BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Barcelona - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 21 oktober 2014, 20:45) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - woensdag 22 oktober 2014 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Toevallig zijn enige goede wedstrijd in de laatste twee jaar, en beide momenten van hem ingeleid door domme fouten van Ajax..
We spreken elkaar weer als we wat wedstrijden verder zijn kijk even afgelopen weekend hoe hij die bal aanneemt die pas van Willems op volle snelheid en hem geweldig afmaakt daar heb je techniek voor nodig en kijk dan even hoe Siggi die zelfde bal met struikelen en vallen die bal afmaakt die mist die techniek en juist dat was de basis van elke Ajacied en die heeft Narsing wel dat zou een verbetering zijn bij Ajax.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 oktober 2014 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Welke aankoop van Marc zit in de tweede groep dan?
Ajax vond die van Vitesse naar chelesea vertrokken speler goed genoeg om daar veel geld voor uit te trekken(ik kom ff niet op zijn naam)

Muric en nog een aantal andere spelers die ze op jonge leeftijd hebben aangetrokken.
Ik heb ze nog niet gezien en ik weet andere ook niet echt. Daarvoor word ook niet veel geld voor betaald.

Dan heb je die denen nog. Andersen, Fisher en Boillissen.
Eriksen heeft ook een aantal jaren nodig gehad om te groeien, waar hij nu is.
Die heeft mark dan wel niet aangetrokken maar het technisch hart wel
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:44 schreef nora het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat Narsing niks in de kleine ruimte kan kijk dan even naar zijn acties in de 16 van de afgelopen wedstrijden, maar als jij het allemaal goed vind wat Ajax nu doet dan wens ik je veel plezier een kinderhand is gauw gevuld.
Inderdaad en we worden toch kampioen dus waar zeuren we eigenlijk over.
En Tadic is geen type Ajax-speler dus..
Zinloos om met bepaalde types te discussiëren omdat ze er bar weinig kijk op hebben. .
nora
 nora - woensdag 22 oktober 2014 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee Zimling op Cvm wel? Mokotjo 1,5 miljoen..
Ziyech tov Andersen (op dit moment)
Ebicillio durf ik ook wel mid mid tov onze cvm
Corona vs Schone? Ik denk dat we wel beter hadden geworden
Hummel je hebt volkomen gelijk, als je als Ajax fan tevreden bent met Zimling/Duarte/Schone/v/d Hoorn en Moisander en je vind het geen verbetering als bv Narsing of Tadic daar voor naar Ajax zouden komen, dan heeft het nog weinig zin om hier over door te gaan.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax vond die van Vitesse naar chelesea vertrokken speler goed genoeg om daar veel geld voor uit te trekken(ik kom ff niet op zijn naam)

Muric en nog een aantal andere spelers die ze op jonge leeftijd hebben aangetrokken.
Ik heb ze nog niet gezien en ik weet andere ook niet echt. Daarvoor word ook niet veel geld voor betaald.

Dan heb je die denen nog. Andersen, Fisher en Boillissen.
Eriksen heeft ook een aantal jaren nodig gehad om te groeien, waar hij nu is.
Die heeft mark dan wel niet aangetrokken maar het technisch hart wel
Van Ginkel die is dan ook nooit aangetrokken en had in groep 2 gezeten
net als Et'o zeker pff..

Andersen Fischer en Boilesen door Marc aangetrokken?

Tja sorry hoor maar je gaat me hier echt niet mee overtuigen..

Ik zet daar namelijk met hetzelfde gemak Duarte, Zimling, Sana, Hoessen,
Viergever tegenover
nora
 nora - woensdag 22 oktober 2014 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook.

Jij moet eens beter gaan lezen.
Niemand zeg dat dit geweldige aankopen zijn.
Echt niemand.

Maar waarom zoude we zulke spelers aantrekken die jij wilt als we met dit team kampioen worden?
Deze spelers waren goedkoop en sterk genoeg om kampioen te worden.

