BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Barcelona - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 21 oktober 2014, 20:45) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:20   quote  deeplink  
We hebben niks in te brengen. Al is Ajax ook heel naïef. Zet Barcelona aan naar voren is het gelijk een kans.
Geen druk terwijl als je aan de bal kan komen Barca niet sterk is.
Maar de nummer 6 tegen Barca is belangrijk. Je zag vorig jaar het verschil met Poulsen en Blind. En nu weer met Zimling. Wat speelt die slecht
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:20   quote  deeplink  
kunnen ze die bek van Snoeks niet vol purschuim douwen.....wat een lul is dat
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:20   quote  deeplink  
Overigens laten de jongens van Barca wel zien dat je niet perse veel echte fysiek in de ploeg te hoeven hebben om duels te kunnen winnen, je moet gewoon slimmer zijn..
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:22   quote  deeplink  
Goed daar van Klaassen en Kishna.. Gewoon een beetje druk op de ketel..
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Als ie een grote clown zou zijn speelt ie niet bij Barca.. Zowel aan de bal als zonder in mijn optiek bij de twee beste rechtsbacks van de wereld..

Overigens heb je gelijk wat onze spelers betreft..
Wat een slap antwoord. Bij Barca heb je 80% balbezit en sta je zelden onder druk. Hij werd op WK niet voor gewisseld voor Maicon.
Zowel Luiz als Alves zijn verdedigend zeer matig
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:19 schreef remco k het volgende:

[..]

eerste regel bij een keeper, als je hem raakt mag ie er nooit in..

Wel lekker trouwens dat we een keeperhebben die een keertje punten pakt, niet dat ie ze hier moet pakken, maar toch..
Hahahahahaha. Beste jongen Messi staat op minder dan vijf meter van Cillisen en heeft amper de tijd om te reageren en jou regel moet ik echt om lachen.
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat een slap antwoord. Bij Barca heb je 80% balbezit en sta je zelden onder druk. Hij werd op WK niet voor gewisseld voor Maicon.
Zowel Luiz als Alves zijn verdedigend zeer matig
Mag jij vinden, ik vind dat ie geweldig is..

Maar goed, als je zeer matig bent, win je denk ik niet 3 Championsleauges..
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:23 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hahahahahaha. Beste jongen Messi staat op minder dan vijf meter van Cillisen en heeft amper de tijd om te reageren en jou regel moet ik echt om lachen.
Moet je lekker doen, heb je in ieder geval iets om te lachen.. Feit is dat onze keeper goed genoemd wordt, keeper van het NL elftal is, maar zelden of eigenlijk nooit eens de punten pakt voor zijn ploeg..
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Mag jij vinden, ik vind dat ie geweldig is..

Maar goed, als je zeer matig bent, win je denk ik niet 3 Championsleauges..
Lees eens zou ik zeggen. Pique vind je zeker ook geweldig?
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:24   quote  deeplink  
Klasse van Cillessen
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:25   quote  deeplink  
Jezus wat staat Moisander daar weer te doen..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:26   quote  deeplink  
Het had al 4-0 kunnen en moeten staan. We komen wel goed weg. Het kost Barcelona heel weinig energie om Ajax onder bedwang te houden. En dat is wel triest. beetje meer inzet mag je toch minimaal verwachten.
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Lees eens zou ik zeggen. Pique vind je zeker ook geweldig?
Die vond ik geweldig naast Puyol.. Vorig jaar een stuk minder en nu weer gewoon heel goed..
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet je lekker doen, heb je in ieder geval iets om te lachen.. Feit is dat onze keeper goed genoemd wordt, keeper van het NL elftal is, maar zelden of eigenlijk nooit eens de punten pakt voor zijn ploeg..
Ja joh ga lekker iemand bekritiseren die er niks aan kan doen. Cillissen is een prima keeper die gewoon regelmatig punten pakt. Nu zal jij wel weer heel kinderachtig om voorbeelden gaan vragen
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Het had al 4-0 kunnen en moeten staan. We komen wel goed weg. Het kost Barcelona heel weinig energie om Ajax onder bedwang te houden. En dat is wel triest. beetje meer inzet mag je toch minimaal verwachten.
Heeft helemaal niks met inzet te maken, verkeerd staan, communicatie, gebrek aan slimheid om te weten wat je moet doen wanneer wat gebeurt..

