BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - maandag 01 september 2014 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 23:25 schreef Gerard_FR het volgende:
Een speler met revanche gevoelens is 200% gemotiveerd, hij zal nu zeker laten zien dat ie de beste is, en waar kan dat nu beter dan bij Feyenoord.
Je moet behoorlijk rancu'neus' zijn om over te stappen naar je aardsrivaal!
Ben heel erg benieuwd naar de interviews morgen :-D
JanM
 JanM - maandag 01 september 2014 - 00:31   quote  deeplink  
RancuNEUS, hij maakt 'm gewoon!
dr love
 dr love - maandag 01 september 2014 - 00:37   quote  deeplink  
Dit kan toch niet waar zijn de ellende begint opnieuw bij feyenoord hoeveel keepers moet je nou wel niet hebben in een seizoen heb dit vindt ik niet kunnen t.o.v w.hahn je hebt die jongen geen enkele kans gegeven en daarna stuur je hem naar excelsior vreselijk. Manu heeft de laten zien dat hij wel de niveau heeft maar mag alleen invallen te vrede is te licht voor de spits positie hij en clasie hadden verhuurd worden en niet vormer ik kap ermee.feyenood heeft nog een langere weg te gaan op allerlei fronten.
theezakje
 theezakje - maandag 01 september 2014 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:47 schreef the fox27 het volgende:

[..]

Verder heb je wel verstand van voetbal?
Misschien verzekeringen?
T.Montana
 T.Montana - maandag 01 september 2014 - 00:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door T.Montana --
tomson
 tomson - maandag 01 september 2014 - 00:52   quote  deeplink  
Maak je punt :)
theezakje
 theezakje - maandag 01 september 2014 - 01:10   quote  deeplink  
Die Vermeer heeft Ajakkes toch mooi bij de neus genomen!!
rmv66
 rmv66 - maandag 01 september 2014 - 02:19   quote  deeplink  
Hij kan ze wel bij de neus hebben genomen maar we krijgen er gezeik mee, had eerst voorin wat geregeld, mulder heeft ons vaker gered, we horen het morgen wel in krant en bij VI
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 september 2014 - 06:38   quote  deeplink  
Vermeer legt uit: Ik kon nu niet anders dan voor mezelf kiezen

Maandag, 1 september 2014 om 06:00

Kenneth Vermeer zat zondag in en tegen Groningen hoogstwaarschijnlijk voor het laatst op de reservebank van Ajax. De doelman, 28 jaar, staat op het punt om zijn veelbesproken transfer naar Feyenoord af te ronden. Vermeer zal maandag een medische keuring ondergaan en daarna een meerjarig contract signeren. Hij vraagt begrip voor zijn transfer. Ik kon nu niet anders dan voor mezelf kiezen.

Ik wil weer spelen. En bij Feyenoord kan dat, benadrukt Vermeer, die de fans van Ajax dankbaar is voor veertien fantastische jaren, maandag in gesprek met De Telegraaf. Het was de intentie van de doelman om zijn loopbaan over de landsgrenzen voort te zetten. Er was echter geen club die aansloot bij zijn ambities en doelstellingen. Feyenoord meldde zich vorige week donderdag. Een club die altijd uitspreekt mee te doen om de titel en waar ik kansen zie om me in de basis te spelen.

