BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Standard Luik (Europa League: donderdag 2 oktober 2014, 19:00) 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Southside 1908
 Southside 1908 - donderdag 02 oktober 2014 - 23:30   quote  deeplink  
De trainer en aanvoerder van Standard vonden de Feyenoord-goals ongeldig. Zelfs de neutrale toeschouwer kan het daar toch niet mee eens zijn? wat een zielig gefrustreerd geblaat.

Wij zijn trots op Feyenoord! natuurlijk valt er nog genoeg aan te merken op het spel maar toch heb ik een dik verdiende overwinning gezien!

Al met al een mooie thuis rentree in de Europa League!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 02 oktober 2014 - 23:33   quote  deeplink  
Goal Belgen was zeker ongeldig. Handsbal.
sevillana
 sevillana - donderdag 02 oktober 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 23:33 schreef FR-Henk het volgende:
Goal Belgen was zeker ongeldig. Handsbal.
juist gezien Henkert
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 oktober 2014 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 oktober 2014 - 23:03 schreef MMM het volgende:
..heerlijke sfeer in de Kuip..
Weet niet of het aan het vak lag waar ik stond (Y1), maar in dit geval zorgen de Belgen toch echt terecht "You only sing when you're winning" richting Feyenoord. Ik heb alleen de laatste 10 minuten echt sfeer gezien, terwijl die van Standard, ondanks trommel en megafoon) bleven zingen. Fanatiek volk.
Barabas
 Barabas - vrijdag 03 oktober 2014 - 00:41   quote  deeplink  
Terechte overwinning. Manu nog wat effectiever en wat meer alertheid achterin en iedereen wil Fredje houden na de kerst. Goed resultaat, nu 2x proberen te winnen van Rijeka, uit bij Standard gelijkspelen en we zijn al door. Moeten we echt voor gaan en lijkt op basis van de laatste 2 weken nog mogelijk ook.

Of het realistisch is discutabel, maar ik ben optimistisch.
tomson
 tomson - vrijdag 03 oktober 2014 - 01:28   quote  deeplink  
Wat Rijeka betreft onszelf nog maar niet rijk rekenen. Dat heeft die pot tegen Sevilla wel aangetoond. Maar dat er mét de 3 punten in de pocket prima perspectieven zijn dat is wel duidelijk.
Barabas
 Barabas - vrijdag 03 oktober 2014 - 01:51   quote  deeplink  
Nee, moet eerst maar eens gebeuren... Eerste pot tegen Rijeka knallen en dan weer verder zien.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 oktober 2014 - 07:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 01:28 schreef tomson het volgende:
Wat Rijeka betreft onszelf nog maar niet rijk rekenen. Dat heeft die pot tegen Sevilla wel aangetoond. Maar dat er mét de 3 punten in de pocket prima perspectieven zijn dat is wel duidelijk.
Sevilla speelden met tien bijna 3/4 van de wedstrijd.
MMM
 MMM - vrijdag 03 oktober 2014 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 00:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Weet niet of het aan het vak lag waar ik stond (Y1), maar in dit geval zorgen de Belgen toch echt terecht "You only sing when you're winning" richting Feyenoord. Ik heb alleen de laatste 10 minuten echt sfeer gezien, terwijl die van Standard, ondanks trommel en megafoon) bleven zingen. Fanatiek volk.
Ik zit zelf altijd op Q en ik moet zeggen dat ik de sfeer echt prima vond gisteren.
MMM
 MMM - vrijdag 03 oktober 2014 - 08:11   quote  deeplink  
Die Belgjes willen de wedstrijd overspelen, haha.. En na die rellen van gisteren..

Weer een clubje toegevoegd aan mijn haat lijstje.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 oktober 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Plus hun goal was hands én buitenspel in eerste instant, toen de bal via kluts alsnog bij speler kwam was t dus hinderlijk buitenspel.
Ach ja
MMM
 MMM - vrijdag 03 oktober 2014 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 08:13 schreef Stylzz het volgende:
Plus hun goal was hands én buitenspel in eerste instant, toen de bal via kluts alsnog bij speler kwam was t dus hinderlijk buitenspel.
Ach ja
Precies.
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 08:11 schreef MMM het volgende:
Die Belgjes willen de wedstrijd overspelen, haha.. En na die rellen van gisteren..

