BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 februari 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 12:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Pietje................. Hou je in.
Hahaha. Vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt ;)
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 12:47 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Vooruit, omdat je het zo vriendelijk vraagt ;)
Is er niet een leuke complicatie van Vermeer? Even lachen ofzo? Of een complicatie van Timmertjeeeee
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 13:05   quote  deeplink  
Ik vond deze: https://www.youtube.com/watch?v=QT7Gka5TwJU


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2015 door freakie --
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 februari 2015 - 13:18   quote  deeplink  
Ook hier weer het bewijs: Kenneth Vermeer wisselde onvoorstelbaar knappe reddingen (reflexen) af met onnavolgbare blunders...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 februari 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 12:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. En je meisje pakt ook (jouw) ballen?
Nou nou nou!!

Pietje Pietje toch!

Maar idd ze pakt MIJN ballen wel eens stevig vast ja....
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 24 februari 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 12:40 schreef freakie het volgende:

[..]

haha ja sorry:(:(
Sorry is te laat 😯
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 15:15 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Nou nou nou!!

Pietje Pietje toch!

Maar idd ze pakt MIJN ballen wel eens stevig vast ja....
Ik las eerst dat Pietje je ballen goed vastpakte... uuughh
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 13:18 schreef Pietje het volgende:
Ook hier weer het bewijs: Kenneth Vermeer wisselde onvoorstelbaar knappe reddingen (reflexen) af met onnavolgbare blunders...
Jup Jup nu is Remco ook een beetje tevreden. Ook de goede reddingen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 februari 2015 - 16:40   quote  deeplink  
Slotje
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:40 schreef Hummel10 het volgende:
Slotje
Zal op jou eens een slotje zetten....:@
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 februari 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Eens, slotje! Verleden tijd Vermeer.

Kakkerlak in hart kuch...en nieren!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 februari 2015 - 16:17   quote  deeplink  
Hij mist Ajax 😆
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 16:20   quote  deeplink  
Ja denk het ja, nee dit topic moet blijven. Ik vind wel dat we dan een Zlatan Ibrahimovic topic en een Luiz Suarez topic aan moeten maken.

voor alle helden een topic
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 februari 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:20 schreef freakie het volgende:
Ja denk het ja, nee dit topic moet blijven. Ik vind wel dat we dan een Zlatan Ibrahimovic topic en een Luiz Suarez topic aan moeten maken.

voor alle helden een topic
Eens!
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Beetje bijhouden wat iedereen doet, Suarez gisteren belangrijk voor Barcelona, hoe verzin je het.. Van groningen naar Ajax, ja echt naar Ajax en dan bij liverpool een held en nu bij Barcelona een moeilijke tijd gehad en gaat daar ook weer scoren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 25 februari 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:20 schreef freakie het volgende:
Ja denk het ja, nee dit topic moet blijven. Ik vind wel dat we dan een Zlatan Ibrahimovic topic en een Luiz Suarez topic aan moeten maken.

voor alle helden een topic
Voor alle Helden, maar dan ook met terugwerkende kracht. Te beginnen met eind jaren '60 begin'70 en dan zal voor iederéén, ja ook voor fans van alle andere clubs als een paal boven water staan:

AJAX was, is en BLIJFT de grootste.....

AJAX forever!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door Ronald 1960 --
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:34 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Voor alle Helden, maar dan ook met terugwerkende kracht. Te beginnen met eind jaren '60 begin'70 en dan zal voor iederéén, ja ook voor fans van alle andere clubs:

AJAX was, is en BLIJFT de grootste.....

AJAX forever!
Hots klots kledder.. Maar toch, het feit dat wij in nederland geen "toppers" meer kunnen hebben is bullshit.. van de 4 beste spitsen in de wereld zijn er 2 van Ajax geweest... hotssss

Ja dan noem ik ronaldo een spits ja

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 februari 2015 door freakie --
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 16:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Hots klots kledder.. Maar toch, het feit dat wij in nederland geen "toppers" meer kunnen hebben is bullshit.. van de 4 beste spitsen in de wereld zijn er 2 van Ajax geweest... hotssss

Ja dan noem ik ronaldo een spits ja
Ja inderdaad, en hoe was die verhouding in hun tijd bij Ajax? Hoe goed waren hun in verhouding tot nu??

Leuk dat ze nu zo verschrikkelijk goed zijn, maar dat zegt niets over het niveau wat Ajax kan halen als elftal zijnde, Zlatan was namelijk wel goed in Nederland, maar geen fenomeen, en werd zeker niet als onmisbaar gezien..

Kortom, spelers zullen nooit op hun top zijn in hun tijd bij Ajax.. Overigens vind ik Suarez niet bij de 4 beste spitsen van de wereld horen op dit moment..
Brandje
 Brandje - woensdag 25 februari 2015 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, en hoe was die verhouding in hun tijd bij Ajax? Hoe goed waren hun in verhouding tot nu??

