BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Zlatan en Aguero zijn toch wel traditionele centrumspitsen hoor. Suarez, Messi en Ronaldo inderdaad niet. Die zijn vrijer daarin. Zeker Suarez speelt overigens een heel andere rol, want van de 3 aanvallers bij Barca is hij de enige die ook verdedigend werk verzet en stoort. Dat zal je Neymar en Messi echt niet zien doen.
Zlatan mee eens, Aguero niet, die jongen zwerft ook overal, voetbalt veel mee..

Je laatste zin klopt dit seizoen pertinent niet, bij vlagen zie je dat nog wel, zelfs tegen City, maar het gebeurt minder en minder.. Messi dit seizoen in een verdedigende actie zelfs een penalty zien veroorzaken..:-)
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 16:04 schreef Eide het volgende:
Ik vind de samenwerking met Messi en Neymar anders behoorlijk goed. Hij scoort wat minder maar dat is zijn rol ook niet echt met Messi in de ploeg. Het probleem bij Barca is dat hun middenveld gewoon een stuk minder goed is dan destijds met Xavi en Iniesta in hun hoogtij dagen. Messi is fenomenaal maar ook maar 1 van de 11. Dat zie je terug bij Argentinië waar de ploeg om hem heen niet super is.

Daarnaast zijn Ronaldo en Messi in zijn huidige rok geen centrumaanvallers. Bij Barca mogen Neymar, Suarez en Messi zwerven maar komt Messi in principe van buiten. Ronaldo idem bij Real Madrid. Benzema is daar echt de centrumspits met Ronaldo die vanaf de zijkanten graag en veelvuldig naar binnen komt.
Dat middenveld van destijds is ongeëvenaard goed, het middenveld van nu is ook erg goed, en begint weer beter te worden. Met name Rakitic heeft daar een rol in, en natuurlijk is de vorm van Busquets en Iniesta bepalend, waarbij laatstgenoemde eigenlijk altijd goed is, maar helaas veel geblesseerd..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 16:10 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja ik weet het, maar ook dat met Neymar heeft een behoorlijke tijd gekost hoor. Ik weet ook hoe ze spelen maar in principe zijn zei allemaal een soort van spitsen. ze zijn in ieder geval ook geen buitenspelers in de rol bij Real of Barca. Het zijn allemaal spelers die spelen waar de de beste kans maken die wedstrijd.

In de wedstrijd van Barca in de CL zag je dat ook, Messi speelde vooral op het middenveld. Boven Suarez, en Neymar deed eigenlijk dat zelfde.

Inderdaad de samenwerking komt zeker, maar ja dat zie je ook wel in de laatste wedstrijden. Bij Neymar was dat er ook niet gelijk, dat kan ook niet anders, 3 spelers die een actie hebben en eigenlijk alle 3 in hun eentje een club op sleeptouw kunnen nemen.

Liverpool had aan Suarez een held. Ik denk dat Neymar dat ook had kunnen zijn maar ze moeten toch allemaal in leveren behalve Messi natuurlijk haha
Nou dat benn ik niet met je eens. Zowel Messi als Neymar houden wel degelijk heel veel en vaak de buitenkant.. Neymar dit seizoen ook gewoon al 24 goals gemaakt in totaal.

Iedere speler is anders, en zeker de top spelers van dit moment zijn allemaal heel eigen types..

Denk er maar eens over na..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 16:14 schreef Eide het volgende:
Op die manier is Robben ook al lang geen buitenspeler meer. Speelde bij Oranje zelfs als spits en is bij Bayern toch ook meer de man van de actie en goals geworden dan de man van de voorzet en passeeractie aan de zijlijn.
Mag je dan uberhaubt nog wel van een echte buitenspeler spreken als je een linkspoot op rechts laat spelen of andersom..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 18:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat een lachwekkende vergelijking. Als jij het niet weet kom je met cijfers. Suarez heeft Liverpool ,wat op drie of vier spelers na een heel matig elftal is, bijna in zijn eentje kampioen gemaakt terwijl City een veel maar dan ook veel betere selectie heeft dan Liverpool.
Kijk voor de gein eens na wie er vorig seizoen belangrijkere doelpunten heeft gemaakt dan weet ik zeker dat Suarez veel belangrijker geweest dan Aguero dus stop eens met die cijfertjes en kijk ook eens naar anderen dingen die net zo belangrijk zijn. Doe er je voordeel mee.

