BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 maart 2015 - 23:44 schreef flipje tiel het volgende:
zou Henk ten cate niet een goed klankbord voor gio kunnen zijn
alsjeblieft, niet die vuile ajakkesiet
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Ik zou er niet raar van opkijken dat Roy Mackaay wordt doorgeschoven of dat Jon Dahl Tomasson dan wel Henke Larsson komt, maar ik hoop op een ouder iemand, die wat meer levenservaring heeft en die op dat gebied een beetje de vader van de groep kan zijn... Misschien is Rijsbergen inderdaad een goede keuze. Of iemand als John Metgod?

Ook zal ik niet raar opkijken als Gudde/Van Geel met Leon Vlemmings op de proppen komen... (waarom weet ik niet, 't is maar een voorgevoel zonder fundament).

Weet je wat ik ook wel een stunt zou vinden, waarschijnlijk zo naief als de neten omdat hij er zelf nooit zin in zal hebben, maar dat is Ruud Gullit als derde man... Zou niet verkeerd zijn...
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 10:51   quote  deeplink  
Roy Mackaay... Jon Dal Tomasdon... passen goed in het plaatje van de ervaren assistent... vind je ook NIET?! Net aan Larsson totaal niet realistisch. Ruud "shit for brains" Gullit... Heb je nog meer GOEDE ideeën?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2015 door Barabas --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Als jij het maar niet wordt, want dan vind ik er geen kloten meer aan. Altijd maar alles van een ander afzeiken. Ik zeg alleen maar waar ik niet raar van op zou kijken of wat misschien een goede optie zou kunnen zijn. Van Geel roept wel vaker dingen, maar komt daarna met wat anders... Dat hij geroepen heeft dat er een ervaren man moet bijkomen, had ik net niet nog niet gelezen, dus mag je mijn post negeren... zo beter?
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 11:43   quote  deeplink  
Sorry dat ik op je tenen hing staan Trudy.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 11:54   quote  deeplink  
kusje erop?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 maart 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Ruud Gullit is geen gek idee hoor.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Ik vind dat best een gek idee.

Bovendien is zijn ego veel te groot voor een functie op de achtergrond.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 24 maart 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Onrust stoker. Risico-tje
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 12:17   quote  deeplink  
Neeskens zou een goede kunnen zijn.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 maart 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Dat kan, maar qua kennis en ervaring snap ik t idee.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 12:17 schreef Barabas het volgende:
Neeskens zou een goede kunnen zijn.
Ben ik met je eens. Hij deed het bij NEC zeer behoorlijk. Eigenlijk raar dat Nederland verder niet meer aan hem heeft gedacht....
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 12:35   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Ruud Gullit op een assistent-functie zit te wachten, maar eigenlijk denk ik dat hij daar juist een hele goeie voor zou zijn..., maar zoals ik zei: dat doet hij toch niet, dus waar hebben we het over (jaja, ik heb het zelf aangezwengeld, i know)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 10:51 schreef Barabas het volgende:
Roy Mackaay... Jon Dal Tomasdon... passen goed in het plaatje van de ervaren assistent... vind je ook NIET?! Net aan Larsson totaal niet realistisch. Ruud "shit for brains" Gullit... Heb je nog meer GOEDE ideeën?
Waarom is Henke niet realistisch bas?
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 24 maart 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 10:40 schreef Arie.Klooster het volgende:
Ik zou er niet raar van opkijken dat Roy Mackaay wordt doorgeschoven of dat Jon Dahl Tomasson dan wel Henke Larsson komt, maar ik hoop op een ouder iemand, die wat meer levenservaring heeft en die op dat gebied een beetje de vader van de groep kan zijn... Misschien is Rijsbergen inderdaad een goede keuze. Of iemand als John Metgod?

Ook zal ik niet raar opkijken als Gudde/Van Geel met Leon Vlemmings op de proppen komen... (waarom weet ik niet, 't is maar een voorgevoel zonder fundament).

Weet je wat ik ook wel een stunt zou vinden, waarschijnlijk zo naief als de neten omdat hij er zelf nooit zin in zal hebben, maar dat is Ruud Gullit als derde man... Zou niet verkeerd zijn...
flikker toch eens op man met die rottivretende idioot krijg je alleen maar gezeik van
flipje tiel
 flipje tiel - dinsdag 24 maart 2015 - 13:35   quote  deeplink  
ricardo moniz heeft ervaring genoeg toch
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 13:33 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

flikker toch eens op man met die rottivretende idioot krijg je alleen maar gezeik van
gooi het in de groep flipje. Vanochtend assertiviteitstraining gehad?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 24 maart 2015 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 13:35 schreef flipje tiel het volgende:
ricardo moniz heeft ervaring genoeg toch
Lijkt me een goed plan. Of Henke.
Moniz(4 3 3) Larsson (4 4 2)
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 24 maart 2015 - 14:28   quote  deeplink  
Met JP-GIO-WR en PL als keepertrainer hebben
we voor het aankomend jaar weer een zeer goeie technische staf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2015 door de bluffer --
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 12:46 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Waarom is Henke niet realistisch bas?
Omdat hij niet de ervaren man is. Hij is een rookie, net als Gio. Hij kan niet toevoegen wat bijvoorbeeld een Rijsbergen of Neeskens in zich hebben. Leeftijd, ervaring, gelouterd is ie zeker niet. Bovendien overstijgt zijn charisma dat van Giovanni, maar dat terzijde.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 13:33 schreef flipje tiel het volgende:

[..]

flikker toch eens op man met die rottivretende idioot krijg je alleen maar gezeik van
Ik begrijp dat hij tegenwoordig meer van de sushi is...
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 14:33   quote  deeplink  
Kan iemand die Foeke ff stil houden?
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 24 maart 2015 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 14:28 schreef Barabas het volgende:

[..]

