BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 13 februari 2016 - 12:20   quote  deeplink  
Huh?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 12:20 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Huh?
Huh huh?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 11:42 schreef p111 het volgende:
nora
stuur prive bericht
sinds 16-07-2008 , 4470 posts dus totaal al meer als 5000 posts
De tering, dan heb ik er al 27661. Veel te veel man! ;-)
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 13 februari 2016 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2016 - 14:11 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Enne....dat toilette bezoek heb ik (hopelijk) voor vandaag weer ff gehad....pffff wat een krampen....

Naweeën van de griep denk 😕
Tegenwoordig kun je e.e.a. "doneren" aan de poepbank ;) Wie weet levert het nog wat op :)
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 13 februari 2016 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 10:52 schreef Eide het volgende:
Het is verwerpelijk, hoort niet en het is terecht dat Vermeer aangifte doet. Tegelijkertijd is het ook wel weer een mediacircus geworden hoor. Man man, een moordzaak krijgt 2 korte alinea's maar dit trekt volle pagina's. Hypocriet gedrag is de media niet vreemd zeg maar.
Je heb volstrekt gelijk. Ik heb werkelijk waar heel erg te doen met Vermeer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 14:12 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Je heb volstrekt gelijk. Ik heb werkelijk waar heel erg te doen met Vermeer.
Ik totaal niet!

Vermeer-signeert-Feyenoord-shirt-met-fuck-nul-sportnieuws-nl-14573419-370x300.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 14:28   quote  deeplink  
En in Rotjeknor waren ze toen ook zo blij met zijn komst!

5433b37e8f_1409521654_vermeer1__list-noup.jpg

BwZFbIMCAAA469q.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 14:28   quote  deeplink  
Heb ik hem verder nooit aangifte van zien doen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 14:32   quote  deeplink  
En is van onderstaande ooit aangifte gedaan of is er veel consternatie over geweest????

943919_1005878106159868_808743035870645189_n.jpg?oh=ed7e53e0347bf044bad51ec35484edfc&oe=57686AB8
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 14:33   quote  deeplink  
Zoals eerder gezegd is het gewoon een hypocriete bende en nu ineens moet iedereen maar gestraft worden??? De krant staat er al een week bol van en iedereen wil zijn mening hebben in deze!! Pffff zelfs de columnschrijver van een plaatselijk dagkrantje wil wat te vertellen hebben!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 14:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 13 februari 2016 - 14:54   quote  deeplink  
Dus omdat het een niet bestraft is mag het ander ook niet bestraft worden.. Hmmmmmm..

Alles had keihard moeten worden aangepakt.. Levenslange stadion verboden, onbetaalbare dikke boetes.. Gewoon failliet maken dat soort kansloze niks aan de maatschappij bijdragende relschoppers. Meer zijn het namelijk niet.. En dan heb ik het niet alleen over Vermeer. Maar het gedrag van al die mensen die zichzelf supporter noemen en zich dan zo gedragen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 14:54 schreef remco k het volgende:
Dus omdat het een niet bestraft is mag het ander ook niet bestraft worden.. Hmmmmmm..

Alles had keihard moeten worden aangepakt.. Levenslange stadion verboden, onbetaalbare dikke boetes.. Gewoon failliet maken dat soort kansloze niks aan de maatschappij bijdragende relschoppers. Meer zijn het namelijk niet.. En dan heb ik het niet alleen over Vermeer. Maar het gedrag van al die mensen die zichzelf supporter noemen en zich dan zo gedragen..
Ho ho, dat eerste zeg ik niet. Vind alleen dat het onnodig veel media-aandacht krijgt. Iedereen wil maar een mening hebben en zijn bevindingen op papier zetten. Daarbij vergetend wat er verder de afgelopen jaren is gebeurd. Men leeft in de waan van de dag en daarop willen ze reageren. Maar zoals inmiddels al meerdere malen met bewijzen aangetoond is er veel gebeurd waar de consternatie of media-aandacht er niet of nauwelijks was.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 15:05   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 13 februari 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 15:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ho ho, dat eerste zeg ik niet. Vind alleen dat het onnodig veel media-aandacht krijgt. Iedereen wil maar een mening hebben en zijn bevindingen op papier zetten. Daarbij vergetend wat er verder de afgelopen jaren is gebeurd. Men leeft in de waan van de dag en daarop willen ze reageren. Maar zoals inmiddels al meerdere malen met bewijzen aangetoond is er veel gebeurd waar de consternatie of media-aandacht er niet of nauwelijks was.
Daarom, zoals ik al zei moet alles echt keihard worden aangepakt.. Kan mij geen straf hard genoeg zijn..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 13 februari 2016 - 15:51   quote  deeplink  
Je mag best je uiten dat je ontevreden bent, met de transfer van Vermeer.
Zowel Feyenoorders als Ajacieden waren er niet tevreden mee, maar op een gegeven moment moet je dingen ook los kunnen laten.