Verder zijn deze spelers gewoon prut.
Maar sterk genoeg om kampioen te worden, kijk maar in Mei wie er met de schaal staat.

Dus nogmaals.
Selectie word kampioen maar is zwak voor Europa.
Zoals heel nederland zwak is voor Europa.
Ik hoop dat jij geniet van dit zg kampioens elftal altijd leuk in je eentje kijken .
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 oktober 2014 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:44 schreef nora het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat Narsing niks in de kleine ruimte kan kijk dan even naar zijn acties in de 16 van de afgelopen wedstrijden, maar als jij het allemaal goed vind wat Ajax nu doet dan wens ik je veel plezier een kinderhand is gauw gevuld.
Ok, kan jij mij een video posten van Narsigh in de kleine ruimte, succes met zoeken.

Waar zeg ik dat ik dit goed vind? Citeer mij eens waar het staat dat ik het goed vind.
Ook hier veel plezier met zoeken.

Als je bedoelt dat ik blij ben met het team omdat dit team volgens mij kampioen word dan heb je het mis.
Ik wil het team hebben dat Barca oprolt en niet een team dat alleen Go ahead op kan rollen.

Dus ik ben idd niet blij met dit team, maar ik kijk het van de positieve kant.
De rest die jullie aandragen is in mijn ogen ook niet goed genoeg, dus dan maar met wat minder doen dan met voor veel geld spelers kopen waar je verder niet veel mee opschiet.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:57 schreef nora het volgende:

[..]

Hummel je hebt volkomen gelijk, als je als Ajax fan tevreden bent met Zimling/Duarte/Schone/v/d Hoorn en Moisander en je vind het geen verbetering als bv Narsing of Tadic daar voor naar Ajax zouden komen, dan heeft het nog weinig zin om hier over door te gaan.
Inderdaad vrij kansloos dan ja..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Toch zat er opnieuw verschil in benadering in de 1ste en 2e helft. Je zag het ook aan de houding van de spelers. Een soort bescheidenheid als of ze het over zich heen lieten komen.

Je kunt alleen hopen dat Ajax door dit soort wedstrijden inziet dat het aantrekken van middelmaat als Zimling het huidige Ajax niks verder komt. Dat een speler als Kishna niet eens instaat is om een speler voorbij te komen zegt ook veel.

Ajax wordt waarschijnlijk opnieuw 3e in de poel en dat is het meest maximale. Met het huidige beleid is het een utopie om meer van dit Ajax te mogen verlangen.

Ajax krijgt dit jaar veel meer tegenstand van PSV dan vorig jaar. Dus kampioen worden is niet zo gemakkelijk dan de voorgaande jaren. Hier moet Ajax meer tegenover stellen. Daarom zijn aankopen in de winter waarschijnlijk belangrijker dan in de laatste paar jaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 22 oktober 2014 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 oktober 2014 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Van Ginkel die is dan ook nooit aangetrokken en had in groep 2 gezeten
net als Et'o zeker pff..

Andersen Fischer en Boilesen door Marc aangetrokken?

Tja sorry hoor maar je gaat me hier echt niet mee overtuigen..

Ik zet daar namelijk met hetzelfde gemak Duarte, Zimling, Sana, Hoessen,
Viergever tegenover
Als jij mij laatste zin had gelezen had je gezien dat ik zeg dat ze niet door marc zijn aangetrokken. Blijkbaar is goed lezen toch een kunst.

Al die spelers die jij opnoemt zitten ook in groep 1, of had ajax gezegd dat ze grote talenten waren? dat ze veel van hun verwachten? Kom eens met een citaat van iemand van ajax en die toelicht dat ze blij zijn met zo aanwinst??
Succes met zoeken..

