BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 18 november 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 november 2014 - 18:46 schreef Ajax Warrior het volgende:
Sigthorsson/////////HELD!!!
Milik///////////helder!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 18 november 2014 - 22:58   quote  deeplink  
Milik doet het opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 november 2014 door Ronald 1960 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 november 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 20:30 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Milik///////////helder!!!!!!!!!!!!!!!!
YES!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 18 november 2014 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 22:58 schreef Ronald 1960 het volgende:
Milik doet het opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw en opnieuw.......
Gotver, wanneer gaan je ogen nou eens open Frank de Boer!!!!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 november 2014 - 07:21   quote  deeplink  
MILIK MILIK MILIK!
nora
 nora - woensdag 19 november 2014 - 08:51   quote  deeplink  
Poolse Melk altijd goed
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 december 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Ajax gaat deze slechtste spits in jaren verlengen wat bezielt ajax, ja centjes bij vertrek meer zal et niet worden.
ik denk dat de supporters hier hard om lachen en het beleid af gaan kraken.
freakie
 freakie - maandag 01 december 2014 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 18:43 schreef verbrande harry het volgende:
Ajax gaat deze slechtste spits in jaren verlengen wat bezielt ajax, ja centjes bij vertrek meer zal et niet worden.
ik denk dat de supporters hier hard om lachen en het beleid af gaan kraken.
Als ze er 3 miljoen voor vangen lachen ze niet meer
remco k
 remco k - maandag 01 december 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Als ze er 3 miljoen voor vangen lachen ze niet meer
Ja want dan heeft Ajax het heel goed gedaan.. 6 miljoen gekocht, paar jaar flink salaris, verlengen tegen datzelfde salaris en dan verkopen voor 3 miljoen..

Zelden zo'n goede actie van Ajax gezien..

Sorry hoor, maar wat Siggy betreft doet Ajax echt alles fout, van het uberhaubt laten spelen tot aan deze contractverlenging...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 december 2014 - 23:31   quote  deeplink  
Doet Sigthorson blijkbaar toch iets goed......;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 december 2014 - 07:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 23:31 schreef Ronald 1960 het volgende:
Doet Sigthorson blijkbaar toch iets goed......;-)
Inderdaad maar de Boer moet privé en werk gescheiden houden..
Pff wat een aanfluiting weer. Snap wel dat ze nog wat voor hem willen vangen
maar meer dan een breekijzer ipv vd Hoorn(die ook een aantal keer in de spits moest) zie ik er toch
echt niet meer in. Zivkovic scoort ook regelmatig bij jong Ajax en
Milik moet nu vertrouwen krijgen.
freakie
 freakie - zaterdag 06 december 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want dan heeft Ajax het heel goed gedaan.. 6 miljoen gekocht, paar jaar flink salaris, verlengen tegen datzelfde salaris en dan verkopen voor 3 miljoen..

Zelden zo'n goede actie van Ajax gezien..

Sorry hoor, maar wat Siggy betreft doet Ajax echt alles fout, van het uberhaubt laten spelen tot aan deze contractverlenging...
Mmm je kan siggie niet zo afschilderen. Ik ben voor Milik maar Siggie heeft hele belangrijke goals gemaakt. Tsja dan is het dus belangrijk en je krijgt er 3 miljoen voor. Een verlenging is toch niet slecht beleid? Je muggenzift verkeerd. Want geen verlenging is 6 miljoen verlies.
freakie
 freakie - zaterdag 06 december 2014 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 december 2014 - 19:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja want dan heeft Ajax het heel goed gedaan.. 6 miljoen gekocht, paar jaar flink salaris, verlengen tegen datzelfde salaris en dan verkopen voor 3 miljoen..

Zelden zo'n goede actie van Ajax gezien..

Sorry hoor, maar wat Siggy betreft doet Ajax echt alles fout, van het uberhaubt laten spelen tot aan deze contractverlenging...
Hoe weet je trouwens dat hij hetzelfde salaris krijgt? Een simpel rekensommetje zou het zo maken, verkopen ze siggie van de zomer. Dan krijgen ze 3 miljoen, + 1.5 miljoen per jaar(12 miljoen) verleng je niet loopt hij eind van het jaar weg ben je ook 12 miljoen kwijt. Nou ja dan denk ik dat dit beleid niet slecht is nee. Ze kunnen siggie 2 jaar houden voor hetzelfde geld.

Kan jij me uitleggen wat ze helemaal fout doen?
remco k
 remco k - zaterdag 06 december 2014 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 12:23 schreef freakie het volgende:

[..]