Leuk dat ze nu zo verschrikkelijk goed zijn, maar dat zegt niets over het niveau wat Ajax kan halen als elftal zijnde, Zlatan was namelijk wel goed in Nederland, maar geen fenomeen, en werd zeker niet als onmisbaar gezien..

Kortom, spelers zullen nooit op hun top zijn in hun tijd bij Ajax.. Overigens vind ik Suarez niet bij de 4 beste spitsen van de wereld horen op dit moment..
Qua echte centrumspitsen kom ik niet verder dan Zlatan die beter dan hem is. Aguerro vind ik bijvoorbeeld minder dan Suarez.
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:47 schreef Brandje het volgende:

[..]

Qua echte centrumspitsen kom ik niet verder dan Zlatan die beter dan hem is. Aguerro vind ik bijvoorbeeld minder dan Suarez.
Laat ik voorop stellen dat ik Suarez eigenlijk niet een echte 9 vind.. Suarez is juist meer van het type Messi en Aguero naar mijn idee, wel op zijn eigenzinnige wijze..

Maar eerlijk gezegd presteert hij gewoon niet best dit seizoen tot aan nu, de laatste weken gaat het wat beter, maar echt goed is anders.. Ik ben echt een groot fan van Suarez, maar als het echt snel gaat bij Barca kan hij het gewoon vaak niet bijhouden.. En dat had ik niet verwacht bij hem.. Heel veel heel dom balverlies en slechte passes en aannames.

Maar ik vind er wel een aantal beter dan Suarez als je niet naar de vorm van het moment kijkt.. Ik vind Aguero wel beter, Lewandowski, Zlatan, Benzema. En Ronaldo en Messi zijn zeker beter, maar op dit moment beiden niet als spitsen.

Ach ja, het is natuurlijk een beetje persoonlijk wat en wie je echt het beste vind.. Ze zijn iig allemaal goed..
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Suarez zou trouwens wel een echte Ajax spits kunnen zijn.. En wat zouden we dat allemaal graag willen..
Brandje
 Brandje - woensdag 25 februari 2015 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik Suarez eigenlijk niet een echte 9 vind.. Suarez is juist meer van het type Messi en Aguero naar mijn idee, wel op zijn eigenzinnige wijze..

Maar eerlijk gezegd presteert hij gewoon niet best dit seizoen tot aan nu, de laatste weken gaat het wat beter, maar echt goed is anders.. Ik ben echt een groot fan van Suarez, maar als het echt snel gaat bij Barca kan hij het gewoon vaak niet bijhouden.. En dat had ik niet verwacht bij hem.. Heel veel heel dom balverlies en slechte passes en aannames.

Maar ik vind er wel een aantal beter dan Suarez als je niet naar de vorm van het moment kijkt.. Ik vind Aguero wel beter, Lewandowski, Zlatan, Benzema. En Ronaldo en Messi zijn zeker beter, maar op dit moment beiden niet als spitsen.

Ach ja, het is natuurlijk een beetje persoonlijk wat en wie je echt het beste vind.. Ze zijn iig allemaal goed..
Het spel van Barca is voor 80% toegespitst op Messi en anderen worden dan overgeslagen. Dat begon al met Eto'o. Toen Zlatan en nu Suarez. Ik vind het spel van Barca helemaal niet zo flitsend meer. Juist met Suarez geef ik ze weer een goede kans op de CL want zo'n Chelsea legde Messi lam en het was klaar. Nu loop Luis er ook nog rond en Neymar dus die jongens zullen meer ruimte krijgen.
Wat jij zegt over Luis slaat nog veel meer op Lewandowski en die staat niet eens meer in de basis. Nee ik vind Luis toch echt nog wel minimaal een klasse beter dan die Pool.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja inderdaad, en hoe was die verhouding in hun tijd bij Ajax? Hoe goed waren hun in verhouding tot nu??

Leuk dat ze nu zo verschrikkelijk goed zijn, maar dat zegt niets over het niveau wat Ajax kan halen als elftal zijnde, Zlatan was namelijk wel goed in Nederland, maar geen fenomeen, en werd zeker niet als onmisbaar gezien..

Kortom, spelers zullen nooit op hun top zijn in hun tijd bij Ajax.. Overigens vind ik Suarez niet bij de 4 beste spitsen van de wereld horen op dit moment..
Niet beter? Noem mij eens spitsen die beter zijn dan, ben wel benieuwd naar je lijstje. Moet je trouwens kijken hoe liverpool het doet nu Suarez weg is.

Het klopt wel wat je zegt over Ibrahimovic, nou was hij zijn laatste jaar toch echt wel heel belangrijk en goed hoor. Veel fenomenale dingen gedaan. Ja dan zie je toch wat je als Ajax in huis hebt gehad.