Dat van ginkel niet komt dat ligt niet aan ajax of wel soms?
Dat eto'o niet komt ligt dat aan ajax?
Of andere grote spelers die in Europa wel voorstellen?
Zeggen Nigel de jong, van der vaart, Sneijder, Hunterlaar en al die andere dat ze graag naar ajax willen komen maar dat ajax ze niet wilt.
Nee, toch? Ze willen niet naar Ajax. Dus moet je spelers van groep 2 vullen met jonge spelers zoals Muric, Meleg, El Gazi, Zivkovic en zo zijn er nog wel een aantal spelers aangetrokken (Cerny, en nog een aantal)
nora
 nora - woensdag 22 oktober 2014 - 13:12   quote  deeplink  
Als je sommige mensen hier hun commentaar leest is dat niet nodig en worden we toch wel kampioen hoe naief kan je zijn.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 11:36 schreef Hummel10 het volgende:
Twente kan spelers als Egan, Guitirez, Ebecillio, Ziyech, Mokotjo, Myatchi,
Corona ect. Aantrekken en wij alleen Zimling? Kom op
Dat is geen kwestie van niet KUNNEN, maar van niet WILLEN !!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:07 schreef Bobby1972 het volgende:
Toch zat er opnieuw verschil in benadering in de 1ste en 2e helft. Je zag het ook aan de houding van de spelers. Een soort bescheidenheid als of ze het over zich heen lieten komen.

Je kunt alleen hopen dat Ajax door dit soort wedstrijden inziet dat het aantrekken van middelmaat als Zimling niks verder komt. Dat een speler als Kishna niet eens instaat is om een speler voorbij te komen zegt ook veel.

Ajax wordt waarschijnlijk opnieuw 3e in de poel en dat is het meest maximale. Met het huidige beleid is het een utopie om meer van dit Ajax te mogen verlangen.

Ajax krijgt dit jaar veel meer tegenstand van PSV dan vorig jaar. Dus kampioen worden is niet zo gemakkelijk dan de voorgaande jaren. Hier moet Ajax meer tegenover stellen. Daarom zijn aankopen in de winter waarschijnlijk belangrijker dan in de laatste paar jaar!
Inderdaad je laat de concurrentie onnodig dichterbij komen waar je financieel
ver boven de rest uitsteekt is dat in je selectie totaal niet terug te zien.
Concurrenten hebben bijna gelijkwaardige selecties Psv en Vitesse zijn de grootste
concurrenten met daar achter Twente en zelfs Feyenoord wat paar jaar terug financieel nog in
crisis zat. Na vier kampioenschappen had het gat groter moeten zijn
en had je het Bayern van Nederland kunnen zijn..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 oktober 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:59 schreef nora het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij geniet van dit zg kampioens elftal altijd leuk in je eentje kijken .
Wie zegt dat ik geniet?
Je moest eens weten...

Kampioenswaardig elftal betekend niet dat we er al zijn, nee helemaal niet.
Van een kampioenswaardig elftal geniet ik niet van.

op zijn italiaans spelen en kampioen worden daar geniet ik niet van.
Psv en Feyenoord oprollen met alle gemak, daar kan ik misschien 1 dag van genieten.
Maar van Chelsea, Real Madrid oprollen daar kan ik een week van genieten.

De rest geniet ik nergens van.
Ja, dat we kampioen zijn geworden met een zeer matig elftal, terwijl andere clubs spelers hebben gekocht voor veel geld en vervolgens met lege handen staan, daar geniet ik ook van.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is geen kwestie van niet KUNNEN, maar van niet WILLEN !!
Tuurlijk Pietje wij WILLEN liever ZIMLINGS aantrekken..
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tuurlijk Pietje wij WILLEN liever ZIMLINGS aantrekken..
Ik denk dat Zimling een paniekaankoop is geweest, die ook nog eens lekker goedkoop was. Allemaal gevolgen van het beleid. Waar ik wel op hoop is, dat de jeugdspelers nou eens een aantal jaren willen blijven en dus kunnen groeien in het Ajax-systeem en niet te snel naar het buitenland vertrekken. Maar van de "Zimlings" kan ik niet vrolijk worden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 oktober 2014 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:12 schreef nora het volgende:
Als je sommige mensen hier hun commentaar leest is dat niet nodig en worden we toch wel kampioen hoe naief kan je zijn.
Naief genoeg om te weten dat ik gelijk heb.

