BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 01 november 2014 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 21:48 schreef freakie het volgende:
3 balcontacten. Gewonnen duels--> 10, verloren ballen--> 3, rendement-->0 wisselen met veltman misschien is siggie beter in verdedigen en veltman beter in scoren
Wel benieuwd hoe je aan deze statistieken komt..
freakie
 freakie - zaterdag 01 november 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 22:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Wel benieuwd hoe je aan deze statistieken komt..
Uit de duim gezogen maar niet minder waar uit supporters oogpunt. Slechter kan niet namelijk.
nora
 nora - zondag 02 november 2014 - 01:09   quote  deeplink  
eens komt de tijd dat Frank het licht ziet !!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 november 2014 door nora --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 02 november 2014 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 13:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Precies. Je hoeft je Nederlandse afkomst toch niet te verloochenen? Sinds een aantal jaren circuleert de gedachte om de voertaal tijdens de colleges op de Nederlandse universiteiten Engels te laten zijn. De redenen: om buitenlandse studenten te trekken. Ik ben daar mordicus tegen. Zo langzamerhand wordt Nederland een achterstandsland, waar bijvoorbeeld grote(re) bedrijven door buitenlandse bedrijven worden overgenomen of opgekocht. Daar zit duidelijk meer geld. Langzaam maar zeker blijft er dus niet veel meer over van ons land en als je dan ook nog eens Engels als voertaal gaat gebruiken in de (hoge(re)) opleiding... Nee dus!
Huh? Nederland is toch al een achterstandsland geworden door toedoen van onze politiek??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 november 2014 - 08:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 01:09 schreef nora het volgende:
eens komt de tijd dat Frank het licht ziet !!!!
Duurt vaak wel een maandje of zes en dan vinden ze het gek dat het na de winterstop beter wordt.
Janssen Cvm 2 maanden of langer
Bojan bijna heel seizoen op de flanken
Sana op rechts paar wedstrijden
Vermeer een seizoen te lang
Moisander half seizoen (maakte gisteren weer een slippertje)
Sigthorsson half seizoen

Hoe harder wij roepen hoe langer hij ze laat staan..
nora
 nora - zondag 02 november 2014 - 11:39   quote  deeplink  
Tja lullig voor Milik
remco k
 remco k - zondag 02 november 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 23:04 schreef freakie het volgende:

[..]

Uit de duim gezogen maar niet minder waar uit supporters oogpunt. Slechter kan niet namelijk.
Dat dacht ik dus al..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 november 2014 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 november 2014 - 11:39 schreef nora het volgende:
Tja lullig voor Milik
Yup
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 03 november 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 november 2014 - 21:22 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

ik zou een fanclub gaan oprichten als ik jou was. Ik denk dat je veel fans zult krijgen!
Jij zal er verstand van hebben....

Rambo 5 al in de maak?
ik ben fan!!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 03 november 2014 - 20:18   quote  deeplink  
Rambo 5 is al reeds uitgebracht. Beter kijken naar de feiten!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 04 november 2014 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 november 2014 - 20:18 schreef Bobby1972 het volgende:
Rambo 5 is al reeds uitgebracht. Beter kijken naar de feiten!
Link?
JOOD
 JOOD - woensdag 05 november 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Onze dikke stront is weer onzichtbaar hoor
Ztjes
 Ztjes - woensdag 05 november 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Volgens Frank is Siggi de beste op trainingskampioen. Alleen de meest waardeloze, kansloze spits en heeft veel te veel kansen gekregen en krijgt ze nog steeds.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 november 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 21:45 schreef JOOD het volgende:
Onze dikke stront is weer onzichtbaar hoor
Geen bal over 10 meter komt aan...we hebben weer met 1 man minder gespeeld!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 05 november 2014 - 22:44   quote  deeplink  
WANNEER GAAN DE OGEN VAN DE BOER OPEN????? MET SIGTHORSSON SPEEL JE MET 10 MAN EN VOOR SCHANDAAL!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Jack Huntelaar --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 05 november 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 22:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:
WANNEER GAAN DE OGEN VAN DE BOER OPEN????? MET SIGTHORSSON SPEEL JE MET 10 MAN EN VOOR SCHANDAAL!!!!
Misschien zitten die wel dicht door de sperma van Sigthorsson!! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien zitten die wel dicht door de sperma van Sigthorsson!! ;-)
gadver....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 05 november 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien zitten die wel dicht door de sperma van Sigthorsson!! ;-)
Schijnt dat het naar vanille smaakt.. En laat Frank daar nou dol op zijn!
Ook hiermee bewijst Frank dat het een eigewijze lul is. Heel Nederland
roept om Milik
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 november 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Zo slecht is het toch niet??

