BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 09 november 2015 - 20:18   quote  deeplink  
Jou..
VVout
 VVout - donderdag 12 november 2015 - 07:15   quote  deeplink  
Apart om te lezen dat Jonk aan de kant wordt gezet terwijl Cruijff bevestigd dat hij zijn koers volgt. Wat is nou de bedoeling, zijn ze in het bestuur gewoon te laf openlijk te zeggen dat zijn plan in de prullenbak gaat samen met de mensen die het uit willen voeren. Wie zijn ze nou?
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 07:15 schreef VVout het volgende:
Apart om te lezen dat Jonk aan de kant wordt gezet terwijl Cruijff bevestigd dat hij zijn koers volgt. Wat is nou de bedoeling, zijn ze in het bestuur gewoon te laf openlijk te zeggen dat zijn plan in de prullenbak gaat samen met de mensen die het uit willen voeren. Wie zijn ze nou?
Ik denk inderdaad dat..

Precies wat Cruijff ook zegt. Geef dan gewoon aan dat je dit plan niet tot uitvoering wil gaan brengen..
VVout
 VVout - donderdag 12 november 2015 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat..

Precies wat Cruijff ook zegt. Geef dan gewoon aan dat je dit plan niet tot uitvoering wil gaan brengen..
Wel zonde, zulke strubbelingen remmen denk ik de positieve ontwikkelingen erg af. Zonder had Ajax misschien verder kunnen wezen, maar ieder zijn mening wat dit betreft.
remco k
 remco k - donderdag 12 november 2015 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 10:28 schreef VVout het volgende:

[..]

Wel zonde, zulke strubbelingen remmen denk ik de positieve ontwikkelingen erg af. Zonder had Ajax misschien verder kunnen wezen, maar ieder zijn mening wat dit betreft.
Ik denk dat er niemand is die daar anders over denkt.. Strubbelingen op deze manier helpen helemaal nergens bij..
Eide
 Eide - donderdag 12 november 2015 - 12:11   quote  deeplink  
Aan de andere kant; ook dit is Ajax. Het rommelt altijd wel ergens bij ons. Ik kan mij niet herinneren dat dat ooit anders is geweest.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 november 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Cruijff zal ook zijn conclusies wel trekken.
VVout
 VVout - donderdag 12 november 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Ik vind het ongelofelijk dat je het lef hebt juist nu in de aanval te gaan, totaal respectloos tegenover Cruijff man.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 november 2015 - 22:17   quote  deeplink  
Daar doel ik totaal niet op VV..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 november 2015 - 22:18   quote  deeplink  
Jij weet ook dat ik elders op het forum mijn respect naar hem betuigt heb, je leest immers alles mee. Dus zet dat maar uit je hoofd maat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2015 door RenatoBos --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 november 2015 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 22:15 schreef VVout het volgende:
Ik vind het ongelofelijk dat je het lef hebt juist nu in de aanval te gaan, totaal respectloos tegenover Cruijff man.
???????....Renato zegt toch niks verkeerds....ik snap het niet
VVout
 VVout - donderdag 12 november 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 22:17 schreef RenatoBos het volgende:
Daar doel ik totaal niet op VV..
Sorry, bedoel niet specifiek Bossie maar de ontwikkelingen in het voetbalnieuws.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 12 november 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2015 - 23:13 schreef VVout het volgende:

[..]

Sorry, bedoel niet specifiek Bossie maar de ontwikkelingen in het voetbalnieuws.
Duidelijk, okay 😃
VVout
 VVout - vrijdag 13 november 2015 - 11:07   quote  deeplink  
En de counter...