Nicos Machlas heeft ooit 34 goals gemaakt in de eredivisie. Datzelfde aantal heeft KJH ook gehaald dus volgens jou redenering zijn ze dus even goed. Want jij kijkt puur naar cijfers.
Je leest niet eens.. Freaky zei dat Suarez meer goals en assists maakte, en dat klopt niet, dat is alles wat er staat. Er staat namelijk zelfs bij dat ik helemaal niet hou van vergelijkingen op die manier. Maar dat zal ej wel weer niet gelezen hebben..
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Je leest niet eens.. Freaky zei dat Suarez meer goals en assists maakte, en dat klopt niet, dat is alles wat er staat. Er staat namelijk zelfs bij dat ik helemaal niet hou van vergelijkingen op die manier. Maar dat zal ej wel weer niet gelezen hebben..
Nu zeg je t zelf goed, Suarez scoorde er toch ook meer? En was zelfs als beste speler uitverkozen
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 20:09 schreef freakie het volgende:

[..]

Nu zeg je t zelf goed, Suarez scoorde er toch ook meer? En was zelfs als beste speler uitverkozen
Ja, in veel meer gespeelde wedstrijden. En dus minder belangrijk..
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 18:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat een lachwekkende vergelijking. Als jij het niet weet kom je met cijfers. Suarez heeft Liverpool ,wat op drie of vier spelers na een heel matig elftal is, bijna in zijn eentje kampioen gemaakt terwijl City een veel maar dan ook veel betere selectie heeft dan Liverpool.
Kijk voor de gein eens na wie er vorig seizoen belangrijkere doelpunten heeft gemaakt dan weet ik zeker dat Suarez veel belangrijker geweest dan Aguero dus stop eens met die cijfertjes en kijk ook eens naar anderen dingen die net zo belangrijk zijn. Doe er je voordeel mee.

Nicos Machlas heeft ooit 34 goals gemaakt in de eredivisie. Datzelfde aantal heeft KJH ook gehaald dus volgens jou redenering zijn ze dus even goed. Want jij kijkt puur naar cijfers.
Alles om een beetje te steken, Suarez is minder dan de bankzitter Lewandowski.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 18:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk ook, dat Robben meer een teamspeler is, terwijl Suárez een pure individualist is.
Robben een teamspeler? Ik denk dat je het andersom bedoeld? Op basis van wat is Robben dat meer dan Suarez? Kwa meeverdedigen, of kwa assists? Ik denk juist dag Robben minder in het belang van het team denkt dan Suarez
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 20:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, in veel meer gespeelde wedstrijden. En dus minder belangrijk..
Is dat zo? Als je meer wedstrijden speelt en meer scoort dan ben je toch veel belangrijker?

Als je minder speelt heb je dus ook de moeilijke wedstrijden minder hoeven spelen, heb je daar je gram kunnen halen en je kan in bijvoorbeeld in die 17 wedstrijden competitie totaal niet zo belangrijk zijn dan in 33 wedstrijden van Suarez.. Trouwens het verschil in de competitie is 0,05 doelpunten per 90 minuten..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door freakie --
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 20:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Is dat zo? Als je meer wedstrijden speelt en meer scoort dan ben je toch veel belangrijker?

