BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 18:29 schreef piet de paler het volgende:
Als adviseur en icoon of wimpie Rijsbergen, of wimpie v Hanegem, Boskamp, en wat denken jullie van John de Wolf? Geen glibber
Laten we in ieder geval gaan voor iemand met een IQ hoger dan 100....
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Dr Love U valt al af..
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 maart 2015 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 18:50 schreef Barabas het volgende:

[..]

Laten we in ieder geval gaan voor iemand met een IQ hoger dan 100....
Nee, liever niet.
Gaan ze mij bellen.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 maart 2015 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 18:53 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, liever niet.
Gaan ze mij bellen.
Of je iemand weet?
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 maart 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 18:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Of je iemand weet?
Ja, ik ken ze allemaal.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 maart 2015 - 18:58   quote  deeplink  
Alle twee :)
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 maart 2015 - 19:01   quote  deeplink  
Ja!
FR-Henk en ik.
Jij ook toch?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 maart 2015 - 19:05   quote  deeplink  
Nooit van gehoord. Maar ik kan ook nauwelijks mijn eigen naam foutloos spellen.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 24 maart 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Doen anderen wel voor je.
van geil
 van geil - dinsdag 24 maart 2015 - 19:51   quote  deeplink  
shit , ik kom 30 punten te kort.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 20:45   quote  deeplink  
Nee, 40... Maar die rekenfout is je niet aan te rekenen 😊
van geil
 van geil - dinsdag 24 maart 2015 - 20:48   quote  deeplink  
:)
tomson
 tomson - dinsdag 24 maart 2015 - 22:14   quote  deeplink  
Fred Rutten 😂😂😂
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 25 maart 2015 - 06:57   quote  deeplink  
Nu de opvolging van Rutten voor bijna 100% bekend ( de 3de man nog ) is , is het belangrijk dat er door geselecteerd gaat worden betreft de spelers van Feyenoord ...
En maar HOPEN dat er enige lijn in het spel van Feyenoord gaat komen, een visie, een speelwijze, een strijdplan met duidelijke afspraken !
sportverteller
 sportverteller - woensdag 25 maart 2015 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 06:57 schreef lijdensweg het volgende:
Nu de opvolging van Rutten voor bijna 100% bekend ( de 3de man nog ) is , is het belangrijk dat er door geselecteerd gaat worden betreft de spelers van Feyenoord ...
En maar HOPEN dat er enige lijn in het spel van Feyenoord gaat komen, een visie, een speelwijze, een strijdplan met duidelijke afspraken !
Daarom was het ook nodig en is het ook goed dat snel duidelijk is geworden wie de nieuwe hoofdtrainer wordt. Hij kan dan vanaf nu ook meebeslissen welke spelers mogen vertrekken en welke spelers op de aanhuur of aankoop lijst komen te staan. Ik ben benieuwd naar de filosofie van Gio. Gaat hij voor jeugd, voor ervaring of een mix? En welk spelsysteem gaat hij hanteren? Wat mij betreft mag hij voortborduren op het systeem dat Feyenoord voor de winterstop en vlak na de winterstop speelde.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 maart 2015 - 07:39   quote  deeplink  
Sluit me geheel bij de posts hierboven aan.
Met de toevoeging dat er verstandig (ook financieel) wordt ingekocht met een buffer voor de winterstop, en doelstelling directie voor het nieuwe seizoen zich beperkt tot 'meestrijden voor de bovenste plaatsen'.
VVout
 VVout - woensdag 25 maart 2015 - 07:49   quote  deeplink  
Doelstelling, winnen wat er te winnen valt en zo hoog mogenlijk eindigen. Meer hoef je toch niet te zeggen?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 maart 2015 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 06:57 schreef lijdensweg het volgende:
Nu de opvolging van Rutten voor bijna 100% bekend ( de 3de man nog ) is , is het belangrijk dat er door geselecteerd gaat worden betreft de spelers van Feyenoord ...
En maar HOPEN dat er enige lijn in het spel van Feyenoord gaat komen, een visie, een speelwijze, een strijdplan met duidelijke afspraken !
twee van de drie is volgens mij een kleine 67 %, geen 100.... (even voor de zeikerdjes onder ons, haha!)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 maart 2015 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 07:39 schreef FR-Henk het volgende:
Sluit me geheel bij de posts hierboven aan.
Met de toevoeging dat er verstandig (ook financieel) wordt ingekocht met een buffer voor de winterstop, en doelstelling directie voor het nieuwe seizoen zich beperkt tot 'meestrijden voor de bovenste plaatsen'.
Er hoeft helemaal niet veel ingekocht te worden, tenzij spelers vertrekken... De voorhoede moet versterkt worden en je kunt zomaar kampioen worden... Kuyt erbij, eventueel Guidetti of Guidetti, voor het geval Kuyt niet komt... en we gaan meedoen. Voor de rest de verdediging op rechts nog iemand erbij, tenzij Bronck het in Cabral ziet zitten.., want dan ben je daar ook prima voorzien.
daan limbos
 daan limbos - woensdag 25 maart 2015 - 10:15   quote  deeplink  
Als Clasie tenminste niet weggaat, want dan wordt het iets anders. En ik ben bang dat hij echt gaat vertrekken.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 maart 2015 - 10:24   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij blijft, juist omdat Kuyt en eventueel Guidetti komen. Eigenlijk hetzelfde als pisvee dit jaar had met Wijnaldum en vooral met Depay. Die hadden afgelopen zomer al kunnen gaan, maar besloten samen nog even kampioen te worden... pakt toch goed uit voor hun... Ik kan me voorstellen dat Clasie ook zo denkt als Kuyt en evt. Guidetti komen... Ook denk ik dat Clasie misschien niet eens zo nodig weg hoeft. Aan de andere kant zie ik, ondanks dat hij wekelijks goed speelt, een soort van berusting of zo. Alsof hij het allemaal wel prima vindt en een beetje gedesintereseerd is. Het kan maar zo lijken hoor, maar hij kan veel beter. Alsof hij minder scherp is dan wat hij zou kunnen (dan is hij nog wel erg scherp, maar het lijkt dat hij beter kan).

