BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Voetbal Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 17 november 2015 - 22:32   quote  deeplink  
Ook das waar..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 november 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik geloof er geen reet van...de IS is slim genoeg om even niks meer te laten horen....ze weten dat als er weer wat gebeurd ieder land grondtroepen gaan leveren....en de pleuris uitbreekt
Ik noem ook niet specifiek IS, maar zoals ik al aangaf kan iedereen een bommelding doen en daarmee paniek zaaien. Ze hadden dit van tevoren moeten zien aankomen!
scout_2
 scout_2 - woensdag 18 november 2015 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 1november 2015 - 21:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Die gasten zijn gewetenloos en zitten over de hele wereld verspreid..
wat dacht je van onze eigen wereldleiders zowel de zichtbare als onzichtbare..die gasten spelen een ziek spelletje
om hun ultieme doelen te verwezenlijken (orde uit de chaos, veiligheid in ruil voor vrijheid..enz..
scout_2
 scout_2 - woensdag 18 november 2015 - 11:21   quote  deeplink  
kijk maar naar al die FEMA kampen in Amerika (google het) enz..gebeuren rare dingen..martial law....
oefeningen van leger en politie naar de eigen bevolking..toe niet positief.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 november 2015 door scout_2 --
scout_2
 scout_2 - woensdag 18 november 2015 - 11:34   quote  deeplink  
vluchtelingen ongetwijfeld zullen er mensen met de beste bedoelingen tussen zitten maar de meeste zijn onrustzaaiers iets dat onze 'wereldleiders" uitgestippeld hebben om meer onrust, angst enz..te krijgen in het westen onthou dit zinnetje (orde uit de chaos) daarvoor moet je eerst chaos creëren en volgens mij zijn onze heren goed op weg..ook als je kijkt wie de onrust in het midden oosten..en de groei van isis steunt en op gang gebracht heeft...mensen worden doormiddel van de media wereldwijd voor de gek gehouden,
remco k
 remco k - woensdag 18 november 2015 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dit hadden ze zondag al moeten besluiten. Je weet dat mensen gebruik maken van de angst en dan domme dingen gaan roepen of doen! Daarnaast zouden er "verdachte" personen zijn gesignaleerd? Maar ja, wat is verdacht???

Lees nu ook dat er een ambulance met springstof aan boord in de buurt zou zijn aangetroffen!!
Ik blijf het lastig vinden.. Als je het zondag al gedaan had, dan zou je toegeven aan de angst en speel je hun in de kaart.. En zoals het nu is gegaan is het ook niet wat..

Tsjaa, een beetje kiezen tussen twee slechte dingen..
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 november 2015 - 20:19   quote  deeplink  
NOS: scholen en universiteiten zijn gesloten op 19 november 2015 vanwege terroristische dreiging van IS. Hier is de lijst van scholen in Nederland die gesloten zullen blijven op desbetreffende datum: http://pbs.twimg.com/media/BG48ENgCEAAIDl9.jpg
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 18 november 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 november 2015 - 12:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik blijf het lastig vinden.. Als je het zondag al gedaan had, dan zou je toegeven aan de angst en speel je hun in de kaart.. En zoals het nu is gegaan is het ook niet wat..

Tsjaa, een beetje kiezen tussen twee slechte dingen..
Zo bedoel ik het ook niet Remco, waar ik op doel is dat je dit van te voren al had kunnen zien aankomen. Er zijn altijd wel eenlingen die dit soort momenten uithalen om de levende angst wat extra mee te geven door pakketjes oid neer te leggen! Dat gebeurd gewoon en kan je niet tegenhouden!
Eide
 Eide - donderdag 19 november 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 november 2015 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja maar Poetin geeft er wel klap op daar in Syrie...die yanken zijn halfbakken...kutvolk
Voorlopig gooit Rusland nauwelijks bommen op Islamitische Staat (IS). Wel op de andere oppositie die een bedreiging is voor Assad (wat IS niet is). Daarnaast zijn de luchtmachten van de coalitie wel degelijk zeer actief, ook boven Syrië. De westerse landen lopen er alleen wat minder mee te koop, of er is minder media interesse voor.

