BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Standard Luik (Europa League: donderdag 2 oktober 2014, 19:00) 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 07:35   quote  deeplink  
Feyenoord bestrijdt 'wisselvallige' Belgen met winnend elftal

600x400-01769128.JPG

Jordy Clasie is eerlijk als het gaat om zijn kennis van het Belgische voetbal. De aanvoerder van Feyenoord heeft weinig interesse in de competitie van de zuiderburen. ''Maar geen zorgen, we kennen bij de aftrap hun sterke en zwakke punten. Je analyseert een tegenstander altijd'', verzekerde Clasie tegenover De Telegraf.

Trainer Fred Rutten vond uit dat Standard Luik, de tegenstandervan vandaag, overeenkomsten heeft met Feyenoord. ''Zij zijn wat wisselvallig met hun resultaten. Wij wáren dat ook.'' Rutten denkt dat zijn ploeg het lek boven heeft nu hij de ideale opstelling heeft gevonden. ''Maar we moeten in eigen huis wel winnen als we willen overwinteren. Daarom is deze wedstrijd heel belangrijk voor Feyenoord.''
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Nelom; Toornstra, Clasie, Immers, El Ahmadi; Kazim-Richards, Manu.
Bron:De Telegraf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 oktober 2014 door RenatoBos --
MMM
 MMM - donderdag 02 oktober 2014 - 09:49   quote  deeplink  
Zin in, come on Feyenoord!!!!
Appie53
 Appie53 - donderdag 02 oktober 2014 - 10:35   quote  deeplink  
Als we winnen, is het 'lek' gevonden! Hoop zo!!!!!!!!!!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 02 oktober 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 september 2014 - 16:39 schreef Stylzz het volgende:
Komt t wel aardig vol hoor, veel mensen halen een kaart aan de poort.
Kan dat tegenwoordig ook al kaart kopen bij de poort?
de bluffer
 de bluffer - donderdag 02 oktober 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 10:35 schreef Appie53 het volgende:
Als we winnen, is het 'lek' gevonden! Hoop zo!!!!!!!!!!
Het lek is gevonden als we vanavond en de twee wedstrijden daarna gewonnen hebben
van Groningen & Heracles thuis dan doen we weer mee
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 13:38   quote  deeplink  
Optimisme bij 'Pi-Air': ''Ik denk dat Feyenoord gaat winnen''

31710.jpg

Voor Feyenoord staat de eerste thuiswedstrijd in de groepsfase van de Europa League voor de deur. Het Belgische Standard Luik komt op bezoek in De Kuip. Helden Online blikt met oud-aanvaller Pierre van Hooijdonk vooruit.

''Ik denk dat Feyenoord vanavond gaat winnen'', stelt de voormalig international van Oranje. ''Feyenoord moet proberen te blijven voetballen, voorkomen dat het een bokswedstrijd wordt. Die Belgische ploegen zijn over het algemeen fysiek veel sterker dan Nederlandse ploegen. Vecht je gevechten uit waar het moet, maar verder blijven voetballen. En ik denk dat Feyenoord aan Colin Kazim-Richards fysiek veel kan hebben. Hij gaat ook een keer scoren. Ik houd het op 2-1 voor Feyenoord.''

''Naast Richards verwacht ik veel van Jens Toornstra, Karim El Amhadi en Jordy Clasie, de jongens met veel Eredivisie-ervaring. Vooral Toornstra bevalt me heel goed, ik denk dat ook hij vanavond gaat scoren. Ik kan me ook wel vinden in de keuzes die trainer Fred Rutten op dit moment maakt. Joris Mathijsen is een op en top prof, als Rutten hem nodig heeft, dan zal hij er staan. Dat hij er nu buiten valt, is niet zo gek. Voor Ruben Schaken is het zuur, maar andere jongens doen het gewoon goed. Voor Jean-Paul Boëtius is het zaak dat hij spielerei omzet in zakelijk voetbal. Onder aan de streep telt hoeveel goals, assist, schoten op doel en bruikbare voorzetten je geeft. Als hij dat zakelijke aan zijn spel toevoegt, dan kan hij een hele goede worden'', aldus Van Hooijdonk.
Bron:Voetbalcentraal
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 13:39   quote  deeplink  
Feyenoord opgelet: de sterke en zwakke punten van Standard Luik

