BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSG - Ajax (Champions League: dinsdag 25 november 2014, 20:45); 3 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 15:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Thanks! Maar die clubs die in het rood staan, doet Ajax denk ik al niet heel veel meer voor onder. Wanneer hun bij wijze van spreken spelers moeten verkopen om zwarte cijfers te schrijven ga je er dus overheen
En juist de clubs die niet in het rode staan zijn niet meer in te halen voor Ajax. In ieder geval niet structureel..
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Erg verrassend wat de Boer doet en eerlijk gezegd vind ik dat hij dat helemaal niet kan maken tegenover deze jongens..

Natuurlijk doet Moisander het niet goed, maar deze twee jongens naast elkaar in het diepe flikkeren tegen Zlatan en co??? En wat als ze compleet overlopen worden?? Kunnen ze er dan ineens niks van??

Hij had vd Hoorn gewoon naast Moisander moeten zetten, dan heb je wat houvast...

En als het een signaal naar Moisander is dan had ik dat liever komend weekend gezien..

Op je bek gaan doe je vanavond waarschijnlijk toch wel, dan maar liever met een Moisander..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 18:48 schreef remco k het volgende:
Erg verrassend wat de Boer doet en eerlijk gezegd vind ik dat hij dat helemaal niet kan maken tegenover deze jongens..

Natuurlijk doet Moisander het niet goed, maar deze twee jongens naast elkaar in het diepe flikkeren tegen Zlatan en co??? En wat als ze compleet overlopen worden?? Kunnen ze er dan ineens niks van??

Hij had vd Hoorn gewoon naast Moisander moeten zetten, dan heb je wat houvast...

En als het een signaal naar Moisander is dan had ik dat liever komend weekend gezien..

Op je bek gaan doe je vanavond waarschijnlijk toch wel, dan maar liever met een Moisander..
Als jij niet kunt inzien, dat je met Moisander niet meer houvast gaat krijgen, focus je dan eens een keer, een hele wedstrijd alleen op de verdediging. Ik weet dat dit eigenlijk alleen in het stadium kan.
Je gaat nooit op je bek met deze jongens, gaat het fout dan zijn ze nog niet geschikt voor Ajax-1 op internationaal niveau.
Dat je goals tegen gaat krijgen is normaal, maar met Niklas wordt het in mijn ogen niet beter.
Als je als trainer duidelijk aangeeft, dat er voor deze spelers alleen wat te winnen valt en niets te verliezen. Kan het ook een push in de goede richting zijn. Of wil hij Denswil laten inzien, dat hij internationaal nog heel weinig voorstelt en dat hij beter bij Ajax kan bijtekenen om te groeien in de eredivisie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ztjes --
Loetje
 Loetje - dinsdag 25 november 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Sigi of Milik?
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:06 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als jij niet kunt inzien, dat je met Moisander niet meer houvast gaat krijgen, focus je dan eens een keer, een hele wedstrijd alleen op de verdediging. Ik weet dat dit eigenlijk alleen in het stadium kan.
Je gaat nooit op je bek met deze jongens, gaat het fout dan zijn ze nog niet geschikt voor Ajax-1 op internationaal niveau.
Dat je goals tegen gaat krijgen is normaal, maar met Niklas wordt het in mijn ogen niet beter.
Als je als trainer duidelijk aangeeft, dat er alleen voor deze spelers wat te winnen valt en niets te verliezen. Kan het ook een push in de goede richting zijn. Of wil hij Denswil laten inzien, dat hij internationaal nog heel weinig voorstelt en dat hij beter bij Ajax kan bijtekenen om te groeien in de eredivisie.
Dan denk ik dat jij het niet snapt..

De Boer passeert Moisander overigens niet maar spaart hem voor het cruciale duel met Apoel..

Een nieuw talent opstellen is prima en juich ik zelfs toe, maar twee nieuwe jongens naast elkaar niet, die jongens zullen alleen met hun eigen spel bezig zijn en niet met het elftal.. Dat is bij 1 speler niet erg, maar wel met twee naast elkaar..

En ik zeg ook niet dat Moisander moet blijven staan, integendeel zelfs, die zie ik liever vandaag uit het elftal gaan dan morgen..En als Veltman had gespeeld had je Denswill er prima naast kunnen zetten..
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:11 schreef Loetje het volgende:
Sigi of Milik?
Ik hoop op het een maar denk het ander.. Mag jij invullen waar de namen horen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop op het een maar denk het ander.. Mag jij invullen waar de namen horen
Ik denk gewoon dat Milik in de spits staat.....
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan denk ik dat jij het niet snapt..

