BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:44   quote  deeplink  
Als Krul daadwerkelijk 5 miljoen euro is dan zijn dan niet echt goedkopere alternatieven. Zeker niet qua transfersom. Ik denk zelfs dat voor beiden meer of rond de 5 miljoen gevraagd zal worden.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:35 schreef barry78 het volgende:

[..]

Zal room of de ruiter wel zijn.
Daar neig je dan wel naar inderdaad. Ik heb dan zelf een voorkeur voor Ruiter trouwens. Ik vind dat een hele complete, stabiele doelman. Room vorig seizoen goed hoor, maar voor mijn gevoel niet zo stabiel als Ruiter.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:44 schreef NatjosFC het volgende:
Als Krul daadwerkelijk 5 miljoen euro is dan zijn dan niet echt goedkopere alternatieven. Zeker niet qua transfersom. Ik denk zelfs dat voor beiden meer of rond de 5 miljoen gevraagd zal worden.
5 miljoen val het probleem niet zijn. Ik denk dat het salaris mogelijk een struikelblok zal zijn. Krul verdiende vorig seizoen naar verluid ruim 40.000 euro per week. Dat is dus ruim 2 miljoen euro per jaar. Dat is 2 keer zoveel als het huidige salarisplafond van Ajax.
enough
 enough - zaterdag 20 augustus 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Daar neig je dan wel naar inderdaad. Ik heb dan zelf een voorkeur voor Ruiter trouwens. Ik vind dat een hele complete, stabiele doelman. Room vorig seizoen goed hoor, maar voor mijn gevoel niet zo stabiel als Ruiter.
Vind Ruiter ook (nog) geen sterke indruk maken dit seizoen ..zowel tegen pisvee en vorig weekend met die omstreden goal zat ie er in eerste instantie flink naast.
p111
 p111 - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:04   quote  deeplink  
En Padje is tenslotte een echte Ajacied ?
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 09:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Meneertje positief
Jup. Maakt het leven een stuk leuker.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 09:37 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha 30 miljoen
Heb jij ooit gehoord van een vraagprijs of wat onderhandelen überhaupt inhoud?

32 voor millik is net zo belachelijk. En 32 is echt de vraagprijs niet geweest.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 11:22 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

30 miljoen vragen nu is natuurlijk onrealistisch. Maar als Nederlands international heeft hij wel die potentie inderdaad.
40 miljoen vragen voor millik omwas net zo onrealistisch. 150 vragen voor pogba ook.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 14:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Jup. Maakt het leven een stuk leuker.
Eens maar daar gaat Ajax niet beter door voetballen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb jij ooit gehoord van een vraagprijs of wat onderhandelen überhaupt inhoud?

32 voor millik is net zo belachelijk. En 32 is echt de vraagprijs niet geweest.
Haha gaan we nu die transfer van Millik maar als de maatstaf nemen wat Ajax kan vragen?
Kom op je weet zelf ook wel dat dit bedrag waanzin was. Depay ging voor 25 was topscoorder van Nederland en kijk nu eens waar die staat. Denk jij dan dat 30 miljoen realistisch is om te vragen? Af en toe Remco praat je echt poep. Voor Ghazi 30 miljoen vragen haha ja vragen mag altijd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door Hummel10 --
RoodWit81
 RoodWit81 - zaterdag 20 augustus 2016 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha gaan we nu die transfer van Millik maar als de maatstaf nemen wat Ajax kan vragen?
Kom op je weet zelf ook wel dat dit bedrag waanzin was. Depay ging voor 25 was topscoorder van Nederland en kijk nu eens waar die staat. Denk jij dan dat 30 miljoen realistisch is om te vragen? Af en toe Remco praat je echt poep. Voor Ghazi 30 miljoen vragen haha ja vragen mag altijd.
Heel eerlijk Hummel, hoe belachelijk het ook is, zou ik het gewoon doen als Ajax zijnde. Het zijn de bedragen die nu al voor bovengemiddelde spelers worden betaald. Als je een beetje goede vervanger terug wil dan betaal je ook de hoofdprijs. Kijk maar naar die Leon Bailey. Nog geen zak gepresteerd en Genk durft al 20 miljoen te vragen. Clubs als PSG en Man city betalen dat gewoon lachend. Dus als je dan 12 miljoen voor El Ghazi krijgt dan haal je niets van niveau terug wat direct een versterking is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door RoodWit81 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:51 schreef RoodWit81 het volgende:

[..]