large_ac85ac519f43ee4f59452a053b4fcc441eb25984.jpg

Een voorzitter die de club niet belangrijk vindt, een driftkikker van een trainer en een gepassioneerde aanvoerder. Beter kun je Standard Luik niet samenvatten. Donderdag neemt Feyenoord het op tegen de Belgische topclub. VoetbalPrimeur zet de sterke en zwakke kanten van de Rouches voor je op een rij.

Sinds juni 2011 is Roland Duchâtelet de voorzitter van Standard. Eerder was hij dat bij een andere Belgische ploeg, STVV. Duchâtelet heeft weinig kaas gegeten van voetbal, maar probeert zich wel te omringen met mensen met kennis. Toch zit de van huis uit politicus en ondernemer niet in het voetbal voor het spelletje, maar voor het geld. Elk jaar verkoopt hij zijn beste spelers om zijn investering van circa 41 miljoen euro terug te verdienen. Duchâtelet verkoopt niet alleen spelers, hij leent er ook uit aan ploegen waar hij zelf een band mee heeft.

Zo is hij ook de baas van de Engelse tweedeklasser Charlton Athletic en was zijn zoon de eigenaar van het Hongaarse Ujpest FC. Ook met STVV zijn er nog banden. Duchâtelet ziet Standard ook niet als zijn eindpunt. Hij wil ooit voorzitter worden van een nog grotere topclub. De fans van de Rouches kunnen het gedrag van hun voorzitter slechts weinig waarderen en eisten al vaker dat hij een stap opzij zet. Aan het begin van vorig seizoen bestormden enkele fans zelfs het bureau van Duchâtelet.

large_023281aa746316afd01879f917815673be791ad7.jpg

Nieuwe ploeg
Standard haalde deze zomer meer dan tien spelers naar Luik. Daar zat amper een grote naam tussen. Enkel de naam van Eyong Enoh, ex-Ajax, deed bij de supporters een belletje rinkelen. Hij is echter nog altijd niet speelgerechtigd. Dat Standard zo veel spelers haalde, was nodig. Het liet met Daniel Opare (FC Porto), Yoni Buyens (Charlton), Michy Batshuayi (Olympique Marseille), William Vainqueur (Dinamo Moskou) en Imoh Ezekiel (Al-Arabi) alle belangrijke spelers vertrekken. Ook mindere goden verlieten Luik.

De vervangers zijn duidelijk nog niet ingespeeld op elkaar. Dit seizoen kon Standard in de competitie slechts één keer de nul houden. Tegen Moeskroen-Peruwelz (5-2) en KV Oostende (3-5) kreeg het ook al twee serieuze nederlagen te slikken. Tegen Lierse gaf het dit weekend nog een 2-0 voorsprong uit handen. Na negen wedstrijden staat Standard achtste met twaalf punten. Dat zijn er negen minder dan leider Anderlecht. Voor de rappe Elvis Manu en wellicht ook Jean-Paul Boëtius liggen hier kansen.

large_a498c1b5ca02a2ac2bf840fb97618caa0f3914a5.jpg

Driftkikker langs de lijn
Dat de nieuwe spelers nog geen team vormen heeft mogelijk ook te maken met de trainer, Guy Luzon. De Israëliër staat tijdens een wedstrijd voortdurend te schreeuwen en gekke gebaren te maken. Veel helpt het allemaal niet. Luzon staat er ook niet om bekend om tijdens een wedstrijd goed bij te sturen. Onder zijn leiding kwam Standard zelden terug van een achterstand.