Hoe weet je trouwens dat hij hetzelfde salaris krijgt? Een simpel rekensommetje zou het zo maken, verkopen ze siggie van de zomer. Dan krijgen ze 3 miljoen, + 1.5 miljoen per jaar(12 miljoen) verleng je niet loopt hij eind van het jaar weg ben je ook 12 miljoen kwijt. Nou ja dan denk ik dat dit beleid niet slecht is nee. Ze kunnen siggie 2 jaar houden voor hetzelfde geld.

Kan jij me uitleggen wat ze helemaal fout doen?
Dat heb ik je net uitgelegd, maar voor een leraar kan jij verdomd slecht lezen..

Met de hoop op een transfer naar een land waar die meer gaat verdienen gaat ie niet bijtekenen voor minder salaris bij Ajax..

Siggy is mislukt bij Ajax, volledig klaar, afgelopen zomer wouden ze hem al verkopen en dat is niet eens gelukt.. En dan gaan ze hem doodleuk verlengen om te proberen er wat aan over te houden.

En mijn rekensommetje is, dat als je hem niet weet te verkopen, dat je dan ongeacht welke salaris hij krijgt, je die verlenging gewoon geld kost.
remco k
 remco k - zaterdag 06 december 2014 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 12:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Mmm je kan siggie niet zo afschilderen. Ik ben voor Milik maar Siggie heeft hele belangrijke goals gemaakt. Tsja dan is het dus belangrijk en je krijgt er 3 miljoen voor. Een verlenging is toch niet slecht beleid? Je muggenzift verkeerd. Want geen verlenging is 6 miljoen verlies.
Je hebt toch net gelezen dat ik Siggy wel degelijk zo kan beschrijven?

Overigens beschrijf ik hier hem niet mee maar de handelswijze van Ajax..
freakie
 freakie - zaterdag 06 december 2014 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt toch net gelezen dat ik Siggy wel degelijk zo kan beschrijven?

Overigens beschrijf ik hier hem niet mee maar de handelswijze van Ajax..
Maar je maakt het nu een hele andere discussie. Ik zei dat we niet meer lachen als Siggie zo gekocht wordt voor 3-4 miljoen en dan ons nog wat geld oplevert. Je kan het niet eens zijn maar de zo'n rekensom geeft aan dat het wel degelijk goed is.

Dat jij het er niet mee eens bent, dat is prima. Ik ben siggie ook liever kwijt dan rijk maar tsja het is vrij simpel. Als je er nog geld voor kan vangen is het prima
freakie
 freakie - zaterdag 06 december 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 14:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat heb ik je net uitgelegd, maar voor een leraar kan jij verdomd slecht lezen..

Met de hoop op een transfer naar een land waar die meer gaat verdienen gaat ie niet bijtekenen voor minder salaris bij Ajax..

Siggy is mislukt bij Ajax, volledig klaar, afgelopen zomer wouden ze hem al verkopen en dat is niet eens gelukt.. En dan gaan ze hem doodleuk verlengen om te proberen er wat aan over te houden.

En mijn rekensommetje is, dat als je hem niet weet te verkopen, dat je dan ongeacht welke salaris hij krijgt, je die verlenging gewoon geld kost.
Voor iemand die dat allemaal goed weet ben je ook verdomd slecht in spelling? Sorry maar als je zo doet kan je hem terug verwachten. Wouden is met bomen enzo namelijk.

Jou rekensom is een voorspelling en niks onderbouwend. Je zegt dat hij meer moet verdienen, hoe weet je dat? Niet he? Je hebt clausules enzo, dan hoef je kwa salaris niet perse vooruit te gaan
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 06 december 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Boemerang puur sang.......komt altijd terug!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 06 december 2014 - 21:08   quote  deeplink  
Sterkte Kolbein!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 06 december 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 21:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Sterkte Kolbein!
Yup....hopen dat het meevalt
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 06 december 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Hopelijk valt de blessure mee.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 06 december 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 21:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Sterkte Kolbein!
Idd, zo lullig dit. Niemand vond hem goed, hij presteerde ook slecht maar dit gun je niemand!

Ik Gok 6 maanden...
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 18:29 schreef freakie het volgende:

[..]

Maar je maakt het nu een hele andere discussie. Ik zei dat we niet meer lachen als Siggie zo gekocht wordt voor 3-4 miljoen en dan ons nog wat geld oplevert. Je kan het niet eens zijn maar de zo'n rekensom geeft aan dat het wel degelijk goed is.