Suarez was vandaag pas slecht bezig.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 22:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Schijnt dat het naar vanille smaakt.. En laat Frank daar nou dol op zijn!
Ook hiermee bewijst Frank dat het een eigewijze lul is. Heel Nederland
roept om Milik
Mwah...de Feijenoord ,Twente en Psv supporters juist niet, niet overdrijven pik
JOOD
 JOOD - woensdag 05 november 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 22:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Zo slecht is het toch niet??

Suarez was vandaag pas slecht bezig.
Ja, maar als hij bij ons in de spits gestaan had, dan...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 22:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Zo slecht is het toch niet??

Suarez was vandaag pas slecht bezig.
Die moet zijn draai vinden...wat heb jij tegen hem ??, wordt lekker kakkie ouwe
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 november 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die moet zijn draai vinden...wat heb jij tegen hem ??, wordt lekker kakkie ouwe
Ik heb niks tegen hem. Hij speelde gewoon niet goed, als hij wel geweldig had gespeeld had ik het ook gezegd. Ik heb dus niks tegen hem, ik zeg gewoon wat ik zie. Soms zie ik het verkeerd, soms wil ik dat ook wel toegeven dat ik het verkeerd heb gezien. Maar had Suarez goed gespeeld vandaag?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 05 november 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Je kan wel zeggen dat Suarez niet goed speelde, maar je kan ook zeggen dat wij het de voorhoede van Barca heel lastig hebben gemaakt zodat zij niet echt in hun spel konden komen.

Oftewel positief benaderen.....;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 23:05 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik heb niks tegen hem. Hij speelde gewoon niet goed, als hij wel geweldig had gespeeld had ik het ook gezegd. Ik heb dus niks tegen hem, ik zeg gewoon wat ik zie. Soms zie ik het verkeerd, soms wil ik dat ook wel toegeven dat ik het verkeerd heb gezien. Maar had Suarez goed gespeeld vandaag?
Als ik een top 10 van spelers moet samenstellen ....staat Suarez daar zeker in.
Suarez is gewoon een geweldige voetballer.

Ik vind jou in je enthausiasme doorslaan, maar niet positief
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 november 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als ik een top 10 van spelers moet samenstellen ....staat Suarez daar zeker in.
Suarez is gewoon een geweldige voetballer.

Ik vind jou in je enthausiasme doorslaan, maar niet positief
Hij was in bloedvorm bij liverpool, genot om te zien.(spelend vanaf rechts, op papier)
Top 5 zelfs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Positieve Arrogantie --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 23:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hij was in bloedvorm bij liverpool, genot om te zien.(spelend vanaf rechts, op papier)
Top 5 zelfs
Volgens mij lul jij je nu zelf tegen....het was toch geen team player.
Lees je post eens terug vriend, dat scheelt valse schaamte
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 05 november 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Volgens mij lul jij je nu zelf tegen....het was toch geen team player.
Lees je post eens terug vriend, dat scheelt valse schaamte
Je kan een hele goeie speler zijn zonder dat je een team speler bent.

Sommige spitsen bemoeien zich niet mee verdedigen, zelfs niet met het opbouwen van een aanval.
Ze krijgen een voorzet en staan op de goeie plek en scoren.
Dan zijn ze goed, want als dat hun opdracht is.
Inzaghi is een eikel, maar een klasse speler in zijn soort.

