BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Standard Luik (Europa League: donderdag 2 oktober 2014, 19:00) 2-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:27   quote  deeplink  
Lekker gastvrij dat forum :)
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:31   quote  deeplink  
Ja he.... Heb me dagen geleden al aangemeld.

Zeker bang voor een beetje Hollandse nuchterheid!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:31   quote  deeplink  
met den matrak erover heen, maar ik hoor niets over de gedragingen van onze fans? heb effe de foto bekeken maar dit waren geen feyenoord vaders die hun kinderen beschermden?
Ik lees nu nooit op het forum stelling name tegen de gillers, de relschoppers, de gooiers, de mensen met zoveel drugs in hun hoofdje dat ze niet eens weten wie er speelt.De suppoosten die vrijwillig beledigd worden, de trappen die altijd volstaan zodat je nooit snel weg kan bij een calamiteit.Kortom als hullie zo doen doen zullie dat.
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:36   quote  deeplink  
Hoor of lees je daar niets over? Is niet wat ik waarneem.

En dat van die trappen... Staanplaatsen terug!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:43   quote  deeplink  
Ik kan niet alles lezen, maar bij elke wedstrijd zie ik wel gooiers, en nogmaals wij spelen echt met vuur, Nederland is een klein voetballand en als het mis loopt komt er weer een zware schorsing en is het afgelopen met Feyenoord of niet ? Noem je je dan Fan of raddraaier?
Staanplaatsen ja (kan dat trouwens in het nieuwe stadion ?) maar je moet wel snel wegkunnen bij brand of niet en dan helpt het staan op trappen niet.
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:49   quote  deeplink  
Het is inderdaad zo dat er altijd wel een paar gasten zijn die met hun kop vol pillen de boel voor de rest verstieren.

Volgens mij werkt er maar één ding; je buurman aanspreken op eventuele misdragingen. En als het nodig is volgende week weer. Ga maar in een ander vak volgend seizoen.

Wat kunnen we nog meer doen dan dit? Stadionverbod met meldingsplicht bestaat nog steeds niet in Nederland....
VVout
 VVout - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:49 schreef Barabas het volgende:
Het is inderdaad zo dat er altijd wel een paar gasten zijn die met hun kop vol pillen de boel voor de rest verstieren.

Volgens mij werkt er maar één ding; je buurman aanspreken op eventuele misdragingen. En als het nodig is volgende week weer. Ga maar in een ander vak volgend seizoen.

Wat kunnen we nog meer doen dan dit? Stadionverbod met meldingsplicht bestaat nog steeds niet in Nederland....
Wat was dan het doel van de clubpas, waarom kom je er zonder zo'n ding gewoon niet in. Als je niks misdaan heb kan je hem aanvragen, waar is het probleem.
Barabas
 Barabas - zaterdag 04 oktober 2014 - 11:58   quote  deeplink  
Strak plan. Opstelten en Teeven met hun behaarde paardenzak!
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 oktober 2014 - 15:13   quote  deeplink  
Tja de mensen willen meer straf maatregelen en lik op stuk maar als het gebeurd is dat weer niet goed.Overvallen mag niet en schiet je een overvaller dood dan sta je zelf in de beklaagde bankje??? Nee Nederland kan niet leven met strikte regelgeving.dus die voetbalwet komt er niet en als hij er komt krijg je weer zielige verhalen.Dus blijven aanmodderen tot je ploeg naar de sodemieter wordt geholpen,het aanspreken van elkaar?????????tja niet Nederlands (polderen en angst voor een pak slaag) dit laatste mis ik niet aan Nederland Fransen grijpen wel in als ze iets zien wat niet in de haak is.
VVout
 VVout - zaterdag 04 oktober 2014 - 17:13   quote  deeplink  
Ja Piet, snap niet dat ze er aan gehoor geven. Ik vind het persoonlijk simpel, gedraag je je ben je welkom en anders ben je zelf schuld er aan dat je er niet in mag.

Dit geld trouwens wel voor meer dingen vanuit mijn visie!
van geil
 van geil - zaterdag 04 oktober 2014 - 20:43   quote  deeplink  
krijg er n beetje de schijt van.
waarschijnlijk weer n sanctie onderweg.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 20:43 schreef van geil het volgende:
krijg er n beetje de schijt van.
waarschijnlijk weer n sanctie onderweg.
Die klote debielen aan NL en BE kant ...
VVout
 VVout - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:31 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Die klote debielen aan NL en BE kant ...
Jep en dan zijn er ook nog debielen die die debielen de hand boven het hoofd houden met overtrokken voetbalrechten, pfffffffffff. Die mag je voor het leven bannen zulke eikels.
tomson
 tomson - zaterdag 04 oktober 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 11:36 schreef Barabas het volgende:
Hoor of lees je daar niets over? Is niet wat ik waarneem.

