BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 maart 2017 - 09:37   quote  deeplink  
Karim King.
Ben een fan geworden.
van geil
 van geil - zaterdag 04 maart 2017 - 11:20   quote  deeplink  
Ik was een enorme fan jaren geleden. (Bakkal Clasie)
Hij evenaart die prestatie van dat seizoen lijkt het .
Kan er zelfs overheen als de laatste 10 wedstrijden goed verlopen.
Ik blijf echter van mening dat bij een volgende stap meer voetbal vereist is.
Maar Karim tot nu een dikke 8 inderdaad.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 maart 2017 - 11:56   quote  deeplink  
Ja, meer voetbal naast Karim dus. Want deze heb je wel nodig op je middenveld.
Een voetballer naast en voor m.
ar
 ar - zaterdag 04 maart 2017 - 11:59   quote  deeplink  
Guzman zou ideaal zijn.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 maart 2017 - 12:22   quote  deeplink  
Het is eerder de mix. Meer voetbal erbij, maar wel gepaard met werklust en teamspirit.
ar
 ar - zaterdag 04 maart 2017 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 maart 2017 - 09:37 schreef FR-Henk het volgende:
Karim King.
Ben een fan geworden.
Dat was ik al veel langer.
Je moet het gewoon zien ouwe.. Whoehaha
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 05 maart 2017 - 16:54   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''We waren veel te slap''

wk1ijr.jpg

Feyenoord-aanvoerder Karim El Ahmadi had één verklaring voor de nederlaag van zijn ploeg op het Kasteel: Sparta was veel sterker in de duels. De dure nederlaag maakt de titelstrijd ongelooflijk spannend, want aartsrivaal Ajaks heeft de kans om op twee punten te komen.

''We waren veel te slap, dit was niet kampioenswaardig'', baalde El Ahmadi na afloop tegenover Fox Sports. ''Sparta was scherp en wij niet. We hebben er deze week nog zo op gehamerd... Normaal creëren we ook nog voldoende kansen, maar dat was vandaag ook niet het geval.''
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 maart 2017 - 10:48   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Ja, er zijn woorden gevallen in de rust''

5jxjbc.jpg

Karim El Ahmadi baalt behoorlijk van de nederlaag tegen Sparta Rotterdam. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst zat geen moment in de wedstrijd en dat zorgde voor een hoop irritatie. ''Ja, er zijn woorden gevallen in de rust. En na afloop ook.''

''Je vertelt elkaar de waarheid,'' vervolgt El Ahmadi in gesprek met De Telegraf. ''Je maakt duidelijk dat het anders moet. Daar is niks mis mee, want je vormt één team en daar horen dat soort momenten gewoon bij. Ik vind het alleen maar goed.”

Misschien was de harde confrontatie in de ogen van de routinier ook de beste manier om iedereen meteen een les te laten leren. ''We hebben vaker op dit soort situaties gereageerd en we moeten komende zondag ook meteen weer reageren.” Feyenoord neemt het zondag in eigen huis op tegen AZ.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 11 maart 2017 - 11:19   quote  deeplink  
Interview met deze baas in de Volkskrant.
Benadrukt o.a. grote belang en aanzien Kuijt bij de selectie.
"Dirk en de trainersstaf hebben winnaarsmentaliteit meegebracht uit hun loopbaan."
MMM
 MMM - zaterdag 11 maart 2017 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 maart 2017 - 11:19 schreef FR-Henk het volgende:
Interview met deze baas in de Volkskrant.
Benadrukt o.a. grote belang en aanzien Kuijt bij de selectie.
"Dirk en de trainersstaf hebben winnaarsmentaliteit meegebracht uit hun loopbaan."
Media wilt alleen maar stoken.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 12 maart 2017 - 19:27   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Logisch dat er kritiek is als je verliest''

4kwuud.jpg

Feyenoord rechtte zondagmiddag de rug na de verliespartij tegen Sparta van een week geleden. De Rotterdammers waren maandenlang titelkandidaat nummer één maar na de zeperd tegen de stadsgenoot ontstonden er twijfels in de media. Tegen AZ was er niets van een slechte vorm te zien en won Feyenoord met 5-2.