Vermeer had geen trek om bij Ajax nog een seizoen op de bank te zitten. Hij snapt dat hij een zeer gevoelige, en voor sommigen zelfs pijnlijke, transfer gaat maken. Maar de enige vraag die ik mezelf kon stellen, was: wat is het beste voor mij? Dit was gewoon een kans die ik met beide handen moest grijpen. Laten we hopen dat iedereen zijn normale verstand gebruikt. Vermeer is Ajax dankbaar voor zijn vraagprijs van een miljoen euro. En zelfs toen Feyenoord me wilde kopen, hebben Marc Overmars en Frank de Boer hun woord gehouden. Ik ga een nieuw avontuur aan en zal honderd procent voor Feyenoord geven. Zoals ik van de eerste tot de laatste dag voor Ajax heb gedaan.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=223474
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 september 2014 - 06:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:37 schreef dr love het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn de ellende begint opnieuw bij feyenoord hoeveel keepers moet je nou wel niet hebben in een seizoen heb dit vindt ik niet kunnen t.o.v w.hahn je hebt die jongen geen enkele kans gegeven en daarna stuur je hem naar excelsior vreselijk. Manu heeft de laten zien dat hij wel de niveau heeft maar mag alleen invallen te vrede is te licht voor de spits positie hij en clasie hadden verhuurd worden en niet vormer ik kap ermee.feyenood heeft nog een langere weg te gaan op allerlei fronten.
Love is in the air !!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 september 2014 - 06:42   quote  deeplink  
Feyenoord meldde zich donderdag dus.. voor of na de wedstrijd tegen Zorya? Herinner me dan Rutten zich er na afloop van die wedstrijd nog over verbaasde dat elk schot op doel een goal was..

Snel geschakeld dan als die wedstrijd de directe aanleiding was...
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 september 2014 - 06:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 06:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Love is in the air !!!
You know it!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 01 september 2014 - 06:43   quote  deeplink  
Hij kon trouwens ook tweede doelman bij United worden..
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 07:03   quote  deeplink  
Ja, hadden wij Lindegard kunnen krijgen.
Zegt wel iets!
Nick4F
 Nick4F - maandag 01 september 2014 - 07:37   quote  deeplink  
Voor 1 miljoen deze fantastische keeper halen is je verstand en daarmee alle sentimenten aan de kant zetten, en alleen denken aan je eigen voordeel. Maar de inkomende transfer lult voor mij een stuk gemakkelijker, want ik moet er niet aan denken dat 1 van onze jongens, van een vergelijkbaar niveau als Vermeer, over zou stappen naar dat verschrikkelijke oord. Ik ben heel erg en bijzonder plezierig verrast door deze toptransfer. Het probleem van Mulder is heel erg simpel: er vliegen er meer in dan dat hij er tegen houdt. Dat wordt genieten voor ons! Voor het eerst in jaren gaan we weer eens met eigen ogen geweldige reddingen van onze doelman zien. Ik ben ervan overtuigd dat schoten vanaf 20 meter of meer, er nog maar zelden in zullen vliegen. Die jongen is gewoon zo vreselijk goed op de lijn. Welkom Kenneth! Welkom man!
Peckerwood
 Peckerwood - maandag 01 september 2014 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 22:29 schreef Els het volgende:

[..]