Bovendien kan je je afvragen hoeveel effect het werpen van bommen heeft gehad. De Syrische troepen van Assad boeken, met alle steun van Rusland, geen enkele progressie. Het enige dat Rusland slimmer aanpakt is dat ze een behapbaar einddoel hebben, namelijk een kerngebied van Syrië overeind houden met Assad als baasje. Dat duidelijke einddoel heeft de westerse coalitie niet, anders dan "IS verslaan", wat je met alleen luchtaanvallen nooit gaat bereiken.

Kortom; het heeft toch allemaal verdacht veel weg van propaganda.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Eide --
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 20 november 2015 - 20:37   quote  deeplink  
Nu blijkt dat twee van de terroristen van Parijs vanuit Syrië via Griekenland Europa zijn binnengekomen. En die verrekte politici maar zeggen met hun pokerfaces dat er tussen de vluchtelingen geen IS strijders zitten. Hoe kunnen ze dat ook weten want er zijn al 12000 van die klote lui in ons land gearriveerd zonder paspoort.
Eide
 Eide - vrijdag 20 november 2015 - 21:12   quote  deeplink  
En ze hadden allemaal een Europees paspoort. Ook die twee die via Griekenland zijn binnengekomen (terug gekomen) hadden "gewoon" een Frans paspoort. Europeanen die in Europa geradicaliseerd waren en in Syrië hadden gevochten voor IS. En inderdaad, als "vluchteling" terug gekeerd om niet meteen door de autoriteiten opgepakt te worden.

Overigens roept de politiek juist aanhoudend dat het terugkeren van geradicaliseerde personen een grote zorg is. Het dreigingsbeeld van de NCTV is daar grotendeels op gebaseerd. Waar jij dus vandaan haalt dat politici dit roepen is mij volledig onbekend. Ik heb sterk het idee dat dit eerder een beetje meepraten met de populaire, maar ongeïnformeerde, publieke opinie die sterk gekant is tegen vluchtelingen als dat dit op feiten berust.

Dat mensen zich zorgen maken is helemaal terecht. Dat niet elke vluchteling de allerzuiverste intenties heeft is ook een waarheid. Maar feit is wel dat er daar echt een oorlog woedt, eentje die ongekend meedogenloos is en dat veel mensen vluchten voor een groep als IS, maar ook bijvoorbeeld chemische wapens die worden gebruikt aldaar. En tussen die "klote lui" zit toch wel een hele grote groep mensen die hier echt niet zijn omdat ze dat nu zo heel graag wilden.

En beetje nuance kan nooit kwaad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Eide --
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 20 november 2015 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 21:12 schreef Eide het volgende:
En ze hadden allemaal een Europees paspoort. Ook die twee die via Griekenland zijn binnengekomen (terug gekomen) hadden "gewoon" een Frans paspoort. Europeanen die in Europa geradicaliseerd waren en in Syrië hadden gevochten voor IS. En inderdaad, als "vluchteling" terug gekeerd om niet meteen door de autoriteiten opgepakt te worden.

Overigens roept de politiek juist aanhoudend dat het terugkeren van geradicaliseerde personen een grote zorg is. Het dreigingsbeeld van de NCTV is daar grotendeels op gebaseerd. Waar jij dus vandaan haalt dat politici dit roepen is mij volledig onbekend. Ik heb sterk het idee dat dit eerder een beetje meepraten met de populaire, maar ongeïnformeerde, publieke opinie die sterk gekant is tegen vluchtelingen als dat dit op feiten berust.

Dat mensen zich zorgen maken is helemaal terecht. Dat niet elke vluchteling de allerzuiverste intenties heeft is ook een waarheid. Maar feit is wel dat er daar echt een oorlog woedt, eentje die ongekend meedogenloos is en dat veel mensen vluchten voor een groep als IS, maar ook bijvoorbeeld chemische wapens die worden gebruikt aldaar. En tussen die "klote lui" zit toch wel een hele grote groep mensen die hier echt niet zijn omdat ze dat nu zo heel graag wilden.