Als je minder speelt heb je dus ook de moeilijke wedstrijden minder hoeven spelen, heb je daar je gram kunnen halen en je kan in bijvoorbeeld in die 17 wedstrijden competitie totaal niet zo belangrijk zijn dan in 33 wedstrijden van Suarez.. Trouwens het verschil in de competitie is 0,05 doelpunten per 90 minuten..
Hij heet een hoger gemiddelde dan Suarez, in vrijwel al zijn seizoenen. En hij is extreem belangrijk geweest in de twee titels van City, in mijn ogen dus belangrijker geweest voor zijn team.. Liverpool won niks, Suarez kon ze niet aan die prijzen helpen..
Brandje
 Brandje - donderdag 26 februari 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heet een hoger gemiddelde dan Suarez, in vrijwel al zijn seizoenen. En hij is extreem belangrijk geweest in de twee titels van City, in mijn ogen dus belangrijker geweest voor zijn team.. Liverpool won niks, Suarez kon ze niet aan die prijzen helpen..
Leg de elftallen van City en Liverpool eens naast elkaar dan is de prestatie van Luis zoveel knapper want hij scoort in de competitie meer met een veel slechter team om zich heen dan Aguero
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 22:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leg de elftallen van City en Liverpool eens naast elkaar dan is de prestatie van Luis zoveel knapper want hij scoort in de competitie meer met een veel slechter team om zich heen dan Aguero
Tsja en dan maar 17 wedstrijden gespeeld, het is toch erg weinig hoor. Dat kan je wel ergens belangrijk zijn, maar zo belangrijk en zoveel goals Suarez maakt. Remco reageert er niet meer op omdat hij zoveel dingen zegt die uiteindelijk niet waar bleken. Gelijk geven zie ik hem nooit doen, maar wel pakken op een 0,05e goal in 90 minuten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door freakie --
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 22:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij heet een hoger gemiddelde dan Suarez, in vrijwel al zijn seizoenen. En hij is extreem belangrijk geweest in de twee titels van City, in mijn ogen dus belangrijker geweest voor zijn team.. Liverpool won niks, Suarez kon ze niet aan die prijzen helpen..
Ik zei dat Suarez er veel meer maakte, ik vraag me af of Aguero er zoveel gemaakt had als hij er ook 33 had gespeeld, ja dat kan je niet weten.

Ik had het over de goals trouwens, dat was 20 wedstrijden 17 goals en voor Suarez 33 wedstrijden en 31 goals. Kwa assists was het 6 voor aguero en 12 voor suarez, dat betekend volgens mij toch dat suarez bij meer goals is betrokken??

Ook nog een leuk dingetje, Suarez is dat seizoen 14 keer MOTM geweest, En Aguero is dat 6 keer, als je dan voor het gemak dat zou verdubbelen heeft Suarez ook daar een stuk belangrijker geweest. Even terug omdat we volgens jou het gelijk moeten trekken:

Suarez heeft in 20 wedstrijden(zijn eerste) 21 goals gescoord. Tsja het is wat je er aan wil hebben maar ja.

Dan vind ik het nogal lullig als je alleen een aanvaller verantwoordelijk stelt voor het wel of niet halen van een kampioenschap? Ze hadden 101 goals en er maarliefs 50 tegen, wedstrijden met 6-3, 4-3 gewonnen door Liverpool. Man C had er 102 en ja als je dan als aandeel 17 goals hebt ben je echt niet zo ontzettend belangrijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door freakie --
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 23:24 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zei dat Suarez er veel meer maakte, ik vraag me af of Aguero er zoveel gemaakt had als hij er ook 33 had gespeeld, ja dat kan je niet weten.

Ik had het over de goals trouwens, dat was 20 wedstrijden 17 goals en voor Suarez 33 wedstrijden en 31 goals. Kwa assists was het 6 voor aguero en 12 voor suarez, dat betekend volgens mij toch dat suarez bij meer goals is betrokken??

Ook nog een leuk dingetje, Suarez is dat seizoen 14 keer MOTM geweest, En Aguero is dat 6 keer, als je dan voor het gemak dat zou verdubbelen heeft Suarez ook daar een stuk belangrijker geweest. Even terug omdat we volgens jou het gelijk moeten trekken:

Suarez heeft in 20 wedstrijden(zijn eerste) 21 goals gescoord. Tsja het is wat je er aan wil hebben maar ja.