quote:
Het aankoopbeleid van Ajax is een farce. Dat concludeert Tscheu La Ling in zijn rapport over de werkwijze van het technisch hart bij de voetbalclub. Ajax grossiert in miskopen en weet alleen winst te maken op verkopen uit de eigen jeugd.
Bron met volledig artikel
Eide
 Eide - vrijdag 13 november 2015 - 23:56   quote  deeplink  
Poeh, Franse media melden 6 aanslagen/incidenten en al 60 doden. Vreselijk.
VVout
 VVout - zaterdag 14 november 2015 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 november 2015 - 23:56 schreef Eide het volgende:
Poeh, Franse media melden 6 aanslagen/incidenten en al 60 doden. Vreselijk.
En de politiek zegt Ich habe es nicht gewusst, ben er gvd zo klaar mee.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 november 2015 - 14:01   quote  deeplink  
Wreed hoor..

http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/nederlandse-ooggetuige-ik-ben-tussen-de-doden-naar-de-uitgang-gekropen
VVout
 VVout - zaterdag 14 november 2015 - 14:05   quote  deeplink  
Beschamend, dat we het toelaten in Europa.
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 14 november 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 13:54 schreef VVout het volgende:

[..]

En de politiek zegt Ich habe es nicht gewusst, ben er gvd zo klaar mee.
En wij (West Europa) blijven maar met zijn allen die moslim gelukszoekers binnen halen terwijl al die rijke moslimstaten hun grenzen dicht houden. Wij hebben met zijn allen toch boter op het hoofd. Hoor die landverraders Pechtold en Samson eens praten. Zij zijn hier mede verantantwoordelijk voor. Als er straks een aanslag a la Parijs in Nederland wordt gepleegd dan zijn die twee niet thuis of ze gaan het nog goed praten ook. Eruit met al die gelukszoekers voor eenieders veiligheid.
Eide
 Eide - zaterdag 14 november 2015 - 15:25   quote  deeplink  
Het probleem zijn niet die mensen die het geweld in eigen land ontvluchten hoor. Het probleem zijn juist personen hier die radicaliseren. Veelal mensen die geboren en getogen zijn in Europa.
VVout
 VVout - zaterdag 14 november 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 15:25 schreef Eide het volgende:
Het probleem zijn niet die mensen die het geweld in eigen land ontvluchten hoor. Het probleem zijn juist personen hier die radicaliseren. Veelal mensen die geboren en getogen zijn in Europa.
Geen excuses zoeken, ze komen van daar en passen zich niet aan hier bij ons.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 15:48 schreef VVout het volgende:

[..]

Geen excuses zoeken, ze komen van daar en passen zich niet aan hier bij ons.
Eide heeft hierin een punt ouwe....die knakker die Theo omlegde was ook hier geboren
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 14 november 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 15:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eide heeft hierin een punt ouwe....die knakker die Theo omlegde was ook hier geboren
Klopt, maar diens ouders hebben wij blijkbaar ook ooit toegelaten. Die lui fokken als konijnen. Als al die gelukszoekers blijven gaan ze rustig verder met fokken en die worden dus in ons land geboren. Hoeveel extremisten hebben we dan over zeg pakweg 20 jaar? Laat je niet voor de gek houden, al die gelukszoekers passen zich niet aan aan onze cultuur en maken van Nederland een bak ellende en veroorzaken op termijn een burgeroorlog. Dat is toch niet wat je wilt?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 17:29   quote  deeplink  
Ik leef hier samen met mensen uit Guinee en Soedan....is gewoon tof volk dus ik ben de laatste tijd wat genuanceerder
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 14 november 2015 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 17:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik leef hier samen met mensen uit Guinee en Soedan....is gewoon tof volk dus ik ben de laatste tijd wat genuanceerder
OK, mogen die twee blijven. De rest eruit👍
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 november 2015 - 17:52   quote  deeplink  
VVout
 VVout - zaterdag 14 november 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 17:29 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik leef hier samen met mensen uit Guinee en Soedan....is gewoon tof volk dus ik ben de laatste tijd wat genuanceerder
Er zijn ook relaxte Afrikanen, ook ik heb een bekende uit Soedan die ik goed kan hebben OK. Punt is dat er leefgemeenschappen zijn in het straatleven waar je slecht tussen komt, ook de eigen gemeenschap zou daar samen met de overheid veel harder in moeten grijpen. Vraag me alleen af of ze het ook werkelijk willen en daarmee zijn ze dus als voorouders net zo medeplichtig aan het ontstaan als de eigenlijke dader.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 18:24 schreef VVout het volgende:

[..]