Hij heeft in elk geval wel lef, dat moet je hem nageven.
Zeker,en als je dan dat spandoek vanochtend ziet schaam ik me weer een beetje ( erg) absoluut niet ludiek maar grof en plat......hersenloos.
De grootste schrik is nu voorbij en achter de stofwolken die nog optrekken staat daar een nieuwe keeper in het goal waar de ballen niet in moeten. Ik hoop dat hij die ballen gaat tegenhouden voor ons. Ik hoop dat Vermeer kan afrekenen met zijn zwakke punten, want alleen dan vind ik hem gemiddeld een betere keeper dan Erwin, die de laatste tijd heeft stilgestaan. Kenneth, geen comedy capers aub, zeker niet de eerste weken, anders wordt het een lastig verhaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Peckerwood --
G-child
 G-child - maandag 01 september 2014 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:37 schreef dr love het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn de ellende begint opnieuw bij feyenoord hoeveel keepers moet je nou wel niet hebben in een seizoen heb dit vindt ik niet kunnen t.o.v w.hahn je hebt die jongen geen enkele kans gegeven en daarna stuur je hem naar excelsior vreselijk. Manu heeft de laten zien dat hij wel de niveau heeft maar mag alleen invallen te vrede is te licht voor de spits positie hij en clasie hadden verhuurd worden en niet vormer ik kap ermee.feyenood heeft nog een langere weg te gaan op allerlei fronten.
Welke ellende begint opnieuw? Vermeer is in mijn ogen een top transfer die me positief verrast heeft. Tuurlijk is dit zuur voor Hahn, maar moet iedereen die net zn veters kan strikken uit de eerste divisie direct basiskracht worden in Feyenoord 1??
Zegt genoeg dat je weer komt met Clasie verhuren?! Clasie was gister weer een lust voor het oog. Tevrede doet wat ie kan, en lukt hem het niet dan Kazim-Kazim of Manu toch?
We spelen met een selectie van 23 koppen en niet met 11, deze instelling heeft ervoor gezorgd dat we telkens weer met onze wissels tekort kwamen in vorige seizoenen.
Hoe heerlijk is het om Manu en Bilal te kunnen brengen?
Alexi
 Alexi - maandag 01 september 2014 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:50 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, wat moet ik daar nou op zeggen. Sta vooral bekend om mensenkennis. En ik heb wel een idee over jou, ja.
Ghe he he he..............
TheMenace
 TheMenace - maandag 01 september 2014 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 06:41 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Love is in the air !!!
hehehehe
ViezeFurr
 ViezeFurr - maandag 01 september 2014 - 08:56   quote  deeplink  
Welkom Kenneth Vermeer. Afgelopen zondag keepte Mulder aardig, maar is een hele matige keeper met veel te veel foutjes en onzekerheid. Vermeer maakt ook wel eens een foutje maar is wel een keeper met lef, en uitstraling.

Ik hoop alleen dat alle mede-Feijenoorders hem een normaal onthaal kunnen geven en accepteren dat hij van Ajax komt. Eigenlijk is het toch juist mooi dat die jongen zich voor nog geen miljoen naar Feyenoord laat komen.
G-child
 G-child - maandag 01 september 2014 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 08:56 schreef ViezeFurr het volgende:
Welkom Kenneth Vermeer. Afgelopen zondag keepte Mulder aardig, maar is een hele matige keeper met veel te veel foutjes en onzekerheid. Vermeer maakt ook wel eens een foutje maar is wel een keeper met lef, en uitstraling.

Ik hoop alleen dat alle mede-Feijenoorders hem een normaal onthaal kunnen geven en accepteren dat hij van Ajax komt. Eigenlijk is het toch juist mooi dat die jongen zich voor nog geen miljoen naar Feyenoord laat komen.
Helemaal mee eens! En hoe leuk is het als onze keeper ook eens in de 16 meter komt??
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:37 schreef dr love het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn de ellende begint opnieuw bij feyenoord hoeveel keepers moet je nou wel niet hebben in een seizoen heb dit vindt ik niet kunnen t.o.v w.hahn je hebt die jongen geen enkele kans gegeven en daarna stuur je hem naar excelsior vreselijk. Manu heeft de laten zien dat hij wel de niveau heeft maar mag alleen invallen te vrede is te licht voor de spits positie hij en clasie hadden verhuurd worden en niet vormer ik kap ermee.feyenood heeft nog een langere weg te gaan op allerlei fronten.
"Ik kap ermee"?????
NIET WEGGAAN DR LOVE..!!!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 september 2014 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:00 schreef tomson het volgende:

[..]

Is dat cynisch bedoeld broeder Henkert ? Bij jou weet je het nooit ;)
Nee, integendeel.
Vermeer heeft lef.
En dat is ook in deze selectie goed bruikbaar.
FR-1908Arno
 FR-1908Arno - maandag 01 september 2014 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:37 schreef dr love het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn de ellende begint opnieuw bij feyenoord hoeveel keepers moet je nou wel niet hebben in een seizoen heb dit vindt ik niet kunnen t.o.v w.hahn je hebt die jongen geen enkele kans gegeven en daarna stuur je hem naar excelsior vreselijk. Manu heeft de laten zien dat hij wel de niveau heeft maar mag alleen invallen te vrede is te licht voor de spits positie hij en clasie hadden verhuurd worden en niet vormer ik kap ermee.feyenood heeft nog een langere weg te gaan op allerlei fronten.
Zoals altijd is Dr. Love weer kort door de bocht en zijn afgunst tegen Clasie zal weer eens opduiken in een post voor Vermeer.

