BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Ik noem ff 2 namen; Jaap Stam en Andre Ooijer....

Beide volgens mij eerst pisv en afgesloten bij Ajax met de woorden (op het veld door de microfoon) "Ajax is de mooiste club van Nederland"

Wij hebben staan klappen en juichen voor die twee toch?

Vermeer is nu bij feyenoord en dat is moeilijk, maar we moeten dat accepteren en hem eigenlijk dankbaar zijn voor de mooie jaren. Altijd 100% inzet en nooit verkeerd voor de camera.

Het moment dat hij gister stil viel voor de camera, zegt mij genoeg: het doet hem heel veel pijn dat hij niet meer bij Ajax keept en dat om de simpele reden dat hij gewoon echt een Ajacied is.

Tuurlijk moet hij (om de rotterdamse fans tevreden te houden) dingen zeggen als "ik voel me hier thuis" etc.

We zouden gek zijn om te verwachten dat hij voor de camera gaat zeggen "ik mis Ajax en ik weet dat ik hier niet echt voor de prijzen speel".

Hij moet geld verdienen en wil graag spelen, als Heerenveen hem hetzelfde contract aan had geboden, dan speelde hij nu daar.

Kenneth, ik hoop dat je dit leest; hou je taai en je bent een goede keeper!
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 17:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja maar jij bent superremco....mario kende je ouders niet
Jij bent de enige die ik "ken" die de dingen roept over levenservaring die je roept..

Dat heeft niks met superremco te maken.. Dat heeft gewoon met de realiteit te maken..

De een is op zijn zestigste nog een klein kind..

De ander heeft op zijn twintigste meer meegemaakt dan jij en ik bij elkaar. En kan dat nog op een goede manier relativeren ook.

Levenservaring komt niet met de jaren, dat komt door de dingen die je doet, die je meemaakt en wat je overkomt, maar nog veel belangrijker, wat je doet met al die informatie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 18:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet dus....
Niet mee eens, heel wat anders dan "niet dus"
remco k
 remco k - maandag 08 februari 2016 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik noem ff 2 namen; Jaap Stam en Andre Ooijer....

Beide volgens mij eerst pisv en afgesloten bij Ajax met de woorden (op het veld door de microfoon) "Ajax is de mooiste club van Nederland"

Wij hebben staan klappen en juichen voor die twee toch?

Vermeer is nu bij feyenoord en dat is moeilijk, maar we moeten dat accepteren en hem eigenlijk dankbaar zijn voor de mooie jaren. Altijd 100% inzet en nooit verkeerd voor de camera.

Het moment dat hij gister stil viel voor de camera, zegt mij genoeg: het doet hem heel veel pijn dat hij niet meer bij Ajax keept en dat om de simpele reden dat hij gewoon echt een Ajacied is.

Tuurlijk moet hij (om de rotterdamse fans tevreden te houden) dingen zeggen als "ik voel me hier thuis" etc.

We zouden gek zijn om te verwachten dat hij voor de camera gaat zeggen "ik mis Ajax en ik weet dat ik hier niet echt voor de prijzen speel".

Hij moet geld verdienen en wil graag spelen, als Heerenveen hem hetzelfde contract aan had geboden, dan speelde hij nu daar.

Kenneth, ik hoop dat je dit leest; hou je taai en je bent een goede keeper!
Geweldige post kerel..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij bent de enige die ik "ken" die de dingen roept over levenservaring die je roept..

Dat heeft niks met superremco te maken.. Dat heeft gewoon met de realiteit te maken..

De een is op zijn zestigste nog een klein kind..

De ander heeft op zijn twintigste meer meegemaakt dan jij en ik bij elkaar. En kan dat nog op een goede manier relativeren ook.

