BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Standard Luik (Europa League: donderdag 2 oktober 2014, 19:00) 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - dinsdag 30 september 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Belangrijke wedstrijd. Benieuwd hoeveel kaarten er verkocht zijn.
Barabas
 Barabas - dinsdag 30 september 2014 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 07:04 schreef Stylzz het volgende:

[..]

hooghartig. Win eerst ook maar eens van allebei
Eerder realistisch. Niet dat je Rieka niet serieus moet nemen, maar de tweede plaats is een goede ambitie.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 30 september 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 10:16 schreef MMM het volgende:
Belangrijke wedstrijd. Benieuwd hoeveel kaarten er verkocht zijn.
Zag vanochtend nog een bericht voorbij komen dat er nog ontzettend veel kaarten te koop zijn. Je hoopt toch op een uitverkochte Kuip, maar gaat niet gebeuren denk ik.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 september 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 10:20 schreef Barabas het volgende:

[..]

Eerder realistisch. Niet dat je Rieka niet serieus moet nemen, maar de tweede plaats is een goede ambitie.
Dat is wat anders. Maar Rieka bij voorbaat afschrijven is arrogant
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 september 2014 - 12:36   quote  deeplink  
"Het Legioen moet de euforie er weer instampen bij de spelers"

600x400-01301689.jpg

Towers wil de spelers en de supporters een hart onder de riem steken. "Alles bij elkaar heb ik tientallen keren acte de présence gegeven in De Kuip. Het Feijenoord Stadion vol met gelijkgestemde zielen is een feest. Ook dit keer, geloof me maar. Met elkaar creëren we de twaalfde man. De Kuip zal bomvol zitten. Zo doen we dat in Rotterdam als het tegenzit."

"Kijk maar naar de thuiswedstrijd tegen VVV, een paar dagen na die 10-0. Als het goed gaat, dan heb je niemand nodig. Maar als je je verlaten voelt, dan wel. Niet verslagen, niet nu. Daarom ben ik er ook donderdag. Om de supporters achter de ploeg te krijgen. Het Legioen moet de euforie er weer instampen bij de spelers: Pats, boem! Vlak voor de aftrap met elkaar You'll Never Walk Alone. Moeten de mensen eens zien hoe die twaalfde man tekeer blijft gaan."

Lee Towers kijkt uit naar het Europa League duel met Standard Luik van aanstaande donderdag. "Eerst zoek ik de jongens op in de kleedkamer, voor een handje. Niet de moed laten zakken, positief blijven denken dat is mijn credo. Believe in your dreams, ik heb ook dingen gedaan die niemand voor mogelijk hield. Het is niet míjn Feyenoord, maar óns Feyenoord. En niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord. We mogen de club niet laten zakken."
Bron:Spits
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 september 2014 - 12:41   quote  deeplink  
Voormalig Feyenoord-speler Jan Boskamp is kenner van het Belgische voetbal en bovendien oud-trainer van Feyenoords komende tegenstander Standard Luik. Hij weet wat Feyenoord aanstaande donderdag in De Kuip kan verwachten in de eerste thuiswedstrijd in de groepsfase van de Europa League. De kracht van Standard Luik is hun enthousiasme, zegt hij in gesprek met Feyenoord TV. Je kan dat vergelijken met Feyenoord. Thuis moet Feyenoord winnen, maar uit wordt het moeilijker. Als het publiek er daar achter gaat staan, kan het een gekkenhuis zijn.
MMM
 MMM - dinsdag 30 september 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 11:03 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Zag vanochtend nog een bericht voorbij komen dat er nog ontzettend veel kaarten te koop zijn. Je hoopt toch op een uitverkochte Kuip, maar gaat niet gebeuren denk ik.
Zeer teleurstellend!
MMM
 MMM - dinsdag 30 september 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 12:36 schreef RenatoBos het volgende:
"Het Legioen moet de euforie er weer instampen bij de spelers"

[ afbeelding ]

Towers wil de spelers en de supporters een hart onder de riem steken. "Alles bij elkaar heb ik tientallen keren acte de présence gegeven in De Kuip. Het Feijenoord Stadion vol met gelijkgestemde zielen is een feest. Ook dit keer, geloof me maar. Met elkaar creëren we de twaalfde man. De Kuip zal bomvol zitten. Zo doen we dat in Rotterdam als het tegenzit."