En beetje nuance kan nooit kwaad.
Diverse topmensen hebben in een eerder stadium gezegd dat er geen IS strijders tussen de vluchtelingen zitten. Er is nu niemand meer die dit nog durft te zeggen. Ik begrijp dat Syrische mensen vluchten, maar wat ik niet snap is dat ze 8 landen passeren om zodoende in ons landje terecht te komen. Ik snap dit best wel, hier vangen ze meer. Wat ik ook niet snap is dat er zoveel alleenstaande jonge mannen komen. Welke een beetje zichzelf respecterende man laat vrouw en kinderen achter in een oorlogsgebied? Wat ik ook niet snap is dat ze zo afgeven op onze cultuur, onze niet moslim religie, ons eten, onze gewoonten, onze vrijheden etc en dat ze dan toch hier naar toe komen. Vandaar klote lui die hier gewoon niet horen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Pieter08 --
Eide
 Eide - vrijdag 20 november 2015 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 21:36 schreef Pieter08 het volgende:
Diverse topmensen hebben in een eerder stadium gezegd dat er geen IS strijders tussen de vluchtelingen zitten.
Dit is gewoon niet waar. Sinds de opmars van IS en dat er geradicaliseerde personen uitreizen is er aanhoudend gehamerd op het gevaar van terugkerende individuen die aanslagen willen plegen in Nederland. Het enige dat er over strijders is geroepen is dat er geen aanwijzingen waren dat er strijders onder de vluchtelingen waren. En ja, dan staat op Geenstijl en de Televaag "geen strijders onder vluchtelingen" maar dat is niet wat er wordt gezegd. Dat wil niet zeggen dat ze er niet zijn, maar wel dat ze nog niet zijn aangetroffen en dat er ook geen aanwijzingen zijn dat ze structureel meereizen, zoals met regelmaat wordt beweert.

quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 21:36 schreef Pieter08 het volgende:
Ik begrijp dat Syrische mensen vluchten, maar wat ik niet snap is dat ze 8 landen passeren om zodoende in ons landje terecht te komen. Ik snap dit best wel, hier vangen ze meer.
Dat verklaart waarom er zo veel meer vluchtelingen in Turkije, Jordanië, Libanon, Hongarije en Servië zitten. Zelfs Armenië vangt meer vluchtelingen op als Nederland... Nederland vangt ongeveer 0,26% van alle Syrische vluchtelingen op. Een minuscuul druppeltje op de hete plaat, en dat is echt niet uitsluitend de 0.26% die het om de centen te doen is.

quote:
Op vrijdag 20 november 2015 - 21:36 schreef Pieter08 het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat er zoveel alleenstaande jonge mannen komen.
Ook dit is niet waar. De VN verzameld demographische gegevens over geregistreerde vluchtelingen. De verhouding mannen/vrouwen is ongeveer 50/50. Weer zo'n bewering die, nadat je er verzamelde statistieken naast legt, niet overeind blijft.

--------------------------------

Nu lijkt het alsof ik het volkomen in een bepaalde hoek zit. Dat is ook weer niet zo. Ik ben zelfs zeer kritisch hoe men in Europa omgaat met de stroom vluchtelingen, of eigenlijk hoe men door kortzichtigheid in de problemen gekomen.

Tegelijkertijd heb ik van zeer dichtbij meegemaakt wat oorlog is en wat het met mensen doet. Ik hebben zwaar gewonde kinderen binnen gebracht zien worden na zelfmoordaanslagen. Een beeld van een 10 jarig jongetje die het afgerukte been van een ander jongetje vast hield achter in een pick-up truck zal nooit meer van mijn netvlies verdwijnen.

Dat is waarom mensen vluchten. Niet omdat er af en toe een explosie klinkt, maar omdat dood, verminking, en onherstelbare verwondingen (fysiek en mentaal) elke dag een enorme tol eisen van mensen die in oorlogsgebieden wonen. En veel van die mensen vluchten om die redenen en hopen ergens anders een beter bestaan op te kunnen herbouwen. Kan jij het ze kwalijk nemen? Ik niet namelijk.

