BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 maart 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 12:51 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Gelukkig zijn we in Nederland niet allemaal zo kortzichtig.
zegt onze wijsgeer...
Milo
 Milo - maandag 16 maart 2015 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 12:34 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hoezo feiten afwachten? Volgens mij is het toch duidelijk? Het is geen vooroordeling maar een veroordeling van mij... is toch anders... En zonder kennis klopt ook niet, want volgens mij staat het toch al vast dat hij een ongeluk heeft veroorzaakt, dat hij drank op had, dat hij door reed en dat hij een stukje verder op staande is gehouden... duidelijk.... Ik snap niet dat jullie het voor zo'n klootzak opnemen...
helemaal mee eens!!!!!!!!! optyffen met die idioot, gek!
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 15:06   quote  deeplink  
Edwin de Graaf traint voorlopig niet de C2-junioren van Feyenoord. De club heeft de oud-prof naar huis gestuurd nadat hij in de nacht van zaterdag op zondag betrokken was bij een aanrijding en teveel zou hebben gedronken.
De club neemt later deze week een beslissing over de kwestie.

De aanrijding met een andere auto gebeurde op de A12 ter hoogte van Zoetermeer. Na de botsing parkeerde De Graaf zijn auto langs de kant van de weg en belde de politie. De politieagenten die naar de melding kwamen, roken vervolgens een alcohollucht.

Uit de blaastest bleek dat De Graaf te veel had gedronken om te mogen autorijden. Volgens de politie moet uit nader onderzoek blijken wie van de automobilisten de aanrijding heeft veroorzaakt.

Gesprek
De leiding van Feyenoord heeft maandagmorgen een gesprek gehad met De Graaf. ''We hebben zijn verhaal gehoord. We gaan nu de feiten verzamelen. Daarna nemen we een besluit.''

Dus niet door gereden en zelf de politie gebeld. De aanrijding wordt nog nader onderzocht over wie schuld heeft. Te veel alcohol gedronken(hoeveel). Nooit goed uiteraard.
Goede beslissing Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 maart 2015 - 15:08   quote  deeplink  
Ziedaar meer nuance.
Komp er maar in, Arie.
Milo
 Milo - maandag 16 maart 2015 - 15:15   quote  deeplink  
Drank is drank 1 biertje is toegestaan. maar elk biertje erna neem je een risico. gewoon niet goed te lullen!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 maart 2015 - 15:38   quote  deeplink  
Ik lees wat ik lees en daarin stond niet dat hij zelf gebeld had, maar dat hij was doorgereden. Het is niet aan mij om te controleren of zo'n bericht klopt. Ik reageerde slechts op wat ik gelezen heb... en op basis daarvan veroordeelde ik hem. Dit zwakt het slechts af...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Zoals Henk al zij, veroordelen zonder feiten.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 maart 2015 - 15:45   quote  deeplink  
Jij weet ook niet van ophouden hè? Zoals ik het vanochtend las, heb ik het veroordeeld. Ik mag toch aannemen dat die journalisten het niet uit hun duim hebben gezogen? Feiten genoeg. Maar ga jij het gedrag maar goed praten...
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:45 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jij weet ook niet van ophouden hè? Zoals ik het vanochtend las, heb ik het veroordeeld. Ik mag toch aannemen dat die journalisten het niet uit hun duim hebben gezogen? Feiten genoeg. Maar ga jij het gedrag maar goed praten...
Haha, ik praat het helemaal niet goed.
Arie gelooft alles wat in de krant staat?
Weer iets wijzer.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 15:51   quote  deeplink  
Kansloos gesprek dit.
Je hebt gelijk.
Een ieder zijn mening Arie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 maart 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:45 schreef Arie.Klooster het volgende:
Jij weet ook niet van ophouden hè? Zoals ik het vanochtend las, heb ik het veroordeeld. Ik mag toch aannemen dat die journalisten het niet uit hun duim hebben gezogen? Feiten genoeg. Maar ga jij het gedrag maar goed praten...
Gedrag is niet goed te praten.
Maar let op he, journalistiek is -bij bekendere mensen al helemaal- zwaarder in hun toonzetting. Het blijven rioolratjes.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 15:52   quote  deeplink  
Daar verdienen ze hun geld mee.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 15:53   quote  deeplink  
Henke dan maar?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 maart 2015 - 15:54   quote  deeplink  
Larsson...Tsja, heb je 3 rookies.
En kan Larsson met publieke druk omgaan.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:54 schreef FR-Henk het volgende:
Larsson...Tsja, heb je 3 rookies.
En kan Larsson met publieke druk omgaan.
Al 7 jaar hoofdtrainer in Zweden wat ik begreep. We hebben toch scouts in Zweden? Die zouden dat wel kunnen beoordelen. Blijft moeilijk achter een pc om dit te beoordelen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 16 maart 2015 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Al 7 jaar hoofdtrainer in Zweden wat ik begreep. We hebben toch scouts in Zweden? Die zouden dat wel kunnen beoordelen. Blijft moeilijk achter een pc om dit te beoordelen.
Alles hier gaat vanachter de pc. Alles is inschatting.
Feyenoord is wel andere koek dan kleinere clubs in Zweden.