Kampioen worden we met een zeer matig elftal, Ja met een beter elftal dat zou makkelijker zijn geweest.
dat is ook leuker om naar te kijken, dat klopt allemaal.
Maar in Europa stelt het niks voor en is het net zo groen als de spelers die ajax nu heeft, zelfs nog groener.

DUS DEZE SELECTIE IS NIKS EN HET WORD NIKS.
EEN GEKOCHT ELFTAL IS OOK NIKS.
KAMPIOEN WORDEN VAN NEDERLAND STELT OOK NIKS VOOR.
HET IS ALLEMAAL 3X NIKS.
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee Zimling op Cvm wel? Mokotjo 1,5 miljoen..
Ziyech tov Andersen (op dit moment)
Ebicillio durf ik ook wel mid mid tov onze cvm
Corona vs Schone? Ik denk dat we wel beter hadden geworden
Ik denk dat als serrero of riedewalid hun lijn op cvm doortrekken. Dat we dan met Andersen en Klaassen daarvoor het beste middenveld van nl hebben
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat Zimling een paniekaankoop is geweest, die ook nog eens lekker goedkoop was. Allemaal gevolgen van het beleid. Waar ik wel op hoop is, dat de jeugdspelers nou eens een aantal jaren willen blijven en dus kunnen groeien in het Ajax-systeem en niet te snel naar het buitenland vertrekken. Maar van de "Zimlings" kan ik niet vrolijk worden.
Een paniekaankoop doen terwijl het al weken gonsde van de geruchten
dat een Blind ging vertrekken getuigd ook van onkunde.
Mokotjo had allang voor 1,5 miljoen aangetrokken kunnen worden.
Bleef Blind dan kostte je het nog bijna niks en kon je Mokotjo vast laten wennen.
Ik hoop dat van de jeugdspelers ook maar dan kom je het salarisplafond weer tegen..
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:27   quote  deeplink  
En laten we wel wezen, er is nogal een verschil in begroting:
Ajax € 65 miljoen en Barcelona € 580 miljoen. Het maakt "nogal" wat uit of je spelers als Messi kunt behouden, Luis Suárez en Neymar kunt kopen en zo nog een aantal topspelers. Wat erg triest aan dit verhaal is, is het feit dat de diverse voetbalbonden zo hier en daar een oogje dichtknijpen. Alle Nederlandse clubs gaan bij de KNVB door de mangel, maar de Spaanse bond, alsmede de UEFA en FIFA kijken even een andere kant op bij bijvoorbeeld Barcelona. Resultaat: (O.a.) Ajax is kwerngezond, maar Barcelona heeft een giga-schuld. Oneerlijke concurrentie dus.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 22 oktober 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tuurlijk Pietje wij WILLEN liever ZIMLINGS aantrekken..
Wij willen dat ajax 11 man kan opstellen.
Het is gewoon goedkope vulling, die later er gewoon makkelijk uithaalt.

of laat jij je vullingen in je tanden met goud vullen als je weet dat je volgend jaar naar een kunstgebit moet.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:27 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een paniekaankoop doen terwijl het al weken gonsde van de geruchten
dat een Blind ging vertrekken getuigd ook van onkunde.
Mokotjo had allang voor 1,5 miljoen aangetrokken kunnen worden.
Bleef Blind dan kostte je het nog bijna niks en kon je Mokotjo vast laten wennen.
Ik hoop dat van de jeugdspelers ook maar dan kom je het salarisplafond weer tegen..
In principe is Nick Viergever gehaald voor de positie van Daley Blind.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Naief genoeg om te weten dat ik gelijk heb.

Kampioen worden we met een zeer matig elftal, Ja met een beter elftal dat zou makkelijker zijn geweest.
dat is ook leuker om naar te kijken, dat klopt allemaal.
Maar in Europa stelt het niks voor en is het net zo groen als de spelers die ajax nu heeft, zelfs nog groener.