Maar om een lang verhaal kort te maken: Clasie is het cement van het huidige Feyenoord. Nu denk ik wel dat het met El Ahmadi op te vangen is, maar toch zal het een aderlating zijn. Tja, tegenhouden doen we het niet, want hij is er wel klaar voor om naar een grotere competitie te gaan...
MMM
 MMM - woensdag 25 maart 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 14:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Met minder materiaal. Er viel toch geen eer aan te behalen voor hem? Ik zeg echt niet dat hij een toptrainer is, maar hij had een behoorlijk excuus voor het falen.... Hij moest topprestaties leveren met spelers als auoassar, Meeuwis, mokotjo (zeer jong), Fer en Wijnaldum die beiden de kar moesten trekken terwijl ze nog maar piep waren, wat dus een zeer naieve gedachte was... Dat Mario dat niet gelukt is, kun je hem niet echt kwalijk nemen...
Het hoofdstuk Been heb ik gelukkig lang geleden afgesloten. Dus ik ga me er nu niet meer druk om maken, om weer een heel verhaal te typen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2015 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 maart 2015 - 11:39   quote  deeplink  
Die paaz tijd heb je nu wel een keer gehad hè.... maak je niet druk. Been komt niet terug. Maar mooi dat je binnenkort van de antidepressiva af mag... of heb je nu een terugslag?
MMM
 MMM - woensdag 25 maart 2015 - 12:37   quote  deeplink  
Mensen die Been uit de wind houden door te zeggen dat het materiaal matig was en er geen eer te behalen viel voor hem, tsja?

Auassar, Meeuwis waren zijn aankopen. Net als van Beukering (..), Larsen etc. Hij wilde Meeuwis zelfs behouden, haha!
Mokotjo speelde nooit. Fer werd een tijd lang gepasseerd door Leerdam en Wijnaldum moest rechts spelen omdat zijn holmaatje Bruins op 10 moest. Castaignos werd vernederd.

Of die topper Ignjatovic die tonnen aan huursom heeft gekost, terwijl hij nooit speelde. Hij was zo goed op DVD..

Mario is een domme coach, een tactisch onbenul. De dag dat hij weg ging, dat was de dag van de wederopstanding van Feyenoord. Geldwolf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2015 door MMM --
Milo
 Milo - woensdag 25 maart 2015 - 12:53   quote  deeplink  
Co Adriaanse als derde man/adviseur ;)
Barabas
 Barabas - woensdag 25 maart 2015 - 13:08   quote  deeplink  
Is nu ook een goede optie.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 25 maart 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 12:37 schreef MMM het volgende:
Mensen die Been uit de wind houden door te zeggen dat het materiaal matig was en er geen eer te behalen viel voor hem, tsja?