Halloween actie van de feyenoorders is walgelijk, maar dat is Halloween in zijn algemeenheid. gewoon walgelijk.

Media aandacht dat valt best wel mee. De schuld ligt niet aan de media, dat er elke dag er over word gepraat. Maandag word er altijd over het weekend gepraat. Dinsdag komt Ajax met een statement naar buiten, dat ze een onderzoek zijn gestart. KNVB reageert dinsdag ook dat ze een onderzoek starten. Premier wilt er ook op reageren, dat mag hij(wel overdreven). Donderdag straft Ajax 410 en vervolgens komt er nieuwe incident bij. Waar de media vrijdag dan weer over schrijven.

Als die incident zich bij het darten niet had herhaald dan hadden ze het er echt niet over kunnen hebben op vrijdag. Je moet de media niet de schuld geven voor iets wat andere doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 15:51 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Je mag best je uiten dat je ontevreden bent, met de transfer van Vermeer.
Zowel Feyenoorders als Ajacieden waren er niet tevreden mee, maar op een gegeven moment moet je dingen ook los kunnen laten.

Halloween actie van de feyenoorders is walgelijk, maar dat is Halloween in zijn algemeenheid. gewoon walgelijk.

Media aandacht dat valt best wel mee. De schuld ligt niet aan de media, dat er elke dag er over word gepraat. Maandag word er altijd over het weekend gepraat. Dinsdag komt Ajax met een statement naar buiten, dat ze een onderzoek zijn gestart. KNVB reageert dinsdag ook dat ze een onderzoek starten. Premier wilt er ook op reageren, dat mag hij(wel overdreven). Donderdag straft Ajax 410 en vervolgens komt er nieuwe incident bij. Waar de media vrijdag dan weer over schrijven.

Als die incident zich bij het darten niet had herhaald dan hadden ze het er echt niet over kunnen hebben op vrijdag. Je moet de media niet de schuld geven voor iets wat andere doen.
Misschien eens wat pagina's teruglezen! De media is enkel bezig met het zoeken naar sensatie. Ik kan je legio voorbeelden geven waarin dat te zien is! Dezelfde media die precies weten wat mensen willen horen en wat ze willen lezen. Het andere nieuws wordt weggestopt op pagina 37 in de krant met 5 regeltjes!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 15:56   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Ajax Warrior --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 13 februari 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 15:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien eens wat pagina's teruglezen! De media is enkel bezig met het zoeken naar sensatie. Ik kan je legio voorbeelden geven waarin dat te zien is! Dezelfde media die precies weten wat mensen willen horen en wat ze willen lezen. Het andere nieuws wordt weggestopt op pagina 37 in de krant met 5 regeltjes!
lijkt mij ook niet meer dan logisch. Als de media met dingen komen wat we niet willen horen, niet willen lezen en niet willen zien, dan zijn ze failliet. Krant moet lezers binden, radio moet luisteraars hebben en tv moet kijkers aan zich binden.

Een bakker verkoopt lekkere broodjes, een slager heeft lekker vlees. Politicus verkoopt onzin als we onzin willen horen.

Volgens mij doet niemand iets wat we niet willen.

Als je wilt dat Ajax supporters niet in een verkeerd daglicht komt te staan dan moet je je mede supporters maar op aansporen dat je dit niet wilt, ook al ben je met hun eens.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 13 februari 2016 - 16:23   quote  deeplink  
En wat jij belangrijk vind betekend niet dat andere dat ook vinden.
En wat jij onbelangrijk vind betekend niet dat andere dat ook vinden.

Als je vind dat de media slecht werk doet waarom lees je het dan?
Je kan ze pas straffen door er voor te zorgen dat ze geen geld verdienen aan je.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:11 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

lijkt mij ook niet meer dan logisch. Als de media met dingen komen wat we niet willen horen, niet willen lezen en niet willen zien, dan zijn ze failliet. Krant moet lezers binden, radio moet luisteraars hebben en tv moet kijkers aan zich binden.

Een bakker verkoopt lekkere broodjes, een slager heeft lekker vlees. Politicus verkoopt onzin als we onzin willen horen.