Dat je overal te laat komt heeft heel vaak niets met inzet te maken..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:28   quote  deeplink  
1ste doelkans in 42 minuten, niet slecht!
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja joh ga lekker iemand bekritiseren die er niks aan kan doen. Cillissen is een prima keeper die gewoon regelmatig punten pakt. Nu zal jij wel weer heel kinderachtig om voorbeelden gaan vragen
Ik roep het vrijwel iedere wedstrijd.. Maar het is ook een prima keeper, maar geen echte topkeeper..
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Die vond ik geweldig naast Puyol.. Vorig jaar een stuk minder en nu weer gewoon heel goed..
Als je die kerel iets onder druk zet dan weet hij niet meer. Dat zie je zelfs vandaag een paar keer. Maar goed je bent in ieder geval rechtlijnig met je mening.
Die Pique komt er bij niemand goed af als het om verdedigen gaat maar jij vind hem geweldig
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Het is gewoon lachwekkend hoe Ajax de eerste helft speelde. Een blamage van de bovenste plank. Ajax komt op alle fronten gewoon tekort, daar we daar eerlijk in moeten zijn met z'n allen. Iedereen zag dat. Dat is maar weer goed te zien in deze wedstrijd. En dan heeft Barcelona nu, nog niet eens de sterkste opstelling.
Laat Milik en Zenkovic nu maar eerst eens spelen, de hele 2e helft.
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:29   quote  deeplink  
Godverdomme Zimling, zetten we eens druk staat ie 15 meter bij Iniesta weg... Pfff..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:28 schreef Bobby1972 het volgende:
1ste doelkans in 42 minuten, niet slecht!
Waarom kijk jij nog......ga lekker loomen man
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik roep het vrijwel iedere wedstrijd.. Maar het is ook een prima keeper, maar geen echte topkeeper..
Een echte topkeeper speelt ook niet bij ajax lijkt me. Ik zou me wat meer druk maken om Viergever, Moisander, Zimling en Sigthorsson die er allen gewoon niks van kunnen en dan blijven er Schone en wat jonkies over die de kar moeten trekken.
Ik vind het een aanslfluiting dat sommige spelers zich ajaxspeler mogen noemen!!
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je die kerel iets onder druk zet dan weet hij niet meer. Dat zie je zelfs vandaag een paar keer. Maar goed je bent in ieder geval rechtlijnig met je mening.
Die Pique komt er bij niemand goed af als het om verdedigen gaat maar jij vind hem geweldig
Hij komt er bij niemand goed af, dat zal de reden zijn dat ie vrijwel alles speel zowel in het beste elftal ooit ( Barca) als in het beste landenteam ooit ( Spanje).
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Nederland heeft geen enkele topkeeper. Ajax verliest echter niet door Cillessen. Hoop dat de 2e helft vanuit Ajax wat aantrekkelijker wordt.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:33   quote  deeplink  
Wat een armetierig Ajax heb ik tot nu toe gezien. Geen passie, geen strijd, geen beleving. Veel te veel spelers begrijpen niet wat er vanavond eventueel te halen is. Barcelona moet zich in Wonderland wanen.
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:31 schreef Brandje het volgende:

[..]

Een echte topkeeper speelt ook niet bij ajax lijkt me. Ik zou me wat meer druk maken om Viergever, Moisander, Zimling en Sigthorsson die er allen gewoon niks van kunnen en dan blijven er Schone en wat jonkies over die de kar moeten trekken.
Ik vind het een aanslfluiting dat sommige spelers zich ajaxspeler mogen noemen!!
Staat er ergens dat ik me daar niet druk om maak dan??

Viergever speelt vandaag overigens niet zo slecht..

Moisander vind ik de grootste domper van het seizoen.. En dan afgelopen week ook nog deze uitspraak doen.
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2014/10/18/5225871/moisander-ben-duidelijk-de-beste
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:29 schreef nieuwe ajax het volgende:
Het is gewoon lachwekkend hoe Ajax de eerste helft speelde. Een blamage van de bovenste plank. Ajax komt op alle fronten gewoon tekort, daar we daar eerlijk in moeten zijn met z'n allen. Iedereen zag dat. Dat is maar weer goed te zien in deze wedstrijd. En dan heeft Barcelona nu, nog niet eens de sterkste opstelling.
Laat Milik en Zenkovic nu maar eerst eens spelen, de hele 2e helft.
Helaas is dat de realiteit. Kopen, kopen en kopen. Ajax A1 speelt Barca A1 volledig van de mat maar hebben pech met de scheids. De A1 rolt PSG A1 op. Onze jeugd is zo goed maar we kunnen de spelers helaas niet houden. Of ze vertrekken al in de jeugd of ze vetrekken wanneer ze begin 20 zijn. 9
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat er ergens dat ik me daar niet druk om maak dan??

Viergever speelt vandaag overigens niet zo slecht..

Moisander vind ik de grootste domper van het seizoen.. En dan afgelopen week ook nog deze uitspraak doen.
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2014/10/18/5225871/moisander-ben-duidelijk-de-beste
Ja, dat had ik van de week ook gelezen. Ik dacht nog`nou, nou... geen enkele realiteitszin aanwezig, geen enkele zelfreflectie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Ik zou Schone wisselen voor El Gappie
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Staat er ergens dat ik me daar niet druk om maak dan??

Viergever speelt vandaag overigens niet zo slecht..