Auassar, Meeuwis waren zijn aankopen. Net als van Beukering (..), Larsen etc. Hij wilde Meeuwis zelfs behouden, haha!
Mokotjo speelde nooit. Fer werd een tijd lang gepasseerd door Leerdam en Wijnaldum moest rechts spelen omdat zijn holmaatje Bruins op 10 moest. Castaignos werd vernederd.

Of die topper Ignjatovic die tonnen aan huursom heeft gekost, terwijl hij nooit speelde. Hij was zo goed op DVD..

Mario is een domme coach, een tactisch onbenul. De dag dat hij weg ging, dat was de dag van de wederopstanding van Feyenoord. Geldwolf.
Kortzichtig als je hem in de schoenen wilt schuiven wat destijds aangekocht is. Er viel niks aan te kopen omdat er nul komma nul te spenderen was......
Maar goed, dit topic gaat over de nieuwe trainert... niet over de oude....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 maart 2015 door Arie.Klooster --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - woensdag 25 maart 2015 - 17:39   quote  deeplink  
Co is homo
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 maart 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Co is de 4e man.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 maart 2015 - 19:11   quote  deeplink  
Dus homo.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 maart 2015 - 19:12   quote  deeplink  
In een parenclub.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 25 maart 2015 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 19:12 schreef FR-Henk het volgende:
In een parenclub.
Ah bij Monique.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 maart 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 19:34 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Ah bij Monique.
haha achter Wieringerwerf.
Vincent1970
 Vincent1970 - woensdag 25 maart 2015 - 19:50   quote  deeplink  
Yup, goddeloze buurt ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 maart 2015 - 19:51   quote  deeplink  
Hebben we hier de Showboat voor.
Lekker dobberen.
van geil
 van geil - woensdag 25 maart 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 06:57 schreef lijdensweg het volgende:
Nu de opvolging van Rutten voor bijna 100% bekend ( de 3de man nog ) is , is het belangrijk dat er door geselecteerd gaat worden betreft de spelers van Feyenoord ...
En maar HOPEN dat er enige lijn in het spel van Feyenoord gaat komen, een visie, een speelwijze, een strijdplan met duidelijke afspraken !
en transferbeleid naar die zienswijze
hotjumper
 hotjumper - donderdag 26 maart 2015 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 19:51 schreef FR-Henk het volgende:
Hebben we hier de Showboat voor.
Lekker dobberen.
Goeie Chinees ook was dat vroeger
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 26 maart 2015 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 06:52 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Goeie Chinees ook was dat vroeger
Met super uitzicht. Iets langer terug was in een benedenruim een dans/disco/bar gelegenheid.
Liep als een tierelier.
MMM
 MMM - donderdag 26 maart 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 13:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Kortzichtig als je hem in de schoenen wilt schuiven wat destijds aangekocht is. Er viel niks aan te kopen omdat er nul komma nul te spenderen was......
Maar goed, dit topic gaat over de nieuwe trainert... niet over de oude....
Niet? Niets de spenderen?

Cissé (3,5 miljoen), Dani Fernandez (1,2 miljoen), Ignjatovic (8 ton aan huursom). Nou dat zijn flinke bedragen. Dat je het verkeerd besteed is ZIJN probleem samen met Beenhakker.

Denk je dat Lumb, Larsen, Smolov voor niks op huurbasis kwamen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2015 door MMM --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 26 maart 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Feyenoord was op dat moment een club in verval, waar geen speler naar toe wou... Cissé is niet goed uitgepakt, maar toen hij kwam, was ik er juist heel blij mee, want bij Roda speelde hij prima. Ook zat hij bij het nationale team van Ivoorkust, wat toen zeer behoorlijk speelde. Overigens heeft Been in zijn laatste jaar niet veel aan Cissé gehad vanwege die teenblessure....
Been moest het met zeer, zeer, zeer jonge spelers doen (o.a. Mokotjo, Leerdam, Fer, Wijnaldum, Biseswar). Fatsoenlijke aankopen doen, kon Feyenoord niet eens. Waarom denk je anders dat ze bij jongens als Babovic en Meeuwis zijn uitgekomen... Omdat we niet beter konden halen.

Verder viel er geen eer aan te behalen. Daarnaast was hij niet verantwoordelijk voor het aankoopbeleid, maar Beenhakker. Het is te kortzichtig Been hierin wat kwalijk te nemen. Hij heeft geen eerlijke kans gehad.