Volgens mij doet niemand iets wat we niet willen.

Als je wilt dat Ajax supporters niet in een verkeerd daglicht komt te staan dan moet je je mede supporters maar op aansporen dat je dit niet wilt, ook al ben je met hun eens.
Dus is het toch hypocriet? Wel het 1 benoemen omdat het Ajax aangaat maar er geen drama van maken als precies hetzelfde bij een andere club gebeurd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 februari 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
En wat jij belangrijk vind betekend niet dat andere dat ook vinden.
En wat jij onbelangrijk vind betekend niet dat andere dat ook vinden.

Als je vind dat de media slecht werk doet waarom lees je het dan?
Je kan ze pas straffen door er voor te zorgen dat ze geen geld verdienen aan je.
En verder een hoop bla bla waarbij je de strekking van mijn verhaal totaal voorbij gaat.
Brandje
 Brandje - zaterdag 13 februari 2016 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 16:23 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
En wat jij belangrijk vind betekend niet dat andere dat ook vinden.
En wat jij onbelangrijk vind betekend niet dat andere dat ook vinden.

Als je vind dat de media slecht werk doet waarom lees je het dan?
Je kan ze pas straffen door er voor te zorgen dat ze geen geld verdienen aan je.
Voor iemand die altijd langen lappen tekst schrijft zeg je eigenlijk helemaal niks. Man man wat kan jij zeveren
Brandje
 Brandje - zaterdag 13 februari 2016 - 19:35   quote  deeplink  
Vermeer: Bij Feyenoord ben ik een ander mens geworden

Kenneth Vermeer was het afgelopen jaar verantwoordelijk voor waarschijnlijk de meest besproken transfer van Nederland. Inmiddels groeit in Rotterdam alsmaar de waardering voor de deze zomer van Ajax overgekomen doelman, die bij Feyenoord leiding geeft aan een van de minst gepasseerde defensies van de Eredivisie én het plezier in het spelletje terug heeft gevonden. Ik ben een ander mens geworden, vertelt Vermeer in de nieuwste editie van Feyenoord Magazine, die deze week op de mat valt bij alle leden van Het Legioen.

Exact 24 uur na je laatste wedstrijd met Ajax tekende je een contract voor vier jaar in het hol van de leeuw. Voelde jij je die dag een vreemde in De Kuip?
(Na een lange stilte:) Niet zozeer een vreemde, al leek het wel of alles wat ik deed extra in de gaten werd gehouden. Al die cameras, de fotografen, de pers het was een gekkenhuis. Ik kan me voorstellen dat het ook voor medewerkers van Feyenoord in eerste instantie misschien vreemd was om iemand van Ajax te verwelkomen. Daar heb ik gelukkig niets van gemerkt. Door iedereen binnen de club ben ik ontzettend goed opgevangen. Daardoor heb ik me vanaf de eerste dag welkom gevoeld.

Hoe was het om na al die jaren ineens naar Rotterdam te rijden, in plaats van naar Amsterdam?
Raar en spannend. Ik reed elke dag op de automatische piloot van Almere naar Amsterdam, dus dat was even wennen. Ik moet bekennen dat ik in de eerste weken navigatie nodig had. Vóór mijn transfer naar Feyenoord kwam ik heel af en toe voor familie of vrienden in Rotterdam, maar niet dagelijks en naar De Kuip ging ik natuurlijk nooit. Nu heb ik hier zelfs een appartement, midden in het centrum. Ik slaap er vier avonden per week. Rotterdam is niet alleen op papier mijn tweede thuis, zo vóélt het inmiddels ook.

Kan jij in Rotterdam zonder problemen over straat?
Zeker. Ook toen ik nog bij Ajax speelde hebben zich geen vervelende situaties voor gedaan als ik in Rotterdam was. Ik heb nooit gedacht: ik hoor hier niet. Nu word ik op straat steeds vaker herkend en aangesproken, vrijwel altijd op een positieve manier. De een geeft me een schouderklopje, de ander zegt dat ik goed bezig ben.

Heeft jou dat verrast?
Eerlijk gezegd wist ik niet goed wat ik kon verwachten. De overstap lag gevoelig, want ik kwam wél van de aartsrivaal. Ajax is hier niet geliefd, dat is duidelijk. Tijdens Klassiekers in De Kuip stond ik als keeper dichtbij de supporters en kreeg ik van alles naar mijn hoofd. Alleen: dat was niet omdat ze mij persoonlijk haatten, maar omdat ik een Ajax-shirt droeg. Dat is een belangrijk verschil. Bovendien heb ik me als speler van Ajax nooit negatief uitgelaten over Feyenoord.