Maar ik vind als je zulke dingen doet(bijten) dan doe je team zo veel aan, dat kan ik moeilijk een team speler noemen. Als iemand een kind verkracht en vervolgens na zijn straf een oud omatje laat oversteken op een druk punt. Dan is het ook geen lievertje.

Ik vind dat hij samen met Ronaldo zijn team te veel schade aanricht als het niet loopt. De een gaat met zijn hoofd omlaag spelen en de ander gaat bijten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 05 november 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 23:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar ik vind als je zulke dingen doet(bijten) dan doe je team zo veel aan, dat kan ik moeilijk een team speler noemen. Als iemand een kind verkracht en vervolgens na zijn straf een oud omatje laat oversteken op een druk punt. Dan is het ook geen lievertje.

Zit je nu met een half oog op je comp en de andere helft op tv en je vrouw loopt aan je kop te zeiken....pfffff wat een vergelijking man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 november 2014 door Nenam_tiL --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 06 november 2014 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 23:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zit je nu met een half oog op je comp en de andere helft op tv en je vrouw loopt aan je kop te zeiken....pfffff wat een vergelijking man
najah, ik hoop voor je dat als je ooit in een team hebt gespeeld, je niet zulke mede spelers had.

of heb je graag bijtende spelers in je team? of een aanvaller die niet scoort, zijn hoofd omlaag gooit uit teleurstelling.

Blijkbaar verschillen we hier van mening, jij vind blijkbaar dat zulke spelers er alles uit moeten halen. Zelfs als je bijt laat je team niet in de steek..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 06 november 2014 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 00:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

najah, ik hoop voor je dat als je ooit in een team hebt gespeeld, je niet zulke mede spelers had.

of heb je graag bijtende spelers in je team? of een aanvaller die niet scoort, zijn hoofd omlaag gooit uit teleurstelling.

Blijkbaar verschillen we hier van mening, jij vind blijkbaar dat zulke spelers er alles uit moeten halen. Zelfs als je bijt laat je team niet in de steek..
Man man...hij is toch gestraft, jij lijkt godverdomme de paus wel...er zijn spelers die letterlijk de loopbaan van spelers kapot geschopt hebben, een knauw in je schouder(wat ik niet goed praat) of een driedubbele been breuk....flikker op man
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 november 2014 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mwah...de Feijenoord ,Twente en Psv supporters juist niet, niet overdrijven pik
Die spreek jij natuurlijk ook allemaal tegelijk?
remco k
 remco k - donderdag 06 november 2014 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 00:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

najah, ik hoop voor je dat als je ooit in een team hebt gespeeld, je niet zulke mede spelers had.

of heb je graag bijtende spelers in je team? of een aanvaller die niet scoort, zijn hoofd omlaag gooit uit teleurstelling.