Ik zie trouwens niet dat ik gezegd heb dat Ajax ze kan behouden toch? En dat Ajax dat noveau kan halen? Alsjeblieft geen woorden in mijn mond leggen die ik niet heb gezegd, ik zei dat Ajax dus wel degelijk zulke spelers, als jeugd, kan aantrekken. Er wordt zo vaak in de media gezegd dat we als Nederland dat soort talenten en spelers niet meer kunnen hebben en dat we steeds verder afzakken.

Ik denk dat het onzin is.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik Suarez eigenlijk niet een echte 9 vind.. Suarez is juist meer van het type Messi en Aguero naar mijn idee, wel op zijn eigenzinnige wijze..

Maar eerlijk gezegd presteert hij gewoon niet best dit seizoen tot aan nu, de laatste weken gaat het wat beter, maar echt goed is anders.. Ik ben echt een groot fan van Suarez, maar als het echt snel gaat bij Barca kan hij het gewoon vaak niet bijhouden.. En dat had ik niet verwacht bij hem.. Heel veel heel dom balverlies en slechte passes en aannames.

Maar ik vind er wel een aantal beter dan Suarez als je niet naar de vorm van het moment kijkt.. Ik vind Aguero wel beter, Lewandowski, Zlatan, Benzema. En Ronaldo en Messi zijn zeker beter, maar op dit moment beiden niet als spitsen.

Ach ja, het is natuurlijk een beetje persoonlijk wat en wie je echt het beste vind.. Ze zijn iig allemaal goed..
Ik zei al Ronaldo, Messi en Ibra he, Lewandowski is goed, zeker misschien wel beter. Aguero is zeker niet beter, nu heeft hij 17 goals gescoord voor Man c, en hij scoort ze bijna alleen maar. Suarez geeft een enorm aantal assists(nu ook) bij de club waar hij speelt en scoort ook regelmatig(dit seizoen matig in scoren).

Niemand van de spitsen en spelers die jij opnoemt geeft zoveel assists en maakt zoveel goals. Ik vind Suarez daarom beter dan een Lewandowski en een Aguero en al helemaal dan een Benzema.

Ik weet ook zeker dat je in de tijd bij Liverpool totaal iets anders had gezegd en ik denk dat het ook niet fair is. Suarez heeft het inderdaad niet makkelijk gehad, heel veel hadden gedacht dat hij ging falen. Maar juist dat maakt Suarez speciaal. Als het niet mogelijk lijkt te zijn, maakt hij er een mogelijkheid van. In zijn carriere en in zijn veldspel.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 20:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het spel van Barca is voor 80% toegespitst op Messi en anderen worden dan overgeslagen. Dat begon al met Eto'o. Toen Zlatan en nu Suarez. Ik vind het spel van Barca helemaal niet zo flitsend meer. Juist met Suarez geef ik ze weer een goede kans op de CL want zo'n Chelsea legde Messi lam en het was klaar. Nu loop Luis er ook nog rond en Neymar dus die jongens zullen meer ruimte krijgen.
Wat jij zegt over Luis slaat nog veel meer op Lewandowski en die staat niet eens meer in de basis. Nee ik vind Luis toch echt nog wel minimaal een klasse beter dan die Pool.
Ja dat geldt voor Benzema ook, hij speelt prima maar beter dan Suarez? Het zelfde geldt voor Aguero. In Engeland had Suarez veel meer doelpunten en uiteraard assists dan Aguero, veel belangrijker, denk toch dat, dat een topspeler moet hebben.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 20:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het spel van Barca is voor 80% toegespitst op Messi en anderen worden dan overgeslagen. Dat begon al met Eto'o. Toen Zlatan en nu Suarez. Ik vind het spel van Barca helemaal niet zo flitsend meer. Juist met Suarez geef ik ze weer een goede kans op de CL want zo'n Chelsea legde Messi lam en het was klaar. Nu loop Luis er ook nog rond en Neymar dus die jongens zullen meer ruimte krijgen.
Wat jij zegt over Luis slaat nog veel meer op Lewandowski en die staat niet eens meer in de basis. Nee ik vind Luis toch echt nog wel minimaal een klasse beter dan die Pool.
Het spel was inderdaad toegespits op Messi, nu Messi naar de zijkant is verhuisd zie je weer hoe goed hij is en heeft hij niet constant 4 man om zich heen. Inderdaad zijn Neymar en Suarez ook gewoon goede voetballers. En dat heeft Barca ook nodig om ervoor te zorgen dat de tegenstander zich niet kan vastbijten in alleen Messi.

Toch valt het me tegen wat Suarez tot nu toe laat zien. Maar dat gaat nog wel goedkomen verwacht ik..

En zoals ik al aangaf, gelukkig is iedre mening een persoonlijke.. Ik zie Suuarez ook liever vanaf de flank komen.. Alleen bij Ajax zou ik hem graag op 9 zien.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 21:53 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zei al Ronaldo, Messi en Ibra he, Lewandowski is goed, zeker misschien wel beter. Aguero is zeker niet beter, nu heeft hij 17 goals gescoord voor Man c, en hij scoort ze bijna alleen maar. Suarez geeft een enorm aantal assists(nu ook) bij de club waar hij speelt en scoort ook regelmatig(dit seizoen matig in scoren).

