BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 8 maart 2015, 14:30); 1 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Stanley
 Stanley - maandag 09 maart 2015 - 06:52   quote  deeplink  
Persoonlijk snap ik ook niet waarom Zivkovic zo weinig aan spelen komt. Hij is weloverwogen gescout lijkt mij. Dit is gebeurd als spits van Groningen in de eredivisie en dus altijd een betere spits dan een speler als Schöne.

Moet hij nog het Ajax systeem doorkrijgen? In jong Ajax spelen ze hetzelfde systeem toch? En bovendien af en toe de vorderingen even toetsen als invaller kan geen kwaad en kan je zien welke vorderingen er zijn geboekt.

Volgens mij is het allemaal politiek!

Net als het blijven opstellen van Sightorsson in de eerste speelhelft van het seizoen. En nu willen ze waarschijnlijk Milik paaien wat schijnt te lukken. En dan volgend seizoen kan de concurrentiestrijd echt losbarsten. ....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 maart 2015 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 19:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Helemaal niet belachelijk, het is gewoon de waarheid en blijkbaar is Zivkovic nog niet zo ver als sommigen hier denken want anders had De Boer wel voor hem gekozen.

En overigens heb ik De Boer niet nodig om mijn mening te geven. Helaas voor jou komt mijn mening dit maal overeen met die van De Boer.
De Boer is een eigewijs mannetje en hij lijkt dit seizoen de weg een beetje kwijt te zijn.
Gezien de constante wisselingen in het team. Zivkovic nog niet zo ver?
Weet bijna zeker dat Schöne bij jong Ajax in de spits ook niet zoveel scoort.
Eide
 Eide - maandag 09 maart 2015 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 06:52 schreef Stanley het volgende:
Persoonlijk snap ik ook niet waarom Zivkovic zo weinig aan spelen komt. Hij is weloverwogen gescout lijkt mij. Dit is gebeurd als spits van Groningen in de eredivisie en dus altijd een betere spits dan een speler als Schöne.

Moet hij nog het Ajax systeem doorkrijgen? In jong Ajax spelen ze hetzelfde systeem toch? En bovendien af en toe de vorderingen even toetsen als invaller kan geen kwaad en kan je zien welke vorderingen er zijn geboekt.
We zijn het vaak niet met elkaar eens Stanley, maar ik deze ga ik helemaal mee. Zivkovic is de 3e spits, doet het goed bij Jong Ajax en behoort in zo'n situatie gewoon z'n kans te krijgen.

Het is wel typisch FdB. Hij heeft iets in z'n hoofd (Schone op 9) en wil dat dan toch perse nog een keer proberen terwijl het de voorgaande keren ook gewoon niet werkte. En eerlijkheidshalve: FdB heeft op die manier ook vaak zat gelijk gehad. Maar dat gelijk gaat hij nu gewoon niet halen want Schone is geen 9. Nu niet, nooit niet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 maart 2015 - 07:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een trio! ;-)
Een troll bedoel je! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 maart 2015 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 05:27 schreef Eide het volgende:
Wel gezellig zo of niet?
Met de vraag zo stellen beantwoord je hem eigenlijk al, of niet?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 maart 2015 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 07:13 schreef Eide het volgende:

[..]

We zijn het vaak niet met elkaar eens Stanley, maar ik deze ga ik helemaal mee. Zivkovic is de 3e spits, doet het goed bij Jong Ajax en behoort in zo'n situatie gewoon z'n kans te krijgen.

Het is wel typisch FdB. Hij heeft iets in z'n hoofd (Schone op 9) en wil dat dan toch perse nog een keer proberen terwijl het de voorgaande keren ook gewoon niet werkte. En eerlijkheidshalve: FdB heeft op die manier ook vaak zat gelijk gehad. Maar dat gelijk gaat hij nu gewoon niet halen want Schone is geen 9. Nu niet, nooit niet.
Eens eens en daarbij ook een verkeerd signaal naar Zivkovic.
Hoeveel keer moet hij dan scoren voor een kans?
Sinkgraven is een jaar van ouder en minder lang bij de club speelde gelijk basis.
Bazoer is ook jonger (fysiek wel verder)
Eide
 Eide - maandag 09 maart 2015 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 07:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Met de vraag zo stellen beantwoord je hem eigenlijk al, of niet?
Absoluut. ;)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 09 maart 2015 - 09:03   quote  deeplink  
De Boer moet bij zichzelf maar eens te raden gaan, hoe hij Ajax wel goed krijgt te voetballen.
Eide
 Eide - maandag 09 maart 2015 - 09:14   quote  deeplink  
Voetballend was het gister vrij redelijk. Er was weer balbezit, vroege druk en Ajax speelde tot halverwege de helft van de tegenstander vrij degelijk. Waar Ajax over moet denken is hoe er meer tempo, dynamiek en creativiteit in de laatste fase komt waardoor Ajax vaker gevaarlijk kan worden.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 09 maart 2015 - 09:38   quote  deeplink  
Ajax speelde dan wel redelijk, maar wel met veel balverlies. Ik vraag me af of De Boer wel weet welke 11 spelers echt in de basis moeten beginnen.

En teveel geblesseerde spelers hebben, dat heeft te maken met onervaren en jeugdige spelers. De Boer moet nu eens de knoop durven door te hakken, en niet met teveel wisselende opstelling komen.
Pietje
 Pietje - maandag 09 maart 2015 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 06:52 schreef Stanley het volgende:
Persoonlijk snap ik ook niet waarom Zivkovic zo weinig aan spelen komt. Hij is weloverwogen gescout lijkt mij. Dit is gebeurd als spits van Groningen in de eredivisie en dus altijd een betere spits dan een speler als Schöne.

Moet hij nog het Ajax systeem doorkrijgen? In jong Ajax spelen ze hetzelfde systeem toch? En bovendien af en toe de vorderingen even toetsen als invaller kan geen kwaad en kan je zien welke vorderingen er zijn geboekt.

Volgens mij is het allemaal politiek!

Net als het blijven opstellen van Sightorsson in de eerste speelhelft van het seizoen. En nu willen ze waarschijnlijk Milik paaien wat schijnt te lukken. En dan volgend seizoen kan de concurrentiestrijd echt losbarsten. ....
Ik kan het nauwelijks "eenser" met je zijn.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 maart 2015 - 12:42   quote  deeplink  
De Boer zit dit seizoen gewoon een beetje in de knoop met de spelers die hij voorhanden
heeft en het spelletje wat hij wil spelen.

Moisander die te lang opgesteld is
Boilesen de band gegeven tja een echte leider
Schöne die uit vorm is toch mag blijven staan (dan maar spits)
Sigthorsson die elke keer maar opgesteld word/werd
Cvm positie die elke week anders is
Ghazi die telkens gepasseerd werd
Zivkovic die geen echte kans krijg tov Schöne notabene
Enz enz.
Genoeg redenen om te zien dat de Boer het ook even niet weet.
Ik snap dan ook wel dat hij zo tekeer gaat langs de lijn want ook de uitvoering
laat heel wat te wensen over.
Stanley
 Stanley - maandag 09 maart 2015 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 11:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik kan het nauwelijks "eenser" met je zijn.
Is ook weleens leuk Pietje ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Excelsior (zondag 8 maart 2015, 14:30); 1 - 0









0.0110869