Intussen lijkt het alsof je al jaren bij Feyenoord keept.
Alles valt of staat met prestaties. In het begin zat alles tegen. We speelden helemaal niet slecht, alleen scoorden we niet en we kregen we de goals heel lullig tegen. Beste voorbeeld is de wedstrijd tegen Ajax. Ik begrijp nog steeds niet hoe we die hebben verloren. Zó frustrerend. Weinig teams zijn in staat om Ajax negentig minuten lang hun wil op te leggen, ik kan het weten. Wij deden het en alles klopte, behalve de uitslag. Daarna zijn we punten gaan pakken en daarmee groeide het vertrouwen. Dat we bijna geen tegendoelpunten incasseren, is een belangrijk houvast voor het team.

De feestdagen lenen zich bij uitstek voor een terugblik. Wat voor jaar heb jij achter de rug?
Een jaar dat ik niet snel zal vergeten. Dankzij mijn transfer van Ajax naar Feyenoord ben ik een ander mens geworden, vooral omdat ik weer plezier en een doel heb. Ik voel me hier inmiddels volledig geaccepteerd en op mijn plek. Elke week word ik toegejuicht in een volle Kuip, daar had ik nooit van durven dromen.

Lees het volledige interview met Kenneth Vermeer deze maand in Feyenoord Magazine. Nog geen lid van Het Legioen? Sluit je dan nu aan via www.feyenoord.nl/hetlegioen.

Vooral dit stukje is wat de ajaxfans hun beleving is. Hij kan het van de andere kant wel relativeren maar andersom gaat ie zelfs aangifte doen. Slappen laffe hond is het gewoon!!!

"Heeft jou dat verrast?
Eerlijk gezegd wist ik niet goed wat ik kon verwachten. De overstap lag gevoelig, want ik kwam wél van de aartsrivaal. Ajax is hier niet geliefd, dat is duidelijk. Tijdens Klassiekers in De Kuip stond ik als keeper dichtbij de supporters en kreeg ik van alles naar mijn hoofd. Alleen: dat was niet omdat ze mij persoonlijk haatten, maar omdat ik een Ajax-shirt droeg. Dat is een belangrijk verschil. Bovendien heb ik me als speler van Ajax nooit negatief uitgelaten over Feyenoord."

Is er nou iemand de denkt dat de Ajaxfans hem echt dood willen hebben? Nee natuurlijk niet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door Brandje --
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 februari 2016 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 19:35 schreef Brandje het volgende:

Nog geen lid van Het Legioen? Sluit je dan nu aan via www.feyenoord.nl/hetlegioen.

👌 Niet vergeten he 👍

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 februari 2016 door RenatoBos --
Vincent1970
 Vincent1970 - zaterdag 13 februari 2016 - 21:42   quote  deeplink  
Brandje is oké oleej oleej👍
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 februari 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 21:34 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

👌 Niet vergeten he 👍
Ik sla ff over....
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 februari 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Waarvoor dank..👍😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 13 februari 2016 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 22:09 schreef RenatoBos het volgende:
Waarvoor dank..👍😉
;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 14 februari 2016 - 20:16   quote  deeplink  
Voel je je in rotterdam eindelijk op je plek, ga je toch nog elke week op je bek!
Eide
 Eide - zondag 14 februari 2016 - 20:56   quote  deeplink  
66928930.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 februari 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Overigens nu weer een paar stoere jochies na de wedstrijd op het veld in Zwolle in de sneeuw Fuck 020 schrijven met daarbij de letters JHK! Pfffff en dan maar blijven lullen over die pop!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 15 februari 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 20:56 schreef Eide het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha prachtig!!
Pim
 Pim - maandag 15 februari 2016 - 23:23   quote  deeplink  
En wij doen het toch elke keer weer?
http://www.soccernews.nl/news/344866/HUH?!_Wel_een_heel_vreemde_tekst_op_de_grasmat_van_PEC_Zwolle
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 februari 2016 - 06:40   quote  deeplink  
Lekker boeiend voetbal is oorlog! 😂
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 februari 2016 - 18:29   quote  deeplink  
Misschien kan iemand mij dan nu eens wat uitleggen? Dit stond vandaag op de website van De Telegraaf! De eerste 2 delen van het bericht snap ik wel, maar wat de fuck heeft dat stuk over Kenniet er nu nog mee te maken?? Dachten ze bij De Telegraaf dat er nog steeds niet genoeg ophef over was geweest of vonden ze het item anders niet sterk in de schoenen staan??? Zoals gewoonlijk weer een hoop extra stemmingmakerij!!