"Kijk maar naar de thuiswedstrijd tegen VVV, een paar dagen na die 10-0. Als het goed gaat, dan heb je niemand nodig. Maar als je je verlaten voelt, dan wel. Niet verslagen, niet nu. Daarom ben ik er ook donderdag. Om de supporters achter de ploeg te krijgen. Het Legioen moet de euforie er weer instampen bij de spelers: Pats, boem! Vlak voor de aftrap met elkaar You'll Never Walk Alone. Moeten de mensen eens zien hoe die twaalfde man tekeer blijft gaan."

Lee Towers kijkt uit naar het Europa League duel met Standard Luik van aanstaande donderdag. "Eerst zoek ik de jongens op in de kleedkamer, voor een handje. Niet de moed laten zakken, positief blijven denken dat is mijn credo. Believe in your dreams, ik heb ook dingen gedaan die niemand voor mogelijk hield. Het is niet míjn Feyenoord, maar óns Feyenoord. En niets is sterker dan dat ene woord, Feyenoord. We mogen de club niet laten zakken."
Bron:Spits
Hahaha, Lee Lee Lee!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 september 2014 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 september 2014 - 11:50 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ben ik nog aan het werk.
Ben je bij deze wederom de Zaanse vertegenwoordiging, Jumper.
de rest van onze groep komt met de trein
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 30 september 2014 - 13:51   quote  deeplink  
Leen heeft 100 % gelijk!! Godsamme, afmaken die belgische teringzooi!! "zo doen we dat in Rotterdam als het tegenzit"... schitterende tekst... precies wat we moeten uitstralen, maar ja: GEEN WOORDEN MAAR DADEN!! Hup Feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 30 september 2014 - 14:26   quote  deeplink  
RT @johanvanboven Kuip nog lang niet uitverkocht voor duel met Standard Luik. Tot nu toe gingen er 30.000 kaartjes over de toonbank. #feysta
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 30 september 2014 - 16:39   quote  deeplink  
Komt t wel aardig vol hoor, veel mensen halen een kaart aan de poort.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 september 2014 - 17:16   quote  deeplink  
Lekker hoor, sta je dan in de rij..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 september 2014 - 17:21   quote  deeplink  
Duel met Feyenoord van cruciaal belang voor Standard Luik

imagesCAOIBPB8.jpg

In de groepsfase van de Europa League staat Standard tegenover Feyenoord. Volgens Ariël Jacobs heeft Standard-trainer Guy Luzon een goed resultaat nodig. "De komende weken worden cruciaal. Het wordt ook belangrijk in welke mate hij nog geloofwaardig overkomt naar de spelersgroep toe. Het kan twee kanten uit", stelt de voormalig trainer van onder meer Anderlecht.

"Ofwel blijft hij aanmodderen ofwel komt er soelaas in de vorm van een overwinning of een knappe prestatie tegen Feyenoord", legt Jacobs uit in de krant Het Belang van Limburg. "Komt er geen beterschap, dan moet de situatie geëvalueerd worden. Dan betaalt Luzon het gelag. De trainer is altijd verantwoordelijk voor de resultaten."
Bron:Feyenoordnet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 september 2014 door RenatoBos --
ar
 ar - dinsdag 30 september 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Er komt geen beterschap..dus evalueren:)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 30 september 2014 - 20:37   quote  deeplink  
Ronnie Stam: 'Onze trainer kent namen Feyenoord-spelers niet'

600x400-kuipspelers.JPG

In aanloop naar Feyenoord-Standard Luik heeft Ronnie Stam van zijn ploeggenoten en trainer nog geen enkele vraag over de Rotterdamse club gekregen. "Er wordt bij ons nooit over de tegenstander gesproken", aldus de Nederlandse rechtsback, die vanwege een enkelblessure het Europa Leagueduel van donderdag aan zich voorbij moet laten gaan.

"Dat geldt niet alleen voor Feyenoord, het is ook het geval als we tegen Lierse, Anderlecht of welke andere club dan ook spelen. De trainer vindt nu eenmaal dat we van onze eigen kracht uit moeten gaan. Ik denk dat hij niet eens de namen van de Feyenoord-spelers kent. Tijdens de wedstrijdbesprekingen kijken we niet naar beelden van de tegenstander.''