Maar Larsson is wel een echte.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 16:03   quote  deeplink  
Ach het ik ook zo dat de spelers je een goede coach maken en niet anders om. Probeert Rutten nu wel en zie wat het Rutten brengt. Gewoon de juiste mensen opstellen en simpel systeem laten voetballen.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 16:02 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Alles hier gaat vanachter de pc. Alles is inschatting.
Feyenoord is wel andere koek dan kleinere clubs in Zweden.

Maar Larsson is wel een echte.
Winnaar idd.
Barabas
 Barabas - maandag 16 maart 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 12:08 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Ik ga af op de berichten die de pers naar buiten brengt. Ik ben geen journalist die zijn bronnen dubbel moet checken. 1 biertje teveel is trouwens ook teveel he. Vorige week heeft een kerel die teveel op had in het oosten een babietje van drie weken doodgereden door drank.... is gewoon doodslag. Wel vreemd trouwens dat je het voor hem opneemt, want als hij met een biertje teveel iemand had doodgereden zeg je toch ook niet dat het maar eentje teveel was, geen tien?... En de connectie naar wilders snap ik al helemaal niet.. doet er niet eens toe...
Zaken niet door elkaar halen Arie
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 maart 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:49 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Haha, ik praat het helemaal niet goed.
Arie gelooft alles wat in de krant staat?
Weer iets wijzer.
Wat ben jij schijnheilig zeg. Op een forum als deze wordt gigantisch veel gespeculeerd, waar jij zelf ook aan meedoet en dan ben ik naief? Misschien wel, maar jij bent geen haar beter. Roomser dan de paus noemen ze dat...
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 16 maart 2015 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 16:20 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zaken niet door elkaar halen Arie
Principe is hetzelfde. Met drank op achter het stuur is misdadig. En natuurlijk is één glas teveel wat anders dan één vat teveel, maar het is beiden misdadig. Er is niet voor niets een limiet gesteld... Als hij iemand had doodgereden was het anders? Maar nu dat niet is gebeurd, mag men er niets op zeggen? Onzìn, maar ja, laat maar hangen, want er is willekeur op dit forum... Laten we er maar over ophouden. Dit topic ging toch niet over wat de een wel mag, terwijl een ander er voor gelyncht zal worden; het gaat over wie de volgende trainer wordt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 maart 2015 door Arie.Klooster --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 16:41 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Wat ben jij schijnheilig zeg. Op een forum als deze wordt gigantisch veel gespeculeerd, waar jij zelf ook aan meedoet en dan ben ik naief? Misschien wel, maar jij bent geen haar beter. Roomser dan de paus noemen ze dat...
Je hebt gelijk Arie, ook al heb je geen gelijk haha. Je lijkt wel een vrouw.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 16 maart 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Wie oh wie wordt de nieuwe trainert???
van geil
 van geil - maandag 16 maart 2015 - 20:14   quote  deeplink  
Is Harm er al ?
huilen.jpg
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 20:17   quote  deeplink  
Haha
dr love
 dr love - maandag 16 maart 2015 - 20:18   quote  deeplink  
G.v.bronckhorst met van gastel als assistent is de beste keus

Hoop alleen dat voor die tijd clasie, immers is verkocht die twee voegt totaal niks toe.