Dat hij geen tactisch wonder is, is een publiek geheim. Kapitein Jelle Van Damme liet zich al eens ontvallen dat Standard niet of amper traint op stilstaande fases. "Bij corners moeten we zelf op het veld beslissen, wie welke speler dekt", aldus de speler, die in het verleden nog het tricot van Ajax droeg.

Sterktes

Passionele kapitein
Standard staat voor passie. Bij kapitein Van Damme (30) zie je dat het beste terug. Van Damme neemt bij Standard altijd het voortouw. Zonder hem zou Standard er nog slechter aan toe zijn. In het buitenland faalde Van Damme bij Ajax en het Engelse Wolverhampton Wanderers, maar in België is hij top. Ook Laurent Ciman zette zijn carrière bij Standard weer op de rails. De rechtsachter mislukte bij Club Brugge, maar laat bij Standard zien een nuttige kracht te zijn.

Ervaren spits
Igor De Camargo (31) keerde vorig seizoen terug bij Standard. De aanvaller moest zich lang neerleggen bij een invallersrol, maar hij maakte nooit amok. Telkens als hij speelt, zorgt hij voor de nodige dreiging. De ex-Rode Duivel is geen veelscorende spits, maar als hij scoort zijn het vaak beauties. Tegen Red Bull Salzburg knalde hij van afstand nog schitterend raak. De Camargo is misschien het best vergelijkbaar met Colin Kazim-Richards, die bij Feyenoord eenzelfde rol vertolkt.

Beest van een buitenspeler
De gevaarlijkste speler van Standard is Paul José Mpoku. Ook de 22-jarige aanvallende middenvelder was bijna weg geweest in Luik. In de zomer onderhandelde hij met een ploeg uit Qatar. Op het allerlaatste moment ging die deal niet door. Mpoku koppelt kracht aan techniek. Hij is zeker een speler die een stap hogerop aan kan.
Bron:Voetbalprimeur
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Belgische journalisten zien Feyenoord als favoriet

600x400-el.jpg

De Belgische journalisten die woensdagavond de laatste training van Standard Luik bekeken waren het eens: Feyenoord heeft donderdagavond de grootste kans om het duel in de Europa League te winnen.

Eén van hen is Alain Ronse. Hij volgt de prestaties van de Belgische topclub al 33 jaar voor Het Laatste Nieuws, één van de grootste kranten bij onze zuiderburen. Tijdens de persconferentie voor de laatste training was hij tegenover trainer Guy Luzon kritisch over de aanvallende mogelijkheden van Standard Luik. 'Ik schat de winstkans voor Feyenoord op 70%. Of 80%. Zelfs ondanks dat zij nog maar één thuiswedstrijd hebben gewonnen dit jaar. Als de kwaliteiten van Feyenoord eruit komen, krijgt Standard het knap moeilijk. En de Rotterdammers hebben het thuisvoordeel', aldus Ronse.

In de Belgische competitie beleeft Standard Luik een teleurstellende start met de achtste plaats. Een uittocht van spelers is daar de belangrijkste oorzaak van. 'De twee spitsen zijn weg, Michi Batshuayi en Imoh Ezekiel. En de spelmaker op het middenveld William Vainquer is ook vertrokken, net als de rechtsback Daniel Opare. Het inpassen van de nieuwe spelers, die druppelsgewijs zijn gekomen, vergt meer tijd dan gehoopt', besluit de ervaren journalist.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 13:40   quote  deeplink  
LUZON: MET FEYENOORD STRIJDEN OM TWEEDE PLAATS

a4cca73ff9699a4e9db4fcaae63caa77_702_0.jpg

Standard Luik-trainer Guy Luzon, verwacht dat Feyenoord en Standard Luik zullen gaan uitmaken wie er als tweede eindigt in poule G van de Europa League en daarmee een plek in de volgende ronde verdient. Sevilla is in mijn ogen de favoriet, wij zullen ons op de tweede plaats moeten richten, vertelde de trainer woensdagavond tijdens een persconferentie in De Kuip.

