BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 8 maart 2015, 14:30); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Plus het feit dat je allemaal van die lieve jongetjes in je selectie hebt. Nooit iemand die een keer uit zijn stekker gaat of een doodschop uitdeelt. Het zijn allemaal ja-knikkende koorknaapjes.
Pfff op het moment van typen scoort onze geweldenaar Anwar net de 1-0 hahaha

Dit seizoen is gewoon uitzingen en overleven en volgend seizoen eis ik gvd wat karakter in de selectie. !!!!
Kijk en dat ben ik met je eens maar daar heb ik al vaker op gehamerd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hier joh jankert
Wat is er?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat is er?
Zivkovic heeft beduidend minder tijd nodig om belangrijk te zijn in de punt..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:18   quote  deeplink  
En nu kunnen ze van Excelsior ineens wel allemaal naar voren?
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:13 schreef Brandje het volgende:

[..]

Plus het feit dat je allemaal van die lieve jongetjes in je selectie hebt.
En dat basseer jij op? Wij kennen die gasten totaal niet. Ik zie Klaassen regelmatig actief met z'n collega's bezig. Van Rhijn en Cillissen kunnen ook heerlijk uit hun ster gaan. Ik denk dat dat wel meevalt.

Ik denk echt dat het probleem dit seizoen niet te zoeken is in ervaring of "lieve jongens". Het verschil zit erin dat Ajax dit seizoen niemand had die boven de rest uitsteeg. Een Eriksen, Vertonghen of Blind. Dat was er de afgelopen jaren steeds wel.

De kwaliteit zit wel bij die jonge jongens. Ajax kan geen spelers van 22 a 26 jaar kopen die voldoende kwaliteit hebben voor dit niveau. Die komen echt niet. En er loopt echt talent rond, jongens die heel ver kunnen komen. Maar ze missen iemand die het groep als ploeg een zetje kunnen geven.

Ik hoop dat Ajax daarvoor een goede speler kan halen aankomende zomer. Maar verder zie ik geen grote problemen bij AJax, beleid dat faalt of trainers die het niet snappen.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
En nu kunnen ze van Excelsior ineens wel allemaal naar voren?
Gegokt op de 0-0. En aangezien ze sinds de stop pas 6 goals tegen kregen niet geheel onterecht als je er voetballend totaal niet aan komt tegen Ajax. Nu moeten ze wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zivkovic heeft beduidend minder tijd nodig om belangrijk te zijn in de punt..
Ja ja natuurlijk jongen! En Schöne wist vorige week ervoor te zorgen dat we uiteindelijk wonnen van Pisvee? Wat is nu precies je punt? Excelsior heeft volcontinu met 10 man achter de bal gevoetbald. Dat is het spel wat Ajax niet ligt. Ze moeten ruimtes hebben om te voetballen. Daarnaast is Zivkovic gewoon 1 van de 11 die nu op het veld staat en zal je het gezamelijk moeten doen! Jullie doen net alsof hij een binnengehaalde held is! Hij is gewoon nog een broekie!

En net nu ik het type geeft hij een knurft van een bal!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:21   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Ajax Warrior --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 08 maart 2015 - 16:21   quote  deeplink  
Nu maar op naar de Oekraïne. Kijken of Ajax daar ook met 1-0 kan winnen.
Dat hebben ze zeker hard nodig.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:22   quote  deeplink  
Was natuurlijk prima van Zivkovic. Maar het is wat overdreven die nu heilig te verklaren want ik heb hem ook veel fout zien doen helaas. Maar ik miste Milik wel hoor, je power was wel fijn geweest tegen dit Excelsior.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ja ja natuurlijk jongen! En Schöne wist vorige week ervoor te zorgen dat we uiteindelijk wonnen van Pisvee? Wat is nu precies je punt? Excelsior heeft volcontinu met 10 man achter de bal gevoetbald. Dat is het spel wat Ajax niet ligt. Ze moeten ruimtes hebben om te voetballen. Daarnaast is Zivkovic gewoon 1 van de 11 die nu op het veld staat en zal je het gezamelijk moeten doen! Jullie doen net alsof hij een binnengehaalde held is! Hij is gewoon nog een broekie!