Dan vind ik het nogal lullig als je alleen een aanvaller verantwoordelijk stelt voor het wel of niet halen van een kampioenschap? Ze hadden 101 goals en er maarliefs 50 tegen, wedstrijden met 6-3, 4-3 gewonnen door Liverpool. Man C had er 102 en ja als je dan als aandeel 17 goals hebt ben je echt niet zo ontzettend belangrijk.
Je had het over goals en assists.

Maar goed. Overall heeft Aguero een hoger gemiddelde. En vind ik hem op dit moment beter. Jij vind Suarez beter. Prima, laten we het daar maar bij houden.
freakie
 freakie - vrijdag 27 februari 2015 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 09:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Je had het over goals en assists.

Maar goed. Overall heeft Aguero een hoger gemiddelde. En vind ik hem op dit moment beter. Jij vind Suarez beter. Prima, laten we het daar maar bij houden.
Ja dan was Suarez in de competitie ook beter, 31 goals en 12 assists(wat waanzinnig is in de engelse competitie) en Aguero had 17 goals en 6 assists. Dan even kijken naar het gemiddelde bij betrokken goals: 1.15 per 90 minuten bij Aguero en 1,30 per 90 minuten voor Suarez.

Dat overal vind ik pertinent niet eerlijk, Aguero speelt in een beter team, aguero speet met Argentinie ook in een beter team, ze hebben een enorm makkelijke kwalificatie ronde gehad. Sorry maar ik reken dat gewoon niet mee, als je iets wil vergelijken doe je dat in de competitie.

Ik ga milik tochook niet vergelijken met Siggie op zijn gemiddelde?? Als we dat wel doen staat Milik namelijk ook bijna zeker op 20 goals dit seizoen. en Siggie heeft er dan 3? Das niet eerlijk want dan reken ik de beker ook mee, die wedstrijd waar hij er 6 maakte.

Competitie is daarin belangrijker. Dan weer terug bij mijn punt als ik zeg dat hij bij de top 4 hoort, nou ja heb het nu al bijgesteld naar top 5 dan zit ik er niet ver van af en ben je gewoon aan het zoeken naar dingen. Jou mening is jou mening maar je zegt ook niet van ja Lewandowski was een fout van me, nee je pakt me op alle kleine dingen.

Bobby heeft dat probleem ook, die lult in de ruimte maar jij negeert standpunten die, die van jou onderuit haalt en pakt me op iets totaal anders. We begonnen met dat ik zei dat Suarez bij de top 4 hoorde, uiteindelijk blijkt dat in jou ogen Aguero ietsje beter is overal(wel 0,05 goals per 90 minuten) en ik zet hem dan naar top 5 omdat ja he je kan er over door zeuren maar hij hoort daar gewoon bij, dat was waar we mee begonnen en kijk waar we nu zijn. Elke keer weer heb ik dat met jou, terwijl de dingen die ik zeg en ergens op slaan die negeer je gewoon volledig.
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 10:49 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dan was Suarez in de competitie ook beter, 31 goals en 12 assists(wat waanzinnig is in de engelse competitie) en Aguero had 17 goals en 6 assists. Dan even kijken naar het gemiddelde bij betrokken goals: 1.15 per 90 minuten bij Aguero en 1,30 per 90 minuten voor Suarez.

Dat overal vind ik pertinent niet eerlijk, Aguero speelt in een beter team, aguero speet met Argentinie ook in een beter team, ze hebben een enorm makkelijke kwalificatie ronde gehad. Sorry maar ik reken dat gewoon niet mee, als je iets wil vergelijken doe je dat in de competitie.

Ik ga milik tochook niet vergelijken met Siggie op zijn gemiddelde?? Als we dat wel doen staat Milik namelijk ook bijna zeker op 20 goals dit seizoen. en Siggie heeft er dan 3? Das niet eerlijk want dan reken ik de beker ook mee, die wedstrijd waar hij er 6 maakte.