Maar ik zal je uit de droom helpen,

1) Vormer is geen toegevoegde waarde en overbodig na komst El'Ahmadi en Toornstra.
2) Vermeer is een uitstekende keeper en vervanger voor Mulder, Hahn kom nu nog te kort en is inderdaad gehaald om Mulder op termijn te vervangen, let wel Mulder zit in zijn laatste jaar bij Feyenoord. Dus kan Hahn ervaring opdoen op het hoogste niveau bij Excelsior !
3) Clasie is van waarde voor de club en het verlengen van zijn contrakt zegt veel ! Meer waard als hij volgend jaar weg zou gaan en zijn liefde voor de club.

Vermeer S6 :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door FR-1908Arno --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Stylzz stond klaar bij de Kuip met zijn cameraatje..

BwbweDNCcAAu4QE.jpg
ar
 ar - maandag 01 september 2014 - 10:51   quote  deeplink  
Hij toont echt wel ballen hoor hahaha..ik krijg er steeds meer waardering voor.
Het zal ook wel een hele aparte rit voor hem zijn geweest.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 10:56   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/397977/-az-nam-tevergeefs-contact-op-met-veelbesproken-feyenoord-aanwinst-vermeer-.html
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 10:42 schreef RenatoBos het volgende:
Stylzz stond klaar bij de Kuip met zijn cameraatje..

[ afbeelding ]
Foto is van @IwanTol :)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 10:58   quote  deeplink  
d:-)
Bol.Ron
 Bol.Ron - maandag 01 september 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 10:51 schreef ar het volgende:
Hij toont echt wel ballen hoor hahaha..ik krijg er steeds meer waardering voor.
Het zal ook wel een hele aparte rit voor hem zijn geweest.
Haha, precies zoals ik er ook over denk. Hij denkt gewoon "fuck it" ik doe het gewoon.
Respect voor die vent.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 11:35   quote  deeplink  
Het AD schrijft maandag dat ook AZ informeerde naar de reservedoelman van Ajaks. Ook in Alkmaar leek er voor Vermeer een rol als eerste doelman te zijn weggelegd, te meer omdat de huidige eerste keus Esteban niet altijd even betrouwbaar overkomt. AZ versterkte zich eerder met de Uruguayaan Sergio Rochet. Hij debuteerde sneller dan van verwacht in het eerste elftal. Afgelopen zaterdag maakte hij zijn opwachting op bezoek bij FC Dordrecht, doordat Esteban wegens een blessure niet in actie kon komen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 11:41   quote  deeplink  
" Kenneth Vermeer heeft lef met zijn vertrek naar Feyenoord"