De Boer passeert Moisander overigens niet maar spaart hem voor het cruciale duel met Apoel..

Een nieuw talent opstellen is prima en juich ik zelfs toe, maar twee nieuwe jongens naast elkaar niet, die jongens zullen alleen met hun eigen spel bezig zijn en niet met het elftal.. Dat is bij 1 speler niet erg, maar wel met twee naast elkaar..

En ik zeg ook niet dat Moisander moet blijven staan, integendeel zelfs, die zie ik liever vandaag uit het elftal gaan dan morgen..En als Veltman had gespeeld had je Denswill er prima naast kunnen zetten..
Dat Frank kiest om Moisander te sparen heb ik gelijk aangegeven in mijn eerdere post van wie er vanavond in de verdediging gaat spelen.
Remco jij bent toch ook degene die denkt dat we geen echte ervaren spelers kunnen aantrekken. Maak je borst dan maar nat, want dan gaat deze situatie alleen, maar meer voorkomen.
Ook heb ik achteraf nog een extra reden aangeven, zijnde dat Frank misschien Denswil wil laten inzien, dat hij internationaal nog heel weinig voorstelt en dat hij beter bij Ajax kan bijtekenen om te groeien in de eredivisie en dat het nog te vroeg is voor een overstap.
Tuurlijk snap ik het niet, ik beoordeel liever spelers live, in het geheel en in het veld en niet zo als jij doet met lijstjes en statistieken als een moderne manager.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ztjes --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 19:53   quote  deeplink  
Bij deze de opstelling:

http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/83640/telegraaf-van-der-hoorn-en-denswil-basis
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 november 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan denk ik dat jij het niet snapt..

De Boer passeert Moisander overigens niet maar spaart hem voor het cruciale duel met Apoel..

Een nieuw talent opstellen is prima en juich ik zelfs toe, maar twee nieuwe jongens naast elkaar niet, die jongens zullen alleen met hun eigen spel bezig zijn en niet met het elftal.. Dat is bij 1 speler niet erg, maar wel met twee naast elkaar..

En ik zeg ook niet dat Moisander moet blijven staan, integendeel zelfs, die zie ik liever vandaag uit het elftal gaan dan morgen..En als Veltman had gespeeld had je Denswill er prima naast kunnen zetten..
Moisander is ook druk met zijn eigen spel.. Flikker Denswil maar lekker in het diepe hij en vd Hoorn spelen vaak zat met elkaar.
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 19:42 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dat Frank kiest om Moisander te sparen heb ik gelijk aangegeven in mijn eerdere post van wie er vanavond in de verdediging gaat spelen.
Remco jij bent toch ook degene die denkt dat we geen echte ervaren spelers kunnen aantrekken. Maak je borst dan maar nat, want dan gaat deze situatie alleen, maar meer voorkomen.
Ook heb ik achteraf nog een extra reden aangeven, zijnde dat Frank misschien Denswil wil laten inzien, dat hij internationaal nog heel weinig voorstelt en dat hij beter bij Ajax kan bijtekenen om te groeien in de eredivisie en dat het nog te vroeg is voor een overstap.
Tuurlijk snap ik het niet, ik beoordeel liever spelers live, in het geheel en in het veld en niet zo als jij doet met lijstjes en statistieken als een moderne manager.
Dat ben ik niet met je eens.. Een ervaren speler hoeft namelijk niet altijd een oude speler te zijn.. En jongens als Moisander en Schone zijn altijd wel te vinden..
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Moisander is ook druk met zijn eigen spel.. Flikker Denswil maar lekker in het diepe hij en vd Hoorn spelen vaak zat met elkaar.
We gaan het zien..
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens.. Een ervaren speler hoeft namelijk niet altijd een oude speler te zijn.. En jongens als Moisander en Schone zijn altijd wel te vinden..
Moisander heeft totaal niets extra bijgedragen, dan zijnde een middelmatige verdediger. Schöne was gratis en een gelukje hoe hij zich bij Ajax heeft ontwikkeld. Ik heb het altijd over echte ervaren spelers, waar de jonkies tegenop kijken, die bijdragen in een snellere ontwikkeling van de talenten in Ajax-1. Denk je echt dat Moisander en Schöne hieraan hebben bijgedragen! Keep dreaming.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 20:20   quote  deeplink  
Frank kiest voor Van der Hoorn en Denswil, dus Moisander wordt gespaard voor Apoel vanwege zijn gele kaart die nog staat.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Opstellingen Ajax en Paris Saint-Germain