En net nu ik het type geeft hij een knurft van een bal!
Je hebt er echt geen kijk op Schöne in de spits is gewoon armoede.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Gegokt op de 0-0. En aangezien ze sinds de stop pas 6 goals tegen kregen niet geheel onterecht als je er voetballend totaal niet aan komt tegen Ajax. Nu moeten ze wel.
Weet je Eide, iedereen verwacht maar dat je tegen Excelsior even met 6-0 wint. Of tegen andere ploegen. Nenam gaf het eerder al terecht een keer aan dat door nivilering de clubs veel dichter bij elkaar zijn gekomen. Er zijn maar weinig clubs die daadwerkelijk het spel willen maken in de ArenA. Veel clubs trekken zich terug. Zo ook die pisboeren toendertijd! Ajax kan dat voetballend niet breken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:23   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Ajax Warrior --
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 08 maart 2015 - 16:23   quote  deeplink  
Geheel gezien vond ik het armoedige voetbal van Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je hebt er echt geen kijk op Schöne in de spits is gewoon armoede.
Zeg ik überhaupt ergens dat ik Schöne in de spits wil zien?? Nee, maar jullie doen nu werkelijk alles om bepaalde spelers af te branden en bepaalde spelers op te hemelen. Uiteindelijk is het allemaal droevenis.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:22 schreef Eide het volgende:
Was natuurlijk prima van Zivkovic. Maar het is wat overdreven die nu heilig te verklaren want ik heb hem ook veel fout zien doen helaas. Maar ik miste Milik wel hoor, je power was wel fijn geweest tegen dit Excelsior.
Hij loopt bijna 1 op 1 in de Jupiler League als je dan geen spits hebt dan
moet je hem er gewoon inzetten. Verklaar niemand heilig maar had het je al kunnen zeggen dat ik
Schöne geen 9 vind.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zeg ik überhaupt ergens dat ik Schöne in de spits wil zien?? Nee, maar jullie doen nu werkelijk alles om bepaalde spelers af te branden en bepaalde spelers op te hemelen. Uiteindelijk is het allemaal droevenis.
Doe ik niet maar Zivkovic is een 9 en Schöne niet.
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:19 schreef Eide het volgende:

[..]

En dat basseer jij op? Wij kennen die gasten totaal niet. Ik zie Klaassen regelmatig actief met z'n collega's bezig. Van Rhijn en Cillissen kunnen ook heerlijk uit hun ster gaan. Ik denk dat dat wel meevalt.

Ik denk echt dat het probleem dit seizoen niet te zoeken is in ervaring of "lieve jongens". Het verschil zit erin dat Ajax dit seizoen niemand had die boven de rest uitsteeg. Een Eriksen, Vertonghen of Blind. Dat was er de afgelopen jaren steeds wel.

De kwaliteit zit wel bij die jonge jongens. Ajax kan geen spelers van 22 a 26 jaar kopen die voldoende kwaliteit hebben voor dit niveau. Die komen echt niet. En er loopt echt talent rond, jongens die heel ver kunnen komen. Maar ze missen iemand die het groep als ploeg een zetje kunnen geven.

Ik hoop dat Ajax daarvoor een goede speler kan halen aankomende zomer. Maar verder zie ik geen grote problemen bij AJax, beleid dat faalt of trainers die het niet snappen.
Leef je onder een steen?? Er is niemand in deze selectie die de boel op scherp zit, die ze over een dood punt helpt, die de beste speler van de tegenpartij een koekie geeft. DAAR baseer ik dat op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij loopt bijna 1 op 1 in de Jupiler League als je dan geen spits hebt dan
moet je hem er gewoon inzetten. Verklaar niemand heilig maar had het je al kunnen zeggen dat ik
Schöne geen 9 vind.
Volgens jullie hoort Schöne niet eens in het elftal thuis!! Daarnaast is er een bepaalde lijn met Zivkovic besproken. Toevallig was iemand die mij vanochtend wees op het verhaal Bazoer. Is besproken bij de tafel van Kees of zoiets. Als je dat gaat kijken begrijp je ook gelijk het verhaal van Zivkovic! Geef die jongen de tijd, jullie willen hem veel te belangrijk maken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:27   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Doe ik niet maar Zivkovic is een 9 en Schöne niet.
Maar Zivkovic is eigenlijk nog een A-junior waarmee door Ajax duidelijke afspraken zijn gemaakt. Sneu voor Zivkovic op dit moment, maar zijn lange termijn belang lijkt mij belangrijker dan zijn korte termijn belang!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leef je onder een steen?? Er is niemand in deze selectie die de boel op scherp zit, die ze over een dood punt helpt, die de beste speler van de tegenpartij een koekie geeft. DAAR baseer ik dat op.
Zoals Poulsen vorig jaar? Die door sommigen ook afgezeken werd?
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Een moeizame maar dik verdiende 1-0 overwinning. Het voetbal was niet goed. In de laatste fase was het gewoon slecht. Maar Ajax was tot die laatste fase heer en meester. Ik hoor Van Halst zeggen dat Excelsior z'n niveau niet haalde, ik denk toch dat dat door Ajax is afgedwongen vandaag. Want er was wel de dominantie en druk vooruit.