“Dat merk je wel, maar het kan geen kwaad”, zegt Karim El Ahmadi over de uitingen in de media tegenover Voetbal International. “De media zijn er als het niet goed gaat, maar ook als het wel goed gaat. We moeten daar als spelersgroep mee leren leven en daar niet in blijven hangen.”

“Zij moeten ook hun werk doen”, vervolgt de Marokkaan. “Als je verliest en je bent Feyenoord is het logisch dat de mensen kritisch zijn. Dat hoort er allemaal bij.” Komende zondag vervolgt de ploeg van Giovanni van Bronckhorst de titelrace in de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. 
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2017 - 23:46   quote  deeplink  
Openhartige El Ahmadi: 'Vroeger dacht ik dat ik het daar wel mee kon redden'

20fuxck.jpg

Karim El Ahmadi is bezig aan een ijzersterk seizoen, maar de basis daarvoor legde hij in zijn Engeland-periode bij Aston Villa. De middenvelder merkte dat er in de Premier League veel meer de nadruk werd gelegd op het fysieke aspect.

"Om eerlijk te zeggen: vroeger was ik niet echt een trainingsbeest. Ik dacht dat ik het toen wel kon redden met mijn talent. Maar ik merk wel, nu ik wat ouder ben, dat ik het echt nodig heb", vertelt de middenvelder in gesprek met Peptalk. "Vooral toen ik in Engeland ging spelen, werd er fysiek wel echt veel gevraagd. Toen ben ik eigenlijk echt veel krachttraining gaan doen en moest ik er in mee. In Nederland kwam ik er nog wel goed mee weg."

El Ahmadi legt daarmee een veelbesproken onderwerp op tafel. "Ik merk wel dat Nederland daarin een beetje achterblijft. Als voetballers hebben wij dat wel echt nodig. Vroeger was ik meer een technische speler, die niet echt veel krachttraining deed. Maar in Engeland moest ik echt aan de bak, waardoor ik een completere speler ben geworden. Daar ben ik eerlijk over. Als je de echte top wil halen, wordt er meer gevraagd."
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 13 maart 2017 - 23:50   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Sinds hij is gekomen zijn we veel gaan winnen''

n5n47q.jpgs

Karim El Ahmadi was vanavond te gast in het programma Peptalk. De middenvelder vertelde over zijn verleden in Engeland, zijn ontwikkeling als mens en als voetballer en de kansen voor de Rotterdammers in de aankomende wedstrijden.

El Ahmadi spreekt ook vol lof over trainer Giovanni van Bronckhorst. ''Hij is altijd wel rustig geweest. Ook de fase waarin we zeven wedstrijden verloren. Toen bleef hij hetzelfde doen en veranderde hij niet als persoon. Als spelersgroep kijk je daar naar. Sommige gaan dingen veranderen. Hij is altijd duidelijk geweest en uiteindelijk heeft dat de beker opgeleverd en nu zijn we op weg naar het kampioenschap.''

''Hij heeft heel veel voetbal verstand, maar dat had hij als speler ook al. Als je met hem een praatje zou maken, merk je dat al. Hij is heel duidelijk en dat is voor een speler heel belangrijk.’’ Van Bronckhorst is ook niet bang om een speler aan te pakken. ''Als je wat verkeerds doet, dan zegt hij het wel. Ik ben nu een ervaren speler, dus hij zegt het wel op een andere manier.''

Feyenoord is al negentien wedstrijden ongeslagen in De Kuip. El Ahmadi geeft aan dat de supporters daarin een belangrijke rol hebben. ''De twaalfde man sleept ons er doorheen. Als ik De Kuip binnenloop heb ik altijd het gevoel dat we hier niet gaan verliezen. Ik merk het ook aan spelers die bij andere clubs spelen, die dan bij ons komen. Die zeggen ook dat het toch anders is.''

Op de vraag of aanvoerder Dirk Kuyt een grote rol speelt in het huidige Feyenoord komt El Ahmadi lovende woorden tekort. ''Ja, heel belangrijk. Hij moet eigenlijk nooit ter discussie staan. Ik vind hem een voorbeeld voor iedereen. Eigenlijk zijn we veel gaan winnen sinds hij gekomen is en heeft hij de winnaarsmentaliteit teruggebracht. Hij pakt iedereen aan als het even niet goed loopt. Hij is heel positief en staat volkomen achter het team.''

