BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 20:48 schreef remco k het volgende:
Las net een interessant stukje op Ajax life.

Twente kan en mag het geld van Ziyech niet investeren. En verlangen daardoor 15 miljoen.

Waarom niet bijvoorbeeld Muric Nouri Cerny en Zivkovic verhuren aan Twente. Dan bijvoorbeeld 8 miljoen bijbetalen en wij krijgen Ziyech.
Had hem op een ander topic geplaatst maar dit is win-win voor beide partijen. Twente kan ook wel wat extra spelers gebruiken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 20:49 schreef remco k het volgende:
Als bosz vooralsnog geen plannen met ze heeft uiteraard. Ik op Muric en Cerny graag vaker bij ons in het eerste zien. Maar dat gebeurt blijkbaar niet.
Seizoen duurt nog lang. Muric gisteren wel mooi doelpuntje.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 10 augustus 2016 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 19:02 schreef hjf het volgende:

[..]

Klaassen is wel het oogappeltje van De Boer. Ik ga mijn geld er niet op zetten. Als Inter met een bod van € 30+ mln komt, is tie weg. Dat garandeer ik je.
Waar kunnen we tekenen? Strik eromheen en we hebben inmiddels sterkere talenten dan hem.
Hij overtuigd al lang niet meer. Sinds zijn aanvoerdersrol is ie als een pudding in elkaar gezakt.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 10 augustus 2016 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 20:48 schreef remco k het volgende:
Las net een interessant stukje op Ajax life.

Twente kan en mag het geld van Ziyech niet investeren. En verlangen daardoor 15 miljoen.

Waarom niet bijvoorbeeld Muric Nouri Cerny en Zivkovic verhuren aan Twente. Dan bijvoorbeeld 8 miljoen bijbetalen en wij krijgen Ziyech.
Cerny zou ik sowieso niet doen. Ziv en Nouri zou ik dan hooguit doen en wat minder belangrijkere meuk uit Jong Ajax en dat mag twente als die Ziyech op hun blote kniëen ons nog bedanken ook.
Muric zal speelminuten moeten gaan maken in het eerste, anders is het na dit seizoen einde oefening. (gebaseerd op de uitspraken van hem en makelaar)
Maar goed. Ik zeg nog altijd. Laat Ziyech daar maar lekker weg rotten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door Peterhs --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 10 augustus 2016 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2016 - 08:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Een debiel in de kleedkamer, vaak te laat op trainingen en voor wedstrijden, niet normaal met andere mensen om kunnen gaan, als het niet loopt gewoon niks willen uitvoeren in het veld. Ruzie maken met alles en iedereen..

En gevestigd?? Dat ben je als je wat gepresteerd hebt.. En dat heeft ie niet..
Balotelli niks gepresteerd... hahaha

Die heeft de Champions League gewonnen, 2e op het WK geworden, kampioen van engeland, 3x kampioen van Italië, FA cup, italiaanse beker... Noem het maar niks.

15 goals in 30 wedstrijden in de Serie A en Premier League.
12 goals in 13 wedstrijden voor een zwalkend Milan.
Topscorer EK 2012

Bij Manchester city een prima gemiddelde voor een speler die zijn leeftijd had.
Bij Inter en Milaan ook een degelijk gemiddelde.

En hij is nog maar 25.

Dat het een idioot is zal best wel. Maar hij heeft zat prijzen gewonnen en genoeg prestaties geleverd.
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 00:02 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Waar kunnen we tekenen? Strik eromheen en we hebben inmiddels sterkere talenten dan hem.
Hij overtuigd al lang niet meer. Sinds zijn aanvoerdersrol is ie als een pudding in elkaar gezakt.
Als een pudding valt wel mee. En is gewoon sterk aan dit seizoen begonnen met 3 goals in de eerste 3 wedstrijden als middenvelder, en niet de minst belangrijke goals..
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 01:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Balotelli niks gepresteerd... hahaha

Die heeft de Champions League gewonnen, 2e op het WK geworden, kampioen van engeland, 3x kampioen van Italië, FA cup, italiaanse beker... Noem het maar niks.