Dat mag allemaal geen excuus zijn voor die laatste fase. Die was echt heel zwak terwijl Ajax het echt van aanvallend voetbal moet hebben. Weinig tempo, geen creativiteit en dat is de doodsteek voor een ploeg als Ajax. Het is niet voor niets dat de goal valt uit een aanval die wel lekker loopt.

Boilesen alweer enorm zwak. Serero vond ik ook matig. Deed veel te weinig in balbezit terwijl Ajax echt enorm vaak de bal had. Ik kan niet echt positieve uitschieters bedenken. Daarvoor was het aanvallend te zwak. Nou ja, misschien Van Rhijn. Die speelde best prima.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Leef je onder een steen?? Er is niemand in deze selectie die de boel op scherp zit, die ze over een dood punt helpt, die de beste speler van de tegenpartij een koekie geeft. DAAR baseer ik dat op.
Dus omdat Ajax geen schopper heeft zijn het allemaal brave jongetjes. Daar kan ik helemaal niets mee.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hij loopt bijna 1 op 1 in de Jupiler League als je dan geen spits hebt dan
moet je hem er gewoon inzetten. Verklaar niemand heilig maar had het je al kunnen zeggen dat ik
Schöne geen 9 vind.
Ik zei vooraf ook dat ik liever Zivkovic of El Ghazi gezien. En nu valt de wissel van Zivkovic goed uit maar hij viel verder ook niet best in. Ik ben het zeker niet met je oneens, maar wil alleen aangeven dat Zivkovic niet laat zien dat De Boer echt niet om hem heen kan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Eide --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zei vooraf ook dat ik liever Zivkovic of El Ghazi gezien. En nu valt de wissel van Zivkovic goed uit maar hij viel verder ook niet best in. Ik ben het zeker niet met je oons, maar wil alleen aangeven dat Zivkovic niet laat zien dat De Boer echt niet om hem heen kan.
+33!
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 08 maart 2015 - 16:37   quote  deeplink  
En, gaat Ajax Donderdag in de Oekraïne nu ineens wel meteen beter spelen voor een 0-2 overwinning ? Geloof er helemaal niets van, op basis van de wedstrijd tegen Excelsior. De traagheid, en de mentaliteit was weer het bewijs ervan.
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Dus omdat Ajax geen schopper heeft zijn het allemaal brave jongetjes. Daar kan ik helemaal niets mee.
Waar zeg ik dat? Kerel je doet je altijd voor als de heilige van dit forum en begint meteen te mekkeren als anderen persoonlijk woorden maar vervolgens doe jezelf niks anders dan anderen woorden in hun mond die ze NOOIT hebben gezegd.
Ik heb het het woord schoppen NOOIT genoemd. Maar dit ajax mist gewoon een stukje gif en Power
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:39   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb het het woord schoppen NOOIT genoemd. Maar dit ajax mist gewoon een stukje gif en Power
Een koekie uitdelen en een schop of een tik uitdelen. Als jij de term "koekie" in de mond neemt denk ik daar aan. Power ben ik wel met je eens, gif zit er zat ik de groep. En daarmee zijn het nog altijd niet allemaal lieve jongetjes. Dat ben ik absoluut niet met je eens.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kerel je doet je altijd voor als de heilige van dit forum
Wat vervelend. Wil je er over praten?
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:41 schreef Eide het volgende:

[..]

Een koekie uitdelen en een schop of een tik. Als jij de term "koekie" in de mond neemt denk ik daar aan. Power ben ik wel met je eens, gif zit er zat ik de groep. En daarmee zijn het nog altijd niet allemaal lieve jongetjes. Dat ben ik absoluut niet met je eens.
Stond Poulsen bekend als een schopper? Bij Ajax niet maar hij pakte wel Bommel direct aan in de befaamde wedstrijd in eindhoven. Hoop dat je het nu snapt
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat vervelend. Wil je er over praten?
Neuh maar hypocriet ben je wel.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Stond Poulsen bekend als een schopper? Bij Ajax niet maar hij pakte wel Bommel direct aan in de befaamde wedstrijd in eindhoven. Hoop dat je het nu snapt
En hij deelde toen inderdaad een schop en een tik uit aan Van Bommel en Toivonen. Misschien moet je dan duidelijker zijn in wat je bedoelt want ik denk dat er veel mensen zijn die bij een koekie denken aan de schop of een tik uitdelen.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Neuh maar hypocriet ben je wel.
Als jij dat vindt. Jij gaf aan een een bepaalde manier te willen communiceren. Als je dat wilt moet je dat zelf weten maar niet janken als je het terug krijgt. Dat is namelijk nogal hypocriet.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:46   quote  deeplink  
Mij boeit het niet hoor. Ik hou het liever gezellig maar als je het echt zo wil dan wil ik best een periode meedoen. Kijken hoe leuk het dan is hier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Neuh maar hypocriet ben je wel.
Eide hypocriet? Neuh denk het niet!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:46 schreef Eide het volgende:
Mij boeit het niet hoor. Ik hou het liever gezellig maar als je het echt zo wil dan wil ik best een periode meedoen. Kijken hoe leuk het dan is hier.
déjà vu gevoel krijg ik dan ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Eide hypocriet? Neuh denk het niet!
Neuh ik ook niet
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