Heel eerlijk Hummel, hoe belachelijk het ook is, zou ik het gewoon doen als Ajax zijnde. Het zijn de bedragen die nu al voor bovengemiddelde spelers worden betaald. Als je een beetje goede vervanger terug wil dan betaal je ook de hoofdprijs. Kijk maar naar die Leon Bailey. Nog geen zak gepresteerd en Genk durft al 20 miljoen te vragen. Clubs als PSG en Man city betalen dat gewoon lachend. Dus als je dan 12 miljoen voor El Ghazi krijgt dan haal je niets van niveau terug wat direct een versterking is.
30 miljoen kun je vragen maar zeg eerlijk is hij dit waard? Is Bailey 20 waard? Nee klopt hoor dat de bedragen op dit moment waanzin zijn maar waar Ajax zelf 12 miljoen voor Ziyech al teveel vinden is 30 vragen voor Ghazi toch echt belachelijk? Met 15 mag je echt in je handen klappen op dit moment.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 15:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha gaan we nu die transfer van Millik maar als de maatstaf nemen wat Ajax kan vragen?
Kom op je weet zelf ook wel dat dit bedrag waanzin was. Depay ging voor 25 was topscoorder van Nederland en kijk nu eens waar die staat. Denk jij dan dat 30 miljoen realistisch is om te vragen? Af en toe Remco praat je echt poep. Voor Ghazi 30 miljoen vragen haha ja vragen mag altijd.
Kijk eens om je heen. De wereld is gek geworden. En zeker op voetbal gebied.

Alleen in Nederland kijkt men op van de millik transfer in het buitenland heeft men het daar niet eens over. De degradatiezone Engeland kan 100 miljoen uitgeven.

Vrienden van mij in Engeland lagen zich dan ook het een breuk als ze onze bedragen horen voor de top spelers hier.

Dis nee ik praat geen poep. Ik ben juist realistisch. En nee is ook een antwoord he. Prima dan blijft ie hier.

Er zit een gigantisch verschil tussen een speler willen verkopen. En een speler willen kopen.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 16:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

30 miljoen kun je vragen maar zeg eerlijk is hij dit waard? Is Bailey 20 waard? Nee klopt hoor dat de bedragen op dit moment waanzin zijn maar waar Ajax zelf 12 miljoen voor Ziyech al teveel vinden is 30 vragen voor Ghazi toch echt belachelijk? Met 15 mag je echt in je handen klappen op dit moment.
Is een sporter überhaupt miljoenen waard. Is Messi 300 miljoen waard. Pogba 120. Higuain 90? Milk 32?

Wordt eens wakker man. Het zijn doodnormale bedragen in de voetbal wereld.
RoodWit81
 RoodWit81 - zaterdag 20 augustus 2016 - 18:45   quote  deeplink  
Cerny maakt een hatrick bij Jong Ajax en dan ga je bieden op Bailey... Mss als vervanging van Ghazi als ie weg gaat, maar je bent toch wel echt gek als je Cerny's ontwikkeling in de weg gaat zitten met een jongen waar je miljoenen voor neer moet leggen.

Geef hem gewoon het vertrouwen. Dit is echt een topper in wording en volgens mij niks minder dan zo'n Bailey.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door RoodWit81 --
hjf
 hjf - zaterdag 20 augustus 2016 - 18:59   quote  deeplink  
Mijn waarde is niet in geld uit te drukken.
Eide
 Eide - zaterdag 20 augustus 2016 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 18:59 schreef hjf het volgende:
Mijn waarde is niet in geld uit te drukken.
Zo weinig? ;)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Is een sporter überhaupt miljoenen waard. Is Messi 300 miljoen waard. Pogba 120. Higuain 90? Milk 32?

