BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
riveco
 riveco - vrijdag 19 augustus 2016 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 10:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Dat Ajax geen vervanger zou kunnen vinden wanneer ze hem voor 11/12/13 miljoen verkopen betekent dat ze nooit rekening met vertrek hebben gehouden en dus, helaas, de zaken niet op orde hebben.

Hieronder een link(artikel is van 2015) met de duurste transfers ooit van keepers en dan zal je zien dat je met 11/12/13 miljoen heel dicht bij de top 10 aanzit. Wat nog opvallender is aan het lijstje is dat veel van die duurste transfers helemaal niet in de laatste jaren plaats hebben gevonden. Dus 11/12/13 miljoen is een wereldbedrag maar ze hebben er gewoon geen rekening mee gehouden.

http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/2355196/2015/06/11/Courtois-100-miljoen-euro-Dit-zijn-de-tien-duurste-keeperstransfers-ooit.dhtml
Ik zie nergens dat ze geen vervanger op het oog zouden hebben, maar Steek was er zeker ene van en die is weg omdat Sil er nog steeds is. Dus niet gelijk roepen dat de zaakjes niet in orde zijn, wacht nougewoon eens rustig je beurt af.
riveco
 riveco - vrijdag 19 augustus 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 12:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik niet. Gun hem geen blessure maar kan de keuze niet echt waarderen. Maar goed. Gaurdado en Propper zijn zeker van een basisplaats. Dan hou je Ramselaar, Hendrix en Maher(mag weg maar is nog niet weg) over. Daarvan gaan er dus twee banken. Dus snap de aankoop niet zo en wat zal Hendrix denken als hij weer kind van de rekening is?? Ze gingen daar toch ook voor de jeugd. Dus nee, ik heb als voetballiefhebber echt helemaal niks met die club. Vind het echt verschrikkelijk. Heb een gezonde hekel aan feyenoord maar die gun ik nog meer dan psv want het is wel een voetbalclub.
Ja idd het wordt erg druk op het middenveld, terwijl ze daar toch de meeste complimenten over kregen vorig jaar.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 15:32   quote  deeplink  
Tete Lazio
Cillisen Barca
Ghazi Milan

Mocht dit doorgaan verlies je toch een aardig deel van je team. Zou het zo laat in de transferperiode toch aardig zonde vinden.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 19 augustus 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 12:50 schreef Eide het volgende:
Alleen de keuring zou nog tussen Siem de Jong en PSv staan. Hij heeft ondertussen het woord Ajacied uit z'n online profielen verwijderd...
En dan ben ik benieuwd of er tijdens de wedstrijd Ajax-PSV een soort Vermeer-pop komt te hangen, echter in een andere kleur en met een andere naam...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:38 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

En dan ben ik benieuwd of er tijdens de wedstrijd Ajax-PSV een soort Vermeer-pop komt te hangen, echter in een andere kleur en met een andere naam...
Waarom? Ajax heeft niet eens interesse dus als iemand hem een verrader noemt is dat flink zielig.
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 19 augustus 2016 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waarom? Ajax heeft niet eens interesse dus als iemand hem een verrader noemt is dat flink zielig.
Dat vinden wij inderdaad Hummel, maar zo zal niet iedereen erover denken. En dat bedoelde ik. De "Vermeer-pop" vond ik destijds meer dan walgelijk.
hjf
 hjf - vrijdag 19 augustus 2016 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:32 schreef Hummel10 het volgende:
Tete Lazio
Cillisen Barca
Ghazi Milan

Mocht dit doorgaan verlies je toch een aardig deel van je team. Zou het zo laat in de transferperiode toch aardig zonde vinden.
Maar Marcie kan wel weer circa € 40 mln op de bankrekening bij laten schrijven.
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2016 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 16:52 schreef hjf het volgende:

[..]