Weer een clubje toegevoegd aan mijn haat lijstje.
En wie hebben die hekken dan gesloopt wij, moeten zelfs nog een flinke reprimande krijgen voor hun daden die kudt Walloniers .
Appie53
 Appie53 - vrijdag 03 oktober 2014 - 10:09   quote  deeplink  
Hoe vonden jullie Kazim vanavond?
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 03 oktober 2014 - 10:28   quote  deeplink  
Het was niet best, maar dat kan me geen fuck schelen. Ik heb vanavond 2 echt zwakke broeders gezien: Kazim en Lex. Wat moet je nou met zo'n Kazim? Vermeer is echt aan het knokken. Bij die laatste ingreep straalde het gewoon van hem af: Ik neem het risico en ga, - dus dan moet ik die bal ook hebben! Belangrijk moment voor hem! Met Lex eruit en Jens op 10 hebben we een middenveld waar we het over 10 jaar nog over hebben.
van geil
 van geil - vrijdag 03 oktober 2014 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 10:28 schreef Nick4F het volgende:
Het was niet best, maar dat kan me geen fuck schelen. Ik heb vanavond 2 echt zwakke broeders gezien: Kazim en Lex. Wat moet je nou met zo'n Kazim? Vermeer is echt aan het knokken. Bij die laatste ingreep straalde het gewoon van hem af: Ik neem het risico en ga, - dus dan moet ik die bal ook hebben! Belangrijk moment voor hem! Met Lex eruit en Jens op 10 hebben we een middenveld waar we het over 10 jaar nog over hebben.
kan ik me aardig in vinden.
van geil
 van geil - vrijdag 03 oktober 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 08:11 schreef MMM het volgende:
Die Belgjes willen de wedstrijd overspelen, haha.. En na die rellen van gisteren..

Weer een clubje toegevoegd aan mijn haat lijstje.
Het begint echt zielig te worden daar.
bijna lachwekkend.
och, t zijn belgen.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 oktober 2014 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 08:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Ik zit zelf altijd op Q en ik moet zeggen dat ik de sfeer echt prima vond gisteren.
Dan werd er vanaf daar niet hard genoeg gezongen ;) Maar mooi dat de sfeer er daar wel in zat! Kreeg er weinig van mee op Y, en het enige wat die pisvingertjes deden was met de armpjes zwaaien voor 'Komen wij uit Rotterdam..?!'

Nee, Delft.
Barabas
 Barabas - vrijdag 03 oktober 2014 - 10:58   quote  deeplink  
Die coach is een behoorlijk achterlijk mannetje zeg... Loopt gewoon uit zijn duim te zuigen. Officiële klacht indienen wegens wangedrag van deze pleefiguur.

Zag ik die doelpuntenmaker van hun geen hands maken?
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 11:03   quote  deeplink  
Het is en blijft een Jood hè die coach van hunnie.
Barabas
 Barabas - vrijdag 03 oktober 2014 - 11:06   quote  deeplink  
Ah! Verklaart een hoop.... Kunnen niet tegen hun verlies hè.... Lijkt een genetisch bepaalde aandoening. Hebben ze een muurtje voor neergezet in Jeruzalem.
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 11:06 schreef Barabas het volgende:
Ah! Verklaart een hoop.... Kunnen niet tegen hun verlies hè.... Lijkt een genetisch bepaalde aandoening. Hebben ze een muurtje voor neergezet in Jeruzalem.
Juistem, haha.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 oktober 2014 - 11:47   quote  deeplink  
Maar toch de schuldvraag over rellen, ook al ligt dat bij hun , ik hou mijn hart vast,ik zie het rampscenario al voor me plaatsen voor de volgende ronde en dan geschorst door onze debieltjes.
En dan is het het einde van Feyenoord maar ik geloof nog steeds niet dat we het beseffen. Ik zie nog steeds gooiers en nu weer relschoppers tja en maar zingen we love you feyenoord enzv.Rode oogjes neusje vol . Ik denk dat op dit forum veel echte supporters zitten wat zou nu de oplossing zijn????? voordat mijn Feyenoord weer 2 seizoenen geen europees voetbal meer mag spelen ??
Appie53
 Appie53 - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 10:09 schreef Appie53 het volgende:
Hoe vonden jullie Kazim vanavond?
't Was ook wel erg vol in hun strafschopgebied!
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 11:47 schreef piet de paler het volgende:
Maar toch de schuldvraag over rellen, ook al ligt dat bij hun , ik hou mijn hart vast,ik zie het rampscenario al voor me plaatsen voor de volgende ronde en dan geschorst door onze debieltjes.
En dan is het het einde van Feyenoord maar ik geloof nog steeds niet dat we het beseffen. Ik zie nog steeds gooiers en nu weer relschoppers tja en maar zingen we love you feyenoord enzv.Rode oogjes neusje vol . Ik denk dat op dit forum veel echte supporters zitten wat zou nu de oplossing zijn????? voordat mijn Feyenoord weer 2 seizoenen geen europees voetbal meer mag spelen ??
Moeilijk, daar ik alleen maar zijdelings wat geruchten gehoord heb om daar wat over te zeggen maar ik hou mijn hart vast.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 11:47 schreef piet de paler het volgende:
Maar toch de schuldvraag over rellen, ook al ligt dat bij hun , ik hou mijn hart vast,ik zie het rampscenario al voor me plaatsen voor de volgende ronde en dan geschorst door onze debieltjes.
En dan is het het einde van Feyenoord maar ik geloof nog steeds niet dat we het beseffen. Ik zie nog steeds gooiers en nu weer relschoppers tja en maar zingen we love you feyenoord enzv.Rode oogjes neusje vol . Ik denk dat op dit forum veel echte supporters zitten wat zou nu de oplossing zijn????? voordat mijn Feyenoord weer 2 seizoenen geen europees voetbal meer mag spelen ??
De mensen die gister op de vuist gaan met losgeslagen Belgen, zijn eerder supporters die de vrouwen en kinderen op dat vak willen beschermen. Wil het sowieso niet goed praten, maar die mafkezen met bivakmutsen en zwaaiende riemen laat je ook niet doorlopen.