15 goals in 30 wedstrijden in de Serie A en Premier League.
12 goals in 13 wedstrijden voor een zwalkend Milan.
Topscorer EK 2012

Bij Manchester city een prima gemiddelde voor een speler die zijn leeftijd had.
Bij Inter en Milaan ook een degelijk gemiddelde.

En hij is nog maar 25.

Dat het een idioot is zal best wel. Maar hij heeft zat prijzen gewonnen en genoeg prestaties geleverd.
Hij heeft de mazzel gehad van een goede zaakwaarnemer die hem bij grote clubs posteerde, en in het begin was het ook een prima talent..

Veel van zijn prijzen overigens als reserve speler..

Gewoon een matige voetballer die niks gepresteerd heeft anders dan de halve wereld tegen zichzelf gekeerd..
p111
 p111 - woensdag 10 augustus 2016 - 08:59   quote  deeplink  
Het is gewoon een dorps idioot.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 augustus 2016 door p111 --
Brandje
 Brandje - woensdag 10 augustus 2016 - 09:08   quote  deeplink  
Dat Marc Overmars er nog steeds niet in geslaagd is een spits en buitenspeler voor Ajax te vinden, zorgt voor onrust. Steeds meer mensen binnen de club plaatsen twijfels bij het besluiteloze handelen van de technische leiding.

Dat meldt Voetbal International. Volgens het weekblad droegen de scouts van Ajax de voorbije periode 'talloze directe versterkingen' aan, maar weigerde de clubleiding door te pakken. Ook de naam van Hakim Ziyech is door de scouts naar voren geschoven als ideale versterking. Het technisch hart deed echter niets en daar is binnen de Arena steeds meer kritiek op.
"'Besluiteloze Overmars intern onder druk door uitblijven directe versterkingen"

Bovendien zijn er twijfels over het halen van de twee Colombianen Davinson Sanchez en Mateo Cassierra. Volgens VI was 'zeker niet iedereen het intern eens' over de komst van de twee tieners, van wie niet verwacht kan worden dat zij zich na zo'n verhuizing als directe versterking kunnen presenteren.

Westermann
Opmerkelijk is voorts de 'hapsnap-werkwijze' rond de transfer van Heiko Westermann. Volgens VI heeft de scouting van Ajax de Duitse verdediger niet één keer aan het werk gezien voor hij werd vastgelegd. Zelfs Bert van Marwijk, zijn oud-trainer bij Hamburger SV, werd niet opgebeld. Ajax ging puur af op de tip van Rafael van der Vaart en besloot Westermann een tweejarig contract onder zijn neus te schuiven.

Ajax ontving weliswaar de indrukwekkende som van 34 miljoen voor Arek Milik, maar de komende periode zal Overmars zich ook als inkoper moeten bewijzen.

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/680039/-overmars-intern-onder-druk-ziyech-genegeerd-en-hapsnap-werkwijze-westermann-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2016 - 19:58   quote  deeplink  
Er doen voorzichtige geruchten de ronde dat Traore buiten de boot gaat vallen bij Chelsea.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 10 augustus 2016 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 19:58 schreef Eide het volgende:
Er doen voorzichtige geruchten de ronde dat Traore buiten de boot gaat vallen bij Chelsea.
Die mag van mij komen...
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 10 augustus 2016 - 20:27   quote  deeplink  
Als ik me goed herinner had Ajax een lijstje van 15?
Ik kom niet verder dan onderstaande, weten jullie er meer?
Huntelaar
Traore
Haller
Dost
Balotelli
Gomez
Soriano
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:27 schreef aaadjuh het volgende:
Als ik me goed herinner had Ajax een lijstje van 15?
Ik kom niet verder dan onderstaande, weten jullie er meer?
Huntelaar
Traore
Haller
Dost
Balotelli
Gomez
Soriano
Ik heb echt geen idee.. Soriano stond er volgens mij niet eens op.. Dat is enkel een speler die Loetje en ik heel graag bij Ajax zouden zien spelen..