Maar Marcie kan wel weer circa € 40 mln op de bankrekening bij laten schrijven.
Zeker ja. Lekker alles voor hemzelf.
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2016 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 13:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De stap neem ik hem niet zozeer kwalijk. Wel dat hij blijkbaar zijn trots voor Ajax nu van zijn profielen verwijderd! Dat vind ik dan weer een tegenvaller van hem.
Dat ligt gewoon heel gevoelig. Bovendien, als je broodheer PSV is heb je geen openlijke Ajax uitingen op je profielen staan. Dat vind ik wel logisch.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 19 augustus 2016 - 17:05   quote  deeplink  
Als we 11 miljoen voor die Bailey betalen vind ik dat veel en veel te veel. Die jongen heeft 4x gescoord in de Belgische competitie vorig jaar. Dan kunnen we net zo goed Guus Hupperts halen...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 19 augustus 2016 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:05 schreef NatjosFC het volgende:
Als we 11 miljoen voor die Bailey betalen vind ik dat veel en veel te veel. Die jongen heeft 4x gescoord in de Belgische competitie vorig jaar. Dan kunnen we net zo goed Guus Hupperts halen...
Het wordt nog meer waarschijnlijk...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 augustus 2016 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:05 schreef NatjosFC het volgende:
Als we 11 miljoen voor die Bailey betalen vind ik dat veel en veel te veel. Die jongen heeft 4x gescoord in de Belgische competitie vorig jaar. Dan kunnen we net zo goed Guus Hupperts halen...
Ik ken die gozer niet eens...
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 19 augustus 2016 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Het wordt nog meer waarschijnlijk...
Kortom, niet doen dus. Het risico is reeël op een gevalletje Sulejmani...
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 15:02 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik zie nergens dat ze geen vervanger op het oog zouden hebben, maar Steek was er zeker ene van en die is weg omdat Sil er nog steeds is. Dus niet gelijk roepen dat de zaakjes niet in orde zijn, wacht nougewoon eens rustig je beurt af.
En ik zie nergens dat ze wel een vervanger hebben want ze willen de transfer niet voor niks rekken lijkt mij en ik blijf gewoon MIJN mening geven en wacht zeker niet voor jou mijn beurt af.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Brandje --
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:03 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat ligt gewoon heel gevoelig. Bovendien, als je broodheer PSV is heb je geen openlijke Ajax uitingen op je profielen staan. Dat vind ik wel logisch.
Nee dat geeft in mijn ogen aan wat voor zwakke kerel je dan bent. Er zijn voldoende spelers die gewoon ervoor uit komen dat ze geen supporter zijn van de club waarvoor ze spelen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ken die gozer niet eens...
Mooiste van het verhaal is dat Ajax 3 jaar geleden nog van hem afzag...

http://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/74435/-ajax-mondeling-akkoord-met-toptalent-bailey-.html
riveco
 riveco - vrijdag 19 augustus 2016 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

En ik zie nergens dat ze wel een vervanger hebben want ze willen de transfer niet voor niks rekken lijkt mij en ik blijf gewoon MIJN mening geven en wacht zeker niet voor jou mijn beurt af.
Zo, dat is mannen taal maar wel zielig dat er altijd meningen komen die totaal niet zijn onderbouwd. Je gaat niet voor zo,n belangrijke wedstrijd van keeper wisselen, dat lijkt me simpel zat.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 18:27 schreef riveco het volgende:

[..]

Zo, dat is mannen taal maar wel zielig dat er altijd meningen komen die totaal niet zijn onderbouwd. Je gaat niet voor zo,n belangrijke wedstrijd van keeper wisselen, dat lijkt me simpel zat.
Ik snap hem niet..
remco k
 remco k - vrijdag 19 augustus 2016 - 21:37   quote  deeplink  
Volgens overmars heeft de club de afgelopen weken voor verschillende spelers meer dan 10 miljoen euro geboden. Echter wilden deze clubs of niet verkopen of wou de speler niet naar Ajax.
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2016 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 18:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mooiste van het verhaal is dat Ajax 3 jaar geleden nog van hem afzag...

http://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/74435/-ajax-mondeling-akkoord-met-toptalent-bailey-.html
Neen, hij kreeg geen werkvergunning en mocht daarom niet in Nederland onder contract komen. Daarna is hij naar Trencin gegaan en van daar naar België. Er zijn zelfs foto's van deze jongeman aan tafel bij de directie van Ajax, maar de regels zaten in de weg.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 19 augustus 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Neen, hij kreeg geen werkvergunning en mocht daarom niet in Nederland onder contract komen. Daarna is hij naar Trencin gegaan en van daar naar België. Er zijn zelfs foto's van deze jongeman aan tafel bij de directie van Ajax, maar de regels zaten in de weg.
Ach Eide, ik reageer niet eens meer op dit soort schreeuwers die roepen zonder feiten te kennen!
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 21:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Eide, ik reageer niet eens meer op dit soort schreeuwers die roepen zonder feiten te kennen!
Ja maar anders kan je de directie van Ajax niet meer klakkeloos overal de schuld van geven!
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ken die gozer niet eens...
Precies. En daarbij opgeteld ook nog statistieken waar je niet warm of koud van wordt.

quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 17:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Het wordt nog meer waarschijnlijk...
Zou te dom en te triest voor woorden zijn. Haal dan niets. Je kunt geen 11 miljoen uitgeven aan zn speler, die kan je echt wel beter besteden.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Neen, hij kreeg geen werkvergunning en mocht daarom niet in Nederland onder contract komen. Daarna is hij naar Trencin gegaan en van daar naar België. Er zijn zelfs foto's van deze jongeman aan tafel bij de directie van Ajax, maar de regels zaten in de weg.
Deels waar want hij mocht niet tekenen voor zijn 18de bij Ajax waarna hij naar Trencin ging.
Toen hij 18 werd en dus wel naar Ajax kon bleef het bod uit en ging Genk er mee aan de haal.

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=286168
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:35   quote  deeplink  
Hij was, toen hij bij Genk tekende, nog altijd 17 jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 21:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Eide, ik reageer niet eens meer op dit soort schreeuwers die roepen zonder feiten te kennen!
Feit is dat Ajax hem heeft laten lopen hoor..

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=286168
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:35 schreef Eide het volgende:
-
Staat toch echt dat hij net 18 was toen Genk kwam

Moet je hem niet snel wissen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Hummel10 --
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Staat toch echt dat hij net 18 was toen Genk kwam
Hij tekende met 17 bij Genk. Hij maakte z'n debuut 12 dagen nadat hij 18 was geworden.
Eide
 Eide - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]
Moet je hem niet snel wissen...
Moest even iets controleren.
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 18:27 schreef riveco het volgende:

[..]

Zo, dat is mannen taal maar wel zielig dat er altijd meningen komen die totaal niet zijn onderbouwd. Je gaat niet voor zo,n belangrijke wedstrijd van keeper wisselen, dat lijkt me simpel zat.
Hoezo? Daarom heet ook een mening. Die mag iedereen hebben. Kan je het vervolgens eens of oneens mee zijn maar er is niks zielige aan iemand die andere mening heeft. Jouw bekrompenheid daarin kan je misschien wel weer zielig noemen.

Maar het maakt al niks meer uit want het Juffertje wil zelf niet eens meer spelen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 21:48 schreef Eide het volgende:

[..]

Neen, hij kreeg geen werkvergunning en mocht daarom niet in Nederland onder contract komen. Daarna is hij naar Trencin gegaan en van daar naar België. Er zijn zelfs foto's van deze jongeman aan tafel bij de directie van Ajax, maar de regels zaten in de weg.
Maar Ajax had hem wel kunnen halen toen hi van Trencin naar Genk ging want hij was toen net 18 jaar. Hij is namelijk van 9 augustus 1997 en tekende op 12 augustus zijn contract bij Genk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Brandje --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 22:39 schreef Eide het volgende:

[..]

Moest even iets controleren.
Dat kan.. Alleen vond het in die periode toch vreemd dat hij alsnog niet naar Ajax kwam. Ik dacht dat Ajax hem toen liet lopen. Helemaal duidelijk is het eigenlijk nooit geworden waarom hij ook nooit gekomen is.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 22:53   quote  deeplink  
http://www.transfermarkt.nl/leon-bailey/profil/spieler/387626
hjf
 hjf - vrijdag 19 augustus 2016 - 23:02   quote  deeplink  
De geruchten over een vertrek van El Ghazi begint ook steeds heftiger te worden. Nu Liverpool al genoemd. Zou 17,5 mln. willen betalen. Voor dat bedrag bied ik mij aan om hem naar Liverpool te brengen. Cerny kan zijn plaats in nemen en we houden die 17,5 mln op de bank. Money! Can buy me a football team.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 augustus 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 23:02 schreef hjf het volgende:
De geruchten over een vertrek van El Ghazi begint ook steeds heftiger te worden. Nu Liverpool al genoemd. Zou 17,5 mln. willen betalen. Voor dat bedrag bied ik mij aan om hem naar Liverpool te brengen. Cerny kan zijn plaats in nemen en we houden die 17,5 mln op de bank. Money! Can buy me a football team.
We hebben geen geld nodig! Verkoop ze een NEE!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 augustus 2016 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 23:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