Wordt eens wakker man. Het zijn doodnormale bedragen in de voetbal wereld.
Ben ik met je eens maar op basis van wat kun je 30 miljoen voor Ghazi vragen?
Ook al is de markt gek geworden dan nog is dit bedrag gezien zijn laatste seizoen gewoon niet te rechtvaardigen. Ok naar Engeland kun je het vragen maar 15 tot max. 20 is echt wel zijn top.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens maar op basis van wat kun je 30 miljoen voor Ghazi vragen?
Ook al is de markt gek geworden dan nog is dit bedrag gezien zijn laatste seizoen gewoon niet te rechtvaardigen. Ok naar Engeland kun je het vragen maar 15 tot max. 20 is echt wel zijn top.
Op basis van wat kan je überhaupt wel bedrag voor een speler vragen. De wereld is gek. En Nederland wil altijd het braafste jongetje van de klas uithangen.

En leg anders even uit waarom 15 of 20 wel reëel is. Er gaan namelijk wekelijks veel mindere spelers voor dezelfde bedragen weg.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis van wat kan je überhaupt wel bedrag voor een speler vragen. De wereld is gek. En Nederland wil altijd het braafste jongetje van de klas uithangen.

En leg anders even uit waarom 15 of 20 wel reëel is. Er gaan namelijk wekelijks veel mindere spelers voor dezelfde bedragen weg.
Kom maar met namen..
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kom maar met namen..
http://m.voetbalzone.nl/transfers.asp
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:28   quote  deeplink  
Kijk naar de namen die er tussen zitten. Het merendeel is het geld niet waard.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 augustus 2016 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:28 schreef remco k het volgende:
Kijk naar de namen die er tussen zitten. Het merendeel is het geld niet waard.
Helemaal eens, maar dat schreef ik eerder al.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 augustus 2016 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 20:28 schreef remco k het volgende:
Kijk naar de namen die er tussen zitten. Het merendeel is het geld niet waard.
Nou de gemiddelde van 30 miljoen is echt wel beter dan Ghazi. Kostic 14 miljoen en die had een goed seizoen Groningen en een goed seizoen Duitsland. Dit lijkt me meer Ghazi zijn waarde.
remco k
 remco k - zaterdag 20 augustus 2016 - 22:39   quote  deeplink  
Kostic een goed seizoen? Enkel gehaald omdat het een koopje was. En dat komt doordat de club waar die speelde nood zat na de degradatie.

Maar kerel. Lekker blijven denken zo. Dan komen we er wel.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 22:39 schreef remco k het volgende:
Kostic een goed seizoen? Enkel gehaald omdat het een koopje was. En dat komt doordat de club waar die speelde nood zat na de degradatie.

Maar kerel. Lekker blijven denken zo. Dan komen we er wel.
Koopje voor Stuttgart dan zeker? Hij was hsv zijn duurste aankoop 14 miljoen.
Maar kom dan met namen ipv je lijstje. Bijna iedere speler van 30(die jij wil vragen) is veel verder. Vraag 30 krijg 20/25? Die zijn ook allemaal verder. Dus sorry haal je koop uit het zand en kom tot de conclusie dat Ghazi gewoon niet zoveel waard is. Ook niet in deze gekke wereld.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 08:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Koopje voor Stuttgart dan zeker? Hij was hsv zijn duurste aankoop 14 miljoen.
Maar kom dan met namen ipv je lijstje. Bijna iedere speler van 30(die jij wil vragen) is veel verder. Vraag 30 krijg 20/25? Die zijn ook allemaal verder. Dus sorry haal je koop uit het zand en kom tot de conclusie dat Ghazi gewoon niet zoveel waard is. Ook niet in deze gekke wereld.
De namen staan er gewoon. En kijk ook de andere transfer Windows even terug. Leuk dat het de duurste HSV aankoop ooit is. Maar juist dat is iets dat helemaal niks betekend.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 augustus 2016 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 08:47 schreef remco k het volgende:

[..]