Er zijn ook relaxte Afrikanen, ook ik heb een bekende uit Soedan die ik goed kan hebben OK. Punt is dat er leefgemeenschappen zijn in het straatleven waar je slecht tussen komt, ook de eigen gemeenschap zou daar samen met de overheid veel harder in moeten grijpen. Vraag me alleen af of ze het ook werkelijk willen en daarmee zijn ze dus als voorouders net zo medeplichtig aan het ontstaan als de eigenlijke dader.
Noord Afrikanen en het midden oosten....dat is het probleem
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 14 november 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Vanuit de hele wereld komen er steunbetuigingen voor de verschrikkelijke laffe daad in Parijs. Maar waar blijven de steunbetuigingen van de moslimlanden en van de moslimorganisaties? Ook van de moslims in ons land hoor je niets. Dat zegt toch genoeg.
remco k
 remco k - zaterdag 14 november 2015 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 19:10 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Noord Afrikanen en het midden oosten....dat is het probleem
Ze moesten toch zo nodig die leiders uit het midden Oosten van de macht af hebben..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 14 november 2015 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 19:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze moesten toch zo nodig die leiders uit het midden Oosten van de macht af hebben..
Ja....maar wat kan ik daar aan doen Remco ???
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 november 2015 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 19:50 schreef Pieter08 het volgende:
Vanuit de hele wereld komen er steunbetuigingen voor de verschrikkelijke laffe daad in Parijs. Maar waar blijven de steunbetuigingen van de moslimlanden en van de moslimorganisaties? Ook van de moslims in ons land hoor je niets. Dat zegt toch genoeg.
Dan heb je niet goed opgelet..
Eide
 Eide - zaterdag 14 november 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 19:50 schreef Pieter08 het volgende:
Vanuit de hele wereld komen er steunbetuigingen voor de verschrikkelijke laffe daad in Parijs. Maar waar blijven de steunbetuigingen van de moslimlanden en van de moslimorganisaties? Ook van de moslims in ons land hoor je niets. Dat zegt toch genoeg.
De gehele moslim wereld heeft de aanslagen veroordeeld Pieter. Een simpele Google zoekslag had ue dat al kunnen verklappen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 november 2015 - 22:32   quote  deeplink  
Boerenverstand he..
Pieter08
 Pieter08 - zondag 15 november 2015 - 00:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 22:14 schreef Eide het volgende:

[..]

De gehele moslim wereld heeft de aanslagen veroordeeld Pieter. Een simpele Google zoekslag had ue dat al kunnen verklappen.
Dat is dan goed. Had ik gemist.
remco k
 remco k - zondag 15 november 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2015 - 00:57 schreef Pieter08 het volgende:

[..]

Dat is dan goed. Had ik gemist.
Tsjaa. Klein wereldje daar in Brabant he. Alleen maar je eigen waarheid.
remco k
 remco k - zondag 15 november 2015 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2015 - 20:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja....maar wat kan ik daar aan doen Remco ???
Niets Peter, helemaal niets.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 november 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Gadver de gadver lees net dat die terroristen in het Bataclan theater een vak wat was gereserveerd voor rolstoelgangers voor het podium bij dat Eagles concert compleet hebben neergemaaid. Die mensen hebben verdomme nooit weg gekund..
VVout
 VVout - maandag 16 november 2015 - 13:40   quote  deeplink  
T's erg voor iedereen, ook voor de goedwillende die met dat volk in één land leven en het ontluchten. Of je nu vrouwen verkracht, kindsoldaten traint of invallieden neer maait. Ik kan het niet bevatten dat je dit voor je zelf kunt rechtvaardigen met welke reden of godsdienst dan ook.