Levenservaring komt niet met de jaren, dat komt door de dingen die je doet, die je meemaakt en wat je overkomt, maar nog veel belangrijker, wat je doet met al die informatie...
Oke...mea culpa...ik was iets te snel
Ik ken er 1 op dit forum die wat betreft enorm is gegroeid en dat is Loetje en ik ken hem persoonlijk...en ik ben heel fier op hem
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Geweldige post kerel..
Dank, zo zie je maar....ook ik heb een serieuze kant 😊
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 07:27 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja nou ja....het is altijd beter dan verliezen, maar ik baal van die actie van die opgehangen pop...
Weet je, die pop stoor ik me nog niet zo aan eigenlijk, das een eenmansactie, maar dat wat ze zongen over zijn familielid daar hoor je dan niemand over terwijl dat er duizenden zingen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 08 februari 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Weet je, die pop stoor ik me nog niet zo aan eigenlijk, das een eenmansactie, maar dat wat ze zongen over zijn familielid daar hoor je dan niemand over terwijl dat er duizenden zingen..
Eerlijk gezegd heb ik er weinig van meegekregen, lag te bibberen op de bank onder een dekentje 😕

Maar de rivaliteit die bij zo'n wedstrijd hoort, is dus niet het afsnauwen en bedreigen van eigen/oud-spelers.

Gewoon kutventjes dus, zet ze eens in rusland tussen de echte hoolies 😅
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd heb ik er weinig van meegekregen, lag te bibberen op de bank onder een dekentje 😕

Maar de rivaliteit die bij zo'n wedstrijd hoort, is dus niet het afsnauwen en bedreigen van eigen/oud-spelers.

Gewoon kutventjes dus, zet ze eens in rusland tussen de echte hoolies 😅
Hmmmm minder dat, al een beetje opgeknapt..(?)

Verders eens..en zoals Kuyt ook al zei. Keihard aanpakken en stilzwijgen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Weet je, die pop stoor ik me nog niet zo aan eigenlijk, das een eenmansactie, maar dat wat ze zongen over zijn familielid daar hoor je dan niemand over terwijl dat er duizenden zingen..
En dat gebeurt wederzijds in de Kuip niet wou je zeggen Renato??? O nee wacht, dat publiek staat altijd achter de ploeg, doet nooit een vlieg kwaad, en loopt ook nooit bij een achterstand het stadion uit!

Kom op man, wees reeël. Het gebeurt overal, maar nu het Ajax betreft moet het ineens allemaal uitvergroot worden???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Ajax Warrior --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En dat gebeurt wederzijds in de Kuip niet wou je zeggen Renato??? O nee wacht, dat publiek staat altijd achter de ploeg, doet nooit een vlieg kwaad, en loopt ook nooit bij een achterstand het stadion uit!

Kom op man, wees reeël. Het gebeurt overal, maar nu het Ajax betreft moet het ineens allemaal uitvergroot worden???
Hoho dat suggereer ik ook niet he..
Tuurlijk gebeurt dat overal..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hoho dat suggereer ik ook niet he..
Tuurlijk gebeurt dat overal..
Die keeper heeft een bepaalde overstap gemaakt waarbij je weet dat die negatieve gevoelens oproept bij de supporters. Net zozeer spelers die jouw club verlieten voor clubs in Nederland dat in de Kuip hebben moeten aanhoren. Ook daar is nooit gerept over straffen. Net als zingen over het beroep van de scheidsrechter. Die pop is een issue, maar waarom er hier dan zo'n ophef over maken en een jaar geleden zwijgen toen hetzelfde gebeurde in het stadion van MVV. Misschien omdat de nieuwswaarde toen 0.0 was en het grote publiek het geen bal kan schelen?

Ik vind dat enorm hypocriet. In ieder geval van de KNVB die nu oproept om maatregelen te nemen maar vorig jaar in alle toonaarden zweeg. En jij weet net zo goed als mij wat er gebeurd bij wedstrijden in de JL. Daar is het vaker bal dan een willekeurige wedstrijd in de top van de Eredivisie!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 22:56   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Ajax Warrior --
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die keeper heeft een bepaalde overstap gemaakt waarbij je weet dat die negatieve gevoelens oproept bij de supporters. Net zozeer spelers die jouw club verlieten voor clubs in Nederland dat in de Kuip hebben moeten aanhoren. Ook daar is nooit gerept over straffen. Net als zingen over het beroep van de scheidsrechter. Die pop is een issue, maar waarom er hier dan zo'n ophef over maken en een jaar geleden zwijgen toen hetzelfde gebeurde in het stadion van MVV. Misschien omdat de nieuwswaarde toen 0.0 was en het grote publiek het geen bal kan schelen?