De namen staan er gewoon. En kijk ook de andere transfer Windows even terug. Leuk dat het de duurste HSV aankoop ooit is. Maar juist dat is iets dat helemaal niks betekend.
Kom dan met namen je draait om de hete brij heen..
hjf
 hjf - zondag 21 augustus 2016 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2016 - 19:08 schreef Eide het volgende:

[..]

Zo weinig? ;)
Nee hoor. Onbetaalbaar.
remco k
 remco k - zondag 21 augustus 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 09:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kom dan met namen je draait om de hete brij heen..
Ze staan er toch gewoon in die link vent.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 12:58   quote  deeplink  
Die Yeboa (Twente)vind ik wel een goede voetballer....niet dat we die moeten halen maar valt mij gewoon op
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 21 augustus 2016 - 13:11   quote  deeplink  
Unal ook niet verkeerd
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 06:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 augustus 2016 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze staan er toch gewoon in die link vent.
Noem dan een naam waarom je Ghazi 30 miljoen waard vind.. Is het zo moeilijk joh.
De spelers waar 30 voor betaald is zijn namelijk veel verder dan Ghazi. Er zijn er een paar van 15 miljoen die in Ghazi zijn straatje passen Kostic 14 , Nani 8,5 en. Wel jammer dat je geen eens een naam durft te noemen
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 06:55   quote  deeplink  
Laten weten het omdraaien wat heeft Ghazi in jou ogen om die 30 miljoen te kunnen vragen?
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 06:55 schreef Hummel10 het volgende:
Laten weten het omdraaien wat heeft Ghazi in jou ogen om die 30 miljoen te kunnen vragen?
Wat dacht je van alles om een complete buitenspeler die worden. Afgelopen jaar statistisch gezien een fantastisch jaar gedraaid. Slechts zijn eerste volledige jaar als basisspeler.
Dit seizoen ook weer prima begonnen.

Een actie een voorzet. Fysiek snelheid geil voor de goal. Wat heeft ie niet.

Maar jij snapt blijkbaar gewoon niet hoe de voetbalwereld in elkaar zit. Geeft niks. Maar tis we zo.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 08:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 06:45 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Noem dan een naam waarom je Ghazi 30 miljoen waard vind.. Is het zo moeilijk joh.
De spelers waar 30 voor betaald is zijn namelijk veel verder dan Ghazi. Er zijn er een paar van 15 miljoen die in Ghazi zijn straatje passen Kostic 14 , Nani 8,5 en. Wel jammer dat je geen eens een naam durft te noemen
Heel simpel. Millik. Als spits een vergelijkbaar seizoen gedraaid als Ghazi als buitenspeler. Beiden eigenlijk hun eerste echte seizoen als basisspeler. Overigens beiden totaa niet onomstreden.

Maar ook voor jongens als gaitan wordt te veel betaald. Higuain en pogba zijn beiden de helft nog niet waard van hun transfersom.
p111
 p111 - maandag 22 augustus 2016 - 10:13   quote  deeplink  
Is dit het Anwar topic? Laten we het hebben over nw aankopen nogmaals waarom een nw aankoop Baily als we Cerny hebben ? ik denk dat er achter de schermen problemen zijn met Cerny vandaar de interesse voor Baily terwijl Cerny het op dit ogenblijk toch goed doet, hij zat ook al niet bij selectie CL dus ?
p111
 p111 - maandag 22 augustus 2016 - 10:16   quote  deeplink  
Nou ook Muric weg het zal toch allemaal wat minder zijn met deze jongens als wij vinden.Zo gaan al onze talenten pleite misschien zijn ze toch minder goed als wij denken ?
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 10:30   quote  deeplink  
Niet als je die jongens zelf wekelijks ziet spelen.

Die jongen blinken bijna wekelijks uit in de jl. En waren beiden ook gewoon goed in de wedstrijden in het eerste.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat dacht je van alles om een complete buitenspeler die worden. Afgelopen jaar statistisch gezien een fantastisch jaar gedraaid. Slechts zijn eerste volledige jaar als basisspeler.
Dit seizoen ook weer prima begonnen.