Lijkt me alleen wel belangrijk dat we niet doorslaan, maar samen met de hele gemeenschap ongeacht geloof dit aan gaan pakken op de meest consequente methode. Ook onze kinderen niet met haat gaan overspoelen maar met elkaar gaan inzien dat dit relatief kleine groepje gestoorden klaar is op deze wereld.
Gerard_FR
 Gerard_FR - maandag 16 november 2015 - 14:03   quote  deeplink  
screenshot_491.png
Pieter08
 Pieter08 - maandag 16 november 2015 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 november 2015 - 13:40 schreef VVout het volgende:
T's erg voor iedereen, ook voor de goedwillende die met dat volk in één land leven en het ontluchten. Of je nu vrouwen verkracht, kindsoldaten traint of invallieden neer maait. Ik kan het niet bevatten dat je dit voor je zelf kunt rechtvaardigen met welke reden of godsdienst dan ook.

Lijkt me alleen wel belangrijk dat we niet doorslaan, maar samen met de hele gemeenschap ongeacht geloof dit aan gaan pakken op de meest consequente methode. Ook onze kinderen niet met haat gaan overspoelen maar met elkaar gaan inzien dat dit relatief kleine groepje gestoorden klaar is op deze wereld.
Laten we iig stoppen om al die gelukszoekers binnen te laten. Voor dat je het weet zitten we in een burgeroorlog. Die lui zijn ook goed te helpen net buiten Syrië. Zij zijn gewoon volledig anders dan wij. Zij komen met hoge verwachtingen hiernaar toe. Ze beginnen al te protesteren als ze geen tv hebben. Over een paar jaar zien ze in dat de verwachtingen volledig niet waar gemaakt worden en dan begint de ellende. En als die lui eenmaal binnen zijn, krijg je ze er ook niet meer uit.
remco k
 remco k - dinsdag 17 november 2015 - 19:26   quote  deeplink  
Stadion in Hannover zojuist onruimd i.v.m. dreiging. Wedstrijd tussen Duitsland en Nederland is afgelast..
VVout
 VVout - dinsdag 17 november 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 19:26 schreef remco k het volgende:
Stadion in Hannover zojuist onruimd i.v.m. dreiging. Wedstrijd tussen Duitsland en Nederland is afgelast..
Man man man, te triest voor woorden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 17 november 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 19:26 schreef remco k het volgende:
Stadion in Hannover zojuist onruimd i.v.m. dreiging. Wedstrijd tussen Duitsland en Nederland is afgelast..
Dit hadden ze zondag al moeten besluiten. Je weet dat mensen gebruik maken van de angst en dan domme dingen gaan roepen of doen! Daarnaast zouden er "verdachte" personen zijn gesignaleerd? Maar ja, wat is verdacht???

Lees nu ook dat er een ambulance met springstof aan boord in de buurt zou zijn aangetroffen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2015 door Ajax Warrior --
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 21:05   quote  deeplink  
Duitse lokale media melden dat de politie een auto met het uiterlijk van een ambulance voor het stadion aantrof die met explosieven was geladen. Dit bericht is niet door de politie bevestigd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 17 november 2015 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit hadden ze zondag al moeten besluiten. Je weet dat mensen gebruik maken van de angst en dan domme dingen gaan roepen of doen! Daarnaast zouden er "verdachte" personen zijn gesignaleerd? Maar ja, wat is verdacht???

Lees nu ook dat er een ambulance met springstof aan boord in de buurt zou zijn aangetroffen!!
Ik geloof er geen reet van...de IS is slim genoeg om even niks meer te laten horen....ze weten dat als er weer wat gebeurd ieder land grondtroepen gaan leveren....en de pleuris uitbreekt
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 21:39   quote  deeplink  
Interesseert ze geen reet..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 17 november 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 21:39 schreef RenatoBos het volgende:
Interesseert ze geen reet..
Zou kunnen...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zou kunnen...
Die gasten zijn gewetenloos en zitten over de hele wereld verspreid..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 17 november 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 21:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die gasten zijn gewetenloos en zitten over de hele wereld verspreid..
Ja maar Poetin geeft er wel klap op daar in Syrie...die yanken zijn halfbakken...kutvolk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe









0.0423557