Blijkbaar verschillen we hier van mening, jij vind blijkbaar dat zulke spelers er alles uit moeten halen. Zelfs als je bijt laat je team niet in de steek..
Veltman gister liet zijn team ook in de steek.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman gister liet zijn team ook in de steek.
Ik vond Veltman beslist bij de uitblinkers behoren gisterenavond. Jammer dat hij die overtreding op Messi maakte. Het was in mijn ogen een lichte overtreding, Messi viel prachtig. Aan de andere kant wist iedereen (vooraf al), dat die Proença, de Portugese uitfluiter, die in mijn ogen (en die van de verslaggever van de Volkskrant) SCHAAMTELOOS partij trok voor het grootkapitaal van Barça, een gele kaart voor die overtreding zou trekken. Voor Joël Veltman dus zijn tweede gele kaart en dus rood. Joël is nog jong en speelde erg goed. Ik ga er dan ook van uit, dat dit gisteren voor hem een leermomentje was. Al met al vond ik Ajax één van zijn beste wedstrijden van dit seizoen spelen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 november 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Ik denk dat je mag stellen dat je een heel groot deel van de nederlaag op het conto van de scheids kan zetten, andres hadden bij 0-0 een penalty moeten hebben en met een echte eerlijke scheids had je deze wedstrijd dan waarschijnlijk gewoon gewonnen. Overigens vind ik dat de UEFA ook schuld heeft door een portugeesche scheids aan te stellen.....Ze hadden ook een Belg of Duitser neer kunnen zetten, maar dat doen ze dus niet.....
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:16 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik denk dat je mag stellen dat je een heel groot deel van de nederlaag op het conto van de scheids kan zetten, andres hadden bij 0-0 een penalty moeten hebben en met een echte eerlijke scheids had je deze wedstrijd dan waarschijnlijk gewoon gewonnen. Overigens vind ik dat de UEFA ook schuld heeft door een portugeesche scheids aan te stellen.....Ze hadden ook een Belg of Duitser neer kunnen zetten, maar dat doen ze dus niet.....
Je hebt gelijk, Ron. Maar ik denk toch ook wel, dat het een beetje te maken heeft met de onervarenheid van sommige jonkies in het elftal. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het moment dat Lucas Andersen in het strafschopgebied van Barça (licht) werd aangetikt. Professioneel gezien had hij kunnen gaan liggen. Je weet maar nooit. Neymar ging een aantal keren ook gemakkelijk liggen en kreeg vaak een vrije trap mee. Ik zou het waarachtig toejuichen wanneer Ajax wat ervaring ging halen tijden de winterstop. Juist in dit soort wedstrijden mis je die ervaring, zoals de topclubs in Europa die wel hebben. Maar all over ben ik supertrots op mijn club. "Goe-gedaon-jochie". Alleen de uitslag zint me niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 06 november 2014 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman gister liet zijn team ook in de steek.
Dat vind hij zelf ook. Zag zijn teleurstelring.

Maar er is wel een verschil tussen een gele kaart pakken(zijn 2de) of iemand bijten.
Suarez bijt doelbewust 3X, hij hoopt natuurlijk dat de scheids dat niet ziet. Hij weet immers wat voor straf daarop staat.
Veltman maakt een doelbewuste overtreding, maar hoopt dat hij daar niet een gele kaart voor krijgt.
Wat ook logisch zou zijn, maar ja de scheids, had zijn tong ingeslikt en bestrafte alles met een kaart, maakt een wedstrijd niet leuker op. Andere scheidsrechters fluiten nog wel in de geest van de wedstrijd en Veltman had daar op gehoopt.
Voor Suarez geld dat natuurlijk niet, elke scheids moet daar een rode kaart voor geven.
Daarnaast krijg je voor een 2de gele kaart 1 duel schorssing(hij was voor zijn 1ste gele kaart ook al geschorst voor de volgende wedstrijd).
Voor bijten of een zware overtreding, krijg je meer dan 1 wedstrijd schorsing.

Maar nogmaals hij vond het zelf ook maar de 1 is natuurlijk erger dan de ander.
Cillissen zou ook niet lekker hebben geslapen over die fout die hij maakte.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 06 november 2014 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:25 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Ron. Maar ik denk toch ook wel, dat het een beetje te maken heeft met de onervarenheid van sommige jonkies in het elftal. Dan denk ik bijvoorbeeld aan het moment dat Lucas Andersen in het strafschopgebied van Barça (licht) werd aangetikt. Professioneel gezien had hij kunnen gaan liggen. Je weet maar nooit. Neymar ging een aantal keren ook gemakkelijk liggen en kreeg vaak een vrije trap mee. Ik zou het waarachtig toejuichen wanneer Ajax wat ervaring ging halen tijden de winterstop. Juist in dit soort wedstrijden mis je die ervaring, zoals de topclubs in Europa die wel hebben. Maar all over ben ik supertrots op mijn club. "Goe-gedaon-jochie". Alleen de uitslag zint me niet.
Inderdaad Pietje, helemaal eens, maar dat is een stukje lef en ervaring en dat is idd precies wat de jonkies missen: voetbalgogme....
Maar als we ervaring kopen in de winterstop, kunnen die dan nog meedoen in de EL?
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:04 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Inderdaad Pietje, helemaal eens, maar dat is een stukje lef en ervaring en dat is idd precies wat de jonkies missen: voetbalgogme....
Maar als we ervaring kopen in de winterstop, kunnen die dan nog meedoen in de EL?
Dat laatste weet ik niet zeker. Volgens mij heeft dat te maken of zij voor de club die zij hebben verlaten, ook al Europees hebben gespeeld. Als ik me goed herinner, mag je in één kalenderjaar niet voor twee verschillende clubs spelen, die beide dat seizoen al Europees hebben gespeeld. Dat soort dingen weet Remco veel beter dan ik. Wellicht reageert hij hier later nog op. Ik ben ook wel benieuwd.