Competitie is daarin belangrijker. Dan weer terug bij mijn punt als ik zeg dat hij bij de top 4 hoort, nou ja heb het nu al bijgesteld naar top 5 dan zit ik er niet ver van af en ben je gewoon aan het zoeken naar dingen. Jou mening is jou mening maar je zegt ook niet van ja Lewandowski was een fout van me, nee je pakt me op alle kleine dingen.

Bobby heeft dat probleem ook, die lult in de ruimte maar jij negeert standpunten die, die van jou onderuit haalt en pakt me op iets totaal anders. We begonnen met dat ik zei dat Suarez bij de top 4 hoorde, uiteindelijk blijkt dat in jou ogen Aguero ietsje beter is overal(wel 0,05 goals per 90 minuten) en ik zet hem dan naar top 5 omdat ja he je kan er over door zeuren maar hij hoort daar gewoon bij, dat was waar we mee begonnen en kijk waar we nu zijn. Elke keer weer heb ik dat met jou, terwijl de dingen die ik zeg en ergens op slaan die negeer je gewoon volledig.
het gaat toch helemaal niet om de competitie, de competitie bepaald toch niet hoe goed de speler is, maar de wedstrijden bij elkaar bepalen dat. Dus ook Europese potjes potjes in de beker en potjes voor je land. Die bepalen allemaal samen hoe goed je bent. En dan heeft Aguero gewoon een iets beter gemiddelde..
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 13:50   quote  deeplink  
En nee jou standpunten halen helemaal niets onderuit, jij gaat belangrijke zaken weghalen om jou punt te kunnen maken.

En zoals al aangegeven vind ik het helemaal niet leuk om het hierover te hebben, de kwaliteit en het wel of niet iemand goed vinden in de top van de wereld gaat om veel meer dan cijfers. Dat heb ik je nu al heel vaak aangegeven, maar nog veel belangrijker, iemand wel of niet goed vinden is slechts een mening.

Ik ga er nu verder echt over ophouden aangezien het werkelijk kant nog wal slaat.
freakie
 freakie - vrijdag 27 februari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:47 schreef remco k het volgende:

[..]

het gaat toch helemaal niet om de competitie, de competitie bepaald toch niet hoe goed de speler is, maar de wedstrijden bij elkaar bepalen dat. Dus ook Europese potjes potjes in de beker en potjes voor je land. Die bepalen allemaal samen hoe goed je bent. En dan heeft Aguero gewoon een iets beter gemiddelde..
Dat is de enige manier waar je spelers kan vergelijken en dat zei ik. Liverpool speelde niet eens Europees want hij was daar te laat voor bij het team. Ze waren toen al klaar in de Europese wedstrijden. Het enige waar je ze kan vergelijken is in de competitie, daar is uiteindelijk Suarez de beste beweest, en is ook als beste speler uitgeroepen.

Het verschil in kwaliteit van een team als Uruguay en Argentinie + de kwaliteit van de poules van Uruguay en Argentinie maken het totaal niet te vergelijken.

De competitie waar ze in zitten maakt he, het meest goede manier om te vergelijken. Het feit dat je begon goals etc te geven ben ik gaan kijken naar de Competitie want dat is het enige waar je kan vergelijken.

Het is gewoon oneerlijk om daar je vergelijking op te zetten, net als zeggen dat Suaez Liverpool geen kampioen heeft gemaakt, das bullshit, ze hadden een matige verdediging en 13 goals meer tegen dan Man c heeft liverpool geen kampioen gemaakt.