Feyenoord moet het waarschijnlijk een aantal wedstrijden doen zonder Tonny Vilhena. ''Ik denk dat we dit seizoen hebben aangetoond dat we niet afhankelijk zijn van één speler. Als Vilhena niet meedeed hebben we gewonnen. Als ik niet meedeed hebben gewonnen. Als Dirk er niet was hebben we gewonnen. Natuurlijk is Vilhena een belangrijke speler voor ons en dit seizoen misschien wel een van de beste, maar ik denk dat wijgewoon een goede selectie hebben. Ook de jongens die niet aan bod komen staan er. Dat zag je afgelopen weekend ook.''
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 14:55   quote  deeplink  
Paar opmerkelijke foutjes vandaag weer..verders goed hoor..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 14:55   quote  deeplink  
El Ahmadi: ''Uitwedstrijden beginnen wij te voorzichtig''

33w35ap.jpg

Feyenoord heeft de zeer belangrijke uitwedstrijd tegen Heerenveen nipt gewonnen. In het Abe Lenstra stadion werd het 2-1. Karim El Ahmadi is natuurlijk erg blij met de overwinning op Heerenveen.

Tegenover Foxsports probeert El Ahmadi de dramatische eerste helft te verklaren: “Eerste helft werden wij overlopen, we zaten niet goed in de duels waardoor Heerenveen domineerde. Het druk zetten ging ook niet goed, we moeten dan ook rustiger voetballen.”

Het was een wedstrijd van twee gezichten; Heerenveen de betere in de eerste helft en Feyenoord in de tweede helft. Daar is de vice-aanvoerder het ook mee eens. “In de tweede helft hebben wij Heerenveen bij vlagen overlopen. Ons plan was dichter bij elkaar spelen, in de eerste helft lukte dat nog niet echt, maar je zag dat wij dit in de tweede helft beter voor elkaar kregen.”

In uitwedstrijden wil het Feyenoord de laatste weken maar niet lukken om net zo dominant te spelen als in de thuiswedstrijden, El Ahmadi probeert dat te verklaren: “Uitwedstrijden willen wij te voorzichtig beginnen, hierdoor lopen we teveel achteruit waardoor de tegenstander ons hun wil kan opleggen. Dat moet in Amsterdom beter.”

Feyenoord zal de Klassieker ingaan met minstens vier punten voorsprong: “Dat is natuurlijk wel fijn om met dezelfde voorsprong als vorige week de wedstrijd tegen Ajaks te beginnen, maar daarna zijn er nog zes wedstrijden te spelen. Het blijft spannend bovenin, het is aan ons om dat minder spannend te maken in de aRENa.”
ar
 ar - zondag 19 maart 2017 - 15:01   quote  deeplink  
Vandaag vond ik hem een lul.
Ja.
van geil
 van geil - zondag 19 maart 2017 - 17:45   quote  deeplink  
Speelt al n tijd nonchalant bij vlagen.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 17:47   quote  deeplink  
Sinds ie zijn contract heeft verlengd..
MMM
 MMM - zondag 19 maart 2017 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 14:55 schreef RenatoBos het volgende:
Paar opmerkelijke foutjes vandaag weer..verders goed hoor..
Irriteerde me aan hem, kut hakjes af en toe.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 17:57 schreef MMM het volgende:

[..]