déjà vu gevoel krijg ik dan ;-)
Het zal allemaal wel Peet, ik heb tijden mij steeds netjes gedragen en steeds niet steeds op de provocaties en persoonlijke opmerkingen gereageerd. Zelfs dat wordt nu tegen mij gebruikt want nu gedraag ik mij als een "heilige". Als mensen het zo willen, prima. Ik ben wel een beetje klaar met de flauwekul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Het zal allemaal wel Peet, ik heb tijden mij steeds netjes gedragen en steeds niet steeds op de provocaties en persoonlijke opmerkingen gereageerd. Zelf dat wordt nu tegen mij gebruikt want nu gedraag ik mij als een "heilige". Als mensen het zo willen, prima. Ik ben wel een beetje klaar met de flauwekul.
Joh laat gaan gap....blijf gewoon wie je bent en laat je niet opfokken.
Jij wordt hier allom gerespecteerd dat is veel belangrijker....dan wat een of andere bufnukkel hier roept
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 16:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Joh laat gaan gap....blijf gewoon wie je bent en laat je niet opfokken.
Jij wordt hier allom gerespecteerd dat is veel belangrijker....dan wat een of andere bufnukkel hier roept
Weet ik wel en je eigenlijk ook gelijk. Ik ben een aantal van die bufnukkels een beetje zat. En dan zien we wel hoe gezellig het wordt. En als het wel normaal kan ben ik ook weer de eerste die netjes en respectvol reageert, zo is het ook wel weer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 maart 2015 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 17:07   quote  deeplink  
Zie je wel...ff met de kop schudden en gewoon je ding doen gap, laat je niet provoceren is ook niet jouw ding ben je het type niet voor, heeft mij genoeg bannen opgeleverd en daar heb jij niks aan, aan zo'n ban....mij gaf het altijd ff rust ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 15:25 schreef nieuwe ajax het volgende:

[..]

Rot jij even lekker zelf op. Als je niet tegen de waarheid kan, moet je zelf maar niet kijken. Tsja is logisch.
Kleuter!
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 15:33 schreef nieuwe ajax het volgende:

[..]

Blijf jij maar aan je pik rukken. Eikel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pfff. Mag jij die taal wel bezigen van je mamma????
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 15:36 schreef nieuwe ajax het volgende:

[..]

Is dat niet voor jou bedoeld ??? Klein kind.
Klein kind? Sta je voor de spiegel?
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 17:14   quote  deeplink  
Wat zo'n potje voetbal al niet met je doet :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:14 schreef Eide het volgende:
Wat zo'n potje voetbal al niet met je doet :)
Ach even relativeren ouwe....is aan jou wel besteed
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:18   quote  deeplink  
Zo, ik heb me eindelijk weer eens op een wedstrijdje Ajax in de ArenA kunnen tracteren. Ik had het beter niet kunnen doen. Excelsior wilde niet en Ajax kon het niet. Een totaal verkeerde wedstrijdmentaliteit. Misschien toch een kwestie van de tegenstander onderschatten? Maar Frank de Boer krijgt van mij ook een zware onvoldoende voor het feit dat hij Zivko niet in de basis liet starten. Siggie en Milik gebleseerd, een spits in huis hebben maar hem niet opstellen. Zeer dom want Ajax had Excelsior moeten opvreten. Ik heb bij het rustsignaal geen enkele doelpoging van Ajax gezien. Echt waar, ik zat daar met een samengeknepen bilnaad en met plaatsvervangende schaamte. Ajax onwaardig, nota bene thuis tegen de nummer 13. Ik hoorde fluitconcerten om me heen, iets wat ik principieel niet doe, maar gezien het niveau van (te) veel Ajacieden, een tactloze coach (op dat moment), begrijp ik het wel.
Pietje
 Pietje - zondag 08 maart 2015 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 17:14 schreef Eide het volgende:
Wat zo'n potje voetbal al niet met je doet :)
Haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 8 maart 2015, 14:30); 1 - 0









0.0137038