Dat jij het er niet mee eens bent, dat is prima. Ik ben siggie ook liever kwijt dan rijk maar tsja het is vrij simpel. Als je er nog geld voor kan vangen is het prima
En als je er geen geld voor kan vangen wat afgelopen zomer ook al niet gelukt is, dna is dat dus niet prima.
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 december 2014 - 18:35 schreef freakie het volgende:

[..]

Voor iemand die dat allemaal goed weet ben je ook verdomd slecht in spelling? Sorry maar als je zo doet kan je hem terug verwachten. Wouden is met bomen enzo namelijk.

Jou rekensom is een voorspelling en niks onderbouwend. Je zegt dat hij meer moet verdienen, hoe weet je dat? Niet he? Je hebt clausules enzo, dan hoef je kwa salaris niet perse vooruit te gaan
Serieus, begin jij nu over de spelling van een ander?? Jezus wat ben jij een zielig mannetje zeg, ook daarin zeg ik tegen je, kijk eens in de spiegel man, je bent een leraar ( zeg je) maar je eigen spelling is niks beter en lijkt met regelmaat nergens op.

En ik onderbouw niks?? Zoals ik je al heel vaak heb uitgelegd zou je eens moeten leren lezen, misschien eens een klasje volgen van 1 van je collega's.

Gooi de spellingscontrole maar eens over een van je eigen berichten hier.
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 11:57   quote  deeplink  
Zonde, maakte een mooie goal..

De Boer denkt twee a drie weken..
freakie
 freakie - zondag 07 december 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 11:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus, begin jij nu over de spelling van een ander?? Jezus wat ben jij een zielig mannetje zeg, ook daarin zeg ik tegen je, kijk eens in de spiegel man, je bent een leraar ( zeg je) maar je eigen spelling is niks beter en lijkt met regelmaat nergens op.

En ik onderbouw niks?? Zoals ik je al heel vaak heb uitgelegd zou je eens moeten leren lezen, misschien eens een klasje volgen van 1 van je collega's.

Gooi de spellingscontrole maar eens over een van je eigen berichten hier.
Jij maakt het persoonlijk hoor.. Je onderbouwt helemaal niks, ja sorry ook als ik terug lees zie ik niks staan. Reageert daarna ook niet inhoudelijk. Ik zeg dat als siggie 1-1.5 miljoen euro krijgt(wat veel is) krijgt ajax in 2 jaar ook een bedrag dat ze als ze niet zouden houden. Prima hoor, top gedaan.
freakie
 freakie - zondag 07 december 2014 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 11:53 schreef remco k het volgende:

[..]

En als je er geen geld voor kan vangen wat afgelopen zomer ook al niet gelukt is, dna is dat dus niet prima.
Aaah daar komen we ergens.... Vorige zomer had hij een contract van 1 jaar, een club betaald dan 1 miljoen ofzo. Denk dat, dat zonde is, dan kan je hem zelf ook houden.
freakie
 freakie - zondag 07 december 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 11:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Serieus, begin jij nu over de spelling van een ander?? Jezus wat ben jij een zielig mannetje zeg, ook daarin zeg ik tegen je, kijk eens in de spiegel man, je bent een leraar ( zeg je) maar je eigen spelling is niks beter en lijkt met regelmaat nergens op.

En ik onderbouw niks?? Zoals ik je al heel vaak heb uitgelegd zou je eens moeten leren lezen, misschien eens een klasje volgen van 1 van je collega's.

Gooi de spellingscontrole maar eens over een van je eigen berichten hier.
Jij zegt dat je volwassen bent.. Dan ga je het ook niet zo idioot persoonlijk spelen. Manman het is nergens inhoudelijk op mij hoor. Qoute jezelf maar hoor om mij ongelijk te bewijzen.
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:05 schreef freakie het volgende:

[..]

Jij maakt het persoonlijk hoor.. Je onderbouwt helemaal niks, ja sorry ook als ik terug lees zie ik niks staan. Reageert daarna ook niet inhoudelijk. Ik zeg dat als siggie 1-1.5 miljoen euro krijgt(wat veel is) krijgt ajax in 2 jaar ook een bedrag dat ze als ze niet zouden houden. Prima hoor, top gedaan.
Whahaha, ik maak het persoonlijk?? Je kan echt nog niet eens je eigen woorden terug lezen, jij begint er WEER mee en dat staat er gewoon heel er duidelijk.

En ik reageer vrijwel altijd inhoudelijk, ook over Sigthorson heb ik al heel erg vaak mijn mening gegeven en onderbouwd..

En als je de volgende keer weer iemand gaat aanspreken op zijn spelling, zorg er dan in ieder geval voor dat die van jezelf in orde is..
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:10 schreef freakie het volgende:

[..]

