BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 maart 2015 - 16:19   quote  deeplink  
Inleveren..!!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 18 maart 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 14:55 schreef RenatoBos het volgende:
Ik zou echt graag Henke erbij zien..
Henke lijkt mij ook wel wat. Mede door de aankopen Kuyt en Guidetti (als het door gaat)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 18 maart 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Hé Joopie, we zijn het een keer eens! Tenminste, Henke lijkt mij wel wat... als ik je goed begrijp jou ook wel...., toch?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 18 maart 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 16:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Hé Joopie, we zijn het een keer eens! Tenminste, Henke lijkt mij wel wat... als ik je goed begrijp jou ook wel...., toch?
We zijn het wel vaker eens toch? Als je maar goed leest gheghe
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 maart 2015 - 16:55   quote  deeplink  
Love is in the air..
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 18 maart 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Haha, net een dikke scheet gelaten idd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 maart 2015 - 17:40   quote  deeplink  
😂
VVout
 VVout - woensdag 18 maart 2015 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:
Inleveren..!!
Kut, ben je me weer voor.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 maart 2015 - 19:13   quote  deeplink  
Deel graag met je maat..
VVout
 VVout - woensdag 18 maart 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Pasen dan :)))
van geil
 van geil - woensdag 18 maart 2015 - 21:16   quote  deeplink  
Rijsbergen duikt ook weer op bij de geruchten
ar
 ar - woensdag 18 maart 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Klinkt wel beter als een Harm.
van geil
 van geil - woensdag 18 maart 2015 - 21:32   quote  deeplink  
dat wel
Barabas
 Barabas - woensdag 18 maart 2015 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 16:19 schreef RenatoBos het volgende:
Inleveren..!!
Ben jij zo'n fouilleergast?! Twee jaar terug jatte die pipo zo een voorgedraaide uit mijn jas!
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 18 maart 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 21:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ben jij zo'n fouilleergast?! Twee jaar terug jatte die pipo zo een voorgedraaide uit mijn jas!
Blijkbaar was je een makkelijke prooi.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 maart 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 21:39 schreef Barabas het volgende:

[..]

Ben jij zo'n fouilleergast?! Twee jaar terug jatte die pipo zo een voorgedraaide uit mijn jas!
En die was me lekker..😁
Barabas
 Barabas - woensdag 18 maart 2015 - 21:59   quote  deeplink  
Dacht het al... ik dacht: Die gast meurt naar meeuw!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 18 maart 2015 - 22:23   quote  deeplink  
Dat kan ik ook niet behelpen he..
van geil
 van geil - woensdag 18 maart 2015 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 22:23 schreef RenatoBos het volgende:
Dat kan ik ook niet behelpen he..
je kunt wel jezelf helpen
Barabas
 Barabas - woensdag 18 maart 2015 - 22:39   quote  deeplink  
Hoop dat ie daar een vrouw voor heeft...
tomson
 tomson - donderdag 19 maart 2015 - 02:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 16:08 schreef Barabas het volgende:
Wiet!
+1
tomson
 tomson - donderdag 19 maart 2015 - 02:28   quote  deeplink  
Henke.. internationaal goed ingevoerd. En waarschijnlijk goeie contacten voor scouting in Zweden ? Had hem qua sociale omgang echt hoog zitten destijds. Ik ging detijds heel vaak kijken bij de trainingen en was naar de fans toe buitengewoon ongecompliceerd en sociaal. Geen haantje of strebertje maar je punt maken met presteren. Voor JP en Gio zijn dat volgens mij enorme pluspunten omdat wanneer hij eventueel komt, dat dan toch in een ondersteunende en faciliterende rol is. Bepalend voor dit scenario zijn Henkes eigen ambities..Hij kwam iig altijd rustig en weloverwogen over in de media. Wat een verademing na Fredsji 😧