Maar natuurlijk ben ik ook benieuwd naar het gedrag van 'ons' in Luik. Zij zullen wel klaar staan voor het een en ander.
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 12:24 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

De mensen die gister op de vuist gaan met losgeslagen Belgen, zijn eerder supporters die de vrouwen en kinderen op dat vak willen beschermen. Wil het sowieso niet goed praten, maar die mafkezen met bivakmutsen en zwaaiende riemen laat je ook niet doorlopen.

Maar natuurlijk ben ik ook benieuwd naar het gedrag van 'ons' in Luik. Zij zullen wel klaar staan voor het een en ander.
Ik vind het ook moeilijk te verteren maar in het belang van de club kunnen we ons beter rustig houden. De echte loozers zijn zonder twijfel die sukkels uit Luik met hun IS gedrag.
tomson
 tomson - vrijdag 03 oktober 2014 - 13:35   quote  deeplink  
Ik krijg deze pagina niet vertaald op de foon. Ben toch benieuwdhoe ze er bij hun thuisfront over denken. Piet ?

http://www.dhnet.be/sports/football/division1/standard/bagarres-entre-les-supporters-de-feyenoord-et-du-standard-542d8c3a35708a6d4d5ace17

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2014 door tomson --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 10:28 schreef Nick4F het volgende:
Het was niet best, maar dat kan me geen fuck schelen. Ik heb vanavond 2 echt zwakke broeders gezien: Kazim en Lex. Wat moet je nou met zo'n Kazim? Vermeer is echt aan het knokken. Bij die laatste ingreep straalde het gewoon van hem af: Ik neem het risico en ga, - dus dan moet ik die bal ook hebben! Belangrijk moment voor hem! Met Lex eruit en Jens op 10 hebben we een middenveld waar we het over 10 jaar nog over hebben.
Wie weet komt Kuyt in de winter terug...?? Ik heb zo'n voorgevoel na het nieuws van vandaag rond zijn persoontje.... Kazim werkt kei, kei, keihard, maar is gewoon geen spits. Hij is zo'n rommelaar die fysiek veel kan winnen... Maar tegen goede verdedigers (zoals gisteren), mist hij iets wat een spits hoort te hebben..... nl..... (tja, ik weet niet hoe je het vertaalt naar nederlands, maar omdat ik geen ander woord weet gebruik ik maar de joodse term... (sorry mensen)): gogme.... Kazim in een twee-spitsen-systeem, rondom een spits zou trouwens wel heel goed kunnen werken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2014 door Arie.Klooster --
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 13:35 schreef tomson het volgende:
Ik krijg deze pagina niet vertaald op de foon. Ben toch benieuwdhoe ze er bij hun thuisfront over denken. Piet ?

http://www.dhnet.be/sports/football/division1/standard/bagarres-entre-les-supporters-de-feyenoord-et-du-standard-542d8c3a35708a6d4d5ace17
Heb hem ff door google translate gejaagd en er volgende discutabele vertaling voor gekregen.