Ik vermoed dat een Cardozo er ook nog wel weer op staat..
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2016 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:27 schreef aaadjuh het volgende:
Als ik me goed herinner had Ajax een lijstje van 15?
Ik kom niet verder dan onderstaande, weten jullie er meer?
Huntelaar
Traore
Haller
Dost
Balotelli
Gomez
Soriano
Een lijst van 15 volgens Mike Verweij van de Telegraaf. Haller en Gomez staan daar niet op. Er schijnt vanuit Ajax geen interesse te zijn voor Haller. De enige namen die min of meer bevestigd zijn zijn Traore, KJH, Dost en Balotelli. Alle anderen is pure speculatie.

Gomez was waarschijnlijk gewoon een dagje als toerist in Amsterdam. Soriano hoor ik veel van fans maar heb ik geen enkele journalist/insider zien noemen. Zou best kunnen dat die op de lijst staat hoor, maar we weten het niet.
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 10 augustus 2016 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 20:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Een lijst van 15 volgens Mike Verweij van de Telegraaf. Haller en Gomez staan daar niet op. Er schijnt vanuit Ajax geen interesse te zijn voor Haller. De enige namen die min of meer bevestigd zijn zijn Traore, KJH, Dost en Balotelli. Alle anderen is pure speculatie.

Gomez was waarschijnlijk gewoon een dagje als toerist in Amsterdam. Soriano hoor ik veel van fans maar heb ik geen enkele journalist/insider zien noemen. Zou best kunnen dat die op de lijst staat hoor, maar we weten het niet.
Toen Milik wegging dacht ik we hebben nog een maand, maar nu nog maar een halve.
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2016 - 21:28   quote  deeplink  
Ach ja. Het merendeel van de transfers gebeuren in de laatste week.

Januzai kiest trouwens voor Sunderland. Die naam is ook al langsgekomen.
p111
 p111 - woensdag 10 augustus 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Hopelijk wordt dit hem.
=========================
Ajax wil Bertrand Traoré als opvolger van Arek Milik naar Amsterdam halen. De Amsterdammers hopen de in Burkina Faso geboren aanvaller nog voor het duel met FK Rostov te huren van Chelsea, weet VoetbalPrimeur.

Achter de schermen werkt Ajax zelfs al aan het papierwerk zodat snel gehandeld kan worden als er met alle partijen een akkoord is. Dat is nodig omdat Traoré een speler van buiten de Europese Unie is.

Ajax heeft tot maandag 24.00 uur om bij de UEFA een nieuwe speler aan te melden voor de play-offs van de Champions League. Een woordvoerder van Ajax laat weten dat de club niet reageert op transfers zolang deze nog niet officieel zijn.
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2016 - 22:05   quote  deeplink  
Gerucht van VP. Niet te serieus nemen. Traore staat tijden op het lijstje van Ajax.
JOOD
 JOOD - woensdag 10 augustus 2016 - 22:45   quote  deeplink  
En weer een dag zonder aanwinst.. Tik-tak, tik-tak.
Brandje
 Brandje - woensdag 10 augustus 2016 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2016 - 01:13 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Balotelli niks gepresteerd... hahaha

Die heeft de Champions League gewonnen, 2e op het WK geworden, kampioen van engeland, 3x kampioen van Italië, FA cup, italiaanse beker... Noem het maar niks.

15 goals in 30 wedstrijden in de Serie A en Premier League.
12 goals in 13 wedstrijden voor een zwalkend Milan.
Topscorer EK 2012

Bij Manchester city een prima gemiddelde voor een speler die zijn leeftijd had.
Bij Inter en Milaan ook een degelijk gemiddelde.