Dat kost ons geld, dat klopt (het levert trouwens ook geld op). En het baart ons terecht zorgen, want er kunnen terroristen tussen zitten, en wat betekent het voor criminaliteit bijvoorbeeld. Hele terechte zorgen die serieus genomen moeten worden. Maar tegelijkertijd moeten we ons niet verliezen in kortzichtige retoriek die grotendeels gebaseerd is op onderbuikgevoelens en stemmen winnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Eide --
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 20 november 2015 - 22:46   quote  deeplink  
Eide, op 1 onderdeel zijn we het helemaal eens. Echte vluchtelingen moeten geholpen worden. Maar waarom in west Europa? Hier zullen we het vast niet eens over worden. Deze mensen verschillen gewoon teveel met ons. Persoonlijk ben ik bang voor de toekomst van mijn kinderen. Daarom ben ik ook fel tegen deze asielzoekers in ons land cq west Europa. Als ze eenmaal hier zijn krijgen we het gros nooit meer terug. Die mensen zijn allemaal met bepaalde verwachtingen gekomen en die gaan voor de meesten niet uitkomen. Zo creëren we onze eigen terroristen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Pieter08 --
Eide
 Eide - vrijdag 20 november 2015 - 22:55   quote  deeplink  
Het overgrote gedeelte wordt dan ook gewoon in de regio opgevangen.

Die laatste zin kan ik mij trouwens niet in vinden. Als niet uitgekomen verwachtingen een serieuze oorzaak is om terrorist bij een doodscult te worden verzopen we in Nederland en alle andere landen in dergelijke idioten.

Vrij Nederland heeft er, in mijn optiek, een goed stuk over gepubliceerd. Deze passage slaat direct op jouw laatste zin:
quote:
Maar ga je halzen afsnijden omdat je geen stageplaats kunt vinden? Zweepslagen uitdelen omdat je laveert tussen twee culturen? Vrouwen verkrachten omdat je in een schotelwijk woont?

Als het deze omgevingsfactoren waren die de hartstocht voor de jihad deden ontvlammen, dan zouden er beduidend meer moslims geradicaliseerd zijn dan de paar honderd waarvan nu sprake is. Bovendien is een niet onaanzienlijk deel der huidige jihadgangers van autochtone komaf. En heeft een niet onaanzienlijk deel hoger onderwijs genoten. Dus hoezo zou radicalisering te wijten zijn aan het falende Nederlandse integratiebeleid? Aan armoede, uitsluiting en achterstand? Aan de strapatsen van Geert Wilders? Het is, met permissie, te veel eer voor Nederland én voor de PVV-leider.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2015 door Eide --
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 20 november 2015 - 23:24   quote  deeplink  
Eide, jouw mensenlievendheid is te waarderen, maar houdt jezelf niet voor de gek. Dit gaat fout met deze hoeveelheden mensen die zoveel van ons verschillen. In Europa zijn wij anders opgevoed als in die achterlijke landen met een nog meer achterlijke religie. Die mensen komen uit het jaar 1400. Zij kunnen zich niet eens aanpassen. Zo krijgen wij ook die ellende die daar is. Zet je gevoel hiervoor uit en denk na. Wij kunnen die mensen ook lokaal helpen, maar laat ze niet in ons land komen.
Eide
 Eide - zaterdag 21 november 2015 - 00:24   quote  deeplink  
Met die hoeveelheden? Waar heb je het over. Dit jaar 46.414 vluchtelingen tot nu toe op 16.971.233 inwoners. Dat is 0.27%. Zelfs als we kijken naar niet-autochtone afkomst stelt het weinig voor. 1 op de 8 Nederlanders is van niet-westerse afkomst, zeg maar 2.25 miljoen dus. Daarvan zijn zo'n 825.000 moslim. Als elke vluchteling moslim is (zijn ze niet allemaal) en ze allemaal blijven (doen ze niet allemaal) groeit de moslimbevolking ten opzichte van de niet-Moslims met 0.2%. Zal dat echt zo'n enorm verschil gaan maken?

Als je gevoel uitschakelt, wat jij suggereert, en puur naar feiten en statistieken kijkt stelt de instroom van vluchtelingen geen ene flikker voor. Het is een bekertje water in de enorme emmer die Nederland is.

En het jaar 1400? Syrië was tot de oorlog een modern land. Damascus was DE uitgaansstad van het midden-oosten. We hebben het niet over Afghanistan, we hebben het over een land wat beschikte over elektriciteit en water, goede scholing, gezondheidszorg en waar ze tot op de dag van vandaag, ondanks de oorlog, vrijwel overal internet en mobiele telefonie hebben.

Ik vind trouwens ook dat we zo veel mogelijk de mensen daar in de regio moeten opvangen en kijken of we kunnen voorkomen dat ze deze kant opkomen. Maar dat veranderd niet dat alle ophef in Nederland 1. hevig overdreven is en 2. nauwelijks berust op feiten.