DUS DEZE SELECTIE IS NIKS EN HET WORD NIKS.
EEN GEKOCHT ELFTAL IS OOK NIKS.
KAMPIOEN WORDEN VAN NEDERLAND STELT OOK NIKS VOOR.
HET IS ALLEMAAL 3X NIKS.
Er komt altijd wel een minder team een ronde verder.
Ligt deels aan loting deels aan sterkte van de selectie.
Is jou selectie zwak dan kom je dus zo ie zo net snel een ronde verder
wat is daar zo moeilijk aan?
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:49 schreef nora het volgende:

[..]

We spreken elkaar weer als we wat wedstrijden verder zijn kijk even afgelopen weekend hoe hij die bal aanneemt die pas van Willems op volle snelheid en hem geweldig afmaakt daar heb je techniek voor nodig en kijk dan even hoe Siggi die zelfde bal met struikelen en vallen die bal afmaakt die mist die techniek en juist dat was de basis van elke Ajacied en die heeft Narsing wel dat zou een verbetering zijn bij Ajax.
Feit is dat hij de afgelopen jaren niks gepresteerd heeft. En bij Ajax ben je onder het publiek dan een miskoop en wordt je uitgefloten.

Ik zeg ook helemaal nergens dat het slechte voetballer zijn die genoemd worden. Alleen is en blijft het zo dat bij ajax ballen heel wat anders van de spelers vraagt.
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:49 schreef nora het volgende:

[..]

We spreken elkaar weer als we wat wedstrijden verder zijn kijk even afgelopen weekend hoe hij die bal aanneemt die pas van Willems op volle snelheid en hem geweldig afmaakt daar heb je techniek voor nodig en kijk dan even hoe Siggi die zelfde bal met struikelen en vallen die bal afmaakt die mist die techniek en juist dat was de basis van elke Ajacied en die heeft Narsing wel dat zou een verbetering zijn bij Ajax.
Feit is dat hij de afgelopen jaren niks gepresteerd heeft. En bij Ajax ben je onder het publiek dan een miskoop en wordt je uitgefloten.

Ik zeg ook helemaal nergens dat het slechte voetballer zijn die genoemd worden. Alleen is en blijft het zo dat bij ajax ballen heel wat anders van de spelers vraagt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

In principe is Nick Viergever gehaald voor de positie van Daley Blind.
Waarvoor is Zimling dan gehaald?
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat als serrero of riedewalid hun lijn op cvm doortrekken. Dat we dan met Andersen en Klaassen daarvoor het beste middenveld van nl hebben
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik vond Serero "op 6" beslist geen verkeerde keuze. Jammer dat hij geblesseerd is geraakt. Ik had hem gisteren graag aan het werk gezien. Gewoon kijken hoe en of hij zich staande kon houden.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wij willen dat ajax 11 man kan opstellen.
Het is gewoon goedkope vulling, die later er gewoon makkelijk uithaalt.

of laat jij je vullingen in je tanden met goud vullen als je weet dat je volgend jaar naar een kunstgebit moet.
Bullshit
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad en we worden toch kampioen dus waar zeuren we eigenlijk over.
En Tadic is geen type Ajax-speler dus..
Zinloos om met bepaalde types te discussiëren omdat ze er bar weinig kijk op hebben. .
De Boer. Overmars jonk Bergkamp en Cruijff hebben er dus weiig verstand van??
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben. Ik vond Serero "op 6" beslist geen verkeerde keuze. Jammer dat hij geblesseerd is geraakt. Ik had hem gisteren graag aan het werk gezien. Gewoon kijken hoe en of hij zich staande kon houden.
Ik kan je vertellen niet.. Gaat hem niet worden op 6 let maar op
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarvoor is Zimling dan gehaald?
Als ervaren speler om de positie van Poulsen op te vullen. Volgens mij niet als basisspeler, wat Poulsen ook niet (meer) was.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

De Boer. Overmars jonk Bergkamp en Cruijff hebben er dus weiig verstand van??
Vind jij dat het nu goed staat dan?
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen niet.. Gaat hem niet worden op 6 let maar op
Zullen we afspreken, dat hij op zijn minst een kans verdient?
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 12:57 schreef nora het volgende:

[..]