Een actie een voorzet. Fysiek snelheid geil voor de goal. Wat heeft ie niet.

Maar jij snapt blijkbaar gewoon niet hoe de voetbalwereld in elkaar zit. Geeft niks. Maar tis we zo.
Haha wijsneus. Blijkbaar ben ik niet de enige. Ghazi was alleen de eerste seizoenshelft goed daarna speelde hij als een drol. Dit seizoen heeft hij een voorzet gegeven die aankwam wow! Heb je gezien hoeveel balverlies hij leed afgelopen wedstrijd? Niet in een actie maar gewoon in zijn passing! Tegen Roda heb ik hem ook een helft niet gezien hoor. Doe maar lekker denigrerend zielig mannetje omdat ik het niet met je eens ben. Dat terwijl ik Ghazi liever ook gewoon laat staan maar me niet kan vinden in jouw 30 miljoen vraagprijs want daar gaat het mij om. Want je mag mijn app geschiedenis met mijn broer gewoon komen lezen hoor ik verdedig Ghazi daar gewoon in.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 08:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Heel simpel. Millik. Als spits een vergelijkbaar seizoen gedraaid als Ghazi als buitenspeler. Beiden eigenlijk hun eerste echte seizoen als basisspeler. Overigens beiden totaa niet onomstreden.

Maar ook voor jongens als gaitan wordt te veel betaald. Higuain en pogba zijn beiden de helft nog niet waard van hun transfersom.
Milik zelfde als Ghazi? Volgens mij heeft Millik een Ek gespeeld en was hij ook belangrijk in de aanloop daar naar toe. Plus dat zijn statistieken ook nog eens beter waren dan die van Ghazi. Napoli pakte 90 miljoen voor Higuen en betaalde daarom veel teveel voor Millik, was dit anders gebeurd? Komt ie ook met Higuen en Pogba tjonge dat daar zoveel voor betaald is kun je toch niet met Ghazi vergelijken. Gaiten kom ik op terug!

Gaitan speelt al minimaal 5 seizoenen gemiddeld 25 wedstrijden per seizoen bij Benfica in de basis. Ook voor Argentinië kwam hij binnen de lijnen. Atletico betaalde 25 miljoen.
Kom op en dan wil je nog steeds 30 voor Ghazi vragen en dan zeggen dat ik er niks van snap haha!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 augustus 2016 door Hummel10 --
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 13:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 12:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha wijsneus. Blijkbaar ben ik niet de enige. Ghazi was alleen de eerste seizoenshelft goed daarna speelde hij als een drol. Dit seizoen heeft hij een voorzet gegeven die aankwam wow! Heb je gezien hoeveel balverlies hij leed afgelopen wedstrijd? Niet in een actie maar gewoon in zijn passing! Tegen Roda heb ik hem ook een helft niet gezien hoor. Doe maar lekker denigrerend zielig mannetje omdat ik het niet met je eens ben. Dat terwijl ik Ghazi liever ook gewoon laat staan maar me niet kan vinden in jouw 30 miljoen vraagprijs want daar gaat het mij om. Want je mag mijn app geschiedenis met mijn broer gewoon komen lezen hoor ik verdedig Ghazi daar gewoon in.
Niks denigrerends aan. Gewoon meedoen in het vragen van belachelijke bedragen. Ik zeg namelijk helemaal nergens dat ie het waard is. Ik stel alleen dat je meer dan 20 voor hem moet kunnen krijgen. En dan vraag je dus rond de 30
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 12:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Milik zelfde als Ghazi? Volgens mij heeft Millik een Ek gespeeld en was hij ook belangrijk in de aanloop daar naar toe. Plus dat zijn statistieken ook nog eens beter waren dan die van Ghazi. Napoli pakte 90 miljoen voor Higuen en betaalde daarom veel teveel voor Millik, was dit anders gebeurd? Komt ie ook met Higuen en Pogba tjonge dat daar zoveel voor betaald is kun je toch niet met Ghazi vergelijken. Gaiten kom ik op terug!