Wil je feiten? De huidige instroom van vluchtelingen stelt geen klote voor in vergelijking wat er rond de eeuwwisseling binnen kwam. Toen kwam er bijna het dubbele binnen. Is Nederland daar slechter van geworden? Hebben we toen echt een waanzinnige toename in criminaliteit gezien, of heeft het ons enorm veel geld gekost? Dat is volens mij reuze meegevallen. De probleemgroepen in Nederland zijn autochtone jongeren die bovendien geen nakomelingen van vluchtelingen (maar van gastarbeiders) zijn en ook geen achtergrond uit het Midden-Oosten hebben (maar Noord-Afrika).... En dan laat ik de Antillianen voor het gemak even buiten beschouwing (die andere probleemgroep, over het algemeen uit een rooms-katholieke geloofsachtergrond)

Dus schakel jij jou gevoel nu eens uit en kijk gewoon eens naar de feiten. De feiten zijn namelijk dat er in relatieve zin helemaal niet zo veel vluchtelingen onze kant opkomen. En bovendien is er geen reden aan te nemen dat deze mensen voor allerlei problemen gaan zorgen op basis van eerdere ervaringen met vluchtelingen. Deze vluchtelingen komen uit een relatief modern land en zijn regelmatig goed opgeleid. Ten slotte hebben deze mensen niet de etnische achtergrond van de probleemgroepen die we hebben in Nederland.

Ik weet wel dat het momenteel heel populair is om hele groepen over dezelfde kam te scheren. Waarom zou je een verschil maken tussen een moslim uit Indonesië, Syrië op Marokko? Stel je voor dat we die nuance gaan maken. Ik bedoel, wij Nederlanders zijn ook precies hetzelfde als Russen en Grieken toch? Allemaal blanke christenen, zit geen enkel verschil tussen. Of, als je hier even objectief over nadenkt, slaat dat helemaal nergens op? Ik weet het antwoord wel hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2015 door Eide --
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 21 november 2015 - 11:37   quote  deeplink  
Ik waardeer je betoog. Ook ik vind dat de echte vluchtelingen goed geholpen moeten worden. Alleen blijf ik erbij in de regio. Ik heb je betoog erg goed gelezen en ik hoop werkelijk dat ik over een paar jaar jou gelijk moet geven.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 21 november 2015 - 11:42   quote  deeplink  
http://fubar.mobi/2015/11/20/syrische-vrouwen-en-moeders-vinden-de-vluchtelingen-lafaards/
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 november 2015 - 11:44   quote  deeplink  
https://www.facebook.com/soccernewsnl/videos/953131424766808/
Eide
 Eide - zaterdag 21 november 2015 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2015 - 11:37 schreef Pieter08 het volgende:
Ik waardeer je betoog. Ook ik vind dat de echte vluchtelingen goed geholpen moeten worden. Alleen blijf ik erbij in de regio.
Dat zeg ik ook. Maar dan moeten we ook accepteren wat dat betekent. Geld naar ontwikkelingssamenwerking, meer bereidheid in te grijpen in andere landen en ons vooral niet opsluiten binnen de landsgrenzen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 21 november 2015 - 12:58   quote  deeplink  
http://www.bd.nl/regio/112-nieuws/aanhouding-na-steekpartij-bij-azc-rosmalen-1.5464499?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Pieter08
 Pieter08 - zaterdag 21 november 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 november 2015 - 12:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook. Maar dan moeten we ook accepteren wat dat betekent. Geld naar ontwikkelingssamenwerking, meer bereidheid in te grijpen in andere landen en ons vooral niet opsluiten binnen de landsgrenzen.
Eens
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 23 november 2015 - 07:56   quote  deeplink  
http://youtu.be/FtIfNgTESDA
remco k
 remco k - maandag 23 november 2015 - 09:20   quote  deeplink  
Serieus, ga jij die shit nu overal op het forum verspreiden.. Tering man, je verspreid je sneller dan die terroristen man..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 november 2015 - 03:06   quote  deeplink  
Beter die shit in een café bespreken dan in elk topic..
tomson
 tomson - dinsdag 24 november 2015 - 03:52   quote  deeplink  
Rare jongens die republikeinen
VVout
 VVout - dinsdag 24 november 2015 - 11:11   quote  deeplink  
Doe mij maar gewoon een biertje en laten ze me vooral niet storen als ik mijn glas uit drink, de tyfus met alle onruststokers.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 november 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 11:11 schreef VVout het volgende:
Doe mij maar gewoon een biertje en laten ze me vooral niet storen als ik mijn glas uit drink, de tyfus met alle onruststokers.
U drinkt smorgens al..(?)
VVout
 VVout - dinsdag 24 november 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 16:12 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