Luzon zag Feyenoord in aanloop naar de wedstrijd van donderdagavond twee keer aan het werk. Tegen Ajaks speelde Feyenoord erg goed, terwijl ik de ploeg ook aan het werk heb gezien in de competitie tegen Go Ahead Eagles. Feyenoord heeft een goed team met veel talent. Aan de andere kant zie ik ook bij mijn eigen ploeg veel progressie. We zijn nog steeds niet heel stabiel, maar in de laatste wedstrijden zie ik veel verbetering.

Verdediger Jelle Van Damme bewaart goede herinneringen aan De Kuip. Ik heb met Ajaks een paar keer in dit stadion gespeeld, zei de 31-voudig Belgisch international. Feyenoord is een van de mooiste clubs in Nederland met goede supporters. De wedstrijden die ik hier heb gespeeld waren altijd geladen van spanning. Dat is logisch, want Feyenoord en Ajaks zijn de twee grootste clubs van Nederland. Ik vind het leuk om hier nu terug te komen.

Van Damme denkt dat Standard goed georganiseerd voor de dag moet komen in De Kuip om een goed resultaat te behalen. Van Nederlandse ploegen is bekend dat ze graag de bal willen hebben en dat ze de bal rond laten gaan. Wij zullen daarom goed moeten staan en agressief en geconcentreerd moeten spelen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 13:40   quote  deeplink  
Feyenoord in De Kuip ongeslagen tegen Belgische clubs

170be8a176b323d32be6ce13b790e0d0_702_0.jpg

De confrontatie met Standard Luik van donderdagavond wordt de vierde Europese thuiswedstrijd tegen een Belgische tegenstander in de clubhistorie van Feyenoord. De club verloor in eigen huis nog nooit een officieel Europees duel van een Belgische ploeg.

Feyenoord speelde in eigen stadion eenmaal eerder tegen Standard Luik. Op 19 december 1973 werd in het toernooi om de UEFA Cup met 2-0 van de Belgen gewonnen, door doelpunten van Lex Schoenmaker en Willem van Hanegem. De uitwedstrijd tegen Standard Luik die een maand eerder werd gespeeld, ging met 3-1 verloren.

Feyenoord nam het in 1977 in een dubbele confrontatie op tegen FC Molenbeek Brussels Strombeek. Op 3 maart 1977 eindigde de onderlinge ontmoeting in De Kuip zonder doelpunten: 0-0, terwijl op 16 maart in Brussel met 2-1 werd verloren.
De laatste keer dat Feyenoord een Belgische tegenstander trof in Europees verband was in het seizoen 2010-2011. AA Gent was toen de opponent in de play-off ronde van de Europa League. Thuis wist Feyenoord met 1-0 te winnen (doelpunt Leroy Fer), maar uit werd met 2-0 verloren, waardoor Feyenoord was uitgeschakeld.
Bron:Feyenoord.nl
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 13:47   quote  deeplink  
Lul toch niet zo stom Lijdensweg, als de Fifa & Uefa geen kritiek kan verdragen zouden het echt zielige figuren zijn. Hieruit blijkt dat het ook zo is.

Bij alle vaste aanhang van spraakmakende clubs is er ooit vuurwerk afgestoken ten baten van een gezellig sfeertje en dat gebeurt gedeeltelijk gewoon nog.

De bonden willen daar geen verantwoording voor nemen en dat kan ook niet natuurlijk en iemand gezellige sfeervolle momenten afpakken valt bij supporters zwaar.

Een ding staat wel vast dat we elkaar niet begrijpen en daarom worden zinloze acties zoals boetes aan de club de waarheid i.p.v. werkelijk samen de boel te coördineren.