R.vormer terughalen a.u.b vleugel spelers heb je genoeg ( bilal, boeitius, manu, achabar)

Oh ja te vrede, mulder verkopen.
dr love
 dr love - maandag 16 maart 2015 - 20:33   quote  deeplink  
Geen drie coach dat gaat averechts werken zoals imago, verantwoordelijk opeisen bij succes of negatieve uitlatingen bij keuze van opstelling van spelers. Misschien Douglas erbij voor ervaring in de defensieve rol tussen de jeugd kan geen kwaad en weg met wilkshere en boularhouz alleen maar kapitaal vernietiging goed dat v.geel niet heeft ingestemd met rutten over aankoop pas als de competitie bijna is afgelopen geeft hij achabar de kans en toornstra speelt even wat minder dat komt Door die zwaar overschatte clasie speelt graag verstoppertje bij sterke tegenstanders alleen bij makkelijker tegenstanders laat hij af en toe zich zien misselijk jochie was vormer er nog dan had feyenoord nu zeker twee of zelfs eerste plaats gestaan.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 16 maart 2015 - 20:35   quote  deeplink  
TIS DUS ALLEMAAL DE SCHULD VAN DIE KUTKABOUTERT..😡
van geil
 van geil - maandag 16 maart 2015 - 20:38   quote  deeplink  
sport-dwergwerpen.jpg
Barabas
 Barabas - maandag 16 maart 2015 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 16:47 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Principe is hetzelfde. Met drank op achter het stuur is misdadig. En natuurlijk is één glas teveel wat anders dan één vat teveel, maar het is beiden misdadig. Er is niet voor niets een limiet gesteld... Als hij iemand had doodgereden was het anders? Maar nu dat niet is gebeurd, mag men er niets op zeggen? Onzìn, maar ja, laat maar hangen, want er is willekeur op dit forum... Laten we er maar over ophouden. Dit topic ging toch niet over wat de een wel mag, terwijl een ander er voor gelyncht zal worden; het gaat over wie de volgende trainer wordt...
Mag je inderdaad allemaal zeggen en vinden. Toch lijkt het mij handiger de boel niet op 1 hoop te gooien.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - maandag 16 maart 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 20:38 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
Haha
VVout
 VVout - dinsdag 17 maart 2015 - 04:24   quote  deeplink  
Het openbaar rechtssysteem zijn werk laten doen en media wederom schandalig omgesprongen met privacy van mensen. Waarom wordt normaal de naam gecamoufleerd en nu niet?

Hoeft in dit geval toch niet ook nog zijn baan te verliezen, normaal gezien als de media met respect voor privacy in zijn bericht had gewerkt ook geen item geworden.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 maart 2015 - 04:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 04:24 schreef VVout het volgende:
Het openbaar rechtssysteem zijn werk laten doen en media wederom schandalig omgesprongen met privacy van mensen. Waarom wordt normaal de naam gecamoufleerd en nu niet?