En hij is nog maar 25.

Dat het een idioot is zal best wel. Maar hij heeft zat prijzen gewonnen en genoeg prestaties geleverd.
Sorry maar slaat natuurlijk helemaal nergens op. Fred Grimm heeft ook de CL gewonnen maar wat was zijn aandeel in de winst. Dus wat heeft Balotelli voor aandeel gehad in alles wat jij noemt of was hij er slechts om de bank warm te houden?
ik denk dat niemand twijfelt aan de voetbalcapaciteiten van hem maar het zit in zijn bovenkamer niet goed en wAaron zouden Bosz en Overmars hen nu wel ineens in het gareel kunnen houden. Vergeet het maar hij heeft schijt aan de hele wereld. Dat vind ik geweldig maar niet als spits van Ajax.
p111
 p111 - donderdag 11 augustus 2016 - 00:04   quote  deeplink  
Is een waardelose zak.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door p111 --
Eide
 Eide - donderdag 11 augustus 2016 - 01:22   quote  deeplink  
AJAX HUURT TRAORÉ

Ajax heeft zijn aanvalsleider voor komend seizoen binnen. Directeur voetbalzaken Marc Overmars bereikte een akkoord met Chelsea over de huur van Bertrand Traoré (20), die Arek Milik in de spits opvolgt.

De speler uit Burkina Faso stond bovenaan het wensenlijstje van Peter Bosz. De nieuwe Ajax-trainer werkte al succesvol met het krachtmens samen bij Vitesse.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 11 augustus 2016 - 01:25   quote  deeplink  
Geen optie tot koop volgens Verweij. De zet zou als vakwerk van Overmars gezien worden gezien de status van Traore bij Chelsea.

Ik neem aan (gevaarlijk) dat de verwachting is dat Dolberg en/of Casseirra volgend jaar dus klaar zijn voor het grote werk. Ander ga je niet voor huur.
Brandje
 Brandje - donderdag 11 augustus 2016 - 01:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 01:22 schreef Eide het volgende:
AJAX HUURT TRAORÉ

Ajax heeft zijn aanvalsleider voor komend seizoen binnen. Directeur voetbalzaken Marc Overmars bereikte een akkoord met Chelsea over de huur van Bertrand Traoré (20), die Arek Milik in de spits opvolgt.

De speler uit Burkina Faso stond bovenaan het wensenlijstje van Peter Bosz. De nieuwe Ajax-trainer werkte al succesvol met het krachtmens samen bij Vitesse.

Bron
Goed werk. Denk ik:)
enough
 enough - donderdag 11 augustus 2016 - 03:29   quote  deeplink  
Een logisch gevolg van .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door enough --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 11 augustus 2016 - 03:57   quote  deeplink  
Heerlijk weer een jonge gast erbij, zoveel hadden we er nog niet.

Ander half jaar eredivisie en 2 wedstrijden vorig seizoen bij chelsea.

Is dit de kanon? Lijkt mij van niet!

Waar blijft het grote nieuws
enough
 enough - donderdag 11 augustus 2016 - 04:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 03:57 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Heerlijk weer een jonge gast erbij, zoveel hadden we er nog niet.

Ander half jaar eredivisie en 2 wedstrijden vorig seizoen bij chelsea.

Is dit de kanon? Lijkt mij van niet!

Waar blijft het grote nieuws
Het gaat allang niet meer over het grote nieuws,meer over ff de ruimte geven voor cassierra en DOLBERG

(DEZE huur/transfer zagen we toch allang aankomen of had jij iets opwindens verwacht nee toch ...)
En dat kan daarna ook nog goed uitpakken ook , MAAR daar hebben we het geduld niet meer voor

OOK LOGISCH !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 augustus 2016 door enough --
Eide
 Eide - donderdag 11 augustus 2016 - 18:50   quote  deeplink  
Duarte vertrekt per direct bij Ajax

Lerin Duarte en Ajax gaan uit elkaar. De Amsterdammers hebben met de middenvelder overeenstemming bereikt over directe ontbinding van zijn contract. De verbintenis van Duarte liep nog tot 30 juni 2017.