Het enige dat Stam zijn teammaten heeft verteld is dat hen donderdagavond een geweldige sfeer te wachten staat. Zelf speelde hij in dienst van NAC en FC Twente in de Kuip. "Ze konden niet geloven dat er wekelijks zo'n 45.000 mensen op de tribune zitten. Ik ben erg benieuwd hoe ze tijdens de wedstrijd met die sfeer omgaan."

Stam denkt dat het voor Standard Luik sowieso een lastige klus wordt in Rotterdam-Zuid. Ondanks de matige resultaten is hij onder de indruk geraakt van de ploeg van Fred Rutten. "Hij wil zijn ploeg altijd agressief en met druk naar voren laten spelen, dat heeft hij bij Feyenoord al behoorlijk voor elkaar. Wat Standard daar daar tegenover zet? Wij spelen 4-4-2 met zonedekking, maar verder ga ik natuurlijk niet onze tactiek uit de doeken doen."
Bron:Metronieuws
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 30 september 2014 - 20:44   quote  deeplink  
2-1 basta
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 10:32   quote  deeplink  
Standard Luik als aangeschoten wild naar de Kuip

600x400-elftaleuropa.JPG

Of ze bij Standard Luik morgenavond bang zijn voor Feyenoord? Ja, maar vooral voor de Europese wedstrijd in België, begin december. In Luik is het nu al duidelijk dat de supporters uit Rotterdam massaal plannen maken voor een bezoekje aan Sclessin. En omdat de harde kern van de Belgische club ook het etiket 'bloedfanatiek' verdient, zijn alle alarmbellen afgegaan in België.

Maar ook voor het treffen in de Kuip is het alarmfase 1. Voor Guy Luzon, de Israëlische coach van Standard, dreigt zelfs ontslag als het weer misgaat. Marc Dergryse is kritisch in zijn column in Het Laatste Nieuws. ,,Trainer Guy Luzon heeft nog héél veel werk te verrichten. Ik vraag me zelfs af of dit nog goed komt, want ik zie weinig progressie. De spelers doen maar wat.''

De oud-speler van PSV denkt dat Feyenoord in de Kuip de tegenstander nog dieper in de problemen kan duwen. ,,Ik vrees dat het tegen Feyenoord niet goed afloopt voor dit Standard. Enige voordeel: een punt is, na de overwinning op de eerste speeldag tegen HNK Rijeka, al voldoende. Maar de vraag is hoe Standard de nul zal houden, want de Kuip is toch iets anders dan het stadion van Waasland-Beveren.''

Voor Feyenoord is het ook nog eens goed nieuws dat de steunpilaren Mehdi Carcela en Mujangi Bia er door blessureleed niet bij zijn.
Bron: AD
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Wees niet gevreesd mannen dit is een 'oude' elftalsfoto..niet de vermoedelijke opstelling..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 01 oktober 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Op basis training: Vermeer, Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Clasie, Immers; Toornstra, Kazim, Manu
VVout
 VVout - woensdag 01 oktober 2014 - 13:25   quote  deeplink  
Opstelling OK, hopeLijk Nelom vanaf het begin aan wakker en Kazim 100% effectief. Immers gewoon werken met zijn donder en zich minimaal bemoeien met acties voor het doel.

Hoop op een mooi potje voetbal met veel doelputen voor Feyenoord zodat spelers op de bank zich later ook nog wat kunnen bewijzen en daarmee het collectief de stijgende lijn kan doorzetten.

Egens een aktuele stand van de kaartverkoop?
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 14:08   quote  deeplink  
Nee maar ze verwachten een redelijk uitverkochte Kuip..

Verders eens met je post, geef een aantal mensen kansen bij een gunstige stand. Laat Woudenberg zijn kunsten eens vertonen bijvoorbeeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 oktober 2014 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 14:26   quote  deeplink  
Nieuwe boete Feyenoord dat oproept tot sportieve steun

600x400-00053709.JPG

Feyenoord speelt donderdagavond om 19.00 uur in De Kuip tegen het Belgische Standard Luik. Feyenoord gaat bij deze eerste thuiswedstrijd in de groepsfase van de Europa League voor sportief succes. De club hoopt bovendien dat de thuiswedstrijd zonder enige wanklank verloopt, want op hoge boetes of sancties van de UEFA zit niemand te wachten. Na de thuiswedstrijd tegen FC Zorya Luhansk in de play-off ronde ontving Feyenoord, net als na thuiswedstrijd tegen Besiktas JK, wederom van de UEFA een geldboete vanwege het afsteken van vuurwerk op de tribunes. De boete bedroeg 5.000,- euro, waarmee het totaal aan geldboetes van de UEFA dit seizoen al is opgelopen tot 50.000,- euro. Dit is onnodig en schadelijk voor de club.