Niemand van de spitsen en spelers die jij opnoemt geeft zoveel assists en maakt zoveel goals. Ik vind Suarez daarom beter dan een Lewandowski en een Aguero en al helemaal dan een Benzema.

Ik weet ook zeker dat je in de tijd bij Liverpool totaal iets anders had gezegd en ik denk dat het ook niet fair is. Suarez heeft het inderdaad niet makkelijk gehad, heel veel hadden gedacht dat hij ging falen. Maar juist dat maakt Suarez speciaal. Als het niet mogelijk lijkt te zijn, maakt hij er een mogelijkheid van. In zijn carriere en in zijn veldspel.
Ik zeg het over het heden. En het is mijn mening, misschien hoort ie er over een half jaar wel weer bij.. Ik denk overigens dat we niet over echte nummers 9 kunnen spreken, dat is Suarez namelijk ook niet. Je moet het breder trekken. En gewoon de aanvallers bekijken.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 21:56 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja dat geldt voor Benzema ook, hij speelt prima maar beter dan Suarez? Het zelfde geldt voor Aguero. In Engeland had Suarez veel meer doelpunten en uiteraard assists dan Aguero, veel belangrijker, denk toch dat, dat een topspeler moet hebben.
2013 2014 Aguero 39 wedstrijden, 38 goals en 10 assists. gemiddeld dus 1,23 keer per wedstrijd betrokken bij een goal.

http://www.espnfc.us/player/44927/sergio-aguero?season=2013

2013 2014 Suarez 57 wedstrijden 47 goals en 15 assists.. Gemiddels dus 1,10 keer per wedstrijd betrokken bij een goal.

http://www.espnfc.us/player/125088/luis-suarez?season=2013

Aguero dus meer bij doelpunten betrokken in verhouding tot de wedtrijden..En dat was ook al zo in 2012 2013 en dat is ook dit seizoen zo.

Ik houd er niet van om de kwaliteit van spelers op deze manier te vergelijken, maar aangezien jij dat wel hebt gedaan wou ik even weten of dat wel klopt, en dat klopt dus gewoon pertinent niet..

En daarnaast heeft Aguero City wel aan titels geholpen, en Suarez Liverpool niet.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:02 schreef remco k het volgende:

[..]

2013 2014 Aguero 39 wedstrijden, 38 goals en 10 assists. gemiddeld dus 1,23 keer per wedstrijd betrokken bij een goal.

http://www.espnfc.us/player/44927/sergio-aguero?season=2013

2013 2014 Suarez 57 wedstrijden 47 goals en 15 assists.. Gemiddels dus 1,10 keer per wedstrijd betrokken bij een goal.

http://www.espnfc.us/player/125088/luis-suarez?season=2013

Aguero dus meer bij doelpunten betrokken in verhouding tot de wedtrijden..En dat was ook al zo in 2012 2013 en dat is ook dit seizoen zo.

Ik houd er niet van om de kwaliteit van spelers op deze manier te vergelijken, maar aangezien jij dat wel hebt gedaan wou ik even weten of dat wel klopt, en dat klopt dus gewoon pertinent niet..

En daarnaast heeft Aguero City wel aan titels geholpen, en Suarez Liverpool niet.
Is heel leuk maar dan heb ik het toch echt over de competitie als je het goed wil vergelijken.

Dan is het 17 goals voor Aguero en 31 voor suarez. In 33 wedstrijden voor Suarez in de competitie. Aguero had er 21 gespeeld, daarin maakt het dus weinig uit. Wat trouwens wel gek is, is dat als Aguero beter is zoals jij zegt, speelt hij toch alles? Dit seizoen heeft hij 16 wedstrijden gespeeld. Nou sorry maar dan kan je hem toch niet gaan vergelijken?

Vorig seizoen ook 15 wedstrijden gemist, ik denk dat ze dan toch niet heel erg tevreden zijn over zijn spel enzo. Ik dacht dat jij begon over dat Suarez niet bij de 4 beste spelers hoorde, nou toevallig komen we er nu op uit dan jou stelling onzin is. Als het dan wel niet zo zou zijn dat Aguero net zo goed is dan hoort Suarez daar nog steeds bij.

Ik dacht dat Suarez zelfs uitgeroepen was als beste speler van het jaar in Engeland? Zegt toch wat.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 09:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg het over het heden. En het is mijn mening, misschien hoort ie er over een half jaar wel weer bij.. Ik denk overigens dat we niet over echte nummers 9 kunnen spreken, dat is Suarez namelijk ook niet. Je moet het breder trekken. En gewoon de aanvallers bekijken.
Nee ik heb het over spitsen, en dan over de nieuwe soorten. Spelers die alles kunnen in de aanval zeg maar. ja Ribery is goed, Robben is goed maar nooit te vergelijken met spelers als Suarez, Ibrahimovic, Ronaldo en Messi. Daar horen ook spelers zoals Aguero bij omdat ze eigenlijk overal in de aanval belangrijk kunnen zijn.