U drinkt smorgens al..(?)
Ja en, geniet maar drink met mate het uur doet er toch niet toe.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 november 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Het zit hem met name in het met mate he..
VVout
 VVout - dinsdag 24 november 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Heb jij nooit na je nachtdienst een appelsapje op, zeg ik toch ook niets van.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 november 2015 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 november 2015 - 19:03 schreef VVout het volgende:
Heb jij nooit na je nachtdienst een appelsapje op, zeg ik toch ook niets van.
Hey joh neem er nog 1..!!
Pieter08
 Pieter08 - vrijdag 27 november 2015 - 19:39   quote  deeplink  
Ons kabinet is er inmiddels ook achtergekomen dat onze welvaartsstaat naar de klote wordt geholpen door al die gelukszoekers. De meeste landen in Europa houden hun grenzen dicht en wij maar opvangen. Hier hebben wij dan met zijn allen hard voor gewerkt en die gelukszoekers komen alles opvreten. Eruit met die lui!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 28 november 2015 - 13:31   quote  deeplink  
En neem het kabinet ook maar mee..
tomson
 tomson - zondag 13 december 2015 - 01:56   quote  deeplink  
Effe bijlope hier... in die snavelkroeg is t mij een beetje te grimmig 😎
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 december 2015 - 11:30   quote  deeplink  
Biertje Tom..(?)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 13 december 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Haha net even bijgelezen, wateren dom volk daar ook he, die snappen er geen reet van..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 december 2015 door RenatoBos --
VVout
 VVout - zondag 13 december 2015 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 december 2015 - 01:56 schreef tomson het volgende:
Effe bijlope hier... in die snavelkroeg is t mij een beetje te grimmig 😎
quote:
En alle achter-de-elleboogies de vingertjes alweer bij de meldknop ?
Want er zit hier een kliekje dat daar in uitblinkt.
En, al uitgekwaakt daar?
tomson
 tomson - zondag 13 december 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Nooit
tomson
 tomson - zondag 13 december 2015 - 20:08   quote  deeplink  
WSNBM !
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 december 2015 - 15:49   quote  deeplink  
Wat sijn neuzen belachelijke mensen..(?)
remco k
 remco k - dinsdag 15 december 2015 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 15:49 schreef RenatoBos het volgende:
Wat sijn neuzen belachelijke mensen..(?)
Volgens mij staat er wat anders.

Wij sijn niet best meneer.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 15 december 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Zeg maar Renato Co, met meneer voel ik me zo oud..
VVout
 VVout - dinsdag 15 december 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 16:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij staat er wat anders.

Wij sijn niet best meneer.
Wat, seur niet belachelijke mafkaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 december 2015 door VVout --
remco k
 remco k - woensdag 16 december 2015 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 december 2015 - 19:52 schreef RenatoBos het volgende:
Zeg maar Renato Co, met meneer voel ik me zo oud..
Zo zie je er ook uit als ik het met geloven...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 december 2015 - 15:59   quote  deeplink  
Wie heeft jou die leugens vertelt, ik word altijd jonger ingeschat dan dat ik in werkelijkheid ben..
remco k
 remco k - woensdag 16 december 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 december 2015 - 15:59 schreef RenatoBos het volgende:
Wie heeft jou die leugens vertelt, ik word altijd jonger ingeschat dan dat ik in werkelijkheid ben..
Dan denk ik dat ze bang voor je zijn.. Ze vertellen mij allemaal wat anders...:-)
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 16 december 2015 - 22:15   quote  deeplink  
Lul..😉
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 03 januari 2016 - 00:07   quote  deeplink  
Iedereen nog de beste wensen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Het voetbal cafe









0.0519180