De 26-jarige speler kwam in 2013 over van Heracles Almelo maar raakte na een blessure op een zijspoor. Hij kwam niet verder dan achttien wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax en werd daarna verhuurd aan sc Heerenveen en NAC Breda.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 11 augustus 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Er lijkt overigens geen enkele sprake te zijn van interesse van Ajax spelers door FdB. Sneijder en Blind zouden wel op het lijstje van FdB staan.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 11 augustus 2016 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 augustus 2016 - 20:44 schreef Eide het volgende:
Er lijkt overigens geen enkele sprake te zijn van interesse van Ajax spelers door FdB. Sneijder en Blind zouden wel op het lijstje van FdB staan.
Hij had zelf toch ook al direct aangegeven geen spelers mee te willen nemen. Misschien over een (paar) jaar.
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 12 augustus 2016 - 10:06   quote  deeplink  
Lees nu dat er ook beweging is rond Ziyech en Ajax. Als ze Traore echt binnen hebben en ook nog eens de in mijn ogen beste speler op de Nederlandse velden dan ben ik bijna overtuigd dat ze kampioen worden.

Ik vind trouwens dat ze een paar middenvelders kwijt moeten. Als ze Bazoer kunnen verkopen aan Inter moeten ze dat gewoon doen. Goed voor die jongen en goed voor Ajax, want dan kan Riedewald naar het middenveld. Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat hij meer een typische Ajax 6 is.
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:06 schreef RoodWit81 het volgende:
Lees nu dat er ook beweging is rond Ziyech en Ajax. Als ze Traore echt binnen hebben en ook nog eens de in mijn ogen beste speler op de Nederlandse velden dan ben ik bijna overtuigd dat ze kampioen worden.

Ik vind trouwens dat ze een paar middenvelders kwijt moeten. Als ze Bazoer kunnen verkopen aan Inter moeten ze dat gewoon doen. Goed voor die jongen en goed voor Ajax, want dan kan Riedewald naar het middenveld. Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat hij meer een typische Ajax 6 is.
Nee ben ik zeker niet mee eens en ik zou Bazoer dus nooit verkopen. Ik begrijp echt geen reet ervan dat mensen Bazoer zo simpel willen verkopen. Die jongen heeft vanaf januari 2015 tm (bijna)einde vorig seizoen alles gespeeld. Heeft Ajax aan punten geholpen door vaak belangrijke, mooie en winnende goals te maken. Debuut voor Oranje gemaakt en is 19/20 jaar en omdat die jongen een kleine terugslag heeft, die elke jonge speler krijgt, dan moeten we hem ook, net als volgens sommige hier, El Ghazi gelijk maar verkopen. Zelfs Messi en Rondaldo spelen niet een heel seizoen constant.
We moeten zeer dankbaar zijn dat wij zulke geweldige spelers onder contract hebben staan en ze verdienen onze steun en niet gelijk afschrijven als het even wat minder gaat.
hjf
 hjf - vrijdag 12 augustus 2016 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee ben ik zeker niet mee eens en ik zou Bazoer dus nooit verkopen. Ik begrijp echt geen reet ervan dat mensen Bazoer zo simpel willen verkopen. Die jongen heeft vanaf januari 2015 tm (bijna)einde vorig seizoen alles gespeeld. Heeft Ajax aan punten geholpen door vaak belangrijke, mooie en winnende goals te maken. Debuut voor Oranje gemaakt en is 19/20 jaar en omdat die jongen een kleine terugslag heeft, die elke jonge speler krijgt, dan moeten we hem ook, net als volgens sommige hier, El Ghazi gelijk maar verkopen. Zelfs Messi en Rondaldo spelen niet een heel seizoen constant.
We moeten zeer dankbaar zijn dat wij zulke geweldige spelers onder contract hebben staan en ze verdienen onze steun en niet gelijk afschrijven als het even wat minder gaat.
Helemaal mee eens Brandje. Typisch Nederlands om iemand af te branden, als die een iets mindere periode heeft gehad. Het talent druipt ervan af bij Bazoer. Daarom vrees ik wel voor een vertrek van hem, omdat Juventus Pogba aan United heeft verkocht voor veel te veel geld. Als zij met een bod komen, dan niet voor minder dan € 40 mln. Bazoer heeft gelukkig een langdurig contract.
Eide
 Eide - vrijdag 12 augustus 2016 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:06 schreef RoodWit81 het volgende:
Lees nu dat er ook beweging is rond Ziyech en Ajax.
Nou, dat is sterk uitgedrukt volgens mij, het is eerder dat Ziyech nu lijkt te zeggen dat een binnenlandse transfer ook een mogelijkheid is.