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2015 door tomson --
tomson
 tomson - donderdag 19 maart 2015 - 02:37   quote  deeplink  
Misschien ten overvloede, maar toch nuttige info :
Van 2009 tot 2012 was Larsson werkzaam als trainer-coach bij Landskrona BoIS in de Zweedse Superettan. In 2014 nam hij het dan net gepromoveerdeFalkenbergs FF onder zijn hoede, nadat Hans Eklund de club voor het eerst in haar bestaan naar de hoogste afdeling had geleid. Larsson behield zich met Falkenbergs in deAllsvenskan, maar nam vervolgens in november 2014 uit eigen beweging ontslag. Helsingborgs IF presenteerde hem later die dag als nieuwe trainer. Daarmee werd hij coach van onder andere zijn zoonJordan Larsson, die in juli 2014 aansloot bij de selectie van Helsingborgs.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 19 maart 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 maart 2015 - 17:18 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Haha, net een dikke scheet gelaten idd.
sperma-luchtje zeker?
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 10:28   quote  deeplink  
Vieze jongen!
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 02:28 schreef tomson het volgende:
Henke.. internationaal goed ingevoerd. En waarschijnlijk goeie contacten voor scouting in Zweden ? Had hem qua sociale omgang echt hoog zitten destijds. Ik ging detijds heel vaak kijken bij de trainingen en was naar de fans toe buitengewoon ongecompliceerd en sociaal. Geen haantje of strebertje maar je punt maken met presteren. Voor JP en Gio zijn dat volgens mij enorme pluspunten omdat wanneer hij eventueel komt, dat dan toch in een ondersteunende en faciliterende rol is. Bepalend voor dit scenario zijn Henkes eigen ambities..Hij kwam iig altijd rustig en weloverwogen over in de media. Wat een verademing na Fredsji 😧
Over welke kwaliteiten beschikt deze beste man waarover JP en Gio niet zouden beschikken? Hij voegt niets toe, is mijn punt.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Henke kan wel met een schone lei beginnen plus het feit dat Henke een grote liefhebber is van het Engelse voetbal(4 4 2 vlak middenveld en diepgang op de vleugels). Als Feyenoord dan Kuyt en Guidetti haalt heb je volgens mij dan een prima systeem en de spelers in huis om mee te doen voor een kampioenschap. Zie eerdere berichten en mogelijke opstellingen.
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Zal allemaal best zo zijn Klep, maar wat voegt hij toe aan Gio en JP? Henke zou eventueel een àndere optie voor de invulling van de functie zijn. MvG gaf eerder al aan met het dynamische duo aan de bak te willen.... remember?!
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Met andere woorden: Gaan we nu voor Gio/JP of een andere kandidaat?

Niet dat wij daar verder invloed op hebben, maar ik bedoel maar....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 maart 2015 door Barabas --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 13:17   quote  deeplink  
Bij een 4 3 3 kun je er maar 1 opstellen. Want ze zijn allebei geen 10 en Kuyt op rechts of links vind ik geen toegevoegde waarde meer.
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 13:17 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Bij een 4 3 3 kun je er maar 1 opstellen. Want ze zijn allebei geen 10 en Kuyt op rechts of links vind ik geen toegevoegde waarde meer.
Volgens mij zijn ze allebei gestopt met hun actieve carrière als profvoetballer....
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 13:17 schreef Barabas het volgende:
Met andere woorden: Gaan we nu voor Gio/JP of een andere kandidaat?

Niet dat wij daar verder invloed op hebben, maar ik bedoel maar....
Voor Gio/JP is bijna onmogelijk het goed te doen. Media zal alles uitvergroten. En je moet gewoon opzoek naar een nieuwe hierargie in de groep. Maar het is maar een mening.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 13:21   quote  deeplink  
Ik gun ze het wel
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 13:16 schreef Barabas het volgende:
Zal allemaal best zo zijn Klep, maar wat voegt hij toe aan Gio en JP? Henke zou eventueel een àndere optie voor de invulling van de functie zijn. MvG gaf eerder al aan met het dynamische duo aan de bak te willen.... remember?!
Van Geel heeft aangegeven eerst te gaan praten met Gio/JP. Het is nog maar de vraag of ze het uberhaubt willen. Het zegt ook niks of v Geel ze als hoofdcoach ziet. Logies als je eerst gaat praten met zittende mensen.
van geil
 van geil - donderdag 19 maart 2015 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 13:17 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Bij een 4 3 3 kun je er maar 1 opstellen. Want ze zijn allebei geen 10 en Kuyt op rechts of links vind ik geen toegevoegde waarde meer.
hier uit blijkt dus weer dat er geen plan van aanpak is.
wat voor systeem spelen we ? en hoe gaan we daar op anticiperen ?
de mogelijkheid is weer groot als dat niet veranderd dat veel spelers weer niet op hun positie staan. en sommige zelfs buitenspel(overbodig)
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 13:25   quote  deeplink  
Het kan nog wel is heel anders lopen als iedereen nu zegt.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 13:24 schreef van geil het volgende:

[..]

hier uit blijkt dus weer dat er geen plan van aanpak is.
wat voor systeem spelen we ? en hoe gaan we daar op anticiperen ?
de mogelijkheid is weer groot als dat niet veranderd dat veel spelers weer niet op hun positie staan. en sommige zelfs buitenspel(overbodig)
Helemaal eens. Maar laten we niet te vroeg oordelen. We zullen zien wat er gebeurt de komende tijd
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 13:24 schreef van geil het volgende:

[..]

hier uit blijkt dus weer dat er geen plan van aanpak is.
wat voor systeem spelen we ? en hoe gaan we daar op anticiperen ?
de mogelijkheid is weer groot als dat niet veranderd dat veel spelers weer niet op hun positie staan. en sommige zelfs buitenspel(overbodig)
Geen plan van aanpak bij wie dan? Bij Klep... volmondig ja. Bij Feyenoord? Misschien, maar niet als dat gebaseerd is op wat hier allemaal geopperd wordt. Dat zijn namelijk vaak hele slechte ideeën. De mijne niet uitgesloten.
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 13:17 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Bij een 4 3 3 kun je er maar 1 opstellen. Want ze zijn allebei geen 10 en Kuyt op rechts of links vind ik geen toegevoegde waarde meer.
Maare... Klep.... Wat bedoel je hier nou eigenlijk mee? Ik mis context. We hadden het over JP/Gio vs. Henke... Ben je draad kwijt.
tomson
 tomson - donderdag 19 maart 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 10:30 schreef Barabas het volgende:

[..]