We hebben geen geld nodig! Verkoop ze een NEE!
Niet ??....van mij mogen ze hem verkopen
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 19 augustus 2016 - 23:26   quote  deeplink  
Voor het geld hoef je het niet te doen nee. Met die Bailey zal het er ook niet beter van worden. Die gaat er geen 10-15 maken in de eredivisie. Ghazi is een prima speler maar voor zn bedrag moet je gewoon cashen. Probleem is dat er weinig adequate vervangers zijn die we gelijk kunnen halen. Als we Cerny dat laten opvangen hebben we daarachter niks meer nu Muric weg is.
Brandje
 Brandje - vrijdag 19 augustus 2016 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 23:26 schreef NatjosFC het volgende:
Voor het geld hoef je het niet te doen nee. Met die Bailey zal het er ook niet beter van worden. Die gaat er geen 10-15 maken in de eredivisie. Ghazi is een prima speler maar voor zn bedrag moet je gewoon cashen. Probleem is dat er weinig adequate vervangers zijn die we gelijk kunnen halen. Als we Cerny dat laten opvangen hebben we daarachter niks meer nu Muric weg is.
Natuurlijk moet je El Ghazi nu niet meer gaan verkopen. Geld hebben we niet nodig en El Ghazi liep vorig seizoen ondanks een hele slechte periode bijna 1 op 2. Dat zijn prima cijfers voor een buitenspeler.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 21:37 schreef remco k het volgende:
Volgens overmars heeft de club de afgelopen weken voor verschillende spelers meer dan 10 miljoen euro geboden. Echter wilden deze clubs of niet verkopen of wou de speler niet naar Ajax.
Jammer dat hij er geen Namen bij noemt is dus nooit te controleren of er een kern van waarheid is zit. Weten we ook niet waar hij momenteel naar aan het zoeken is.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 23:29 schreef Brandje het volgende:

[..]

Natuurlijk moet je El Ghazi nu niet meer gaan verkopen. Geld hebben we niet nodig en El Ghazi liep vorig seizoen ondanks een hele slechte periode bijna 1 op 2. Dat zijn prima cijfers voor een buitenspeler.
Eens en hij lijkt ook meer voorzetten te (willen) geven. Als die aan gaan komen heeft hij weer iets meer variatie in zijn spel. Geld hebben we genoeg en een goede vervanger heb je ook niet zo snel.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 23:26 schreef NatjosFC het volgende:
Voor het geld hoef je het niet te doen nee. Met die Bailey zal het er ook niet beter van worden. Die gaat er geen 10-15 maken in de eredivisie. Ghazi is een prima speler maar voor zn bedrag moet je gewoon cashen. Probleem is dat er weinig adequate vervangers zijn die we gelijk kunnen halen. Als we Cerny dat laten opvangen hebben we daarachter niks meer nu Muric weg is.
Ghazi kan over een jaar vee meer opleveren. Als je 22 en 32 voor Janssen en millik moet ook Ghazi voor een bedrag ruim boven de 20 weg kunnen.

In Nederland moet men eens accepteren dat die transfersommen zo onhoog zijn geschroefd en dat dus ook gewoon vragen bij transfers.

Ghazi halen? 30 miljoen.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 07:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jammer dat hij er geen Namen bij noemt is dus nooit te controleren of er een kern van waarheid is zit. Weten we ook niet waar hij momenteel naar aan het zoeken is.
Meneertje negatief.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2016 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2016 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niet ??....van mij mogen ze hem verkopen
Van mij ook. Zelfs voor 7.5 miljoen al! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Meneertje negatief.
Meneertje positief
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ghazi kan over een jaar vee meer opleveren. Als je 22 en 32 voor Janssen en millik moet ook Ghazi voor een bedrag ruim boven de 20 weg kunnen.

In Nederland moet men eens accepteren dat die transfersommen zo onhoog zijn geschroefd en dat dus ook gewoon vragen bij transfers.

Ghazi halen? 30 miljoen.
Haha 30 miljoen
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:16   quote  deeplink  
Cillissen gaat zeer waarschijnlijk voor 5 jaar tekenen bij Barcelona. Het gaat, volgens Mike Verweij, om een transfersom van 14 miljoen totaal. Dat vind ik een heel mooi bedrag voor een keeper.

Ajax is ondertussen bezig met Tim Krul.