De standaard van de openbare Rotterdamse club staat bekend om zijn kant "kokend heet." Zoals die van Rouches ...

De bijeenkomst ente Feyenoord en Standard Luik is slecht gestart in de tribunes. Inderdaad, tientallen Luik supporters vond niets beters te doen dan naar het neutrale blok (een lege ruimte van het stadion, dat diende als buffers tussen de fans van beide clubs) na het breken van barrières dwingen. Het doel? In staat zijn om hun Nederlandse rivalen, wiens reputatie als onruststokers is ongeëvenaard wrijven.

Een domme nutteloze provocatie, die duur zijn om de club zou kunnen zijn! Stewards stond tussen aanhangers van beide kampen. De Luikse fans werden uiteindelijk teruggedreven in het spel als een platform voor hen gereserveerd en de wedstrijd kon beginnen om 19.00 uur zoals gepland.

Ongeveer 2.000 supporters van Standard hebben gereisd naar Rotterdam voor de ontmoetingsplek voor de tweede dag van de groepsfase van de Europa League.

Voordat het spel, de richting van Feyenoord had een beroep gedaan op de fans om goed te gedragen.

Feyenoord heeft moeten betalen ongeveer € 50.000 boete dit seizoen de UEFA omwille van het gedrag van zijn supporters.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 oktober 2014 door VVout --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:12   quote  deeplink  
Even over die goal van Van Beek... over de spelregel scoren vanuit inworp... Die goal is toch gewoon geldig omdat de bal de grond heeft geraakt alvorens hij in de goal stuiterde? De bal is dus in het spel geweest, oftewel het is gewoon een geldige goal.. toch? Ik snap niet dat ik niemand hierover heb gehoord... Of haal ik nu regels door elkaar of zo? Wie weet het? Ik heb net wel even gegooglet, maar kan niets vinden, waaruit blijkt dat ik of alle anderen gelijk heb/heeft....
tomson
 tomson - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 14:10 schreef VVout het volgende:

[..]

Heb hem ff door google translate gejaagd en er volgende discutabele vertaling voor gekregen.

[ code ]
Haha...de kern voor mij is "niets beters te doen " en " nutteloos & dom " .
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 14:12 schreef Arie.Klooster het volgende:
Even over die goal van Van Beek... over de spelregel scoren vanuit inworp... Die goal is toch gewoon geldig omdat de bal de grond heeft geraakt alvorens hij in de goal stuiterde? De bal is dus in het spel geweest, oftewel het is gewoon een geldige goal.. toch? Ik snap niet dat ik niemand hierover heb gehoord... Of haal ik nu regels door elkaar of zo? Wie weet het? Ik heb net wel even gegooglet, maar kan niets vinden, waaruit blijkt dat ik of alle anderen gelijk heb/heeft....
Volgens mij is de grond net als de paal en de scheids een dood element.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:36   quote  deeplink  
de trend van het artikel is wij zijn niet goed bezig maar de Rotterdammers ook in die manier is het geschreven, op een redelijk rancuneuze manier.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Maar met een doeltrap is de bal ook pas in het spel zodra de bal een speler of de grond raakt (zie handje van de scheids wat in de lucht blijft, totdat de bal in het spel is...). Met een inworp is dat toch hetzelfde? In dat geval maakt het niet uit of Van Beek de bal raakte, want de bal kwam, vóór hij in het doel ging, eerst op de grond...
VVout
 VVout - vrijdag 03 oktober 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 14:22 schreef tomson het volgende:

[..]

Haha...de kern voor mij is "niets beters te doen " en " nutteloos & dom " .
Hopelijk maken wij ons daar uit ook niet schuldig aan en trappen we niet in de provocaties vanaf hun adres.
Appie53
 Appie53 - vrijdag 03 oktober 2014 - 15:13   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/article/detail/3761418/2014/10/03/UEFA-onderzoekt-rellen-Feyenoord.dhtml
Appie53
 Appie53 - vrijdag 03 oktober 2014 - 15:14   quote  deeplink  
Ja hoor, daar gaan we weer!!!!!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 oktober 2014 - 15:27   quote  deeplink  
Een dag lager vind ik eigenlijk dat t een bedroevend saaie slechte wedstrijd was.
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 03 oktober 2014 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 14:50 schreef Arie.Klooster het volgende:
Maar met een doeltrap is de bal ook pas in het spel zodra de bal een speler of de grond raakt (zie handje van de scheids wat in de lucht blijft, totdat de bal in het spel is...). Met een inworp is dat toch hetzelfde? In dat geval maakt het niet uit of Van Beek de bal raakte, want de bal kwam, vóór hij in het doel ging, eerst op de grond...
quote:
jeugdvoetbaltips