(http://youtu.be/w-nVdr-ndZ4(
piet de paler
 piet de paler - maandag 01 september 2014 - 11:42   quote  deeplink  
Welkom, moest even slikken,maar voor dezeprijs een goede keeper prima,Bij Mulder
Is het kwartje nooit gevallen, nu leuke transfer voor Mulder
R()b
 R()b - maandag 01 september 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Die gaat Cillessen uit de basis spelen bij Het NL-Elftal ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 11:43 schreef R()b het volgende:
Die gaat Cillessen uit de basis spelen bij Het NL-Elftal ;-)
Jahaaaa dat zou de kers op de taart zijn zeg ma..d:-)))
R()b
 R()b - maandag 01 september 2014 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 11:44 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Jahaaaa dat zou de kers op de taart zijn zeg ma..d:-)))
Hahahahaha dan heeft Frank ook zijn facelift nodig.
Die ergernis plooien trekken dan nooit meer weg!!
Barabas
 Barabas - maandag 01 september 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:37 schreef dr love het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn de ellende begint opnieuw bij feyenoord hoeveel keepers moet je nou wel niet hebben in een seizoen heb dit vindt ik niet kunnen t.o.v w.hahn je hebt die jongen geen enkele kans gegeven en daarna stuur je hem naar excelsior vreselijk. Manu heeft de laten zien dat hij wel de niveau heeft maar mag alleen invallen te vrede is te licht voor de spits positie hij en clasie hadden verhuurd worden en niet vormer ik kap ermee.feyenood heeft nog een langere weg te gaan op allerlei fronten.
Volgens mij ben je de enige in Nederland die Vormer beter vindt dan Clasie. Nu ben ik nieuwsgierig naar de inhoudelijke kant van je mening.

Verder denk ik dat we nu wél een topkeeper hebben.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 11:41 schreef RenatoBos het volgende:
" Kenneth Vermeer heeft lef met zijn vertrek naar Feyenoord"
[ filmpje ]
(http://youtu.be/w-nVdr-ndZ4(
Bart van Merwijk heeft t over 'kippen'.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 september 2014 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 11:43 schreef R()b het volgende:
Die gaat Cillessen uit de basis spelen bij Het NL-Elftal ;-)
Ja, dat zou lachen zijn !!! Zit Cillissen ook gelijk in een dip ...
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 12:34   quote  deeplink  
https://o.twimg.com/2/proxy.jpg?t=HBgpaHR0cHM6Ly90d2l0cGljLmNvbS9zaG93L2xhcmdlL2ViNDBrMy5qcGcUwAcUgAoAFgASAA&s=yCoRN_6W6eocgBiB0n2cmYzQGvHs-CVA-cy-bILv0sA
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Officieel, Vermeer Feyenoorder:
BwcOLmrCUAAA0bV.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 01 september 2014 - 12:36   quote  deeplink  
Mooi shirtje, staat hem goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Barabas --
Jascre
 Jascre - maandag 01 september 2014 - 12:47   quote  deeplink  
Welkom Kenneth! Lachen dit zeg! Ongelofelijk:)
el triste
 el triste - maandag 01 september 2014 - 12:54   quote  deeplink  
Fantastisch nieuws!
Ben Mulder moe na 3 jaar
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 12:57   quote  deeplink  
Welkom kenneth..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 september 2014 - 13:01   quote  deeplink  
FEYENOORD HAALT KENNETH VERMEER NAAR DE KUIP

842cf5d262206766b26133c4482c3797_800_600.jpg

Feyenoord heeft zich per direct versterkt met Kenneth Vermeer. De 28-jarige doelman tekende maandag rond het middaguur in De Kuip een verbintenis die hem voor vier jaar aan Feyenoord verbindt. Afgelopen weekend al bereikte Feyenoord overeenstemming met Ajaks, waar Vermeer - die viermaal uitkwam voor het Nederlands elftal - bezig was aan zijn laatste contractjaar.

Op het moment dat we de kans kregen om zon uitstekende doelman toe te voegen aan onze selectie, wilden we die niet laten liggen, vertelde technisch directeur Martin van Geel direct na de ondertekening in een van de Business Units van het stadion. Kenneth is een heel goede keeper, heeft veel ervaring in de Eredivisie en hij heeft tevens een flink aantal wedstrijden op Champions League-niveau gekeept. We zijn ervan overtuigd dat Kenneth met zijn kwaliteiten een meerwaarde zal zijn voor Feyenoord.

Vermeer zelf gaf aan een heel goed gevoel te hebben bij zijn overstap naar Feyenoord. Er was een aantal clubs geïnteresseerd, maar Feyenoord sprak me het meest aan, vertelde de doelman. Dit is een mooie en grote club met een trouwe aanhang. Dat heb ik de laatste jaren ervaren als tegenstander, ik kan niet wachten om nu in Feyenoord-shirt in De Kuip te gaan spelen. Bovendien is Feyenoord vol ambitie om voor het hoogst haalbare te gaan. Dat is wat ik zoek in een club. Daarom is dit een heel bewuste keuze.