Frank de Boer heeft zijn opstelling bekendgemaakt voor het UEFA Champions Leagueduel vanavond tegen Paris Saint-Germain. Niklas Moisander en Anwar El Ghazi, die op scherp staan, worden gespaard. Mike van der Hoorn en Ricardo Kishna zijn hun vervangers.
Scheidsrechter: Jug

Paris Saint-Germain: Sirigu, Marquinhos, Maxwell, van der Wiel, David Luiz, Matuidi, Rabiot, Pastore, Cavani, Ibrahimovic, Lavezzi
Wissels: Maignan, Camara, Aurier, Digne, Lucas, Chantôme, Augustin

Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Van der Hoorn, Denswil, Boilesen; Klaassen, Serero, Andersen; Schöne, Milik, Kishna
Wissels: Boer, Moisander, Sigthórsson, Riedewald, El Ghazi, Viergever, Zimling

Bron
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Dus ook El Ghazi aan de kant met het oog op de pot tegen Apoel
remco k
 remco k - dinsdag 25 november 2014 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:20 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Moisander heeft totaal niets extra bijgedragen, dan zijnde een middelmatige verdediger. Schöne was gratis en een gelukje hoe hij zich bij Ajax heeft ontwikkeld. Ik heb het altijd over echte ervaren spelers, waar de jonkies tegenop kijken, die bijdragen in een snellere ontwikkeling van de talenten in Ajax-1. Denk je echt dat Moisander en Schöne hieraan hebben bijgedragen! Keep dreaming.
Ik weet wel zeker dat een Moisander heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van een Veltman, en een Schone aan de ontwikkeling van een Andersen en El Ghazi..

Dat andere spelers misschien meer zouden kunnen bijdragen is een andere discussie..

Maar Moisander wordt zoals ik net al poste gewoon gespaard,
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 25 november 2014 - 20:32   quote  deeplink  
Desalniettemin blijft het niet onmogelijk, dat Ajax met een gelijkspel terug uit Parijs komt.
Wie weet !!!!
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet wel zeker dat een Moisander heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van een Veltman, en een Schone aan de ontwikkeling van een Andersen en El Ghazi..

Dat andere spelers misschien meer zouden kunnen bijdragen is een andere discussie..