Ibrahimovic daar als enige een andere speelstijl maar ook hij speelt een andere positie, hij heeft regelmatig bij zweden als AMC gespeeld bij PSG dacht ik ook. Nee ik vind niet dat je iemand op het heden kan afkraken, het is gewoon een geweldige speler en hoort daarbij gewoon bij sowieso de top 5 van beste spelers. Ja dan kan je een kut seizoen hebben maar dan nog hoort hij bij de beste spelers.

Als Messi een kut seizoen heeft dan is het toch niet gelijk minder dan een Lewandowski die bankzitter is? Ja met Messi spelen is gewoon niet makkelijk, maar als ons iets leert van Suarez is dat hij zo goed is omdat hij moet vechten voor zijn plek.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 14:52 schreef freakie het volgende:

[..]

Is heel leuk maar dan heb ik het toch echt over de competitie als je het goed wil vergelijken.

Dan is het 17 goals voor Aguero en 31 voor suarez. In 33 wedstrijden voor Suarez in de competitie. Aguero had er 21 gespeeld, daarin maakt het dus weinig uit. Wat trouwens wel gek is, is dat als Aguero beter is zoals jij zegt, speelt hij toch alles? Dit seizoen heeft hij 16 wedstrijden gespeeld. Nou sorry maar dan kan je hem toch niet gaan vergelijken?

Vorig seizoen ook 15 wedstrijden gemist, ik denk dat ze dan toch niet heel erg tevreden zijn over zijn spel enzo. Ik dacht dat jij begon over dat Suarez niet bij de 4 beste spelers hoorde, nou toevallig komen we er nu op uit dan jou stelling onzin is. Als het dan wel niet zo zou zijn dat Aguero net zo goed is dan hoort Suarez daar nog steeds bij.

Ik dacht dat Suarez zelfs uitgeroepen was als beste speler van het jaar in Engeland? Zegt toch wat.
Omdat hij veel blessures heeft gehad.

Jij stelt dat ie veel meer goals en assists zou hebben.. En waarom alleen de competitie vergelijken dan?
En nogmaals, dat is vorig seizoen, ik heb het over nu.. En nu is Suarez gewoon nog niet zo goed..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 14:59 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee ik heb het over spitsen, en dan over de nieuwe soorten. Spelers die alles kunnen in de aanval zeg maar. ja Ribery is goed, Robben is goed maar nooit te vergelijken met spelers als Suarez, Ibrahimovic, Ronaldo en Messi. Daar horen ook spelers zoals Aguero bij omdat ze eigenlijk overal in de aanval belangrijk kunnen zijn.

Ibrahimovic daar als enige een andere speelstijl maar ook hij speelt een andere positie, hij heeft regelmatig bij zweden als AMC gespeeld bij PSG dacht ik ook. Nee ik vind niet dat je iemand op het heden kan afkraken, het is gewoon een geweldige speler en hoort daarbij gewoon bij sowieso de top 5 van beste spelers. Ja dan kan je een kut seizoen hebben maar dan nog hoort hij bij de beste spelers.

Als Messi een kut seizoen heeft dan is het toch niet gelijk minder dan een Lewandowski die bankzitter is? Ja met Messi spelen is gewoon niet makkelijk, maar als ons iets leert van Suarez is dat hij zo goed is omdat hij moet vechten voor zijn plek.
Robben is echt veel beter als Suarez..

Maar goed, laten we erover ophouden, alles over de beste spelers is slechts een mening.. En die van jou is anders als die van mij..
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Robben is echt veel beter als Suarez..

Maar goed, laten we erover ophouden, alles over de beste spelers is slechts een mening.. En die van jou is anders als die van mij..
Ik zeg ook niet dat hij niet beter is, want dan moeten we ook naar Iniesta en al die andere speler. Alleen Robben is een pure buitenspeler. Fantastisch, maar ja dat zei ik al in mijn stukje hier boven, die kan je totaal niet vergelijken maar je leest niet goed, ik vergeef het je;)
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij niet beter is, want dan moeten we ook naar Iniesta en al die andere speler. Alleen Robben is een pure buitenspeler. Fantastisch, maar ja dat zei ik al in mijn stukje hier boven, die kan je totaal niet vergelijken maar je leest niet goed, ik vergeef het je;)
En ik vind Suarez ook geen echte spits.. Daarom zeg ik wat ik post.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat hij veel blessures heeft gehad.

Jij stelt dat ie veel meer goals en assists zou hebben.. En waarom alleen de competitie vergelijken dan?
En nogmaals, dat is vorig seizoen, ik heb het over nu.. En nu is Suarez gewoon nog niet zo goed..
Ja dat is vreemd he;) Hij speelt en WCQ wedstrijden, Bekers enzo ook niet hier in nederland meereken, das toch vrij logisch?

