik heb op de Herdgang gescoord tegen de amateurs van PSV bijvoorbeeld en dan shirtje omhoog en het witte shirt met de rode bann even laten zien aan de aanwezigen :D
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 18:17 schreef Eide het volgende:
Wat is hoog. Ik heb bij de junioren met en tegen jongens gespeeld die het prof voetbal hebben gehaald of die stap bewust niet hebben gemaakt. Ik speelde in mijn jeugd tegen mannen als Tim de Cler en Richard Knopper en samen met iemand als Jelle Korbee die bijvoorbeeld Nederlands kampioen bij de amateurs is geweest en bewust nooit voor het prof voetbal koos.

Ik zelf heb echter niet verder gekomen dan de 2e klasse en daar was ik eigenlijk al niet niet goed genoeg voor. Toen Defensie om de hoek kwam ben ik in 3e elftallen gaan spelen, zeg maar de hoogste elftallen achter de selecties en daar heb ik altijd het meeste plezier in gehad.

Ik heb op de Herdgang gescoord tegen de amateurs van PSV bijvoorbeeld en dan shirtje omhoog en het witte shirt met de rode bann even laten zien aan de aanwezigen :D
Haha. Ik moest hartelijk lachen om je actie in je laatste zin.
Wat de rest betreft: dat klinkt aardig hoog. Maar je hebt ook duidelijk voor Defensie gekozen. Als ik in jouw schoenen had gestaan, dan had ik exact hetzelfde gedaan. Voetballen/sporten is hartstikke leuk en het kan in een betrekkelijk korte tijd veel geld opleveren, maar een maatschappelijke carrière is veel duurzamer.
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 18:36   quote  deeplink  
Prof voetbal was ik ruimschoots niet goed genoeg voor hoor Pietje, maar ik had als tiener mijn linker teelbal er voor over gehad om prof voetballer te worden. :)
remco k
 remco k - zondag 12 oktober 2014 - 20:27   quote  deeplink  
Millik scoort vandaag tegen Duitsland in de met 2-0 gewonnen wedstrijd.. Knap//
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 oktober 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 20:27 schreef remco k het volgende:
Millik scoort vandaag tegen Duitsland in de met 2-0 gewonnen wedstrijd.. Knap//
Alweer???
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 12 oktober 2014 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 20:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Alweer???
Paardenlongen die gozer ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 oktober 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 16:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Lekker man
Inderdaad zulke potten zijn echt lekker om te spelen
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 oktober 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 16:22 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hahaha, doet een beetje denken aan de laatste feyenoord-ajax.....
Zij maar proberen te scoren en wij met de winst naar huis ;-)
Twee weken geleden leek daar nog meer op speelden we uit 1-3
rusten. Tweede helft alles tegen incl. Scheids de 3-3 en de 4-3 hadden nooit
mogen tellen.Ik had 3x gescoord we waren veel beter en toch verloren haha
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 oktober 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 21:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Twee weken geleden leek daar nog meer op speelden we uit 1-3
rusten. Tweede helft alles tegen incl. Scheids de 3-3 en de 4-3 hadden nooit
mogen tellen.Ik had 3x gescoord we waren veel beter en toch verloren haha
Je kan blijkbaar lachen na een verlies partij, maar neem aan als een boer met kiespijn ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 18:17 schreef Eide het volgende:
Wat is hoog. Ik heb bij de junioren met en tegen jongens gespeeld die het prof voetbal hebben gehaald of die stap bewust niet hebben gemaakt. Ik speelde in mijn jeugd tegen mannen als Tim de Cler en Richard Knopper en samen met iemand als Jelle Korbee die bijvoorbeeld Nederlands kampioen bij de amateurs is geweest en bewust nooit voor het prof voetbal koos.

Ik zelf heb echter niet verder gekomen dan de 2e klasse en daar was ik eigenlijk al niet niet goed genoeg voor. Toen Defensie om de hoek kwam ben ik in 3e elftallen gaan spelen, zeg maar de hoogste elftallen achter de selecties en daar heb ik altijd het meeste plezier in gehad.