En dat eerste: dat gaan ze zeker leren, onder andere door wedstrijden op dit niveau te spelen. Komt goed, maatje!
Brandje
 Brandje - donderdag 06 november 2014 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 10:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman gister liet zijn team ook in de steek.
Ach anders loopt Messi alleen op de keeper af en hij zocht hem ook wel op. Niks aan te doen. Anderen zijn geraffineerder dan wij. Andersen "moet" in de eerste helft ook gaan liggen en krijgt dan een pingel maar speelt gewoon door. Wij moeten een 100% pingel krijgen maar krijgen weer niks. Het zit ook een beetje tegen maar ik heb genoten van die jonge gasten
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach anders loopt Messi alleen op de keeper af en hij zocht hem ook wel op. Niks aan te doen. Anderen zijn geraffineerder dan wij. Andersen "moet" in de eerste helft ook gaan liggen en krijgt dan een pingel maar speelt gewoon door. Wij moeten een 100% pingel krijgen maar krijgen weer niks. Het zit ook een beetje tegen maar ik heb genoten van die jonge gasten
Bij vlagen werd er echt goed gespeeld.. Vond eigenlijk alleen onze spits echt uit de toon vallen.
En schone technisch sterk maar komt toch echt power te kort.
Wel belangrijk uit dode spelmomenten (moet je ze wel krijgen).
De rest wel goed en Moisander is me ook niet negatief opgevallen deze keer..
Brandje
 Brandje - donderdag 06 november 2014 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij vlagen werd er echt goed gespeeld.. Vond eigenlijk alleen onze spits echt uit de toon vallen.
En schone technisch sterk maar komt toch echt power te kort.
Wel belangrijk uit dode spelmomenten (moet je ze wel krijgen).
De rest wel goed en Moisander is me ook niet negatief opgevallen deze keer..
Kan je nagaan dat we het met tien man Barca zo moeilijk hebben weten te maken. Stel je voor als we met elf man hadden gespeeld. ;)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 06 november 2014 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan je nagaan dat we het met tien man Barca zo moeilijk hebben weten te maken. Stel je voor als we met elf man hadden gespeeld. ;)
Bedankt Frank..
remco k
 remco k - donderdag 06 november 2014 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 12:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vond Veltman beslist bij de uitblinkers behoren gisterenavond. Jammer dat hij die overtreding op Messi maakte. Het was in mijn ogen een lichte overtreding, Messi viel prachtig. Aan de andere kant wist iedereen (vooraf al), dat die Proença, de Portugese uitfluiter, die in mijn ogen (en die van de verslaggever van de Volkskrant) SCHAAMTELOOS partij trok voor het grootkapitaal van Barça, een gele kaart voor die overtreding zou trekken. Voor Joël Veltman dus zijn tweede gele kaart en dus rood. Joël is nog jong en speelde erg goed. Ik ga er dan ook van uit, dat dit gisteren voor hem een leermomentje was. Al met al vond ik Ajax één van zijn beste wedstrijden van dit seizoen spelen.
Hij speelde geweldig, mijn post was ook sarcastisch naar iemand anders bedoelt over Suarez..

Toch een leermomentje?? Exact een jaar geleden maakt hij dezelfde fout..
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 16:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij speelde geweldig, mijn post was ook sarcastisch naar iemand anders bedoelt over Suarez..