Jij zegt dat je volwassen bent.. Dan ga je het ook niet zo idioot persoonlijk spelen. Manman het is nergens inhoudelijk op mij hoor. Qoute jezelf maar hoor om mij ongelijk te bewijzen.
Jij maakt het persoonlijk in dit geval door over spelling te beginnen, en wat is er? Kan je er dan niet tegen dat je met je bek tegen de muur aan loopt?? en met je eigen woorden om je oren geslagen wordt??

En nu ook weer, spellen is niet je sterkste vak kerel, val een ander er dan niet op aan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 december 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij maakt het persoonlijk in dit geval door over spelling te beginnen, en wat is er? Kan je er dan niet tegen dat je met je bek tegen de muur aan loopt?? en met je eigen woorden om je oren geslagen wordt??

En nu ook weer, spellen is niet je sterkste vak kerel, val een ander er dan niet op aan.
Mijne ook niet....en wie maakt het niet eens persoonlijk....als je daar niet tegen kan heb je niets op een forum te zoeken
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mijne ook niet....en wie maakt het niet eens persoonlijk....als je daar niet tegen kan heb je niets op een forum te zoeken
Zo veel wordt er niet persoonlijk gemaakt hier. Dat valt wel mee..

Ik heb er overigens geen problemen mee, maar wie de bal kaatst...................
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 07 december 2014 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo veel wordt er niet persoonlijk gemaakt hier. Dat valt wel mee..

Ik heb er overigens geen problemen mee, maar wie de bal kaatst...................
Niet meer...ik kan me aardig inhouden de laatste tijd ;-)
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 14:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet meer...ik kan me aardig inhouden de laatste tijd ;-)
Ach, daar ben jij ook niet eens zo erg in.. Jongens die de discussies willen aangaan, maar die niet kunnen winnen doen dat altijd. Dan gaan ze roepen dat je eigenwijs bent en weet ik veel wat nog meer..Zinloos en het draagt niks bij aan de discussie..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 15:49   quote  deeplink  
De Boer: Hij is een optie, zijn moment komt steeds dichterbij

Richairo Zivkovic moet zijn competitiedebuut in het eerste elftal van Ajax nog altijd maken, maar hoeft vermoedelijk niet lang meer te wachten. Volgens trainer Frank de Boer is de kans zelfs aanwezig dat de achttienjarige aanvaller komende week bij de wedstrijdselectie zit voor de Champions League-wedstrijd tegen APOEL Nicosia.

Kolbeinn Sigthórsson raakte zaterdagavond tegen Willem II namelijk geblesseerd en dat biedt kansen voor Zivkovic, die vorig jaar zomer overkwam van FC Groningen. Hij is zeker een optie. Zijn moment komt steeds dichterbij. Misschien zit hij woensdag wel bij de selectie, daar gaan we goed over nadenken, vertelde De Boer aan de NOS.

Zivkovic scoorde dit seizoen al elf keer in dertien Jupiler League-wedstrijden voor de beloften van Ajax. Hij debuteerde eind oktober in het bekerduel met SV Urk (0-4) in de hoofdmacht en in die wedstrijd kwam hij bovendien tot scoren.

Bron: Voetbalzone.nl

Lijkt me ook niet heel erg onlogisch. Nu Sigthorsson een tijd lijkt uitgeschakeld zal je moeten doorschakelen. Dat betekent dus dat Zivkovic inderdaad 2e keus wordt achter Milik.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 15:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 07 december 2014 - 15:56   quote  deeplink  
twee keer posten en vet gedrukt... Toe maar, je mening is duidelijk..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 15:56 schreef remco k het volgende:
twee keer posten en vet gedrukt... Toe maar, je mening is duidelijk..
Hey azijnzeiker, ik kan er niets aan doen dat het stuk 2 keer wordt geplaatst. En ik zet mijn mening dikgedrukt zodat hij buiten de tekst om te lezen is, aangezien niet eenieder zo veel IQ in de bovenkamer heeft en misschien denkt dat het een mening is van de website!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 15:58   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ajax Warrior --
freakie
 freakie - zondag 07 december 2014 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 15:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey azijnzeiker, ik kan er niets aan doen dat het stuk 2 keer wordt geplaatst. En ik zet mijn mening dikgedrukt zodat hij buiten de tekst om te lezen is, aangezien niet eenieder zo veel IQ in de bovenkamer heeft en misschien denkt dat het een mening is van de website!
Ach gaat hij niet toegeven hoor.. Dat ie een azijnzeiker is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:02 schreef freakie het volgende:

[..]