Maar Moisander wordt zoals ik net al poste gewoon gespaard,
Tuurlijk Remco, daarom geeft Veldman in zijn interviews altijd aan dat hij heel veel van Jaap Stam en Frank de Boer heeft geleerd en ik heb hem nog nooit iets over Moisander horen zeggen.
Maar ieder zijn mening, prettige wedstrijd.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:45 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Tuurlijk Remco, daarom geeft Veldman in zijn interviews altijd aan dat hij heel veel van Jaap Stam en Frank de Boer heeft geleerd en ik heb hem nog nooit iets over Moisander horen zeggen.
Maar ieder zijn mening, prettige wedstrijd.
Ja logisch, dat zijn z'n trainers. Maar het zou vreemd zijn als de jonge jongens niets oppikken van ervaren internationals als Moisander. Moisander heeft gewoon best veel Europese ervaring en zal ook echt de jongere verdedigers dingen bijbrengen... al is het maar over tegenstanders waartegen hij al eens heeft gespeeld.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Sliding van vande Wiel met been van de grond, maar wel een ziekenhuis-bal van wie.....??
Boilesen out!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 november 2014 door Ronald 1960 --
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 20:56   quote  deeplink  
Jezus, wat een doodschop van Van der Wiel op Boilesen zeg. Daar gaat weer een bandje :( Vrees dat we Boilesen een periode niet gaan zien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:56 schreef Eide het volgende:
Jezus, wat een doodschop van Van der Wiel op Boilesen zeg. Daar gaat weer een bandje :( Vrees dat we Boilesen een periode niet gaan zien.
Scheenbeen dacht ik, tevens standbeen...het gaf niet mee ;-(
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Scheenbeen dacht ik, tevens standbeen...het gaf niet mee ;-(
Zit weinig rek in zo'n bot hoor....;-)
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Klaassen met de aanvoerdersband. Staat hem goed.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:58 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Scheenbeen dacht ik, tevens standbeen...het gaf niet mee ;-(
Ja, maar de knie boog een richting uit die niet hoort. En dat is nu juist wat vaak schade aan de banden oplevert.
3sterren
 3sterren - dinsdag 25 november 2014 - 21:01   quote  deeplink  
Vd hoorn heeft wel lengte dat is wel slim van de boer om 2 sterkere jongens tegen ibra te zetten
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 21:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, maar de knie boog een richting uit die niet hoort. En dat is nu juist wat vaak schade aan de banden oplevert.
....en het is al geen bikkel
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 21:03   quote  deeplink  
waarom v/d Wiel geen geel en Klaassen wel....???
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 25 november 2014 - 21:04   quote  deeplink  
Kan niet zeggen dat de eerste 20 minuten lekker voetbal is, van beide clubs niet. Het gaat allemaal zo traag. Wel erg balen dat Boilesen zo snel eruit is.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 21:03 schreef Ronald 1960 het volgende:
waarom v/d Wiel geen geel en Klaassen wel....???
Ik heb het net even terug zitten kijken.... dat van Van der Wiel had ook zomaar rood kunnen en misschien wel moeten zijn. gestrekt been, geen kans op de bal. Been hoog en vol op het scheenbeen van Boilesen. Overtreding met het risico op zwaar letsel = rood volgens het boekje.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 november 2014 - 21:08   quote  deeplink  
Tikkie-Takkie
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 21:08   quote  deeplink  
Het lijkt te gaan lopen....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 november 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 20:31 schreef Eide het volgende:
Dus ook El Ghazi aan de kant met het oog op de pot tegen Apoel
Zonde mistte hem al
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 21:09   quote  deeplink  
Cillessen goed!
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 21:09   quote  deeplink  
Ajax zit goed in de wedstrijd tot nu toe. Zaak om nu niet een counter om de oren te krijgen met Cavani en Zlatan voorin.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 november 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Cillessen heeft in dit soort situaties zoveel rust en overzicht....briljant!
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 21:10   quote  deeplink  
Ik schreef het en de counter komt..... pffffff

Goed gepakt door Cillissen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 november 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 21:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zonde mistte hem al
Kan straks nog hé....
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 november 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 21:08 schreef Ronald 1960 het volgende:
Het lijkt te gaan lopen....
Jammer dat er nog wat koppies naar beneden of richting eigen doel gericht staan.
Ook op sommige momenten de eindpass niet goed (Andersen vaak).
Cvm vind ik Sorrero toch net niet rest staat redelijk goed nu
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 25 november 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Missen we Moisander? Nou niet echt......laat hem alsjeblieft op de bank zitten!
freakie
 freakie - dinsdag 25 november 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Heerlijk, prima keepen. Waarom kan ajax alleen in dit soort wedstrijden iets goeds uitstralen? Ik weet het al, op top niveau zit dit er briljant uit? Ajax doet eigenlijk nooit wat anders
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 november 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 21:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Kan straks nog hé....
Prettige speler om naar te kijken en ook al best belangrijk.
Nu Khisna nog ff los komen Kishna--Milik--Ghazi toch wel top hoor.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 november 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 21:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Missen we Moisander? Nou niet echt......laat hem alsjeblieft op de bank zitten!
Ja graag verkopen zsm
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 25 november 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 21:12 schreef Bobby1972 het volgende:
Missen we Moisander? Nou niet echt......laat hem alsjeblieft op de bank zitten!
Niet op de,bank, na de tribune.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 21:14   quote  deeplink  
Schöne lijkt het niet echt aan te kunnen.....
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 25 november 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Ondanks dat Ajax een lichte bovenliggende partij is, durft Ajax niet verder door te drukken om daadwerkelijk een doelpunt te maken.
Eide
 Eide - dinsdag 25 november 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 november 2014 - 21:16 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ondanks dat Ajax een lichte bovenliggende partij is, durft Ajax niet verder door te drukken om daadwerkelijk een doelpunt te maken.
Durven of kunnen? Ik merk wel dat Schone wel erg veel naar binnen komt. Daardoor niemand aanspeelbaar op rechts en weinig ruimte centraal voor Andersen en Klaassen. Die mag van mij iets breder blijven.
3sterren
 3sterren - dinsdag 25 november 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Kutbal van andersen
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 25 november 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Wat een klote ballen op het middenveld....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: PSG - Ajax (Champions League: dinsdag 25 november 2014, 20:45); 3 - 1









0.0100100