Hummel je hebt volkomen gelijk, als je als Ajax fan tevreden bent met Zimling/Duarte/Schone/v/d Hoorn en Moisander en je vind het geen verbetering als bv Narsing of Tadic daar voor naar Ajax zouden komen, dan heeft het nog weinig zin om hier over door te gaan.
Natuurlijk zou dat een verstering geweest zijn. Je noemt namelijk wisselspeler op van ajax. En natuurlijk kunben er dingen beter.

Alleen geven sommige jongens de club wel de tijd om daar te komen waar we willen zonder alles wat ze fout doen meteen af te schieten.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als ervaren speler om de positie van Poulsen op te vullen. Volgens mij niet als basisspeler, wat Poulsen ook niet (meer) was.
Volgens mij was Viergever gehaald om Moisander te vervangen en
hebben ze hem op 6 geprobeerd om dat Blind Wk had gespeeld?

Zimling is toch voor 6 gehaald denk ik hoor
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik denk dat Zimling een paniekaankoop is geweest, die ook nog eens lekker goedkoop was. Allemaal gevolgen van het beleid. Waar ik wel op hoop is, dat de jeugdspelers nou eens een aantal jaren willen blijven en dus kunnen groeien in het Ajax-systeem en niet te snel naar het buitenland vertrekken. Maar van de "Zimlings" kan ik niet vrolijk worden.
Frank had hem al tijden op zijn lijstje staan. Ik vraag me af of de Boer wel de juiste kijk op spelers heeft??
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zullen we afspreken, dat hij op zijn minst een kans verdient?
Mag van mij hoor maar ik denk dat hij vooral verdedigend te zwak is.
Tegen Twente had hij ook niet de power om Corona te stoppen maar wel zullen zien
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarvoor is Zimling dan gehaald?
Ervaring en omdat de Boer hem erbij wou hebben.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij was Viergever gehaald om Moisander te vervangen en
hebben ze hem op 6 geprobeerd om dat Blind Wk had gespeeld?

Zimling is toch voor 6 gehaald denk ik hoor
Dat zou inderdaad ook wel kunnen. Maar ik had ook begrepen, dat Denswil de kans zou krijgen, indien Moisander zou vertrekken.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Frank had hem al tijden op zijn lijstje staan. Ik vraag me af of de Boer wel de juiste kijk op spelers heeft??
Denk dat we daar soms ook wel aan mogen twijfelen ja.. Zie Sigthorsson nu
in de spits.
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind jij dat het nu goed staat dan?
Ik vind dat we in potentie gewoon een hele sterke selectie hebben.

Waar ik me wel druk om maak is de dip die iedere jeugdspeler krijgt als ie naar het eerste gaat. Ik denk dat ajax in de laatste stap van de ontwikkeling van een jeugdspeler nog veel te winnen heeft. Jongens als Kishna en El Ghazi maken nauwelijks nog acties terwijl ze juist daardoor zijn doorgebroken.

Misschien te veel opdrachten en te veel in een keurslijf gedrukt.
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:35 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij was Viergever gehaald om Moisander te vervangen en
hebben ze hem op 6 geprobeerd om dat Blind Wk had gespeeld?