Nogmaals het gaat toch juist om de competitie, dat is de enige plek waar je beide spelers kan vergelijken. Ik denk toch dat jij ook weet van school dat je vergelijking zo gelijk mogelijk moet zijn. Onder zo veel mogelijk de zelfde omstandigheden. Dat kan je niet, ja misschien kan je de WCQ erbij nemen omdat ze in dezelfde poule zaten. Voor de rest kan je toch niet serieus alles meenemen?
freakie
 freakie - vrijdag 27 februari 2015 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 13:50 schreef remco k het volgende:
En nee jou standpunten halen helemaal niets onderuit, jij gaat belangrijke zaken weghalen om jou punt te kunnen maken.

En zoals al aangegeven vind ik het helemaal niet leuk om het hierover te hebben, de kwaliteit en het wel of niet iemand goed vinden in de top van de wereld gaat om veel meer dan cijfers. Dat heb ik je nu al heel vaak aangegeven, maar nog veel belangrijker, iemand wel of niet goed vinden is slechts een mening.

Ik ga er nu verder echt over ophouden aangezien het werkelijk kant nog wal slaat.
Ik haal helemaal niks weg en dat mag je terglezen of niet, maar het is toch vrij duidelijk dat jij elke keer als er wat gezegd wordt waar je niet omheen kan je gelijk iets anders gaat zeggen...

Hoe dacht jij over lewandowski??? Goed is ie hoor. Kijk dat bedoel ik, je negeert het gewoon.
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 17:59 schreef freakie het volgende:

[..]

Dat is de enige manier waar je spelers kan vergelijken en dat zei ik. Liverpool speelde niet eens Europees want hij was daar te laat voor bij het team. Ze waren toen al klaar in de Europese wedstrijden. Het enige waar je ze kan vergelijken is in de competitie, daar is uiteindelijk Suarez de beste beweest, en is ook als beste speler uitgeroepen.

Het verschil in kwaliteit van een team als Uruguay en Argentinie + de kwaliteit van de poules van Uruguay en Argentinie maken het totaal niet te vergelijken.

De competitie waar ze in zitten maakt he, het meest goede manier om te vergelijken. Het feit dat je begon goals etc te geven ben ik gaan kijken naar de Competitie want dat is het enige waar je kan vergelijken.

Het is gewoon oneerlijk om daar je vergelijking op te zetten, net als zeggen dat Suaez Liverpool geen kampioen heeft gemaakt, das bullshit, ze hadden een matige verdediging en 13 goals meer tegen dan Man c heeft liverpool geen kampioen gemaakt.

Nogmaals het gaat toch juist om de competitie, dat is de enige plek waar je beide spelers kan vergelijken. Ik denk toch dat jij ook weet van school dat je vergelijking zo gelijk mogelijk moet zijn. Onder zo veel mogelijk de zelfde omstandigheden. Dat kan je niet, ja misschien kan je de WCQ erbij nemen omdat ze in dezelfde poule zaten. Voor de rest kan je toch niet serieus alles meenemen?
De enige manier op spelers te beoordelen is op basis van wat ze doen, bij al hun clubs en in al de competities die ze spelen..
remco k
 remco k - vrijdag 27 februari 2015 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 februari 2015 - 18:01 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik haal helemaal niks weg en dat mag je terglezen of niet, maar het is toch vrij duidelijk dat jij elke keer als er wat gezegd wordt waar je niet omheen kan je gelijk iets anders gaat zeggen...

Hoe dacht jij over lewandowski??? Goed is ie hoor. Kijk dat bedoel ik, je negeert het gewoon.
jawel, je laat al de competities weg en pakt er 1. De wereld bestaat uit meer dan de PL hoor. En Lewandowski vind ik een betere echte 9, simpelweg omdat ie completer is. Suarez is een betere voetballer.. En ik negeer helemaal niks, reageer gewoon netjes op je..