Hoeft in dit geval toch niet ook nog zijn baan te verliezen, normaal gezien als de media met respect voor privacy in zijn bericht had gewerkt ook geen item geworden.
Daar heb ik geen medelijden mee! Wat mij betreft op staande voet ontslag ...
Doorrijden na een ongeval ( of het nu alleen blikschade is of met letsel ) vind ik ten alle tijden minachting van de ander ! Dan is er voor mij geen andere optie dan op staande voet ontslag en alle schade vergoeden
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 maart 2015 - 04:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 20:33 schreef dr love het volgende:
Geen drie coach dat gaat averechts werken zoals imago, verantwoordelijk opeisen bij succes of negatieve uitlatingen bij keuze van opstelling van spelers. Misschien Douglas erbij voor ervaring in de defensieve rol tussen de jeugd kan geen kwaad en weg met wilkshere en boularhouz alleen maar kapitaal vernietiging goed dat v.geel niet heeft ingestemd met rutten over aankoop pas als de competitie bijna is afgelopen geeft hij achabar de kans en toornstra speelt even wat minder dat komt Door die zwaar overschatte clasie speelt graag verstoppertje bij sterke tegenstanders alleen bij makkelijker tegenstanders laat hij af en toe zich zien misselijk jochie was vormer er nog dan had feyenoord nu zeker twee of zelfs eerste plaats gestaan.
Douglas? Ja die scoorde een mooie goal bij zijn eigen doelman ... Laat hem maar lekker in Moskou zitten !!!
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 maart 2015 - 04:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 20:33 schreef dr love het volgende:
Geen drie coach dat gaat averechts werken zoals imago, verantwoordelijk opeisen bij succes of negatieve uitlatingen bij keuze van opstelling van spelers. Misschien Douglas erbij voor ervaring in de defensieve rol tussen de jeugd kan geen kwaad en weg met wilkshere en boularhouz alleen maar kapitaal vernietiging goed dat v.geel niet heeft ingestemd met rutten over aankoop pas als de competitie bijna is afgelopen geeft hij achabar de kans en toornstra speelt even wat minder dat komt Door die zwaar overschatte clasie speelt graag verstoppertje bij sterke tegenstanders alleen bij makkelijker tegenstanders laat hij af en toe zich zien misselijk jochie was vormer er nog dan had feyenoord nu zeker twee of zelfs eerste plaats gestaan.
En Clasie is zeker niet overschat! Dat doe jij met Vormer ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 maart 2015 - 05:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 20:18 schreef dr love het volgende:
G.v.bronckhorst met van gastel als assistent is de beste keus

Hoop alleen dat voor die tijd clasie, immers is verkocht die twee voegt totaal niks toe.

R.vormer terughalen a.u.b vleugel spelers heb je genoeg ( bilal, boeitius, manu, achabar)

Oh ja te vrede, mulder verkopen.
Vormer terug halen ??? Waar baseer jij dat op ?
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 maart 2015 - 05:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 20:18 schreef dr love het volgende:
G.v.bronckhorst met van gastel als assistent is de beste keus

Hoop alleen dat voor die tijd clasie, immers is verkocht die twee voegt totaal niks toe.

R.vormer terughalen a.u.b vleugel spelers heb je genoeg ( bilal, boeitius, manu, achabar)

Oh ja te vrede, mulder verkopen.
Mulder verkopen? Hij is transfervrij hoor! Je heb ze duidelijk niet op een rijtje , dan kunnen we je niet serieus nemen ... :-O
VVout
 VVout - dinsdag 17 maart 2015 - 05:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 04:57 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Daar heb ik geen medelijden mee! Wat mij betreft op staande voet ontslag ...
Doorrijden na een ongeval ( of het nu alleen blikschade is of met letsel ) vind ik ten alle tijden minachting van de ander ! Dan is er voor mij geen andere optie dan op staande voet ontslag en alle schade vergoeden
L. justiciabel is het woord, heb je precieze bewijzen waarmee je je argument kan begronden of begrond je dit op berichten van de media. De media die uit eigenbelang artikeltjes schrijft en nadien zijn berichten bijsteld omdat ze niet helemaal kloppen. De persoon in questie zit dan al aan de grond omdat men hem zonodig met naam en toenaam moest vermelden en opgezette sancties onomkeerbaar. Ik vind daarom dat eerst het openbaar rechtssysteem moet gelden en ook de privacywet hier zijn gelding moet hebben. Blijkt dat hier ethisch bewezen is dat men niet door kan gaan dien je dit zonder enig spektakel van de media door te zetten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door VVout --
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 17 maart 2015 - 05:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 05:14 schreef VVout het volgende:

[..]