Bazoer moet Ajax gewoon heel, heel zuinig op zijn. Die is zo vreselijk goed maar moet gewoon tijd krijgen zich te ontwikkelen. Dat zelfde geldt ook voor een jongen als De Ligt trouwens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Eide --
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:23 schreef hjf het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Brandje. Typisch Nederlands om iemand af te branden, als die een iets mindere periode heeft gehad. Het talent druipt ervan af bij Bazoer. Daarom vrees ik wel voor een vertrek van hem, omdat Juventus Pogba aan United heeft verkocht voor veel te veel geld. Als zij met een bod komen, dan niet voor minder dan € 40 mln. Bazoer heeft gelukkig een langdurig contract.
Ach, Ajax is wel in de positie om "nee" te zeggen. Verder heb ik het idee dat zowel zaakwaarnemer/broer ook voor de geleidelijke weg gaat en bazoer niet snel stampij zal gaan maken.
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2016 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Nou, dat is sterk uitgedrukt volgens mij, het is eerder dat Ziyech nu lijkt te zeggen dat een binnenlandse transfer ook een mogelijkheid is.

Bazoer moet Ajax gewoon heel, heel zuinig op zijn. Die is zo vreselijk goed maar moet gewoon tijd krijgen zich te ontwikkelen. Dat zelfde geldt ook voor een jongen als De Ligt trouwens.
Prima verwoord
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 12 augustus 2016 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee ben ik zeker niet mee eens en ik zou Bazoer dus nooit verkopen. Ik begrijp echt geen reet ervan dat mensen Bazoer zo simpel willen verkopen. Die jongen heeft vanaf januari 2015 tm (bijna)einde vorig seizoen alles gespeeld. Heeft Ajax aan punten geholpen door vaak belangrijke, mooie en winnende goals te maken. Debuut voor Oranje gemaakt en is 19/20 jaar en omdat die jongen een kleine terugslag heeft, die elke jonge speler krijgt, dan moeten we hem ook, net als volgens sommige hier, El Ghazi gelijk maar verkopen. Zelfs Messi en Rondaldo spelen niet een heel seizoen constant.
We moeten zeer dankbaar zijn dat wij zulke geweldige spelers onder contract hebben staan en ze verdienen onze steun en niet gelijk afschrijven als het even wat minder gaat.
Oh, ik brand 'm niet af hoor. Ik vind het zelfs een hele goede speler met veel potentie. Maar heel eerlijk: daar hebben we er heel veel van. Te veel.

Dus mocht Inter ineens met 30 miljoen komen zou ik hem gewoon weg doen gezien de hoeveelheid middenvelders. Natuurlijk kun je dan ook andere jongens proberen weg te doen, maar die jongen ligt het best in de markt van ze allemaal. Als je kijkt naar de toekomst en doorstroming zit je gewoon te kloten de komende jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door RoodWit81 --
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:54 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Oh, ik brand 'm niet af hoor. Ik vind het zelfs een hele goede speler met veel potentie. Maar heel eerlijk: daar hebben we er heel veel van. Te veel.