Maar goed, dit is echt mijn laatste post hierover, ben er echt meer dan klaar mee, succes verder..
VVout
 VVout - zaterdag 28 februari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
Vermeer///Held
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 28 februari 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 20:01 schreef VVout het volgende:
Vermeer///Held
Inderdaad, elke keer weer als hij een bal door laat!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 28 februari 2015 door Ajax Warrior --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 01 maart 2015 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 februari 2015 - 20:01 schreef VVout het volgende:
Vermeer///Held
Idd.....weer een punt hahahaha

Waren de bananen op vandaag?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:22   quote  deeplink  
Best wel actueel de topictitel weer..😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 16:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zijn ultieme wraak na aanleiding van wat er in de badkuip gebeurde??? Smerige vieze ns.'er is het!!!
Whahahahaaaaa en die nser komt mogelijk weer terug..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:12 schreef Ztjes het volgende:
Surinaamse NSB'er
😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:10 schreef Ajax Warrior het volgende:
Uiteindelijk blijkt het vuurwerk in de badkuip dus toch wel op de juiste persoon te zijn gesodemieterd!! Geen meelij mee! Smerige kakkerlak is het nu!!
😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:12 schreef verbrande harry het volgende:

[..]

Die gaat naar dood in die kuip van em
😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:20 schreef Peterhs het volgende:
Ik zei een week geleden nog op het werk dat dit best eens zou kunnen gebeuren.
Ze verklaarden mij voor gek en kijk dit dan nu lol.
Bedankt Vermeer voor de moeite en tot nooit meer ziens. Geen afscheid en ga maar lekker negatief spreken over ons vanaf nu. Ajuus.
Tot nooit meer ziens..😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
VERMEER IS EEN VERRADER, EEN SMERIGE TYFUS STRONT KAKKERLAK!! ZE HADDEN DAT VUURWERK BETER MOETEN NEERPLEUREN IN DIE BADKUIP!!
😂
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 17:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En terecht dat hij geen waardig afscheid krijgt! Smerige verrader en tyfus kakkerlak!
😂😏
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:26 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Whahahahaaaaa en die nser komt mogelijk weer terug..
Dat vind ie leuk hoor😂ik persoonlijk moet er niet aan denken.
Laat ie maar bij jullie blijven😉