Over welke kwaliteiten beschikt deze beste man waarover JP en Gio niet zouden beschikken? Hij voegt niets toe, is mijn punt.
Hoofdtrainer geweest ? En ik heb ook mijn twijfels bij JP/Gio. Waarom nu ook steeds zo passief als een soort " omstanders" terwijl Fred al maandenlang loopt te lafbekken, en hun stelselmatig negeert. wat voegen zij nu toe dan ? Laten al het hele seizoen alles over hun kant gaan heb ik het idee...
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 14:24 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoofdtrainer geweest ? En ik heb ook mijn twijfels bij JP/Gio. Waarom nu ook steeds zo passief als een soort " omstanders" terwijl Fred al maandenlang loopt te lafbekken, en hun stelselmatig negeert. wat voegen zij nu toe dan ? Laten al het hele seizoen alles over hun kant gaan heb ik het idee...
Je doet net alsof JP en Gio daar een rol van doorslaggevende betekenis in spelen. Is natuurlijk flauwekul. MvG zijn taken niet op andermans bordje leggen. Is dus een behoorlijke aanname die je daar doet waarmee je het dynamische duo wegzet als een stel sukkels.

Wat Henke betreft: Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het beter zou kunnen. Doe dan liever die Deen waar Van Geil het al een paar keer over had. Bundesliga of Allsvenskan.... Groot verschil hoor.
VVout
 VVout - donderdag 19 maart 2015 - 14:38   quote  deeplink  
Onrust laat misschien alles in elkaar storten en daarom houden ze zich misschien in het belang voor de goede orde op de achtergrond en verbijten zich?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 14:24 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoofdtrainer geweest ? En ik heb ook mijn twijfels bij JP/Gio. Waarom nu ook steeds zo passief als een soort " omstanders" terwijl Fred al maandenlang loopt te lafbekken, en hun stelselmatig negeert. wat voegen zij nu toe dan ? Laten al het hele seizoen alles over hun kant gaan heb ik het idee...
Vind ik ook Tomson. Daarom denk ik ook niet dat ze de groep achter zich gaan krijgen als ze de boel radicaal om gooien (dat zal moeten want zo werkt het niet) De pers komt er dan ook nog een keer overheen. Met een ervaren man erbij wil v Geel ze een beetje uit de wind houden met name voor de pers heb ik het idee.
Bijna een onmogelijke taak daarom denk ik ook niet dat JP/Gio er in stappen.
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 14:38 schreef VVout het volgende:
Onrust laat misschien alles in elkaar storten en daarom houden ze zich misschien in het belang voor de goede orde op de achtergrond en verbijten zich?
Dat lijkt mij ook een stuk waarschijnlijker.
van geil
 van geil - donderdag 19 maart 2015 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 14:24 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoofdtrainer geweest ? En ik heb ook mijn twijfels bij JP/Gio. Waarom nu ook steeds zo passief als een soort " omstanders" terwijl Fred al maandenlang loopt te lafbekken, en hun stelselmatig negeert. wat voegen zij nu toe dan ? Laten al het hele seizoen alles over hun kant gaan heb ik het idee...
Eens.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 16:43   quote  deeplink  
Misschien zijn ze het ook wel eens met de gevaren koers van Rutten? Dan zou hun aanstelling helemaal dramatisch zijn.
Barabas
 Barabas - donderdag 19 maart 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 16:43 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Misschien zijn ze het ook wel eens met de gevaren koers van Rutten? Dan zou hun aanstelling helemaal dramatisch zijn.
Blijft gissen, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - donderdag 19 maart 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 17:04 schreef Barabas het volgende:

[..]

Blijft gissen, maar het lijkt mij onwaarschijnlijk.
Mij ook.
van geil
 van geil - vrijdag 20 maart 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 16:43 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Misschien zijn ze het ook wel eens met de gevaren koers van Rutten? Dan zou hun aanstelling helemaal dramatisch zijn.
Dat moet eigenlijk wel anders zou de verlenging van Rutten lachwekkend zijn.(het voorstel)
of hadden dan Gio en JP het veld moeten ruimen?
lijkt op een broodje poep eerlijk gezegd.
tomson
 tomson - vrijdag 20 maart 2015 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 maart 2015 - 14:35 schreef Barabas het volgende:

[..]

Je doet net alsof JP en Gio daar een rol van doorslaggevende betekenis in spelen. Is natuurlijk flauwekul. MvG zijn taken niet op andermans bordje leggen. Is dus een behoorlijke aanname die je daar doet waarmee je het dynamische duo wegzet als een stel sukkels.

Wat Henke betreft: Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij het beter zou kunnen. Doe dan liever die Deen waar Van Geil het al een paar keer over had. Bundesliga of Allsvenskan.... Groot verschil hoor.
Zulke sportmannetjes zouden toch wel minstens met de vuist op tafel slaan ,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0258679