Ik vind dat enorm hypocriet. In ieder geval van de KNVB die nu oproept om maatregelen te nemen maar vorig jaar in alle toonaarden zweeg. En jij weet net zo goed als mij wat er gebeurd bij wedstrijden in de JL. Daar is het vaker bal dan een willekeurige wedstrijd in de top van de Eredivisie!
Eens, maar das geen antwoord op mijn vraag..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:27 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Eens, maar das geen antwoord op mijn vraag..
Sorry, maar waar stelde jij een vraag dan? Die heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien namelijk! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 08 februari 2016 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry, maar waar stelde jij een vraag dan? Die heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien namelijk! ;-)
Dat zingen over zijn familie lid..........
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 08 februari 2016 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry, maar waar stelde jij een vraag dan? Die heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien namelijk! ;-)
Nou ja vraag, vroeg je waarom je mij niet reëel vond..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 23:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Nou ja vraag, vroeg je waarom je mij niet reëel vond..
Huh waar stond die vraag?? ;-)

Maar reeël dat je aangeeft dat je niemand hoorde over de spreekkoren. Ik heb gisteren diverse malen op tv gehoord dat hij de hele wedstrijd is beschimpt. Ook dat klopte overigens niet want de spreekkoren hebben echt niet de hele wedstrijd geduurd. Daarnaast ook op verschillende fora en in nieuwsberichten gelezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 februari 2016 - 23:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 februari 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - dinsdag 09 februari 2016 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 20:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke...mea culpa...ik was iets te snel
Ik ken er 1 op dit forum die wat betreft enorm is gegroeid en dat is Loetje en ik ken hem persoonlijk...en ik ben heel fier op hem
Zie je... En zo zijn er veel meer..

Ook genoeg die er overigens helemaal niets van bakken in hun leven, maar ook dat kan zowel op hun 20e als 60e
Pavlov14
 Pavlov14 - dinsdag 09 februari 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2016 - 19:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik noem ff 2 namen; Jaap Stam en Andre Ooijer....

Beide volgens mij eerst pisv en afgesloten bij Ajax met de woorden (op het veld door de microfoon) "Ajax is de mooiste club van Nederland"

Wij hebben staan klappen en juichen voor die twee toch?

Vermeer is nu bij feyenoord en dat is moeilijk, maar we moeten dat accepteren en hem eigenlijk dankbaar zijn voor de mooie jaren. Altijd 100% inzet en nooit verkeerd voor de camera.

Het moment dat hij gister stil viel voor de camera, zegt mij genoeg: het doet hem heel veel pijn dat hij niet meer bij Ajax keept en dat om de simpele reden dat hij gewoon echt een Ajacied is.

Tuurlijk moet hij (om de rotterdamse fans tevreden te houden) dingen zeggen als "ik voel me hier thuis" etc.

We zouden gek zijn om te verwachten dat hij voor de camera gaat zeggen "ik mis Ajax en ik weet dat ik hier niet echt voor de prijzen speel".

Hij moet geld verdienen en wil graag spelen, als Heerenveen hem hetzelfde contract aan had geboden, dan speelde hij nu daar.

Kenneth, ik hoop dat je dit leest; hou je taai en je bent een goede keeper!
Ik zit even te lunchen en lees even mee.

Op deze post MOET ik reageren. Voor mij is dit de post van het jaar. Ik zou het niet mooier hebben kunnen zeggen. Prachtig! Beste APIK , je bent een man naar mijn hart.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 09 februari 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 12:46 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik zit even te lunchen en lees even mee.