Zimling is toch voor 6 gehaald denk ik hoor
Jep. En omdat viergever daar goed beviel is er besloten hem voor die plek te behouden en niemand anders te kopen. Zimling is voor de Ooijer Poulsen rol gehaald.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Frank had hem al tijden op zijn lijstje staan. Ik vraag me af of de Boer wel de juiste kijk op spelers heeft??
Dat kun je je inderdaad afvragen. Ook de Boer laat zich leiden door het principe "nooit meer uitgeven dan € 5 miljoen". Dan ben je dus verplicht om in een andere vijver te vissen, dan waarin andere clubs aan het vissen zijn. Je neemt dus bewust genoegen met spelers van een minder echelon. Ook de Boer heeft zich geconfirmeerd aan het beleid van (o.a.) Marc Overmars.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad ook wel kunnen. Maar ik had ook begrepen, dat Denswil de kans zou krijgen, indien Moisander zou vertrekken.
Vind dat Denswil nu ook wel een kans mag krijgen..
Riedewald of Bazoer mogen van mij ook wel op 6 geprobeerd worden.
Milik mag van mij best linksbuiten Zivkovic Spits en Ghazi rechtsbuiten
Aankopen hoeft van mij ook niet perse maar gooi dan je talenten er maar in
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mag van mij hoor maar ik denk dat hij vooral verdedigend te zwak is.
Tegen Twente had hij ook niet de power om Corona te stoppen maar wel zullen zien
Serero zal moeten wennen aan zijn nieuwe rol. Met vallen en opstaan. Ik vond Daley Blind ook niet direct uitblinken in die rol. Dat kwam pas na een paar wedstrijden. Ik vind dan ook dat we Serero even de kans moeten geven.
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat we daar soms ook wel aan mogen twijfelen ja.. Zie Sigthorsson nu
in de spits.
Het heeft natuurlijk twee kanten he. Zie een blind de jong Eriksen en van rhijn. Die jongens presteerden volgens velen ook allemaal ruim onder de maat. Door zijn vasthoudendheid gingen die gasten uiteindelijk presteren
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 22 oktober 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kun je je inderdaad afvragen. Ook de Boer laat zich leiden door het principe "nooit meer uitgeven dan € 5 miljoen". Dan ben je dus verplicht om in een andere vijver te vissen, dan waarin andere clubs aan het vissen zijn. Je neemt dus bewust genoegen met spelers van een minder echelon. Ook de Boer heeft zich geconfirmeerd aan het beleid van (o.a.) Marc Overmars.
Ja en het resultaat zie je nu wekelijks..
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat kun je je inderdaad afvragen. Ook de Boer laat zich leiden door het principe "nooit meer uitgeven dan € 5 miljoen". Dan ben je dus verplicht om in een andere vijver te vissen, dan waarin andere clubs aan het vissen zijn. Je neemt dus bewust genoegen met spelers van een minder echelon. Ook de Boer heeft zich geconfirmeerd aan het beleid van (o.a.) Marc Overmars.
Het is natuurlijk niet het beleid van Overmars. Overmars is aangetrokken om dit beleid uit te voeren. Het beleid komt bij de jongens uit het th damen met Cruijff.
Pietje
 Pietje - woensdag 22 oktober 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat we in potentie gewoon een hele sterke selectie hebben.

Waar ik me wel druk om maak is de dip die iedere jeugdspeler krijgt als ie naar het eerste gaat. Ik denk dat ajax in de laatste stap van de ontwikkeling van een jeugdspeler nog veel te winnen heeft. Jongens als Kishna en El Ghazi maken nauwelijks nog acties terwijl ze juist daardoor zijn doorgebroken.

Misschien te veel opdrachten en te veel in een keurslijf gedrukt.
Dat ben ik volledig met je eens. Daarnaast is het een bekend feit, dat jeugd(spelers) wisselvalligheid met zich meebrengt. De ene keer spelen ze de sterren van de hemel en de volgende keer komen ze bij wijze van spreken nog geen lantaarnpaal voorbij.
remco k
 remco k - woensdag 22 oktober 2014 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 oktober 2014 - 13:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vind dat Denswil nu ook wel een kans mag krijgen..
Riedewald of Bazoer mogen van mij ook wel op 6 geprobeerd worden.
Milik mag van mij best linksbuiten Zivkovic Spits en Ghazi rechtsbuiten
Aankopen hoeft van mij ook niet perse maar gooi dan je talenten er maar in
Dat heeft totaal geen zin. Met alleen maar jonge jongens ga je het niet redden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Barcelona - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 21 oktober 2014, 20:45) 3-1









0.0161259