Uit een inworp kan nooit rechtstreeks een doelpunt worden gemaakt. Gaat de bal uit een inworp rechtstreeks over de eigen doellijn - al of niet tussen de palen - dan moet de tegenpartij het spel met een hoekschop hervatten. Gaat de bal over de doellijn van de tegenpartij, dan mag de tegenpartij een doelschop nemen.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 03 oktober 2014 - 16:03   quote  deeplink  
Ja, maar wat is rechtstreeks? Via de grond is nog wel rechtstreeks? Er staat mij echt iets van bij dat het gewoon geldig is, omdat het eerst nog de grond raakte, maar wat jij quote, kwam ik bij de knjb ook tegen... maar hier kan ik nog niet zoveel mee, want wat bedoelen ze met rechtstreeks???
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2014 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op thursday 02 october 2014 - 19:53 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Kon geen kliko vinden om tegenaan te schoppen.

Maar ik sta op Y1, wel alles kunnen zien, maar stond vooral tussen de kinders die wel schreeuwden, en uiteindelijk niks deden. Lekker stoer doen, maar toen die gasten uitbraken snel terug rennen en ook hun maten terugroepen.

Paar van die ventjes worden net ook toegesproken door gasten die wél vooraan stonden, dat ze de volgende keer gewoon moeten helpen als de Feyenoord supporters zo in de minderheid zijn. En terecht.
Heb je niet gezien, stond vooraan in het vak waar stond jij dan ergens?
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 oktober 2014 - 16:53   quote  deeplink  
Helemaal achteraan. Volgende keer ook maar iets eerder naar binnen en naar voren lopen, achterin was het echt kansloos.
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 oktober 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 16:03 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ja, maar wat is rechtstreeks? Via de grond is nog wel rechtstreeks? Er staat mij echt iets van bij dat het gewoon geldig is, omdat het eerst nog de grond raakte, maar wat jij quote, kwam ik bij de knjb ook tegen... maar hier kan ik nog niet zoveel mee, want wat bedoelen ze met rechtstreeks???
zullen we het er maar op houden dat die bal het hoofd van Van Beek schampte?
van geil
 van geil - vrijdag 03 oktober 2014 - 18:39   quote  deeplink  
op allebei de vragen hierboven.
Dat meen je niet.?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 oktober 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 oktober 2014 - 16:53 schreef Bosifyable het volgende:
Helemaal achteraan. Volgende keer ook maar iets eerder naar binnen en naar voren lopen, achterin was het echt kansloos.
Ik zit er elke thuis wedstrijd, lekker chill, mensen die beleefd vragen of ze erlangs mogen, lekker de ruimte, en niet van die wannabee's in die stone island truien.
En gewoon lekker aan de boarding staan.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 oktober 2014 - 21:05   quote  deeplink  
Dat hoeft van mij sowieso niet. Die populaire 'casuals'. Houd toch op joh :') Zal je de volgende keer wel ff een berichtje sturen!
VVout
 VVout - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 10:26 schreef Appie53 het volgende:

[..]

Hebben die lui ook een forum?
Jawel :)

http://www.standardliege.be/forum/index.php

Laat dat rellen maar, die zitten daar diep in de put. Zeuren wat over een penalty die ze onthouden is en over de inworp van Nelom maar uiteindelijk zeggen ze daar ook in dat het niet best was.

Over de politie inzet zijn ze wat minder te spreken en de kwaliteit van onze hekken :)

Barabas
 Barabas - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:14   quote  deeplink  
ZE moeten daar in België niet zo zeuren. ZE gaan zelf niet vrijuit en als ze menen recht te hebben op meer dan moeten ze gewoon beter hun best doen.

En als je het hek heel laat en gewoon in je vak blijft dan kom je de snorren ook niet tegen.
VVout
 VVout - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:14 schreef Barabas het volgende:
ZE moeten daar in België niet zo zeuren. ZE gaan zelf niet vrijuit en als ze menen recht te hebben op meer dan moeten ze gewoon beter hun best doen.

En als je het hek heel laat en gewoon in je vak blijft dan kom je de snorren ook niet tegen.
Zo is het actie ... reactie. Je zal daar maar tussen staan en de orde moeten zien te handhaven.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Standard Luik (Europa League: donderdag 2 oktober 2014, 19:00) 2-1









0.0146331