L. justiciabel is het woord, heb je precieze bewijzen waarmee je je argument kan begronden of begrond je dit op berichten van de media. De media die uit eigenbelang artikeltjes schrijft en nadien zijn berichten bijsteld omdat ze niet helemaal kloppen. De persoon in questie zit dan al aan de grond omdat men hem zonodig met naam en toenaam moest vermelden en opgezette sancties onomkeerbaar. Ik vind daarom dat eerst het openbaar rechtssysteem moet gelden en ook de privacywet hier zijn gelding moet hebben. Blijkt dat hier ethisch bewezen is dat men niet door kan gaan dien je dit zonder enig spektakel van de media door te zetten.
Dat Feyenoord hem voorlopig op NON-ACTIEF heeft gezegd zegt mij genoeg! Dat zal niet voor 'niks' zijn geweest ...
VVout
 VVout - dinsdag 17 maart 2015 - 05:21   quote  deeplink  
Even afwachten, misschien heeft hij echt een probleem en heeft hem hulp nodig of denk je dat hij in hart en nieren de boeman zelf is.
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 17 maart 2015 - 06:47   quote  deeplink  
http://www.eredivisievoetbal.com/site/nieuws/erwin-koeman-aangehouden-door-politie-vanwege-alcohol

Meten met 2 maten.
Feyenoord heeft goed gehandeld deze week in afwachting van het lopende onderzoek van Edwin de Graaf. Misschien een storm in een glas water of misschien toch een zeer verwijtbaar optreden.
Zo is het rechtssysteem nu een maal in Nederland. Gelukkig maken journalisten, Wilders of forumleden niet een beslissing in deze.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --
VVout
 VVout - dinsdag 17 maart 2015 - 08:24   quote  deeplink  
Sluizen die agenten dat zelf door aan de media?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 17 maart 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 06:47 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
http://www.eredivisievoetbal.com/site/nieuws/erwin-koeman-aangehouden-door-politie-vanwege-alcohol

Meten met 2 maten.
Feyenoord heeft goed gehandeld deze week in afwachting van het lopende onderzoek van Edwin de Graaf. Misschien een storm in een glas water of misschien toch een zeer verwijtbaar optreden.
Zo is het rechtssysteem nu een maal in Nederland. Gelukkig maken journalisten, Wilders of forumleden niet een beslissing in deze.
Ik heb vannacht nog over je gedroomd Joopie... Je was in een bos en er liepen wel 100 eekhoorntjes achter jou aan....

Ze hadden nog nooit zo'n grote eikel gezien!

35925_eikel.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door Arie.Klooster --
Barabas
 Barabas - dinsdag 17 maart 2015 - 09:50   quote  deeplink  
Als je iemand aanrijdt en je hebt teveel op... dan kun je niet meer voor een groep jeugdspelers staan. Die twee feiten kun je toch niet meer omheen? En als hij een beetje zielig is en hulp moet hebben... tsja. Zijn er wel meer van. Namen van verdachten in de publimedia worden al jaren volledig benoemd, niet door iedereen, maar nieuw is het niet.
Barabas
 Barabas - dinsdag 17 maart 2015 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 08:24 schreef VVout het volgende:
Sluizen die agenten dat zelf door aan de media?
Politie en justitie in Nederland zijn sowieso dubieuze machtsblokken in de Nederlandse samenleving. Of ze zich ervoor laten betalen... daar ben ik nou zeer benieuwd naar.
Barabas
 Barabas - dinsdag 17 maart 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Maare.... tis zo goed als rond met de boys. Harm hoor en zie ik niet, Wim evenmin. Is er toevallig iemand die er iets nieuws over te melden heeft?
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 17 maart 2015 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:58 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:

[..]

Al 7 jaar hoofdtrainer in Zweden wat ik begreep. We hebben toch scouts in Zweden? Die zouden dat wel kunnen beoordelen. Blijft moeilijk achter een pc om dit te beoordelen.
Ja zeker het blijft moeilijk als je achter een pc zit
ik zit altijd voor de pc
ook altijd voor de TV inplaats van achter de TV
de bluffer
 de bluffer - dinsdag 17 maart 2015 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 maart 2015 - 15:06 schreef JoopieKlepzeikerT het volgende:
Edwin de Graaf traint voorlopig niet de C2-junioren van Feyenoord. De club heeft de oud-prof naar huis gestuurd nadat hij in de nacht van zaterdag op zondag betrokken was bij een aanrijding en teveel zou hebben gedronken.
De club neemt later deze week een beslissing over de kwestie.