Moisander vind ik de grootste domper van het seizoen.. En dan afgelopen week ook nog deze uitspraak doen.
http://www.goal.com/nl/news/213/eredivisie/2014/10/18/5225871/moisander-ben-duidelijk-de-beste
Viergever kon net als tegen Twente het tempo niet aan. Zowel verdedigend(wat kan gebeuren) als opbouwend komt hij gewoon te kort.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:29 schreef nieuwe ajax het volgende:
Het is gewoon lachwekkend hoe Ajax de eerste helft speelde. Een blamage van de bovenste plank. Ajax komt op alle fronten gewoon tekort, daar we daar eerlijk in moeten zijn met z'n allen. Iedereen zag dat. Dat is maar weer goed te zien in deze wedstrijd. En dan heeft Barcelona nu, nog niet eens de sterkste opstelling.
Laat Milik en Zenkovic nu maar eerst eens spelen, de hele 2e helft.
Wie is Zenkovic?? Ik vind het altijd zo treurig wanneer Ajacieden de naam van hun eigen spelers niet correct kunnen spellen.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:36   quote  deeplink  
Schone is sinds zijn blessure nog lang niet de oude.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:35 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik zou Schone wisselen voor El Gappie
Je kunt wel 7 of 8 Ajacieden wisselen. Jammer dat dat niet mag :(
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

Je kunt wel 7 of 8 Ajacieden wisselen. Jammer dat dat niet mag :(
Hebben we beter op de bank dan??
nora
 nora - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Moet je lekker doen, heb je in ieder geval iets om te lachen.. Feit is dat onze keeper goed genoemd wordt, keeper van het NL elftal is, maar zelden of eigenlijk nooit eens de punten pakt voor zijn ploeg..
je bent echt zielig als de keeper gaat af zitten zeiken hij heeft er 1 gered en had die ene bijna let liever op Kishna die slappe dweil en die lachwekkende verdediging met Zimler en Viergever daar moet je over praten die lachwekkende zpelers en dan begin jij over de keeper dat is inderdaad lachwekkend.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Hebben we beter op de bank dan??
Ik vrees van niet... Maar ik bedoelde, dat er zoveel spelers onder de ondergrens zijn gezakt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:36 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wie is Zenkovic?? Ik vind het altijd zo treurig wanneer Ajacieden de naam van hun eigen spelers niet correct kunnen spellen.
Zivkovic denk ik....is hij mee dan ??
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:38 schreef nora het volgende:

[..]

je bent echt zielig als de keeper gaat af zitten zeiken hij heeft er 1 gered en had die ene bijna let liever op Kishna die slappe dweil en die lachwekkende verdediging met Zimler en Viergever daar moet je over praten die lachwekkende zpelers en dan begin jij over de keeper dat is inderdaad lachwekkend.
Ik geef hem totaal de schuld niet, ik vind hem alleen niet zo bijzonder goed als dat sommigen hem vinden..
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zivkovic denk ik....is hij mee dan ??
Nee, die zat niet bij de selectie. Te goed. De Boer heeft alleen maar kneusjes meegenomen ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zivkovic denk ik....is hij mee dan ??
Nee joh, ze hebben een nieuwe speler erbij..
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Ja, die bedoel ik. Laten we hopen dat hij erbij is.
Weet het niet zeker, sorry.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee joh, ze hebben een nieuwe speler erbij..
Haha. Toch Zenkovic dus...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee joh, ze hebben een nieuwe speler erbij..
Litmanen wordt in de rust ingevlogen....hup Ajax
biebie
 biebie - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Als ik FdB was zou ik na deze wedstrijd mijn ontslag indienen. Van dit zootje zielige eikels, met juffrouw Andersen voorop, valt niks meer te maken.
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:41   quote  deeplink  
Zo... Bayern Munchen houdt ook huis in Rome!!
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:40 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Toch Zenkovic dus...
Jazeker.. een 67 jarige 2.94 meter lange aanvallende verdediger met handschoenen aan, het laatste jaar heeft ie 1587 goals gemaakt bij Real Madrid...
remco k
 remco k - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Ik vind trouwens dat Andersen Kishna en Klaassen wel een of twee goede momenten hebben gehad..
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker.. een 67 jarige 2.94 meter lange aanvallende verdediger met handschoenen aan, het laatste jaar heeft ie 1587 goals gemaakt bij Real Madrid...
Hahahahaha.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:41 schreef biebie het volgende:
Als ik FdB was zou ik na deze wedstrijd mijn ontslag indienen. Van dit zootje zielige eikels, met juffrouw Andersen voorop, valt niks meer te maken.
Kssssssssssst biebie.....ga slapen

jtthn7.jpg
Pietje
 Pietje - dinsdag 21 oktober 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2014 - 21:42 schreef remco k het volgende:
Ik vind trouwens dat Andersen Kishna en Klaassen wel een of twee goede momenten hebben gehad..
Ik vond Kishna te nonchalant. Trucjes uithalen. Daar is het de wedstrijd niet voor. Maar dat is mijn mening hoor.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: FC Barcelona - AFC Ajax (Champions League - dinsdag 21 oktober 2014, 20:45) 3-1









0.0100560