Daarom doet Feyenoord wederom een dringend beroep op alle supporters om geen fakkels, rookpotten of ander (knal)vuurwerk mee te nemen en/of af te steken. Het afsteken van vuurwerk is niet alleen verboden, het kan ook levensgevaarlijke situaties voor medesupporters opleveren. Ook niet toegestaan zijn: het tonen van spandoeken met anti-UEFA of -FIFA uitlatingen, het zingen van kwetsende of racistische spreekkoren en het gooien van voorwerpen richting het veld.

Waarnemers van de UEFA zullen in het stadion toezien op het gedrag van alle aanwezige supporters en niet schromen om de club verantwoordelijk te stellen voor onwenselijk gedrag. Toon je emoties dan ook met een Feyenoord-hart en steun de club op sportieve wijze zoals alleen het legioen dat kan!
Bron:Feyenoord.nl
VVout
 VVout - woensdag 01 oktober 2014 - 15:26   quote  deeplink  
... anders krijg ik dadelijk nog een boete!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten spreekt Fred Rutten en Jordy Clasie op de persco voor het thuisduel met Luik

(http://youtu.be/Q1mjaT9tGPc)
kuipje
 kuipje - woensdag 01 oktober 2014 - 17:54   quote  deeplink  
Wel grappig. Ik wilde een passe partout kopen voor een vriend een mezelf, maar ik was m'n clubkaart kwijt. Ik de klantenservice gebeld en gemaild. Krijg ik gvd vandaag pas antwoord. (3.5 weken later) vind je t gek dat de Kuip niet vol zit.

Amateurs... Niet alleen het eerste elftal is een slow starter :-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Haha alsof iedereen zijn clubkaart kwijt zou zijn..d:-)

Maar je kan dus nog wel kuipje..(¿)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 18:19   quote  deeplink  
RUTTEN: DE OPDRACHT IS HELDER

b2e805a4723602b887aa9b38a22cfa3b_800_0.jpg

Feyenoord heeft tegen Standard Luik een goed resultaat nodig om een reële kans te behouden om in Europees verband te overwinteren, zo realiseert ook Fred Rutten zich. Daarom is het duel van morgen heel belangrijk, zei de trainer woensdag in de aanloop naar de tweede wedstrijd in de groepsfase van de Europa League, waarin Feyenoord de klinkende overwinning op Go Ahead Eagles een goed vervolg hoopt te geven.

Quote Rutten:
'In fases benaderen we steeds meer het spelniveau van waar we met Feyenoord naartoe willen'

Rutten sprak op de persconferentie in De Kuip, waar ook een delegatie van de Waalse pers was vertegenwoordigd, de hoop uit dat zijn ploeg de wisselvalligheid van de afgelopen weken van zich heeft afgeschud. Ik heb daar een goed gevoel over. Dat heb ik al een tijdje, niet alleen door het resultaat in onze laatste wedstrijd. In fases benaderen we steeds meer het spelniveau van waar we met Feyenoord naartoe willen, alleen is tot dusver te vaak de beloning uitgebleven. Nu is het zaak om de groei door te zetten en telkens weer te bewijzen wat we kunnen. Het mag niet zo zijn dat we goede optredens blijven afwisselen met een mindere beurt.

Dat laatste kan Feyenoord zich zeker donderdag niet permitteren, weet ook Rutten. Hoewel een eventuele nederlaag of een gelijkspel, ook afhankelijk van de andere wedstrijd in de poule, nog geen definitieve uitschakeling betekent, wordt het een lastig verhaal om dan nog een rol van betekenis te spelen. De opdracht is voor ons daarom helder. We moeten winnen, stelde de coach, die verklapte weinig wijzigingen in zijn elftal te zullen doorvoeren ten opzichte van de gewonnen wedstrijd tegen Go Ahead Eagles.