Vermeer stond tot dusver 119 Eredivisiewedstrijden onder de lat. Het grootste deel daarvan keepte hij voor Ajaks, nadat hij in het seizoen 2007-2008 op huurbasis bij Willem II was gedebuteerd op het hoogste niveau. De doelman kwam in november 2012 voor het eerst uit voor het Nederlands elftal en speelde tot dusver vier A-interlands. Vermeer heeft 26 duels in Europees verband achter zijn naam, waarvan 13 in de Champions League.

1a7ce0f971ef7a470a037c1811a06390_800_600.jpg
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Barabas
 Barabas - maandag 01 september 2014 - 13:02   quote  deeplink  
Sprak net m'n broertje. Ze zijn er bij 020 serieus ziek van. Niemand had dit aan zien komen. Iedereen daar is uit het veld geslagen. Ze spreken zelfs van een immorele keuze van Vermeer en ook het woord verraad is meermaals gevallen. Dat wat doorgaat voor de vaste supporterskern heeft ook om meer tekst en uitleg gevraagd. Maar wat vooral overheerst is verslagenheid.

Wordt een leuk seizoen dit!
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 13:27   quote  deeplink  
http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/13641/van-geel-blij-met-vermeer-kans-die-we-niet-wilden-laten-liggen-.html

quote:

Feyenoord heeft doelman Kenneth Vermeer voor vier seizoenen vastgelegd. Technisch directeur Martin van Geel toont zich verheugd met de komst van de 28-jarige doelman, die werd losgeweekt bij Ajax.

"Op het moment dat we de kans kregen om zon uitstekende doelman toe te voegen aan onze selectie, wilden we die niet laten liggen", vertelt hij op de officiële website van de Rotterdammers. "Kenneth is een heel goede keeper, heeft veel ervaring in de Eredivisie en hij heeft tevens een flink aantal wedstrijden op Champions League-niveau gekeept. We zijn ervan overtuigd dat Kenneth met zijn kwaliteiten een meerwaarde zal zijn voor Feyenoord", vervolgt Van Geel.


Vermeer heeft geen garantie voor een basisplaats gekregen, maar desondanks lijkt het erop dat Erwin Mulder wordt verwezen naar de reservebank. "Wij vinden dat Erwin Mulder onvoldoende progressie geboekt heeft afgelopen jaren", citeert verslaggever Marcel Maijer. Doelman Warner Hahn, die door de komst van Vermeer naar een derde plek is geschoven in de hiërarchie, wordt zo goed als zeker verhuurd aan PEC Zwolle.



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Stylzz --
theezakje
 theezakje - maandag 01 september 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 00:37 schreef dr love het volgende:
Dit kan toch niet waar zijn de ellende begint opnieuw bij feyenoord hoeveel keepers moet je nou wel niet hebben in een seizoen heb dit vindt ik niet kunnen t.o.v w.hahn je hebt die jongen geen enkele kans gegeven en daarna stuur je hem naar excelsior vreselijk. Manu heeft de laten zien dat hij wel de niveau heeft maar mag alleen invallen te vrede is te licht voor de spits positie hij en clasie hadden verhuurd worden en niet vormer ik kap ermee.feyenood heeft nog een langere weg te gaan op allerlei fronten.
Wat Vormer betreft ben ik het met je eens, heeft nooit echt kans gekregen bij Feyenoord en hadden ze niet moeten laten gaan.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 september 2014 - 13:37   quote  deeplink  
Even een geintje, Vermeer kost ons rond de miljoen.
Boer kost 020 ook een miljoen.

Nou...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Kenneth Vermeer///HELD topic..









0.0145189