Oo ja nee dat is logisch, als een speler even een half jaartje niet goed speelt hoort hij niet meer bij de beste spelers. Hoe kan je dan op Lewandowski?? Hij zit zelfs op de bank, en toch is hij beter. Nu lul je jezelf klem jongen.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:29 schreef remco k het volgende:

[..]

En ik vind Suarez ook geen echte spits.. Daarom zeg ik wat ik post.
Nee hij is geen echte spits dat heb ik ook gezegt?? Suarez, Messi, Aguero, Ibrahimovic en Ronaldo hebben toch allemaal de zelfde rol? Ze zijn toch vooral vrij op het veld? Wat eigenlijk hoort het van die spelers te komen.

Robben heeft toch echt net als Ribery maar 1 plek waar ze het beste spelen. Suarez, Messi, etc kunnen eigenlijk overal iets betekenen, ik vind trouwens dat SUarez juist als spits(oke Remco als 9) meer zou kunnen betekenen maar anders als spits. Ik denk dat hij aan de zijkant de beperkt is.
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee hij is geen echte spits dat heb ik ook gezegt?? Suarez, Messi, Aguero, Ibrahimovic en Ronaldo hebben toch allemaal de zelfde rol?
Zlatan en Aguero zijn toch wel traditionele centrumspitsen hoor. Suarez, Messi en Ronaldo inderdaad niet. Die zijn vrijer daarin. Zeker Suarez speelt overigens een heel andere rol, want van de 3 aanvallers bij Barca is hij de enige die ook verdedigend werk verzet en stoort. Dat zal je Neymar en Messi echt niet zien doen.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Zlatan en Aguero zijn toch wel traditionele centrumspitsen hoor. Suarez, Messi en Ronaldo inderdaad niet. Die zijn vrijer daarin. Zeker Suarez speelt overigens een heel andere rol, want van de 3 aanvallers bij Barca is hij de enige die ook verdedigend werk verzet en stoort. Dat zal je Neymar en Messi echt niet zien doen.
Nou ja van Zlatan wordt ook wel regelmatig verwacht dat hij op het middenveld komt en ook buiten de 16 op doel kan schieten. Ook daar is hij belangrijk in, ja dat klopt, Hij is meer een centrumspits dan de andere, maar ook hij is in andere aspecten heel belangrijk.

Aguero is inderdaad een spits maar door zijn goede dribbels en zijn snelheid kan hij ook op andere posities spelen. Ik dacht dat Aguero trouwens bij Argentinie ook echt niet kon samenwerken met Messi, moet je voorstellen hoe lastig dat is voor Suarez nu.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Zlatan en Aguero zijn toch wel traditionele centrumspitsen hoor. Suarez, Messi en Ronaldo inderdaad niet. Die zijn vrijer daarin. Zeker Suarez speelt overigens een heel andere rol, want van de 3 aanvallers bij Barca is hij de enige die ook verdedigend werk verzet en stoort. Dat zal je Neymar en Messi echt niet zien doen.
Ik bedoel ook dat van hun allemaal in het centrum van de aanval hetzelfde wordt verwaccht, iedere speler krijgt een andere rol maar ze zijn allemaal vrij om hun acties te maken(of het nou dribbelen of keihard schieten is)
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 16:04   quote  deeplink  
Ik vind de samenwerking met Messi en Neymar anders behoorlijk goed. Hij scoort wat minder maar dat is zijn rol ook niet echt met Messi in de ploeg. Het probleem bij Barca is dat hun middenveld gewoon een stuk minder goed is dan destijds met Xavi en Iniesta in hun hoogtij dagen. Messi is fenomenaal maar ook maar 1 van de 11. Dat zie je terug bij Argentinië waar de ploeg om hem heen niet super is.

Daarnaast zijn Ronaldo en Messi in zijn huidige rok geen centrumaanvallers. Bij Barca mogen Neymar, Suarez en Messi zwerven maar komt Messi in principe van buiten. Ronaldo idem bij Real Madrid. Benzema is daar echt de centrumspits met Ronaldo die vanaf de zijkanten graag en veelvuldig naar binnen komt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Eide --
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 16:04 schreef Eide het volgende:
Ik vind de samenwerking met Messi en Neymar anders behoorlijk goed. Hij scoort wat minder maar dat is zijn rol ook niet echt met Messi in de ploeg. Het probleem bij Barca is dat hun middenveld gewoon een stuk minder goed is dan destijds met Xavi en Iniesta in hun hoogtij dagen. Messi is fenomenaal maar ook maar 1 van de 11. Dat zie je terug bij Argentinië waar de ploeg om hem heen niet super is.