Irriteerde me aan hem, kut hakjes af en toe.
Deel je mening, moet ie niet doen, koste ook balverlies en dan komt het helemaal slecht over..
van geil
 van geil - zondag 19 maart 2017 - 18:01   quote  deeplink  
Even de stroomstok erop .
Resetten.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 maart 2017 - 18:01 schreef van geil het volgende:
Even de stroomstok erop .
Resetten.
Nazist - fascist..
van geil
 van geil - zondag 19 maart 2017 - 18:02   quote  deeplink  
Werkt prima.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 19 maart 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Doe dan maar geile..
ar
 ar - zondag 19 maart 2017 - 19:45   quote  deeplink  
Blijft een held natuurlijk
Milo
 Milo - zondag 19 maart 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Was een keer minder daarin tegen was vilhena super vandaag
MMM
 MMM - zondag 02 april 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Schandalig slecht, echt een schande. WAAR BEN JE MEE BEZIG MAN
CobusIII
 CobusIII - zondag 02 april 2017 - 16:23   quote  deeplink  
Speelt sinds interlands beduidend slechter..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 16:23 schreef MMM het volgende:
Schandalig slecht, echt een schande. WAAR BEN JE MEE BEZIG MAN
Eens ,had gvd een 020 shirt aan kunnen trekken.
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 16:33   quote  deeplink  
Hij heeft dit wel vaker hoor.
Alleen dan valt het niet zo op.
Vilhena houdt hem na de interland stop prima uit de wind.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 02 april 2017 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 16:33 schreef van geil het volgende:
Hij heeft dit wel vaker hoor.
Alleen dan valt het niet zo op.
Vilhena houdt hem na de interland stop prima uit de wind.
Hij heeft wel eens een mindere dag, maar dit was nog wel een paar stappen erger dan dat. Ongelofelijk.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 april 2017 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 16:33 schreef van geil het volgende:
Hij heeft dit wel vaker hoor.
Alleen dan valt het niet zo op.
Vilhena houdt hem na de interland stop prima uit de wind.
Volslagen onzin.
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Uiteraard, dat is standaard.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 april 2017 - 17:32   quote  deeplink  
Maar wel leuk geprobeerd hoor.
ar
 ar - zondag 02 april 2017 - 19:32   quote  deeplink  
Totale onzin ja
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 19:33   quote  deeplink  
El heeft gewoon al diverse RUK wedstrijden gespeeld.
Leuk of niet leuk, gewoon n feit.
( met name na zijn contract verlenging)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - zondag 02 april 2017 - 19:36   quote  deeplink  
Meerdere spelers hadden dat, dan waren er anderen die t invulden.
Nu waren t er te veel, er was niemand over.
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 19:36   quote  deeplink  
Klopt, maar daar ging het niet over.
Wel gewoon eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door van geil --
ar
 ar - zondag 02 april 2017 - 19:39   quote  deeplink  
El is het hele seizoen 1 van de belangrijkste geile.
Te kort door de bocht
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 19:39   quote  deeplink  
? lees gewoon eens terug .
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 19:42   quote  deeplink  
Of moet ik gewoon zeggen dat hij altijd goed is.
Ook als hij dat niet is, maar dat dan wegstrepen met goede wedstrijden , gaat nergens over.
Goed is goed , RUK is RUK.
ar
 ar - zondag 02 april 2017 - 19:42   quote  deeplink  
Ok
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 19:42   quote  deeplink  
Mooi :)
ar
 ar - zondag 02 april 2017 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 16:24 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Eens ,had gvd een 020 shirt aan kunnen trekken.
Kom op zeg. sjeesus..
Hier wordt ik niet goed van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 02 april 2017 - 19:44   quote  deeplink  
Vilhena en El is gewoon een tendum,alleen mist dat tendum nu 1 wiel .
El wil de tendum op dezelfde snelheid houden maar dat gaat nu eenmaal niet.
Zeker niet tegen 020
ar
 ar - zondag 02 april 2017 - 19:50   quote  deeplink  
Maar dan mag hij zijn Feyenoord shirt wel aanhouden?
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 19:51   quote  deeplink  
Morgen weer.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 april 2017 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 april 2017 - 19:42 schreef van geil het volgende:
Of moet ik gewoon zeggen dat hij altijd goed is.
Ook als hij dat niet is, maar dat dan wegstrepen met goede wedstrijden , gaat nergens over.
Goed is goed , RUK is RUK.
Je relateert Vilhena's presteren naar Karim's spel dat al een tijd ondermaats zou zijn.
Daar zit de onzin.
van geil
 van geil - zondag 02 april 2017 - 19:59   quote  deeplink  
Je kunt niet lezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 april 2017 door van geil --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 02 april 2017 - 20:00   quote  deeplink  
En jij niet schrijven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5183
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Karim El Ahmadi///HELD-topic..









0.0372128