Arrestatie om Hitlergroet Groningen-supporter

GRONINGEN -
Een 21-jarige man is zondagavond opgepakt toen hij na afloop van het duel tussen FC Groningen - Ajax racistische leuzen schreeuwde en de hitlergroet maakte richting een Ajaxfan.

De supporter, die voor zijn gedrag een boete van 525 euro moet betalen, betuigde direct spijt toen hij werd opgepakt. De man liet zich naar eigen zeggen meeslepen in de sfeer tussen beide supportersgroepen', schrijft RTV Noord.

Tijdens de Premier League Darts hielden afgelopen donderdag enkele aanwezige toeschouwers bordjes omhoog met teksten als 'Kenneth NSB' en Kenneth Vermeer hangen'. De bespottelijke acties volgden op het voorval van afgelopen zondag in de ArenA. In het stadion van Ajax bungelde voorafgaand aan de klassieker met Feyenoord een 'Vermeer-pop' aan een touw.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 16 februari 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2016 - 22:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Overigens nu weer een paar stoere jochies na de wedstrijd op het veld in Zwolle in de sneeuw Fuck 020 schrijven met daarbij de letters JHK! Pfffff en dan maar blijven lullen over die pop!
Zou het de knvb ook opgevallen zijn.....??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 22:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zou het de knvb ook opgevallen zijn.....??
Ach hun statement voor het jaar hebben ze al weer gemaakt. Die houden weer even een winterslaap tot de volgende editie van Ajax tegen die kakkies! 😉
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 18:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Misschien kan iemand mij dan nu eens wat uitleggen? Dit stond vandaag op de website van De Telegraaf! De eerste 2 delen van het bericht snap ik wel, maar wat de fuck heeft dat stuk over Kenniet er nu nog mee te maken?? Dachten ze bij De Telegraaf dat er nog steeds niet genoeg ophef over was geweest of vonden ze het item anders niet sterk in de schoenen staan??? Zoals gewoonlijk weer een hoop extra stemmingmakerij!!

Arrestatie om Hitlergroet Groningen-supporter

GRONINGEN -
Een 21-jarige man is zondagavond opgepakt toen hij na afloop van het duel tussen FC Groningen - Ajax racistische leuzen schreeuwde en de hitlergroet maakte richting een Ajaxfan.

De supporter, die voor zijn gedrag een boete van 525 euro moet betalen, betuigde direct spijt toen hij werd opgepakt. De man liet zich naar eigen zeggen meeslepen in de sfeer tussen beide supportersgroepen', schrijft RTV Noord.

Tijdens de Premier League Darts hielden afgelopen donderdag enkele aanwezige toeschouwers bordjes omhoog met teksten als 'Kenneth NSB' en Kenneth Vermeer hangen'. De bespottelijke acties volgden op het voorval van afgelopen zondag in de ArenA. In het stadion van Ajax bungelde voorafgaand aan de klassieker met Feyenoord een 'Vermeer-pop' aan een touw.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 18:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Misschien kan iemand mij dan nu eens wat uitleggen? Dit stond vandaag op de website van De Telegraaf! De eerste 2 delen van het bericht snap ik wel, maar wat de fuck heeft dat stuk over Kenniet er nu nog mee te maken?? Dachten ze bij De Telegraaf dat er nog steeds niet genoeg ophef over was geweest of vonden ze het item anders niet sterk in de schoenen staan??? Zoals gewoonlijk weer een hoop extra stemmingmakerij!!

Arrestatie om Hitlergroet Groningen-supporter

GRONINGEN -
Een 21-jarige man is zondagavond opgepakt toen hij na afloop van het duel tussen FC Groningen - Ajax racistische leuzen schreeuwde en de hitlergroet maakte richting een Ajaxfan.

De supporter, die voor zijn gedrag een boete van 525 euro moet betalen, betuigde direct spijt toen hij werd opgepakt. De man liet zich naar eigen zeggen meeslepen in de sfeer tussen beide supportersgroepen', schrijft RTV Noord.