Ik heb op de Herdgang gescoord tegen de amateurs van PSV bijvoorbeeld en dan shirtje omhoog en het witte shirt met de rode bann even laten zien aan de aanwezigen :D
3de elftal paar wedstrijden meegedaan dit seizoen maar bij ons is 4de veel gezelliger.
Wordt bijna 33 dus dat is voor mij prima nu. Knie is ook niet top meer
dus elke zaterdag spelen is meer dan genoeg. .
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 20:27 schreef remco k het volgende:
Millik scoort vandaag tegen Duitsland in de met 2-0 gewonnen wedstrijd.. Knap//
Wordt jij ook eens wakker?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 oktober 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28431/p20/#1237550]zondag 12 oktober 2014 - 21:40[/urlhreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je kan blijkbaar lachen na een verlies partij, maar neem aan als een boer met kiespijn ;-)
3x scoren en van de scheids is zuur maar goed achteraf konden we er wel om lachen.
Spelers van ons schrijft ook altijd geweldige wedstrijdverslagen dan kan je de wedstrijd toch met een lach
afsluiten
Pietje
 Pietje - maandag 13 oktober 2014 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 18:36 schreef Eide het volgende:
Prof voetbal was ik ruimschoots niet goed genoeg voor hoor Pietje, maar ik had als tiener mijn linker teelbal er voor over gehad om prof voetballer te worden. :)
Prof worden is de droom van heel veel jongens.
Ik wilde vroeger, als kleine mannetje, piloot worden. Dat is ook een droom van veel kinderen. Uiteindelijk ben ik toch maar wat anders gaan doen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 13 oktober 2014 - 20:10   quote  deeplink  
Eredivisie Kolbeinn Sigthórsson afgetest door Feyenoord
13/10/2014. Tags: Ajax, Feyenoord, sigthorsson

Kolbeinn Sigthorsson speelt al vanaf 2011 voor Ajax. Toch had het niet veel gescheeld of hij had voor Feyenoord gespeeld.
Vier jaar geleden droeg Petur Petursson, scout van de Stadionclub, de bonkige IJslandse international voor in Rotterdam-Zuid. Ik heb Kolbeinn Sigthórsson bij Feyenoord aangeboden. Maar hij werd niet goed genoeg bevonden, vertelt de voormalige speler van Feyenoord tegenover Metronieuws.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hahahaha hadden ze een goed inzicht bij Feijenoord!
remco k
 remco k - maandag 13 oktober 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2014 - 20:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Eredivisie Kolbeinn Sigthórsson afgetest door Feyenoord
13/10/2014. Tags: Ajax, Feyenoord, sigthorsson

Kolbeinn Sigthorsson speelt al vanaf 2011 voor Ajax. Toch had het niet veel gescheeld of hij had voor Feyenoord gespeeld.
Vier jaar geleden droeg Petur Petursson, scout van de Stadionclub, de bonkige IJslandse international voor in Rotterdam-Zuid. Ik heb Kolbeinn Sigthórsson bij Feyenoord aangeboden. Maar hij werd niet goed genoeg bevonden, vertelt de voormalige speler van Feyenoord tegenover Metronieuws.
-------------------------------------------------------------------------------------------
Hahahaha hadden ze een goed inzicht bij Feijenoord!
Tsja. En Arsenal wou hem destijds ook..

http://www.voetbal4u.com/2014/10/11/arsenal-streed-om-jonge-kolbeinn-sigthorsson/
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 13 oktober 2014 - 22:11   quote  deeplink  
Maar heeft ook vanavond niet gescoord.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 oktober 2014 door Ronald 1960 --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 14 oktober 2014 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 oktober 2014 - 22:11 schreef Ronald 1960 het volgende:
Maar heeft ook vanavond niet gescoord.....
Heb hem niet eens gezien maar heb dan ook niet de hele wedstrijd gekeken. .
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 14 oktober 2014 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2014 - 07:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb hem niet eens gezien maar heb dan ook niet de hele wedstrijd gekeken. .
Ik heb sowieso geen minuut gekeken.
Moest werken en als dit niet zo was geweest had ik nog niet gekeken.
Niet zolang die kut v Persie erin staat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0331480