Ach gaat hij niet toegeven hoor.. Dat ie een azijnzeiker is.
Ach, mijn mening omtrent hem doet er niet toe! Boudewijn weet van het dubbelposten af en daarmee is het voor mij klaar! Wanneer hij gewoon inhoudelijk reageert vind ik het best, verder zoekt hij het maar uit!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 16:04   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zondag 07 december 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, mijn mening omtrent hem doet er niet toe! Boudewijn weet van het dubbelposten af en daarmee is het voor mij klaar! Wanneer hij gewoon inhoudelijk reageert vind ik het best, verder zoekt hij het maar uit!
Eerlijk gezegd denk ik, dat Remco reageerde met een knipoog.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik, dat Remco reageerde met een knipoog.
Eerlijk gezegd denk ik dat dat mij niet boeit!
Pietje
 Pietje - zondag 07 december 2014 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat dat mij niet boeit!
Is ook goed...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Is ook goed...
Hehehe gelukkig maar! Is ook helemaal niet relevant, gaat om Sigthorsson, Milik en Zivkovic!
Pietje
 Pietje - zondag 07 december 2014 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe gelukkig maar! Is ook helemaal niet relevant, gaat om Sigthorsson, Milik en Zivkovic!
Hahaha. Zijn we het toch weer eens ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Zijn we het toch weer eens ;-)
Overigens weten we niet wat Sigthorsson gisteren gedaan zou hebben. Ik was helemaal niet blij met zijn basisplaats, maar moet toegeven dat zijn goal en zijn spel in de eerste 15 minuten mij bevredigden. Ik ben benieuwd hoe hij die lijn in de rest van de wedstrijd zou hebben voortgezet. Daarnaast weten we allemaal dat Zivkovic niet is gehaald om nu al in de basis beginnen. Hij is gehaald om het Ajax-spel onder de knie te krijgen en vanaf volgend seizoen voor een basisplaats te knokken. Overigens hadden weinigen verwacht dat Milik het zo goed zou hebben gedaan. Hij werd hier door sommigen bij zijn komst al afgeschreven! Met Milik hebben we, als Ajax natuurlijk de som wil betalen en hem een contract voorschoteld, een speler in huis die veel weg heeft van Lewandowski. Ik ben erg blij met hem en als hij deze lijn doorzet verbaast het me niet als grote clubs als snel aan de bel trekken voor hem!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 07 december 2014 - 16:30   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 december 2014 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zondag 07 december 2014 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 december 2014 - 16:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Overigens weten we niet wat Sigthorsson gisteren gedaan zou hebben. Ik was helemaal niet blij met zijn basisplaats, maar moet toegeven dat zijn goal en zijn spel in de eerste 15 minuten mij bevredigden. Ik ben benieuwd hoe hij die lijn in de rest van de wedstrijd zou hebben voortgezet. Daarnaast weten we allemaal dat Zivkovic niet is gehaald om nu al in de basis beginnen. Hij is gehaald om het Ajax-spel onder de knie te krijgen en vanaf volgend seizoen voor een basisplaats te knokken. Overigens hadden weinigen verwacht dat Milik het zo goed zou hebben gedaan. Hij werd hier door sommigen bij zijn komst al afgeschreven! Met Milik hebben we, als Ajax natuurlijk de som wil betalen en hem een contract voorschoteld, een speler in huis die veel weg heeft van Lewandowski. Ik ben erg blij met hem en als hij deze lijn doorzet verbaast het me niet als grote clubs als snel aan de bel trekken voor hem!
Ik had vrienden op bezoek gisteren, dus ik kon de wedstrijd niet zien. Ik kon alleen, laat 's nachts, de samenvatting zien. Ik kon mijn ogen niet geloven dat Sightórsson weer basisspeler was. Maar toegegeven: hij was gretig en scoorde een prima spitsendoelpunt. En wat verschrikkelijk om hem op een brancard afgevoerd zien te worden. Was die aanval op zijn enkels geen rode kaart waard??? En natuurlijk weet niemand hoe hij het gedaan zou hebben wanneer hij niet uit de wedstrijd was geschopt.
Ik heb op diverse sites al gelezen, dat er meer dan gewone belangstelling is voor Milik. Uit Italië, Duitsland en Engeland. Aan de andere kant heb ik Milik horen zeggen, dat hij het heel erg naar zijn zin heeft bij Ajax en Ajax veel dank verschuldigd is... Afwachten maar, want al die spelers zijn maar passanten, clubliefde bestaat helaas niet meer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sigthorsson









0.0226981