Het is natuurlijk ook af te vragen hoe bovenstaande bonden eigenlijk sowieso noch geloofwaardig te noemen zijn. Met een seniele opa aan het roer, smeerschandalen die niet in het openbaar aan de kaak gesteld worden en iedere vorm van kritiek de kop in wil drukken met een boete.

Discriminatie willen tegen gaan en er groots mee naar voren willen komen, laat me niet lachen die bende heeft geen idee wat gelijkheid is, laat staan dat ze respect voor ons hebben met enig gevoel van fair play.

Je kan natuurlijk ook gewoon je bek dicht houden en als een dood vogeltje de echte supporterT uithangen!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 12:53 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Kan dat tegenwoordig ook al kaart kopen bij de poort?
Bijna t is iets verderop.
tomson
 tomson - donderdag 02 oktober 2014 - 13:48   quote  deeplink  
:)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 13:57   quote  deeplink  
Ghehe..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 13:57   quote  deeplink  
COME ON FEYENOORD..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 02 oktober 2014 - 14:35   quote  deeplink  
Tyfus Belgen!
de bluffer
 de bluffer - donderdag 02 oktober 2014 - 14:37   quote  deeplink  
Ik ben opweg naar de Kuip
allemaal veel succes vanavond
graag geen vuurwerk afsteken boete is al ruim 50.000 euro
van geil
 van geil - donderdag 02 oktober 2014 - 15:35   quote  deeplink  
deze winnen we ruim. Zondag spelen we gelijk.
de bluffer
 de bluffer - donderdag 02 oktober 2014 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 15:35 schreef van geil het volgende:
deze winnen we ruim. Zondag spelen we gelijk.
Als je dat meent, ben je a,s, zondag niet welkom in de kuip
van geil
 van geil - donderdag 02 oktober 2014 - 15:55   quote  deeplink  
ha, of dat jij dat bepaald.
heb gewoon zo'n gevoel. zeg niet dat ik t hoop.
Barabas
 Barabas - donderdag 02 oktober 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 14:37 schreef de bluffer het volgende:
Ik ben opweg naar de Kuip
allemaal veel succes vanavond
graag geen vuurwerk afsteken boete is al ruim 50.000 euro
We staan er al een eeuwigheid niet best op bij de UEFA. Dat heeft natuurlijk te maken met het voorbeeldige gedrag van "supporters" uit het verleden. Gaat terug tot de jaren '80(!!!) en toen ze het bijna vergeten waren gingen we gezellig doen in Frankrijk. En sindsdien liggen we weer onder het vergrootglas. Dat sommige van de huidige fans hier geen weet van hebben of er simpelweg schij* aan hebben is een voorbode voor een hele flinke kostenpost.

Wéér een ton of wat overmaken door een stel idiote*!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 15:55 schreef van geil het volgende:
ha, of dat jij dat bepaald.
heb gewoon zo'n gevoel. zeg niet dat ik t hoop.
Ik denk dat we deze verliezen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 02 oktober 2014 - 17:04   quote  deeplink  
Stil op Varkenoord. Nu richting de Kuip. Hoor die Belgen aankomen.

Fijne wedstrijd iedereen..!
sevillana
 sevillana - donderdag 02 oktober 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:
Stil op Varkenoord. Nu richting de Kuip. Hoor die Belgen aankomen.

Fijne wedstrijd iedereen..!
ben benieuwd hoeveel van die Belgen er de Kuip halen, heb begrepen dat er onderweg al een aardige schifting heeft plaatsgevonden
Barabas
 Barabas - donderdag 02 oktober 2014 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:04 schreef RenatoBos het volgende:
Stil op Varkenoord. Nu richting de Kuip. Hoor die Belgen aankomen.