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door ZerauS --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:32   quote  deeplink  
4,25 miljoen winst, ben je gek strik erom en weg ermee. Dit maakt mijn dag helemaal goed. Benieuwd hoe de mensen die hem voor alles en nog wat hebben uitgemaakt nu reageren. Nou ja benieuwd eigenlijk niet, ik kan je het zo wel voorspellen..
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:33   quote  deeplink  
Laat Dagobert Overmars zich lekker bezig houden met het aantrekken van een ervaren goeie spits.Als Jasper vertrekt zijn er nog wel andere opties lijkt mij.
Denk ook niet dat de achterban op zijn terugkeer zit te wachten.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:39   quote  deeplink  
Eerst gaat ie die Sanogo huren en nu weer dit!
Snap niks van dat aankoopbeleid maar ja.
Ik word hier niet vrolijk van maar snap dat Feyenoord zijn ballen uit zijn broek lacht als dit waar is van Vermeer.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:40   quote  deeplink  
Dat denk ik ook niet dat jullie achterban dit accepteert, dat maakt het juist zo vermakelijk. Ajaks stalt zijn keeper bij ons voor een jaartje en geeft ons daar 4.250.000 euro's voor. Geweldige vent die Overmars, heeft iemand zijn adres dan stuur ik hem een bos bloemen met een bedankje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2015 door RenatoBos --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:32 schreef RenatoBos het volgende:
4,25 miljoen winst, ben je gek strik erom en weg ermee. Dit maakt mijn dag helemaal goed. Benieuwd hoe de mensen die hem voor alles en nog wat hebben uitgemaakt nu reageren. Nou ja benieuwd eigenlijk niet, ik kan je het zo wel voorspellen..
Al moet ik hem op de fiets terug naar Rotterdam brengen hij gaat terug..
Met Marc erbij ik neem wel een bakfiets!
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:40 schreef RenatoBos het volgende:
Dat denk ik ook niet, dat maakt het juist zo vermakelijk. Ajaks stalt zijn keeper bij ons voor een jaartje en geeft ons daar 4.250.000 euro's voor. Geweldige vent die Overmars, heeft iemand zijn adres dan stuur ik hem een bos bloemen met een bedankje..
Hahaha snap je blijheid maar ik kan er met mijn pet niet bij.
Zijn imo talloze keepers beter dan die grabbelaar. En is al zeker dat Jasper vertrekt?
Ik denk pas volgend seizoen.
We wachten het wel weer af pff.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Al moet ik hem op de fiets terug naar Rotterdam brengen hij gaat terug..
Met Marc erbij ik neem wel een bakfiets!
Heb je ook nog plek voor Viergever Andersen en Veltman om die ergens af te droppen?
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Al moet ik hem op de fiets terug naar Rotterdam brengen hij gaat terug..
Met Marc erbij ik neem wel een bakfiets!
Gezellig, leuk tripje maat ennuh welkom in Roffa zal een bakje koffie voor jullie klaar zetten..👌
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:39 schreef ZerauS het volgende:
Eerst gaat ie die Sanogo huren en nu weer dit!
Snap niks van dat aankoopbeleid maar ja.
Ik word hier niet vrolijk van maar snap dat Feyenoord zijn ballen uit zijn broek lacht als dit waar is van Vermeer.
Dat zegt toch alles over het bedenkelijke niveau van wat er nu zit?
Valt nog mee dat ze voor linksbuiten Boerrichter niet gehaald hebben pff.
Vermeer voor 5 miljoen terughalen(wat ik niet geloof) zou echt de meest droevige zet zijn die je kunt bedenken. A je betaald 4 miljoen aan Feyenoord B je haalt een grabbelaar die maar een paar wedstrijden per seizoen goed keept! Waardeloos!
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:45 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Hahaha snap je blijheid maar ik kan er met mijn pet niet bij.
Zijn imo talloze keepers beter dan die grabbelaar. En is al zeker dat Jasper vertrekt?
Ik denk pas volgend seizoen.
We wachten het wel weer af pff.
Ti's ook allen nog maar denken aan. Het ziet er naar uit dat De Gea naar Madrid gaat en dan schijnt Cillessen de nummer 1 target van Manu te zijn..
Maar stel je vooralsnog gerust, het is nog niet zo ver..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:47 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Gezellig, leuk tripje maat ennuh welkom in Roffa zal een bakje koffie voor jullie klaar zetten..👌
Top dat is aardig van je! :)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat zegt toch alles over het bedenkelijke niveau van wat er nu zit?
Valt nog mee dat ze voor linksbuiten Boerrichter niet gehaald hebben pff.
Vermeer voor 5 miljoen terughalen(wat ik niet geloof) zou echt de meest droevige zet zijn die je kunt bedenken. A je betaald 4 miljoen aan Feyenoord B je haalt een grabbelaar die maar een paar wedstrijden per seizoen goed keept! Waardeloos!
En C ze laten jou dat pokke eind fietsen..😉
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:46 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Heb je ook nog plek voor Viergever Andersen en Veltman om die ergens af te droppen?
Hoezo die zijn toch goed? En Andersen is een supertalent!
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoezo die zijn toch goed? En Andersen is een supertalent!
Ik ben niet kapot van Viergever en Andersen daar heb ik nooit wat van begrepen.
Veltman is niet slecht maar denk dat we meer hebben aan Johnny.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:50 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ti's ook allen nog maar denken aan. Het ziet er naar uit dat De Gea naar Madrid gaat en dan schijnt Cillessen de nummer 1 target van Manu te zijn..
Maar stel je vooralsnog gerust, het is nog niet zo ver..
Heb ik ook gelezen. Hoop echt, dat mocht Jasper vertrekken er van dat geld een goeie spits en een andere keeper dan Vermeer wordt aangetrokken.
Zal wel ijdele hoop zijn😦
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 14 augustus 2015 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2015 - 07:51 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En C ze laten jou dat pokke eind fietsen..😉
Wel vanaf mijn huis dan dat scheelt een heel stuk! :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0164520