Evenals Feyenoord beleefde ook tegenstander Standard Luik een wisselvallige start van het seizoen. Dat bleek onder meer dit weekend, toen ze op onverklaarbare wijze een 2-0 voorsprong uit handen gaven, zei Rutten. Soms wisselen ze zelfs tijdens een wedstrijd heel goede fases af met mindere momenten. Dat is deels het gevolg van het vertrek van enkele belangrijke spelers, in dat opzicht is dat te vergelijken met de situatie waarmee ook wij te maken kregen. Anderzijds is Luik nog altijd een ploeg met veel ervaring en een fysiek sterke tegenstander.

De vraag of er bij Feyenoord in een andere sfeer wordt toegeleefd naar het duel met de Belgen nu er eindelijk weer eens is gewonnen, werd beantwoord door Jordy Clasie. De sfeer in de groep is altijd goed gebleven, al zorgt een overwinning natuurlijk voor een nog beter gevoel, glimlachte de aanvoerder, die naast zijn trainer was aangeschoven in de persruimte van De Kuip. Zelf bereid ik me niet anders voor dan normaal, alleen is het wel zo dat de ene wedstrijd specialer is dan de andere. We hebben jarenlang keihard gewerkt om Europees te spelen, dit seizoen is het eindelijk zo ver. Daarom kijk ik uit naar donderdag.

DE TEGENSTANDER

3068846181_1_9_Mj0WvUl8.jpg

Wie het seizoen van Standard Luik tot dusver analyseert, kan een aantal paralellen ontdekken met de seizoensstart van Feyenoord. De Rotterdamse stadionclub zag deze zomer vier sterkhouders vertrekken, terwijl ook de nummer twee van de Belgische competitie van afgelopen seizoen er niet in slaagde om haar beste spelers te behouden. Bovendien lag bij zowel Fred Rutten als Standard Luik-trainer Guy Luzon de vrijwel onmogelijke taak om binnen no-time een nieuw en winnend team te smeden, aangezien beide clubs eind juli al moesten aantreden in de derde voorronde van de Champions League.

Waar die duels voor Feyenoord duidelijk te vroeg kwamen en uitschakeling volgde tegen Besiktas, mocht Standard Luik langer dromen van de Champions League. De ploeg was over twee wedstrijden te sterk voor het Griekse Panathinaikos en kon zich zodoende opmaken voor de laatste horde tot het hoofdtoernooi. In de play-off ronde bleek de miljoenenformatie van Zenit St. Petersburg echter een maatje te groot, waardoor Luik voor het tweede achtereenvolgende jaar van de partij is in de groepsfase van de Europa League.

Hoewel de resultaten in Europees verband tot dusver dik in orde zijn de groepsfase werd geopend met een 2-0 thuisoverwinning op HNK Rijkeka heerst er in Luik minder tevredenheid over de competitiestart. De ploeg van Luzon is evenals Feyenoord wisselvallig begonnen aan het seizoen, met een plek in de middenmoot tot gevolg. Naast drie overwinningen en drie nederlagen speelde Luik afgelopen weekend ook voor de derde keer gelijk, door in eigen huis tegen Lierse SK een 2-0 voorsprong uit handen te geven.

De ploeg reist deze week dan ook met weinig houvast af naar De Kuip, waar het bovendien met Feyenoord een tegenstander treft die moet winnen om zicht te behouden op de bovenste twee plaatsen in de poule. Anderzijds heeft Luik dit seizoen juist in Europa haar beste resultaten tot dusver behaald, terwijl de selectie ervan doordrongen zal zijn dat in Rotterdam een mokerslag kan worden uitgedeeld in de strijd om Europese overwintering.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 20:09   quote  deeplink  
mag geen probleem zijn om deze ploeg op te rollen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 20:32   quote  deeplink  
2.500 Belgen mee, dat kan wel eens een leuk sfeertje worden morgenavond..
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 20:33   quote  deeplink  
pont-d-ile-centre-carre-wijken-in-luik-2(p:location,2112)(c:0).jpg
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Awel, ik kom ook maar weer eens langs.
Wil gerne een liedske zingen voor Standaard.
Is dat gepermitteerd?