Daarnaast zijn Ronaldo en Messi in zijn huidige rok geen centrumaanvallers. Bij Barca mogen Neymar, Suarez en Messi zwerven maar komt Messi in principe van buiten. Ronaldo idem bij Real Madrid. Benzema is daar echt de centrumspits met Ronaldo die vanaf de zijkanten graag en veelvuldig naar binnen komt.
Ja ik weet het, maar ook dat met Neymar heeft een behoorlijke tijd gekost hoor. Ik weet ook hoe ze spelen maar in principe zijn zei allemaal een soort van spitsen. ze zijn in ieder geval ook geen buitenspelers in de rol bij Real of Barca. Het zijn allemaal spelers die spelen waar de de beste kans maken die wedstrijd.

In de wedstrijd van Barca in de CL zag je dat ook, Messi speelde vooral op het middenveld. Boven Suarez, en Neymar deed eigenlijk dat zelfde.

Inderdaad de samenwerking komt zeker, maar ja dat zie je ook wel in de laatste wedstrijden. Bij Neymar was dat er ook niet gelijk, dat kan ook niet anders, 3 spelers die een actie hebben en eigenlijk alle 3 in hun eentje een club op sleeptouw kunnen nemen.

Liverpool had aan Suarez een held. Ik denk dat Neymar dat ook had kunnen zijn maar ze moeten toch allemaal in leveren behalve Messi natuurlijk haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door freakie --
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Op die manier is Robben ook al lang geen buitenspeler meer. Speelde bij Oranje zelfs als spits en is bij Bayern toch ook meer de man van de actie en goals geworden dan de man van de voorzet en passeeractie aan de zijlijn.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 16:14 schreef Eide het volgende:
Op die manier is Robben ook al lang geen buitenspeler meer. Speelde bij Oranje zelfs als spits en is bij Bayern toch ook meer de man van de actie en goals geworden dan de man van de voorzet en passeeractie aan de zijlijn.
Nee hij is echt een buitenspeler, robben kwam bij Oranje ook alleen van de zijkant en ja bij een uitbraak had robben inderdaad een enorme rol maar anders kwam hij toch echt vanaf de zijkant naar binnen en schiet. Dat is zijn handelsmerk ook.

Een spits of een buitenspeler is dan toch echt in dit geval wel te merken.
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Ik vind het verschil tussen Ronaldo en Robben qua speelstijl niet zo heel groot anders. Ronaldo heeft de neiging de loopactie naar binnen te maken en daar op de voorzet te reageren terwijl Robben meer met de bal aan de voet zijn zo kenmerkende dribbel naar binnen maakt.

Maar Bayern is ook een voetballend veel dwingendere ploeg van Real dat is. Bayern speelt veel dichter tegen de 16 van de tegenstander aan dan dat Real dat normaliter doet. Die spelen toch ook graag met ruimte voor Ronaldo en Bale zodat die op snelheid iets kunnen forceren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Eide --
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 16:25 schreef Eide het volgende:
Ik vind het verschil tussen Ronaldo en Robben qua speelstijl niet zo heel groot anders. Ronaldo heeft de neiging de loopactie naar binnen te maken en daar op de voorzet te reageren terwijl Robben meer met de bal aan de voet zijn zo kenmerkende dribbel naar binnen maakt.

Maar Bayern is ook een voetballend veel dwingere ploeg van Real dat is. Bayern speelt veel dichter tegen de 16 van de tegenstander aan dan dat Real dat normaliter doet. Die spelen toch ook graag met ruimte voor Ronaldo en Bale zodat die op snelheid iets kunnen forceren.
Ja dat is waar maar in de spits is ronaldo bijna altijd ook als er inderdaad een voorzet komt enzo. Ook bij Portugal heeft hij die rol van Messi enzo, hij is toch echt iemand die vind dat hij in de spits meer kans maakt om te scoren dat hij daar is. Van robben wordt dat helemaal niet verwacht.
Eide
 Eide - donderdag 26 februari 2015 - 16:47   quote  deeplink  
Het zijn dan ook heel andere spelers. Zo zit er tussen Messi en Ronaldo ook een wereld van verschil. Ronaldo is een machine, de perfecte voetballer. Fysiek groot en sterk. Snel. Technisch goed. Goed schot. Koppen sterk. Ronaldo is onvoorstelbaar compleet, altijd fit en eigenlijk altijd in vorm. De man is onwerkelijk.

Messi daarentegen is fysiek lang zo geweldig niet. Is koppend ook nadrukkelijk minder goed. Messi heeft echter een fenomenale snelheid van handelen en denken waardoor hij dingen ziet en doet die niemand ver kan. En dat maakt hem voor de gemiddelde voetbaltoeschouwer een stuk leuker om naar te kijken dan Ronaldo.

En daarachter heb je een stuk of 5 á 6 voetballers die absolute wereldklasse zijn maar net niet die extreme klasse van Messi en Ronaldo hebben. Daar hoort Aguero bij net als Zlatan, Suarez maar ook Arjen Robben.