Op deze post MOET ik reageren. Voor mij is dit de post van het jaar. Ik zou het niet mooier hebben kunnen zeggen. Prachtig! Beste APIK , je bent een man naar mijn hart.
Nou nou ☺ ik moet dus vaker serieus gaan reageren op het forum

Bedankt iig man!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 februari 2016 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 15:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou nou ☺ ik moet dus vaker serieus gaan reageren op het forum

Bedankt iig man!
Hahahaha dat probeer ik al jaren....alleen lukt het me niet ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 februari 2016 - 22:06   quote  deeplink  
Misschien er eens mee stoppen dan..?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 februari 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:06 schreef RenatoBos het volgende:
Misschien er eens mee stoppen dan..?
Kan....maar dan ga jij mij missen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 februari 2016 - 22:39   quote  deeplink  
.....en ik jou ook
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 09 februari 2016 - 22:40   quote  deeplink  
Ik doelde op je pogingen serieus te posten maat..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 09 februari 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 22:40 schreef RenatoBos het volgende:
Ik doelde op je pogingen serieus te posten maat..
Jij kent me...einde discussie
Pavlov14
 Pavlov14 - woensdag 10 februari 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 februari 2016 - 15:38 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou nou ☺ ik moet dus vaker serieus gaan reageren op het forum

Bedankt iig man!
Haha. Je MOET niks hoor, behalve zo nu en dan op toiletbezoek ;)
En of je serieus reageert of niet serieus is mij om het even. Ik vond alleen je eerdere reactie ten opzichte van Kenneth Vermeer getuigen van grote en ruimhartige klasse. Dat wilde ik je gisteren vertellen. Ik denk er namelijk exact hetzelfde over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 februari 2016 door Pavlov14 --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 februari 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 12:52 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Haha. Je MOET niks hoor, behalve zo nu en dan op toiletbezoek ;)
En of je serieus reageert of niet serieus is mij om het even. Ik vond alleen je eerdere reactie ten opzichte van Kenneth Vermeer getuigen van grote en ruimhartige klasse. Dat wilde ik je gisteren vertellen. Ik denk er namelijk exact hetzelfde over.
Eens! Ik meen het nog steeds!

Zou wel eens een avondje willen zitten met Kenneth, volgens mij lach je je kapot met die gozer 😁
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 februari 2016 - 14:11   quote  deeplink  
Enne....dat toilette bezoek heb ik (hopelijk) voor vandaag weer ff gehad....pffff wat een krampen....

Naweeën van de griep denk 😕
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 10 februari 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 14:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Enne....dat toilette bezoek heb ik (hopelijk) voor vandaag weer ff gehad....pffff wat een krampen....

Naweeën van de griep denk 😕
Bij mij was het Madame Jeanette....mijn kringspier fikt nog
enough
 enough - donderdag 11 februari 2016 - 01:52   quote  deeplink  
IK ben ook uitgescheten..ik hield van kouseband,maar
..ik vind ze niet meer te vreten!!
(grapje voordat de 3rde w,o uitbreekt.)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 11 februari 2016 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 19:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bij mij was het Madame Jeanette....mijn kringspier fikt nog
Daar komt dat nummer toch ook vandaan?

Burn burn burn, a ring of fire?
And it burns burns burns...
enough
 enough - donderdag 11 februari 2016 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2016 - 10:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Daar komt dat nummer toch ook vandaan?

Burn burn burn, a ring of fire?
And it burns burns burns...
Blus water genoeg zou ik zeggen..:-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 12 februari 2016 - 19:24   quote  deeplink  
Nu weer zielige figuren bij een darttoernooi 😳

Kenneth NSB en Kenneth hangen 😠

Namen zijn bekend, ik hoop serieus op een smerig harde aanpak op die zielige druipers!!