0113264623800755_9_0.jpg?itok=rhRX62AH
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 21:00   quote  deeplink  
NEEEEEEEEEEEEEEEEE
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 21:04   quote  deeplink  
och, een liedje
VVout
 VVout - woensdag 01 oktober 2014 - 21:54   quote  deeplink  
Hé Wally, gezelli :)
van geil
 van geil - woensdag 01 oktober 2014 - 21:57   quote  deeplink  
3324307431.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 22:08   quote  deeplink  
Pfffffff, ik kan dit niet hebben.........ik ben er vandoor kut Wally..
sevillana
 sevillana - woensdag 01 oktober 2014 - 22:11   quote  deeplink  
m1ezrleasfg0.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 01 oktober 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Hey Lee, en weer terug..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 01 oktober 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Allez, 'nen battel met d'n Lee.
Tegenover elkander zingen:

Het wordt zo zwaar,
tegen ons Standard,
want velen Luikse fans,
zijn morgen fier en mans,
en ongehoord
tegen uwer Feyenoord!

DSCF2289.JPG
sevillana
 sevillana - woensdag 01 oktober 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 22:34 schreef FR-Henk het volgende:
Allez, 'nen battel met d'n Lee.
Tegenover elkander zingen:

Het wordt zo zwaar,
tegen ons Standard,
want velen Luikse fans,
zijn morgen fier en mans,
en ongehoord
tegen uwer Feyenoord!

[ afbeelding ]
ik zou m'n naam wijzigen naar SL-Henk
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 01 oktober 2014 - 23:18   quote  deeplink  
WALLY-3.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 00:04   quote  deeplink  
cropped-its-matchday.jpg
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 00:18   quote  deeplink  
Al weer 19 minuten :)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 02:43   quote  deeplink  
Zin aan. Straks wakker worden en linea recta naar Varkenoord..!😃
Barabas
 Barabas - donderdag 02 oktober 2014 - 03:33   quote  deeplink  
2-0 truste
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 02 oktober 2014 - 05:10   quote  deeplink  
3-2 Nelom 2x.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 05:15   quote  deeplink  
😂😂😂
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 05:16   quote  deeplink  
Sorry, prima als we maar winnen..
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 02 oktober 2014 - 06:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 oktober 2014 - 14:26 schreef RenatoBos het volgende:
Nieuwe boete Feyenoord dat oproept tot sportieve steun

[ afbeelding ]

Feyenoord speelt donderdagavond om 19.00 uur in De Kuip tegen het Belgische Standard Luik. Feyenoord gaat bij deze eerste thuiswedstrijd in de groepsfase van de Europa League voor sportief succes. De club hoopt bovendien dat de thuiswedstrijd zonder enige wanklank verloopt, want op hoge boetes of sancties van de UEFA zit niemand te wachten. Na de thuiswedstrijd tegen FC Zorya Luhansk in de play-off ronde ontving Feyenoord, net als na thuiswedstrijd tegen Besiktas JK, wederom van de UEFA een geldboete vanwege het afsteken van vuurwerk op de tribunes. De boete bedroeg 5.000,- euro, waarmee het totaal aan geldboetes van de UEFA dit seizoen al is opgelopen tot 50.000,- euro. Dit is onnodig en schadelijk voor de club.

Daarom doet Feyenoord wederom een dringend beroep op alle supporters om geen fakkels, rookpotten of ander (knal)vuurwerk mee te nemen en/of af te steken. Het afsteken van vuurwerk is niet alleen verboden, het kan ook levensgevaarlijke situaties voor medesupporters opleveren. Ook niet toegestaan zijn: het tonen van spandoeken met anti-UEFA of -FIFA uitlatingen, het zingen van kwetsende of racistische spreekkoren en het gooien van voorwerpen richting het veld.

Waarnemers van de UEFA zullen in het stadion toezien op het gedrag van alle aanwezige supporters en niet schromen om de club verantwoordelijk te stellen voor onwenselijk gedrag. Toon je emoties dan ook met een Feyenoord-hart en steun de club op sportieve wijze zoals alleen het legioen dat kan!
Bron:Feyenoord.nl
Die 'debielen' doen toch waar ze zin in hebben, dat zijn geen Feyenoord supporters ...
Dat is in het verleden gebleken en dat zal vanavond zo blijken en dat zal in de toekomst zo zijn !!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Standard Luik (Europa League: donderdag 2 oktober 2014, 19:00) 2-1









0.0068039