Omdat hij niet de ervaren man is. Hij is een rookie, net als Gio. Hij kan niet toevoegen wat bijvoorbeeld een Rijsbergen of Neeskens in zich hebben. Leeftijd, ervaring, gelouterd is ie zeker niet. Bovendien overstijgt zijn charisma dat van Giovanni, maar dat terzijde.
Neeskens heeft een GROOT 020 verleden
dus ...? blijven
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 14:44   quote  deeplink  
Is dat na dertig jaar nog steeds maatgevend voor jou joh...?
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 14:45   quote  deeplink  
Sorry, ruim 40 jaar.
MMM
 MMM - dinsdag 24 maart 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Oppleuren met die Booy
MMM
 MMM - dinsdag 24 maart 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 10:31 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Het is toch goed dat je een klankbord hebt? Ik vind hem wel vaak te negatief, maar als je top wilt zijn, moet je ook tegen kritiek kunnen. Heren als Van Hanegem en Been zijn vaak negatief, maar dat is, denk ik, ook wel omdat ze kijken naar de dingen welke te verbeteren zijn/verbeterd moeten worden... Ik moet hier wel bij zeggen dat ik bij Been vaak het idee krijg dat hij het juist niet uit dat oogpunt benoemt, maar uit rancune... Of dit terecht is, weet ik natuurlijk niet....
Been is de laatste die zijn mond open mag trekken. Hij is degene die KEIHARD gefaald heeft.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 14:53   quote  deeplink  
Vind ik ook. Been is momenteel net een blatend schaap.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 14:55   quote  deeplink  
Met minder materiaal. Er viel toch geen eer aan te behalen voor hem? Ik zeg echt niet dat hij een toptrainer is, maar hij had een behoorlijk excuus voor het falen.... Hij moest topprestaties leveren met spelers als auoassar, Meeuwis, mokotjo (zeer jong), Fer en Wijnaldum die beiden de kar moesten trekken terwijl ze nog maar piep waren, wat dus een zeer naieve gedachte was... Dat Mario dat niet gelukt is, kun je hem niet echt kwalijk nemen...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 14:53 schreef Barabas het volgende:
Vind ik ook. Been is momenteel net een blatend schaap.
Hij heeft zijn naam dan ook laten veranderen, ooit. Vroeger was het Mario Bèèhn...
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 14:55 schreef Arie.Klooster het volgende:
Met minder materiaal. Er viel toch geen eer aan te behalen voor hem? Ik zeg echt niet dat hij een toptrainer is, maar hij had een behoorlijk excuus voor het falen.... Hij moest topprestaties leveren met spelers als auoassar, Meeuwis, mokotjo (zeer jong), Fer en Wijnaldum die beiden de kar moesten trekken terwijl ze nog maar piep waren, wat dus een zeer naieve gedachte was... Dat Mario dat niet gelukt is, kun je hem niet echt kwalijk nemen...
Allemaal waar, maar dat neemt niet weg dat hij ontslag heeft gekregen omdat hij niet capabel genoeg was om een grote club als Feyenoord te leiden.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Al had guardiola voor de groep gestaan, het was geen enkele trainer gelukt, dus is niet eerlijk om hem daarop te veroordelen... neemt niet weg dat hij geen goede indruk achter liet en dat hij rancuneus overkomt..
Gerard_FR
 Gerard_FR - dinsdag 24 maart 2015 - 15:33   quote  deeplink  
Wim Rijsbergen, Feyenoord verleden, ervaren en toch geen te groot ego.
Beste optie voor functie op de achtergrond.
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 15:21 schreef Arie.Klooster het volgende:
Al had guardiola voor de groep gestaan, het was geen enkele trainer gelukt, dus is niet eerlijk om hem daarop te veroordelen... neemt niet weg dat hij geen goede indruk achter liet en dat hij rancuneus overkomt..
Hij is niet ontslagen om het gemiddelde niveau van de groep; eerder omdat hij het leiden van een grote club duidelijk niet aan kon.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 24 maart 2015 - 15:57   quote  deeplink  
Wie zijn beslissing zou het zijn als WR derde man wordt? V Geel of van Gio?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 24 maart 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Voor zover ik weet is dat vooral Gio. Gio en JP geven een paar kandidaten aan wie zij geschikt achten en Van Geel gaat daarmee aan de slag.
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 24 maart 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 15:57 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Wie zijn beslissing zou het zijn als WR derde man wordt? V Geel of van Gio?
Ja kijk dan even terug op Dinsdag 24-03-2015 14.28 uur
daar staat de nieuwe Technische staf
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 24 maart 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Volgens van Geel hebben er meer zaakwaarnemers gebeld o.a. die van Foeke Booy
en van Wim Rijsbergen, het woordje MEER is dus meer dan twee toch
wie zijn die meer dan?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 15:37 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij is niet ontslagen om het gemiddelde niveau van de groep; eerder omdat hij het leiden van een grote club duidelijk niet aan kon.
Dat is jouw interpretatie...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 24 maart 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 14:28 schreef Barabas het volgende:

[..]