Toch een leermomentje?? Exact een jaar geleden maakt hij dezelfde fout..
Hahaha. Oké, man! Tja dat leermomentje... Sommige spelers doen er wat langer over... ;-)
remco k
 remco k - donderdag 06 november 2014 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 13:49 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat vind hij zelf ook. Zag zijn teleurstelring.

Maar er is wel een verschil tussen een gele kaart pakken(zijn 2de) of iemand bijten.
Suarez bijt doelbewust 3X, hij hoopt natuurlijk dat de scheids dat niet ziet. Hij weet immers wat voor straf daarop staat.
Veltman maakt een doelbewuste overtreding, maar hoopt dat hij daar niet een gele kaart voor krijgt.
Wat ook logisch zou zijn, maar ja de scheids, had zijn tong ingeslikt en bestrafte alles met een kaart, maakt een wedstrijd niet leuker op. Andere scheidsrechters fluiten nog wel in de geest van de wedstrijd en Veltman had daar op gehoopt.
Voor Suarez geld dat natuurlijk niet, elke scheids moet daar een rode kaart voor geven.
Daarnaast krijg je voor een 2de gele kaart 1 duel schorssing(hij was voor zijn 1ste gele kaart ook al geschorst voor de volgende wedstrijd).
Voor bijten of een zware overtreding, krijg je meer dan 1 wedstrijd schorsing.

Maar nogmaals hij vond het zelf ook maar de 1 is natuurlijk erger dan de ander.
Cillissen zou ook niet lekker hebben geslapen over die fout die hij maakte.
Als jij oprecht denkt dat Suarez op dat moment ergens over nadenkt, dan snap je echt heel erg weinig van de emotie in het spelletje.. Zoiets doe je niet doelbewust, dat gaat in een vlaag van verstandsverbijstering..

Maar kijk jij lekker je eigen vergelijkingen eens terug voordat je over die van een ander oordeelt.. Wat vergeleek je laatst ook al weer met een verkrachting???
remco k
 remco k - donderdag 06 november 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 14:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik niet zeker. Volgens mij heeft dat te maken of zij voor de club die zij hebben verlaten, ook al Europees hebben gespeeld. Als ik me goed herinner, mag je in één kalenderjaar niet voor twee verschillende clubs spelen, die beide dat seizoen al Europees hebben gespeeld. Dat soort dingen weet Remco veel beter dan ik. Wellicht reageert hij hier later nog op. Ik ben ook wel benieuwd.

En dat eerste: dat gaan ze zeker leren, onder andere door wedstrijden op dit niveau te spelen. Komt goed, maatje!
Volgens mij mogen er in de winterstop een of twee veranderingen plaats vinden in die lijst..

Maar dat is iets van een paar jaar terug, hoe dat nu zit zou ik echt niet weten..
remco k
 remco k - donderdag 06 november 2014 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 15:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bij vlagen werd er echt goed gespeeld.. Vond eigenlijk alleen onze spits echt uit de toon vallen.
En schone technisch sterk maar komt toch echt power te kort.
Wel belangrijk uit dode spelmomenten (moet je ze wel krijgen).
De rest wel goed en Moisander is me ook niet negatief opgevallen deze keer..
Die dode momenten gister werden juist door een verschrikkelijk slechte voorzet door Schone om zeep geholpen..
remco k
 remco k - donderdag 06 november 2014 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 16:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Oké, man! Tja dat leermomentje... Sommige spelers doen er wat langer over... ;-)
Ik vind het een geweldenaar, en zoiets kan gebeuren, echter moet hij wel zien dat Messi die bal te ver voor zich uit speelt en van Rhijn nog makkelijk kon corrigeren..

ik baal echt van gister want tot aan de goal waren wij gewoon de betere ploeg..
Pietje
 Pietje - donderdag 06 november 2014 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 november 2014 - 16:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij mogen er in de winterstop een of twee veranderingen plaats vinden in die lijst..

Maar dat is iets van een paar jaar terug, hoe dat nu zit zou ik echt niet weten..
Toch bedankt voor het antwoorden hierop. Er zijn volgens mij wel wat beperkende regels, maar ik heb ook geen idee welke.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0248959