Boete van 15000 minstens en levenslang verbod bij alle sportevenementen 😡
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 februari 2016 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 19:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nu weer zielige figuren bij een darttoernooi 😳

Kenneth NSB en Kenneth hangen 😠

Namen zijn bekend, ik hoop serieus op een smerig harde aanpak op die zielige druipers!!

Boete van 15000 minstens en levenslang verbod bij alle sportevenementen 😡
Tsja dat krijg je door alle overdreven media aandacht. Mensen gaan het kopiëren. Zal mij niks verbazen dat ze hier een sport van gaan maken en dat je bij meerdere evenementen zulke foto's gaat zien.
Supporters willen aandacht. Dat krijg je door te shockeren. Nu is het wachten op een reactie uit de tweede stad van Nederland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door Brandje --
enough
 enough - vrijdag 12 februari 2016 - 22:14   quote  deeplink  
Als je iet uit de hofstad wilt verwachten ..blijft lachen of zwaar huilen .

Daarom is het nog steeds een kut dorp....!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 februari 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 22:14 schreef enough het volgende:
Als je iet uit de hofstad wilt verwachten ..blijft lachen of zwaar huilen .
Bedoelde rotterdam slome :)
enough
 enough - vrijdag 12 februari 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2016 - 22:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bedoelde rotterdam slome :)
Praten we weer langs mekaar gap haahah

ik dacht al 2de stad die iets kunnen bepaalen hahaha
oke`we zitten weer op 1 lijn hahahhah

Dacht dat je iets politieks bedoelde om ...wtf ..ook .;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 februari 2016 door enough --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 13 februari 2016 - 00:31   quote  deeplink  
Tja, er zijn genoeg mensen die dommer zijn dan een ezel. Kijk naar die programma's op tv, waar de domste mensen aan meedoen. Waarom dan verbaast zijn dat er zulke domme mensen dit doen. Zo zijn er mensen die een fontein in rome kapot willen slaan.
Zo zijn er mensen die naar syrie gaan om te vechten voor zowel tegen als voor IS.
Zo zijn er mensen die naar newcastle gaan en dan kenneth nsb gaan opschrijven, terwijl niemand ze maar ook begrijpt, zielig.
Zo zijn er mensen die een scheidsrechter in elkaar slaan omdat hij het niet eens is met de beslissing.
In het buitenland werd een scheidsrechter bedreigd met een wapen, die haalde hij uit zijn sok. Een gast voetbalt met een wapen in zijn sok of broek, wtf.

Als je iemand neerschiet of bedreigd iemand neer te schieten omdat hij aan jouw vrouw heeft gezeten, dan kan ik het nog begrijpen. Maar een fukking spelletje, dan ga je dat doen. Dan is het beter dat we het spelletje maar in zijn geheel opheffen

Voetbal is een sport waar 20 mensen achter een bal aan rennen en 2 op doel staan.
Je speelt 2x 45 min en wie het meest scoort wint. Meer is het niet!

Je kan de ene wel gaan straffen of het hele vak voor altijd. Veranderd niks aan de zaak, omdat debielen nog steeds worden geboren. Is het henk niet dan is het piet of klaas of ingrid of mustafa. Het maakt geen reet uit.

Stop met voetbal in zijn geheel! Zowel amateur als prof. Het is sport dat zowel boven als onder verziekt is. Media, spelers, supporters, bobo's veel hebben de sport verziekt.

Hebben de supporters maar mooi een tatoeage van hun club die zelf gesloopt hebben op hun lijf. Ik hoop dat ze daar echt heel blij mee zijn.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 13 februari 2016 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 00:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Tja, er zijn genoeg mensen die dommer zijn dan een ezel. Kijk naar die programma's op tv, waar de domste mensen aan meedoen. Waarom dan verbaast zijn dat er zulke domme mensen dit doen. Zo zijn er mensen die een fontein in rome kapot willen slaan.
Zo zijn er mensen die naar syrie gaan om te vechten voor zowel tegen als voor IS.
Zo zijn er mensen die naar newcastle gaan en dan kenneth nsb gaan opschrijven, terwijl niemand ze maar ook begrijpt, zielig.
Zo zijn er mensen die een scheidsrechter in elkaar slaan omdat hij het niet eens is met de beslissing.
In het buitenland werd een scheidsrechter bedreigd met een wapen, die haalde hij uit zijn sok. Een gast voetbalt met een wapen in zijn sok of broek, wtf.