Omdat hij niet de ervaren man is. Hij is een rookie, net als Gio. Hij kan niet toevoegen wat bijvoorbeeld een Rijsbergen of Neeskens in zich hebben. Leeftijd, ervaring, gelouterd is ie zeker niet. Bovendien overstijgt zijn charisma dat van Giovanni, maar dat terzijde.
Is een opvatting, ik denk juist door hun leeftijden ze dichter bij deze lichtingen kennen staan dan een ouder persoon. Hij zal ze beter begrijpen. Ik denk dat hij samen met Gio en Jp geweldig overweg kan en kan samenwerken. Hij weet precies wat de visie van Feyenoord is.
Hoezo heeft henke dan zo'n sterk charisma, dat herken ik helemaal niet in hem..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 24 maart 2015 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 16:27 schreef de bluffer het volgende:
Volgens van Geel hebben er meer zaakwaarnemers gebeld o.a. die van Foeke Booy
en van Wim Rijsbergen, het woordje MEER is dus meer dan twee toch
wie zijn die meer dan?
Tja, dat is de one-million-dollar-question...
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 16:40 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Is een opvatting, ik denk juist door hun leeftijden ze dichter bij deze lichtingen kennen staan dan een ouder persoon. Hij zal ze beter begrijpen. Ik denk dat hij samen met Gio en Jp geweldig overweg kan en kan samenwerken. Hij weet precies wat de visie van Feyenoord is.
Hoezo heeft henke dan zo'n sterk charisma, dat herken ik helemaal niet in hem..
Gio en JP staan qua leeftijd dicht genoeg bij de groep, toch? Henke is m.i. meer van hetzelfde en hij voegt zeker niet de ervaring mee van bijvoorbeeld een Rijsbergen of Neeskens. Neemt wat mij betreft niet weg dat Henke in de toekomst Gio kan opvolgen...

Oh ja. Charisma... JP heeft de uitstraling van een mud piepers, Gio heeft al meer "smoel". Henke heeft in mijn ogen meer van dat dan die twee.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 maart 2015 door Barabas --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 24 maart 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 15:57 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Wie zijn beslissing zou het zijn als WR derde man wordt? V Geel of van Gio?
Ik weet alleen dat Gio en JP een eigen lijstje met 3 namen hebben ingeleverd bij van Geel betreft de voorkeuren ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 24 maart 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 15:21 schreef Arie.Klooster het volgende:
Al had guardiola voor de groep gestaan, het was geen enkele trainer gelukt, dus is niet eerlijk om hem daarop te veroordelen... neemt niet weg dat hij geen goede indruk achter liet en dat hij rancuneus overkomt..
Guardiola had er wel veel meer voetbal in gekregen is mijn mening! Dat heeft puur met de trainer en zijn manier van werken te maken ...
ar
 ar - dinsdag 24 maart 2015 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 10:51 schreef Barabas het volgende:
Roy Mackaay... Jon Dal Tomasdon... passen goed in het plaatje van de ervaren assistent... vind je ook NIET?! Net aan Larsson totaal niet realistisch. Ruud "shit for brains" Gullit... Heb je nog meer GOEDE ideeën?
Ieder heeft zo z,n visie Barabas..waarom zo reageren?
Heb je de wijsheid in pacht?
kom op hee.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 24 maart 2015 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 14:44 schreef Barabas het volgende:
Is dat na dertig jaar nog steeds maatgevend voor jou joh...?
Dat zijn zielige figuren, die zo denken !!!
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 maart 2015 - 17:27 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Dat zijn zielige figuren, die zo denken !!!
Zeker na 40 jaar!!!
Barabas
 Barabas - dinsdag 24 maart 2015 - 17:31   quote  deeplink  
Neeskens is gewoon een goede kandidaat, alleen al omdat hij in het plaatje past zoals MvG verwoordt heeft.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 24 maart 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Als adviseur en icoon of wimpie Rijsbergen, of wimpie v Hanegem, Boskamp, en wat denken jullie van John de Wolf? Geen glibber
*#backtothebasics#*
 *#backtothebasics#* - dinsdag 24 maart 2015 - 18:35   quote  deeplink  
En waarom Bert van Marwijk niet? Hij heeft gezegd geen hoofdtrainer te willen worden in Nederland, maar gaf aan wel aan een andere rol te denken. Dus waarom niet als adviseur/klankbord?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0228121