Dus mocht Inter ineens met 30 miljoen komen zou ik hem gewoon weg doen gezien de hoeveelheid middenvelders. Natuurlijk kun je dan ook andere jongens proberen weg te doen, maar die jongen ligt het best in de markt van ze allemaal. Als je kijkt naar de toekomst en doorstroming zit je gewoon te kloten de komende jaren.
Je wil dus in potentie je beste middenvelder gaan verkopen. Als je nou Gudelj of Serero had gezegd dan had ik het kunnen begrijpen. Maar Bazoer? Echt niet
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 12 augustus 2016 - 11:10   quote  deeplink  
Als ze ook voor hem aankloppen voor 30 mil is ie gewoon weg hoor of ze nu willen of niet.
Niet dat ik dit zie gebeuren, maar gaat er gewoon om, als iemand de geldzak tevoorschijn tovert dan is de speler niet meer te houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 augustus 2016 door Peterhs --
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2016 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:10 schreef Peterhs het volgende:
Als ze ook voor hem aankloppen voor 30 mil is ie gewoon weg hoor of ze nu willen of niet.
Niet dat ik dit zie gebeuren, maar gaat er gewoon om, als iemand de geldzak tevoorschijn tovert dan is de speler niet meer te houden.
Hoezo, In janauri bood Napoli nog een bedrag wat kon oplopen tot 50 miljoen en Bazoer zei zelf "nee". Dus hij gaat echt niet zo maar overal naar toe en daarbij gaat Ajax in geen duizend jaar akkoord met 30 miljoen.
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 12 augustus 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je wil dus in potentie je beste middenvelder gaan verkopen. Als je nou Gudelj of Serero had gezegd dan had ik het kunnen begrijpen. Maar Bazoer? Echt niet
Ik vind het een hele goede, maar ik vind hem niet de beste. Gudelj mag van mij ook weg en Serero ook, maar die raak je momenteel aan de straatstenen niet kwijt. En heel eerlijk: ik denk dat zijn vertrek prima opgevangen kan worden. Ik zie zelf Riedewald liever op de plek van Bazoer. En dat is niet omdat Bosz hem daar 1 of 2 keer heeft neergezet, maar omdat ik hem in potentie gewoon beter vindt dan Bazoer daar. En dat is mijn persoonlijke mening. Prima als die van jou anders is.
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:06 schreef RoodWit81 het volgende:
Lees nu dat er ook beweging is rond Ziyech en Ajax. Als ze Traore echt binnen hebben en ook nog eens de in mijn ogen beste speler op de Nederlandse velden dan ben ik bijna overtuigd dat ze kampioen worden.