Tijdens de Premier League Darts hielden afgelopen donderdag enkele aanwezige toeschouwers bordjes omhoog met teksten als 'Kenneth NSB' en Kenneth Vermeer hangen'. De bespottelijke acties volgden op het voorval van afgelopen zondag in de ArenA. In het stadion van Ajax bungelde voorafgaand aan de klassieker met Feyenoord een 'Vermeer-pop' aan een touw.
Alles voor de verkoop gap....als ze schrijven over een kapotte kauwgom apparaat of een ontsnapte hangflip lang oor uit Apeldoorn leest geen hond dat
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 17 februari 2016 - 17:45   quote  deeplink  
Honden kunnen niet lezen anders vonden ze het vast interessant..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 17:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alles voor de verkoop gap....als ze schrijven over een kapotte kauwgom apparaat of een ontsnapte hangflip lang oor uit Apeldoorn leest geen hond dat
En daar word je gewoon misselijk van! Dat eerste stuk is eigenlijk niet eens interessant genoeg, want hoeveel mensen worden er in een uitgaansweekend aangehouden voor bepaalde uitlatingen en dergelijke. Nu gebeurd het rond een voetbalwedstrijd en is het ineens "nieuws". Daarnaast moet dan ook weer even gerefereerd worden aan een eerder voorval! Pfffff om moe van te worden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 17:45 schreef Hummel10 het volgende:
Honden kunnen niet lezen anders vonden ze het vast interessant..
mijn hond(een kruising rotweiler/greyhound) had een hekel aan Marokkanen....dus honden hoeven niet te kunnen lezen...die hebben meer zintuigen ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

mijn hond(een kruising rotweiler/greyhound) had een hekel aan Marokkanen....dus honden hoeven niet te kunnen lezen...die hebben meer zintuigen ;-)
Zal wel door het 3e zintuig, genaamd: NEUS, komen dan....sjeezus wat kenne die gasten vervelend ruiken zeg 😲
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 februari 2016 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zal wel door het 3e zintuig, genaamd: NEUS, komen dan....sjeezus wat kenne die gasten vervelend ruiken zeg 😲
Hahahaha....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 februari 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2016 - 18:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Zal wel door het 3e zintuig, genaamd: NEUS, komen dan....sjeezus wat kenne die gasten vervelend ruiken zeg 😲
Ken nog wel een aantal nationaliteiten die een enorm penetrante geur hebben. :-)
enough
 enough - donderdag 18 februari 2016 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 februari 2016 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik sla ff over....
Dacht dacht ik ook gap ..hahahah

nvt;

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 18 februari 2016 door enough --
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2016 - 18:29 schreef Ajax Warrior het volgende:
Misschien kan iemand mij dan nu eens wat uitleggen? Dit stond vandaag op de website van De Telegraaf! De eerste 2 delen van het bericht snap ik wel, maar wat de fuck heeft dat stuk over Kenniet er nu nog mee te maken?? Dachten ze bij De Telegraaf dat er nog steeds niet genoeg ophef over was geweest of vonden ze het item anders niet sterk in de schoenen staan??? Zoals gewoonlijk weer een hoop extra stemmingmakerij!!

Arrestatie om Hitlergroet Groningen-supporter

GRONINGEN -
Een 21-jarige man is zondagavond opgepakt toen hij na afloop van het duel tussen FC Groningen - Ajax racistische leuzen schreeuwde en de hitlergroet maakte richting een Ajaxfan.

De supporter, die voor zijn gedrag een boete van 525 euro moet betalen, betuigde direct spijt toen hij werd opgepakt. De man liet zich naar eigen zeggen meeslepen in de sfeer tussen beide supportersgroepen', schrijft RTV Noord.

Tijdens de Premier League Darts hielden afgelopen donderdag enkele aanwezige toeschouwers bordjes omhoog met teksten als 'Kenneth NSB' en Kenneth Vermeer hangen'. De bespottelijke acties volgden op het voorval van afgelopen zondag in de ArenA. In het stadion van Ajax bungelde voorafgaand aan de klassieker met Feyenoord een 'Vermeer-pop' aan een touw.
Tsja, alles voor de verkoop kerel..
Brandje
 Brandje - dinsdag 05 juli 2016 - 21:36   quote  deeplink  
KARMA!
DE judas ligt er zes maanden uit vanwege afgescheurde achillespees. Oh wat gun ik hem dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 juli 2016 door Brandje --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 05 juli 2016 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juli 2016 - 21:36 schreef Brandje het volgende:
KARMA!
DE judas ligt er zes maanden uit vanwege afgescheurde achillespees. Oh wat gun ik hem dat.
Ik niet....en eigenlijk vind ik dit een hardvochtige kutpost

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0270760