Ajax polst Krul

Ajax rekent al niet meer op een langer verblijf van keeper Jasper Cillessen. De 27-jarige doelman, die zo goed als zeker op korte termijn voor ruim 14 miljoen euro naar Barcelona vertrekt, zit zaterdagavond al niet meer bij de selectie voor het thuisduel met Willem II.

Ajax heeft inmiddels Newcastle United-doelman Tim Krul gepolst om Cillessen onder de lat op te volgen in de Amsterdam ArenA.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 08:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ghazi kan over een jaar vee meer opleveren. Als je 22 en 32 voor Janssen en millik moet ook Ghazi voor een bedrag ruim boven de 20 weg kunnen.

In Nederland moet men eens accepteren dat die transfersommen zo onhoog zijn geschroefd en dat dus ook gewoon vragen bij transfers.

Ghazi halen? 30 miljoen.
30 miljoen vragen nu is natuurlijk onrealistisch. Maar als Nederlands international heeft hij wel die potentie inderdaad.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:30   quote  deeplink  
Tim Krul bovenaan lijstje Ajax

AMSTERDAM - Ajax bereidt zich goed voor op het vertrek van Jasper Cillessen (27) naar FC Barcelona. De transfer nadert zijn voltooiing want de keeper maakt vanavond al geen deel meer uit van de wedstrijdselectie tegen WillemII. De Amsterdammers hebben zijn opvolger al in beeld. Tim Krul (28) staat met stip op één om de aanstaande vacature in te vullen.

Krul is de eerste kandidaat op een lijstje van mogelijke opvolgers. Ajax moet nu gaan puzzelen of de komst van de man, die wereldberoemd werd door de strafschoppenserie tegen Costa Rica op het WK in Brazilië, financieel haalbaar is. Het is een saillant detail dat Krul hem op het grootste podium van de wereld mocht aflossen - destijds op gezag van Louis van Gaal en keeperstrainer Frans Hoek - en dat hij nu opnieuw in beeld is om de plek van Cillessen op een cruciale positie in te nemen.

Het klinkt onrealistisch: een overal felbegeerde, ervaren grootverdiener als keeper aantrekken, die een begrip is in de Premier League. Toch ziet Ajax, dat een veel goedkoper alternatief achter de hand heeft maar net als bij Bertrand Traoré zo hoog mogelijk inzet, kennelijk kansen om Krul binnen te hengelen.

Kruls ambities liggen hoger dan de Championship. En de Hagenaar heeft bij Newcastle nog maar een contract voor tien maanden, kan zich in de Amsterdam ArenA in de basis van Oranje keepen en zou Ajax als een springplank naar de top van de Premier League kunnen zien.

Die weg naar de top vijf in Engeland lag al wagenwijd open voor Krul, totdat hij in oktober 2015 tijdens Kazachstan-Nederland kruisbandletsel opliep. Krul was op dat moment basisspeler bij Oranje en gleed bij het landen na een sprong half weg op de ijzige kunstgrasmat.

De Nederlander zit na zijn operatie in de eindfase van zijn revalidatie. Hij is al weer geruime tijd buiten aan het trainen en zou na de interlandweek begin september weer volledig speelklaar moeten zijn. Hoe Krul, die op 17-jarige leeftijd al de oversteek over Het Kanaal maakte, tegenover een tijdelijke terugkeer naar Nederland staat, is niet bekend.

Duidelijk is wel dat Ajax, dat bij een verkoop ruim 14 miljoen euro voor Cillessen incasseert, diep in de buidel moet tasten om Krul in te lijven. De transfersom die Newcastle United voor het één jaar doorlopende contract van de doelman verlangt, zou 5 miljoen euro bedragen. Ook het salaris 'in Engeland al gauw het drie- of viervoudige van het Ajax-plafond' kan een probleem vormen. Ajax zou daardoor een huur overwegen, maar de clubleiding wil het liefst kopen. Blijkt Krul onhaalbaar dan wordt doorgeschakeld naar plan B.

Newcastle-manager Rafa Benitez zou nog dwars kunnen liggen, omdat de man die hij als vervanger van Krul heeft gehaald op geen enkele manier voldoet. De Belg Matz Sels is voor 6,5 miljoen euro aangetrokken maar is de competitie dramatisch begonnen.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:33   quote  deeplink  
Ik ben wel benieuwd wie dat goedkopere alternatief is.
barry78
 barry78 - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:33 schreef Eide het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dat goedkopere alternatief is.
Zal room of de ruiter wel zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0938599