Gaitan speelt al minimaal 5 seizoenen gemiddeld 25 wedstrijden per seizoen bij Benfica in de basis. Ook voor Argentinië kwam hij binnen de lijnen. Atletico betaalde 25 miljoen.
Kom op en dan wil je nog steeds 30 voor Ghazi vragen en dan zeggen dat ik er niks van snap haha!
Pffff. Millik is toch ook een spits vent. Als dienstatistieken niet beter zouden zijn zou het nog vee belachelijker zijn.

En ja inderdaad bje snapt er niks van.
p111
 p111 - maandag 22 augustus 2016 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 10:30 schreef remco k het volgende:
Niet als je die jongens zelf wekelijks ziet spelen.

Die jongen blinken bijna wekelijks uit in de jl. En waren beiden ook gewoon goed in de wedstrijden in het eerste.
Maar krijgen geen kans waarom dan als ze zo goed zijn ??
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Niks denigrerends aan. Gewoon meedoen in het vragen van belachelijke bedragen. Ik zeg namelijk helemaal nergens dat ie het waard is. Ik stel alleen dat je meer dan 20 voor hem moet kunnen krijgen. En dan vraag je dus rond de 30
Denk dat ze je keihard uitlachen als je 30 vraag.. 20 krijgen is al erg veel voor deze wisselvallige speler. Maar boeit verder niet ik snap er niks van en jij denkt dat je meer dan 20 voor Ghazi kan beuren op dit moment. Zijn beide meningen die ik niet met je deel.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Pffff. Millik is toch ook een spits vent. Als dienstatistieken niet beter zouden zijn zou het nog vee belachelijker zijn.

En ja inderdaad bje snapt er niks van.
Haha volgens mij snap je het zelf niet hoor..
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk dat ze je keihard uitlachen als je 30 vraag.. 20 krijgen is al erg veel voor deze wisselvallige speler. Maar boeit verder niet ik snap er niks van en jij denkt dat je meer dan 20 voor Ghazi kan beuren op dit moment. Zijn beide meningen die ik niet met je deel.
Dan zijn we het eens dat we hen oneens zijn.
remco k
 remco k - maandag 22 augustus 2016 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 13:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Haha volgens mij snap je het zelf niet hoor..
Dat zal het zijn.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 augustus 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 augustus 2016 - 14:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zijn we het eens dat we hen oneens zijn.
Hier ben ik het mee eens..
p111
 p111 - dinsdag 23 augustus 2016 - 13:06   quote  deeplink  
Het wordt echt ook door de Media constant uitgemeten waarom Ajax Ziyech niet koopt ??
======================================================================================
Hakim Ziyech is nog steeds niet verkocht door FC Twente. De aanvallende middenvelder staat al maandenlang in de spotlights, diverse clubs toonden interesse, maar een transfer is er nog steeds niet. Khalid Sinouh begrijpt het niet.

De voormalig doelman weet niet waar het aan ligt. "Ik weet in ieder geval dat er genoeg interesse is voor die jongen, maar het komt er maar niet van. Waar het aan ligt, geen flauw idee", stelt Sinouh bij Studio Voetbal. "Het eerste waar je aan denkt, als veel clubs interesse hebben en het niet rond komt? Aan de zaakwaarnemer."

"Als Ziyech Mino Raiola had, dan was hij al weggeweest", vervolgt Sinouh. "Er zijn clubs die het bedrag willen betalen. Het is tien miljoen toch? Dat is in het nieuws gekomen. (…) Er zijn clubs, hoor. De namen moet je echt aan zijn zaakwaarnemer vragen. Er zit geen Nederlandse club bij, dat begrijp ik niet. En dat Ajax dan een speler uit België wil halen voor 15 miljoen…"

Youri Mulder is ook lovend over Ziyech. Wat denkt hij van de vraagprijs van tien miljoen? "Dat is een koopje. Er zijn denk ik veel clubs in de markt. Dus ik zou mijn poot stijf houden als Twente zijnde. 15 miljoen, klaar. Ik begrijp Duitse clubs niet. Dortmund of HSV. Je bent zeker van een aantal doelpunten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.0959601