En dat van die trappen... Staanplaatsen terug!
+1
VVout
 VVout - zondag 05 oktober 2014 - 09:33   quote  deeplink  
Staanplaatsen waren gaaf +1
piet de paler
 piet de paler - zondag 05 oktober 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Kortom weinig stellingname alleen veel meningen met ja maar..Afsluiten maar en niet meer zeuren bij een grote straf in de toekomst en einde van feyenoord........
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 05 oktober 2014 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 oktober 2014 - 21:41 schreef VVout het volgende:

[..]

Jep en dan zijn er ook nog debielen die die debielen de hand boven het hoofd houden met overtrokken voetbalrechten, pfffffffffff. Die mag je voor het leven bannen zulke eikels.
Helemaal mee eens !!!
Barabas
 Barabas - zondag 05 oktober 2014 - 12:28   quote  deeplink  
Je hebt gelijk met wat je zegt, maar ik spreek mijn buurman gewoon aan en verwijs hem naar een ander vak als hij grenzen overschrijdt. Hele normale communicatie over wangedrag. Moet kunnen toch?!
VVout
 VVout - zondag 05 oktober 2014 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 10:57 schreef piet de paler het volgende:
Kortom weinig stellingname alleen veel meningen met ja maar..Afsluiten maar en niet meer zeuren bij een grote straf in de toekomst en einde van feyenoord........
Die vond je bij mij elders, clubkaart strenger handhaven. Wie de club schade berokkend komt er gewoon niet meer in. Het liefst ook gelijk Europees doorvoeren, dan zijn de clubhoppers met louter Hoolyintenties gelijk compleet verband van een stadionbezoek.

Ik heb het natuurlijk niet over discutabele vergrijpen, maar een groot deel ervan kan je zonder twijfel categoriseren als ongewild.
Barabas
 Barabas - zondag 05 oktober 2014 - 16:32   quote  deeplink  
Dus... Spreken wij onze buurman aan?
VVout
 VVout - zondag 05 oktober 2014 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 16:32 schreef Barabas het volgende:
Dus... Spreken wij onze buurman aan?
Dat heb ik als meer dan eens gedaan en zal het blijven doen.

Moet dan wel oppassen voor een stadionverbod omdat zo'n kutmongool dreigt te gaan meppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 oktober 2014 door VVout --
Barabas
 Barabas - zondag 05 oktober 2014 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 oktober 2014 - 16:50 schreef VVout het volgende:

[..]

Dat heb ik als meer dan eens gedaan en zal het blijven doen.

Moet dan wel oppassen voor een stadionverbod omdat zo'n kutmongool dreigt te gaan meppen.
Dat is typisch voor kutmongolen... ze slaan er meteen op... staan dicht bij Neanderthalers hè... die hadden alleen meer fatsoen.
tomson
 tomson - maandag 06 oktober 2014 - 06:24   quote  deeplink  
http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2014-10-05/duchtelet-pissig-wie-systematisch-tegen-ons-fluit-zal-geweerd-worden
tomson
 tomson - maandag 06 oktober 2014 - 06:28   quote  deeplink  
Hahaha wat een gek
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 oktober 2014 - 08:14   quote  deeplink  
Die sporen echt niet daar..😂
VVout
 VVout - maandag 06 oktober 2014 - 09:44   quote  deeplink  
Waarom duurt dat tien jaar voordat die link geopend wordt, zeker op de foute scheids gestemd.

Maar goed nog een ticket voor de klaagmuur dus, oppassen dat je niet met Palestina Airlines vliegt natuurLIJK.
Appie53
 Appie53 - maandag 06 oktober 2014 - 11:13   quote  deeplink  
Zo dat zijn slechte verliezers!!!!!!!!!!
Barabas
 Barabas - maandag 06 oktober 2014 - 12:07   quote  deeplink  
Verrekte mongols!
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 07 oktober 2014 - 17:46   quote  deeplink  
Jan van Merwijk over de rellen

(http://youtu.be/kKmegn1-1CY)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Aanhoudingen na Europa League duel Feyenoord - Standard Luik in de Kuip

(http://youtu.be/xlEErLkpn9I)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Standard Luik (Europa League: donderdag 2 oktober 2014, 19:00) 2-1









0.0156369