De aanrijding met een andere auto gebeurde op de A12 ter hoogte van Zoetermeer. Na de botsing parkeerde De Graaf zijn auto langs de kant van de weg en belde de politie. De politieagenten die naar de melding kwamen, roken vervolgens een alcohollucht.

Uit de blaastest bleek dat De Graaf te veel had gedronken om te mogen autorijden. Volgens de politie moet uit nader onderzoek blijken wie van de automobilisten de aanrijding heeft veroorzaakt.

Gesprek
De leiding van Feyenoord heeft maandagmorgen een gesprek gehad met De Graaf. ''We hebben zijn verhaal gehoord. We gaan nu de feiten verzamelen. Daarna nemen we een besluit.''

Dus niet door gereden en zelf de politie gebeld. De aanrijding wordt nog nader onderzocht over wie schuld heeft. Te veel alcohol gedronken(hoeveel). Nooit goed uiteraard.
Goede beslissing Feyenoord.
Geen goed voorbeeld van Edwin aan zijn C2 jongens
dus moet hij weggestuurd worden
en Feyenoord moet opzoek gaan naar een nieuwe goeie jeugdtrainer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door de bluffer --
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 17 maart 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 09:50 schreef Barabas het volgende:
Als je iemand aanrijdt en je hebt teveel op... dan kun je niet meer voor een groep jeugdspelers staan. Die twee feiten kun je toch niet meer omheen? En als hij een beetje zielig is en hulp moet hebben... tsja. Zijn er wel meer van. Namen van verdachten in de publimedia worden al jaren volledig benoemd, niet door iedereen, maar nieuw is het niet.
Is het al zeker dan dat hij de aanrijding heeft veroorzaakt?
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - dinsdag 17 maart 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 maart 2015 - 10:18 schreef de bluffer het volgende:

[..]

Ja zeker het blijft moeilijk als je achter een pc zit
ik zit altijd voor de pc
ook altijd voor de TV inplaats van achter de TV
Computer (voor / achter / aan / op de -)
Vraag
Zit je voor, achter, aan of op de computer?

Antwoord
De vier voorzetsels zijn correct. Achter, aan of op de computer zitten wordt door veel taalgebruikers geïnterpreteerd als 'werken op de pc' of 'actief bezig zijn met de pc'. Op de computer zitten is informeel taalgebruik. Voor de computer zitten wordt doorgaans opgevat als 'passief voor het scherm zitten'.

Toelichting
Achter een toestel of instrument zitten (of staan) houdt in dat je ermee werkt, of er actief mee bezig bent. Het voorzetsel kan dan meestal ook vervangen worden door aan.

(1) Achter/aan de piano zit Daniël Blumenthal.

(2) Onze beste deejay staat nu achter/aan de draaitafel.

De combinatie zitten + voor + toestel betekent dat je passief naar het toestel kijkt.

(3) Vader zat de hele avond voor de televisie.

(4) Kinderen zouden maximaal een uurtje per dag voor de buis mogen zitten.

Bij computer is zowel aan, op, achter als voor correct. Wie actief met zijn computer bezig is, gebruikt doorgaans achter of aan de computer zitten. Ook op de computer zitten is mogelijk in die betekenis, maar deze combinatie is informeler. Bovendien lijkt op de computer zitten vooral gebruikt te worden in de context van vrijetijdsbesteding; het heeft dan de betekenis 'tijd doorbrengen aan de computer'. Voor de computer zitten wordt gewoonlijk geïnterpreteerd als 'passief voor het scherm zitten'.

(5) Afwisselend werk vermindert niet alleen de werkdruk, maar het zorgt er ook voor dat je niet de hele dag achter/aan/op de computer zit.

(6) Zijn kamergenote zat de hele dag achter/aan/op haar pc.

(7) Ik zit al een uur voor mijn pc, maar ben met m'n gedachten ergens anders.

Taal advies is nooit weg Bluffer.
Moet je wel weten wat je zegt overigens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 maart 2015 door JoopieKlepzeikerT --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wie moet de nieuwe trainert worden?









0.0179159