Fijne wedstrijd iedereen..!
Veel plezier! Ga ik weer ff werken....
van geil
 van geil - donderdag 02 oktober 2014 - 17:08   quote  deeplink  
Spanning!. nu al
Barabas
 Barabas - donderdag 02 oktober 2014 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:08 schreef van geil het volgende:
Spanning!. nu al
Ik heb er vannacht slecht van geslapen...
kuipert
 kuipert - donderdag 02 oktober 2014 - 17:52   quote  deeplink  
Heeft er iemand een link van een live-stream? Het wordt helaas niet live uitgezonden vanuit Dubai.
sevillana
 sevillana - donderdag 02 oktober 2014 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:52 schreef kuipert het volgende:
Heeft er iemand een link van een live-stream? Het wordt helaas niet live uitgezonden vanuit Dubai.
http://voetbal.ikkijkonline.nl/stream/1
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:08 schreef van geil het volgende:
Spanning!. nu al
Seizoen zo matig begonnen dat ik meer angstig ben dan gespannen
tomson
 tomson - donderdag 02 oktober 2014 - 18:08   quote  deeplink  
Geweldig joh...spanning in de Kuip loopt inmiddels ook op :)
tomson
 tomson - donderdag 02 oktober 2014 - 18:10   quote  deeplink  
Het is een feest maar Feyenoord moet de slingers ophangen !
kuipert
 kuipert - donderdag 02 oktober 2014 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Super, dank je wel!!!
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 oktober 2014 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Waarom heeft RTL geen livestreams die op de ipad ook werkt? Deze stream is zwaar bagger...
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 02 oktober 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Niets mogelijk via janlul.com?

Ik ben allang blij met internet in de Kuip. Uniek.
tomson
 tomson - donderdag 02 oktober 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:29 schreef Bosifyable het volgende:
Niets mogelijk via janlul.com?

Ik ben allang blij met internet in de Kuip. Uniek.
Lekker he 😃
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 18:32   quote  deeplink  
4g scheelt
van geil
 van geil - donderdag 02 oktober 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 17:09 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ik heb er vannacht slecht van geslapen...
t komt goed.
van geil
 van geil - donderdag 02 oktober 2014 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Seizoen zo matig begonnen dat ik meer angstig ben dan gespannen
t komt goed.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Lekker 90minuten ergeren 😉
van geil
 van geil - donderdag 02 oktober 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Wel n kut tijd, voor mij althans.
snel wat naar binnen werken, en dan begint t al.
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:33 schreef van geil het volgende:
Wel n kut tijd, voor mij althans.
snel wat naar binnen werken, en dan begint t al.
Kaas en bitterballen voor bij de wedstrijd en een biertje er bij, heb tijd zat :)
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 18:43   quote  deeplink  
Net de kinderen op bed gegooid
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 02 oktober 2014 - 18:45   quote  deeplink  
Schandalig leeg hier trouwens. Jammer.
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:45 schreef Bosifyable het volgende:
Schandalig leeg hier trouwens. Jammer.
Misschien net allemaal te vroeg voor de meeste, idd jammer.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Komt vaak nog veel in t eerste kwartier binnen hobbelen
Stylzz
 Stylzz - donderdag 02 oktober 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Het gaat helemaal mis in de Kuip! Fans van Standard zijn uit hun vak gebroken en knokken nu met Feyenoord-supporters, aldus FCUpdate.
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 18:51 schreef Stylzz het volgende:
Het gaat helemaal mis in de Kuip! Fans van Standard zijn uit hun vak gebroken en knokken nu met Feyenoord-supporters, aldus FCUpdate.
Wat een afgang zeg!!!
VVout
 VVout - donderdag 02 oktober 2014 - 18:59   quote  deeplink  
Zit toch wel aardig wat als ik zo op de tv kijk toch?
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 02 oktober 2014 - 19:00   quote  deeplink  
Bosi ook druk aan het knokken in het stadium?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Standard Luik (Europa League: donderdag 2 oktober 2014, 19:00) 2-1









0.0104858