Ik vind trouwens dat ze een paar middenvelders kwijt moeten. Als ze Bazoer kunnen verkopen aan Inter moeten ze dat gewoon doen. Goed voor die jongen en goed voor Ajax, want dan kan Riedewald naar het middenveld. Ik denk dat iedereen het er mee eens is dat hij meer een typische Ajax 6 is.
Ik vind Bazoer de beste optie voor 6 en zou hem absoluut niet willen verkopen. Die jongen kan het niveau van een Pogba gaan halen. Dan moet ie hier zo lang mogelijk spelen..
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 10:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee ben ik zeker niet mee eens en ik zou Bazoer dus nooit verkopen. Ik begrijp echt geen reet ervan dat mensen Bazoer zo simpel willen verkopen. Die jongen heeft vanaf januari 2015 tm (bijna)einde vorig seizoen alles gespeeld. Heeft Ajax aan punten geholpen door vaak belangrijke, mooie en winnende goals te maken. Debuut voor Oranje gemaakt en is 19/20 jaar en omdat die jongen een kleine terugslag heeft, die elke jonge speler krijgt, dan moeten we hem ook, net als volgens sommige hier, El Ghazi gelijk maar verkopen. Zelfs Messi en Rondaldo spelen niet een heel seizoen constant.
We moeten zeer dankbaar zijn dat wij zulke geweldige spelers onder contract hebben staan en ze verdienen onze steun en niet gelijk afschrijven als het even wat minder gaat.
En zo is het..
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:22 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Ik vind het een hele goede, maar ik vind hem niet de beste. Gudelj mag van mij ook weg en Serero ook, maar die raak je momenteel aan de straatstenen niet kwijt. En heel eerlijk: ik denk dat zijn vertrek prima opgevangen kan worden. Ik zie zelf Riedewald liever op de plek van Bazoer. En dat is niet omdat Bosz hem daar 1 of 2 keer heeft neergezet, maar omdat ik hem in potentie gewoon beter vindt dan Bazoer daar. En dat is mijn persoonlijke mening. Prima als die van jou anders is.
Ze spelen niet op dezelfde positie.

Riedewald speelt als CVM en Bazoer als RAM..
barry78
 barry78 - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:04   quote  deeplink  
Ik snap niet dat muric verhuurd met optie tot koop wordt.vind het een goede speler.of zie ik iets niet goed?
remco k
 remco k - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:28   quote  deeplink  
Eerst maar eens afwachten of dat echt zo is..
JOOD
 JOOD - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Bazoer de beste optie voor 6 en zou hem absoluut niet willen verkopen. Die jongen kan het niveau van een Pogba gaan halen. Dan moet ie hier zo lang mogelijk spelen..
Inderdaad niet verkopen, dat zou zonde zijn. Hij moet zo lang als hij zich kan ontwikkelen blijven.

Of hij de beste optie is voor 6 dat weet ik niet. Ik vind Riedewald wel heel erg sterk spelen op die positie. Bazoer is iets logger heb ik het idee.
JOOD
 JOOD - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 12:04 schreef barry78 het volgende:
Ik snap niet dat muric verhuurd met optie tot koop wordt.vind het een goede speler.of zie ik iets niet goed?
Nou, daar zal echt wel een reden voor zijn. Misschien is hij te ongeduldig? Dan is het beter om hem te verhuren. Verkopen kan altijd nog, daar zullen ze ook zeker wel voorzichtig mee zijn verwacht ik.
JOOD
 JOOD - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:42   quote  deeplink  
Ben wel benieuwd wie we op de flanken te zien krijgen. El Ghazi, Younes, Muric, Cerny, Ziyech, Sinkgraven, Traore, Cassierra, Schone?

Ziyech zou wel een heel gevaarlijke zijn voor linksbuiten als Younes niet speelt. Speelt Younes wel, kan hij naar het middenveld. Daar moet toch veel gerouleerd worden.
Brandje
 Brandje - vrijdag 12 augustus 2016 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2016 - 11:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze spelen niet op dezelfde positie.

Riedewald speelt als CVM en Bazoer als RAM..
Klopt maar Bazoer heeft aangegeven dat hij "zes" steeds meer als zijn positie ziet.
Maar ik zou Riedewald voorlopig nog als LCV laten staan samen met Veltman. Ook als Sanchez echt zo goed is/wordt als we moeten geloven zou ik Riedewald laten staan en dan samen met Veltman. Ik vind hem namelijk centraal beter dan Veltman. Verder als je met Riedewald op zes gaat spelen en er gebeurd wat met een van de twee CV's dan zal Riedewald weer terug moeten en moet je dus gelijk je elftal op twee plekken wijzigen.

Mijn middenveld zou dan ook zijn:
--------------Bazoer-----------
Klaassen-----------Nouri(Ziyech??))

Maar helaas blijft dit denk slechts een droom en dan heb ik het met name over Nouri

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6001
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0937578