Als je iemand neerschiet of bedreigd iemand neer te schieten omdat hij aan jouw vrouw heeft gezeten, dan kan ik het nog begrijpen. Maar een fukking spelletje, dan ga je dat doen. Dan is het beter dat we het spelletje maar in zijn geheel opheffen

Voetbal is een sport waar 20 mensen achter een bal aan rennen en 2 op doel staan.
Je speelt 2x 45 min en wie het meest scoort wint. Meer is het niet!

Je kan de ene wel gaan straffen of het hele vak voor altijd. Veranderd niks aan de zaak, omdat debielen nog steeds worden geboren. Is het henk niet dan is het piet of klaas of ingrid of mustafa. Het maakt geen reet uit.

Stop met voetbal in zijn geheel! Zowel amateur als prof. Het is sport dat zowel boven als onder verziekt is. Media, spelers, supporters, bobo's veel hebben de sport verziekt.

Hebben de supporters maar mooi een tatoeage van hun club die zelf gesloopt hebben op hun lijf. Ik hoop dat ze daar echt heel blij mee zijn.
Oke, we stoppen met voetbal😖
Eide
 Eide - zaterdag 13 februari 2016 - 10:52   quote  deeplink  
Het is verwerpelijk, hoort niet en het is terecht dat Vermeer aangifte doet. Tegelijkertijd is het ook wel weer een mediacircus geworden hoor. Man man, een moordzaak krijgt 2 korte alinea's maar dit trekt volle pagina's. Hypocriet gedrag is de media niet vreemd zeg maar.
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 13 februari 2016 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 10:52 schreef Eide het volgende:
Het is verwerpelijk, hoort niet en het is terecht dat Vermeer aangifte doet. Tegelijkertijd is het ook wel weer een mediacircus geworden hoor. Man man, een moordzaak krijgt 2 korte alinea's maar dit trekt volle pagina's. Hypocriet gedrag is de media niet vreemd zeg maar.
Exact !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 10:52 schreef Eide het volgende:
Het is verwerpelijk, hoort niet en het is terecht dat Vermeer aangifte doet. Tegelijkertijd is het ook wel weer een mediacircus geworden hoor. Man man, een moordzaak krijgt 2 korte alinea's maar dit trekt volle pagina's. Hypocriet gedrag is de media niet vreemd zeg maar.
Het ergste vind ik nog dat moordenaars, pedofielen en weet ik wat voor grut een zwart balkje in de krant krijgt, maar de jongens die een bordje omhoog houden in vol ornaat worden getoond!
p111
 p111 - zaterdag 13 februari 2016 - 11:33   quote  deeplink  
En maar aandacht geven die fijne media,als je er geen woord meer aan vuil gemaakt had waren er geen bordjes omhoog gehouden bij het darten.
p111
 p111 - zaterdag 13 februari 2016 - 11:40   quote  deeplink  
p111
stuur prive bericht
sinds 19-07-2015 , 573 posts
plus de posts van nora erbij dan hoor ik al bij de jongens volgens mij.
p111
 p111 - zaterdag 13 februari 2016 - 11:40   quote  deeplink  
p111
stuur prive bericht
sinds 19-07-2015 , 573 posts
plus de posts van nora erbij dan hoor ik al bij de jongens volgens mij.
p111
 p111 - zaterdag 13 februari 2016 - 11:42   quote  deeplink  
nora
stuur prive bericht
sinds 16-07-2008 , 4470 posts dus totaal al meer als 5000 posts
p111
 p111 - zaterdag 13 februari 2016 - 11:43   quote  deeplink  
on topic maar wel effe leuk om te laten zien. het staat alleen niet op een bordje bij het darten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5966
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0207920