Hoe zijn we trouwens van Vermeer op Messi, Ronaldo en Suarez gekomen :p
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 16:47 schreef Eide het volgende:
Het zijn dan ook heel andere spelers. Zo zit er tussen Messi en Ronaldo ook een wereld van verschil. Ronaldo is een machine, de perfecte voetballer. Fysiek groot en sterk. Snel. Technisch goed. Goed schot. Koppen sterk. Ronaldo is onvoorstelbaar compleet, altijd fit en eigenlijk altijd in vorm. De man is onwerkelijk.

Messi daarentegen is fysiek lang zo geweldig niet. Is koppend ook nadrukkelijk minder goed. Messi heeft echter een fenomenale snelheid van handelen en denken waardoor hij dingen ziet en doet die niemand ver kan. En dat maakt hem voor de gemiddelde voetbaltoeschouwer een stuk leuker om naar te kijken dan Ronaldo.

En daarachter heb je een stuk of 5 á 6 voetballers die absolute wereldklasse zijn maar net niet die extreme klasse van Messi en Ronaldo hebben. Daar hoort Aguero bij net als Zlatan, Suarez maar ook Arjen Robben.

Hoe zijn we trouwens van Vermeer op Messi, Ronaldo en Suarez gekomen :p
Ja ik vond dat we een topic moesten maken voor alle helden, te beginnen met Ibra en Suarez, waarvan ik vond dat ze bij de top 4 horen, nou ja top 5 spitsen van de wereld dan maar. We hebben dat toch goed gedaan. Dat was ongeveer het begin van alles haha
Brandje
 Brandje - donderdag 26 februari 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:02 schreef remco k het volgende:

[..]

2013 2014 Aguero 39 wedstrijden, 38 goals en 10 assists. gemiddeld dus 1,23 keer per wedstrijd betrokken bij een goal.

http://www.espnfc.us/player/44927/sergio-aguero?season=2013

2013 2014 Suarez 57 wedstrijden 47 goals en 15 assists.. Gemiddels dus 1,10 keer per wedstrijd betrokken bij een goal.

http://www.espnfc.us/player/125088/luis-suarez?season=2013

Aguero dus meer bij doelpunten betrokken in verhouding tot de wedtrijden..En dat was ook al zo in 2012 2013 en dat is ook dit seizoen zo.

Ik houd er niet van om de kwaliteit van spelers op deze manier te vergelijken, maar aangezien jij dat wel hebt gedaan wou ik even weten of dat wel klopt, en dat klopt dus gewoon pertinent niet..

En daarnaast heeft Aguero City wel aan titels geholpen, en Suarez Liverpool niet.
Wat een lachwekkende vergelijking. Als jij het niet weet kom je met cijfers. Suarez heeft Liverpool ,wat op drie of vier spelers na een heel matig elftal is, bijna in zijn eentje kampioen gemaakt terwijl City een veel maar dan ook veel betere selectie heeft dan Liverpool.
Kijk voor de gein eens na wie er vorig seizoen belangrijkere doelpunten heeft gemaakt dan weet ik zeker dat Suarez veel belangrijker geweest dan Aguero dus stop eens met die cijfertjes en kijk ook eens naar anderen dingen die net zo belangrijk zijn. Doe er je voordeel mee.

Nicos Machlas heeft ooit 34 goals gemaakt in de eredivisie. Datzelfde aantal heeft KJH ook gehaald dus volgens jou redenering zijn ze dus even goed. Want jij kijkt puur naar cijfers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Brandje --
Pietje
 Pietje - donderdag 26 februari 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:28 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij niet beter is, want dan moeten we ook naar Iniesta en al die andere speler. Alleen Robben is een pure buitenspeler. Fantastisch, maar ja dat zei ik al in mijn stukje hier boven, die kan je totaal niet vergelijken maar je leest niet goed, ik vergeef het je;)
Ik denk ook, dat Robben meer een teamspeler is, terwijl Suárez een pure individualist is.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Nee hij is geen echte spits dat heb ik ook gezegt?? Suarez, Messi, Aguero, Ibrahimovic en Ronaldo hebben toch allemaal de zelfde rol? Ze zijn toch vooral vrij op het veld? Wat eigenlijk hoort het van die spelers te komen.

Robben heeft toch echt net als Ribery maar 1 plek waar ze het beste spelen. Suarez, Messi, etc kunnen eigenlijk overal iets betekenen, ik vind trouwens dat SUarez juist als spits(oke Remco als 9) meer zou kunnen betekenen maar anders als spits. Ik denk dat hij aan de zijkant de beperkt is.
Hij speelde zijn beste voetbal bij zowel Ajax als Liverpool vanaf de flanken.. Sterling en Suarez op de flanken en Sturridge op 9, of een 442 met Sterling op het middenveld erbij en Sturridge en Suarez voorin..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Vermeer naar aartsrivaal!









0.0159270