Voor Erwin Koeman geldt wat mij betreft hetzelfde als voor Been. Gewoon botte pech dat ze het met een zeer matige selectie voor elkaar moesten boksen, geen kans. Erwin Koeman mag van mij gerust nog een keer weer komen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 maart 2015 door Arie.Klooster --
MMM
 MMM - donderdag 26 maart 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 15:15 schreef Arie.Klooster het volgende:
Feyenoord was op dat moment een club in verval, waar geen speler naar toe wou... Cissé is niet goed uitgepakt, maar toen hij kwam, was ik er juist heel blij mee, want bij Roda speelde hij prima. Ook zat hij bij het nationale team van Ivoorkust, wat toen zeer behoorlijk speelde. Overigens heeft Been in zijn laatste jaar niet veel aan Cissé gehad vanwege die teenblessure....
Been moest het met zeer, zeer, zeer jonge spelers doen (o.a. Mokotjo, Leerdam, Fer, Wijnaldum, Biseswar). Fatsoenlijke aankopen doen, kon Feyenoord niet eens. Waarom denk je anders dat ze bij jongens als Babovic en Meeuwis zijn uitgekomen... Omdat we niet beter konden halen.

Verder viel er geen eer aan te behalen. Daarnaast was hij niet verantwoordelijk voor het aankoopbeleid, maar Beenhakker. Het is te kortzichtig Been hierin wat kwalijk te nemen. Hij heeft geen eerlijke kans gehad.

Voor Erwin Koeman geldt wat mij betreft hetzelfde als voor Been. Gewoon botte pech dat ze het met een zeer matige selectie voor elkaar moesten boksen, geen kans. Erwin Koeman mag van mij gerust nog een keer weer komen...
Twente kon kiezen tussen Ruiz en Cissé.. Cissé was een aardige speler bij Roda maar absoluut geen miljoenen waard! Zeker niet als je al bijna geen geld kon investeren. Geld was er (Cissé en Dani Fernandez kostte ons meer dan 4,5 miljoen), maar werd niet goed geïnvesteerd. Beenhakker was daar verantwoordelijk voor, maar ook Been zelf.

Leeftijd is maar een getal. Tuurlijk zal je met een elftal vol talenten geen kampioen worden, maar er was nog genoeg ervaring over. Was het elftal van toen zoveel jonger als nu?

Ook ik vond El Ahmadi destijds geen topper, maar hij was beter dan de rest dat er stond. Mede door Been vertrok hij naar de zandbak. Waarom wilden Wijnaldum en Fer niet bijtekenen, zou dat zoals de geruchten er zijn, ook niet mede door Been komen? Castaignos werd getreiterd door Been, die zelf van Beukering eens de voorkeur gaf boven zo'n talent.

Luigi Bruins was ALTIJD verzekerd van een basisplaats, hoe slecht hij ook was. Wijnaldum moest op rechts, Fer werd een periode op de bank gezet voor Leerdam!!

Been was een tactisch onbenul, had een droevig wisselbeleid en bleef maar komen met domme grapjes na weer een kansloze nederlaag. Waarom denk je dat hij elke zondag nog bij FOX zit? Omdat helemaal niemand hem meer moet.
lijdensweg
 lijdensweg - donderdag 26 maart 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 maart 2015 - 09:23 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

twee van de drie is volgens mij een kleine 67 %, geen 100.... (even voor de zeikerdjes onder ons, haha!)
Alles boven de 50% is bijna 100% ! ;-)
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 maart 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 maart 2015 - 20:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Alles boven de 50% is bijna 100% ! ;-)
Haha, oké als dat de maatstaaf is, is het oké..

Over bijna gesproken: ik neuk er wat op los, bijna de hele week joh.....,
maandag bijna, dinsdag bijna, woensdag bijna.......
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 30 maart 2015 - 09:31   quote  deeplink  
Nog geen witte rook over de derde trainert?
Milo
 Milo - maandag 30 maart 2015 - 16:25   quote  deeplink  
Dan die ouwe jankert maar? wimpie?
van geil
 van geil - maandag 30 maart 2015 - 21:13   quote  deeplink  
Hiddink komt vrij
van geil
 van geil - maandag 30 maart 2015 - 21:13   quote  deeplink  
:)
VVout
 VVout - maandag 30 maart 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 21:13 schreef van geil het volgende:
Hiddink komt vrij
g30b.gif
van geil
 van geil - maandag 30 maart 2015 - 21:46   quote  deeplink  
hahaha
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 31 maart 2015 - 06:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 maart 2015 - 21:42 schreef VVout het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0265090